ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

برنامه ریزی آنلاین کنکور + سامانه ارتباط با رتبه های برتر

برنامه ریزی آنلاین کنکور
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

همانطور که میدانید قبولی در کنکور کار نسبتا دشواری به نظر می رسد اما برنامه ریزی آنلاین کنکور به شما کمک می کند تا به سادگی بتوانید در کنکور قبول شوید. در واقع اگر شما از یک مشاور خوب و مجرب استفاده کنید می توانید در رشته مورد نظر خود رتبه عالی کسب کرده و یک صندلی در دانشگاهی که به آن علاقه مند هستید را تسخیر کنید. توجه داشته باشید کسب رتبه قبولی و تحصیل در رشته مورد نظرتان در یک دانشگاه معتبر می تواند آینده شما را بسازد. در مجموع ما تصمیم گرفته ایم در این مقاله اطلاعات دقیق نسبت به برنامه ریزی آنلاین کنکور در اختیار شما قرار دهیم تا شما بتوانید با دید باز و آگاهی کامل خود را برای شرکت در کنکور آماده کنید.

شاید برای شما سوال پیش بیاید که در این مقاله چه اطلاعاتی به کرابران ارائه می شود؟ در پاسخ به این سوال بهتر است بگوییم در این مقاله نکات مهم در مورد برنامه ریزی آنلاین کنکور ذکر خواهد شد. در ادامه به بررسی برنامه ریزی آنلاین کنکور پرداخته می شود تا کاربر بداند که منظور از برنامه ریزی آنلاین کنکور چیست، شایان ذکر است بدانید ویژگی های برنامه ریزی آنلاین کنکور، آشنایی با روحیات و اهداف داوطلب، شناخت و رفتار متقاضی و بسیاری از موارد دیگر در این مقاله را مورد بررسی قرار خواهیم داد که می تواند به شما کمک کند  تا یک برنامه ریزی درست را انجام دهید و در کنکور قبول شوید. در نهایت برای کسب اطلاعات کامل سال و موارد ذکر شده پیشنهاد می کنیم تا پایان این مقاله با ما همراه باشید.

با برنامه درس بخوانید

نکات مهم برنامه ریزی آنلاین کنکور

در این بخش از مقاله قصد داریم نکات طلایی در مورد برنامه ریزی کنکور درست و دقیق به صورت آنلاین را مورد بررسی قرار دهید. توجه داشته باشید برای برنامه ریزی باید تمام موارد را در نظر بگیرید، برای مثال محل زندگی، شرایط زندگی، میزان زمان استراحت و بسیاری از پارامترهای دیگر که می‌ تواند در برنامه ریزی شما تاثیر داشته باشد باید در نظر گرفته شود. البته تیم مشاوره ایران تحصیل برنامه ریزی آنلاین کنکور را به صورت حرفه ای برای شما انجام میدهد در نتیجه اگر نیاز به یک مشاور مجرب دارید تا برنامه ریزی دقیق برای شما انجام دهد می توانید از طریق شماره موجود در وب سایت از مشاورین مرکز مشاوره آنلاین ایران تحصیل کمک بگیرید.

نکات مهم برنامه ریزی آنلاین کنکور

در ادامه باید به این نکته اشاره کنیم که برنامه ریزی درسی شما باید قابل اجرا باشد و فقط نباید آن را بر روی کاغذ بنویسید. در واقع باید برنامه ریزی را به گونه ای انجام دهید که در اجرای آن با مشکل مواجه نشوید. مبحث بعد مربوط به لحاظ کردن نقاط قوت و ضعف خود است که حتما باید به آن بپردازید، زیرا در این صورت راحت‌تر می توانید نتیجه بگیرید. این نکته را هم در نظر داشته باشید برنامه ریزی شما باید انعطاف پذیر باشد، برای مثال باید در برنامه ریزی خود زمانی را برای ورزش، تفریح و غیره در نظر بگیرید چون در این صورت است که شما می توانید موفق شوید. در نهایت هم بهتر است به هدف گذاری اشاره کنیم، توجه داشته باشید هدف گذاری از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و می تواند انگیزه در شما ایجاد کند و شما را به مقصود برساند.

رتبه و تراز کنکور چیست؟ برای پاسخ این سوال روی لینک کلیک کنید.

منظور از برنامه ریزی آنلاین کنکور چیست؟

بر هیچ کسی پوشیده نیست که رسیدن به هدف، بدون انگیزه و برنامه ریزی امکانپذیر نیست. اهمیت این موضوع بخصوص در موارد تحصیلی خود را بیش از پیش نمایان می کند و به همین دلیل هم همواره برخورداری از یک برنامه ریزی خوب و متناسب با هدف و موقعیت شخص دغدغه بسیاری از کنکوری های عزیز است.

منظور از برنامه ریزی آنلاین کنکور چیست؟

اما در موارد زیادی، ممکن است فرد به دلایل مختلفی نتواند در کلاس ها یا جلسات حضوری مشاوره کنکور شرکت نماید و همین امر در وی این تفکر را ایجاد کند که از سایر رقبای خود عقب مانده و یا به خوبی پیش نمی رود. همچنین، چینش یک برنامه ریزی درست و حرفه ایی برای همه افراد امکانپذیر نیست، و نیاز به فردی با تجربه و علم بالا دارد.

به همین دلیل، کارشناسان ایران تحصیل تصمیم به ارائه برنامه ریزی آنلاین کنکور گرفتند تا همه داوطلبان کنکور بتوانند به راحتی و تنها از طریق اینترنت و ورود به سامانه از راهنمایی های رتبه های برتر و مشاورین ایران تحصیل برخوردار شوند. متقاضیان می توانند از این طریق، به تمام نکات حرفه ایی و مهم برنامه ریزی دست یابند.

 

برای آشنایی با روش جمع بندی کنکور  لینک مربوطه را انتخاب کنید.

اینفوگرافی برنامه ریزی آنلاین کنکور

آشنایی با روحیات و اهدف داوطلب

این مبحث از اهمیت زیادی برخوردار است در نتیجه باید به آن توجه ویژه ای کرد، شایان ذکر است بدانید اصولا یک مشاور خب و حرفه ایی قبل از هرچیز باید با اهداف و ویژگی های شخصیتی داوطلب کنکوری آشنا شود تا بتواند متناسب با آن زمانبندی ها و چینش دروس را طراحی کنند. برای مثال، اگر کسی روحیه رقابت جویی داشته باشد می تواند از تکاپو و تلاش بیشتری برخوردار باشد. اما فردی که چنین روحیه ایی ندارد، نیاز به محرک هایی دارد تا به حرکت و تقلا درآید.

در مثالی دیگر، ممکن است فرد شاغل باشد و وقت مطالعه محدودتری داشته باشد. در این چنین مواقعی برنامه ریزی کنکور برای افراد شاغل در نظر گرفته می شود، تا کنکوری بتواند در کمترین زمان ها بشترین بازدهی را داشته باشد. بنابراین، لازمه برنامه ریزی آنلاین کنکور خوب این است که قبل از هر چیز، شناخت کلی از متقاضی بدست آید.

فقط به یک رقمی شدن فکر کن

ویژگی های برنامه ریزی آنلاین کنکور چیست؟

در این بخش از مقاله تصمیم داریم به ویژگی های برنامه ریزی انلاین کنکور بپردازیم، توجه داشته باشید یک برنامه ریزی استاندارد و اصولی باید از یکی سری فاکتورهای مهم برخوردار باشد تا بتواند نتیجه بخش باشد. در برنامه ریزی آنلاین کنکور این فاکتورها گنجانده می شود تا همه کنکوری های عزیز بتوانند در عین سهل الوصول بودن، از یک مشاوره با کیفیت بهره ببرند. اما برای اینکه بدانید این مشاوره چه مشخصاتی دارد و بیشتر با آن آشنا شوید، در ادامه توضیحات بیشتری را ارائه می دهیم. 

شناخت عادات رفتاری و فردی داوطلب

آیا میدانید عادات رفتاری شما میتواند در برنامه ریزی انلاین کنکور تاثیر مستقیم بگذارد، این نکته مهم را در نظر داشته باشید که هر انسانی دارای عادات رفتاری خاصی است که می تواند عملکرد فرد را تحت شعاع قرار دهد. از جمله نکات مشاوره ای کنکوری از دیدگاه نفرات برتر این است که برای مثال، برخی از متقاضیان کنکور در ساعات خاصی از روز تمرکز بیشتری دارند و مشاور با توجه به این قضیه، برنامه ریزی را به شکلی ترتیب می دهد که دروس مهمتر و دشوارتر در چنین بازه های زمانی قرار گیرند. از سوی دیگر عادت داشتن به استفاده از فضای مجازی می تواند مخل درس خواندن و کمبود زمان شود.

شناخت عادات رفتاری و فردی داوطلب

در برنامه ریزی آنلاین کنکور سعی می شود تا به تدریج اینگونه عادات رفع شود و فرد تمرکز بیشتری رو مطالعه داشته باشد. سازگاری، تقویت و یا رفع عادات بسته به مثبت یا منفی بودن آن ها ممکن است به تکنیک های خاصی نیاز داشته باشد که هر داوطلب باید از آن ها آگاهی داشته باشد.

 

جهت آگاهی از نحوه برنامه ریزی رایگان کنکور با رتبه های برتر بر روی لینک مربوطه کلیک نمایید.

 

مشاوره با نفرات برتر کنکور سراسری

یکی از راه های قبولی در کنکور مشاوره با رتبه های برتر کنکور سراسری است. توجه داشته باشید این دسته از افراد مسیر قبولی و کسب رتبه عالی در کنکور را یک بار سپری کرده اند در نتیجه راه و روش رسیدن به رتبه عالی را میدانند. در نتیجه دریافت مشاوره از نفرات برتر کنکور سراسری میتواند مسیر رسیدن به رتبه عالی، رشته مورد نظر و دانشگاه معتبر را برای شما هموارتر کند. برای همه ما ارتباط با افراد موفقی که توانسته اند مسیر پیش رو را با همه فراز و نشیب های آن طی نمایند، یک موضوع بسیار موثر در دستیابی به هدف خواهد بود. اگر کنکوری بتواند از راهنمایی های نفرات برتر یا رتبه ها استفاده کند واز تجربیات او بهر مند شود، برایش بسیار ملموس تر خواهد بود.

باید از تغییرات و سطح دشواری کتب درسی آگاه باشید

همانطور که میدانیددر هر سال به طور معمول، تغییرات کوچک و بزرگی در محتوای کتب درسی ایجاد می شود و مشاوران ایران تحصیل با آگاهی به روز از دروس مختلف، برنامه ریزی های مناسبی را ترتیب دهند. چرا که برنامه ریزی مبتنی بر کتاب های قدیمی می تواند باعث می شود تا داوطلب در سر جلسه کنکور غافلگیر شود و به او استرس وارد نماید.

باید از تغییرات و سطح دشواری کتب درسی آگاه باشید

مسئله تغییرات کتاب درسی برای کنکور به خصوص برای دارندگان دیپلم نظام قدی که امسال قرار است با سایر داوطلبان نظام جدید بر سر جلسه آزمون حاضر شوند، اهمیت دوچندانی دارد. همچنین، در برنامه ریزی آنلاین کنکور به سطح دشواری یا آسانی دروس و کتاب ها توجه و بر اساس آن زمانبندی می شود.

 

منظم و در دسترس بودن برای مشاوره

داشتن روابط عمومی خوب یکی از اصلی ترین ویژگی های یک مشاور خوب است. در برنامه ریزی آنلاین کنکور ایران تحصیل، مشاوران با ایجاد یک فضای دوستانه و گفتگوی صمیمانه تلاش می کنند تا متقاضی به راحتی سوالات خود را مطرح کند. در یک مشاوره حرفه ایی کنکور، دغدغه داوطلب غدغه مشاور نیز هست و او با راهنمایی های صادقانه و دلسوزانه روش های سودمندی را برای کنار گذاشتن موانع و افزایش راندمان مطالعه پیشنهاد می دهد.

از طرفی، از جمله مزایای بارز برنامه ریزی های برخط ی آنلاین این است که افراد می توانند در ساعات متفاوتی از شبانه روز به مشاوره خود دسترسی داشته باشند. چرا که تنها دسترسی به اینترنت از طریق تلفن همراه یا کامپیوتر لازمه برقراری ارتباط است. البته ذکر این نکته ضروری است که برنامه زمانی خاصی جهت ارائه مشاوره در نظر گرفته می شود که متقاضیا باید از آن اطلاع داشته باشد.

بنر-اکادمی-ایران-تحصیل

تحلیل کارنامه های کنکور در برنامه ریزی آنلاین

بررسی و آنالیز عملکرد داوطلبان سابق کنکور می تواند منبع غنی از اطلاعات موثق و به نوعی یک شاهراه برای تعیین یک معیار جهت رسیدن به هدف باشد. در کارنامه هر کنکوری چند بخش، اعم از تراز، رتبه کشوری، رتبه در سهمیه، رتبه در زیرگروه ها و غیره وجود دارد. توجه به هر کدام از این قسمت ها ضروری است و احتمال قبولی یا عدم قبولی در کنکور را نشان می دهد.

در برنامه ریزی آنلاین کنکور کارنامه های متعدد در رشته مورد نظر تحلیل می شود و داوطلب در خواهد یافت که درصد بالا در کدام دروس تاثیر بیشتری در افزایش رتبه دارد. همچنین، اگر داوطلب در کنکور آزمایشی شرکت کند، مشاور می تواند پس از هر آزمون و ارزیابی کارنامه، در صورت لزوم تغییرات را در برنامه ریزی های قبلی اعمال کند و یا تعداد ساعات مطالعه هر درس را کم و زیاد کند.

 

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره برنامه ریزی درسی وارد شوید.

 

آموزش تکنیک های تست زنی

هر چند که در کنکور، برخی از دروس نسبت به سایرین از اهمیت بیشتری برخوردارند، اما نباید فراموش کرد که برای محاسبه درصدها فرقی نمی کند که شما سوال مربوط به کدام درس و یا مبحث را می زنید، چرا که همه سوالات درصد یکسانی دارند.

آموزش تکنیک های تست زنی

با این حال، برخی از کنکوری ها به این مسئله اهمیت چندانی نمی دهد و برخی دیگر نیز با تکنیکی های آن آشنایی ندارند. در مشاوره و برنامه ریزی آنلاین کنکور داوطلبان را با شیوه های نوین تست زنی آشنا می کنند و نحوه تنظیم زمان را آموزش می دهد. این امر یک گام بزرگ در جهت رسیدن به رتبه بالا است.

 

صرفه جویی در هزینه و زمان

همه کنکوری های جدی به مسئله ارزشمند بودن زمان پی می برند. از این رو، ممکن است برای بسیاری رفت و آمد به محل های مشاوره و یا حتی نحوه عبور و مرور یک معضل باشد و همین امر گاهی سبب انصراف از اخذ مشاوره می شود. از جهتی دیگر، پرداخت هزینه های ناشی از عیاب و ذهاب و جلسات مشاوره ایی در برخی از موسسات، برای بسیاری از متقاضیان کنکور میسر نیست و به همین دلیل آن ها را از این امکان محروم می کنند.

اما در برنامه ریزی آنلاین کنکور این مشکلات تا حد زیادی مرتفع شده و دیگر نیازی به خروج از منزل و حمل و نقل از طریق وسال شخصییا عمومی نیست. بعلاوه، هزینه های منصفانه در این روش می تواند دلیل ارجحیت آن بر سایر انواع مشاوره باشد.

 

برای آشنایی با روش جمع بندی کنکور لینک مربوطه را انتخاب کنید.

 

آیا برنامه ریزی آنلاین کنکور از کیفیت لازم برخوردار است؟

برای بسیاری از متقاضیان این سوال پیش می آید که آیا در برنامه ریزی آنلاین کنکوراستاندارهای مشاوره رعایت می شود و ثمر بخش خواهد بود یا خیر. قبل از هر چیز باید بگوییم که بخش زیادی از ثمربخشی یک مشاوره از هر نوعی به جدیت فرد و پیاده سازی توصیه ها و راهنمایی های ارائه شده است. یک مشاور هر چقدر هم خوب باشد، اگر داوطلب به طور قلبی خواهان پیشرفت و رسیدن به هدف نباشد، اثر گذار نخواهد بود.

آیا برنامه ریزی آنلاین کنکور از کیفیت لازم برخوردار است؟

به همین ترتیب، در برنامه ریزی آنلاین کنکور سعی می شود که همه اصول یک مشاوره خوب رعایت شود. از جمله این اصول می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • کمک به داوطلب در جهت خودشناسی بیشتر از لحاظ علاقه، استعداد و توانایی
  • کمک به ایجاد انگیزه دورنی به منظور تحرک بالا و میل به پیشرفت
  • آموزش روش های عملی کردن راهنمایی ها و پیش رفتن همگام با برنامه ریزی درسی در ساعات و زمان های مششخص شده
  • کمک به ایجاد آرامش در مواقع پر استرس و یا پیش بینی نشده ازطریق شیوه های روانشناسی
  • ارائه روش های افزایش ساعات مطالعه و تمرکز بر روی دروس با ضریب بالا و مهم
  • آموزش تکنیک های جدید مطالعه، افزایش انگیزه، اعتماد بنفس و انگیزه
  • تنظیم متناسب ساعات استراحت، تفریح و ریکاوری روحی و ذهنی

یک گام تا رتبه شدن!

اخبار پیرامون برنامه ریزی آنلاین کنکور

کنکور سال آینده بدون تغییرات و همانند کنکور ۱۴۰۳ برگزار می‌شود

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم؛ با توجه به ضرورت ابلاغ شیوه‌نامه آزمون سراسری سال 1403، کنکور سال آینده بر مبنای قانون سنجش و پذیرش دانشجو در دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی کشور مصوب سال 1392 مجلس شورای اسلامی و اصلاحیه آن در سال 1395 همانند آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ برگزار می‌شود.

حدود ۴۲ هزار داوطلب آزمون کارشناسی ارشد پزشکی مجاز به انتخاب رشته شده اند

بر اساس اعلام رئیس سازمان سنجش دفترچه انتخاب رشته آزمون کارشناسی ارشد رشته پزشکی امروز منتشر می شود و داوطلبان می توانند از ساعت ۱۶ نسبت به انتخاب رشته اقدام کنند.

 

خلاصه مطلب

مطمئنا تا قبل از مطالعه این مقاله اطلاعات کامل نسبت به برنامه ریزی آنلاین کنکور در اختیار نداشته اید اما در حال حاضر اطلاعات مهمی در مورد نکات طلایی برای برنامه‌ریزی آنلاین کنکور به دست آورده اید و می دانید منظور از برنامه ریزی آنلاین کنکور چیست. از سوی دیگر ویژگی های برنامه ریزی آنلاین کنکور، مشاوره با نفرات برتر کنکور سراسری و بسیاری از موارد دیگر در این محتوا مورد بررسی قرار داده شده است که می‌تواند به شما کمک کند تا با دید باز و آگاهی کامل در کنکور شرکت کرده و رتبه عالی به دست بیاورید. در نهایت برای دسترسی و دریافت مشاوره از رتبه برتر های دوره های قبل تنها کافی است با شماره ای که در وب سایت قرار دارد تماس حاصل فرمایید.

 

 برای دانلود پی دی اف کامل مقاله برنامه ریزی آنلاین کنکور بر روی لینک مربوطه کلیک کنید.

 

5/5 - (4 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

چگونه می توان به برنامه ریزی آنلاین کنکور دسترسی داشت؟

با ورود به سامانه ارتباط آنلاین رتبه های برتر و کارشناسان ایران تحصیل می توانید از این نوع برامه ریزی برخوردار شوید.

آیا برنامه ریزی آنلاین از کیفیت ها و استانداردهای لازم برخوردار است؟

بله. همه فاکتورهای مهم برنامه ریزی در این نوع مشاوره گنجانده شده است.

ویژگی های یک برنامه ریزی خوب و اصولی چیست؟

اصلی ترین خصوصیات یک برنامه ریزی ثمر بخش در این مقاله گنجانده شده است.

نظرات

2 دیدگاه دربارهٔ «برنامه ریزی آنلاین کنکور + سامانه ارتباط با رتبه های برتر»

  1. Avatar photo غفوریان گفت:

    سلام خسته نباشید
    برای برنامه ریزی کنکور نمیشه آنلاین نباشه ولی تلفنی باشه؟

    1. Avatar photo مشاور صادقی گفت:

      سلام تماس بگیرید داخلی105

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • مشاوره تحصیلی رایگان بگیرید

    مشاوره تحصیلی رایگان بگیرید! تلفنی 24 ساعته | irantahsil

    ایران تحصیل به عنوان یکی از بهترین وب سایت‌های مشاوره تحصیلی رایگان است که به دلیل کیفیت بالای مشاوره و قیمت مناسب تا به حال توانسته بخش اعظمی از داوطلبان کنکور و دانش آموزان را به خود جذب کند. به...
  • مشاوره تحصیلی دانش آموزان مدارس در مقاطع ابتدایی و متوسطه

    مشاوره تحصیلی دانش آموزان مدارس در مقاطع ابتدایی و متوسطه

    دریافت مشاوره تحصیلی دانش آموزان مدارس جهت کسب آمادگی برای آزمون‌های مختلف و برنامه‌ریزی درست، بسیار مهم و حیاتی است. مشاوره تحصیلی مدرسه، دانشگاهی و نظام وظیفه در حال حاضر نقش بسیار پررنگ‌تری نسبت به گذشته دارد و بیشتر مورد...
  • مشاوره تحصیلی تلفنی

    مشاوره تحصیلی تلفنی | تمامی مقاطع + 24 ساعته | ایران تحصیل

    آیا می‌دانستید به جای مراجعه به مراکز مشاوره حضوری می‌توانید از مشاوره تحصیلی تلفنی استفاده کنید؟ شایان ذکر است بدانید مشاوره تحصیلی تلفنی دارای مزایای بسیار زیادی می‌باشد به همین دلیل این روزها اکثر افراد از تمایل بیشتری به استفاده...
  • برنامه ریزی درسی

    برنامه ریزی درسی + 11 راز مهم رتبه ها + pdf برنامه 1403

    داشتن برنامه ریزی درسی مناسب می تواند به دانش آموزان و دانشجویان کمک کند تا پیشرفت تحصیلی بهتری داشته باشند. آن دسته از افرادی که در طول ترم برای خواندن هر کدام از دروس و آمادگی جهت شرکت در امتحانات...
تماس با مشاور