ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

زمان اعلام نتایج مصاحبه دکتری ۱۴۰۳ + زمان بندی دقیق | ایران تحصیل

  • دسته بندی:
  • دیدگاه ها: ۴
  • تاریخ بروزرسانی: ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۲
زمان اعلام نتایج مصاحبه دکتری
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

اطلاع از زمان اعلام نتایج مصاحبه دکتری 1403 برای آن دسته از داوطلبانی که در آزمون دکتری شرکت کرده‌اند و بی‌صبرانه منتظر دریافت نتایج آزمون هستند، حائز اهمیت است. مرحله مصاحبه تأثیر بسیار زیادی در پذیرش داوطلبان مقطع دکتری دارد. از این رو پذیرش نهایی داوطلبانی که در مرحله مصاحبه دکتری گزینه شده‌اند، بستگی به سوابق علمی و پژوهشی و عملکرد آنها در هنگام مصاحبه خواهد داشت.

 با اعلام نتایج مصاحبه دکتری سال 1403، داوطلبان باید برای اسم‌نویسی در دانشگاهی که پذیرفته شده‌اند، اقدام کرده و مراحل ثبت‌نام خود را انجام دهند. چنانچه شما داوطلبان گرامی در ارتباط با نحوه مشاهده نتایج مصاحبه دکتری 1403 نیازمند دریافت راهنمایی و مشاوره هستید، می‌توانید از طریق شماره 9099075307 با کارشناسان آکادمی ایران تحصیل تماس بگیرید تا اطلاعات لازم را در اختیار شما عزیزان قرار دهند.

 

تاریخ انتشار نتایج مرحله مصاحبه دکتری سراسری ۱۴۰۳

پس از اعلام نتایج آزمون دکتری سراسری و مرحله انتخاب رشته، داوطلبان برای فرایند مصاحبه دعوت خواهند شد و پس از آن نتایج در یک بازه زمانی مشخص اعلام خواهد شد. براساس دفترچه ثبت‌نام آزمون دکتری سراسری، نتایج نهایی مصاحبه دکتری در نیمه اول شهریور ماه ۱۴۰۳ از طریق سازمان سایت سازمان سنجش قابل مشاهده می‌باشد. اما تاریخ دقیق آن هنوز اعلام نشده است. در صورت انتشار هرگونه اعلامیه در ارتباط با زمان اعلام نتایج مصاحبه دکتری 1403 این مقاله به روز رسانی خواهد شد.

برای مشاهده نتایج اولیه آزمون دکتری روی لینک بزنید.

تاریخ انتشار نتایج مرحله مصاحبه دکتری سراسری

 اطلاعیه

نتایج مصاحبه دکتری دانشگاه سراسری هنوز اعلام نشده است. با انتشار هرگونه اخبار جدید در این خصوص این مقاله به روزرسانی می‌شود.

 راهنمای گام به گام دریافت نتایج مصاحبه دکتری 1403

آن دسته از داوطلبانی که مایل به مشاهده نتایج آزمون مصاحبه دکتری هستند، باید براساس مراحل زیر اقدام نمایند. توجه داشته باشید داوطلبانی که در مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد حضور داشته‌اند نیز می‌توانند نتایج مصاحبه دانشگاه آزاد را از طریق سایت سازمان سنجش دریافت کنند. اما مراحل دریافت نتایج مصاحبه دکتری 1403 به شرح زیر می‌باشد:

ابتدا وارد سایت سازمان سنجش به آدرس sanjesh.org شوید و گزینه دکترای تخصصی را از منوی سمت راست انتخاب کنید.

گام اول مشاهده نتایج مصاحبه آزمون دکتری سراسری

در گام بعد بر روی عبارت اسامی پذیرفته شدگان نهایی آزمون دکترای سال ۱۴۰۳ کلیک نمایید.

گام دوم مشاهده نتایج مصاحبه آزمون دکتری سراسری

 پس از کلیک کردن بر روی لینک صفحه‌ای باز می‌شود که از طریق آن می‌توانید نتایج خود را به سه روش وارد کردن شماره داوطلبی و شماره شناسنامه، یا وارد نمودن شماره شناسنامه و شماره پرونده و روش سوم با ثبت کردن شماره پرونده و شماره داوطلبی مشاهده نمایید.

گام سوم مشاهده نتایج مصاحبه آزمون دکتری سراسری

 حدوداً یک هفته بعد از اعلام نتایج مصاحبه دکتری ۱۴۰۳ متقاضیانی که واجد شرایط هستند، می‌توانند کارنامه نهایی آزمون دکتری را در سایت سنجش مشاهده کنند. مندرجات کارنامه شامل نمره آزمون کتبی، نمره حد نصاب مصاحبه، حد نصاب تعیین شده از طرف دانشگاه، رتبه آخرین قبولی کد رشته‌های سال قبل محل دعوت به مصاحبه و زمان مصاحبه دکتری خواهد بود. در صورتی که در زمان اعلامی از سوی دانشگاه محل قبولی به همراه مدارک لازم جهت تکمیل مراحل ثبت‌نام مراجعه نکنید، پذیرش شما به صورت کلی لغو خواهد شد.

برای دریافت کارنامه انتخاب رشته آزمون دکتری روی لینک کلیک کنید.

کال تو اکشن راهنمای تلفنی

مراحل پس از دریافت نتایج مصاحبه دکتری 1403

 پس از دریافت نتایج مصاحبه دکتری 1403 دانشگاه سراسری، تعیین می‌شود که چه افرادی می‌توانند در مقطع دکتری ادامه تحصیل دهند و چه کسانی از این رقابت بازماند اند. افرادی که توانسته‌اند مرحله مصاحبه دکتری را با موفقیت طی کنند، باید مدارک درخواستی از سمت دانشگاه را آماده کرده و به همراه داشته باشند تا هنگام ثبت‌نام با مشکل مواجه نشود. شرکت‌کنندگانی که نتوانسته‌اند نمره حد نصاب را بیاورند، این امکان دارند که هنگام تکمیل ظرفیت آزمون دکتری سراسری ۱۴۰۳ شانس خود را امتحان کنند. این امر در صورتی اتفاق می افتد که دانشگاه‌ها در شرایط تکمیل ظرفیت را داشته باشند.

 افرادی که در دوره روزانه قصد ادامه تحصیل در مقطع دکتری داشته باشند، نمی‌توانند در آزمون دکترای سال بعد حضور یابند. علاوه بر این نمونه فرمی وجود دارد که پذیرفته شدگان مقطع دکتری که نمی‌توانند هنگام ثبت‌نام مدارک کارشناسی ارشد و دکترای حرفه‌ای خود را ارائه دهند، می‌توانند این فرم را برای اعلام شرایط خود پر کنند.

 مراحل پس از دریافت نتایج مصاحبه دکتری

 طول دوره دکتری دانشگاه آزاد چقدر است؟ روی لینک مربوطه کلیک نمایید.

تاریخ اعتراض به نتایج مصاحبه دکتری سراسری 1403

اعتراض به نتایج مصاحبه مصاحبه دکتری 1403 دانشگاه سراسری، از طریق سایت سازمان سنجش و آموزش کشور امکان پذیر خواهد بود. در حال حاضر تاریخ ثبت اعتراض به نتایج آزمون مصاحبه دکتری 1403 مشخص نشده است. اما به محض انتشار اعلامیه از سوی سازمان سنجش و آموزش کشور این مقاله به روزرسانی خواهد شد.

 

اطلاعیه

برای کسب اطلاعات تکمیلی در ارتباط با چگونگی دریافت نتایج مصاحبه دکتری 1403 می‌توانید از طریق تماس با شماره 9099075307 با مشاوران خبره مجموعه ایران تحصیل تماس بگیرید تا شما را به بهترین شکل ممکن راهنمایی کنند. 

 

تاریخ اعلام نتایج مصاحبه دکتری آزاد 1403

کلیه شرکت کنندگان در مصاحبه دکتری باید در زمان مشاهده نتایج مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد با مراجعه به سایت اعلام شده اقدام به اطلاع از نتایح مصاحبه دانشگاه آزاد کنند. به طور معمول، نتایج دعوت به مصاحبه دکتری آزاد تا قبل از مهر ماه و در نهایت تا شهریور ماه به عرض داوطلبان می‌رسد و آن‌ها می‌توانند تا قبل از شروع سال تحصیلی اقدام به مشاهده نتایج مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد کنند.

در حال حاضر، نمی‌توان زمان اعلام نتایج مصاحبه دکتری آزاد را برای کنکور سال جاری اعلام کرد. از طرفی با توجه به تعویق زمان برگزاری کنکور دکتری به مراتب زمان مصاحبه دکتری و دعوت از داوطلبان و متقاضیان هم عقب می افتد. با این اوصاف امکان اعلام نتایج مصاحبه آزاد در تاریخی غیر از تاریخ معمول می‌تواند وجود داشته باشد.

تاریخ اعلام نتایج مصاحبه دکتری آزاد

برای اطلاع از چگونگی کسب موفقیت در مصاحبه دکتری بر روی لینک کلیک نمایید. 

کال تو اکشن تماس

نحوه مشاهده نتایج مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد 1403

کلیه داوطلبانی که در مصاحبه آزمون دکتری آزاد شرکت داشته‌اند باید برای مشاهده نتایج مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد به صورت اینترنتی اقدام کنند. این کار در زمان اعلام نتایج آزمون دکتری دانشگاه آزاد انجام می‌شود. آیا می دانید نحوه اعلام نتایج مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد انجام می‌شود؟

از سال‌های گذشته تاکنون شاهد اعلام نتایج مصاحبه دانشگاه آزاد در سایت azmoon.org بوده‌ایم. در واقع، تمامی داوطلبانی که ثبت‌نام مصاحبه دکتری را انجام داده و شرکت کننده در مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد هستند، باید در زمان اعلام نتایج مصاحبه دکتری آزاد جهت مشاهده نتایج مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد خود به این سایت مراجعه کنند.

از سال‌های گذشته تاکنون این روال تغییری نکرده است. با توجه به ادغام آزمون دکتری آزاد و سراسری در حال حاضر تنها اولیه دکتری دانشگاه آزاد از طریق سایت سنجش به اطلاع داوطلبان می‌رسد و نتایج مصاحبه دانشگاه آزاد از طریق سایت دانشگاه آزاد اسلامی به نشانی azmoon.org در اختیار داوطلب جهت مشاهده قرار می‌گیرد. 

در واقع، هر کدام از داوطلبان شرکت کننده در مصاحبه دکتری آزاد می‌توانند با مراجعه به سامانه مذکور اقدام به مشاهده نتایج مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد خود کنند و پس از اطلاع از نتایج دعوت به مصاحبه دکتری آزاد کلیه اقدامات لازم را برای ثبت‌نام در دانشگاه محل قبولی خود انجام دهند.

 

جهت اطلاع از راهنمای قبولی در مصاحبه دکتری بر روی لینک کلیک نمایید.

 

مراحل مشاهده نتایج مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد 1403

نحوه مشاهده نتایج دکتری دانشگاه آزاد در زمان اعلام نتایج مصاحبه دکتری شامل مراحل زیر می‌باشد.

در اولین قدم برای مشاهده نتایج دعوت به مصاحبه دکتری آزاد باید در زمان اعلام نتایج مصاحبه دکتری آزاد آدرس سایت دانشگاه آزاد اسلامی به نشانی azmoon.org را در مرورگر خود وارد کنید.

پس از ورود به سامانه مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد نوبت به انتخاب گزینه اعلام نتایج آزمون دکتری تخصصی می‌رسد. با کلیک بر روی این گزینه به صفحه بعد هدایت می‌شوید.

بعد از ورود به صفحه “سامانه یکپارچه مدیریت انتخاب رشته و اعلام نتایج ازمون دکتری تخصصی” باید شناسه انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد اسلامی را همراه با کد ملی در سامانه درج نمایید. 

با باز شدن صفحه جدید از منوی سمت راست روی گزینه اعلام نتایج نهایی آزمون کلیک کنید و نتایج مصاحبه دانشگاه آزاد خود را مشاهده کنید. 

برای مشاهده نتایج انتخاب رشته دکتری روی لینک بزنید.

چگونگی اعتراض به نتایج دعوت به مصاحبه دکتری آزاد 1403

آزمون دکتری معمولاً در اسفند ماه برای متقاضیان و داوطلبان برگزار می‌گردد. این آزمون معمولاً از دو مرحله یعنی آزمون کتبی و همین طور مصاحبه دکتری تشکیل شده است. 

نتایج اولیه این آزمون در آخرین روزهای فروردین ماه هر سال در سامانه سنجش به اطلاع متقاضیان می‌رسد. البته دقت داشته باشید که برای کنکور دکتری سال جاری این زمان اعلام شده به هیچ وجه صدق نمی‌کند. بعد از اعلام نتایج اولیه نوبت به انتخاب رشته و به دنبال آن مصاحبه دکتری آزاد می‌رسد.

در آخر و بعد از برگزاری جلسه مصاحبه نوبت به اعلام نتایج مصاحبه آزاد می‌رسد که تا قبل از شروع سال تحصیلی خدمت داوطلبان اعلام می‌شود. اما در اینجا این سؤال مطرح می‌شود که آیا امکان اعتراض به نتایج مصاحبه آزاد برای هر کدام از داوطلبان وجود دارد یا خیر؟ بله. هر فرد در زمان اعلام شده از سوی دانشگاه آزاد اسلامی، می‌تواند جهت اعتراض به نتایج مصاحبه آزاد اقدامات لازم را انجام دهد.

برای مشاهده دفترچه تکمیل ظرفیت آزمون دکتری روی لینک بزنید.

چگونگی اعتراض به نتایج دعوت به مصاحبه دکتری آزاد

جهت اطلاع از نحوه امتیازبندی مصاحبه دکتری بر روی لینک کلیک نمایید.

 

نحوه ثبت اعتراض به نتایج مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد 1403

امکان ثبت اعتراض به نتایج مصاحبه دکتری آزاد در سامانه دانشگاه آزاد اسلامی به نشانی azmoon.org برای همه داوطلبان دارد.

در این سامانه و در سمت چپ آن بخشی تحت عنوان “ارتباط با ما” تعبیه شده است که هر فرد داوطلب می‌تواند از طریق آن برای ثبت اعتراض اقدامات لازم را انجام دهد. 

بعد از کلیک بر روی گزینه ارتباط با ما می‌توانید وارد بخش طرح پرسش شوید.

در بخش طرح پرسش باید کلیه مشخصات از جمله شماره تلفن، نام استان و نام و نام خانوادگی خود را درج کرده و سؤال خود را مطرح بفرمایید. 

در انتها و بعد از درج اعتراض خود نوبت به کلیک بر روی گزینه ارسال می‌رسد. بعد از 72 ساعت می‌توانید به وسیله لینک دریافت پاسخ از بخش پرسش و پاسخ سیستم جواب خود را دریافت کنید. 

اگر برای ثبت اعتراض خود به نتایج مصاحبه آزاد به مشکلی برخورد کردید، می توانید با مشاوران ایران تحصیل از طریق شماره 9099075307 تماس بگیرید تا مشاوران ما مراحل ثبت اعتراض شما به نتایج مصاحبه آزاد را با دقت و تبحر انجام دهند. 

 

برای کسب اطلاعات درباره مصاحبه دکتری وزارت بهداشت وارد شوید.

 

شرایط مصاحبه آزمون دکتری 1403

پس از کسب اطلاعات لازم در رابطه با زمان اعلام نتایج مصاحبه دکتری در این قسمت قصد داریم مواردی را بررسی کنیم که بیشترین تأثیر را بر نتایج دعوت به مصاحبه دکتری خواهند داشت. مصاحبه دکتری همانند سایر شرایط این آزمون شامل شرایط خاصی می‌شود که در ادامه این موارد را بررسی خواهیم کرد.

  1. ثبت‌نام آزمون دکتری و شرکت کردن در آزمون جهت کسب نمره مورد نیاز در جلسه مصاحبه 
  2. مجاز شدن برای شرکت در انتخاب رشته
  3. به دست آوردن حد نصاب نمره مورد نیاز برای دعوت به مصاحبه
  4. درج کد رشته در فرم انتخاب رشته

برای کسب اطلاع از سوالات مصاحبه دکتری دانشگاه ازاد با ما در ایران تحصیل همراه باشید.

اهمیت پایان نامه و زبان انگلیسی در مصاحبه آزمون دکتری

یکی از موارد مهم دیگری که بر نتایج دعوت به مصاحبه دکتری تاثیرگذار خواهد بود، داشتن پایان نامه است. البته در هر دانشگاه ممکن است نسبت به اهمیت آن تفاوت وجود داشته باشد. در مورد مدرک زبان ( آزمون EPT ) نیز لازم است بدانید اگرچه ارائه آن الزامی نیست، اما می‌تواند تأثیر بسیار زیادی بر روند مصاحبه و امتیاز شما در جلسه داشته باشد. از این رو برای شرکت در مرحله مصاحبه دکتری 1403 بهتر است دارای مدارک زبان انگلیسی داخلی و یا خارجی باشید تا شانس پذیرش شما افزایش یابد. 

جدیدترین اخبار پیرامون آزمون دکتری

جدیدترین اخبار پیرامون آزمون دکتری 1403

شرایط مصاحبه علمی پذیرفته‌شدگان آزمون دکتری اعلام شد

آزمون دوره دکتری تخصصی دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی کشور، به صورت نیمه متمرکز و در دو مرحله انجام می‌شود و 50 درصد نمره اخذ شده در اختیار دانشگاه خواهد بود. مصاحبه علمی دکتری با بررسی سوابق پژوهشی و علمی داوطلبان و با مراجعه حضوری صورت خواهد گرفت. لازم به ذکر است فهرست اسامی افرادی که نمره حد نصاب را کسب کرده‌اند، برای شرکت در مرحله مصاحبه و بررسی سوابق پژوهشی و علمی، در دهه سوم اردیبهشت سال جاری از طریق سامانه سنجش منتشر می‌شود. 

چگونگی اعتراض به نتایج مصاحبه دکتری 1403

برای اعتراض به نتایج مصاحبه دکتری 1403 داوطلبان باید در زمان مقرر وارد سایت سازمان سنجش و آموزش کشور شده و پس از ورود به سیستم پاسخگویی سازمان سنجش، وارد سامانه ثبت اعتراض شوند و پس از عضویت، با ارائه دلایل منطقی جهت عدم پذیرش در مصاحبه دکتری، اعتراض خود را به ثبت برسانند. 

برای کسب اطلاع از تعداد واحدهای دکتری روی لینک آبی رنگ کلیک کنید.

 خلاصه مطالب

 در این مقاله به بررسی اعلام نتایج مصاحبه دکتری سراسری و آزاد پرداختیم. آن دسته از داوطلبانی که در آزمون دکتری سراسری و آزاد شرکت می‌کنند، بی صبرانه منتظر دریافت نتایج این آزمون هستند. مرحله مصاحبه بر روی پذیرش داوطلبان بسیار تاثیرگذار است. بنابراین داوطلبانی که در مرحله مصاحبه مورد گزینش واقع می‌شوند، باید سوابق علمی و پژوهشی مناسبی داشته باشند و عملکرد خوبی را در روز مصاحبه ارائه کنند.

در این مقاله سعی کردیم نحوه مشاهده نتایج مصاحبه آزمون دکتری سراسری و آزاد بررسی کنیم.  چنانچه در ارتباط با مطالب این مقاله سؤال و ابهامی داشته باشید، می‌توانید با مشاوران مجرب و متعهد مجموعه ایران تحصیل از طریق شماره 9099075307 تماس بگیرید تا در اسرع وقت شما عزیزان را راهنمایی کنند.

 جهت دانلود pdf مقاله کلیک نمایید.

 

5/5 - (1 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

نتایج مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد چه زمانی اعلام می شود؟ 

در حال حاضر نمی توان زمان دقیقی را برای اعلام نتایج دعوت به مصاحبه دکتری آزاد اعلام کرد.

در زمان اعلام نتایج مصاحبه دکتری آزاد باید به چه سامانه ای مراجعه کرد؟ 

در زمان اعلام نتایج مصاحبه دکتری آزاد جهت مشاهده نتایج مصاحبه دکتری آزاد باید به سایت دانشگاه آزاد به آدرس azmoon.org مراجعه کنید.

آيا امکان اعتراض به نتایج دعوت به مصاحبه دانشگاه آزاد برای داوطلبان وجود دارد؟ 

بله. برای کسب اطلاعات بیشتر در این رابطه می توانید با مشاوران ایران تحصیل تماس بگیرید.

نظرات

4 دیدگاه دربارهٔ «زمان اعلام نتایج مصاحبه دکتری ۱۴۰۳ + زمان بندی دقیق | ایران تحصیل»

  1. Avatar photo ظهری گفت:

    من میتونم با نتیجه مصاحبه دانشگاه آزاد پارسالم ثبت نام کنم؟

    1. Avatar photo مشاور ابراهیمی گفت:

      سلام
      خیر

  2. Avatar photo صابونی گفت:

    سلام خسته نباشید. زمان اعلامنتایج مصاحبه دکتری تقریبا چقدر بعد از انجام مصاحبه است؟

    1. Avatar photo مشاور ذوالنورنیا گفت:

      سلام وقت بخیر
      بین 3 هفته الی 1 ماه پس از نتایج انتخاب رشته خواهد بود .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • اعلام نتایج دکتری وزارت بهداشت

    اعلام نتایج دکتری وزارت بهداشت 1403 + مشاهده جواب | sanjeshp

    اعلام نتایج دکتری وزارت بهداشت در سه مرحله از طریق سایت سازمان سنجش پزشکی صورت خواهد گرفت. برای اطلاع از زمان اعلام نتایج دکتری وزارت بهداشت و برای مشاهده نتایج دکتری تخصصی وزارت بهداشت، داوطلبان باید به سایت سازمان سنجش...
  • راهنمای قبولی در مصاحبه دکتری1

    راهنمای قبولی در مصاحبه دکتری 1403 + تکنیک های مصاحبه

    داوطلبان تحصیل در مقطع دکتری علاوه بر شرکت در آزمون سراسری و کسب رتبه مورد نیاز، می بایست در مصاحبه علمی دکتری نیز شرکت کنند تا توانایی ‌های علمی، پژوهشی و آموزشی آن ها مورد ارزیابی و سنجش قرار گیرد....
  • نتایج اولیه آزمون دکتری

    نتایج اولیه آزمون دکتری ۱۴۰۳ + زمان بندی | ایران تحصیل

    اعلام نتایج اولیه آزمون دکتری ۱۴۰۳ از طریق سایت سنجش و آموزش کشور به آدرس sanjesh.org قابل مشاهده می باشد. کلیه داوطلبان می توانند برای مشاهده نتایج اولیه آزمون دکتری و کارنامه اولیه آزمون دکتری به سامانه اینترنتی مراجعه کنند....
  • نتایج آزمون دکتری

    نتایج آزمون دکتری ۱۴۰۳ + زمان اعلام نتایج نهایی

    نتایج آزمون دکتری ۱۴۰۳ در قالب نتایج نهایی آزمون دکتری و همین طور نتایج اولیه آزمون دکتری منتشر شد. کلیه داوطلبان می توانند در زمان اعلام نتایج آزمون دکتری نسبت به اعلام نتایج انتخاب رشته آزمون دکتری و همین طور...
تماس با مشاور
(حتی در تعطیلات نوروز)