ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مصاحبه اعزام به خارج فرهنگیان ۱۴۰۲

  • دسته بندی:
  • دیدگاه ها: ۰
  • تاریخ بروزرسانی: ۲۳ شهریور ۱۴۰۱
مصاحبه اعزام به خارج فرهنگیان 99
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

همانند پذیرش در دانشگاه فرهنگیان، برای رفتن به خارج باید در مصاحبه اعزام به خارج فرهنگیان ۱۴۰۲ نمره قبولی را کسب نمایید تا بتوانید موفقیت لازم را به دست آورید. اعلام نتایج نهایی مصاحبه اعزام به خارج فرهنگیان به صورت اینترنتی و در زمان تعیین شده ارائه خواهد شد. توصیه ما به تمامی متقاضیان فرهنگی عزیز این است که ابتدا به بانک سوالات اعزام به خارج فرهنگیان دسترسی یابید و پس از آن برای انجام ثبت نام اقدام نمایید. تعداد ظرفیت تعیین شده برای انجام ثبت نام محدود می باشد و به همین دلیل امکان پذیرش بسیار محدود خواهد بود.

 

 

برای مصاحبه اعزام به خارج فرهنگیان ۱۴۰۲ – اطلاع از زمان تعیین شده برای ثبت نام و ظرفیت پذیرش در هر یک از رشته ها با مشاوران ایران تحصیل به شماره های زیر تماس حاصل نمایید.

9099075307 – تماس از سراسر کشور

9099075307 – تماس از استان تهران

تماس از تلفن ثابت بدون گرفتن کد پاسخگویی همه روزه از 8 صبح الی 12 شب

 

 

زمان مصاحبه اعزام به خارج فرهنگیان ۱۴۰۲

 

"زمان

 

تعداد شرکت کنندگان آزمون اعزام به خارج از فرهنگیان، به طور معمول بسیار زیاد می باشد و پذیرش در این آزمون، منوط به کسب نمره قبولی در مصاحبه علمی و تخصصی می باشد. به طور معمول ، هر ساله آزمون فرهنگیان در اردیبهشت ماه برگزار می شود و نتایج آن حدودا خردادماه اعلام می گردد.

تعداد شرکت کنندگان در آزمون اعزام به خارج فرهنگیان در سال گذشته حدودا 17 هزار نفر بوده است. در صورتی که در زمان تعیین شده برای شرکت در مصاحبه اقدام ننموده اید، این مورد به منزله انصراف شما محسوب خواهد شد و برابر با قوانین و مقررات با شما برخورد خواهد شد.

با توجه به تغییرات ایجاد شده در رابطه با آزمون های مختلف، توصیه می نماییم که برای اطلاع از آخرین اخبار مربوط به مصاحبه، با مشاوران اعزام به خراج از فرهنگیان ما که شماره های آنان در سایت موجود می باشد تماس حاصل نمایید.

 

زمان اعلام نتایج آزمون اعزام به خارج فرهنگیان

همانطور که ذکر شد، آزمون اعزام به خارج فرهنگیان در سال های گذشته در اواخر اردیبهشت ماه آغاز می گردید . اما به دلیل جابه جایی هایی که در رابطه با زمان برگزاری آزمون ها داشته ایم، احتمال جابه جایی این آزمون به مرداد ماه بسیار قوی خواهد بود. برگزاری آزمون به صورت هماهنگ در سراسر کشور و در تمامی رشته ها امکان پذیر است.

نتایج اولیه اعزام به خارج از فرهنگیان، در خردادماه اعلام می گردد و پس از آن پذیرفته شدگان برای مصاحبه اعزام به خارج فرهنگیان ۱۴۰۲ دعوت می شوند. زمان مصاحبه را به بعد از ماه مبارک رمضان خواهد بود. مصاحبه به صورت علمی تخصصی می باشد و در صورت پذیرش داوطلبان، می توانند برای کشور مورد نظر اعزام شوند.

 

نحوه اعزام به خارج فرهنگیان

 

نحوه اعزام به خارج فرهنگیان

نحوه اعزام به خارج فرهنگیان

 

آن دسته از داوطلبانی که موفق به کسب امتیاز لازم در مصاحبه اعزام به خارج فرهنگیان شده باشند، در صورتی که گواهی لازم را در سازماندهی کسب نمایند، به خارج از کشور اعزام خواهند شد.

تعیین محل در نظر گرفته شده برای اعزام به ماموریت معلمین، با توجه به نیاز هر یک از مدارس تعیین می شود و این مورد در رابطه با ظرفیت تعیین شده هر یک از کشورها می تواند متفاوت باشد. در رابطه با تعداد ظرفیت در نظر گرفته شده برای اعزام به خارج فرهنگیان، ضوابط سازماندهی و هچنین امور بین الملل تصمیم گیرنده خواهند بود. فرهنگیان عزیز توجه داشته باشند که امکان تغییر محل خدمت پس از پذیرفته شدن به هیچ عنوان امکان پذیر نمی باشد و در صورت عدم مهاجرت به کشور مربوطه، مشمول جریمه خواهند شد.

تعیین احکام مربوط به اعزام به خارج فرهنگیان با توجه به قوانین و ضوابط تعیین شده امکان پذیر است و در صورت عدم رعایت قوانین و مقررات دیپلماسی و همچنین مصالح و استانداردهای فرهنگی، به ماموریت این دسته از افراد خاتمه داده خواهد شد و همچنین به ایران بازگردانده می شوند. توصیه ما به تمامی فرهنگیان عزیزی که تصمیم به به خدمت خارج از ایران دارند این است که برای اطلاع از تمامی قوانین تعیین شده کشور مورد نظر ابتدا با شماره های 9099075307 (از سراسر کشور) و 9099075307 (از استان تهران) از تلفن ثابت بدون گرفتن کد پاسخگویی همه روزه از 8 صبح الی 12 شب تماس حاصل نمایید.

 

 

اعزام به خارج فرهنگیان در چه کشورهایی امکان پذیر است؟

 

کشور مورد نظر شهر های مربوطه کشور مورد نظر شهر های مربوطه
سرپرستي امارات عربي متحده امارات، عمان سرپرستي كويت کویت
سرپرستي قطر و بحرين قطر، بحرین سرپرستي سوريه سوريه، لبنان، اردن
سرپرستي شبه قاره هند پاكستان، هندوستان، بنگلادش  قرقيزستان سرپرستی ترکیه، کشورهای مشترک المنافع و روسیه ترکیه، آدربایجان، ارمنستان، گرجستان، تاجیکستان،روسیه،قزاقستان،قرقیزستان،ترکمنستان،بلاروس،ازبکستان،اوکراین و…
حوزه آسياي شرق كره شمالي، کره جنوبی، ژاپن، اندونزی،چین،مالزی،تایلند،فیلیپین،سریلانکا و… حوزه خاورميانه و آفريقا غنا، آفريقاي جنوبي، الجزایر، زیمبابوه،تونس،تانزانیا، مصر،سنگال،سودان،اتیپوی،عربستان،یمن،ساحل عاج عراق، افعانستان،نیجریه و…..
حوزه اروپا، آمريكا ايتاليا، اسپانیا، دانمارک،اتریش،آلمان،چک،ونزوئلا،یونان،بلژیک،نوروژ،بوسنی،لهستان،مجارستان،فرانسه،سوئد،مکزیک،صربستان،رومانی،قبرس، انگلستان،آلبانی،برزیل،پرتغال،بلغارستان،سوئیس و…

 

 

شهر تحت  پوشش
 سرپرستي امارات متحده عربی دبي، شارجه، ابوظبي، العين، مسقط
سرپرستی کویت کویت
سرپرستی قطر و بحرین : دوحه،منامه سرپرستی سوریه: دمشق، بیروت،امان
سرپرستی شبه قاره هند اسلام آباد، کراچی، کویته، لاهور، دهلی نو، حیدرآباد، مومبای، چندیگر، پونا، میسور، داکا و…
سرپرستی ترکیه، کشورهای مشترک المنافع و روسیه: استانبول، آنکارا، ارززوم، طرابوزان، باکو، نخجوان، ایروان، تفلیس، دوشنبه، مسکو، استراخان، آستانا، آلمانی، پیشکک، عشق آباد ،مرو، مینسک، تاشکند، کی یف و… حوزه آسیای شرق : پیونگ یانگ، سئول، توکیو، چاکارتا، پکن، شانگهای، گوانجو، کوالالامچور، بانکوک، مانیل، کلمبو، و…
حوزه خاورمیانه و آفریقا : آکرا، پروتوریا، الجزیره، حراره، تونس، دارالسلام، قاهره، داکار، خارطوم، آدیس آبابا، ریاض، جده صنعا، الوجا، کربلا، نجف، بغداد، بصره،کاظمین، کابل و… حوزه اروپا و آمریکا : رم، میلان، جنوا،مادرید، کپنهاگ، وین، هامبورگ، مونیخ،دوسلدروف،برلین،فرانکفورت،براگ،کارکاس،ماتورین،اتن،پروکسل،اسلو،ساریوو، ورشو، بوداپست،پاریس، استکلهم،مکزیکوسیتی،بلگراد، بخارست،نیکوزیا،لیماسول،لندن،منچستر،تیرانا،برازیلیا، لیسون،صوفیا،ژنو،برن

 

شرایط عمومی و اختصاصی مصاحبه اعزام به خارج فرهنگیان

کلیه موارد و مفادی که در زیر در رابطه با مصاحبه وجود دارد، برابر با شیوه نامه های موجود است و باید بر همین اساس منطبق باشد:

1 – كسب رتبه لازم در آزمون كتبي (به تفكيك رشته و براساس فهرست  فضلي) در مرحله ارزیابی حضوری

2- تسلط كامل بر روخواني و روان خواني قرآن

3- دانش تخصصي و مهارت هاي شغلي و حرفه اي متناسب با رشته آزمون  

4- وي ذيهاي فردي، شخصيتي و ديپلماسي فرهنگي متناسب با ماموريت خارج از كشور

5- آشنايي كافي به زبان انگليسي در سطح مكالمه و رفع نيازهاي شغلي براساس نياز رشته هاي تحصيلي

6- ICDL  و توانايي كار با رايانه در حد  رفع نیاز

7- ارائه مدارك و مستندات لازم، ابلاغ هاي تدريس، ذواهي دورر هاي تخصصي ضمن خدمت  و…

 

 

خلاصه مطلب

در این مقاله تلاش نمودیم تا اطلاعاتی را در رابطه با مصاحبه اعزام به خارج فرهنگیان و همچنین زمان و نحوه اعلام نتایج نهایی ارائه نماییم. در صورتی که مایل به دریافت بانک سوالات اعزام به خارج فرهنگیان و اطلاع از آخرین اخبار می باشید، می توانید با مشاوران ما که شماره های آنان در وب سایت موجود می باشد، تماس حاصل نمایید. مشاوران ما همه روزه، حتی ایام تعطیل آماده ارائه خدمات به شما عزیزان خواهند بود. کافی است با شماره های مندرج در وب سایت تماس حاصل نمایید.

 

 

مطالب مرتبط

مصاحبه اعزام به خارج فرهنگیان 
اعلام نتایج نهایی مصاحبه اعزام به خارج فرهنگیان

بانک سوالات اعزام به خارج فرهنگیان

 

 

به این پست امتیاز دهید
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

آیا مصاحبه اعزام به خارج فرهنگیان ۱۴۰۲ از تمامی متقاضیان گرفته می شود؟

تمامی فرهنگیان عزیزی که مایل به خدمت خارح از کشور می باشند لازم است ابتدا در آزمون مربوطه شرکت نمایند و در صورت پذیرش در این آزمون، برای مصاحبه دعوت خواهند شد.

 

اعلام نتایج نهایی مصاحبه اعزام به خارج فرهنگیان چگونه می باشد؟

نتایج نهایی تمامی متقاضیان به صورت اینترنتی خواهد بود که برای اطلاع از زمان دقیق اعلام نتایج می توانید در کانال تلگرامی ما عضو شوید.

 

چگونه می توانم به بانک سوالات اعزام به خارج فرهنگیان دسترسی داشته باشم؟

برای دریافت راهنمایی شرکت و قبولی در مصاحبه و همچنین دریافت لینک دانلود، با 9099075307 (از سراسر کشور) و 9099075307 (از استان تهران) از تلفن ثابت بدون گرفتن کد پاسخگویی همه روزه از 8 صبح الی 12 شب تماس حاصل نمایید.

 

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • ثبت نام ورودی بهمن دانشگاه فرهنگیان

    ثبت نام ورودی بهمن دانشگاه فرهنگیان 1403 + رشته ها

    شرایط ثبت نام ورودی بهمن دانشگاه فرهنگیان 1403 اعلام شد. پذیرش و ثبت نام دانشجویان در دانشگاه‌های تربیت معلم کشور صرفاً از طریق شرکت در آزمون سراسری امکان‌پذیر بوده و فرآیند انتخاب رشته در این دانشگاه‌ها همزمان با کنکور صورت...
  • زمان ثبت نام نقل و انتقالات فرهنگیان

    زمان ثبت نام نقل و انتقالات فرهنگیان + بخشنامه 1403 | medu.ir

    نقل و انتقالات فرهنگیان، امکانی است که وزارت آموزش و پرورش برای رفاه هرچه بیشتر کارکنان خود در نظر گرفته است. افراد ممکن است هر ساله به علت‌های متعددی نظیر انتقال محل سکونت، قصد داشته باشند تا محل فعالیت خود...
  • حذف و اضافه دانشگاه فرهنگیان

    حذف و اضافه دانشگاه فرهنگیان 1402-1403 + برنامه زمانبندی

    حذف و اضافه دانشگاه فرهنگیان، مربوط به تاریخ حذف و اضافه دانشگاه فرهنگیان ترم بهمن، از طریق سامانه گلستان اعلام شد. تمامی دانشجویان این موسسه آموزشی مجازند مطابق با قوانین حذف و اضافه دانشگاه فرهنگیان، نسبت به انجام حذف و...
  • ثبت نام دانشگاه فرهنگیان

    ثبت نام دانشگاه فرهنگیان 1403 + شرایط، مدارک و مصاحبه | irantahsil

    ثبت نام دانشگاه فرهنگیان هر ساله پیرو اطلاعیه سازمان سنجش و آموزش کشور انجام می شود. در آن کلیه داوطلبانی که در کارنامه سراسری کنکور مجاز به انتخاب رشته شدند، مجاز به انتخاب رشته‌ در دانشگاه فرهنگیان و تربیت معلم...
تماس با مشاور
(حتی در تعطیلات نوروز)