ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

تاثیر مقاله در مصاحبه دکتری ۱۴۰۳+ تعداد مقاله مورد نیاز

تاثیر مقاله در مصاحبه دکتری1
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

آیا می دانید تاثیر مقاله در مصاحبه دکتری چقدر است؟ و یا اینکه برای مصاحبه دکتری چند مقاله لازم است ؟ از آنجا که رزومه فرد متقاضی برای دکتری از اهمیت بالایی برخوردار است، در این مقاله قصد داریم تا در مورد تاثیر داشتن یا نداشتن مقاله در مصاحبه دکتری و بالا رفتن نمره قبولی صحبت کنیم. جهت کسب اطلاعات کامل تر در مورد نحوه جمع آوری یک رزومه خوب و نوشتن مقالات بیشتر، می توانید با مشاورین ما در ایران تحصیل با شماره 9099075307 تماس بگیرید.

 

تاثیر مقاله در مصاحبه دکتری چقدر است؟

به طورمعمول یکی از مهمترین دغدغه افرادی که قصد ادامه تحصیل در مقطع دکترا را دارند، عبور موفقیت آمیز از مرحله دکترا می باشد. بدین ترتیب، متقاضیانی که در آزمون دکترا شرکت کرده و در هنگام اعلام نتایج موفق به کسب نمره و رتبه مجاز شده اند، باید خود را برای مرحله مصاحبه آماده کند.

اما در این میان، یکی از مهمترین فاکتورهای قبولی در مصاحبه دکتری، داشتن مقاله های مورد قبول و معتبر است و به این دلیل سوالات بسیاری برای متقاضیان در این حیطه پیش می آید. برای مثال، اینکه تاثیر مقاله در مصاحبه دکتری چقدر است؟ چه تعداد مقاله برای شرکت در مصاحبه دکترا لازم است؟ محاسبه امتیازات پژوهشی به چه نحوی است؟ آیا نداشتن مقاله در مصاحبه دکتری در پذیرش تاثیر گذار است یا خیر؟ و ابهامات بسیار دیگری که در ادامه به آن ها می پردازیم.

اما قبل از آن باید اشاره کنیم که تاثیر آزمون دکتری 50% و تاثیر آزمون نیز 50% می باشد. این بدان معناست که همانطور که فرد باید در پاسخ دادن به سوالات آزمون توانمند باشد، بایستی در ارائه کارهای پژوهشی همچون نوشتن مقالات نیز از توانایی خوبی برخوردار باشد.

البته باید بگوییم که این تاثیر ممکن است از دانشگاهی به دانشگاه دیگر متفاوت باشد. چرا که ممکن است حتی در برخی از دانشگاه ها، تنها نمره مصاحبه مد نظر باشد. اما به طور کلی، در هر دانشگاهی نمره آزمون شخص متقاضی با نمره مصاحبه او جمع شده و نمره کل که یک نمره میانگین است به دست می آید.

برای اطلاعات بیشتر از نحوه ثبت نام آزمون دکتری  کلیک کنید.

تاثیر مقاله در مصاحبه چقدر است؟

انواع مقاله در مصاحبه دکتری 1403

به طور کلی می توان مقاله ها در مصاحبه دکتری را به دو دسته تقسیم کرد:

📖 مقالات همایشی.
📖 مقالات ژورنالی.

 

این دو دسته مقاله تفاوت هایی را با هم دارند که برخی از مهم ترین این تفاوت ها به شرح زیر است:

🔶 مقاله های ژورنالی، داوری های دقیق تری دارند و از نظر علمی دارای ارزش و اعتبار بیشتری می باشند و ارزش این مقاله ها بالاتر از مقاله های همایشی می باشد.

🔶 برای اینکه مقاله را برای مجله های معتبر ارسال نمود زمان محدودی در نظر گرفته نشده است و فرد در هر زمان می تواند مقاله خود را ارسال نماید، اما مقاله های همایشی دارای زمان محدود بوده و اگر تا زمان اعلام شده ارسال نشود دیگر توسط داورها مورد قبول نخواهد بود.

🔶 اعلام نتایج مقاله های همایشی در مدت زمان کوتاهی اعلام خواهد شد اما مقاله های ژورنالی مدت زمان اعلام نتایج دکتری آن طولانی تر بوده و گاها به دلایل اصلاح و تجدید نظر داوران تا یک سال نتایج آن طول خواهد کشید.

🔶 در مقاله های ژورنالی، جزئیات به صورت دقیق تری مطرح می شود و در تعداد صفحات آن محدودیتی وجود ندارد اما مقاله های پژوهشی مختصر تر بوده و تنها به توضیح ایده و طرح آن تمام می شود و به کاملی مقاله های ژورنالی نمی باشد.

 

به منظور دریافت راهنمای قبولی در مصاحبه دکتری بر روی لینک مربوطه کلیک کنید

 

بنر کال تو اکشن

برای کسب اطلاع از نحوه ثبت نام مصاحبه دکتری استعداد درخشان روی لینک آبی رنگ کلیک نمایید.

محاسبه تاثیر مقاله در مصاحبه دکتری چگونه است؟

به طور معمول نمره اختصاص یافته برای بخش رزومه پژوهشی دکتر، 40 امتیاز می باشد که در این بین اساتید دانشگاه ها برای هر کدام از انواع مقاله ها، سقف امتیازی در نظر می گیرند که هر داوطلب می تواند در صورت داشتن مقالات علمی، حداکثر 32 امتیاز را به دست آورد. جدول زیر نشان می دهد که امتیاز مقالات به چه نحوی محاسبه می شود.

 

حداکثر امتیاز نحوه ارزیابی نوع فعالیت
 

۲۲ امتیاز

 

برگزیدگی داخلی تا ۳ و خارجی تا ۷ امتیاز برگزیدگان در جشنواره علمی معتبر۳-۱

 

– هر مقاله تا ۷ امتیاز مطابق آیین نامه ارتقاء  

۱-۱ مقالات علمی – پژوهشی (داخلی و خارجی) مرتبط با رشته تحصیلی

 

گواهی ثبت اختراع بین المللی تا ۷ و داخلی تا ۵ امتیاز  

گواهی ثبت اختراع مورد تایید سازمان پژوهش های علمی و صنعتی ایران۲-۱

 

۴ امتیاز خارجی تا ۲ و داخلی ۱ امتیاز مقالات چاپ شده در کنفرانس های معتبر (داخلی یا خارجی)

 

۶ امتیاز هر مقاله تا ۲ امتیاز مطابق آیین نامه ارتقاء مقالات علمی – ترویجی مرتبط با رشته تحصیلی

 

۴ امتیاز تالیف یا ترجمه کتاب مرتبط با رشته تحصیلی

 

۴ امتیاز عالی تا ۴ و بسیار خوب تا ۲ امتیاز کیفیت پایان نامه کارشناسی ارشد

 

 

جهت آشنایی با نحوه امتیازبندی مصاحبه دکتری بر روی لینک مربوطه کلیک کنید.

برای مصاحبه دکتری چند مقاله لازم است ؟

رزومه و آنچه که در مصاحبه دکتری تحت عنوان مصاحبه در نظر گرفته می شود، در سه بخش خلاصه می شود. یعنی سوابق آموزشی 30 درصد، سوابق پژوهشی 40 درصد، و ارزیابی های جلسه 30 درصد را شامل می شوند.

در پاسخ به پرسش برای مصاحبه دکتری چند مقاله لازم است ؟ باید اینگونه بیان کرد که واقعیت این است که نمی توان تعداد مشخصی برای مقالات مشخص و تعیین کرد، اما پر واضح است که هر چه تعداد و کیفیت بالاتر باشد، احتمال موفقیت در مصاحبه دکتری نیز بیشتر خواهد بود. در این میان متقاضیان باید توجه داشته باشند که تاثیر مقاله در مصاحبه دکتری از کتاب بالاتر است. به این ترتیب که برای مثال به مقالات در بخش پژوهشی 21 امتیاز، و به کتاب ها حداکثر 4 امتیاز داده می شود. 

کال تو اکشن تماس

برای مصاحبه دکتری چند مقاله لازم است ؟

برای آشنایی با سوالات مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد روی لینک آبی رنگ کلیک نمایید.

تاثیر کدام مقاله در مصاحبه دکتری بیشتر است ؟

اگر بخواهیم بر مهمترین نوع مقالات بخش آموزشی مصاحبه دکترا نگاهی بیندازیم، باید بگوییم که به دو دسته اصلی مقالات ژورنالی ( مجله) و مقالات همایشی ( کنفرانسی) تقسیم بندی می شوند. بدین ترتیب می توان اصلی ترین این مقالات را تحت عنوان علمی پژوهشی، کنفرانسی، علمی ترویجی، ISI، ISC، SCOPUS و PubMed  بیان کرد.

ممکن است برایتان این سوال پیش بیاید که تفاوت مقاله های ژورنالی و همایشی چیست؟ و یا تاثیر مقاله در مصاحبه دکتری کدام یک از این دو نوع بیشتر است؟ در پاسخ بگوییم که همان طور که شرح دادیم بار علمی و اعتبار ژورنال ها به دلیل بازبینی دقیق تری که روی آن ها صورت می گیرد، زحمت بیشتری می طلبد و ژورنال ها نیز سخت گیری بیشتری به خرج می دهند. به همین دلیل، معمولا به مقالات ژورنالی نمره بیشتری نسبت به مقالات کنفرانسی  داده می شود.

 

برای کسب اطلاعات درباره مصاحبه دکتری وزارت بهداشت وارد شوید.

 

علاوه بر این، هزینه چاپ مقاله در ژورنال ها و مجلات با هزینه همراه است اما برای مقالات کنفرانسی هزینه ایی داده نمی شود و تنها هزینه به شرکت در کنفرانس مربوط می شود. اما در مورد مقایسه امتیاز دهی این دو نوع مقاله، جداول زیر به خوبی پرداخته است. 

 

 

امتیازبندی مقالات همایشی و ژورنالی 
ردیف نوع فعالیت نحوه ارزیابی حداکثر امتیاز
1 مقالات علمی ترویجی مرتبط با رشته تحصیلی هر مقاله تا 3 امتیاز  6
2 مقالات علمی پژوهشی داخلی و خارجی مرتبط با رشته تحصیلی هر مقاله تا 7 امتیاز 
3 مقالات چاپ شده در کنفرانس معتبر داخلی و خارجی خارجی تا 2 و داخلی تا 1 امتیاز 4

 

 

 امتیاز بندی چاپ مقاله ی استخراج شده از پایان نامه در ژورنال ها و همایش ها
ردیف نوع مقاله حداکثر نمره برای هر مقاله توضیحات
1 مقالات پذیرش ی چاپ شده در مجلات علمی پژوهشی 1.5 حداکثر نمره به مقالات علمی پژوهشی و ISC تعلق می گیرد.

 

2 چاپ مقاله در کنفرانس های داخلی 0.5 داکثر نمره به مقالات ارائه شده در کنفرانس های بین المللی داخلی بصورت شفاهی تعلق می گیرد.

 

3 مقالات پذیرش یا چاپ شده در مجلات ISI 2 حداکثر نمره به مقاله چاپ شده در ژورنال های معتبر در رشته مربوطه با 1

 

4 مقالات پذیرش ی چاپ شده در مجلات علمی ترویجی 1
5 چاپ مقاله در کنفرانس های خارجی 1 حداکثر نمره به کنفرانس های معتبر ایندکس شده که مقاله بصورت شفاهی ارائه شده است تعلق می گیرد.

 

6 مقالات پذیرش ی چاپ شده در مجلات علمی دانشگاهی بدون درجه 0.5
7 مقالات پذیرش یا چاپ شده در مجلات انگلیسی زبان معتبر داخلی و خارجی غیر ISI 1.5 حداکثر نمره به مقاله ایندکس شده در سایر لیست ها نظیر SCOPUS, MEDLINE و … تعلق می گیرد. مدارک اعتبار مقاله می بایست توسط دانشجو ارائه گردد. در غیر اینصورت مجله ایندکس نشده در نظر گرفته می شود.

 

 

 

برای اطلاع از زمان انتشار کارنامه اولیه آزمون دکتری بر روی لینک مربوطه کلیک کنید

 

آیا نداشتن مقاله در مصاحبه دکتری تاثیر دارد؟

همه داوطلبان دکتری از تاثیر مقاله در مصاحبه دکتری آگاهند، با این وجود یکی از سوالات بسیار متداول در میان متقاضیان این است که آیا در صورت نداشتن مقاله در مصاحبه دکتری باز هم امکان قبولی وجود دارد یا خیر؟

حقیقت این است که پاسخ مشخصی برای این سوال وجود ندارد و این مسئله به عوامل مختلفی بستگی دارد. یکی از فاکتورهای تاثیر گذار می تواند فاصله فارغ التحصیلی شما و زمان مصاحبه باشد. مسلما، اساتیدی که کار بررسی رزومه شما را بر عهده دارند، توقع نخواهند داشت که با حجم عظیمی از مقالات مختلف در مقابل آن ها ظاهر شوید. در حالی که ممکن از از یک متقاضی که مدت هاست مدرک ارشد خود را گرفته، چنین انتظاری رود.

همچنین نوع رشته نیز می تواند در تعداد مقالات قابل ارائه متفاوت باشد. البته، توصیه می شود که اگر تا روز مصاحبه نتوانستید مقاله معتبری را چاپ یا مهیا نمایید، سعی کنید که از امتیازات پژوهشی برای جایگزینی استفاده کنید. برای مثال، می توانید از پایان نامه خود یک چند مقاله را استخراج و در اسرع وقت در چند مجله معتبر به چاپ برسانید. اگر در انجام این کار یا تهیه مقالات معتبر علمی دچار مشکل هستید، می توانید از طریق تماس با مشاوره مصاحبه و آزمون ایران تحصیل، راهنمای نوشتن و چاپ مقالات متعدد را دریافت نمایید.

به طور کلی این گونه می توان بیان کرد که داشتن مقاله در مصاحبه آزمون دکتری، امتیاز محسوب می شود اما این به این منظور نیست که در صورت نداشتن مقاله شما در این مصاحبه پذیرفته نمی شوید.

لازم به ذکر است که اصولا اساتید در ابتدای کار دانشجویانی که تازه فارغ التحصیل در مقطع ارشد شده اند، انتظار زیادی از تعداد مقاله بالا ندارند و بر اساس تجارب می توان گفت بدون مقاله نیز می توان در دانشگاه های خوب قبول شد اما تاثیر مقاله در مصاحبه دکتری بسیار زیاد بوده و می توانید با خیال راحت تر برای قبولی خود برنامه ریزی نمایید.

برای اگاهی از زمان اعلام نتایج مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد بر روی لینک مربوطه کلیک نمایید

آیا نداشتن مقاله در مصاحبه دکتری تاثیر دارد؟

با نکات زیر تاثیر مقاله در مصاحبه دکتری را افزایش دهید

پر واضح است که تنها صرف آگاهی از اینکه برای مصاحبه دکتری چند مقاله لازم است ، نمی توان قبولی خود در مصاحبه را تضمین کرد، اما مسلما تاثیر بسزای آن بر کسی پوشیده نیست. اما اگر می خواهید میزان تاثیر مقاله در مصاحبه دکتری خود را بالا ببرید، توصیه می کنیم که به نکات زیر توجه کنید.

 

💢 بر اساس روال معمول مصاحبه های دکتری، تنها مقالاتی دارای امتیاز هستند که با رشته تحصیلی که فرد برای آن متقاضی شرکت در دکترا شده است، مرتبط باشد. در غیر این صورت، هر چه قدر ه که تعداد مقالات غیر مرتبط زیاد باشد، باز هم امتیاز چندانی به آن ها داده نمی شود.

 

💢 یک فاکتور بسیار مهم در امتیاز بندی مقالات، میزان اعتبار مجله و ژورنالی است که در آن به چاپ رسیده است. بر این اساس، دانشگاه ها موقعیت مجله را در زمان چاپ مقاله مورد بررسی قرار می دهند، و می بینند که آیا در لیست سیاه قار دارد یا خیر. البته دانشگاه هایی نیز وجود دارد که حتی در صورت نبود در لیست سیاه، به مقالات مورد نظر امتیازی نمی دهند.

 

💢 ترتیب امتیاز دهی به مقالات زیر، به شکل زیر می باشد:

  1. مقاله ISI
  2. مقاله ISC
  3. مقاله علمی پژوهشی
  4. مقاله علمی ترویجی
  5. مقاله همایش بین ‌المللی که میزان امتیاز همایش خارجی عموماً بیشتر از همایش داخلی است
  6. مقاله همایش ملی

 

💢 در صورتی که مقالات ارائه شده، از ارزش علمی برخوردار باشند، دیگر وجود اسم استاد لزومی ندارد و به آن ها امتیاز تعلق می گیرد.

 

 

برای آگاهی از شرایط ثبت نام آزمون دکتری بر روی لینک مربوطه کلیک کنید

 

 

اهمیت پایان نامه در مصاحبه آزمون دکتری ۱۴۰۳

همانطور که می دانید یکی از مهم ترین سوالات در روز مصاحبه دکتری، در رابطه با پایان نامه است. برای پاسخ به این سوال لازم است بتوانید دلیل انتخاب تز پایان نامه خود را کاملاً واضح توضیح دهید و یا اگر رشته ارشد شما با رشته انتخابی در مقطع دکتری متفاوت است، این موضوع را نیز به داور توضیح دهید.  در خصوص اهمیت پایان نامه نیز لازم است بدانید که کیفیت پایان نامه ارشد در کل 4 امتیاز دارد. توصیه ما به شما این است که به متن پایان نامه خود نیز تسلط خوبی داشته باشید، تا هر سوالی که پرسیده شد بتوانید پاسخ دهید.

 

 

شیوه پذیرش داوطلبان در دوره های “آموزشی – پژوهشی” و “پژوهش محور”
مواد موثر  آموزشی – پژوهشی پژوهش محور
نمره آزمون کتبی 50 درصد نمره کل 30 درصد نمره کل
تهیه طرحواره 20 درصد نمره کل
مصاحبه و سنجش علمی 30 درصد نمره کل 30 درصد نمره کل
سوابق آموزشی، پژوهشی و فناوری 20 درصد نمره کل 20 درصد نمره کل

 

مشاوره تاثیر مقاله در مصاحبه دکتری 

در خصوص چاپ مقاله در ژورنال های معتبر باید بیان نمود که هرچه مقاله دارای اعتبار بیشتری بوده و از نظر علمی رتبه بهتری داشته باشد، برای نویسنده بهتر می باشد و باعث بالا رفتن رتبه آن خواهد شد و در نتیجه رزومه فرد بهتر و پربارتر می شود. همچنین چاپ مقاله در مجله های معتبر جهانی باعث بهتر دیده شدن فرد شده و ارزش مقاله بیشتر می شود.

اگر قصد ارائه مقاله در مصاحبه دکتری خود دارید و نیاز به مشاوره با افراد خبره و تاثیر گذار در این مسیر را دارید، می توانید با مشاورین ایران تحصیل در ارتباط باشید.

مشاوره تاثیر مقاله

به منظور اطلاع از زمان مصاحبه دکتری بر روی لینک مربوطه کلیک کنید

اخبار پیرامون مصاحبه دکتری

🔊 نحوه مصاحبه علمی پذیرفته‌شدگان دکتری اعلام شد

مصاحبه و بررسی سوابق علمی و پژوهشی دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی تحت پوشش وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به صورت حضوری انجام خواهد شد.

🔊 مهمترین تغییرات مرحله مصاحبه در کنکور دکتری

در راستای سیاست دولت برای حضوری شدن تحصیل در همه مقاطع آموزشی، موضوع نحوه مصاحبه از معرفی شدگان برای آزمون دکتری سال ۱۴۰۱ در شورای معاونین وزارت علوم مطرح شد و انجام مصاحبه‌ها به صورت حضوری تصویب شد.

خلاصه مطالب

در این مقاله دیدیم که تاثیر مقاله در مصاحبه دکتری چقدر است؟ ، برای مصاحبه دکتری چند مقاله لازم است و در صورت نداشتن مقاله در مصاحبه دکتری چه باید کرد. 

چنانچه شما نیز قصد ثبت نام و شرکت در آزمون دکتری را دارید، می توانید برای اطلاع از تمامی مراحل اعم از زمان و شیوه ثبت نام، نحوه شرکت در آزمون، چگونگی قبولی در مصاحبه، روش بال بردن تعداد مقالات معتبر و … از همکاران ما راهنمایی بگیرید. برای این کار کافی است از طریق شماره 9099075307 با مشاورین ایران تحصیل تماس بگیرید. 

📥 برای دریافت و مطالعه پی دی اف مقاله تاثیر مقاله در مصاحبه دکتری کلیک نمایید.📥

 

 

4.2/5 - (5 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

تاثیر مقاله در مصاحبه دکتری چقدر است؟

در مورد اطلاع کامل در مورد میزان تاثیر مقالات در قبولی مصاحبه به مقاله مراجعه کنید.

آیا در صورت نداشتن مقاله در مصاحبه دکتری قبولی امکانپذیر است؟

بله. اگر راهکارهای لازم را به کار ببرید می توان قبول شد. بری اطلاع از این راه کارها می توانید با همکاران ما در ایران تحصیل تماس بگیرید.

به جز، مقاله چه چیزی در مصاحبه تاثیر گذار است؟

عواملی همچون، رزومه آموزشی، مقاله، نمره آزمون، پاسخگویی به سوالات و ... تاثیر گذار است. 

نظرات

26 دیدگاه دربارهٔ «تاثیر مقاله در مصاحبه دکتری ۱۴۰۳+ تعداد مقاله مورد نیاز»

  1. Avatar photo منتظری گفت:

    سلام. مقاله همایشی مناسب برای ارزیابی دکتری باید انفرادی باشد یا مقالات گروهی هم قبول میکنند؟

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      سلام وقت بخیر
      مقاللت معمولا جزو امتیازات شما لحاظ میشود

  2. Avatar photo میترا گفت:

    باسلام من 4 تا مقاله دارم می خواستم بدونم این تعداد مقاله برای مصاحبه دانشگاه تهران کفایت می کنه ؟ یا این دانشگاه از راه یافتگان به مصاحبه تعداد بیشتری مقاله میخوان؟

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      سلام وقت بخیر
      تعداد مقاله ملاک نیست کیفیت مقاله مهم است

  3. Avatar photo میترا گفت:

    سلام می خواستم بدونم داشتن چهار تا مقاله چاپ شده در نشریات داخلی برای مصاحبه در دانشگاه روزانه تهران می تونه کفایت کنه یا اینکه این دانشگاه تعداد بیشتری مقاله از مصاحبه شونده می خوان با تشکر

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      سلام وقت بخیر
      کیفیت مقاله های شما ملاک میباشد

  4. Avatar photo عباس گفت:

    ایا برای ثبت نام در ازمون دکتری باید حتما پایان نامه داده باشیم ؟
    یا با ترم اخر بودن ارشد میتونی ثبت نام بکنیم؟

    1. Avatar photo مشاور طهماسبی گفت:

      بله مجاز به ثبت نام خواهید بود.

  5. Avatar photo رضا گفت:

    با سلام داشتن دو مدرک ارشد در یک رشته با گرایش متفاوت تاثیر داره در دوره دکتری یا خیر برای مثال ارشد آب و هواشناسی دو گرایش مختلف داشته باشه

    1. Avatar photo rahdar گفت:

      سلام وقت بخیر بله در مصاحبه دکتری تجانس یا عدم تجانس رشته ها برای شما امتیاز دارد

  6. Avatar photo میلاد صادقی گفت:

    با سلام
    من دانش آموز مقطع یازدهم دبیرستان هستم و یک مقاله علمی پژوهشی در مجله معتبر چاپ کرده‌ام،آیا امکان تأثیر آن در کنکور وجود دارد؟آیا تأثیری در پذیرش مقطع کارشناسی دارد؟

    1. Avatar photo مشاور اقازاده گفت:

      وقت بخیر
      خیر این مورد جزو گزینه ها نمیباشد اما در رابطه با المپیاد وجود دارد

  7. Avatar photo زهرا گفت:

    سلام من تو آزمون دکترا مجاز به روزانه شدم اما رتبه م خیلی جالب نبود یعنی حدود ۵۰تا مونده به آخرین رتبه مجاز شده رتبه م. یه مقاله علمی پژوهشی دارم رتبه پایان نامه م هم عالی بوده فارغ التحصیلی ارشدم هم سال۱۴۰۰ بود مدرک زبان هم ندارم وقت نشده شرکت کنم آزمون زبان
    به نظرتون بمونم سال بعد یا شانسم امتحان کنم و امروز که روز آخره شرکت کنم تو انتخاب رشته؟ ممنون میشم پاسخ بدید

    1. Avatar photo مشاور عیسائی گفت:

      سلام وقت بخیر
      به دلیل داشتن رزومه پژوهشی شانس خود را امتحان نمایید جهت کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره تخصصی دکتری با مشاورین ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید.

  8. Avatar photo اصغری. گفت:

    سلام من امشال در کنکور قبول شدم و برای مصاحبه می خوام خودم آماده کنم فقط سوالم اینه تاثیر مقاله در مصاحبه دکتری چگونه است؟ یعنی نوع مقاله تاثیر گذاره و یا اینکه در چه مجله ای چاپ بشه؟

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      سلام وقت به خیر
      نوع مقاله،موضوع،مجله ی چاپ و … تاثیر گذار است.

  9. Avatar photo نمازی. گفت:

    سلاو وقت بخیر تاثیر مقاله در مصاحبه دکتری چگونه است؟ و آیا تعداد مقاله مهم هستش؟؟

    1. Avatar photo مشاور عیسائی گفت:

      سلام وقت بخیر
      تاثیر بسزایی دارد . با توجه به مقالات داخلی و مقاله ISI شرایط متغییر میباشد جهت کسب اطلاعات بیشتر با مشاورین ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید.

  10. Avatar photo راسخی. گفت:

    سلام من مقاله ندارم و رشته مدیریت دولتی هستم چکار کنم

    1. Avatar photo rezai گفت:

      سلام وقت بخیر . از امتیازاتی که مصوب میباشد در مصاحبه دکتری میزان کمتری را دریافت میکنید

  11. Avatar photo ابهری گفت:

    سلام من ۵ تا مقاله کنفرانسی خارجی دارم ،چندتاشون پذیرفته می شه؟ ممنون

    1. Avatar photo مشاور عیسائی گفت:

      سلام وقت بخیر
      شما باید حداقل 2 مقاله علمی داشته باشید و بر این اساس نمره مصاحبه به شما تعلق خواهد گرفت.جهت بررسی بیشتر با مشاورین ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید.

  12. Avatar photo پیمان گفت:

    سلام . من یه برنامه نویس هستم . میخواستم بدونم پروژه های برنامه نویسی که انجام دادم . تو مصاحبه دکتری تاثیر مثبت داره ؟؟؟؟

    1. Avatar photo کارشناس ارشد گفت:

      سلام. بله 100 درصد . پروژه های شما باید ثبت شده باشد و قطعا در مصاحبه دکترا امتیاز لحاظ میشود

      1. Avatar photo فاطمه عامری گفت:

        با سلام
        کمک میخوام برای نوشتن مقالات علمی، دانشجوی دکتری فیزیک هستم، ممنون میشم جواب دهید 🙏

        1. Avatar photo مشاور امینی گفت:

          سلام دوست عزیز
          با شماره 9099075307 تماس بگیرید
          مشاورین راهنماییتان میکنند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • مشاوره تحصیلی تلفنی با موبایل

    مشاوره تحصیلی تلفنی با موبایل

    متقاضیان دریافت مشاوره می‌توانند از خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی با موبایل ایران تحصیل بهره‌مند شوند. به دلیل اینکه امروزه مردم مشغله‌های فراوانی دارند دیگر کمتر زمان مراجعه به مراکز مشاوره را دارند که در این صورت استفاده از مشاوره تلفنی...
  • منابع آزمون وکالت

    منابع آزمون وکالت 1403 + 12 منبع طلایی از نظر رتبه ها!

    منابع آزمون وکالت 1403 اعلام شد. بسیاری از داوطلبان سوال دارند که برای قبولی در وکالت چه کتابی بخوانیم؟ برای کلیه دانشجویان دارای مدرک کارشناسی رشته حقوق که قصد دارند جهت اخذ پروانه وکالت و اشتغال به کار اقدام به...
  • سوالات مصاحبه علمی قضاوت

    سوالات مصاحبه علمی قضاوت 1403 + پاسخنامه pdf

    سوالات مصاحبه علمی قضاوت با پاسخ 1403 از جمله موارد مهمی است که بیشتر داوطلبان مصاحبه آزمون قضاوت، به دنبال آن هستند. پیش از شروع آزمون بهتر است سوالات سال‌های گذشته را بررسی کرده تا بتوانید برای مصاحبه نهایی که...
  • مصاحبه آزمون لیسانس به پزشکی

    مصاحبه آزمون لیسانس به پزشکی 1403 + سوالات و پاسخ | ایران تحصیل

    دانشگاه علوم پزشکی تهران سالانه آزمونی را برای متقاضیان تحصیل در رشته پزشکی که دارای مدرک لیسانس هستند برگزار می کند و به آن ها فرصت رقابت برای اخذ پذیرش پزشکی را می دهد. اما تنها کسب نمره قبولی در...
تماس با مشاور