ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

استفاده مجدد از سهمیه روزانه کنکور ۱۴۰۳

  • دسته بندی:
  • دیدگاه ها: ۳۸
  • تاریخ بروزرسانی: ۲۴ شهریور ۱۴۰۱
استفاده مجدد از سهمیه روزانه کنکور
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

امکان استفاده مجدد از سهمیه روزانه کنکور ۱۴۰۳ برای داوطلبان فراهم شد. تمامی افراد می توانند در صورت لزوم برای استفاده مجدد از سهمیه روزانه کنکور اقدامات لازم را انجام دهند. اما در اینجا ممکن است سؤالاتی از جمله اگر در دانشگاه روزانه قبول شویم و نرویم چه می شود؟ و یا اگر انتخاب رشته کنیم و نرویم چه میشود؟ برای شما مطرح شود که به مراتب باید پاسخی دقیق و قانع کننده برای آن ها پیدا کنید. اطلاع از این موضوع که اگر دانشگاه قبول بشی و نری چه اتفاقی میفتد به مراتب نیاز به کمک مشاوری خبره و کاردان برای شما دارد.

 

از آن جایی که کسب اطلاعاتی در رابطه با امکان یا عدم امکان استفاده از مجدد سهمیه روزانه کنکور و موارد مرتبط با آن و البته یافتن پاسخ هایی موثق برای این پرسش ها یعنی اگر انتخاب رشته کنیم و نرویم چه میشود؟ و یا اگر در دانشگاه روزانه قبول شویم و نرویم چه اتفاقی می افتد برای هر یک از افراد و داوطلبان کنکوری الزامی و مهم است از این رو کمک خواستن از مشاوری کاردان و خبره در این رابطه می تواند بسیار مهم و کارساز باشد. برای سهولت کسب اطلاعاتی در رابطه با استفاده مجدد از سهمیه روزانه آزمون سراسری و یا پاسخگویی به سؤالاتی مهم از جمله اگر در دانشگاه روزانه قبول شویم و نرویم و یا اگر انتخاب رشته کنیم و نرویم چه میشود؟ و آیا می توان سال آینده باز برای ثبت نام و انتخاب رشته در دانشگاه های روزانه اقدام کرد یا خیر با تیم مشاوره ای کاردان و حرفه ای در این رابطه تماس حاصل فرمایید و اطلاعات لازم را در این رابطه از آن ها جویا شوید.

 

برای مشاهده پاسخ به سوال محرومیت روزانه برداشته شد؟ وارد شوید.

 

اگر در دانشگاه روزانه قبولی شویم و نرویم

 

 

امکان پذیر بودن یا نبودن استفاده مجدد از سهمیه روزانه کنکور 

افراد بسیاری هستند که پس از یک بار شرکت در کنکور سراسری و قبولی و پذیرش در دانشگاه های روزانه مایل به استفاده مجدد از سهمیه روزانه کنکور بوده و قصد ورود به دانشگاه های روزانه یا همان دولتی را دارند.

اما در اینجا این پرسش مهم مطرح می شود که آیا امکان استفاده مجدد از سهمیه روزانه آزمون سراسری برای داوطلبان وجود دارد یا خیر؟

در پاسخ به این پرسش مهم باید عرض کنیم که خوشبختانه امکان استفاده مجدد از سهمیه روزانه آزمون سراسری برای افراد متقاضی البته در صورت داشتن شرایط لازم فراهم است و آن ها می توانند از این امتیاز مهم استفاده کنند.

 

 

برای اطلاع از تاریخ دقیق برگزاری کنکور سراسری در سال آینده وارد لینک مربوطه شوید

 

 

 استفاده مجدد از سهمیه روزانه کنکور برای چه مقاطعی مقدور است؟

حتماً این پرسش مهم در ذهن شما دوستان و داوطلبان عزیز نیز مطرح شده که استفاده مجدد از سهمیه روزانه آزمون سراسری برای چه مقاطعی امکان پذیر است؟

آیا برای ادامه تحصیل در کلیه مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و همین طور دکتری می توان برای استفاده مجدد از سهمیه روزانه آزمون  سراسری اقدام کرد یا این که نه این امر تنها برای شماری از مقاطع تحصیلی مقدور است؟

در پاسخ به این پرسش مهم باید خدمت شما دوستان و همراهان عزیز سایت ایران تحصیل عرض کنیم که هر یک از افراد متقاضی در صورت نیاز و تمایل می توانند برای استفاده مجدد از سهمیه روزانه کنکور در تمامی مقاطع تحصیلی  ارشد، دکتری و همین طور کارشناسی اقدامات لازم را انجام دهند.

در ادامه با ذکر شرایط استفاده مجدد از سهمیه روزانه کنکور در کلیه این مقاطع تحصیلی در گروه های مختلف غیرپزشکی و همین طور پزشکی در خدمت شما هستیم.

 

 

برای اطلاع از نحوه برگزاری کنکور سال آینده بر روی لینک مربوطه کلیک کنید

 

 

شرایط استفاده مجدد از سهمیه روزانه کنکور برای کارشناسی گروه پزشکی

در صورتی که از یکی از رشته های با طرح اجباری وزارت بهداشت در یکی از مقاطع کارشناسی و کاردانی فارغ التحصیل شده اید به راحتی می توانید برای شرکت در کنکور سراسری و استفاده مجدد از سهمیه روزانه آزمون سراسری انجام دهید.

فقط این که برخورداری از شرایط ذکر شده در ادامه این نوشته برای استفاده مجدد از سهمیه روزانه آزمون سراسری برای رشته های قرار گرفته در گروه پزشکی الزامی و مهم است:

. فرد متقاضی استفاده مجدد از سهمیه روزانه کنکور در رشته های گروه پزشکی به هیچ وجه نباید مشکلی از جهت نظام وظیفه داشته باشد.

. هر یک از متقاضیان باید تا قبل از اتمام طرح کارآموزی خود برای این امر و ثبت نام در کنکور سراسری اقدام کنند.

 

 

برای تحلیل و بررسی دشواری کنکور بر روی لینک مربوطه کلیک کنید

 

 

شرایط استفاده مجدد از سهمیه روزانه کنکور برای کارشناسی گروه غیر پزشکی

 به جز رشته های گروه پزشکی امکان ادامه تحصیل و استفاده مجدد از سهمیه روزانه آزمون سراسری برای رشته های گروه غیر پزشکی هم وجود دارد و داوطلبان می توانند از این امتیاز مهم نهایت استفاده را ببرند.

اما دقت داشته باشید که داشتن شرایط استفاده مجدد از سهمیه روزانه کنکور برای گروه غیرپزشکی نیز الزامی است. شرایطی بسیار مهم که در ادامه به آن ها اشاره می کنیم:

. نداشتن هیچ گونه تعهدی به سازمان و یا ارگانی خاص برای اشتغال به کار و حرفه ای مشخص

. نداشتن هیچ مشکل و مسأله ای از جهت خدمت نظام وظیفه و سربازی برای افراد ذکور

 

 

 

اگر دانشگاه قبول بشی و نری

 

 

شرایط استفاده مجدد از سهمیه روزانه کنکور برای ارشد و دکتری گروه پزشکی

براساس آخرین اطلاعیه های منتشر شده در این رابطه کلیه افراد متقاضی البته در صورت داشتن شرایط لازم می توانند برای استفاده از سهمیه مجدد روزانه کنکور در دوره های ارشد و دکتری آن هم در رشته های گروه غیر پزشکی اقدامات لازم را انجام دهند.

در این بخش با ذکر شرایط لازم برای استفاده مجدد از سهمیه روزانه کنکور در هر دو مقطع ارشد و دکتری در رشته های گروه غیرپزشکی در خدمت شما دوستان و همراهان عزیز سایت ایران تحصیل هستیم.

. فرد داوطلب الزاماً باید طرح خود را به پایان رسانده باشد و در حال گذراندن دوره کارآموزی نباشد.

. نداشتن هیچ تعهدی برای اشتغال و خدمت در سازمان و یا ارگانی دولتی

. نداشتن هیچ گونه محدودیتی برای ادامه تحصیل در دانشگاه از جهت خدمت سربازی برای داوطلبان ذکور

 

 

برای اطلاع از بهترین روش مرور دروس برای کنکور بر روی لینک مربوطه کلیک کنید

 

 

شهریه ادامه تحصیل در صورت استفاده مجدد از سهمیه روزانه کنکور

یکی از موارد مهمی که به مراتب به ذهن تمامی داوطلبان و متقاضیان شرکت کننده در طرح استفاده مجدد از سهمیه روزانه آزمون سراسری می رسد در رابطه با شهریه ادامه تحصیل در صورت شرکت در این دوره است.

در این باره باید عرض کنیم که خوشبختانه در صورت قبولی و پذیرش در دانشگاه های روزانه و استفاده مجدد از سهمیه روزانه آزمون سراسری هیچ نیازی به پرداخت شهریه ندارید و می توانید به صورت کاملاً رایگان به تحصیل مشغول شوید.

البته تا چند سال قبل داوطلبان ملزم به پرداخت شهریه در آغاز هر نیمسال تحصیلی در صورت استفاده مجدد از سهمیه روزانه آزمون سراسری بودند.

اما با اعتراض یکی از داوطلبان معترض به این طرح از آن زمان به بعد دیگری خبری از دریافت شهریه از داوطلبان و متقاضیان استفاده مجدد از سهمیه روزانه کنکور در کلیه مقاطع تحصیلی کارشناسی ارشد، کارشناسی و همین طور دکتری نیست و افراد می توانند بدون هیچ نیازی به پرداخت شهریه در این دوره ثبت نام و بعد از قبولی به دانشگاه مورد نظر خود راه پیدا کنند.

 

 

برای برقراری ارتباط با رتبه های برتر کنکور سال جاری بر روی لینک مربوطه کلیک کنید

 

اگر در دانشگاه روزانه قبول شویم و نرویم چه می شود؟

هر ساله افراد زیادی در کنکور سراسری ورودی دانشگاه ها شرکت می کنند و از قضا در روزانه هم پذیرفته می شوند. اما شاید بسیاری از آن ها از نتیجه کار چندان رضایتی نداشته باشند و دست و دلشان به ثبت نام قطعی در رشته و دانشگاه محل قبولی نرود.

در اینجا این سؤالات مهم مطرح می شود که اگر در دانشگاه روزانه قبول شویم و نرویم چه می شود؟ یا اگر انتخاب رشته کنیم و نرویم چه میشود؟

در پاسخ به این سؤال یعنی اگر دانشگاه قبول بشی و نری باید عرض کنیم که ببینید دوست عزیز اگر دانشگاه قبول بشی و نری (البته دانشگاه روزانه یا همان دولتی) در کنکور سال آینده امکان شرکت در کنکور سراسری و انتخاب رشته در آن را در سال آینده دارید.

اما اگر دانشگاه قبول بشی و نری به مراتب نمی توانید از میان رشته های دانشگاه های روزانه انتخاب رشته کنید و حتی در صورت انتخاب رشته نیز قبولی شما به طور کلی لغو می شود.

به عبارت دیگر در صورت راه یافتن این پرسش یعنی اگر انتخاب رشته کنیم و نرویم چه میشود؟ باید عرض کنیم که اگر دانشگاه قبول بشی و نری تنها امکان انتخاب رشته های دانشگاه های شبانه، پیام نور و یا غیرانتفاعی را دارید و راه ورود به دانشگاه های روزانه و انتخاب رشته های گنجانده شده در آن ها به روی شما باز نیست.

 

 

اگر می خواهید بدانید بهترین کلاس کنکور کشور کدام است بر روی لینک مربوطه کلیک کنید

 

 

لغو محرومیت پذیرش در دانشگاه های روزانه برای داوطلبان

شاید این تیتر کمی برای شما عجیب و البته غیرقابل باور باشد. اما باید عرض کنیم که درست می بینید و این امکان برای شما دوست عزیز داوطلب شرکت و تحصیل در دوره روزانه دانشگاه ها وجود دارد.

البته به شرطی که در زمان انتخاب رشته اشتباهی در درج کد رشته محل های روزانه انجام داده باشید. در این صورت است که می توانید برای لغو محرومیت پذیرش در دانشگاه های روزانه اقدامات لازم را انجام دهید و دیگر نگرانی از بابت این که اگر در دانشگاه روزانه قبول شویم و نرویم چه می شود؟ نداشته باشید.  

در رابطه با نحوه انجام این کار باید عرض کنیم که شما دوست عزیز باید وارد سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی sanjesh.org شوید و در آن جا به وسیله نام کاربری و رمز عبور خود وارد سیستم پاسخگویی سایت شوید.

با ورود به این بخش می توانید درخواست خود را برای لغو محرومیت از شرکت در دوره روزانه دانشگاه ها ارسال کنید تا به آن رسیدگی شود.

 

 

برای آشنایی با شرایط استفاده مجدد از سهمیه ورود به دوره روزانه آزمون سراسری برای دوره کارشناسی ارشد و دکتری از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت با مرکز مشاوره ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید. 

9099075307 تماس از سراسر کشور و  9099075307 (تماس از استان تهران)

تماس از طریق تلفن ثابت بدون گرفتن کد پاسخگویی از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

 

 

مطالب مرتبط

تغییرات کتاب درسی برای کنکور

مدارک لازم برای ورود به جلسه کنکور

استفاده مجدد از سهمیه روزانه کنکور

5/5 - (1 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

استفاده مجدد از سهمیه روزانه کنکور برای چه مقاطعی امکان پذیر است؟

تمامی داوطلبان مقاطع کارشناسی، ارشد و همین طور دکتری امکان استفاده از سهمیه مجدد از سهمیه روزانه کنکور را دارند.

اگر در دانشگاه روزانه قبول شویم و نرویم چه می شود؟

اگر دانشگاه قبول بشی و نری (البته دانشگاه روزانه) امکان انتخاب رشته های دوره روزانه را ندارید.

اگر انتخاب رشته کنیم و نرویم چه میشود؟

در صورتی که در دوره هایی به غیر از روزانه باشد مشکلی وجود ندارد. اما در صورت قبولی در کد رشته های روزانه الزاماً در سال آینده نمی توانید برای انتخاب رشته های دوره های روزانه اقدام کنید.

آیا در صورت استفاده مجدد از سهمیه روزانه کنکور باید شهریه پرداخت کرد؟

خیر. تحصیل در این دوره رایگان است.

نظرات

38 دیدگاه دربارهٔ «استفاده مجدد از سهمیه روزانه کنکور ۱۴۰۳»

  1. Avatar photo سارا گفت:

    سلام وقت بخیر من امسال ۱۴۰۲ کارشناسی ارشد روزانه قبول شدم با سهمیه ایثارگری ولی نمیخوام بروم
    در کارشناسی از سهمیه استفاده نکردم
    برای سال بعد امکان استفاده از سهمیه برای روزانه دارم یا خیر؟شبانه و آزاد چطور؟

    1. Avatar photo مشاور سیدی گفت:

      سلام وقت شما بخیر
      شما امکان استفاده برای مقطع کارشناسی را دارید اما برای ارشد خیر

  2. Avatar photo حسین گفت:

    سلام وقت بخیر، اگه در کنکور 1402 از سهمیه 5درصد ایثار گری به دانشگاه پیام نور استفاده کنیم ، برا کنکور 1403سهمیه ایثارگری به دانشگاه روزانه لحاظ میشه؟

    1. Avatar photo مشاور سیدی گفت:

      سلام وقت شما بخیر
      خیر فقط می توانید برای دوره های غیر روزانه استفاده نمایید

      1. Avatar photo حسین گفت:

        اگه یک بار به غیر روزانه استفاده بشه مثل پیام نور ، سال بعد یعنی نمیشه به روزانه استفاده کرد؟

        1. Avatar photo مشاور مرادیان گفت:

          سلام وقت بخیر
          دانشگاه پیام نور نیمه دولتی می باشد شما می توانید از سهمیه روزانه استفاده کنید

      2. Avatar photo حسین گفت:

        1402ازاین سهمیه 5درصد ایثار گری به غیر روزانه مثل پیام نور استفاده کردم ، و تو دفترچه سنجش نوشته کسی که یه بار به غیر روزانه از این سهمیه استفاده کنه سال بعد میتونه به روزانه و غیر روزانه استفاده کنه
        و دقیقا منم این وضعیتو دارم، با این حال میشه به روزانه استفاده کرد؟

  3. Avatar photo همرنگ گفت:

    سلام وقت بخیر، 1401از سهمیه 5درصدی استفاده کردم و تو انتخاب رشته 1401روزانه و آزاد زدم ولی قبول نشدم،
    1402هم از سهمیه استفاده کردم ولی تو انتخاب رشته فقط رشته های پیام نور رو زدم
    اگه 1403کنکور بدم سهمیه 5درصد ایثار گری به روزانه لحاظ میشه؟

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      سلام وقت بخیر
      اگر سهمیه ایثارگری سهمیه نهایی شما باشد و برای دوره روزانه پذیرفته شوید و از ورود به دانشگاه منصرف شوید سهمیه ایثارگری برای شما در ان مقطع از بین میرود

  4. Avatar photo حسین گفت:

    سلام وقت بخیر، کسی که به یه بار از سهمیه 5درصدی ایثار گری استفاده کنه و انتخاب رشته روزانه و آزاد بزنه ولی قبول نشه از انتخاب رشته ، سهمیه 5درصدی ایثار گری می سوزه؟
    و رشته هایه صرفا با سوابق تحصیلی پیام نور رشته 5درصدی رو میسوزونه؟

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      سلام وقت بخیر
      برای دولتی بله
      برای ازاد یکبار دیگه فرجه دارین

      1. Avatar photo حسین گفت:

        آخه مشاوره درسی هم میگه انتخاب رشته روزانه کردی ولی قبول نشدی ، سهمیه ایثارگری برایه کنکور 1403لحاظ میشه
        ولی شما هم میگین لحاظ نمیشه دقیقا کدوم درسته؟
        من سردر گم شدم

        1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

          سلام اگر با استفاده از سهمیتون برای دانشگاه روزانه قبول شده باشبد سهمیه شما سوخت میشود اما برای سایر دوره ها محدودیتی وجود ندارد

  5. Avatar photo نادیا گفت:

    سلام وقتتون بخیر
    من با ۱۸۰۰۰ و توی فرجه انتخاب رشته اگر سهمیه ام رو وارد کنم الان چطور میتونم حدود رتبه جدیدم رو بدونم که بتونم انتخاب رشته انجام بدم ؟ و کسی که تو‌مرحله قبل سهمیه رو وارد کرده با این مرحله فرق میکنه شرایطشون؟

    1. Avatar photo مشاور امینی گفت:

      سلام دوست عزیز
      سوال شما احتیاج به بررسی بیشتر دارد
      با شماره مشاورین تماس بگیرید
      تا کامل راهنماییتان کنند.

  6. Avatar photo مهدیس گفت:

    سلام وقت بخیر
    من از سهمیه پنج درصدی استفاده کردم بعد اگه انتخاب رشته کنم و قبول بشم ولی نخوام برم میتونم برای سال بعد از سهمیه استفاده کنم؟

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      سلام وقت به خیر
      بعد از انتشار دفترچه با توجه به تبصره استفاده از سهمیه اقدام نمایید.

  7. Avatar photo ترانه گفت:

    سلام خسته نباشید
    برادر من پارسال با سهمیه ۵درصد روزانه قبول شد و نرفت ، آیا امسال میتونه دوباره از سهمیه ۵درصد برای دانشگاه های آزاد و پردیس و شبانه استفاده کنه؟

    1. Avatar photo مشاور اقازاده گفت:

      سلام وقت بخیر
      درصورت استفاده نکردن از سهمیه خود میتوانید برای سایر دوره ها یعنی شبانه ازاد یا پیام نور و غیر انتفاعی در صورت انصراف تا 1بار هم میتوانید استفاده کنید

  8. Avatar photo علیرضا گفت:

    سلام و وقت بخیر
    من فارغ‌التحصیل ارشد روزانه سال ۹۵ هستم. مجددا سال ۴۰۰ کنکور دادم و روزانه پذیرفته شدم. پس از سه ترم الان که ترم چهارم هستم دانشگاه نمی‌ذاره انتخاب کنم و میگه باید شبانه بشی و شهریه همه ترم‌ها را هم بدی. هر چی میگم قانون عوض شده قبول نمیکنند و مدرک کارشناسی‌ام را هم نمیدن. این قانون سهمیه مجدد روزانه کجا نوشته شده که من بهشون بدم.
    تو دفترچه ثبت‌نام نوشته که فارغ‌التحصیلان کارشناسی و ارشد و دکتری میتونن ثبت‌نام کنند ولی دانشگاه میگه اگر پذیرفته بشن باید شهریه‌پرداز بشن. چکار کنم این قانون کجاست؟

    1. Avatar photo مشاور حمامی گفت:

      سلام وقتتون بخیر برای برسی شرایط و مشاوره با ما تماس بفرمایید

  9. Avatar photo محمد گفت:

    سلام وقت بخیر
    کسی که با سمهیه ایثارگری( فرزند جانباز ۲۵ درصد) کنکور دکتری بده و انتخاب رشته کنه و قبول بشه ولی برای مصاحبه شرکت نکنه آیا از سهمیه ایثارگری محروم میشه؟

    1. Avatar photo مشاور فتح اللهی گفت:

      سلام وقت بخیر در صورت انتخاب رشته و دعوت به مصاحبه از سهمیه استفاده شده است حتی اگر نتیجه قبولی بعد از مصاحبه مردود بوده باشد.

      1. Avatar photo احمد گفت:

        سلام وقتتون بخیر
        لطفا جواب منو بدین خیلی ممنون میشم
        من کنکور ۱۴۰۰ ارشد با سهمیه ۵ درصد دانشگاه روزانه قبول شدم اما میخوام انصراف بدم ایا میتونم دوباره از سهمیه ۵ درصد برای کنکور سراسری تجربی شرکت کنم؟

        1. Avatar photo مشاور عیسائی گفت:

          سلام وقت بخیر
          در صورتی که از سهمیه در مقطع کارشناسی استفاده نکرده باشید امکان پذیر خواهد بود .جهت کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص با مشاورین ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید.

  10. Avatar photo Sh گفت:

    سلام وقت بخیر .
    کسه که یکبار از ترم دوم شیمی روزانه انصراف داده و بعدش لیسانس زیست روزانه بگیره .باز هم میتونه در رشته های علوم پزشکی مقطع لیسانس روزانه شرکت کنه ؟ یا باید شهریه بپردازه؟ ممنون میشم راهنمایی کنید

    1. Avatar photo gholizadegan گفت:

      سلام روز بخیر باتوجه به شرایط شما بستگی دارد لطفا جهت اطلاعات بیشتر تماس بگیرید

    2. Avatar photo obeidavi obeidavi گفت:

      سلام وقت بخیر جهت کسب اطلاعات بیشتر لطفا تماس بگیرید.

  11. Avatar photo فریما گفت:

    سلام وقت بخیر،من توی دوره کاردانی از سهمیه ایثار استفاده کردم برای شرکت توی دوره کارشناسی که با شرط معدله میتونم از این سهمیه دوباره استفاده کنم؟

    1. Avatar photo mohammadi گفت:

      سلام وقت به خیر
      استفاده از سهمیه ایثارگری در هر مقطع یکبار امکان پذیر است.

  12. Avatar photo محمد گفت:

    سلام سال قبل روزانه قبول شدم ولی نرفتم سهمیه ۵ در صد داشتم جلو قبولی ام ۳* نوشته بود منظور را متوجه نشدم کدام سهمیه اعمال شده آیا امسال میتوانم سهمیه ۵ درصد یا فرزند رزمنده استفاده کنم ؟لطفا فوری جواب دهید

    1. Avatar photo کارشناس ارشد گفت:

      سلام وقت بخیر خیر نمی توانید از سهمیه استفاده کنید

  13. Avatar photo ج گفت:

    سلام
    بنده کارشناسی روزانه زبان و ادبیات عربی خوندم مدرک گرفتم و از سهمیه استفاده کردم
    و مجددا میخوام برا پزشکی کنکور سراسری شرکت کنم. آیا می تونم مجددا از سهمیه جانبازی ۵ درصدی که دارم برا پذبرفتن در پزشکی استفاده کنم؟

    1. Avatar photo کارشناس ارشد گفت:

      سلام
      قانون استفاده از سهمیه برای هر مقطع یکبار میباشد

    2. Avatar photo کارشناس ارشد گفت:

      سلام خیربرای روزانه ونبت دوم نمیشه سایردوره هابله روزانه ونوبت دوم یه بارمیشه درهرمقطع استفاده کردولی برای سایره دوره ها2بار

  14. Avatar photo الين گفت:

    با سلام ممنون از مطالب خوبتون . سوال من دقيقا در مورد موضوع استفاده محدد از سهميه روزانه بود من كارشناسي و كارشناسي ارشد در رشته علوم پايه تموم كردم و ميخام دوباره كنكور سراسري شركت كنم و اين سوال فكر منو خيلي مشغول كرده آيا در كنكور ١٤٠١ در صورت قبولي امكان تحصيل در دوره روزانه هست يا خير .. و اينكه سال ٨٣ ديپلم گرفتم احتمال قبولي نظام قديم نسبت به نظام حديد كه سهميه مثبت معدل دارن چقدر هست ممنون ميشم پاسخگو باشيد

    1. Avatar photo نسیم گفت:

      سلام وقت بخیر.ببخشید من لیسانسم رو روزانه گرفتم میخوام مجددا کنکور سراسری شرکت کنم برا روزانه مشکلی نداره شرکت کنم ینی میتونم روزانه برم

      1. Avatar photo مشاور کریمی گفت:

        سلام برای اطلاعات بیشترتماس بگیرید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • دریافت کد 12 رقمی ایثارگری

    دریافت کد 12 رقمی ایثارگری + راهنما استعلام و مشاهده Isaar.ir

    دریافت کد 12 رقمی ایثارگری ارتش، سپاه، بنیاد شهید و نیروی انتظامی یکی از موضوعاتی است که برای داوطلبان کنکور اهمیت بسزایی دارد. بهره مندی از سهمیه‌ها به خصوص سهمیه ایثارگران می‌تواند در ارتقاء رتبه داوطلبان موثر باشد. شورای عالی...
  • سامانه دریافت کد سوابق تحصیلی

    Dipcode.medu.ir + ورود به سامانه دریافت کد سوابق تحصیلی

    کد سوابق تحصیلی از طریق سامانه دانش آموزی کشور به نشانی my.medu.ir در دسترس کاربران است. در سال های گذشته داوطلبان باید جهت مشاهده کد سوابق تحصیلی به سامانه dipcode.medu.ir یا سایت sahat.medu.ir مراجعه می‌کردند. اما در حال حاضر داوطلبان...
  • ثبت نام مجدد کنکور سراسری

    ثبت نام مجدد کنکور ۱۴۰۳ + جاماندگان sanjesh.org

    ثبت نام مجدد کنکور سراسری آغاز شد. جاماندگان کنکور که در بازه زمانی اولیه اختصاص داده شده برای ثبت نام کنکور به هر دلیلی موفق به نام‌نویسی نشده‌اند، می‌توانند در مهلت ثبت نام مجدد کنکور سراسری نسبت به تکمیل فرم...
  • ثبت نام کنکور سراسری

    ثبت نام کنکور سراسری 1403 آغاز شد + ورود سایت اصلی sanjesh.org

    ثبت نام کنکور سراسری 1403 طبق اعلامیه جدید سازمان سنجش برای نوبت دوم از 7 فرودین 1403 آغاز و تا 12 فروردین ادامه خواهد داشت. داوطلبین باید در زمان مقرر وارد سایت ثبت نام کنکور سراسری سازمان سنجش به نشانی...
تماس با مشاور