ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

انتخاب واحد سامانه گلستان + راهنما golestan.kut.ac.ir

انتخاب واحد سامانه گلستان
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

دانشجویان دانشگاه سراسری، پیام نور و فرهنگیان برای انتخاب واحد سامانه گلستان می‌بایست وارد آدرس اینترنتی دانشگاه golestan.kut.ac.ir شوند. این سامانه در حال حاضر در اختیار کلیه دانشجویان نام برده شده قرار گرفته تا از این طریق بتوانند برای انتخاب واحد اقدام کنند.

با این وجود برخی از دانشجویان جدیدالورود به راهنمای تصویری برای انتخاب واحد گلستان نیاز دارند. به همین دلیل لازم است مراحل انتخاب واحد در سامانه گلستان را به صورت گام به گام برای این دسته از دانشجویان آموزش دهیم.

چنانچه در مورد نحوه انتخاب واحد در سامانه گلستان و پرداخت شهریه سوالی داشتید، با شماره تلفن 9099075307 تماس گرفته تا کارشناسان آموزشی و تحصیلی مجرب ما برای انتخاب واحد شما را راهنمایی کنند.

نحوه انتخاب واحد سامانه گلستان دانشجویان سراسری 1403

مهلت انتخاب واحد در سامانه گلستان محدود است و از این رو دانشجویان سراسری باید در محدوده زمانی اعلام شده نسبت به انتخاب واحد اقدام کنند. ولی از آن جا که تعداد دانشجویانی که به این سایت مراجعه می‌کنند، بسیار زیاد است، دانشجویان باید در زمان اعلام شده از سوی دانشگاه وارد سامانه شوند.

لذا لازم است قبل از شروع انتخاب واحد با کلیه مراحل آن آشنایی داشته باشید. به همین دلیل در ادامه قصد داریم انتخاب واحد در سامانه گلستان را به صورت تصویری برای دانشجویان سراسری آموزش دهیم.

راهنما انتخاب واحد گلستان به صورت زیر است:

✅ وارد سایت گلستان به آدرس اینترنتی golestan.kut.ac.ir شوید.

راهنمای تصویری انتخاب واحد سامانه گلستان برای دانشجویان سراسری

✅ بر روی سایت اصلی گلستان روی گزینه ورود به سیستم کلیک کنید.

راهنمای انتخاب واحد سامانه گلستان برای دانشجویان سراسری

✅ در صفحه باز شده، شناسه کاربری یا همان شماره دانشجویی و گذرواژه خود وارد نمایید تا وارد پنل کاربری شوید.

انتخاب واحد سامانه گلستان برای دانشجویان سراسری

✅ روی گزینه گزارش‌های آموزش و بخش درس‌های ترمی کلیک کنید تا لیست دروس ارائه شده در ترم جاری را مشاهده نمایید.

انتخاب واحد دانشجویان سراسری

✅ اکنون برای شروع فرآیند انتخاب واحد خود در سامانه گلستان از منوی ثبت نام، وارد بخش ثبت نام اصلی شوید.

نحوه انتخاب واحد در سایت گلستان برای دانشجویان دولتی

✅ در این بخش باید شماره دروس و سایر اطلاعات خواسته شده را وارد کنید تا انتخاب واحد خود را در سامانه گلستان تکمیل نمایید.

راهنما انتخاب واحد گلستان برای دانشجویان دولتی

دانشجویان برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد تمدید زمان ثبت نام دانشگاه سراسری بدون آزمون و همچنین تمدید زمان ثبت نام دانشگاه سراسری بدون آزمون می‌بایست با مشاورین مجرب ما در ایران تحصیل تماس حاصل نمایند.

نحوه انتخاب واحد سامانه گلستان دانشجویان پیام نور 1403

دانشجویان دانشگاه پیام نور نیز مانند دانشجویان دانشگاه‌های سراسری باید با شروع هر نیمسال تحصیلی در زمان مقرر شده وارد سایت گلستان golestan.kut.ac.ir شوند و در آن جا با مشاهده لیست دروس ارائه شده اقدام به انتخاب واحد کنند.

زمان انتخاب واحد در دانشگاه پیام نور در سامانه گلستان اعلام می‌شود. باتوجه به آن که زمان انتخاب واحد برای دانشگاه پیام نور محدود به چند روز است؛ دانشجویان باید با فرآیند آن آشنایی داشته باشند. از این رو در ادامه قصد داریم راهنما انتخاب واحد گلستان برای دانشجویان دانشگاه پیام نور را ارائه دهیم.

راهنما انتخاب واحد گلستان به شرح زیر است:

✅ دانشجویان باید نشانی reg.pnu.ac.ir را در مرورگر خود جستجو کنند.

✅ سپس بر روی اولین گزینه سایت گلستان کلیک کنند تا وارد صفحه اصلی سامانه شوند.

نحوه انتخاب واحد در سامانه گلستان برای دانشجویان دانشگاه پیام نور

✅ و بعد بر روی گزینه ورود به سیستم کلیک نمایند.

انتخاب واحد در سامانه گلستان برای دانشجویان دانشگاه پیام نور

✅ برای ورود به صفحه کاربری در سایت گلستان لازم است شناسه کاربری، گذرواژه و کد امنیتی را وارد کنند.

نحوه انتخاب واحد در سامانه گلستان برای دانشجویان پیام نور

✅ سپس روی گزینه ورود کلیک کنند تا وارد پنل کاربری خود شوند.

✅ در این جا روی گزینه گزارش‌های آموزشی و بخش درس‌های ترمی کلیک کنند تا لیست دروس ارائه شده در ترم جاری را مشاهده نمایند.

راهنما انتخاب واحد در گلستان برای دانشجویان دانشگاه پیام نور

✅ برای شروع انتخاب واحد سامانه گلستان لازم است دانشجویان پیام نور از منوی ثبت نام وارد قسمت ثبت نام اصلی شوند.

انتخاب واحد در سامانه گلستان برای دانشجویان پیام نور

✅ در این بخش لازم است دانشجویان، شماره دروس و سایر اطلاعات خواسته شده را وارد کنند تا انتخاب واحد خود را در گلستان تکمیل کنند.

انتخاب واحد دانشجویان پیام نور

اطلاع از سیستم بازیابی و تغییر رمز عبور سیستم گلستان پیام نور و مراحل مختلف آن برای کلیه دانشجویان ضروری است. از این رو دانشجویان باید به صورت کلی با خدمات این سایت که شامل پشتیبانی سامانه گلستان می‌شود، آشنا گردند.

نحوه انتخاب واحد سامانه گلستان دانشجویان  فرهنگیان 1403

دانشگاه فرهنگیان، یکی از دانشگاه‌های زیرمجموعه وزارت علوم کشور است که با هدف تربیت معلمان، دبیران و مدیران کارآمد و متعهد ایجاد شده است. دانشجویان زیادی در رشته‌های مختلف در این دانشگاه تحصیل می‌کنند.

این دانشجویان نیز مانند دانشجویان دانشگاه‌های دیگر باید برای انتخاب واحد به صورت آنلاین به سامانه گلستان مراجعه کنند. انتخاب واحد دانشجویان ترم اول توسط خود دانشگاه انجام می‌شود؛ اما بعد از ترم دوم دانشجویان باید شخصا انتخاب واحد کنند. در ادامه قصد داریم راهنما انتخاب واحد گلستان را برای دانشجویان فرهنگیان بیان کنیم.

✅ دانشجویان دانشگاه فرهنگیان برای انتخاب واحد در سامانه گلستان باید وارد این سایت به نشانی education.cfu.ac.ir شوند. برای این کار آدرس مذکور را در مرورگر خود جستجو کنند.

ورود به سیستم گلستان

✅ بر روی گزینه ورود به سیستم کلیک کنید و بعد در این قسمت برای ورود به پنل دانشجویی باید شناسه کاربری، گذرواژه و کد امنیتی را وارد نمایید.

با ورود به صفحه کاربری روی گزینه گزارش‌های آموزش و بخش درس‌های ترمی کلیک کنید تا لیست کلیه دروس ارائه شده در ترم جاری را مشاهده نمایید.

عملیات ثبت نام در گلستان

✅ برای شروع انتخاب واحد باید از منوی ثبت نام روی قسمت ثبت نام اصلی کلیک کنید. در صفحه باز شده، لازم است شماره دروس و سایر اطلاعات خواسته شده را ثبت کرده تا انتخاب واحد خود را تکمیل نمایید.

انتخاب واحد در سامانه گلستان فرهنگیان

دانشجویان با ورود به سامانه گلستان فرهنگیان education.cfu.ac.ir می‌توانند اطلاعات لازم را درباره نحوه انتخاب واحد به دست آورند.

زمان انتخاب واحد دانشگاه سراسری، فرهنگیان و پیام نور 1403

در حال حاضر ورودی نوبت بهمن ماه برای دانشجویان دانشگاه‌های مذکور رو به اتمام است. به طوری که هم اکنون آن‌ها باید برای نوبت اول در سایت گلستان ثبت نام و انتخاب واحد کنند. در حال حاضر زمان بندی سایت گلستان برای انتخاب واحد نوبت بهمن ماه 1403-1404 و تمدید آن برای دانشجویان دانشگاه‌های سراسری، پیام نور و فرهنگیان به شکل زیر اعلام شده است.

دانشگاه مهلت ثبت نام ورودی بهمن مهلت تمدید ثبت نام ورودی بهمن
دانشگاه پیام نور 17 دی تا 10 بهمن ماه مشخص نشده
دانشگاه سراسری نیمه دوم بهمن ماه  مشخص نشده
دانشگاه فرهنگیان مشخص نشده مشخص نشده

پرداخت شهریه در سایت گلستان

از میان دانشجویان دانشگاه‌های سراسری، پیام نور و فرهنگیان؛ دانشجویان پیام نور باید برای ثبت نام در ترم جاری شهریه پرداخت کنند. از این رو برای کسب اطلاعات بیشتر در این مورد می‌توانید مقاله پرداخت شهریه در سامانه گلستان پیام نور را مطالعه کنید.

اما دقت داشته باشید که علاوه بر دانشجویان پیام نور، دانشجویان شبانه دانشگاه‌های سراسری نیز باید مبلغی را به عنوان شهریه واریز کنند. بنابراین آن‌ها هم جهت کسب اطلاعات بیشتر در این مورد و انتخاب واحد سامانه آموزشیار می‌توانند با مشاوران تحصیلی ایران تحصیل در ارتباط باشند.

خلاصه مقاله انتخاب واحد سامانه گلستان

انتخاب واحد سامانه گلستان، یکی از مواردی است که در آن دانشجویان دانشگاه‌های سراسری، پیام نور و فرهنگیان باید با آن آشنا شوند. در این سامانه به غیر از انتخاب واحد خدمات دیگری برای این دانشجویان مانند حذف و اضافه، مشاهده برنامه کلاسی، مشاهده لیست دروس ارائه شده در ترم، دریافت گواهی اشتغال به تحصیل، دریافت انتقالی، انجام امور مربوط به فارغ‌التحصیلی و غیره انجام می‌شود.

دانشجویان با شروع هر نیمسال تحصیلی باید در این سایت انتخاب واحد کنند که نحوه انتخاب واحد در سامانه گلستان برای هر کدام از دانشجویان را به صورت جداگانه در بالا مشخص کردیم. لذا لازم است که شما در مدت زمان تعیین شده مراحل انتخاب واحد خود را طی کنید، چرا که در غیر این صورت تنها در تمدید مهلت ثبت نام می‌توانید این فرآیند را انجام دهید.

اگر در حال حاضر در رابطه با این سامانه سوالی دارید یا اطلاعاتی در مورد پیش نیازها و هم نیازها ندارید، می‎توانید با مشاوران ایران تحصیل به شماره تلفن 9099075307 تماس حاصل نمایید.

جهت دانلود pdf انتخاب واحد سامانه گلستان کلیک کنید.

5/5 - (3 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

انتخاب واحد کدام دانشگاه‌ها در سایت گلستان انجام می‌شود؟

کلیه دانشجویان دانشگاه‎های پیام نور، سراسری و فرهنگیان برای انتخاب واحد می‌توانند به سامانه گلستان مراجعه کنند.

نحوه انتخاب واحد دانشجویان دانشگاه‎های پیام نور و سراسری متفاوت است؟

خیر؛ نحوه انتخاب واحد در سامانه گلستان برای دانشجویان دانشگاه‌های نام برده شده یکسان می‌باشد.

امکانات سایت دانشجویی گلستان چیست؟

دانشجویان می‌توانند انتخاب واحد، حذف و اضافه، مشاهده لیست دروس و غیره را در اینه سامانه انجام دهند.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • سامانه مای مدیو my.medu.ir

    سامانه مای مدیو my.medu.ir + ورود خدمات آموزش و پرورش

    my medu.ir سامانه اصلی خدمات الکترونیک آموزش و پرورش یا همان مای مدیو است که برای استفاده ساده‌تر و خدمات مجازی متمرکز در زمینه آموزش و تحصیل دانش‌آموزان راه‌اندازی شده و در دسترس قرار گرفته است. در سایت مای مدیو...
  • نداشتن معدل دیپلم برای ثبت نام کنکور

    نداشتن معدل دیپلم برای ثبت نام کنکور + راه حل | ایران تحصیل

    نداشتن معدل دیپلم برای ثبت نام کنکور مشکلی است که دانش آموزان سال آخری با آن مواجه هستند؛ زیرا هنگام ثبت نام کنکور هنوز در امتحانات خرداد ماه شرکت نکرده اند و به همین دلیل از معدل خود آگاه نمی...
  • سامانه دریافت کد سوابق تحصیلی

    Dipcode.medu.ir + ورود به سامانه دریافت کد سوابق تحصیلی

    سامانه دریافت کد سوابق تحصیلی به نشانی Dipcode.medu.ir به منظور دسترسی دانش‌آموزان فارغ‌التحصیلی که قصد شرکت در کنکور سراسری داشته و باید سوابق تحصیلی خود را در فرم پیشنویس ثبت‌نام درج کنند، راه‌اندازی شده است. این کد که شامل تمام...
  • شرایط ادامه تحصیل در مدارس تیزهوشان

    شرایط ادامه تحصیل در مدارس تیزهوشان + آیین نامه ۱۴۰۳ | ایران تحصیل

    ادامه تحصیل در مدارس تیزهوشان به اندازه قبولی در آزمون و ورود به این مدارس چالش برانگیز است. از این رو رئیس مرکز ملی پرورش استعدادهای درخشان شرایط ادامه تحصیل در مدارس تیزهوشان در پایه ششم به هفتم و نهم...
تماس با مشاور
(حتی در تعطیلات نوروز)