ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

برای گرفتن سند تک برگی به کجا مراجعه کنیم؟

برای گرفتن سند تک برگی به کجا مراجعه کنیم؟
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

سند تک برگ یکی از اسناد رسمی است که از سال ۱۳۹۰در اقدامی توسط دولت جایگزین سند دفترچه‌ای شد. در حال‌ حاضر متقاضیان برای گرفتن سند تک برگ می‌توانند با مراجعه به سایت ثبت ملک یا از طریق مراجعه حضوری به دفتر اسناد رسمی و طی کردن مراحل صدور سند و تکمیل نمونه فرم اقدام به دریافت سند تک برگ کنند. اما بسیاری از افراد این سوال را دارند که برای گرفتن سند تک برگی به کجا مراجعه کنیم؟ برای پاسخ به این سوال با اشاره به انواع سند تک برگ، مراحل گرفتن این سند را مورد بررسی قرار دادیم که با مطالعه این مقاله می توانید جواب سوال خود را دریافت کنید.

 

مراحل گرفتن سند تک برگی

هر ملکی دارای یکسری مدارک هویتی است که شامل مشخصات آن ملک از قبیل آدرس دقیق ثبتی، نام مالکین، کدپستی، متراژ است که به این مدارک هویتی سند گفته می‌شود. حال سند یک ملک می‌تواند عادی یا رسمی باشد. خود سند رسمی به دو دسته منگوله‌دار و تک برگ تقسیم می‌شود.

سند عادی به‌ صورت دست‌نویس یا مبایعه‌نامه بین طرفین قرارداد تنظیم می‌شود، اما سند منگوله‌دار و تک برگ توسط مراجع ذی‌ربط اعم از دفتر ثبت اسناد رسمی تنظیم و صادر می گردد.

از آنجایی ‌که در اسناد عادی و رسمی منگوله‌دار جزئیات ملک توصیف نمی‌شود و همچنین ممکن است که در این اسناد جعل صورت بگیرد، در سامانه ثبت نقل‌وانتقال در سال ۱۳۹۰ دولت امکان درخواست صدور سند به ‌صورت تک برگ و همچنین تعویض سند به‌ صورت تک برگ را برای متقاضیان فراهم کرده‌ است. اگر متقاضیان خواستار صدور سند تک برگ می‌باشند، در ادامه با طی کردن مراحل زیر می‌توانند برای گرفتن سند تک برگ اقدام نمایند.

چگونه سند تک برگ را دریافت کنیم؟

اطلاعیه

جهت پیگیری وضعیت پستی سند می توانید با مراجعه به آدرس sabtasnad.post.ir و وارد کردن کد رهگیری پیامک شده از وضعیت پستی سند ارسالی خویش آگاه گردید.

 

سند تک برگ چیست؟ 

برای جواب به این سوال ابتدا باید انواع سند و کاربرد، مزایا و معایب هر یک را بشناسیم.

در مجموع سندها عبارت‌اند از:

  • سند عادی
  • سند رسمی

سند عادی: سندی است که حداقل امضا داشته باشد و تنها سند عادی که بدون امضاء سندیت دارد دفتر تجارتی تاجر می‌باشد.

سند رسمی: مطابق ماده ۱۲۸۷ و اسنادی که در اداره ثبت اسناد و املاک دفتر اسناد رسمی نزد سایر مأموران رسمی در حدود صلاحیت آنها طبق قوانین و مقررات تنظیم‌ شده باشند، رسمی است.

سند رسمی نیز دارای انواع منگوله‌دار و سند رسمی تک برگ است.

سند رسمی منگوله‌دار: سندی است که یک دفترچه چندین برگی است که در دفتر ثبت اسناد و املاک تنظیم می‌شود و صورت‌ مجلس تفکیکی آپارتمان یا زمین نیز برای دریافت آن از اداره ثبت اخذ شده‌ است.

تمامی متن‌های نوشته ‌شده آن قلم نویس است و دارای مهر پلمپ سربی بوده تا امکان کم یا زیاد کردن برگه‌های آن نباشد. از مهم‌ترین معایب این سندها نبودن جزئیات در سند، امکان جعل و خط خوردگی و مغشوش و مخدوش شدن آن است.

سند رسمی تک برگ: به دلیل مشکلاتی که در اسناد عادی و اسناد منگوله‌دار وجود داشت، از سال ۱۳۹۰ اداره ثبت اسناد و املاک اعلام کرد تا مالکین اسناد رسمی منگوله‌دار و دفترچه ای می‌توانند دفترچه‌های خود را به شکل سند تک برگ تعویض کنند و از آن سال به بعد تمامی اسناد صادره از مراجع رسمی به ‌صورت تک برگ می‌باشند.

 

چگونگی گرفتن سند تک برگ

چگونگی گرفتن سند تک برگ

 

برای آشنایی بیشتر با سامانه صدور سند مالکیت بر روی لینک کلیک کنید. 

 

ویژگی اسناد رسمی تک برگ چیست؟

سند رسمی تک برگ به‌ صورت یک برگی صادر می‌شود. دارای هولوگرام و شناسه یکتای سند مالکیت بوده و همین باعث کاهش خطر جعل آن می‌شود.

یکی دیگر از ویژگی‌های مهم سند تک برگ، ثبت جزئیات در آن است که در قسمت پایین سند کروکی از موقعیت ملک مندرج شده‌ است. در هر بار انتقال سند به نام مالک بعدی، سند قبلی باطل‌ شده و سند تک برگ جدید برای مالک جدید صادر می گردد.

از دیگر ویژگی‌های این سند این است که می‌توان سند تک برگ مجزا به میزان سهم مشاعی هر فرد حتی اگر مقدار آن نیم دونگ باشد را فراهم می‌کند.

اما در ادامه به مراحل صدور سند تک برگ و پاسخ به سوال این‌که برای دریافت سند تک برگ به کجا مراجعه کنیم اشاره خواهیم کرد.

 

مراحل درخواست صدور سند تک برگی

از آنجا که متقاضیان درخواست سند تک برگ به سه دسته تقسیم می‌شوند، بنابراین مراحل درخواست صدور سند تک برگ برای هرکدام متفاوت است و افراد متقاضی باید مراحل مختلفی را طی کنند تا بتوانند سند تک برگ خود را دریافت نمایند.

  • دسته اول افرادی هستند که سند قدیمی دفترچه‌ای دارند و خواهان تعویض سند خود به‌ صورت سند تک برگ هستند و این افراد با داشتن مدارک زیر و طی کردن مراحل که به آن‌ها اشاره خواهیم کرد، می‌توانند سند تک برگ خود را دریافت نمایند.

مراحل تعویض سند دفترچه‌ای و درخواست صدور سند تک برگ:

مراجعه به یکی از دفاتر اسناد رسمی کشور و پر کردن فرم تقاضانامه و تحویل مدارک و ارسال مدارک توسط دفتر اسناد به اداره ثبت املاک.

بررسی مدارک و اخذ استعلامات کافی در اداره ثبت و تعویض سند و تحویل به پست برای ارسال به آدرس مورد نظر.

باید اشاره کرد که تمام مراحل از طریق پیامک ارسال می‌شود.

 

  • دسته دوم افرادی هستند که طی روند خرید ملک سند باید به آ‌نها انتقال یابد و فروشنده ملک جهت انتقال سند ملک باید در قید حیات باشد.

 مراحل انتقال سند و صدور سند تک برگ برای به اسم خریدار جدید ملک:

مراجعه خریدار و فروشنده به دفتر اسناد رسمی جهت ثبت درخواست انتقال سند و طی کردن مراحل انتقال از جمله استعلامات توسط دفتر اسناد رسمی از اداره ثبت برای ممنوع نبودن معامله نبودن ملک (بعلاوه عوارض نوسازی شهرداری و همچنین باید پرداخت شود و مفاصا حساب و گواهی پرداخت مالکیت ملک و دارایی توسط فروشنده نیز ارائه گردد.)

پر کردن فرم درخواست فرم درخواست تعویض سند به اسم خریدار جدید ملک

بررسی مدارک و اخذ استعلامات مورد نیاز در ادامه ثبت و تعویض سند و سپس تحویل آن به پست برای ارسال به آدرس متقاضی.

 (تمامی مراحل از طریق پیامک ارسال می‌شود.)

 

  • دسته سوم افرادی هستند که صاحبان املاک بدون سند رسمی هستند. این افراد می‌توانند با مراجعه به سامانه ثبت ملک و طی کردن مراحل درخواست صدور سند تک برگ به ‌صورت اینترنتی درخواست و تقاضای خود را برای صادر کردن سند تک برگ اعلام کنند. 

 

راهنمای تصویری مراحل درخواست صدور سند تک برگی

1. ورود به آدرس سایت اینترنتی www.sabtemelk.ir

 

نحوه ثبت درخواست صدور سند تک برگ

نحوه ثبت درخواست صدور سند تک برگ

 

2. در این مرحله بر روی درخواست پذیرش جدید کلیک کنید.

 

سامانه درخواست سند تک برگ

 

3.بعد از اطمینان از برخورداری از شرایط، گزینه ” حائز شرایط درج شده می باشم” را تیک بزنید.

 

سند تک برگ

 

4. پس از آن بخش تقاضا نامه را کامل کنید و تا زمانی که این بخش تکمیل نشده باشد، دیگر قسمت های سایت غیر فعال است.

 

گرفتن سند تک برگ

 

5. در این مرحله مشخصات را تکمیل کنید.

 

sanadtakbarg

 

6. اکنون مشخصات ملک را تکمیل نمایید.

 

مراحل اخذ سند تک برگ

مراحل اخذ سند تک برگ

 

7. سپس به بخش موضوع مورد درخواست بروید و اطلاعات مربوطه را تکمیل کنید.

 

سایت درخواست سند تک برگ

سایت درخواست سند تک برگ

 

8. دکمه ثبت را انتخاب کنید و در صورت موفقیت آمیز بودن مراحل ثبت، اطلاعات ورود به سامانه برای شما نمایان می شود.

 

نحوه صدور سند تک برگ

نحوه صدور سند تک برگ

 

9. به بخش مدارک مراجعه نموده و فایل مدارک را بارگذاری کنید.

 

ثبت درخواست صدور سند تک برگ

ثبت درخواست صدور سند تک برگ

 

10. هزینه تعیین شده پرداخت کنید و یا می توانید گزینه پرداخت با فیش بانکی را انتخاب نموده و شماره فیش پرداختی را در آن بخش وارد نمایید.

 

نحوه درخواست سند تک برگی

نحوه درخواست سند تک برگی

 

11. اکنون در قسمت چاپ اطلاعات صفحه ای مشابه صفحه زیر را پرینت بگیرید و بعد از امضا و اثر انگشت، آن را با پست سفارشی به واحد ثبتی مورد نظر ارسال کنید.

 

مراحل درخواست سند تک برگ

مراحل درخواست سند تک برگ

 

12. پس از ارسال آن در پست، شماره 20 رقمی مرسوله و تاریخ ارائه به اداره پست را وارد کنید و “ثبت نهایی و دریافت شماره پرونده”را انتخاب نمایید.

 

گرفتن سند تک برگ از طریق سامانه

گرفتن سند تک برگ از طریق سامانه

 

13. بعد از دریافت شماره پرونده و رمز عبور که همان شماره ملی است، می توانید به قسمت اطلاع رسانی پرونده مراجعه کنید و روند درخواست خود را پیگیری نمایید.

 

محل درخواست سند تک برگ

محل درخواست سند تک برگ

 

بعد از انجام تمام مراحل، تا ظرف 20 روز کارشناسان اداره ثبت به محل ملک شما می آیند و پس از بررسی، صورت جلسه ای تهیه می کنند و آن را به امضای مالک و چهار نفر از معتمدین آن محل می رسانند. سپس نتیجه رای دبیرخانه هیئت قانون تعیین تکلیف اراضی فاقد سند رسمی در یکی از روزنامه های کثیرالانتشار منتشر می شود و اگر در تقاضای شما مشکلی نباشد، دبیرخانه مذکور اقدام به صدور سند مالکیت برای شما می نماید. 

 

برای اطلاع از فرم‌های درخواست سند مالکیت بر روی لینک کلیک کنید. 

 

مدارک لازم برای درخواست صدور سند تک برگی

در دست داشتن اصل سند مالکیت (اصل سند ارسال می‌شود)

داشتن اصل بنچاق ابتیاع

اصل خلاصه معامله (در صورت عدم دسترسی به آن می‌توان به دفتر تنظیم کننده سند قطعی مراجعه و کپی مصدق سند را جایگزین نمود.)

اصل شناسنامه و کارت ملی

آدرس و کدپستی ملک

آدرس و کد پستی محلی که سند تک برگ به آنجا ارسال خواهد شد.

 

شرایط گرفتن سند تک برگ

 

هزینه صدور سند تک برگ

برای دریافت سند تک برگ، هزینه های متفاوتی وجود دارد. از ابتدا اگر از هزینه دریافت پایان کار و تسویه با بیمه تامین اجتماعی صرف نظر کنیم، برای استعلام سند مبلغ ۱۰ هزار تومن باید پرداخت کنید.

بعلاوه اگر سند قبلا در اداره ثبت اسناد رسمی به ثبت نرسیده باشد، باید مبلغی جهت ثبت این سند به اداره ثبت اسناد پرداخت نمایید.

هزینه پست نیز بسته به محلی که قرار است سند به آنجا ارسال گردد، دریافت می شود.

مبلغ دریافتی عدد ثابتی نیست و ممکن است هر سال تغییر کند. برای تبدیل سندهای قدیمی به سند تک برگ، باید در حدود ۱۰۰ هزار تومان و برای انتقال سند و اخذ سند جدید با نام خودتان باید مبلغی حدود ۷۰ هزار تومان بپردازید.

 

مدت زمان صدور سند تک برگی برای ملک

اگر ملک جدید خریداری شده از قبل دارای سند تک برگ باشد، تنها انتقال مالکیت کافی است. اما اگر ملک دارای سند قدیمی باشد و ملک دارای قدمت باشد، نیاز است که بعد از انتقال مالکیت نیز جانمایی شود تا بتوان سند مالکیت تک برگ برای ملک دریافت کرد. این جانمایی باید یک نقشه utm داشته باشد تا بتوان جای دقیق ملک را نمایش داد و این نقشه باید توسط تمام کارشناسان رسمی دادگستری نقشه برداری تهیه شود که یکی از مدارک اصلی برای تشکیل پرونده سند تک برگ است.

برای تهیه نقشه utm از ملک باید به کارشناس رسمی دادگستری تقاضا داده شود تا با بررسی پلاک ثبتی ملک که حد و مرز های ملک را نشان می دهد، با استفاده از تجهیزات نقشه برداری در محل ملک حاضر شوند و گوشه ها و شکستگی های ملک را برداشت مختصات کنند و از این طریق نقشه utm ملک را تهیه کنند.

 

پیگیری صدور سند مالکیت

برای پیگیری درخواست صدور سند مالکیت، مالکین ابتدا باید ثبت نام کرده و درخواست خود را به ثبت رسانده باشند. مالکین می توانند با مراجعه به سامانه استعلام و پیگیری صدور سند مالکیت و با استفاده از اطلاعات کد ملی و شماره پرونده، در بخش اطلاع رسانی پرونده، نسبت به استعلام مراحل صدور سند مالکیت اقدام نمایند.

به همین منظور، سامانه مربوطه نیز امکان پیگیری اینترنتی و غیر حضوری صدور سند مالکیت را برای این گروه از متقاضیان فراهم آورده است.

استعلام صدور سند مالکیت به صورت اینترنتی، باعث کاهش هزینه ها می شود و به دلیل سهولت پیگیری، مالکین تریج می دهند از طریق این سامانه مراحل صدور سند تک برگ را پیگیری نمایند.

 

نحوه دریافت کردن سند تک برگی

نحوه دریافت کردن سند تک برگی

 

اطلاعیه

افرادی که پس از سال ۹۰ معامله ملکی انجام داده‌اند، برای هر گونه نقل و انتقالات به سند تک برگی نیاز خواهند داشت. اما اسنادی که پیش از این زمان تهیه شده باشند، می‌توانند به راحتی در نقل و انتقالات مورد استفاده قرار گیرند.

 

سایت پیگیری صدور سند مالکیت

در سال ۱۳۹۰، قانون تعیین تکلیف وضعیت ثبتی اراضی و ساختمان هایی که سند رسمی ندارند در مجلس شورای اسلامی تصویب شد. از آن زمان ببعد سازمان اسناد و املاک کشور از سوی مجلس ملزم به ایجاد ساز و کار منظم برای صدور سند رسمی برای اراضی فاقد سند نمود.

سامانه های اینترنتی برای انجام امور ثبت سند، سامانه های نظیر سامانه ثبت نام کد یکتا مسکن جهت ثبت الکترونیکی پذیرش درخواست صدور سند مالکیت ، روند درخواست صدور سند مالکیت برای اراضی و املاک فاقد سند را به شکل اینترنتی و غیر حضوری و سامان های همیار سند که برخی خدمات ثبتی همچون تعویض اسناد قدیمی با اسناد تک برگی را به متقاضیان ارائه می نمایند، در سال های اخیر توسط سازمان ثبت اسناد و املاک کشور راه اندازی شده اند.

سامانه ثبت الکترونیکی پذیرش درخواست صدور سند مالکیت به آدرس sabtemelk.ir سامانه ای است که مالکین املاک فاقد سند رسمی  می توانند با مراجعه به آن، تقاضای ثبت نام سند از طریق ماده 147 قانون ثبت را به صورت الکترونیکی انجام دهند.

 

نحوه دریافت سند تک برگی

 

پیگیری صدور سند مالکیت با کد ملی

آن دسته از مالکینی که درخواست صدور سند مالکیت ملک خود را در سامانه ثبت الکترونیکی پذیرش درخواست صدور سند مالکیت ثبت می کنند، به دلایل مختلف درصدد پیگیری درخواست صدور سند و اطلاع از آخرین اقدامات اداره ثبت املاک مربوطه هستند. سایت استعلام صدور سند مالکیت، این امکان را برای این گروه از افراد فراهم نموده که بدون مراجعه  حضوری به ادارات ثبت املاک، آخرین وضعیت درخواست صدور سند مالکیت خود را استعلام نمایند.

برای پیگیری صدور سند مالکیت با کد ملی، لازم است که مالک ملک موردنظر که درخواست صدور سند مالکیت را پیش از این در سامانه صدور سند مالکیت ثبت نموده، وارد این سامانه به آدرس sabtemelk.ir شود و گزینه اطلاع رسانی پرونده را انتخاب نماید.
 در مرحله بعد، لازم است که اطلاعات مربوط به کد ملی متقاضی استعلام صدور سند مالکیت با کد ملی و همچنین شماره پرونده ثبتی، در فیلدهای مربوطه وارد شده و در انتها بعد از وارد کردن کد امنیتی، دکمه ورود را انتخاب کند.

 

پیگیری صدور سند مالکیت با پلاک ثبتی

برای استعلام درخواست صدور سند تک برگ با پلاک ثبتی، بهتر است سایت شهرداری هر شهر . را بررسی کنید. برای مثال با مراجعه به سایت شهرداری تهران، می‌توانید اطلاعات کاملی در مورد املاک و ساختمان های تهران پیدا کنید.

در سال های اخیر هماهنگی‌هایی بین شهرداری و سازمان ثبت اسناد و املاک کشور انجام شده است که اطلاعات کاملی در این زمینه وجود دارد و می‌توانید استعلام‌های مربوط به موقعیت و نشانی ملک را انجام دهید. بعد از بازدید ملک، در زیر پلاک شهرداری آن ملک، یک کد 8 رقمی وجود دارد. با در اختیار داشتن آن کد و وارد نمودن آن در سامانه‌ «پرداخت عوارض شهر تهران» می‌توانید اطلاعات کاملی در مورد ملک مربوطه کسب نمایید و از معتبر بودن سند آن اطمینان یابید. 

 

مراحل گرفتن سند تک برگ

 

استعلام صدور سند مالکیت با بارکد

روش دیگر برای استعلام سند ملک، از طریق بارکد می باشد. در این روش متقاضیان باید  از طریق بارکد یا شماره پیگیری که در زمان ارسال مدارک جهت صدور سند دریافت کرده اید، اقدام کنید. برای این کار ابتدا لازم است وارد مرورگر خود شوید و نشانی اینترنتی sabtasnad.post.ir را جستجو کنید. سپس با وارد کردن بارکد سند مالکیت، می توانید از وضعیت صدور سند مالکیت خود مطلع شوید.

 

برای آشنایی با نحوه استعلام بارکد سند تک برگی بر روی لینک کلیک کنید. 

 

 

استعلام صدور سند مالکیت با شناسه یکتا

سامانه استعلام الکترونیکی ملک یک از سایت های سازمان ثبت اسناد کشور است که با هدف اطلاع از وضعیت و اعتبار سند ملک راه اندازی شد. با مراجعه به این سایت می توان نسبت به استعلام سند ملکی خود اقدام کرد، لازم به ذکر است که برای استفاده از این سامانه الکترونیکی نیازمند شناسه ای تحت عنوان شناسه یکتا خواهید بود. شناسه یکتا در واقع کدی است 18 رقمی که به شما امکان استعلام از آخرین وضعیت سند ملکی مربوطه را می دهد. این شناسه مانند شناسنامه یا کد ملی منحصر به فرد است.

این شناسه پس از دریافت یک سند ملکی و طی کردن مراحل مربوط به ثبت سند در سامانه ثبت اسناد و املاک کشور، در اختیار شما قرار می گیرد. شناسه یکتا سند مالکیت همان کد یکتا ملک و یا شماره دفتر املاک است

برای استعلام سند ملک با شناسه یکتا نیاز است تا از طریق سایت سازمان ثبت املاک و اسناد کشور پیگیری خود را انجام دهید و مراحل لازمه را برای استعلام سند درخواستی را طی نمایید.

 

درخواست ثبت سند تک برگی

درخواست ثبت سند تک برگی

 

اطلاعیه

هنگام درخواست صدور سند تک برگ، در صورتی که یکی از دو طرف، اشخاص حقوقی مثل شرکت ها یا سازمان ها باشند مدارک ثبتی شرکت یا سازمان نیز الزامی است.

 

 

اخبار جدید صدور سند تک برگ

  • صدور 16 میلیون سند مالکیت تک برگ در کشور

به گزارش خبرگزاری برنا؛ ذبیح الله خدائیان گفت: هنوز حدود ۱۶ میلیون سند دفترچه ای دیگر نیز در اختیار مردم است که آنها هم باید به مرور به ادارات کل ثبت اسناد و املاک مراجعه و برای تبدیل به سند تک برگ اقدام کنند.

 

  • تثبیت مالکیت اشخاص با صدور سند‌های تک برگ

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، تثبیت مالکیت اشخاص با صدور سند‌های تک برگ رسید.

رهام دیانت رئیس دادگستری گچساران گفت: در پارسال  ۸ هزار و 525 فقره از اسناد قدیمی یا عادی در اداره ثبت اسناد گچساران به اسناد مالکیت یا به نوعی سند تک برگ تبدیل شده است.

 

خلاصه مطالب

بسیاری از افراد متقاضی خرید ملک و یا دارای سندهای قدیمی، به دنبال گرفتن سند تک برگی یا تعویض سند ملکی قدیمی خود می باشند. صاحبان یا متقاضیان املاک، این سوال را دارند که برای گرفتن سند تک برگی به کجا مراجعه کنیم؟ در این مقاله سعی کردیم با پرداختن به مراحل صدور سند تک برگ از طریق سایت های اداره ثبت اسناد کشور، به این سوال پاسخ دهیم. چنانچه شما متقاضی صدور سند تک برگ یا درصدد تعویض اسناد ملکی خود هستید و در خصوص مراحلی که باید طی کنید ابهام دارید، می توانید با کارشناسان ایران تحصیل در تماس باشید. 

 

برای دانلود پی دی اف مقاله کلیک کنید. 

 

4.7/5 - (3 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

سند تک برگی چیست؟

اسناد به دو دسته عادی و رسمی تقسیم می شوند که یکی از انواع اسناد رسمی سند تک برگ است که از امنیت بالایی برخوردار می باشد که در این مقاله به ویژگی های آن اشاره شده است. 

سایت ثبت درخواست صدور سند تک برگی کدام است؟

سایت صدور سند تک برگی به آدرس www.sabtemelk.ir  است که متقاضیان واجد شرایط دریافت صدور سند تک برگی می توانند از طریق ورود به سایت اقدام به دریافت سند تک برگی کنند.

مراحل درخواست صدور سند تک برگی چیست؟

طبق موارد ذکر شده در مقاله، متقاضیان دریافت سند تک برگی به سه دسته تقسیم می شوند که بسته به شرایط، هرکدام مراحل مختلفی برای دریافت سند تک برگی باید طی شود.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • مزایای دوره MBA در غلبه بر چالش‌های مدیریتی سازمان

    مزایای دوره MBA در غلبه بر چالش‌های مدیریتی سازمان

    پیچیدگی روزافزون محیط کسب‌وکار همواره چالش‌های جدیدی را برای مدیران و سازمان‌ها به ارمغان می‌آورد. در چنین شرایطی داشتن توانمندی لازم برای مدیریت بهتر و مواجهه با بحران‌های احتمالی از اهمیت بالایی برخوردار است. دوره به‌عنوان یکی از معتبرترین دوره‌های...
  • مصاحبه دکتری دانشگاه بین الملل امام خمینی قزوین

    مصاحبه دکتری دانشگاه بین‌المللی امام خمینی قزوین 1403

    مصاحبه دکتری دانشگاه بین‌المللی امام خمینی قزوین بعد از اعلام نتایج آزمون دکتری سراسری سال 1403 اگر داوطلبی نام خود را در لیست قبول شدگان ببیند، یعنی مرحله انتخاب رشته را پشت سر گذاشته است. حال بعضی از داوطلبان در...
  • دانشگاه رشته های بورسیه علوم تجربی+شرایط و زمان ثبت نام

    دانشگاه رشته های بورسیه علوم تجربی از محبوب‌ترین و پرتقاضا‌ترین رشته‌های تحصیلی بوده و به همین دلیل در چند سال گذشته شاهد اشباع شدن ظرفیت‌های دانشگاه‌های بورسیه علوم تجربی شده ایم. یکی از راه‌هایی که دانشجویان می‌توانند یک شغل تضمین...
  • اخذ گواهی صلاحیت حرفه ای از دانشگاه علمی کاربردی

    اخذ گواهی صلاحیت حرفه ای از دانشگاه علمی کاربردی | شرایط جدید

    شرایط اخذ گواهی صلاحیت حرفه ای از دانشگاه علمی کاربردی اعلام شد. در دوره‌های صلاحیت حرفه ای که توسط دانشگاه علمی کاربردی و با همکاری سازمان امور اداری و استخدامی کشور برگزار می‌شود، پذیرفته‌شدگان این دوره امکان بهبود مهارت‌ها و...
تماس با مشاور