ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ناپیوسته دانشگاه آزاد

  • دسته بندی:
  • دیدگاه ها: ۰
  • تاریخ بروزرسانی: ۱۲ اسفند ۱۴۰۲
ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ناپیوسته دانشگاه آزاد
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

زمان و نحوه ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ناپیوسته دانشگاه آزاد ۱۴۰۳ مشخص شد. آن دسته از متقاضیانی که مایل به تحصیل در رشته های صرفا بر اساس سوابق تحصیلی دانشگاه آزاد هستند، می‌توانند با مراجعه به  سامانه مرکز سنجش پذیرش و فارغ التحصیلی  دانشگاه آزاد اسلامی، دفترچه راهنما را دانلود کرده  و مراحل نام نویسی را انجام دهند. لازم به ذکر است که  برخورداری از شرایط عمومی و اختصاصی ثبت نام بدون آزمون کارشناسی ناپیوسته دانشگاه آزاد ذکر شده در دفترچه راهنما ورود به این رشته ها ضروری می باشد.

با خواندن این مقاله می توانید همه شرایط و مراحل لازم جهت تحصیل در مقطع کارشناسی ناپیوسته دانشگاه آزاد را مطالعه فرمایید. همچنین، چنانچه در این باره با هر گونه سوال یا ابهامی مواجه شدید، کارشناسان و متخصصین ایران تحصیل این آمادگی را دارند تا در اسرع وقت پاسخگوی به شما عزیزان باشند.

 

 

برای اطلاع از زمان و شرایط ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ناپیوسته و دریافت مشاوره قبولی از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت با مرکز مشاوره ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید.

9099075307 تماس از سراسر کشور و 9099075307 (تماس از استان تهران)

تماس از طریق تلفن ثابت بدون گرفتن کد پاسخگویی از 8 صبح الی 1 شب حتی ایام تعطیل

 

 

مزیت ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ناپیوسته دانشگاه آزاد چیست؟

 

زمان و نحوه ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ناپیوسته دانشگاه آزاد

 

در دنیای امروز که داشتن تحصیلات دانشگاهی یک امر ضروری است، گذر کردن از مرحله دشواری همچون کنکور شاید برای همه افراد جامعه امکانپذیر نباشد. اما این موضوع نمی تواند پایان ماجرا باشد و خوشبختانه با وجود فرصت هایی همچون ورود بدون آزمون به برخی از رشته و دانشگاه ها، راه را برای بسیاری از علاقه مندان به تحصیل هموار کرده است.

دانشگاه آزاد نیز به همین منظور شرایطی را فراهم آورده است تا متقاضیان بتوانند بر اساس سوابق تحصیلی و معدل، در دو نیمسال تحصیلی مهر و بهمن وارد یکی از مقاطع کاردانی یا کارشناسی پیوسته یا ناپیوسته شوند. با توجه به آنکه زمان ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ناپیوسته دانشگاه آزاد ۱۴۰۳ نزدیک است، در اینجا قصد داریم تا با شیوه ورود به این مقطع آشنا شویم.

در واقع ملاک و نحوه ثبت نام کارشناسی بدون کنکور ناپیوسته دانشگاه آزاد بر اساس معدل دوره کاردانی می باشد. بدین مفهوم که هر داوطلبی که دارای مدرک کاردانی است، بدون توجه با اینکه در چه رشته  ایی باشد و تنها در صورت داشتن شرایط لازم، می تواند برای انتخاب رشته اقدام نماید.

 

 

به منظور آشنایی با زمانه و شیوه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد وارد لینک مربوطه شوید

 

 

زمان ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ناپیوسته دانشگاه آزاد

همانطور که در بالا نیز اشاره شد، داوطلبان می توانند در دو نیمسال برای نام نویسی در رشته های صرفا بر اساس سوابق تحصیلی اقدام کنند. اما زمان ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ناپیوسته دانشگاه آزاد نیمسال اول یا ورودی مهر سال جاری از تاریخ 9 لغایت 22 تیرماه بود و در این بازه زمانی متقاضیان نام نویسی را انجام دادند.

همچنین، برای رفاه حال داوطلبانی که به دلایل مختلف، موفق به ثبت نام نشده بودند، این مهلت تا 8 مرداد تمدید گشت. البته توصیه می شود که حتما در زمان تعیین شده، نسبت به ثبت نام اقدام کنید. چرا که ممکن است فرصت مجددی در نظر گرفته نشود.

 

 

جهت اطلاع از رشته های جدید بدون کنکور دانشگاه آزاد کلیک کنید.

 

 

شرایط عمومی ثبت نام بدون آزمون کارشناسی ناپیوسته دانشگاه آزاد

شرایط  ثبت نام بدون آزمون کارشناسی ناپیوسته دانشگاه آزاد همانند آزمون های دیگر به دو بخش شرایط عمومی اختصاصی تقسیم می شود. شرایط عمومی که عمدتا از بین این همه داوطلبان آن مشترک استT به شرح زیر می باشد.

 

  • معتقد بودن به دین مبین اسلام یا یکی از ادیان ذکر شده در قانون اساسی
  • پایبندی به جمهوری اسلامی ایران
  •  نداشتن ارتباط  با گروه هک ها و یا تشکیلات معاند با نظام و یا عضویت در آنها
  •  عدم سوء سابقه اخلاقی و اشتهار به فحشا
  •  عدم اعتیاد به مواد مخدر و روانگردان ها
  • برخورداری از از سلامت کامل جسمی و روحی
  •  رعایت همه مقررات و ضوابط دانشگاه محل پذیرش
  • نداشتن منع قانونی برای ادامه تحصیل در در دانشگاه مطابق با قوانین  جمهوری اسلامی
  • دانشگاه های محل پذیرش تعهدی در مورد ارائه خوابگاه و یا سایر امکانات رفاهی به دانشجویان ندارد
  •  هیچ کدام از دانشجویان پذیرفته شده در بدون کنکور کارشناسی ناپیوسته دانشگاه آزاد مجاز به اخذ مهمانی یا انتقال به سایر دانشگاه ها نیستند

 

 

جهت مشاهده لیست رشته های کارشناسی ارشد بدون آزمون روی لینک مربوطه کلیک کنید.

 

 

شرایط اختصاصی ثبت نام بدون آزمون کارشناسی ناپیوسته آزاد

بخشی دیگر از شرایط ثبت نام بدون آزمون کارشناسی ناپیوسته دانشگاه آزاد که اختصاصی نامیده می شوند، به برخی از شرایط ویژه پرداخته است. از این رو توصیه می شود که قبل از  نام‌نویسی و انتخاب هر رشته ای حتماً از این شرایط مطلع شوید. شرایط مربوطه به شرح زیر می باشند.

 

  • در صورت داشتن مدرک کاردانی ( پیوسته و ناپیوسته)، یا کاردانی دانشگاه جامع علمی کاربردی می توان در  زمان ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ناپیوسته دانشگاه آزاد شرکت نمود.

 

  • برخورداری از مدرک کاردانی رشته های تحصیلی که مورد تایید وزارت علوم و فناوری، وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی، دانشگاه آزاد و سایر موسسات ضمن خدمت آموزش و پرورش باشد.

 

  •  اگر داوطلب قبلاً در یکی از رشته های مقطع کارشناسی پیوسته تحصیل کرده، اما به هر دلیلی با مدرک کاردانی فارغ التحصیل شده باشد. در صورت نداشتن مشکل در در خدمت وظیفه عمومی یا داشتن کارت معافیت دائم یا کارت پایان خدمت مجاز به ثبت نام  بدون کنکور کارشناسی ناپیوسته دانشگاه آزاد خواهد بود.

برای آشنایی با انصراف از دانشگاه کلیک کنید.

  • آن دسته از متقاضیانی که کارشناسی پیوسته را اخذ کرده اند، در صورت ارائه اصل مدرک به همراه ریز نمرات خود می‌توانند نام‌نویسی نمایند.

 

  • اگر داوطلب دارای مدرک کاردانی پیوسته فاقد مدرک سه ساله نظام قدیم و بدون گواهی پایان دوره پیش دانشگاهی باشد، بایستی برای ورود به کارشناسی ناپیوسته، حداکثر 20 واحد جبرانی ر ا بگذراند.
  • اگر در زمان فارغ التحصیلی کارشناسی ناپیوسته معدل شخص کمتر از ۱۲ باشد، مدرک به او متعلق نخواهد گرفت و تنها گواهی گذراندن دوره را را دریافت می کند.

 

  • ارائه گواهی فراغت از تحصیل و تاییدیه کاردانی در زمان ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ناپیوسته دانشگاه آزاد الزامی می باشد. به علاوه  ریز نمرات دوره کاردانی نیز نهایتا باید دو ماه بعد از نام نویسی به دانشگاه محل پذیرش تحویل گردد.

 

  • طلاب حوزه علمیه متن سطح ۱ مجاز به ثبت نام در در رشته های  علوم انسانی کارشناسی ناپیوسته سطح می باشد.

 

  • افرادی که که متقاضی رشته های تربیت بدنی کارشناسی ناپیوسته دانشگاه آزاد بوده، ولی از نظر جسمی دارای مشکل خاص جسمی، بیماری های حاد، قلبی و تنفسی و … هستند، پذیرش نمی شوند.

 

 

اگر می خواهید بدانید چگونه در سایت دانشگاه آزاد انتخاب رشته کنیم؟ بر روی لینک نمایید

 

 

شرایط رشته های خاص کارشناسی ناپیوسته آزاد بدون آزمون

 

شرایط رشته های خاص کارشناسی ناپیوسته آزاد بدون آزمون

 

رشته کارشناسی منابع نظام مهندسی تکنولوژی هواپیما: افرادی که در این رشته پذیرفته می‌شوند، لازم است حتماً تا آخر نیمسال مدرک A&P خود را تحویل  دهند. در غیر این صورت با پذیرش آنها موافقت نخواهد شد.

کارشناسی ناپیوسته رشته مهندسی تکنولوژی ایونیک: داوطلبان پذیرفته شده در رشته اویونیک بایستd نهایتاً تا آخر ترم اول مدرک ایونیک خود را را ارائه دهند.

 

 

برای اطلاع از زمان انتخاب رشته دانشگاه آزاد در دوره بدون کنکور و با کنکور بر روی لینک مربوطه کلیک کنید.

 

 

شرایط رشته آموزشی متقاضی کارشناسی ناپیوسته

افرادی که در  رشته های طرح آموزش معلمان ریاضی، علوم تجربی، تربیت معلم زبان و ادبیات فارسی، آموزش دینی و عربی، آموزش و پرورش ابتدایی، و آموزش زبان انگلیسی متقاضی شرکت کارشناسی ناپیوسته دانشگاه آزاد هستند می بایست، چند نکته را در نظر داشته باشند.

 

  • چنانچه در یکی از رشته های آموزشی که  مدرک آن معادل کاردانی ضمن خدمت وزارت آموزش و پرورش می باشید، فقط میتوانند یک رشته متناسب با مدرک خود انتخاب نمایید.
  •  هر سال تحصیلی دو ترم و یک دوره تابستانه تشکیل شده است.
  • حداکثر تعداد واحد های مجاز برای هر نیمسال تحصیلی ۱۵ واحد و برای دوره تابستانی 12  واحد می باشد. البته تعداد کل واحدها نباید از ۴۰ واحد فراتر رود.
  • زمان برگزاری کلاس ها در نمونه سوال های اول و دوم درروزهای پنجشنبه و جمعه، و برای ترم تابستان در همه طول هفته خواهد بود.
  • دانشجو که کمتر از از ۸ واحد برای هر سال انتخاب کند .
  • پذیرفته شدگان مدرک معادل کاردانی از سوی مراکز آموزش ضمن خدمت فرهنگیان را دارند، بایستی علاوه بر تعداد واحدهای دروس سرفصل شورای عالی برنامه ریزی، چند واحد را نیز به صورت جبرانی بگذراند. نکته مهم آنکه هیچکدام از دروس کاردانی ضمن خدمت دروس دوره کارشناسی ناپیوسته معادل سازی نمی شود.
  • تنها معلمان شاغل وزارت آموزش و پرورش مشمول رشته های آموزشی نیستند، بلکه هر کدام از متقاضیان که دارای مدرک کاردانی باشد مجاز به شرکت در این رشته ها خواهد بود .

 

 

برای اطلاع از شرایط میهمانی دانشگاه آزاد اسلامی بر روی لینک مربوطه کلیک کنید.

 

 

 نحوه ثبت نام کارشناسی بدون کنکور ناپیوسته دانشگاه آزاد

نحوه ثبت نام کارشناسی بدون کنکور ناپیوسته دانشگاه آزاد کاملا به صورت اینترنتی بوده و متقاضیان برای ارائه مدارک تکمیل نام نویسی خود نیاز به مراجعه حضوری به دانشگاه یا نهادی ندارند. بدین منظور کافی است که مطابق با راهنمای زیر عمل کنید.

  • وارد کردن آدرس سایت مرکز سنجش پذیرش و فارغ التحصیلی دانشگاه آزاد به نشانی  azmoon.org

 

  • واریز مبلغ خواسته شده برای خرید کارت اعتباری ثبت نام و شماره کد ملی در محل مربوطه

 

  • افرادی که که از اتباع غیر ایرانی به شمار می روند، جهت ثبت نام  می بایست با مراجعه به سایت سازمان امور دانشجویان وزارت علوم تحقیقات و فناوری، کد پیگیری ۱۳ رقمی را دریافت و سپس پس برای خرید کارت اعتباری اقدام کنند.

 

  • متقاضیان گرامی توجه داشته  باشند که پس از واریز وجه کارت اعتباری دیگر به هیچ وجه امکان عودت آن وجود ندارد. بنابراین حتماً ابتدا شرایط بدون آزمون کارشناسی ناپیوسته دانشگاه آزاد رشته مورد نظر خود را مطالعه کرده و سپس برای خرید اقدام نمایید.

 

  • هر داوطلب مجاز به انتخاب یک رشته با حداکثر ۲۰ محل دانشگاهی از بین این رشته محل های ذکر شده در دفترچه راهنما می باشد.

 

  • بارگذاری عکس جدید و  با کیفیت داوطلب در اندازه های 300 × 200 پیکسـل و حداکثر 400 ×300 پیکسل دقت داشته باشید که عکس  مورد نظر باید هیچ گونه حاشیه زائد یا اثر مهرو منگنه نداشته و هضم آن از ۷۰ کیلوبایت تجاوز نکند.

 

  • پس از پر کردن فرم تقاضانامه ثبت نام  و اتمام فرایند نام‌نویسی با کلیک بر روی گزینه تایید، رسید نام نویسی را تا آخرین مراحل پذیر نزد خود نگهدارید.

 

 

اگر می خواهید بدانید دانشگاه شبانه بهتر است یا آزاد بر روی لینک مربوطه کلیک کنید.

 

 

تذکرات خرید کارت اعتباری ثبت نام

  • پیش از آنکه کارت اعتباری را خریداری نمایید، حتما دفترچه راهنمای ثبت نام را مطالعه کنید و از انتخاب خود برای رشته مورد نظر مطمئن شوید.

 

  • پس از اینکه کارت اعتباری را دریافت نمودید، شماره سریال ارائه شده را چاپ و تا زمان اعلام نتایج نزد خود نگه دارید.

 

  • هر کارت اعتباری خریداری شده فقط برای یک دوره و مجموعه قابل استفاده است و نمی توان دوره یا رشته را پس از خرید و تغییر داد.

 

  • اگر داوطلبی قبلا کارت اعتباری را خریداری کرده و نیاز به اطلاعات آن دارد، می توانید با کلیک بر روی بخش بازیابی کارت، این اطلاعات را دریافت نماید. برای بازیابی بایستی کادرهای مربوط به تابعیت: کد ملی، تلفن همراه، شماره پیگیری پرداخت و دوره ثبت نام تکمیل گردد.

 

  • چنانچه فرم تقاضانامه ثبت نام پس از اتمام فرایند و دریافت کد رهگیری نیازمند اصلاح باشد، دیگر نیازی بخ خرید مجدد کارت نیست.

 

  • متقاضیانی که اتباع غیر ایرانی به شمار می روند، می بایست علاوه بر وارد کردن شماره کارت اعتباری، کد پیگیری اتباع خارجی را نیز درج نمایند.

 

 

برای اطلاع از زمان و نحوه اعلام نتایج انتقالی دانشگاه آزاد اسلامی وارد لینک مربوطه شوید.

 

 

چند نکته مهم در باب نحوه ثبت نام کارشناسی بدون کنکور ناپیوسته دانشگاه آزاد

  •  حتماً قبل از  انجام نام‌نویسی، مندرجات دفترچه راهنما و شرایط ثبت نام بدون آزمون کارشناسی ناپیوسته دانشگاه آزاد را مطالعه فرمایید.

 

  •  اگر مهلت نام نویسی به پایان برسد دیگر هیچ داوطلبی مجاز به ایجاد تغییر در هیچ یک از بندها یا موارد موجود در فرم تقاضانامه نخواهد بود. به همین دلیل توسعه می شود که قبل از از به اتمام رساندن مراحل حتماً از صحت اطلاعات وارد شده مطمئن گردید.

 

  • از جمله موارد بسیار مهم میزان دقت در وارد نمودن معدل مقطع کاردانی است، چرا که پذیرش بدون کنکور کارشناسی ارشد بر اساس معدل و سوابق تحصیلی می باشد از این رو اگر داوطلبی به صورت صخره یا عمدی در مورد نمودن معدل خود دچار اشتباه شود، حتی در صورت قبولی از ادامه تحصیل منع خواهد شد.

 

  • چنانچه بعد از پذیرش، مغایرتی در اطلاعات وارد شده مشاهده شود، قبولی داوطلب لغو خواهد شد.

 

  •  افرادی که متقاضی رشته مهندسی بهداشت هستند، می بایست متن که مقطع کاردانی آنها در یکی از رشته های بهداشت، حرفه ای بهداشت عمومی، بهداشت عمومی، گرایش مبارزه با بیماری ها، بهداشت محیط، تکنسین حفاظت محیط زیست، کمک مهندسی بهداشت، تکنولوژی محیط زیست و علوم  آزمایشگاهی باشد.

 

  • آن دسته از افرادی که مایل به ورود رشته هوشبری هستند، باید در یکی از رشته های هوشبری و تنفس درمانی رشته های پرستاری از مدرک پایه یا کاردانی برخوردار باشد

 

 

متقاضیانی که هنگام ورود اطلاعات اشتباهی صورت گرفته وارد سامانه ویرایش اطلاعات ثبت نام دانشگاه آزاد شوند.

 

 

خلاصه مطالب

در این مقاله تلاش کردیم تا در مورد زمان و نحوه  ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ناپیوسته دانشگاه آزاد  همه اطلاعات لازم را در اختیار متقاضیان عزیز قرار دهیم و مهمترین نکات را در این زمینه یادآور شویم.

با این وجود، به دلیل آنکه برخی از داوطلبان با این مسیر و شرایط ثبت نام بدون آزمون کارشناسی ناپیوسته دانشگاه آزاد آشنایی چندانی ندارند، ممکن است در این مسیر دچار سردرگمی شده و یا بموقع اقدام نکنند. برای این منظور، مشاوران و همکاران ما در تمامی روزهای کاری هفته از ساعت 8 صبح الی 12 شب و از طریق شماره های درج شده در جدول زیر، همه راهنمایی ها را به دوستان گرامی ارائه می دهند.

 

 

به منظور  آشنایی با نحوه ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ناپیوسته و پیوسته دانشگاه آزاد و ظرفیت های پذیرش از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت با مرکز مشاوره ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید.

9099075307 تماس از سراسر کشور و 9099075307 (تماس از استان تهران)

تماس از طریق تلفن ثابت بدون گرفتن کد پاسخگویی از 8 صبح الی 1 شب حتی ایام تعطیل

 

 

مطالب مرتبط

ورود به سامانه سما لایو علمی کاربردی

نرخ جدید شهریه دانشگاه آزاد

دفترچه انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد

ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ناپیوسته دانشگاه آزاد

رشته های تجربی دانشگاه آزاد

به این پست امتیاز دهید
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ناپیوسته دانشگاه آزاد چه زمانی است؟

زمان ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ناپیوسته دانشگاه آزاد نیمسال اول یا ورودی مهر سال جاری از تاریخ 9 لغایت 22 تیرماه بود.

برای ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ناپیوسته دانشگاه آزاد به کجا باید مراجعه کرد؟

داوطلبان بایستی برای ثبت نام به سایت مرکز سنجش پذیرش و فارغ التحصیلی دانشگاه آزاد به نشانی  azmoon.org مراجعه نمایند.

شرایط ثبت نام بدون آزمون کارشناسی ناپیوسته دانشگاه آزاد چیست؟

در این مقاله می توانید همه شرایط لازم جهت ثبت نام بدون آزمون کارشناسی ناپیوسته دانشگاه آزاد را مطالعه فرمایید. 

شهریه رشته های بدون کنکور کارشناسی ناپیوسته دانشگاه آزاد چیست؟

برای اطلاع از میزان شهریه هر کدام از رشته های کارشناسی ناپیوسته دانشگاه آزاد می توانید با مشاوران ایران تحصیل تماس بگیرید. 

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • شرایط جذب هیئت علمی دانشگاه آزاد

    شرایط جذب هیئت علمی دانشگاه آزاد + بخشنامه 1403 | ایران تحصیل

    شرایط جذب هیئت علمی دانشگاه آزاد یکی از موضوعات اساسی برای افرادی است که می‌خواهند به عنوان کادر آموزشی پزشکی و غیر پزشکی فعالیت داشته باشند. بسیاری از فارغ التحصیلان دانشگاهی علاقه‌مند به تحقیق و پژوهش و همچنین تدریس در...
  • ثبت نام وام دانشجویی دانشگاه آزاد

    ثبت نام وام دانشجویی دانشگاه آزاد 1403 + ورود sajed.iau.ir

    ثبت نام وام دانشجویی دانشگاه آزاد برای نمیسال دوم هنوز اعلام نشده است. این وام‌ها از سوی صندوق رفاه دانشجویی در انواع مختلفی اعم از مسکن، شهریه، ازدواج و… تعیین شده و از طریق ثبت نام وام در سامانه ساجد...
  • ورود به سامانه ساجد دانشگاه آزاد اساتید و دانشجویان

    سامانه ساجد دانشگاه آزاد + ورود دانشجو sajed.iau.ir

    سامانه ساجد دانشگاه آزاد به منظور سهولت در ثبت درخواست‌های دانشجویی و همچنین درخواست‌های اداری اساتید و هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی، راه اندازی شده است. مواردی اعم از ثبت درخواست وام دانشجویی دانشگاه آزاد و ثبت نام جذب هیئت...
  • ارشد مجازی

    ثبت نام کارشناسی ارشد مجازی دانشگاه آزاد 1403 +شرایط و رشته ها

    ثبت نام کارشناسی ارشد مجازی دانشگاه آزاد برای تمامی داوطلبان و متقاضیان مایل به ثبت نام در این دوره آغاز شد. کلیه داوطلبان می توانند در زمان ثبت نام ارشد مجازی دانشگاه آزاد اقدامات لازم را برای ثبت نام انجام...
تماس با مشاور
(حتی در تعطیلات نوروز)