ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

ویرایش تاییدیه تحصیلی

ویرایش تاییدیه تحصیلی
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

ویرایش تاییدیه تحصیلی برای دانش آموزانی لازم است که به هنگام دریافت تاییدیه تحصیلی خود اشکالاتی را در آن مشاهده کرده اند. آن ها در این گونه مواقع باید گواهی تحصیلی خود را اصلاح کنند تا به مشکلات ثانویه دچار نشوند؛ زیرا گواهی تاییدیه تحصیلی یکی از مدارک مهم ثبت نام کنکور سراسری، ثبت نام دانشگاه ها، ترجمه مدارک و موارد دیگر است. لذا کلیه اطلاعات آن باید صحیح و دقیق باشند تا اعتبارات لازم را داشته باشد.

به همین دلیل وقتی شما کوچک ترین اشتباهی را در تاییدیه تحصیلی خود مشاهده کردید باید اقدام به ویرایش کد تاییدیه مربوطه نمایید. به دلیل اهمیت این موضوع قصد داریم در این مقاله از ایران تحصیل کلیه مراحل ویرایش کد تاییدیه تحصیلی برای دانش آموزان و سایر افراد آموزش دهیم.

راهنمای ویرایش تاییدیه تحصیلی

همان گونه که می دانید کلیه دانش آموزان برای ثبت نام در کنکور سراسری و دانشگاه های مختلف باید تاییدیه تحصیلی دریافت کنند تا فرآیند ثبت نام آن ها تکمیل شود. در غیر این صورت امکان ثبت نام آن ها در کنکور سراسری و دانشگاه ها وجود ندارد. لذا لازم است که آن ها با مراحل دریافت کد تاییدیه تحصیلی در سامانه emt.medu.ir آشنایی داشته باشند. شما برای دریافت تاییدیه تحصیلی خود می توانید مقاله استعلام کد رهگیری تاییدیه دیپلم را مطالعه کنید.

در برخی مواقع مشاهده شده است که دانش آموزان بعد از دریافت کد تاییدیه تحصیلی متوجه اشکالاتی در آن می شوند که سریعا باید آن را ویرایش کنند. آن ها برای ویرایش کد تاییدیه تحصیلی خود باید مجددا مراحل دریافت کد تاییدیه تحصیلی را در سایت emt.medu.ir طی کنند و اطلاعات خود را با دقت بالایی درج کنند.

حال در برخی مواقع مشاهده شده است که دانش آموز قبل از صدور تاییدیه تحصیلی خود متوجه اشکالات خود در سامانه می شوند. در این حالت آن ها با ورود به سایت emt.medu.ir می توانند اطلاعات خود را ویرایش کنند.

سامانه emt.medu.ir

جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد استعلام مدرک تحصیلی سامانه سجاد کلیک کنید.

آموزش تصویری ویرایش تاییدیه تحصیلی در سامانه emt.medu.ir

همان گونه که در بالا به آن اشاره کردیم در صورتی که شما قبل از صدور تاییدیه تحصیلی خود متوجه اطلاعات نادرست خود در سایت تاییدیه تحصیلی شوید می توانید آن ها را از طریق سامانه emt.medu.ir ویرایش کنید. حال در زیر مراحل ویرایش کد تاییدیه تحصیلی را به صورت تصویری برای شما آموزش می دهیم:

✅ در مرورگر سیستم خود آدرس اینترنتی emt.medu.ir را جستجو کنید.

✅ در نتایج مشخص شده گوگل روی اولین آدرس مشابه کلیک کنید تا وارد سامانه تاییدیه مدرک تحصیلی شوید.

✅ روی گزینه «پیگیری تاییدیه تحصیلی» در صفحه اصلی کلیک نمایید.

ویرایش کد تاییدیه تحصیلی

✅ حالا کد ملی، کد پیگیری و کد امنیتی را در کادرهای مشخص شده درج و گزینه ادامه را انتخاب نمایید.

آموزش تصویری اصلاح کد سوابق تحصیلی

✅ در پنجره باز شده برای شما وضعیت درخواست تاییدیه تحصیلی درج شده است. به طوری که در آن نشان می دهد آخرین وضعیت تاییدیه تحصیلی شما چگونه است. در صورتی که هر گونه ایرادی در درخواست شما وجود داشته باشد آن را با رنگ قرمز در بالای صفحه نمایش می دهد که شما باید بر اساس آن ها اقدام به ویرایش کد تاییدیه تحصیلی کنید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد سامانه استعلام مدرک تحصیلی دانشگاهی کلیک کنید.

✅ برای این کار روی گزینه ویرایش در قسمت مشخص شده کلیک کنید تا امکان ویرایش کد تاییدیه تحصیلی را داشته باشید.

✅ بعد از ویرایش کد تاییدیه تحصیلی روی گزینه «تایید/ ادامه گام بعدی» کلیک کنید تا به مرحله بعدی بروید.

اصلاح اطلاعات در سامانه سوابق تحصیلی

✅ در این جا کلیه اطلاعات درج شده شما به صورت یک جا نمایش می شود تا در صورت بروز اشکال آن ها را اصلاح کنید. البته در این بخش نیز اگر هر گونه ایرادی توسط سیستم شناسایی شده باشد برای شما با خطر قرمز در بالا نمایش داده می شود. به طوری که شما می توانید با توجه به آن ها ویرایش کد تاییدیه تحصیلی خود را انجام دهید.

✅ بعد از آن که متوجه شدید در اطلاعات ثبت نامی شما هیچ گونه ایرادی وجود ندارد می توانید گزینه ثبت نهایی را بزنید. سپس رسید آن را در نزد خود نگه دارید.

ویرایش اطلاعات در سایت کد سوابق تحصیلی

مراحل ویرایش تاییدیه تحصیلی را در بالا برای شما بیان کردیم. اگر شما به هنگام انجام هر کدام از مراحل آن به مشکلی برخورد کردید می توانید جهت راهنمایی بیشتر با مشاوران ایران تحصیل تماس حاصل نمایید.

برای اطلاع از سامانه ثبت نام با سوابق تحصیلی دانشگاه آزاد کلیک کنید.

نکات ویرایش تاییدیه تحصیلی

👈 اگر در آخرین وضعیت پیگیری تاییدیه تحصیلی شما پیام «بررسی نشده توسط استعلام گیرنده» نوشته شده باشد؛ یعنی این که کلیه اطلاعات شما درست است و هیچ ایرادی در آن وجود ندارد. ولی هنوز سازمان مربوطه تاییدیه تحصیلی شما را مشاهده نکرده است. در حالی که وزارت آموزش و پرورش پاسخ آن را داده است.

👈 در اکثر مواقع دانش آموزان، شماره نظام یا پایه تحصیلی خود را اشتباه درج می کنند. به همین دلیل لازم است آن ها تاییدیه تحصیلی خود را ویرایش کنند.

👈 در صورتی که شما اطلاعات خود را قبل از صدور تاییدیه تحصیلی اصلاح کرده باشید، نیازی به پرداخت هزینه ندارید.

برای دریافت اطلاعات در مورد نحوه دریافت معدل دیپلم با کد ملی روی لینک مربوطه کلیک نمایید.

مشاوره جهت ویرایش کد تاییدیه تحصیلی

همان گونه که می دانید تاییدیه تحصیلی یکی از مدارک مهم است که شما در صحت اطلاعات آن دقت کافی را داشته باشید؛ زیرا کوچک ترین خطا در آن می تواند فرآیند بعدی شما را مختل کند. در برخی مواقع مشاهده شده است که دانش آموزان اطلاعات نظام آموزشی خود مانند پایه تحصیلی را اشتباه درج می کنند. در حالی که خودشان از این فرآیند خبر ندارند. لذا لازم است که آن ها برای جلوگیری از این اشتباهات، کلیه اطلاعات خود را به کمک مشاور تحصیلی ثبت کنند.

کارشناسان ایران تحصیل به دلیل سابقه طولانی در زمینه ارائه انواع مشاوره های تحصیلی، قادر هستند در تمامی ساعات شبانه روز پاسخگوی سوالات شما باشند تا اطلاعاتتان را در اسرع وقت ویرایش کنند.

مشاوره ویرایش کد تاییدیه تحصیلی

جهت اطلاع از استعلام مدرک تحصیلی با کد ملی و راهنمای تصویری آن کلیک نمایید.

اخبار مربوط به تاییدیه تحصیلی

📌 سامانه تاییدیه تحصیلی دانشگاه آزاد راه اندازی شد

سامانه استعلام آنلاین تأییدیه تحصیلی فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی راه اندازی شد. این سامانه به منظور تأیید صحت دانشنامه‌های این دانشگاه به نشانی http://estelam.iau.ir در دسترس عموم قرار دارد. لذا کلیه سازمان‌ها، نهادها، دانشگاه‌ها، مراکز آموزش عالی و شرکت‌های خصوصی برای دریافت کد دسترسی به این سامانه می توانند با مرکز سنجش، پذیرش و فارغ‌التحصیلی دانشگاه آزاد مکاتبه کنند.

خلاصه مقاله ویرایش تاییدیه تحصیلی

در این مقاله از ایران تحصیل برای آن دسته از دانش آموزانی که متوجه شدند در تاییدیه تحصیلی آن ها ایراداتی وجود دارد، صحبت کردیم. به طوری که روش ویرایش تاییدیه تحصیلی را برای آن ها توضیح دادیم. اگر آن ها بعد از صدور تاییدیه تحصیلی خود متوجه شدند که اطلاعات آن ها ایرادی دارد، باید دوباره درخواست تاییدیه تحصیلی خود را ثبت کنند.

حال در صورتی که قبل از صدور تاییدیه تحصیلی متوجه اشتباهات خود شده باشند می توانند با مراجعه به سامانه emt.medu.ir اطلاعات خود را بازبینی و اصلاح کنند. حال اگر شما باز هم سوالی در رابطه با ویرایش کد تاییدیه تحصیلی داشته باشید که به جواب آن نرسیدید می توانید آن را با کارشناسان ایران تحصیل در میان بگذارید.

جهت دانلود پی دی اف این مقاله کلیک کنید.

5/5 - (1 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

آیا برای ویرایش کد تاییدیه تحصیلی باید هزینه پرداخت کنیم؟

در صورتی که تاییدیه شما توسط وزارت آموزش و پرورش صادر شده باشد باید دوباره هزینه آن را پرداخت کنید. در غیر این صورت نیازی به واریز هزینه استعلام تاییدیه تحصیلی ندارید.

چگونه تاییدیه تحصیلی را استعلام بگیریم؟

شما برای این کار می توانید به سامانه emt.medu.ir مراجعه کنید و در آن جا با درج اطلاعات خواسته شده مانند کد ملی و شماره پیگیری آن را استعلام بگیرید.

تاییدیه تحصیلی چگونه ارسال می شود؟

شما برای ارسال تاییدیه تحصیلی خود نیازی به مراجعه حضوری ندارید. بلکه خود آموزش و پرورش آن را به صورت محرمانه و آنلاین به سازمان استعلام گیرنده ارسال می کند.

نظرات

41 دیدگاه دربارهٔ «ویرایش تاییدیه تحصیلی»

  1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

    سلام وقت بخیر به آموزش و پرورش مراجعه کنید

  2. Avatar photo پرهام گفت:

    سلام من تو تاریخ ۰۶/۲۹ تاییدیه تحصیلی رو ویرایش کردم ولی اسم دانشگاه رو اشتباه زدم الان کد پیگیری رو میزنم با کد ملی میگی تاییدیه ای یافت نشد

    1. Avatar photo مشاور ذوالنورنیا گفت:

      سلام وقت بخیر
      دوباره درخواست جدید بدهید

  3. Avatar photo صبا گفت:

    سلام من یک بار برای ترمیم معدل تاییدیه تحصیلی گرفتم ولی الان که میخوام برای دانشگاه تاییدیه بگیرم نمیتونم انجام بدم باید چیکار کنم ممنون

    1. Avatar photo مشاور صادقی گفت:

      سلام
      تماس بگیرید

بارگذاری دیدگاه های بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • راهنمای جامع دریافت مدرک دیپلم از آموزش و پرورش

    راهنمای جامع دریافت مدرک دیپلم از آموزش و پرورش ۱۴۰۳ | ایران تحصیل

    در این متن قصد داریم شیوه دریافت مدرک دیپلم از آموزش و پرورش و مدرسه را با شما به اشتراک بگذاریم. در صورتی که قصد دارید مهاجرت کنید و یا بورسیه شوید قطعا به اصل این مدرک نیاز پیدا می...
  • استعلام مدرک تحصیلی سامانه سجاد

    استعلام مدرک تحصیلی سامانه سجاد

    همانطور که جهان به سمت تکنولوژی و پیشرفت در حال حرکت است، اکثر امور اداری هم به سمت آنلاین و غیر حضوری شدن میرود و این بار وزارت علوم سامانه ای برای دانشجویان معرفی کرده است که خدمات متنوعی ارائه...
تماس با مشاور