ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

اعلام نتایج آزمون ضمن خدمت فرهنگیان ۱۴۰۳

  • دسته بندی:
  • دیدگاه ها: ۰
  • تاریخ بروزرسانی: ۲۵ دی ۱۴۰۲
اعلام نتایج آزمون ضمن خدمت فرهنگیان
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

آزمون ضمن خدمت فرهنگیان، به منظور ارتقای سطح علمی فرهنگیان و معلمان مشغول به کار در وزارت آموزش و پرورش برگذار می شود، این وزارت اقدام به برگزاری دوره های ضمن خدمت می کند. بنابراین متقاضیان می توانند جهت ثبت نام در آزمون های ضمن خدمت به سایت دوره ضمن خدمت فرهنگیان مراجعه کرده و مراحل ثبت نام خود را طی نمایند و اقدام به شرکت در آزمون های دوره ضمن خدمت فرهنگیان کنند و از اعلام نتایج آزمون ضمن خدمت فرهنگیان مطلع شوند.

معلمان جهت اطلاع از اعلام نتایج آزمون ضمن خدمت فرهنگیان باید مراحلی را در سایت رایا درس طی کنند تا در صورت عدم قبولی بتوانند در مهلت مقرر به ثبت نام در آزمون مجدد آن بپردازند. برای اطلاع از نتایج تا انتهای مقاله با ایران تحصیل همراه باشید.

 

دوره های ضمن خدمت فرهنگیان توسط سایت ltms.medu.ir برگزار می شود و فراگیران گرامی برای ثبت نام دوره های آموزشی استان خود و همچنین اطلاع از موسسات مجاز به برگزاری دوره ها و آزمون ها باید به این سایت مراجعه نمایند.

 

 

 

 

اعلام نتایج آزمون ضمن خدمت فرهنگیان

در بازه های زمانی متفاوت، دوره های ضمن خدمت فرهنگیان برگزار می شوند که می توانند به منظور شرکت در این دوره ها، به سامانه آموزش ضمن خدمت فرهنگیان مراجعه کنند و برای ثبت نام در این دوره ها اقدام نمایند.
 
همانگونه که میدانید، دوره های ضمن خدمت به صورت آنلاین برگزار می شوند بنابراین داوطلبان جهت مشاهده نمرات دوره های ضمن خدمت فرهنگیان خود نیز باید از طریق اینترنتی اقدام نمایند.

 

مشاهده نمرات آزمون ضمن خدمت فرهنگیان

در سامانه ای به نام سامانه رایا درس به نشانی rayadars.com، دوره های ضمن خدمت فرهنگیان و آزمون های مربوط به آن برگزار می شوند.

متقاضیان برای مشاهده نمرات مربوط به آزمون های ضمن خدمت و امتیازهای اخذ شده می بایست به سایت دوره ضمن خدمت فرهنگیان به نام رایا درس مراجعه کنند و مراحل مربوط به مشاهده نمرات دوره ضمن خدمت فرهنگیان را انجام دهند.

 

 

 

جهت اطلاع از فراموشی رمز ضمن خدمت فرهنگیان و رشته های دانشگاه فرهنگیان بر روی لینک قرمز کلیک نمایید.

 

 

 

راهنمای تصویری مشاهده نمرات آزمون ضمن خدمت فرهنگیان

 

در مرحله نخست عبارت «سایت رایادرس» را در یکی از مرورگرهای کروم و یا فایرفاکس جستجو نمایید. حال بر روی اولین سایت جستجو شده در گوگل کلیک کرده تا وارد سایت وارد شوید.
 

 

 

مشاهده نمرات آزمون ضمن خدمت فرهنگیان

مشاهده نمرات آزمون ضمن خدمت فرهنگیان

 

 

به منظور ورود به پنل کاربری خود نام کاربری و کلمه عبور رایا درس را در قسمت مشخص شده وارد کرده و سپس بر روی گزینه «ورود» کلیک نمایید.
 

 

 

 

جواب آزمون ضمن خدمت فرهنگیان

جواب آزمون ضمن خدمت فرهنگیان

 

 

 

پس از ورود به پنل کاربری خود در رایا درس بر روی گزینه «مشارکت» در منوی بالای سایت کلیک کرده و سپس بر روی گزینه «کارنامه» کلیک نمایید.

 

 

 

شرکت مجدد در آزمون ضمن خدمت فرهنگیان

شرکت مجدد در آزمون ضمن خدمت فرهنگیان

 

در ادامه کارنامه ها و امتیازات دوره به شما نمایش داده می شوند و می توانید این اطلاعات را به طور دقیق مشاهده نمایید.
 

 

 

سایت رایادرس

سایت رایادرس

 

 

 

جواب آزمون ضمن خدمت فرهنگیان

نمره قبولی در هر یک از دوره های ضمن خدمت، 60 درصد از نمره کل می باشد. از آنجایی که هر یک از آزمون های دوره ضمن خدمت در بارم بندی مختلفی می باشند، به طور دقیق مشخص نیست که نمره قبولی در دوره های ضمن خدمت فرهنگیان چه میزان است.
 
توجه داشته باشید که قبولی در دوره های ضمن خدمت فرهنگیان و دریافت گواهی نامه دوره های ضمن خدمت فقط با کسب نمره قبولی در آزمون ها میسر نمی باشد و لازم است که داوطلبان امتیازهای لازم را برای کسب نمره قبولی نهایی کسب کرده باشند.

شرکت مداوم در کلاس ها، داشتن عملکرد مناسب در دوره های ضمن خدمت، طرح پرسش های غیر تکراری و … از جمله امتیازهایی که بر روی نمره کل نهایی تاثیرگذار می باشند.
 
در نتیجه جهت قبولی در دوره های ضمن خدمت فرهنگیان، لازم است که فرهنگیان در کنار شرکت در آزمون و کسب نمره 60 درصد از کل نمره، امتیازهای لازم را در هنگام شرکت در دوره ها کسب کنند تا بتوانند در نهایت گواهی پایان دوره خود را دریافت کنند.
 

 

 

جهت اطلاع از اسامی پذیرفته شدگان دانشگاه فرهنگیان و سامانه شمیم دانشگاه فرهنگیان بر روی لینک قرمز کلیک نمایید.

 

 

 

شرکت مجدد در آزمون ضمن خدمت فرهنگیان

متقاضیانی که در استخدام آموزش و پرورش قبول شده و یا از طریق دانشگاه فرهنگیان به شغل معلمی وارد شده اند، باید در دوره های ضمن خدمت فرهنگیان شرکت و حداقل نمره 60 از 100 را دریافت کنند تا در نهایت بتوانند در آزمون های ضمن خدمت فرهنگیان قبول شوند اما در صورتی که افراد نتوانند این نمره قبولی را کسب کنند، می توانند در آزمون های مجدد شرکت کنند و نمره قبولی را کسب کنند. آزمون های تکرار دوره های ضمن خدمت نیز در سایت رایا درس به صورت نامحدود برگزار خواهند شد.

 

 

 

 آزمون الکترونیکی رتبه بندی و ضمن خدمت فرهنگیان توسط سامانه مدیریت یادگیری به نشانی rayadars.com اجرا می گردد. 

 

 

 

لازم به ذکر است داوطلبان باید در نظر داشته باشند که تعداد دفعات مجاز شرکت در آزمون ضمن خدمت فرهنگیان به شرطی نامحدود است که داوطلبان تا پیش از پایان دوره اقدام به شرکت در این آزمون ها نمایند.
 
متقاضیان توجه داشته باشند که سیستم رایا درس در هر 6 ساعت امکان شرکت در دو آزمون ضمن خدمت فرهنگیان را برای داوطلبان فراهم کرده است و این محدودیت برای داوطلبان وجود خواهد داشت.

 

 

 

جهت اطلاع از لیست دوره های ضمن خدمت فرهنگیان و سوالات مصاحبه دانشگاه فرهنگیان بر روی لینک قرمز کلیک نمایید.

 

 

 

اخبار آزمون ضمن خدمت فرهنگیان

ثبت نام دوره های ضمن خدمت فرهنگیان برای شرکت معلمان در دوره های کوتاه مدت آموزشی از طریق سامانه جامع مدیریت یادگیری به نشانی ltms.medu.ir قابل دسترسی است و فرهنگیان می توانند برای شرکت در این دوره ها اقدام کنند.

مسئول سازمان بسیج جامعه فرهنگیان سپاه گیلان گفت: سازمان بسیج فرهنگیان دوره‌های ضمن خدمت ترویج مکتب سردار سلیمانی را با هدف انتقال این الگو به نسل‌های بعد برگزار می‌کند.

 

 

 

جهت دانلود pdf مقاله کلیک نمایید.

 

 

 

خلاصه مطالب

در این مقاله سعی بر آن شده است تا اعلام نتایج آزمون ضمن خدمت فرهنگیان ۱۴۰۳ + لینک مشاهده نمرات را برای شما عزیزان به صورت کامل شرح دهیم. چنانچه پس از خواندن این مقاله، مجددا سوال یا ابهامی در خصوص جواب آزمون ضمن خدمت فرهنگیان و مشاهده نمرات آزمون ضمن خدمت فرهنگیان برای شما عزیزان پیش آمد، می توانید پاسخ سوالات خود را از طریق مشاوره با کارشناسان مجرب ایران تحصیل دریافت نمایید.

5/5 - (1 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

نحوه مشاهده نمرات دوره های ضمن خدمت فرهنگیان چگونه است ؟

برای دریافت نمرات دوره ضمن خدمت فرهنکیان باید وارد سایت رایا درس شده و مطابق راهنمای متن مقاله به دریافت کارنامه بپردازید.

نمره قبولی در آزمون ضمن خدمت فرهنگیان چقدر است ؟

فرهنگیان می بایست حداقل نمره 60 از 100 را دریافت نمایند که در متن مقاله به جزئیات آن اشاره شده است.

شرایط شرکت مجدد در امتحانات ضمن خدمت چیست ؟

فرهنگیانی که نمره لازم در دوره های ضمن خدمت را به دست نیاوردند می توانند با توجه به شرایط ذکر شده در مقاله، در آزمون مجدد این دوره شرکت نمایند.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • معلم شدن بدون آزمون استخدامی

    معلم شدن بدون آزمون استخدامی + شرایط و مراحل | medu.ir

    معلم شدن بدون آزمون استخدامی امکان‌پذیر است؟ با توجه‌ به سخت بودن آزمون استخدامی آموزش‌ و پرورش و همچنین وجود شرایط سنی، خیلی‌ از افراد پذیرفته نمی‌شوند. از همین رو به دنبال روش‌‌های دیگری برای رسیدن به این شغل هستند....
  • ثبت نام ورودی بهمن دانشگاه فرهنگیان

    ثبت نام ورودی بهمن دانشگاه فرهنگیان 1403 + رشته ها

    شرایط ثبت نام ورودی بهمن دانشگاه فرهنگیان 1403 اعلام شد. پذیرش و ثبت نام دانشجویان در دانشگاه‌های تربیت معلم کشور صرفاً از طریق شرکت در آزمون سراسری امکان‌پذیر بوده و فرآیند انتخاب رشته در این دانشگاه‌ها همزمان با کنکور صورت...
  • زمان ثبت نام نقل و انتقالات فرهنگیان

    زمان ثبت نام نقل و انتقالات فرهنگیان + بخشنامه 1403 | medu.ir

    نقل و انتقالات فرهنگیان، امکانی است که وزارت آموزش و پرورش برای رفاه هرچه بیشتر کارکنان خود در نظر گرفته است. افراد ممکن است هر ساله به علت‌های متعددی نظیر انتقال محل سکونت، قصد داشته باشند تا محل فعالیت خود...
  • حذف و اضافه دانشگاه فرهنگیان

    حذف و اضافه دانشگاه فرهنگیان + شرایط و زمانبندی 1403

    حذف و اضافه دانشگاه فرهنگیان، مربوط به تاریخ حذف و اضافه دانشگاه فرهنگیان ترم بهمن، از طریق سامانه گلستان اعلام شد. تمامی دانشجویان این موسسه آموزشی مجازند مطابق با قوانین حذف و اضافه دانشگاه فرهنگیان، نسبت به انجام حذف و...
تماس با مشاور