ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

کنکور خارج از کشور چیست؟

  • دسته بندی:
  • دیدگاه ها: ۸
  • تاریخ بروزرسانی: ۱۰ خرداد ۱۴۰۰
دکتری بدون آزمون پیام نور
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

اگر به دنبال پاسخ سوال کنکور خارج از کشور چیست ، هستید در ادامه با ما همراه باشید. شرایط کنکور خارج از کشور گاهی با شرایط کنکور داخل کشور متفاوت می باشد. به همین دلیل لازم است در رابطه با نحوه شرکت در کنکور خارج از کشور اطلاعات لازم را داشته باشید.  در صورتی که به دنبال مشاور تحصیلی کنکور خارج از کشور هستید تا همه چیز درباره شرایط کنکور خارج از کشور را بدانید، می توانید از کارشناسان ما کمک بگیرید.

 

 

برای دریافت پاسخ سوال کنکور خارج از کشور برای مقطع دکتری چیست هستید، از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت با مرکز مشاوره ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید. 

9099075307 تماس از سراسر کشور و  9099075307 (تماس از استان تهران)

تماس از طریق تلفن ثابت بدون گرفتن کد پاسخگویی از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

 

 

پاسخ به سوال کنکور خارج از کشور چیست ؟

برخی از داوطلبان تصور می کنند کنکور خارج از کشور پلی است که آن ها را برای تحصیل در خارج از کشور آماده می کند. در حالی که این طور نیست و در پاسخ سوال کنکور خارج از کشور چیست باید بگوییم، این کنکور برای افرادی است که خارج از کشور زندگی می کنند؛ اما قصد ادامه تحصیل در داخل کشور را دارند. این افراد با مراجعه به شعبه های سازمان سنجش در کشور محل تحصیل خود می توانند برای تحصیل اقدام کنند.

 

 

کنکور خارج از کشور چیست و سوالات آن چگونه طرح می شود؟

بسیاری از داوطلبان در رابطه با انواع سوالات کنکور خارج از کشور سوال می پرسند. این که این سوالات چه سطحی دارد و آیا با کنکور داخل کشور متفاوت هست یا خیر؟

گفته می شود سطح سوالات با سطح سوالات داخل کشور تفاوتی ندارد و حتی از منابع یکسانی نیز استفاده می شود.

 

 

مشاوره تحصیلی کنکور خارج از کشور

 

کنکور سراسری خارج از کشور در چه کشورهایی برگزار می شود؟

کنکور خارج از کشور ممکن است هر سال در کشورهای متفاوتی برگزار گردد. طبق گفته های رییس سازمان سنجش، در سال 98 کنکور خارج از کشور در 20 کشور برگزار شده بود اما در سال 99 تنها در 7 کشور برگزار شده است. شرکت هایی که کنکور در سال 99 برگزار شد شامل موارد زیر می شود :

  • ترکیه ( استانبول )
  • کویت (کویت)
  • پاکستان ( کویته )
  • امارات متحده عربی (دبی )
  • آلمان (فرانکفورت)
  • قطر (دوحه)
  • لبنان (بیروت)

دلیل کم شدن حوزه ها در سال جدید، مشکلات مربوط به برگزاری امتحان بوده است. برای محافظت از سوالات کنکور و همچنین حضور کارشناسان معتبر در حوزه ها، هزینه های بسیاری صرف می گردد.

 

زمان برگزاری کنکور خارج از کشور

در خصوص زمان برگزاری کنکور خارج از کشور ، باید منتظر اعلام نتایج بمانید. اینکه کنکور دقیقاً در چه روز و ساعتی برگزار می شود، همزمان با اعلامیه های کنکور داخلی خواهد بود.

 

 

برای دریافت مشاوره تحصیل در خارج از کشور کلیک کنید.

 

 

هدف از تحصیل در خارج از کشور

در موارد فوق سعی کردیم به تمامی سوالات شما در رابطه با کنکور خارج از کشور چیست پاسخ دهیم. حالا در این قسمت قصد داریم همه چیز درباره کنکور خارج از کشور را بررسی کنیم. مهم ترین نکته ای که به صورت کلی قبل از انجام هر کاری باید آن را در نظر داشته باشید، تعیین هدف است. به همین دلیل قبل اطلاع از شرایط کنکور خارج از کشور و یا نحوه شرکت در کنکور خارج از کشور ابتدا باید هدف خود را از این کار مشخص نمایید. یکی از مهم ترین مواردی که در مشاور تحصیلی کنکور خارج از کشور به آن اشاره شده و به صورت کامل بررسی می گردد، همین موضوع است.

 ما به شما توصیه می کنیم قبل از تصمیم برای شرکت در این کنکور ابتدا هدف اصلی خود را مشخص نمایید. افرادی که کنکور خارج از کشور را انتخاب می کنند، عمدتاً به دو گروه تقسیم می شوند. گروه اول افرادی هستند که قصد ادامه تحصیل در خارج از کشور را دارند و گروه دوم شامل افرادی می شود که قصد ادامه تحصیل در داخل کشور را دارند.

 

 

قبل از ادامه تحصیل در خارج از کشور باید چه نکاتی را در نظر داشته باشیم؟

برای تحصیل در خارج از کشور همه می دانیم که باید واقعا با تمام توان درس بخوانید. اگرچه این موضوع برای بسیاری از دانشگاه های داخل کشور ممکن است خنده دار به نظر برسد، اما برای دانشگاه های خارج از کشور این طور نیست و شما باید در تمامی دروس نمرات خوبی را کسب کنید تا اجازه ادامه تحصیل داشته باشید.

موضوع بعدی مربوط به اختلافات فرهنگی و به صورت کلی تفاوت های محیطی است که با تحصیل در خارج از کشور با آن رو به رو خواهید شد. خودتان را برای این گونه موارد نیز لازم است آماده کرده باشید.

افرادی که قصد ادامه تحصیل در خارج از کشور را دارند، قطعا می دانند که کشورهای خارجی هزینه های زندگی و تحصیل به مراتب بیشتری نسبت به شهرهای داخلی خواهند داشت.

 

 

اگر از منابع آزمون اعزام فرهنگیان به خارج اطلاع ندارید، کلیک کنید.

 

 

هزینه زندگی و هزینه تحصیل در خارج از کشور

هزینه تحصیل یکی از اجزای جدا نشدنی در هر نوع فرایند تحصیل است که باید در نظر گرفته شود. تفاوتی هم ندارد که دانشجوی داخل یا دانشجوی خارج از کشور باشید. پس برای تحصیل در خارج از کشور و شرکت در این کنکور، این موضوع را مد نظر داشته باشید. اگر در خصوص هزینه ها و شرایط کنکور خارج از کشور نیاز به اطلاعات بیشتری داشتید، می توانید از کارشناسان ما کمک بگیرید.

 

 

انتخاب بهترین کشور برای تحصیل در خارج از کشور

انتخاب محل تحصیل یکی از تصمیمات مهمی است که بر کیفیت و خروجی کار شما تاثیرگذار خواهد بود. قبل از تصمیم برای انتخاب محل تحصیل، لازم است ابتدا کمی تحقیق کرده و براساس معیارهای مورد نظر خود بهترین مورد را انتخاب نمایید. برخی از افراد در این مرحله رویاپردازی بیشتر از حد دارند و به جای اینکه معیارهای مهم را در نظر بگیرید، موارد کم اهمیت را برای انتخاب محل تحصیل در اولویت قرار می دهند. در حالی که این کار اشتباه است و شما باید مواردی همچون، رشته، هزینه ها، امتیاز کشور و یا دانشگاه در رشته مورد نظرتان، و… را در نظر داشته باشید.

 

 

تصمیم گیری برای تحصیل در خارج از کشور

ما در این قسمت قصد داریم به شما کمک کنیم تا در مورد تحصیل در خارج از کشور نظرتان را قطعی کنید. به طور مثال می توانید از خودتان بپرسید که آیا مسافرت به مکان های نا آشنا و ناشناخته را دوست دارید یا خیر؟ آیا توانایی دور ماندن از خانواده و دوستان و آشنایان را برای مدت زمان طولانی دارید یا خیر؟ آیا می توانید خود را با فرهنگ جدید مطابقت دهید یا خیر؟  با پرسیدن این سوالات از خودتان، اگر جواب شما در بیشتر سوالات مثبت بود می تواند نشانه خوبی باشد. یعنی حداقل می توانید این اطمینان را کسب کنید که برای تحصیل در خارج از کشور ساخته شده اید.

 

 

برای اطلاع از جزییات مصاحبه اعزام فرهنگیان به خارج کلیک کنید.

 

 

شرایط تحصیل در خارج از کشور

به صورت کلی قبل از تصمیم برای ادامه تحصیل باید شرایط کنکور خارج از کشور و شرایط کلی تحصیل در خارج از کشور را بدانید. یک سری شرایط عمومی و اختصاصی برای ادامه تحصیل وجود دارد. اینکه از کدام مقطع قصد ادامه تحصیل را دارید، مهم است.

 

 

همه چیز درباره کنکور خارج از کشور

 

 

به طور مثال،  از متوسطه نظری یا فنی حرفه‌ای جهت ادامه تحصیل در مقطع کالج و یا از مقطع متوسطه نظری یا فنی حرفه‌ای جهت ادامه تحصیل در مقطع کالج را دارید. برخی افراد نیز ممکن است از مقطع متوسطه نظری یا فنی حرفه‌ای جهت ادامه تحصیل در مقطع کالج و یا از پیش دانشگاهی جهت ادامه تحصیل در مقطع کارشناسی را داشته باشند. در هر یک از این موارد شرایط خاصی وجود دارد که باید از آن‌ها آگاه باشید. در صورتی که از مقطع فوق لیسانس یا حتی دکتری قصد ادامه تحصیل داشتید نیز می توانید سوالات خود را از کارشناسان ما بپرسید. شرایط مالی نیز جزء مهم ترین مواردی است که باید بررسی شود. این که فرد توانایی لازم برای پرداخت هزینه های تحصیل و زندگی را داشته باشد، بسیار مهم است. اینکه آمادگی رزرو خوابگاه یا هتل را دارید یا ندارید نیز باید بررسی نمایید.

 

 

مدارک لازم جهت اخذ پذیرش تحصیلی

براساس دستورالعمل نحوه شرکت در کنکور خارج از کشور، به مدارک خاصی نیاز نیست. شرایط کنکور خارج از کشور نیز مانند کنکور داخل کشور می باشد. اما اگر قصد ادامه تحصیل در خارج از کشور را دارید باید رزومه ای به زبان اصلی را که شامل فعالیت های تحصیلی، علمی و تحقیقاتی می شود، آماده نمایید.

همچنین لازم است گواهی آخرین مدرک تحصیلی خود را نیز آماده کرده باشید. این گواهی شامل ریز نمرات نیز خواهد شد. طبیعی است که پاسپورت نیز از جمله مدارک مهم محسوب می گردد. البته برای هر مقطع به مدارک متفاوتی نیاز است. به طور مثال اگر قصد ادامه تحصیل در مقطع ارشد را دارید، داشتن توصیه نامه از استادتان ضروری است.

 

 

مدارک لازم جهت اخذ روادید تحصیلی

حال که مراحل و شرایط  دریافت پذیرش تحصیل در خارج از کشور را بررسی کردیم. در این قسمت قصد داریم مراحل دریافت روادید تحصیلی را بررسی کنیم. برای دریافت روادید، ارائه 12 قطعه عکس، ترجمه سند ملکی، گواهی مربوط به حساب بانکی والدین ، گواهی اشتغال به تحصیل ، آزمایش های سلامت جسمانی، ارائه مدرک پیش دانشگاهی، ارائه مدرک دکتری، ارائه مدرک کارشناسی و … ضروری است.

 

 

نگارش رزومه برای تحصیل در خارج از کشور

بسیاری از افرادی که قصد ادامه تحصیل در خارج از کشور را دارند، در رابطه با نحوه نگارش روزمه سوال می پرسند. برای نحوه نگارش رزومه،  یک سری نکات را لازم است بدانید. در ابتدا این مورد را بررسی می کنیم که اصلاً رزومه باید شامل چه مواردی باشد. روزمه شامل سابقه تحصیلی، لیست مهارت ها و موفقیت ها می شود. یک راه خوب برای نوشتن رزومه تحصیلی ، بررسی نمونه های موفق در رزومه هایی است که قبلا ارسال شده و می توانید آن ها را بررسی کنید.

در هنگام نوشتن رزومه به موارد زیر توجه نمایید :

 خیلی رزومه را طولانی نکنید و کوتاه و مختصر بنویسید.

برای آن وقت بگذارید .

قبل از نوشتن و بعد از نوشتن روزمه های موفق بررسی شود.

پس از نوشتن، رزومه خود را ویرایش کنید.

 

 

نحوه شرکت در کنکور خارج از کشور

 

 

نگارش انگیزه نامه برای تحصیل در خارج از کشور

انگیزه نامه یکی از مدارک مهمی است که می تواند بر کیفیت و نحوه دریافت پروسه اپلای شما تاثیرگذار باشد. در واقع این انگیزه نامه ، هدف اصلی و نهایی شما را از ادامه تحصیل در خارج از کشور شرح می دهد. در نوشتن انگیزه نامه دقت کنید که غلط املایی و نگارشی وجود نداشته باشد. گویا باشد و خیلی واضح اهداف تان را از ادامه تحصیل در خارج از کشور شرح دهد. اصلاً آن را کپی نکرده باشید. ساختار آن نباید شبیه به روزمه باشد. بهتر است بر جنبه های غیر علمی شخصیت خود برای توصیف تمرکز داشته باشید.

 

 

ترجمه مدارک برای تحصیل در خارج از کشور

تفاوتی ندارد برای چه دانشگاهی قصد اپلای کردن دارید، در هر صورت لازم است تمامی مدارک را ترجمه کرده و سپس بفرستید. مهم ترین مدارکی که لازم است ترجمه شود شامل، برگه ریزنمرات و برگه دانش نامه می شود. می توانید از دارالترجمه های رسمی برای ترجمه مدارک خود کمک بگیرید. در مرحله بعد داخل یک پاکت مهر و موم کرده و سپس ارسال کنید. توجه داشته باشید که پس از ارسال مدارک ترجمه شده لازم است سفارش ارزیابی مدارک تان را نیز ثبت نمایید.

 

 

ارتباط با اساتید برای تحصیل در خارج از کشور

برای دریافت پذیرش تحصیلی، می توانید از اساتید خارج از کشور کمک بگیرید تا هم شانس پذیرش و هم دریافت کمک هزینه مالی را افزایش دهید. برای اینکه ارتباط بهتری با اساتید بگیرید، بهتر است تجربیات کاری خود را بیشتر مطرح کنید.

 

 

ارسال مدارک برای تحصیل در خارج از کشور

در این قسمت قصد داریم نحوه ارسال مدارک برای شرایط کنکور خارج از کشور و همچنین برای شرکت در دوره های تحصیلی خارج از کشور را بررسی کنیم.

حالا که از شرایط کنکور خارج از کشور اطلاعات خوبی را بدست آورید و جزییات نحوه آماده سازی مدارک را می دانید، لازم است از جزییات نحوه ارسال مدارک نیز با خبر شوید. برای ارسال مدارک می توانید از شرکت پست ایران و یا پست های بین المللی مانند، پست TNT، پست DHL، پست ARAMEX کمک بگیرید.

 

 

چه کشور هایی برای تحصیل مقرون به صرفه هستند ؟

پس از پاسخ به سوالات شما در رابطه با اینکه کنکور خارج از کشور چیست و بررسی همه چیز درباره کنکور خارج از کشور، قصد داریم در این قسمت به سوال شما در رابطه با اینکه چه کشورهایی برای تحصیل مقرون به صرفه هستند ؟ پاسخ دهیم. در تمامی کشورها یک سری دانشگاه های دولتی، نیمه دولتی و خصوصی وجود دارد که هر کدام شرایط متفاوتی برای پذیرش دانشجو خواهند داشت. تعجبی ندارد که شرایط تحصیل در دانشگاه های دولتی نسبت به دانشگاه های نیمه دولتی و خصوصی بسیار سخت تر خواهد بود.

کشورها از نظر هزینه به سه دسته تقسیم می شوند : کشورهایی که هزینه بالایی دارند، کشورهایی که هزینه پایینی دارند و کشورهایی که تحصیل در بیشتر دانشگاه های آن ها رایگان است.

 یکی از کشورهایی که هزینه بسیار بالایی دارد، سوئیس می باشد. این کشور نه تنها برای تحصیل حتی برای زندگی نیز هزینه بسیار بالایی دارد. گفته می شود متوسط هزینه مورد نیاز برای ادامه تحصیل در این کشور هجده هزار یورو خواهد بود.

کشورهایی که هزینه پایینی دارند نیز شامل فیلیپین، پرتقال، ایتالیا و هند خواهند بود. هزینه تحصیل در این کشورها به صورت میانگین بین چهار تا شش هزار یورو می باشد. در این مراکز امکان استفاده از بورسیه تحصیلی نیز وجود دارد. یک سری کشورها نیز برای تحصیل هیچ هزینه ای را بابت ادامه تحصیل دریافت نمی کنند و جزء کشورهای رایگان محسوب می شوند. در این حالت دانشجو فقط باید هزینه مربوط به زندگی خود را پرداخت نماید.

 

 

کشور مناسب برای تحصیل در خارج از کشور

هنگام انتخاب محل تحصیل برای خارج از کشور، قطعاً با انتخاب‌های بسیاری رو به رو خواهید بود. توصیه ما به شما این است که پس از مشخص کردن معیارهای اصلی خودتان، موارد دیگری را نیز در نظر داشته باشید. این موارد مربوط به این است که به طور مثال تحصیل در مناطق با بافت غیر شهری را تشخیص می دهید یا مناطق شهری را بیشتر دوست دارید. اینکه دوست دارید در یک کشور با چه زبانی تحصیل کنید. آیا کشوری با زبان انگلیسی را بیشتر می پسندید یا کشوری با زبان غیر انگلیسی را بیشتر می پسندید. شرایط آب و هوایی کشور محل تحصیل خود، ریسک هایی که در هر کشور و نقاط قوتی که وجود دارد نیز می توانید در نظر بگیرید.

 

 

مشاوره تحصیل در خارج از کشور

مشاور تحصیلی کنکور خارج از کشور می تواند شامل موارد متعددی باشد. به طور مثال ممکن است سوال برخی از افراد در رابطه با شرایط کنکور خارج از کشور و یا در رابطه با نحوه شرکت در کنکور خارج از کشور باشد. ما به شما می توانیم این اطمینان را دهیم که با استفاده از مشاور تحصیلی کنکور خارج از کشور تقریبا پاسخ سوالات خود از همه چیز درباره کنکور خارج از کشور  بیابید. به طور مثال یکی از مواردی که همیشه در مشاور تحصیلی کنکور خارج از کشور بر آن تاکید می شود، میزان تسلط بر زبان انگلیسی است. مورد بعدی مربوط به هزینه ها و شرایط فرد برای ادامه تحصیل است که بررسی می شود. در صورتی که قصد ادامه تحصیل در خارج از کشور را دارید، توصیه می کنیم حتماً از خدمات مشاور تحصیلی کنکور خارج از کشور استفاده کنید.

 

 

زمان مناسب برای تحصیل در خارج از کشور

در خصوص زمان مناسب برای ادامه تحصیل در خارج از کشور، باید یک سری نکات را بدانید. اولین نکته مربوط به اقدام در زمان مناسب می باشد. معمولاً بین 6 ماه تا یک سال قبل از ادامه تحصیل، باید برای این کار اقدام کرده باشید. علاوه بر این برخی دانشگاه ها تنها در دوره ای خاص به بررسی مدارک و تقاضاها می پردازند که در این مورد نیز باید اطلاعات لازم را کسب کرده باشید. به صورت کلی توصیه ما به شما این است که در زمان مناسب و هر چه زودتر قبل از ادامه تحصیل، اقدام نمایید.

 

 

پیدا کردن برنامه های تحصیل در خارج از کشور

پس از نهایی شدن تصمیم تان لازم است از برنامه های تحصیل در خارج از کشور اطلاعات لازم را بدست آورید. برنامه های متنوعی برای تحصیل در خارج از کشور وجود دارد که شامل برنامه های کوتاه مدت و بلند مدت می شود. برای آگاهی از این برنامه ها کافی است به وبسایت های معتبر علمی مراجعه کرده و با بررسی فهرست دانشگاه ها از برنامه های آن ها اطلاعات لازم را بدست آورید. در این سایت ها، تمامی اطلاعات مربوط به نحوه ارسال مدارک، زمان بندی های ارسال مدارک و… درج شده است.

 

 

شرکت در آزمون ‌های زبان و اخذ مدرک معتبر برای تحصیل در خارج از کشور

یکی از مواردی که علاوه بر کنکور خارج از کشور چیست پرسیده می شود، در رابطه با نحوه شرکت در آزمون های زبان و اخذ مدرک است. در این مورد لازم است نکات بسیاری را بدانید. یک نکته مربوط به نوع مدرکی است که دانشگاه مورد نظر شما قبول می کند. برخی دانشگاه ها تنها مدرک زبان خاصی را می پذیرند. ما در این مطلب سعی کردیم همه چیز درباره کنکور خارج از کشور را بررسی کنیم، در صورتی که نیاز به اطلاعات بیشتری داشتید، با ما تماس بگیرید.

 

 

شرایط کنکور خارج از کشور

 

 

 

خلاصه مطلب

موضوع مورد بحث ما در این مطلب، نحوه شرکت در کنکور خارج از کشور بود. اینکه شرایط کنکور خارج از کشور چیست و چگونه می توان برای تحصیل در خارج از کشور اقدام کرد، از جمله مواردی است که بررسی گردید. در صورتی که برای تحصیل در کشورهای خارجی تصیمم خود را گرفته اید، پیشنهاد می کنیم حتماً از خدمات مشاور تحصیلی کنکور خارج از کشور استفاده کنید. در صورتی که پس از مطالعه این مطلب، نیاز به اطلاعات بیشتری در رابطه با کنکور سراسری خارج از کشور چیست داشتید، می توانید با ما تماس بگیرید تا همه چیز درباره کنکور خارج از کشور را بدانید.

 

 

برای دریافت پاسخ سوال کنکور خارج از کشور برای مقطع ارشد چیست هستید، از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت با مرکز مشاوره ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید. 

9099075307 https://irantahsil.org/تماس از سراسر کشور و  9099075307 (تماس از استان تهران)

تماس از طریق تلفن ثابت بدون گرفتن کد پاسخگویی از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

 

 

مطالب مرتبط

رشته های بدون کنکور خارج از کشور

تحصیل در فنلاند

تحصیل در مجارستان

مراحل دریافت ارز دانشجویی

کنکور خارج از کشور چیست ؟

2.3/5 - (3 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

آیا با کنکور خارج از کشور می توان به ادامه تحصیل در همان محل پرداخت؟

خیر این کنکور برای افرادی است که خارج از ایران سکونت داشته و قصد ادامه تحصیل داخل ایران را دارند.

آیا کنکور خارج از کشور دارای سطح بالاتری نسبت به کنکور داخلی است؟

گفته می شود سطح هر دو کنکور یکسان می باشد.

آیا شرایط کنکور خارج از کشور با شرایط کنکور داخل متفاوت است؟

خیر گفته می شود حتی منابع نیز یکسان می باشد.

برای اطلاع از نحوه شرکت در کنکور خارج از کشور چه راهی وجود دارد؟

برای اطلاع از نحوه شرکت می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید.

 

نظرات

8 دیدگاه دربارهٔ «کنکور خارج از کشور چیست؟»

  1. Avatar photo Nahal گفت:

    میتونیم کنکور رشته علوم انسانی در خارج از کشور بدیم و اگر قبول بشیم همونجا بهمون سکونت میدن؟

    1. Avatar photo مشاور عیسائی گفت:

      سلام وقت بخیر
      شما باید پذیرش را کسب کنید جهت اطلاع از نحوه درخواست و پذیرش با مشاورین ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید.

  2. Avatar photo لیانا گفت:

    سلام
    چجوری واسه تحصیل در کره جنوبی میشه اقدام کرد؟ میشه اونجا زبان انگلیسی خوند و درس داد؟
    با رتبه برتر شدن میشه رفت خارج؟

    1. Avatar photo کارشناس ارشد گفت:

      سلام . باید ویزای kgsp کره را اخذ کنید . زبان کره ای لازم است

  3. Avatar photo بببببببب گفت:

    سلام . ایا من چطوری میتوانم به در خارج در رشته مکاتروونیک درس بخونم ؟

    1. Avatar photo کارشناس ارشد گفت:

      سلام
      وقت بخیر
      لطفا با مشاوران مرکز تماس بگیرید

  4. Avatar photo Elahe گفت:

    سوالم اینه که کسی که تو ایران سه سال دبیرستان رو گذرونده باشه ، میتونه بره کنکور خارج از کشور رو بده؟

    1. Avatar photo کارشناس ارشد گفت:

      سلام وقت به خیر
      با داشتن مدرک دیپلم 12 ساله ی ایران میتوانید برای ادامه تحصیل در خارج از کشور اقدام نمایید.
      برای مشاوره با شماره 9099075307 تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • مدرک تحصیلی و شرایط استخدام بانک ملی

    مدرک تحصیلی و شرایط استخدام بانک ملی در سال 1403

    شرایط استخدام بانک ملی در سال 1403 اعلام شد. کلیه افراد پس از کسب اطلاعات در رابطه با شرایط شرکت در آزمون استخدامی بانک ملی، از جمله حداقل معدل برای استخدام بانک ملی و یا مدرک تحصیلی لازم برای استخدام...
  • استخدام بانک ملی

    استخدام بانک ملی 1403 + ثبت نام آزمون، زمان، رشته ها و شرایط

    ثبت نام برای استخدام بانک ملی در سال 1403 برای تمامی افراد متقاضی ورود به این بانک معتبر در سایت استخدام بانک ملی آغاز شد. کلیه داوطلبان می‌توانند بعد از کسب اطلاعات در رابطه با شرایط و زمان استخدام پیمانی...
  • ثبت نام حوزه علمیه خواهران

    راهنما جامع ثبت نام حوزه علمیه خواهران 1403 + شرایط

    افراد علاقه‌مند در رشته‌های معارف و حوزوی می‌توانند برای ثبت نام حوزه علمیه خواهران در سال جاری اقدام نمایند. حوزه علمیه خواهران برای سه مقطع عمومی (کارشناسی)، عالی (کارشناسی ارشد) و تخصصی (دکتری) دانشجو می‌پذیرد. بنابراین داوطلبان می‌توانند بعد از...
  • منابع آزمون استخدامی آموزش و پرورش

    منابع آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۲ + بهترین منابع

    قبولی در آزمون استخدامی نیازمند مطالعه دقیق منابع آزمون استخدامی آموزش و پرورش  است. به همین دلیل در این مقاله از سایت ایران تحصیل قصد داریم تا به معرفی بهترین منابع استخدامی آموزش و پرورشو منابع تخصصی آزمون استخدامی بپردازیم....
تماس با مشاور
(حتی در تعطیلات نوروز)