ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

چرا سایت تیزهوشان باز نمیشه + راهنمای رفع مشکل | ایران تحصیل

چرا سایت تیزهوشان باز نمیشه؟
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

چرا سایت تیزهوشان باز نمیشه؟ جرا سامانه سمپاد در دسترس نیست؟ چرا اطلاعات دانش آموز در سایت سمپاد دیده نمیشود؟ این بخشی از سوالاتی است که والدین و دانش آموزان در بحبوحه آزمون ورودی مدارس تیزهوشان و یا اعلام نتایج سمپاد با آن مواجه شده و عدم آگاهی از روش حل مشکلات آن میتواند تاثیرات جبران ناپذیری روی دانش آموزان بگذارد.

مشکل امنیتی سایت سمپاد و یا مشکل امنیتی در ورود به سامانه تیزهوشان از دیگر مشکلات کاربران می باشد. اگر در در ورود شما مشکل امنیتی وجود دارد، باید تمامی مواردی که در پایین ذکر شده است را رعایت نمایید. نگران مشکل سایت تیزهوشان نباشید چراکه تمامی این مشکلات قابل حل می باشد.

کلیه دانش آموزان و همچنین والدین محترم آنان می توانند جهت دریافت راهنمایی های لازم در رابطه با اینکه چرا سایت تیزهوشان باز نمیشه؟ با مشاوران تیزهوشان ما مشورت نموده و تمامی راهنمایی های لازم را دریافت نمایید. قبل از مطرح کردن این سوال که چرا سایت تیزهوشان باز نمیشه؟ابتدا از ورود درست رمز همگام خود مطمئن شوید و سپس موارد زیر را به طور دقیق چک کنید.

نکته مهم: تمامی آدرس های اینترنتی سابق سامانه تیزهوشان از دسترس خارج شده است و تنها از طریق آدرس my.medu.ir میتوانید ثبت نام خود را برای آزمون تیزهوشان انجام دهید.

عدم دسترسی به سامانه تیزهوشان

بسیاری از افراد این سوال رادارند که چرا سایت تیزهوشان باز نمیشه؟ دلایل باز نشدن سایت تیزهوشان را در ادامه با هم بررسی می نماییم:

1️⃣ یکی از نکات مهمی که دانش آموزان و داوطلبان آزمون تیزهوشان باید به آن توجه داشته باشند این است که سامانه My.medu.ir برای دانش آموزان همیشه در دسترس است اما کاربران فقط می توانند در زمان تعیین شده به بخش ثبت نام تیزهوشان دسترسی داشته باشند.

اما اگر به موقع وارد شده اید اما مشکل ورود دارید. یکی از علت‌های بروز این مشکل می‌تواند ورود نام کاربری و رمز اشتباه شما باشد. در صورتی که اطلاعات نام کاربری و رمز عبور را به درستی وارد نکنید قطعاً امکان ورود را نخواهید داشت.

2️⃣ از دیگر مشکلات ورود به سایت، استفاده از فیلتر شکن به هنگام جستجوی آدرس می باشد. در صورتی که از فیلترشکن استفاده می کنید امکان ورود به سایت را نخواهید داشت زیرا امکان ورود به این سامانه تنها برای تمامی دانش آموزانی است که در ایران سکونت دارند و در صورت استفاده از وی پی ان شما را به عنوان کاربر غیر ایرانی خواهد شناخت و به همین دلیل این سوال که چرا سایت تیزهوشان باز نمیشه؟ برای شما مطرح شود.

3️⃣ از دلایل دیگری که می توان برای چرا سایت تیزهوشان باز نمیشه؟ می توان ذکر نمود این است که شما از ورژن های قدیمی مرورگر ها در حال استفاده می باشید و به همین دلیل نمی توانید وارد سامانه شوید. توصیه می کنیم که حتماً  از نسخه های بالاتر دانلود و نصب نمایید و مجدداً به سایت وارد شده و اطلاعات خود را وارد کنید. یا با مرورگر های دیگر در حال حاضر در حال استفاده می باشید به سایت وارد شوید.

 

 

عدم دسترسی به سامانه تیزهوشان

دلایل باز نشدن سایت سمپاد

دلایل باز نشدن سایت تیزهوشان

چرا سایت تیزهوشان باز نمیشه؟ دلایل متفاوتی برای باز نشدن سایت وجود دارد. به عنوان مثال اگر منظور شما از طرح این سوال این است که سایت به صورت کامل برای شما باز نمی شود باید بگوییم که احتمال ورود اشتباه آدرس شما در مورد بسیار زیاد می باشد و یا اینکه مشکلاتی از جمله اینترنت ضعیف برای ورود خواهید داشت در هر دو صورت توصیه می‌کنیم که یک بار دیگر بررسی دقیقی برای این مورد داشته باشید.

مشکل سایت تیزهوشان برای برخی از دانش‌آموزان و یا داوطلبان مدارس تیزهوشان ممکن است این موضوع باشد که ما نمی توانیم وارد سایت ثبت نام سمپاد و یا چرا سایت تیزهوشان باز نمیشه؟ و یا اینکه در زمان دریافت کارت ورود به جلسه و یا نتایج آزمون دچار مشکل شده ایم.

در این صورت احتمال این که شما در زمان مناسب برای دریافت خدمات به سایت مراجعه نکرده باشید بسیار زیاد می باشد زیرا تنها در زمان مقرر امکان انجام امور و کارها را به شما خواهد داد.

در برخی از موارد در رابطه با اینکه چرا سایت تیزهوشان باز نمیشه؟ ، داوطلبان ممکن است بدون توجه به آدرس دقیق سامانه تنها با جستجوی عبارت فارسی منتظر بالا آوردن اطلاعات می باشند. در صورتی که به سایتی غیر از سایت اصلی وارد شده در این صورت بهتر است در هنگام جستجو حتماً آدرس سایت ها را به صورت دقیق بررسی کنید تا در صورت اشتباه از ورود به آن خودداری نمایید و تنها وارد سایت اصلی شوید.

پس از انجام راه حل های بیان شده در خصوص چرا سایت تیزهوشان باز نمیشه؟ می توانید با مشاورین یاران تحصیل در ارتباط باشید.

برای دریافت راهنمای سامانه فاینال امتحانات نهایی بر روی لینک کلیک کنید.

 

دلایل باز نشدن سایت سمپاد

مشکل امنیتی در ورود به سامانه تیزهوشان

در برخی موارد در پاسخ به پرسش چرا سایت تیزهوشان باز نمیشه؟  می توان مشکل امنیتی را پاسخ داد.

با پیام  در ورود شما مشکل امنیتی وجود دارد مواجه می شوید. در سایت تیزهوشان علاوه بر نام کاربری و رمز عبور یک کادر دیگری با عنوان کد امنیتی برای شما ممکن است ظاهر شود. در این صورت برای وارد نمودن اطلاعات حتماً باید عبارت مورد نظر را به صورت دقیق در کادر مربوطه تاییپ کنید. در غیر این صورت با خطای مشکل امنیتی در سامانه تیزهوشان مواجه خواهید شد.

از دیگر دلایلی که می توان در رابطه با همین مشکل امنیتی در ورود به سامانه تیزهوشان می توان بدان اشاره نمود مسائلی از جمله وارد نمودن مکرر نام کاربری و رمز عبور به صورت اشتباه می باشد.در این صورت شما می‌توانید در زمان‌های دیگری و یا با سیستم دیگری مجدداً به صورت صحیح و درست نام کاربری و رمز عبور خود را وارد کنید تا امکان ورود به سامانه را داشته باشید.

اگر سوال شما در رابطه با اینکه چرا سایت تیزهوشان باز نمیشه؟ مربوط به کد امنیتی می باشد و کد امنیتی برای شما واضح و مشخص نمی باشد، می توانید بر روی علامتی که شبیه به دو فلش می باشد کلیک کنید و با این روش کد امنیتی برای شما تغییر خواهد کرد. پس از وارد نمودن کد جدید در قسمت مربوطه می توانید بر روی دکمه ورود کلیک نمایید.

در صورتی که اشتباهی در رابطه با ورود به سامانه دارید و مشکل چرا سایت تیزهوشان باز نمیشه؟ حل نشده است، می توانید با شماره های 9099075307 (از سراسر کشور) از طریق تلفن ثابت بدون گرفتن کد پاسخگویی از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل تماس حاصل نمایید.

برای اطلاع از اینکه چگونه برای تیزهوشان برنامه ریزی کنیم؟بر روی لینک کلیک کنید.

 

بنر کال تو اکشن

نحوه صحیح ورود به سایت تیزهوشان

اگر دیگر با مشکل چرا سایت تیزهوشان باز نمیشه؟ موجه نشدید و در صورتی که با خطای ” ورود شما مشکل امنیتی وجود دارد ” مواجه نشدید و سامانه برای شما به صورت کامل بارگذاری شد، می‌توانید در قسمت مربوط به کد ملی خود را وارد کنید. همچنین در قسمت رمز عبور نیز پسورد خود را وارد کنید در صورتی که پسورد مورد نظر را فراموش نموده باشید، می توانید بر روی دکمه «رمز ورود را نمی دانم» کلیک نموده تا وارد قسمت بازیابی رمز عبور شوید.

پس از ورود به  این صفحه لازم است کد ملی دانش آموز را در قسمت مربوطه وارد کنید. سپس بر روی دکمه تایید کلیک نمایید. در صورتی که بنا به هر دلیلی پیغام خطایی مبنی بر اشتباه بودن کد ملی دریافت نمودید، ممکن است عدم ارتباط با سرویس دهنده و یا پیام های مشابه به شما نمایش داده شود که در این صورت برای رفع مشکلات به وجود آمده حتماً باید به مدرسه محل تحصیل خود مراجعه نموده و رمز عبور همگام خود را مجدداً از مدرسه دریافت نمایید و برای رفع نقص کارت اقدام نمایید.

در صورتی که اطلاعات شما برای ورود مشکلی نداشته باشد، کارت سبز رنگی به عنوان ثبت نام در قسمت سمت راست صفحه قرار می گیرد که با انتخاب این دکمه فرم الکترونیکی ثبت نام برای شما به نمایش در خواهد آمد و لازم است برای تکمیل آن اقدام نمایید. در آخر پس از اتمام کار بر روی دکمه ذخیره کلیک کنید و برای تایید ثبت نام و موارد اولیه اقدام نمایید. همچنین راهنمای ثبت نام نیز پس از ورود به این مرحله برای شما قرار خواهد گرفت که می توانید آن را مطالعه نمایید.

برای دریافت سوالات تحلیلی تیزهوشان بر روی لینک کلیک کنید.

 

مشکل امنیتی در ورود به سامانه تیزهوشان

نحوه پرداخت هزینه ثبت نام تیزهوشان

برای پرداخت هزینه ثبت نام با مراجعه به درگاه الکترونیک سایت تیزهوشان و یا با استفاده از کارت های عضو شبکه شتاب می توانید اقدام نمایید. دقت داشته باشید که پس از پرداخت هزینه شماره سریالی در اختیار شما قرار خواهد گرفت که این شماره را لازم است در سایت، به هنگام ثبت نام وارد نمایید توصیه می‌کنیم که حتماً پرینتی از این شماره سریال را نزد خود نگاه دارید.

برای آن دسته از داوطلبانی که هزینه ثبت نام را پرداخت نموده اند و مبلغ مورد نظر از حساب آنها کم شده است اما موفق به دریافت شماره سریال نشده‌اند، می‌توان گفت که این مشکل به دلیل تراکنش های ناموفق در سایت صورت می پذیرد به همین دلیل نگران این موضوع نباشید. در صورتی که زمان کمی دارید توصیه می‌کنیم که مجددا برای خرید کارت اقدام کنید زیرا این هزینه نهایتا پس از ۴۸ ساعت به حساب شما باز خواهد گشت.

برای پرداخت هزینه در سایت بر روی گزینه خرید کارت اعتباری کلیک کنید و اطلاعات خود را وارد نمایید. ثبت نام شما زمانی به اتمام خواهد رسید که کد پیگیری را دریافت نموده باشید. در صورت عدم دریافت این کد، ثبت نام شما تکمیل نشده و امکان شرکت در آزمون را نخواهید داشت.

توجه نمایید اگر در زمان پرداحت سایت برای شما باز نشد و با پرسش چرا سایت تیزهوشان باز نمیشه؟ مواجه شدید احتمال زیاد اینترنت ما دچار اختلال شده است که باید با یک فاصله زمانی مجدد امتحان نمایید.

برای مشاهده اسامی قبول شدگان مدارس تیزهوشان روی لینک کلیک کنید.

 

کال تو اکشن تماس

خلاصه مطلب چرا سایت تیزهوشان باز نمیشه؟

در این مقاله تلاش نمودیم تا اطلاعاتی را در رابطه با اینکه چرا سایت تیزهوشان باز نمیشه؟ به شما ارائه نماییم. در صورتی که مشکل امنیتی سایت سمپاد را دارید و یا با خطای مشکل امنیتی در ورود به سامانه تیزهوشان مواجه شدید می توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید زیرا در ورود شما مشکل امنیتی وجود دارد و به دلیل مشکل سایت تیزهوشان ممکن است امکان ثبت نام به موقع را نداشته باشید. کارشناسان ما همه روزه، حتی ایام تعطیل آماده ارائه خدمات به شما عزیزان خواهند بود.

 

برای دانلود pdf مقاله چرا سایت تیزهوشان باز نمیشه روی لینک کلیک کنید.

 

 

 

2.9/5 - (8 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

چرا سایت تیزهوشان باز نمیشه ؟

در صورتی که آدرس را به صورت درست وارد نکرده باشید و یا وی پی ان شما روشن باشد، امکان ورود به سایت را نخواهید داشت.

چگونه می توان مشکل امنیتی سایت سمپاد را برطرف نمود؟

برای رفع مشکل امنیتی در ورود به سامانه تیزهوشان می توانید یک بار دیگر بر روی کارد مربوطه کلیک کنید.

در صورتی که با پیغام ورود شما مشکل امنیتی وجود دارد مواجه شدیم چه کاری می توان انجام داد؟

می توانید این مقاله را مطالعه نموده تا اطلاعات لازم را به دست آورید.

نظرات

45 دیدگاه دربارهٔ «چرا سایت تیزهوشان باز نمیشه + راهنمای رفع مشکل | ایران تحصیل»

  1. Avatar photo مهدیه گفت:

    سلام به نظر شما برای ده سال دیگه کدوم رشته بهتره؟؟؟؟

    1. Avatar photo مشاور عیسائی گفت:

      سلام وقت بخیر
      جهت اطلاع از شرایط و بازار کار رشته ها با مشاورین ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید .

  2. Avatar photo ..... گفت:

    سلام من دیروز که رفتم نوشته بود پذیرش اما امروز هی خطا میده.
    ممکنه بخوان قبولی ها رو تغییر بدن؟
    همش استرس دارم.

    1. Avatar photo tahmasebi گفت:

      سلام. خیر این امکان وجود ندارد. لطفا با شماره ی مجموعه و داخلی 108 خانم طهماسبی در تماس باشید تا در این مورد راهنماییتون کنند.

  3. Avatar photo Melody گفت:

    سلام خسته نباشید
    من ک وارد نتایج سمپاد میشم برام مینویسه خطایی در دسترس پردازش شماست
    چی کاری باید انجام بدم؟

    1. Avatar photo borji گفت:

      با عرض سلام خدمت شما.برای دیدن نتایج تیزهوشان با شماره 9099075307 تماس بگیرید.

    2. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      با سلام و عرض ادب
      احتمالا مشکل سایت هست لطفا مجدد تلاش کنید

  4. Avatar photo M گفت:

    بعد از ظهر سایت باز می شد الان که میزنم رو نتایج میگه اطلاعاتی یافت نشد دلیلش چیه؟؟؟؟؟؟

    1. Avatar photo مشاور امینی گفت:

      سلام دوست عزیز
      امروز دوباره چک کنید اگر نیاورد
      برید اموزش پرورش منطقه .

  5. Avatar photo F گفت:

    چرا نتایج ازمون نمونه دولتی نمایش داده نمیشود

    1. Avatar photo borji گفت:

      با عرض سلام خدمت شما.درحال حاضر اطلاعیه ی جدیدی مبنی بر این موضوع داخل سایت قرار داده نشده است.

    2. Avatar photo مشاور امینی گفت:

      سلام دوست عزیز
      هنوز نیومده نمونه دولتی
      فقط تیزهوشان اومده .

  6. Avatar photo بهمن گفت:

    برای یه اعلام نتیجه همه را سرکار گذاشتن معاون وزیر میگه ۴شنبه ۷غروب تا ۱۲ بروز رسانی آخرشم هیچ.مملکت ما شده این کسی پاسخگو نیست لگو تیز هوشان درج نشده بعد آسمان ریسمان میکنند اینترنت کندو…..چه ربطی داره

    1. Avatar photo chitsaz گفت:

      سلام وقت بخیر
      سایت در حال حاضر باز است

بارگذاری دیدگاه های بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • ثبت نام مدارس نمونه دولتی

    ثبت نام مدارس نمونه دولتی 1403 + شرایط، زمان my.medu.ir

    هر ساله ثبت نام مدارس نمونه دولتی دهم از میان دانش آموزان با استعداد از طریق سایت ثبت نام نمونه دولتی صورت می گیرد. دانش آموزان گرامی باید جهت ثبت نام نمونه دولتی دهم 1403-1404 از طریق سامانه my medu.ir...
  • ثبت نام تیزهوشان

    ثبت نام مدارس تیزهوشان 1402 + سایت اصلی سمپاد my.medu.ir

    ثبت نام مدارس تیزهوشان در سامانه my.medu.ir به منظور ورود دانش‌آموزان پایه ششم به هفتم و نهم به دهم، هرساله در فروردین ماه انجام میگیرد. دانش‌آموزان و والدین برای نامنویسی باید منتظر انتشار دستورالعمل مربوطه از سوی سازمان ملی پرورش...
  • آمادگی تیزهوشان علامه حلی

    آمادگی تیزهوشان علامه حلی

    آمادگی تیزهوشان علامه حلی از دغدغه‌های اصلی دانش آموزانی است که جز استعدادهای درخشان هستند، آن‌ها برای اینکه بتوانند به این مدارس راه پیدا کنند باید آمادگی لازم را داشته باشند. داوطلبان آزمون تیزهوشان برای ورود به مدارس حلی، باید...
  • کلاس‌ های آمادگی تیزهوشان واله

    کلاس‌ های آمادگی تیزهوشان واله + شرایط ثبت نام 1403

    شرکت در کلاس‌ های آمادگی تیزهوشان واله دارای مزیت‌های زیادی است. موسسه واله سابقه کاری درخشانی در زمینه تحصیلی و استعدادهای درخشان دارد و از همین رو ممکن است با نام آن به عنوان مرکز آموزشی که در حال حاضر...
تماس با مشاور
(حتی در تعطیلات نوروز)