ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

چرا سایت پادا کارنامه را نشان نمی دهد؟

چرا سایت پادا کارنامه را نشان نمی دهد؟
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

از زمان شیوع کرونا و تمایل بیشتر مردم به انجام کارها به صورت غیر حضوری، سامانه پادا جهت انتخاب رشته، ثبت نام در مدارس و دریافت کارنامه دانش آموزان به صورت الکترونیکی، راه‌ اندازی شد. از آن به بعد معلمان و دانش آموزان می توانند بسیاری از فعالیت های اداری را از طریق همین سامانه انجام دهند.

دانش آموزان و والدین می توانند بدون مراجعه به مدرسه، با داشتن نام کاربری و رمز عبور انتخاب رشته پادا را انجام ‌دهند و در سامانه پادا کارنامه و پرونده تحصیلی خود را مشاهده نمایند. اما گاهی اوقات ممکن است در هنگام استفاده از این سایت، دچار مشکل شوند. در واقع، بسیاری از دانش آموزان با مشکل دریافت کارنامه مواجه اند و از این امر شاکی هستند که چرا سایت پادا کارنامه را نشان نمی دهد؟

اگر شما هم جز افرادی هستید که در هنگام استفاده از سایت پادا و مشاهده کارنامه خود دچار مشکل می شوید، در ادامه مقاله با ما همراه باشید. ما در ادامه، نحوه رفع این مشکل را به شما آموزش داده و شما عزیزان را به طور کامل و مفصل با سایت پادا آشنا خواهیم کرد.

اطلاعیه:

دانش آموزان پایه اول با داشتن شماره ملی و سایر دانش آموزان با گذر واژه‌ ای که از مدرسه محل تحصیل می‌ گیرند، می توانند برای دریافت کارنامه به سایت پادا مراجعه کنند.

سامانه پادا

سامانه دانش آموزی و الکترونیکی پادا برای خدمت رسانی و ارائه هرگونه خدمات آموزشی و تحصیلی به دانش آموزان و معلمین مدارس به صورت آنلاین راه اندازی شده است.

سامانه پرونده الکترونیکی دانش آموزان با عنوان سامانه پادا به آدرس pada.medu.ir  به منظور سهولت دسترسی به کارنامه و پرونده دانش آموزان از سوی وزارت آموزش و پرورش راه اندازی شده است و دانش آموزان این امکان را دارند که با دریافت نام کاربری و رمز عبور خود از مدیر مدرسه وارد این سامانه شده و به صورت الکترونیکی پرونده تحصیلی یا کارنامه خود را مشاهده کنند.

این سامانه دارای امکانات مختلفی است که در ادامه هر یک از آن ها را به طور مفصل به شما عزیزان معرفی خواهیم کرد.

برای آشنایی بیشتر با سامانه Pada.medu.ir بر روی لینک کلیک کنید.

نحوه ورود به سامانه پادا

نحوه ورود دانش آموزان و معلمان به سامانه پادا، کاملا با یکدیگر متفاوت می باشد. هر یک از افراد سمت جایگاهی که دارند باید نسبت به ورود در این سایت، اقدام نمایند. اما، موضوعی که بین آن ها مشترک است، اطلاعات خواسته شده در هنگام ورود به سایت است.

تمامی افراد در هنگام ورود باید هم شماره کد ملی و هم رمز عبور خود را وارد نمایند. در واقع، تمامی دانش آموزان و معلمان باید برای ورود به سایت پادا، ابتدا نام کاربری و رمز عبور خود را وارد نمایند. نام کاربری همان کد ملی است و رمز عبور را باید از سوی مدیر مدرسه به صورت حضوری دریافت کرده باشند. در ادامه به روش ورود معلمان و سپس روش ورود دانش آموزان به سامانه پادا اشاره خواهیم کرد.

نحوه دریافت کارنامه پادا

مشاهده کارنامه در سایت پادا

با توجه به آن که سامانه پادا (پرونده الکترونیکی دانش آموزان) به تازگی راه اندازی شده است، ممکن است کاربران برای ورود به سامانه پادا و مشاهده کارنامه دانش آموزان، با مشکلاتی روبرو باشند. بسیاری از دانش آموزان این دغدغه را دارند که چرا سایت پادا کارنامه را نشان نمی دهد؟ به منظور آشنایی بیشتر کاربران، راهنمای مشاهده کارنامه دانش آموزان در سامانه pada.medu.ir  و رفع مشکل دریافت کارنامه مدرسه با کد ملی در ادامه بیان شده است، با ما همراه باشید.

اطلاعیه

نام کاربری همان کد ملی دانش آموزان  است. کاربران برای دریافت رمز عبور پادا، باید به مدرسه محل تحصیل مراجعه نموده و رمز عبور خود را دریافت کنند.

دریافت رمز و مشاهده کارنامه در سامانه پادا

معلمان و مدیرانی که نیاز به اطلاعات تکمیلی برای دستیابی به رمز دانش آموزان و مشاهده کارنامه سایت پادا دارند، مراحل زیر را ترتیب طی کنند:

  1. با کاربری مدیر وارد سایت شوید
  2. منوی مدیریت کاربران
  3. انتصاب و دسترسی
  4. کلمه عبور دانش آموزان
  5. در صفحه باز شده کلاس را انتخاب کنید
  6. روی نام خانوادگی جهت مرتب‌ سازی الفبا کلیک کنید
  7. روی قسمت بالا سمت راست که نوشته نمایش در اکسل کلیک کنید
  8. فایل اکسل را ذخیره کنید
  9. اکسل را فعال نمایید
  10. تغییرات مد نظر را انجام دهید
  11. قسمت کد ملی را حذف کنید

بعد از آن می‌ توانید فایل را پس از ایجاد تغییرات مد نظر خود، تبدیل به PDF کرده و در کلاس به اشتراک بگذارید.

مشاهده کارنامه دانش آموزان در پادا

جهت کسب اطلاع از شرایط و مراحل ثبت نام پایه اول ابتدایی پادا روی لینک مربوطه کلیک کنید.

زمان دریافت کارنامه از سایت پادا

همان گونه که گفته شد، یکی از خدمات ارائه شده سایت پادا به دانش آموزان، امکان دریافت کارنامه به صورت اینترنتی است و همه دانش آموزان پایه های مختلف می توانند پس از تمام شدن امتحانات پایان ترم خودشان وارد سایت pada.medu.ir شوند و کارنامه خود را دریافت کنند.

مطابق روال سال های گذشته کارنامه دانش آموزان یک تا دو هفته پس از آخرین امتحان منتشر می شود. پس از آنجا که زمان آخرین امتحان پایانی پایه ها و مدارس مختلف متفاوت خواهد بود، زمان مشخصی برای دریافت و دیدن کارنامه دانش آموزان از سایت پادا وجود ندارد. پس به طور کلی دانش آموزان می توانند حدوداً یک هفته پس از آخرین امتحان و یا زمان مشخصی که مدرسه اعلام می نماید، وارد سایت پادا شوند تا کارنامه خود را دریافت کنند.

جهت دانلود نمونه سوالات آزمون هدایت تحصیلی نهم، بر روی لینک مربوطه کلیک کنید.

مشاهده کارنامه دانش آموزان

با توجه به مشکلات مشاهده شده در ارسال اطلاعات از سامانه سیدا، لطفا قبل از عملیات فارغ التحصیلی اطلاعات و نمرات را به دقت کنترل نمایند.

  1. مدارسی که اطلاعات خود را در تاریخ 1399/12/02 از سامانه سیدا دریافت کرده اند، به علت اشکال در ناقص بودن نمرات اعشاری مجددا دریافت نمایند. (در صورت فارغ التحصیلی ابتدا از فارغ التحصیلی خارج شود و اطلاعات از سیدا دریافت شود و سپس نسبت به فارغ التحصیلی اقدام گردد)
  2. نمرات انضباط را بررسی کنند چون در برخی موارد نمرات صفر آمده است. (وضعیت انضباط در سامانه سیدا به صورت کیفی درج شود و شامل (عالی، بسیار خوب، خوب، نیاز به راهنمایی و تلاش بیشتر می باشد)
  3. مشخصات دانش آموز کنترل شود.

لازم به ذکر است، در سال تحصیلی ۱۴۰۳ – ۱۴۰۳، ثبت نام مدارس از طریق سایت پادا انجام می شود. برای آگاهی از نحوه ثبت نام مدارس سال ۱۴۰۳ – ۱۴۰۳ می توانید به مقاله راهنمای الکترونیکی ثبت نام دانش آموزان در پادا مراجعه نمایید.

در صورت لزوم می‌ توان با کلیک روی علامت پرینتر در گوشه بالا و سمت چپ صفحه کارنامه را پرینت گرفت یا آن را به صورت PDF ذخیره نمود. در صورت نیاز به پرینت از ابتدا با مرورگر کروم وارد سامانه شوید. در صورت ورود با گوشی حتماً گوشی را در حالت دسکتاپ و زبان نوشتن در ناحیه کاربری و کلمه عبور انگلیسی باشد. چنانچه در قسمت‌ های مختلف دریافت کارنامه سامانه پادا اشکال و ایرادی مشاهده کردید، به عنوان مثال اشتباه در جنسیت، جای نگرانی نیست زبرا این ایرادات مربوط به خود سایت پادا هستند و به مرور اصلاح می شوند. در حال حاضر معلمان نمی توانند نمرات اعشاری دانش آموزان را در سامانه سیدا وارد نمایند.

در خصوص مشکل مربوط به دریافت کارنامه، باید گفت با توجه به اینکه نمراتی که در سامانه پادا قرار می‌گیرند، همان نمراتی هستند که در سایت سیدا وارد شده‌اند، امکان دریافت نمرات اعشاری در سایت پادا وجود ندارد و به همین دلیل ممکن است بسیاری نتوانند نمرات خود را به درستی مشاهده کنند.

چرا سایت پادا کارنامه را نشان نمی دهد؟

برای برقراری ارتباط پشتیبانی سایت پادا روی لینک آبی رنگ کلیک نمایید.

علت نشان ندادن کارنامه در سایت پادا

مشکل برخی از دانش آموزان این است که نمی توانند کارنامه خود را در سایت پادا مشاهده کنند و این سوال را مطرح می کنند که چرا سایت پادا کارنامه را نشان نمی دهد؟

مهم ترین دلیل عدم نمایش کارنامه این است که به دلیل این که نمرات اعشاری مانند 0.75 ، 0.5 ، 0.25 در سایت پادا باز نمی شوند، تا زمان رفع اشکال از طرف سامانه دانش آموزان از اجرای مراحل فارغ التحصیلی منع می شوند. به همین دلیل کاربران باید با توجه به مشکلات به وجود آمده ، قبل از انجام مراحل فارغ التحصیلی اطلاعات و نمرات خود را با دقت کافی مشاهده کنند.

همچنین بسیاری از کاربران در دسترسی به سامانه پادا با مشکلات گوناگونی روبرو شده و از وارد شدن به سایت منصرف می شوند. ضعیف شدن سرعت اینترنت، عدم دسترسی به داده‌ های سایت پادا و دیگر موارد مشابه از جمله مواردی هستند که غالباً باعث اختلال در دریافت سامانه پادا می شوند.

رفع مشکل ورود به سامانه پادا در مشاهده کارنامه

در صورتی که در ارتباط با مشاهده کارنامه با مشکل مواجه شدید، بهتر است یک بار کد ملی ثبت شده دانش آموز در سیستم مدرسه ( سیدا ) را با پرسنل مدرسه چک کنید که اشکالی در ورود اطلاعات به سیستم وجود نداشته باشد. علاوه بر این جهت گرفتن رمز 8 رقمی نیز می توانید از مدیریت مدرسه کمک بگیرید.

همچنین ابتدا سرعت اینترنت، ورود صحیح اطلاعات و کد امنیتی را چک نمایید. اگر کماکان در ورود به سایت پادا مشکل داشتید، از صفحه مرورگر خارج شده و مجدداً صفحه ورودی سامانه را باز کنید. برای داشتن عملکرد بهتر سامانه پادا، از مروگرهای فایر فاکس ورژن ۳۰ به بالا، کروم ورژن ۴۹ به بالا و اینترنت اکسپلورر ورژن ۱۱ به بالا استفاده نمایید.

فراموش نکنید که گاهی به دلیل کند انجام شدن مراحل دریافت کارنامه، کد امنیتی تغییر می‌کند. لذا اگر مراحل وارد کردن اطلاعات طول کشید یا چنانچه کد امنیتی برای شما واضح نبود، با کلیک کردن بر روی فلش کنار تصویر، کد امنیتی جدید را دریافت نمایید. اگر باز هم با مشکل ورود به سامانه پادا در مشاهده کارنامه رو به رو شدید می توانید، از کارشناسان آموزشی و مشاوران آکادمی ایران تحصیل ما کمک بگیرید. همکاران ما همه روزه حتی در ایام تعطیل پاسخگوی شما خواهند بود.

به اطلاع مدیر محترم واحد آموزشی می رساند بیشتر مشکلات در سیدا حل شده است. فقط اگر در پرینت کارنامه ها اشکالی بوجود آمد با تنظیمات پرینتر یا مرورگر قابل رفع می باشد. قبل از گرفتن کارنامه به این نکات توجه فرمایید: اگر دانش آموز اقلیت دارید باید قرآن دانش آموز را حذف و بجای هدیه های آسمانی،( هدیه های آسمانی اقلیت ) را در انتخاب واحد اضافه نمایید.

بعد از کنترل نمرات و مشخصات دانش آموزان گزارش پیشرفت و کارنامه تحصیلی را در سه نسخه پرینت گرفته، یک نسخه به اولیای دانش آموز یک نسخه دیگر را در پرونده و نسخه سوم را بعنوان دفتر نتایج ارزشیابی پیشرفت صحافی نمایید. توجه داشته باشید تمامی کارنامه ها باید عکس داشته باشند.

مشاوره دریافت کارنامه پادا

برای کسب اطلاع از نحوه رفع مشکل فراموشی رمز عبور پادا روی لینک مربوطه کلیک نمایید.

رفع مشکل عدم امکان چاپ کارنامه ها برای مدارس

در ادامه به بیان توضیحاتی در رابطه با رفع مشکل عدم امکان چاپ کارنامه ها برای مدارس خواهیم پرداخت. همکاران قبل از چاپ کارنامه در سامانه سیدا دانش آموزی و درگاه پادا لازم است به موارد زیر توجه داشته باشند.

  • لازم به ذکر است کارنامه تمامی مقاطع (کارنامه پایه نهم، کارنامه دوازدهم و …) به شکل الکترونیکی و از طریق سامانه پادا قابل چاپ و دریافت می باشد.
  • دبیران ضمن ورود نمرات به سامانه باید پس از وارد کردن نمرات آن را تأیید کنند و لیست دست نویس را نیز تکمیل نموده و به واحد آموزشی تحویل دهند.
  • مدیر واحد آموزشی نسبت به تأیید فهرست نمرات دبیر در سامانه اقدام می کند (این اتفاق باعث خواهد شد که توسط دبیر یا هر شخصی دیگر امکان تغییر نمرات وجود نداشته باشد)
  • معاون اجرایی فهرست نمرات کامپیوتری که توسط دبیر وارد سامانه شده است را چاپ می کند.
  • دبیر موظف است لیست دستی و کامپیوتری را بررسی کند و در صورت عدم مغایرت نسبت به تأیید لیست کامپیوتری اقدام نماید.
  • مدیر واحد آموزشی لیست دستی و کامپیوتری دبیر را مطابقت داده و تأیید کند.

اطلاعیه

رمز عبور ورود به سایت پادا اختصاصی می باشد و از قرار دادن آن در معرض دید کلیه دانش آموزان اعم از کانال یا گروه های مدرسه خودداری کنید.

راهنمای رفع مشکل عدم امکان چاپ کارنامه ها در سایت پادا

برای چاپ کارنامه ها جای نگرانی نیست، چرا که کارنامه برای قرار دادن در پرونده دانش آموز از عملیات متوسطه دوم چاپ خواهد شد، اما برای مقطع ابتدایی و متوسطه اول این مشکل پا برجا می باشد که امید داریم در وقت باقی مانده از سال تحصیلی این مشکل رفع شود. علاوه بر این فعلا چاپ ریز نمرات را انجام ندهید، چرا که هنوز چاپ ریز نمرات مشکل اساسی دارد.

راهنمای حل مشکل دریافت کارنامه پادا

مراحل تبدیل کارنامه به پی دی اف در پادا

✅ عملیات ضمن سال

✅ کارنامه

✅ کارنامه تحصیلی-تربیتی و کیفی

✅ انتخاب پایه

✅ از مقابل اسم دانش آموز گزینه “کارنامه” را انتخاب کنید.

✅ پرینت

✅ انتخاب گزینه destination انتخاب save as PDF

✅ انتخاب گزینه save از پایین صفحه

✅ ذخیره در دسکتاپ یا هر درایو دیگر

مشاوره دریافت کارنامه از سامانه پادا

احیانا چنانچه اطلاعات لازم برای ورود به سامانه پادا دانش برای  دریافت کارنامه تحصیلی خود را نداشتید، می توانید اطلاعات را مجدداً از مدیر مدرسه دریافت کنید، اما اگر به هر دلیل موفق به دریافت کارنامه تحصیلی از سایت پادا نشدید، می توانید برای دریافت کارنامه خود از سایت همگام و یا سیدا هم اقدام نمایید.

در واقع کارنامه تحصیلی دانش آموزان علاوه بر سایت pada بر روی این دو سایت هم قرار می گیرند و می توانید با ورود به یکی از این سامانه ها اقدام به دریافت کارنامه کنید. کارشناسان مرکز مشاوره ایران تحصیل آماده اند تا به همه سوالات و ابهامات شما در خصوص دریافت کارنامه از سایت پادا پاسخ دهند. شما می توانید از طریق سیستم مشاوره تحصیلی تلفنی ایران تحصیل با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

مشکل دریافت کارنامه پادا

سامانه پادا چه امکاناتی دارد؟

همان طور که در بخش پیشین بیان شد، سامانه پادا، دارای امکانات مختلفی می باشد و مجموعه ای از فرآیندهای اداری از طریق سامانه پادا قابل انجام هستند. برخی از این امکانات و فرایندهای اداری، شامل موارد زیر می باشند:

  • مشاهده پرونده تحصیلی دانش آموزان
  • انجام فرایند هدایت تحصیلی
  • مشاهده و دریافت کارنامه دانش آموزان
  • انتخاب رشته نهم به دهم
  • تغییر رشته
  • نقل و انتقال دانش آموزان
  • پیش ثبت نام پایه هفتم و دهم
  • دریافت کارت ورود به جلسه امتحانات نهایی
  • ثبت نام در مدرسه
  • مشاهده ظرفیت مدارس و مناطق آموزش و پرورش در هر رشته تحصیلی
  • بازیابی کلمه عبور سامانه پادا
  • ارزیابی سواد حرکتی دانش آموز سامانه پادا

رفع سریع مشکل کارنامه پادا

جدیدترین اخبار پیرامون پادا

نتایج آزمون مدارس تیزهوشان اعلام شد

به گزارش خبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، نتایج آزمون‌ های ورودی پایه‌های هفتم و دهم مدارس استعدادهای درخشان سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۴ اعلام شد.

ثبت نام حضوری دانش آموزان دوره ابتدایی در مدارس، در صورت بروز مشکل در سامانه پادا

رضوان حکیم زاده، معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش عنوان کرد: والدین می توانند در صورت بروز برخی مشکلات سامانه پادا (پرونده الکترونیکی دانش آموزی) برای ثبت نام فرزندان خود، به صورت حضوری به مدارس مراجعه نمایند. سیاست آموزش و پرورش ثبت نام حداکثری در مدارس است. هیچ دانش  آموزی نباید به دلیل مشکلات سامانه، از ثبت نام جا بماند.

بارگذاری کارت ورود به جلسه امتحانات نهایی دانش‌آموزان در سامانه پادا

رئیس اداره فناوری اطلاعات و ارتباطات آموزش و پرورش استان کرمان گفت: دانش آموزان پایه‌ی دوازدهم می توانند با در دست داشتن رمز به سامانه پادا مراجعه کرده و کارت ورود به جلسه امتحانات نهایی خود را دریافت نمایند.

خلاصه مقاله چرا سایت پادا کارنامه را نشان نمی دهد؟

سامانه پادا سایت جامعی برای همه کارهای اداری و دریافت کارنامه تحصیلی است. مطابق سال گذشته همه دانش آموزان مقاطع مختلف با ورود به این سایت کارنامه و وضعیت تحصیلی خود را بررسی می‌ کنند و در صورت نیاز می توانند از آن ها خروجی PDF یا پرینت بگیرند. اما برای بسیاری این سوال پیش می آید که چرا سایت پادا کارنامه را نشان نمی دهد؟ در این مقاله به بررسی این مشکل و چگونگی رفع آن اشاره کردیم.

در این مقاله به بیان توضیحاتی در رابطه با رفع مشکل عدم مشاهده کارنامه ها برای دانش آموزان و حل سریع آن پرداختیم. دانش آموزان 24 ساعت پس از ثبت نمرات توسط معلم می توانند با ورود به سامانه پادا کارنامه خود را مشاهده کنند. اگر همچنان در خصوص نحوه مشاهده و دریافت کارنامه دچار ابهام هستید، مشاوران مجرب ما در آکادمی ایران تحصیل می توانند شما را در جهت رفع این مشکل یاری نمایند.

برای دانلود پی دی اف مقاله کلیک کنید.

5/5 - (2 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

برای دریافت پرونده الکترونیکی دانش آموزان به چه سامانه ای باید مراجعه نماییم؟

سامانه pada.medu.ir در اختیار کلیه دانش آموزان و اولیای آنان قرار دارد.

برای ورود به سامانه پادا چه اقدامی باید انجام دهیم؟

ابتدا بر روی لینک سامانه پادا کلیک نموده و سپس نام کاربری و رمز عبور خود را وارد نمایید.

چرا سایت پادا کارنامه را نشان نمی دهد؟

دلایل عدم مشاهده کارنامه در سایت پادا به طور کامل در مقاله ذکر شده است لطفا مقاله را مطالعه کنید.

نظرات

10 دیدگاه دربارهٔ «چرا سایت پادا کارنامه را نشان نمی دهد؟»

  1. Avatar photo ستی گفت:

    چرا برای من فقط قسمن پرورشی میاد قسمت اموزشی نمیاد که برم کارناممو ببینم

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      سلام تماس بگیرید بررسی شود

  2. Avatar photo الهه ابوالقاسمی گفت:

    سلام من میخواستم نتیجه آزمون نمونه دولتی رو ببینم وارد سایت شدم و همه چیز خوب بود و آپلود می شد ولی گزینه دیدن نتایج رو که انتخاب کردم نوشت هیچ اطلاعاتی برای شما یافت نشد چندبار دیگه هم امتحان کردم اما هیچی نشد لطفا پاسخگو باشید

    1. Avatar photo مشاور صادقی گفت:

      سلام
      احتمالا سایت باگ داشت

  3. Avatar photo .... گفت:

    سلام چرا سایت my. medu کار نمیکنه چه زمانی میتونم کارنامه رو ببینم

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      سلام وقت به خیر
      سامانه با اختلال مواجه بود.میتوانید مجددا اقدام نمایید.

  4. Avatar photo خدامرادی گفت:

    سلام وقت بخیر میخوام برم کارنامم رو داخل پادا ببینم میزنه مشاهده کارنامه تاصدور نمرات نوبت دوم غیر فعاله تقریبا یه دوهفتس اینجوری شده وگرنه خوب بود میتونستم کارنامم رو ببینم میخواستم بدونم مشکل از صفحه منه یا سراسری وکی مشکل برطرف می‌شود

    1. Avatar photo مشاور ذوالنورنیا گفت:

      سلام وقت بخیر
      از سایت my.medu استفاده کنید

      1. Avatar photo م گفت:

        سلام ما میخواییم کارنامه رو ببینیم از سایت غیر فعال چرا اینطوری آخه والا بلا تکلیف موندیم

        1. Avatar photo مشاور حمامی گفت:

          سلام وقتتون بخیر برای دریافت ارنامه با ما تماس بفرمایید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • سامانه مای مدیو my.medu.ir

    سامانه مای مدیو my.medu.ir + ورود خدمات آموزش و پرورش

    my medu.ir سامانه اصلی خدمات الکترونیک آموزش و پرورش یا همان مای مدیو است که برای استفاده ساده‌تر و خدمات مجازی متمرکز در زمینه آموزش و تحصیل دانش‌آموزان راه‌اندازی شده و در دسترس قرار گرفته است. در سایت مای مدیو...
  • نداشتن معدل دیپلم برای ثبت نام کنکور

    نداشتن معدل دیپلم برای ثبت نام کنکور + راه حل | ایران تحصیل

    نداشتن معدل دیپلم برای ثبت نام کنکور مشکلی است که دانش آموزان سال آخری با آن مواجه هستند؛ زیرا هنگام ثبت نام کنکور هنوز در امتحانات خرداد ماه شرکت نکرده اند و به همین دلیل از معدل خود آگاه نمی...
  • سامانه دریافت کد سوابق تحصیلی

    Dipcode.medu.ir + ورود به سامانه دریافت کد سوابق تحصیلی

    سامانه دریافت کد سوابق تحصیلی به نشانی Dipcode.medu.ir به منظور دسترسی دانش‌آموزان فارغ‌التحصیلی که قصد شرکت در کنکور سراسری داشته و باید سوابق تحصیلی خود را در فرم پیشنویس ثبت‌نام درج کنند، راه‌اندازی شده است. این کد که شامل تمام...
  • شرایط ادامه تحصیل در مدارس تیزهوشان

    شرایط ادامه تحصیل در مدارس تیزهوشان + آیین نامه ۱۴۰۳ | ایران تحصیل

    ادامه تحصیل در مدارس تیزهوشان به اندازه قبولی در آزمون و ورود به این مدارس چالش برانگیز است. از این رو رئیس مرکز ملی پرورش استعدادهای درخشان شرایط ادامه تحصیل در مدارس تیزهوشان در پایه ششم به هفتم و نهم...
تماس با مشاور
(حتی در تعطیلات نوروز)