ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

برنامه ریزی رایگان کنکور 1402 با رتبه های برتر

برنامه ریزی کنکور
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

امکان برنامه ریزی کنکور برای داوطلبان و متقاضیان مایل به شرکت در کنکور سراسری ورودی دانشگاه ها از طریق مشاورانی کاردان و باتجربه فراهم شد و داوطلبان عزیز می تواند برنامه ریزی رایگان کنکور را از متخصصان ایران تحصیل دریافت نمایند.

از جمله نکاتی که در ارائه برنامه ریزی رایگان برای کنکور باید رعایت شود دریافت این نوع مشاوره و برنامه ریزی از فردی کاردان و خبره بوده که قادر به ارائه بهترین و دقیق ترین برنامه به شما دوستان کنکوری باشد.

کسی که بتواند بسته به شرایط فردی و خانوادگی و همین طور اوضاع درسی تان برنامه ای جامع و دقیق را خدمتتان ارائه کند.

از آن جایی که داشتن برنامه ریزی جامع و کامل برای موفقیت در کنکور سراسری ورودی دانشگاه ها و کسب رتبه برتر الزامی و مهم به نظر می رسد و می تواند آینده شما را به بهترین شکل ممکن رقم بزند.

برقراری ارتباط با مرکز مشاوره برنامه ریزی رایگان و کمک گرفتن از بهترین مشاوران است که می تواند شما را به سمت موفقیت هر چه بیشتر سوق دهد.

 

برنامه ریزی رایگان کنکور

اهمیت استفاده از برنامه ریزی رایگان چیست؟

دریافت برنامه ریزی رایگان، آن هم بهترین و جامع ترین برنامه می تواند در رسیدن شما به هدفتان بسیار موثر باشد. با دریافت این برنامه، می توانید زمان خود را به بهترین نحو ممکن برای داشتن مطالعه ای هر چه بهتر تنظیم کرده و از زمان تلف شده خود بیشترین استفاده را ببرید.

با استفاده از برنامه ریزی درسی است که از سردرگمی و گیجی در زمان مطالعه و درس خواندن خبری نیست و بدین ترتیب می توانید بهترین عملکرد را در طول زمان مطالعه برای کنکور از خود نشان دهید.

با برنامه درس بخوانید

آیا برنامه ریزی رایگان کنکور کیفیت لازم را دارد؟

شاید این پرسش در ذهن شما هم ایجاد شود که آیا برنامه ریزی رایگان، کیفیت لازم را داشته و می توان روی آن حساب کرد؟

در پاسخ باید عرض کنیم که درست است این برنامه به صورت رایگان خدمت شما دوست عزیز داوطلب ارائه می شود اما هرگز در کیفیت بالای آن شک به دل راه ندهید.

زیرا این برنامه ریزی را مشاورانی خدمت شما ارائه می کنند که از جهت سواد و آگاهی در بالاترین سطح قرار دارند و خود روزی از رتبه های برتر کنکور بوده اند.

در واقع، این برنامه ریزی با رعایت تمامی اصول لازم برای برنامه ریزی و همین طور بر حسب شرایط و وضعیت داوطلب تنظیم می شود و در نتیجه می تواند بهترین باشد.

برای دریافت بهترین و جامع ترین برنامه ریزی کنکور زبان بر روی لینک مربوطه کلیک بفرمایید.

نکات مهم در طرح برنامه ریزی رایگان چیست؟

 

برنامه ریزی رایگان کنکور

 

برنامه ریزی رایگان که به وسیله مشاورانی خبره و کاردان ارائه می شود به مراتب با توجه به اصولی مهم و کلیدی طراحی می گردند که در ادامه به آن اشاره می کنیم.

 

برنامه ریزی براساس توانایی های فردی داوطلب تنظیم می شود

مورد بسیار مهمی که در طرح ریزی برنامه ریزی رایگان کنکور داوطلب باید به آن توجه خاص و ویژه ای شود برنامه ریزی براساس توانایی های فردی داوطلب کنکور است.

مثلا داوطلبی که توانایی 6 ساعت مطالعه در طول روز را دارد به هیچ وجه انتظار درس خواندن به مدت 10 ساعت در روز آن هم در شروع کار نمی رود.

در غیراینصورت چیزی به غیر از خستگی و نداشتن انگیزه برای ادامه مطالعه نصیب فرد نمی شود.

یک گام تا رتبه شدن!

برنامه ریزی دقیقاً براساس اهداف فرد تنظیم می شود

از همان زمان شروع برنامه ریزی، مشاور سعی در شناخت دقیق هدف فرد داوطلب داشته و برنامه را براساس آن برای وی تنظیم می کند.

به فرض مثال، داوطلبی که هدف وی قبولی و پذیرش در رشته های تاپی همچون داروسازی و یا حتی دندانپزشکی است به مراتب برنامه ای با ساعت مطالعه بیشتر برایش تنظیم می شود تا بتواند موفق تر عمل کند.

مسلماً با دو یا سه ساعت مطالعه در روز، آن هم مطالعه ای که احتمالاً کیفیت لازم را ندارد نمی توان به قبولی در رشته های مذکور رسید.

 

برای دریافت بهترین برنامه ریزی چهار ماهه کنکور ورودی دانشگاه ها بر روی لینک مربوطه کلیک کنید.

 

توجه به تنوع دروس هنگام برنامه ریزی

از جمله موارد بسیار مهمی که در برنامه ریزی رایگان، به وسیله مشاوری خبره به آن توجه می شود رعایت تنوع در دروس است.

مطالعه یک درس آن هم برای مدت زمانی طولانی و پشت سر هم نتیجه ای به جز خستگی مفرط را در پی ندارد و نمی تواند اثربخش باشد.

اما مشاوری آگاه در زمان برنامه ریزی، به این موضوع توجه خاصی داشته و به تنوع دروس گنجانده شده در برنامه اهمیت می دهد.

به طوری که شما با توجه به برنامه ریزی خود چند درس متنوع را در طول روز مورد مطالعه قرار می دهید تا بدین ترتیب حس خستگی مفرط به شما دست ندهد و از درس خواندن لذت ببرید.

 

 

رعایت تعادل بین دروس در برنامه ریزی رایگان کنکور

 

برنامه ریزی ماهانه کنکور

 

مورد بسیار مهم دیگری که در زمان برنامه ریزی رایگان کنکور به وسیله مشاورانی کاردان و خبره به آن توجه می شود رعایت تعادل بین ساعات مطالعه درس های عمومی و اختصاصی است.

یعنی این گونه نیست که به فرض شما زمان زیادی را برای مطالعه درس های اختصاصی مانند فیزیک، شیمی، زیست شناسی و غیره بگذارید و توجهی به درس های عمومی که از قضا بسیار هم مهم هستند نداشته باشید.

در واقع، زمان مطالعه بین این دروس به بهترین شکل تقسیم می شود تا شما بهترین مطالعه را در آن ها داشته باشید.

 

اگر می خواهید بدانید که چگونه می توان برای کنکور برنامه ریزی کرد بر روی لینک مربوطه کلیک کنید.

 

توجه به استراحت در طول زمان مطالعه دروس مختلف

مورد دیگری که مشاور و برنامه ریز کنکور باید در زمان برنامه ریزی برای شما به آن توجه کند توجه به گنجاندن زمانی برای استراحت در طول مطالعه است.

به هر حال بعد از یک تا دو ساعت مطالعه، خستگی به سراغ شما می آید و نیاز به استراحت دارید.

یک مشاور کنکور با تجربه به مراتب زمان هایی را برای استراحت شما در نظر می گیرد تا در آن ساعات بتوانید انرژی از دست رفته را بدست آورید.

 

گنجاندن زمانی برای تست زنی در برنامه ریزی رایگان طرح شده

یک مشاور خوب به جز اختصاص ساعاتی برای درس خواندن در طول روز یا هفته اوقاتی را هم به تست زنی شما اختصاص می دهد.

در هر صورت تست زنی از جمله موارد بسیار مهم جهت رسیدن به پیشرفت و موفقیت در کنکور به شمار می رود و می تواند داوطلب را به اهداف مهم خود برساند.

 

برای دریافت بهترین و کامل ترین برنامه ریزی تابستان کنکور بر روی لینک مربوطه کلیک کنید.

 

بهترین برنامه ریزی برای مطالعه کنکور را از کدام مشاور دریافت کنیم؟

شاید این سوال برای شما هم مطرح شود که بهترین و جامع ترین برنامه ریزی رایگان برای کنکور را از چه فردی باید دریافت کرد و این شخص چه خصوصیاتی باید داشته باشد؟

فردی که شما برای دریافت برنامه ریزی، به وی مراجعه می کنید، باید تجربه بالایی در برنامه ریزی داشته و حتی بهتر است جز رتبه های برتر باشد.

از طرفی صبور بودن مشاور و توانایی وی در بررسی دقیق شرایط فردی و درسی داوطلب، نیز از اهمیت بالایی برخوردار است.

یک مشاور و برنامه ریز کنکور خوب باید بتواند با صبر و حوصله داوطلب را راهنمایی کرده و اطلاعات لازم را در اختیار وی قرار دهد.

مورد دیگر این که مشاور حرفه ای کنکور نباید از هیچ تلاشی برای رسیدن داوطلب به رشته و دانشگاه مورد علاقه وی، دریغ کند و باید تا انتهای راه همراه و هم قدم وی باشد.

 

برای دریافت برنامه ریزی رایگان برای کنکور انسانی بر روی لینک مربوطه کلیک کنید.

 

نحوه ارائه برنامه ریزی برای کنکور به چه شکل است؟

 

برنامه ریزی آنلاین کنکور

 

احتمالاً این سوال در ذهن شما هم مطرح می شود که من به عنوان یک فرد مایل به دریافت برنامه ریزی، به چه صورت می توانم برای دریافت این برنامه اقدام کنم؟

برنامه ریزی رایگان کنکور به صورت های مختلفی یعنی آنلاین، حضوری و همین طور تلفنی خدمت شما ارائه می شود که بسته به شرایط خود می توانید از موارد نام برده شده استفاده کنید.

یک گام تا رتبه شدن!

برنامه ریزی آنلاین توسط رتبه های برتر کنکور

یکی از روش های دریافت برنامه ریزی، به صورت آنلاین و از طریق شبکه های مختلف اجتماعی است. این گونه در هر جای دنیا که باشید امکان استفاده از بهترین و جامع ترین برنامه را داشته و نگرانی در این رابطه ندارید.

مزیت مهم این برنامه ریزی، دریافت آن از مشاورانی است که خود جز رتبه های برتر کنکور سال گذشته بوده اند و می توانند به بهترین شکل شما را راهنمایی کنند.

از طرف دیگر، بدون نیاز به صرف زمان و هزینه زیاد برای رفت و آمد تا مرکز مشاوره می توانید بهترین برنامه ریزی را دریافت کرده و از مشاوره های لازم در این رابطه بهره مند شوید.

 

برای دانلود جدول برنامه ریزی رتبه های برتر کنکور سراسری بر روی لینک مربوطه کلیک کنید.

 

برنامه ریزی حضوری رایگان کنکور

از دیگر روش های دریافت برنامه ریزی برای کنکور، شیوه حضوری است که در صورت دسترسی فرد به مرکز مشاوره، می تواند صورت بگیرد.

شماری از داوطلبان به علت نیاز به داشتن ارتباطی رودررو با مشاور و برنامه ریز کنکور، تمایل بیشتری به دریافت این نوع مشاوره دارند.

 

برنامه ریزی تلفنی رایگان کنکور

 

برنامه ریزی تلفنی کنکور

 

دریافت برنامه ریزی رایگان به صورت تلفنی، یکی دیگر از راه های دریافت برنامه ریزی است.

در این روش می توانید تنها با یک تلفن از خدمات برنامه ریزی رایگان بهترین مشاوران کنکور بهره مند شوید و به نتیجه مطلوب خود یعنی کسب موفقیت در کنکور سراسری برسید.

امتیاز مهم این روش در مقایسه با روش حضوری عدم نیاز به رفت و آمدهای مکرر است.

از طرفی می توانید تا حد زیادی در هزینه های خود صرفه جویی کرده و پول خود را صرف پرداخت هزینه وسایل نقلیه عمومی نکنید.

 

برای دریافت بهترین و حرفه ای ترین مشاوره و برنامه ریزی کنکور در رشته های تجربی، ریاضی و انسانی بر روی لینک مربوطه کلیک کنید.

 

برنامه ریزی رایگان تنها چاره کار نیست

دوستان عزیز شاید استفاده از بهترین برنامه کنکور، از الزامات قبولی و رسیدن به هدف در کنکور سراسری باشد اما این تنها چاره کار نبوده و باید به عوامل دیگری هم برای رسیدن به موفقیت توجه شود.

به این معنا که شما باید از تکنیک های مطالعه و به خصوص جدیدترین متدها اطلاع داشته و از آن ها به بهترین نحو ممکن استفاده کنید.

از طرف دیگر، شناخت منابعی جامع و کامل که می توانند به شما در یادگیری بهتر و عمیق تر دروس کمک کنند نیز می تواند از اهمیت بالایی برای رسیدن به پیشرفت و موفقیت برخوردار باشد.

در ضمن نکاتی در رابطه با کنکور وجود دارد که شاید شما به عنوان یک فرد کنکوری اطلاعی از آن ها نداشته باشید و نیاز به راهنمایی در این رابطه از طریق مشاوری خبره را داشته باشید.

نکاتی همچون نحوه صحیح تست زنی که می تواند برای رسیدن به موفقیت واقعاً کارساز باشد.

 

پادکست صوتی مقاله

 

برای آشنایی با برنامه ریزی رتبه های برتر کنکور در سال های گذشته در رشته های مختلف تحصیلی از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت با مرکز مشاوره ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید.

9099075307 تماس از سراسر کشور و 9099075307 (تماس از استان تهران)

تماس از طریق تلفن ثابت بدون گرفتن کد پاسخگویی از 8 صبح الی 1 شب حتی ایام تعطیل

 

5/5 - (7 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

اهمیت دریافت برنامه ریزی برای کنکور چیست؟

با دریافت برنامه ریزی، می توانید مطالعه ای به مراتب بهتر و دقیق تر داشته باشید و مسیر کنکور را بهتر طی کنید.

بهترین برنامه ریزی جهت موفقیت در کنکور را از چه فردی دریافت کنیم؟ 

بهترین برنامه ریزی برای کنکور را باید از فردی کاردان و متخصص در حوزه برنامه ریزی و مشاوره که بتواند اطلاعات خوبی را در این رابطه در اختیارتان قرار دهد کمک بگیرید.

چگونه می توانم برای دریافت برنامه ریزی کنکور اقدام کنم؟ 

برای دریافت بهترین برنامه ریزی رایگان، با تیم مشاوره ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید.

برای موفقیت در کنکور روزانه باید چند ساعت مطالعه کنیم؟

میزان مطالعه روزانه با توجه به ویژگی ها و شرایط هر داوطلب متفاوت است.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • مشاوره تحصیلی کنکور

    مشاوره تحصیلی کنکور 1403 + همین الان با رتبه ها صحبت کن!

    مشاوره تحصیلی کنکور مختص به داوطلبانی است که سازمان سنجش آموزش کشور هر سال در زمانی مشخص، آزمون کنکور را به صورت سراسری برگزار می‌کند. در این آزمون دانسته‌های علمی داوطلبان مورد سنجش قرار می‌گیرد، چرا که رقابت بین داوطلبانی...
  • برنامه ریزی کنکور

    برنامه ریزی کنکور 1403 + pdf جدول نمونه رتبه ها | ایران تحصیل

    برنامه ریزی کنکور به صورت اصولی و هوشمندانه، توسط مشاور و برنامه‌ ریز انجام می‌شود که در نتیجه می‌‎تواند برگ برنده شما نسبت به دیگر دانش آموزان باشد. همچنین Pdf برنامه ریزی کنکور و جدول برنامه ریزی آزمون سراسری نیز...
  • برنامه ریزی درسی

    برنامه ریزی درسی + 11 راز مهم رتبه ها + pdf برنامه 1403

    همه ما می‌ دانیم که باید برای رسیدن به تمامی اهداف خود از کوچک‌ تا بزرگ‌ ترین برنامه ریزی داشته باشیم. اطلاع داشتن از موثرترین تکنیک و جدول برنامه ریزی درسی روزانه، ماهانه و… نه تنها به شما کمک می‌...
  • مشاوره تلفنی کنکور سراسری

    مشاوره تلفنی کنکور 1403 + رتبه ها پشت خط هستن! | irantahsil

    مشاوره تلفنی کنکور سراسری یکی از راه‌های هموار کردن مسیر موفقیت در آزمون است. کنکور یکی از مهم ترین ارزیابی‌های هماهنگ شده و سرنوشت ساز می‌باشد که هر ساله داوطبان زیادی در آن ثبت نام می‌کنند. تمامی داوطلبانی که می‌خواهند...
تماس با مشاور
(حتی در تعطیلات نوروز)