ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

پروژه کسری خدمت سربازان بنیاد نخبگان

از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

مراحل اخد پروژه کسری خدمت سربازان بنیاد نخبگان

نخبگان در جامعه ما از جمله افرادی هستند که به شدت نقش تعیین کننده ای در سرنوشت و آینده کشور ما می توانند ایفا نمایند. به همین دلیل یکی از خدماتی که به این دسته از جوانان کشور عزیزمان ارائه می گردد، در رابطه با پروژه کسری خدمت سربازان بنیاد نخبگان می باشد. انواع مختلفی برای این کسر خدمت ها در نظر گرفته شده است که از جمله آنان می توان به پروژه کسری خدمت دانشگاه مالک اشتر اشاره نمود.

به منظور کمک به کلیه نخبگان عزیز کشورمان و در راستای بهبود خدمات و همچنین تلاش برای ایجاد شرایطی برای رشد علمی کشور سازمان نظام وظیفه تلاش نموده است که با ارائه پروژه کسری خدمت سربازان بنیاد نخبگان معافیت سربازان را به مدت زمان مشخص تقلیل دهد. برای اخذ پروژه کسری خدمت دانشگاه مالک اشتر مراحلی لازم است پشت سر گذاشته شود که در این مقاله از سایت ایران تحصیل قصد داریم به آن بپردازیم.

شرایط اخذ پروژه کسری خدمت سربازان بنیاد نخبگان

برای اخذ پروژه جایگزین خدمت و کسری خدمت سربازان بنیاد نخبگان شرایطی تعیین شده است که با توجه به این شرایط می توانند نسبت به ثبت نام اقدام نمایند. نخبگان عزیزی که از سوی بنیاد ملی نخبگان معرفی می شوند، می توانند با انجام پروژه ای برای نیرو های مسلح و یا در اموری که کشور نیاز به تحقیق دارد، انجام داده و در صورتی که به تائید داوران مربوطه برسد پس از انجام مراحل نسبت به دریافت کارت پایان خدمت اقدام نمایند.

آن دسته از نخبگانی که مایل به دریافت پروژه کسری خدمت سربازان بنیاد نخبگان می باشند و معرفی شده از سوی بیناد علمی نخبگان می باشند، در صورتی که نیاز به ادامه تحصیل در خارج از کشور  داشته باشند و یا اینکه مایل به ادامه تحصیل در داخل کشور باشند، می توانند از معافیت تحصیلی برخوردار شوند.

لازم به ذکر است که پروژه کسری خدمت سربازان بنیاد نخبگان در ارگان های مختلفی ارائه می شود که هر یک از این ارگان ها با توجه به شرایط خاصی اقدام به ارائه پروژه ها می نمایند. همچنین با توجه به رشته هر یک از متقاضیان این موضوع می تواند متفاوت باشد. بنابراین برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره های 9099075307 تماس از سراسر کشور و 9099075307 (تماس از استان تهران) پاسخگویی از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل تماس حاصل نمایید.

با اخذ پروژه کسری خدمت سربازان بنیاد نخبگان می توان طول مدت سربازی را به بیش از 6 ماه معافیت تبدیل نمود.

برای اطلاع دقیق از جدیدترین جزییات خدمت نظام وظیفه کیلک کیند.

شرایط معافیت سربازان قهرمان

همانطور که میدانید مطابق با جدیدترین تغییرات خدمت سربازی و نداشت دغدغه از سوی مشمولین عزیزی که در حال خدمت می باشند ، راه هایی برای این دسته از قهرمانان در نظر گرفته شده است که با توجه به آن می توانند به راحتی و بدون نیاز به طی خدمت سربازی به تمرینات خود بپردازند و به آرزوی خود جامعه عمل بپوشانند. برخی از این شرایط را در ادامه به برخی از آنان اشاره خواهیم نمود.

مشمولانی که شامل این طرح می باشند، همانند دریافت پروژه کسری خدمت سربازان بنیاد نخبگان ، چنانچه از تیم های ملی حذف شوند و یا به هر دلیل اخراج شوند، لازم است هر زمانی که از خدمت آنان گذشته باشد را صورت ادامه در نیروهای مسلح سپری نمایند. بنابراین با توجه به هماهنگی که از سوی نیروهای مسلح با اداره ترتیب بدنی ایجاد می شود، ادامه کار به عهده نیروهای مسلح خواهد بود.

مشمولانی این طرح تنها با مجوز نیروی مسلح می توانند به رشته ورزشی خود ادامه دهند بنابراین مطابق با آئین نامه های موجود این دسته از افراد در واقع مامور به خدمت می باشند. بنابراین به هیچ عنوان اجازه تغییر تیم خود را نخواهند داشت مگر زمانی که این اجازه را از نیروهای مسلح اخذ نموده باشند. در غیر این صورت فرد مورد نظر متخلف محسوب خواهد شد.

برای اطلاع دقیق ازشرایط اخذ معافیت کفالت مادر بزرگ مطابق جدیدترین قوانین نظام وظیفه کیلک کنید.

شرایط معافیت قهرمانان ورزشی

همانطور که در قسمت مربوط به شرایط اخذ پروژه کسری خدمت سربازان بنیاد نخبگان ذکر شد، هر یک از مشمولین عزیز در صورت دارا بودن برخی از شرایط می توانند نسبت به انجام پروژه ها اقدام نمایند به عنوان مثال شرایط در نظر گرفته شده برای این دسته از قهرمانان این است که چنانچه موفق به دریافت قهرمانی در بازی های المپیک شده باشند و همچنین بتوانند مقام اول تا سوم بازی های جهانی را کسب نمایند مشمول این طرح خواهند شد.

همچنین آن دسته از قهرمانانی که موفق به اخذ مقام قهرمانی نفرات اول بازی های آسیایی شده باشند و این رشته از جمله رشته های ورزشی تحت پوشش كميته بين المللی المپيک ( IOC ) باشد، می توانند از طرح مذکور استفاده نمایند. در رابطه با قهرمانان فوتبال نیز چنانجه موفق به کسب امتیاز مقام اول تا سوم جام جهاتی فوتبال شده باشند، می توانند نسبت به کسری پروژه اقدام نمایند.

لازم به ذکر است که مراحل اخذ پروژه کسری خدمت سربازان بنیاد نخبگان و همچنین دریافت پروژه کسری خدمت دانشگاه مالک اشتر  با توجه به شرایط داوطلبان  همچنین سهمیه ای که از آن استفاده می نمایند، می تواند متفاوت باشد. به همین دلیل هر یک از متقاضیان در تمامی این رشته ها لازم است به سامانه مورد نظر و مربوطه مراجعه نموده و نسبت به کسب ااطلاعات تکمیل ثبت نام اقدام نمایند.

برای اطلاع دقیق از معافیت پزشکی سربازی کیلک کنید.

پروژه کسری خدمت دانشگاه مالک اشتر

برای دریافت پروژه کسری خدمت دانشگاه مالک اشتر تنها برخی از رشته ها این امکان را خواهند داشت تا نسبت به ثبت نام و همچنین اخذ پروژه اقدام نمایند با توجه به اینکه نیاز به رشته های مختلف متفاوت می باشد، به همین دلیل هر یک از متقاضیان تمام با توجه به همین مسئله در رابطه با پروژه های کسری خدمت اقدام می نمانید.

زمان ثبت نام در پروژه کسری خدمت دانشگاه مالک اشتر در هر سال به مدت محدود و با ظرفیت محدودی همراه خواهد بود لذا مشمولینی عزیزی که شرایط اخذ پروژه کسری خدمت سربازان بنیاد نخبگان را دار می باشند. همچنین از زمان دقیق آن اطلاع دارند، می توانند نسبت به دریافت این پروژه ها اقدام نمایند. موفقیت و کسب تائیده داوران شرط اساسی در این رابطه خواهد بود.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با شرایط اخذ پروژه کسری خدمت سربازان بنیاد نخبگان و همچنین زمان ثبت نام پروژه کسری خدمت دانشگاه مالک اشتر  می توانید با مشاوران ایران تحصل تماس حاصل نمایید. مشاورین ما همه روزه ،حتی ایام تعطیل ،آماده ارائه خدمات به شما عزیزان خواهند بود. کافی است با شماره های مندرج در وب سایت تماس حاصل نمایید.

سوالات پر تکرار در مورد پروژه کسری خدمت سربازان بنیاد نخبگان

آیا می توان برای اخذ پروژه کسری خدمت سربازان بنیاد نخبگان به صورت الکترونیک مراجعه نمود و حضورا برای درخواست اقدام ننماییم؟

همانطور که در این مقاله نیز ذکر گردید، هر یک از مشمولین عزیزی که شرایط لازم برای اخذ پروژه را دارند ، ابتدا لازم است فرم هایی را تکمیل نمایند. برخی از مراحل مربوط به اخذ پروژه به صورت الکترونیک امکان پذیر است اما برای سایر مراحل نیازمند مراجعه حضوری به مراکز پلیس + 10 خواهید داشت تا بتوانید اقدام لازم را جهت ثبت نام و همچنین اخذ این پروژه داشته باشید. بنابراین بدون مراجعه به مراکز مربوطه انجام تمامی مراحل امکان پذیر نخواهد بود.

آیا می توان با اخذ پروزه خدمت سربازی کسری خدمت بالاتر از 6 ماه را اخذ نمود؟

بله. خوشبختانه این امکان برای تمامی مشمولین وجود خواهد داشت تنها شرایط مورد نیاز را باید داشته باشند. پس از بررسی هایی که از سوی داوران و همچنین کارشناسان صورت خواهد پذیرفت، اقدام به ایجاد تسهیلاتی خواهند نمود و در صورتی که با این موضوع موافقت شود، متقاضیان عزیز مشمول طرح جایگزین خدمت سربازی خواهند شد.

از چه زمانی لازم است برای اخذ پروژه کسری خدمت اقدام نماییم؟

چنانچه با طرح ما پش از ارائه آن موافق نشود تکلیف چیست؟

آیا برای انجام پروژه مورد نظر استاد یا راهنما در اختیار متقاضیان قرار خواهد گرفت؟

چنانچه در وارد نمودن و تکمیل فرم مربوط به اطلاعات ثبت نامی دچار خطا و یا اشتباهی شده باشیم، چه اقدامی می توانیم انجام دهیم؟ آیا فرصت ویرایش وجود خواهد داشت؟

برای کسب اطلاعات بیشتر و همچنین برقراری ارتباط با مشاوران نظام وظیفه ما علاوه بر دریافت پاسخ سوالات مطرح شده ، از کلیه راهنمایی های لازم بهره مند گردید. کافی است با شماره های 9099075307 تماس از سراسر کشور و 9099075307 (تماس از استان تهران) پاسخگویی از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل تماس حاصل نمایید.

به این پست امتیاز دهید
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • تسهیلات جدید برای مشمولان خارج کشور

    تسهیلات جدید برای مشمولان خارج کشور + آیین نامه 1403 | irantahsil

    مدیر اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیروهای مسلح اعلام کرد که قرار است تسهیلات جدید برای مشمولان خارج کشور در نظر گرفته شود. بنابر گفته‌های سردار موسی کمالی، تصمیمات جدیدی درباره رفت و آمد و تردد مشمولان غایب خارج...
  • پروژه کسری خدمت حین خدمت سربازی

    پروژه کسری خدمت حین خدمت سربازی + شرایط قانون 1403

    پروژه کسری خدمت حین خدمت سربازی یکی از بهترین پروژه‌ها برای محصلانی به شمار می‌رود که دارای مقاطع تحصیلی بالاتر هستند. یکی از مهمترین دغدغه‌های بسیاری از جوانان بعد از اتمام دانشگاه، پیدا کردن کار متناسب با رشته آنهاست. از...
  • تردد مشمولان خارج از کشور

    تردد مشمولان خارج از کشور + شرایط قانون 1403

    تردد مشمولان خارج از کشور به چه صورت است؟ ممکن است خیلی از مشمولان به خاطر دلایل مختلف از کشور خارج شده و در زمان تعیین شده به کشور برنگردند. در این شرایط، بر اساس چه قانونی با آنها برخورد...
  • کسری بسیج دانش آموزی چیست؟

    کسری بسیج دانش آموزی چیست؟ شرایط، میزان و مدارک

    آیا شما هم به دنبال راه‌هایی برای کم‌کردن مدت‌زمان خدمت مقدس سربازی خود هستید؟ یا شما هم برای کاهش خدمت سربازی هیچ سهمیه یا شرایط خاصی ندارید؟ یکی از راه‌های آسان برای کم‌کردن زمان خدمت سربازی گرفتن کسری خدمت است....
تماس با مشاور