ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

وقتی شاد بالا نمیاد چیکار کنیم؟

  • دسته بندی:
  • دیدگاه ها: ۰
  • تاریخ بروزرسانی: ۱۲ مهر ۱۴۰۲
وقتی شاد بالا نمیاد چیکار کنیم
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

اگر تا به امروز از خود پرسیده اید که سامانه شاد را باید از کجا دانلود و نصب کنید و یا وقتی شاد بالا نمیاد چیکار کنیم، این مطلب را از دست ندهید. چرا که در ادامه بهترین محل برای نصب سامانه شاد و همین طور دلیل باز نشدن این برنامه را برای شما توضیح داده ایم. اپلیکیشن شاد، پیام رسانی می باشد که علت خلق آن یک ویروس بسیار کوچک بود. ویروس منحوسی که بی خبر وارد زندگی مردم تمام جهان شد و آن را زیر و رو کرد. مردمی که با حمله این ویروس بسیار غافلگیر شده بودند و برای مواجهه با آن تدبیری جز قرنطینه و فاصله گذاری اجتماعی نداشتند. به همین خاطر باید هر چیزی که مردم را از خانه ها بیرون می کشید، برای مدتی کنار گذاشته می شد. از جمله تحصیل در مدرسه!

به این منظور که دانش آموزان در این شرایط بحرانی از تحصیل دور نمانند، روشی نوین برای آموزش در نظر گرفته شد. این بار هم تکنولوژی به کمک بشر آمد و باعث شد تا دانش آموزان از تحصیل دور نمانند.  وزارت آموزش و پرورش با ساخت و معرفی سامانه ای به نام شاد، به عنوان مدارس مجازی و آنلاین، خانه را تبدیل به مکانی برای آموزش فرزندان کرد. این سامانه پیام رسان، دارای بخش های مختلفی می باشد که از مهم ترین آن ها می توان به کانال ها و گروه ها اشاره نمود. در این کانال ها و گروه ها، دانش آموزان و معلمان و مدیران به دلیل رابط کاربری آسان این برنامه به راحتی می توانند دروس غیر فیزیکی خود را با استفاده از Live، ویدئو، ویس، فایل، عکس و… بر پا کرده و از آن بهره مند شوند. اما، گاهی اوقات ممکن است که مشکلاتی را برای افراد ایجاد کند و افراد بپرسند وقتی شاد بالا نماید چیکار کنیم؟ اگر شما هم این سوال را دارید، در ادامه مقاله با ما همراه باشید.

درباره وقتی شاد بالا نمیاد چیکار کنیم

معرفی سامانه شاد

همان طور که پیش تر گفته شد، برنامه شاد، برنامه ای است که در مدت زمان قرنطینه و به منظور جلوگیری از خروج افراد جامعه به خصوص دانش آموزان از خانه، از سوی وزارت آموزش و پرورش معرفی شد. این برنامه با داشتن قابلیت هایی مانند کانال ها و گروه های مختلف و همین طور ذخیره سازی کلاس های برگزار شده و یا ویدئو، ویس، فایل، عکس و…، تحصیل غیر حضوری را در چند سال اخیر برای دانش آموزان سهولت بخشیده است.

اما باید بدانید که وقتی شاد بالا نماید چیکار کنیم و برای جلوگیری از بروز این اتفاق به خصوص در زمان برگزاری امتحانات و یا در زمان آشنایی با نحوه پاسخگویی به سوالات آزمون سامانه شاد، جلوگیری کنید. با ما همراه باشید.

جهت آشنایی و اطلاع از نحوه پاسخگویی به سوالات آزمون سامانه شاد، بر روی لینک کلیک کنید.

روش های نصب نسخه سالم برنامه شاد

یک نسخه قدیمی و یا خراب، می تواند علاوه بر آسیب رساندن به دستگاه شما، باعث تلف شدن وقت نیز بشود. به همین خاطر باید در انتخاب سایت برای دانلود برنامه شاد، دقت کنید. اپلیکیشن انتخابی شما باید با ویندوز و یا نسخه اندروید و یا حتی ios سازگار و متناسب باشد. هم چنین باید به طور کامل به روز باشد. چرا که به دلیل نو پا بودن این سامانه، مدام در حال تغییرات می باشد. توجه داشته باشید که در زمان نصب سامانه شاد برای ویندوز، این کار را با دقت انجام دهید. چرا که نسبت به اندروید سخت تر می باشد.

برای دانلود اپلیکیشن شاد برای کامپیوتر کلیک کنید.

وقتی پیام های شاد بالا نمیاد چه باید کرد؟

این امکان وجود دارد که هر اپلیکیشنی دچار ایرادات و اختلالاتی شود که سامانه شاد از این قاعده مستثنی نمی باشد. همان طور که پیش تر گفته شد نسخه اپلیکیشن اگر دچار مشکل شود، ممکن است سامانه شاد باز نشود. اما در برخی از زمان ها این برنامه نیاز به آپدیت و یا به روز رسانی دارد و با دانلود نسخه به روز شاد، می توانید این مشکل را برطرف کنید.

لازم به ذکر است که در برخی اوقات ایراد از سامانه نبوده و گوشی و یا سیستم با مشکل مواجه شده است. در صورتی که سایت انتخابی شما به منظور دانلود این برنامه، مورد اعتماد باشد، بدون شک نسخه اپ سالم می باشد. اما اگر شاد در گوشی شما پاسخ نمی دهد و پیام های شاد بالا نمی آید، قطعا مشکل از گوشی موبایل شما و یا حافظه خارجی آن می باشد.

پاسخ به سوال وقتی شاد بالا نمیاد چیکار کنیم

در صورتی که گوشی شما مشکل سخت افزاری پیدا کرده باشد، در نرم افزار های دیگر نیز دچار مشکل شده و تنها این مسئله به سامانه شاد منتهی نمی شود. هنگامی می توان گفت که حافظه خارجی دچار مشکل شده است که باعث کار نکردن شاد شده باشد. شما می توانید از طریق مراحل زیر، محل ذخیره سازی برنامه شاد را که بر روی حافظه خارجی می باشد را به حافظه داخلی موبایل انتقال دهید:

از مسیر تنظیمات (Settings) / برنامه ها (applications) / مدیریت برنامه ها (applications) (manager) /  اپلیکیشن شاد (shad app) / تغییر محل ذخیره  (Storage). توجه داشته باشید در صورت آسیب دیدن حافظه خارجی، اکثر فایل ها ذخیره سازی شده بر روی آن، دچار مشکل می شوند و این مسئله صرفا مربوط به سامانه شاد نیست.

در صورتی که سامانه شاد بر روی حافظه داخلی موبایل ذخیره سازی شده است، اما بالا نمی آید و شما می خواهید بدانید که وقتی شاد بالا نمیاد چیکار کنیم، بهتر است که حافظه داخلی را خالی کنید. چرا که سامانه شاد فضای کافی برای عملکرد مطلوب ندارد. توجه داشته باشید که اگر با راهکار های ارائه شده مشکل شما حل نشد، دستگاه خود را ریست کنید و سپس برنامه به روز شده را از سایتی معتبر دانلود نمایید. ریست کردن هیچ یک از داده های شما را پاک نمی کند و تنها به گوشی موبایل کمک می کند تا عملکرد مطلوب تری را از خود نشان دهد.

در صورتی که ریست کردن نیز به عملکرد سامانه شاد کمکی نکرد، به عنوان راهکار آخر گوشی خود را بازگشت از کارخانه بزنید. عمل بازگشت از کارخانه، بر عکس ریست کردن، تمامی اطلاعات گوشی شما از جمله پیامک ها، لیست تماس، لیست مخاطبین، تمامی برنامه های نصب شده و… را پاک نموده و گوشی شما همانند روز اولی می شود که آن را خریداری کرده اید!

برای آشنایی و نحوه رفع مشکلات برنامه شاد کلیک کنید.

بررسی ویژگی های نسخه سالم و بدون مشکل سامانه شاد

یک برنامه سالم باید کاملا به روز باشد. هم چنین به دور از هر گونه قطعی باشد و سریع بالا بیاید. همین طور دچار خرابی نباشد. لازم است بدانید که یک برنامه سالم باید با نسخه اندروید، ویندوز و یا ios سازگاری داشته و متناسب باشد. البته نا گفته نماند که باید حجم مناسب باشد و عملکردی مطلوب داشته باشد.

تا به این جای مطلب سعی نمودیم به شما آموزش دهیم که ویژگی های یک برنامه سالم چیست و همین طور وقتی شاد بالا نمیاد چیکار کنیم. البته تمامی راهکار های داده شده صرفا زمانی موثر خواهد بود که شما از نسخه سالم برنامه شاد استفاده کرده باشید. در غیر این صورت هیچ کدام برای شما کار آمد نخواهد بود!

اطلاعیه:
برای تغییر مسیر ذخیره سازی سامانه شاد می توانید از مسیر تنظیمات (Settings) / برنامه ها (applications) / مدیریت برنامه ها (applications) (manager) /  اپلیکیشن شاد (shad app) / تغییر محل ذخیره  (Storage) استفاده کنید.

علت به روز رسانی نشدن برنامه شاد

اگر شما هم یکی از کاربران سامانه شاد هستید و به تازگی متوجه شده اید که این برنامه به روز رسانی نمی شود، این بخش از مطلب را از دست ندهید. در این بخش راهکار های نوینی را جهت به روز رسانی برنامه شاد به شما ارائه می دهیم.

برنامه شاد، راهکاری بود که وزارت آموزش و پرورش به منظور دور نگه داشتن دانش آموزان از مدرسه ضمن دور نماندن ساز تحصیل ارائه داد. این برنامه پیام رسان، به صورت یک مدرسه مجازی فعالیت می کند و با هدف حفظ سلامت دانش آموزان و پرسنل مدرسه شروع به کار کرد. سازندگان این برنامه به منظور مشکلاتی که امکان داشت به وجود بیاید، تدابیر مختلفی را اندیشیده اند. از مهم ترین این تدابیر می توانیم از کنترل گروه ها و کانال های این برنامه به دست مدیران مدارس و لزوم احراز هویت برای ورود به این کانال ها نام ببریم. در برنامه شاد، دانش آموزان، معلمان و مدیران پس از احراز هویت شروع به کار می کنند و کلاس آنلاین خود را برگزار می نمایند.

 

راه حل وقتی شاد بالا نمیاد چیکار کنیم

یکی دیگر از الزامات این برنامه، به روز رسانی مکرر آن می باشد که متاسفانه در این برنامه گزینه به روز رسانی وجود ندارد و ما به دلیل این موضوع در این بخش از مطلب خواهیم گفت که می توانید با به روز رسانی مکرر این سامانه، از کاهش سرعت برنامه، هنگی و برخی از اتفاقات دیگر جلوگیری نمایید. اگر جزو افرادی محسوب می شوید که نمی توانید برنامه شاد را در گوشی خود به روز رسانی یا همان آپدیت کنید، در ادامه نکات و راه حل هایی را ارائه می دهیم که چندان خالی از لطف نیست.

 

راهکار هایی برای حل مشکل به روز نشدن برنامه شاد

برای به روز رسانی کردن سامانه شاد، حتما آن را از سایت و یا محلی دانلود کنید که لینک سالم را در اختیار شما قرار داده باشد. برخی از سایت ها دارای بد افزار می باشند که می توانند عملکرد برنامه شاد را با مشکل مواجه کنند. از این رو برای دانلود برنامه شاد به سراغ سایتی معتبر بروید.

شما می توانید برای بررسی سایت معتبر به منظور دانلود و هم چنین به روز رسانی سامانه شاد، با شماره 9099075307 تماس بگیرید تا کارشناسان ایران تحصیل در این زمینه به شما یاری دهند.

برای دانلود پی دی اف این مقاله کلیک کنید.

خلاصه مطلب

به طور کلی راهکاری های مختلفی از جمله ریست کردن گوشی، باز گردانی گوشی به زمان خروج از کارخانه، حذف نصب و نصب مجدد برنامه شاد و همین طور تغییر مسیر ذخیره سازی سامانه شاد در دستگاه و گوشی موبایل وجود دارد که هر کدام می توانند جوابی برای پرسش وقتی شاد بالا نمیاد چیکار کنیم، باشند. به شما توصیه می کنیم برای جلوگیری از بروز هر گونه خطا و عدم عملکرد مطلوب برنامه شاد، به صورت مدام آن را از سایت های معتبر و شناخته شده به روز رسانی کنید. اگر در این زمینه سوالی دارید و یا به کمکی نیاز دارید، در ادامه مقاله با ما همراه باشید.

3.6/5 - (11 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

آیا پس از نصب پیام رسان توسط مدیر، معلم، دانش آموز و یا اولیا، باید گروه های درسی و کلاس را تعریف کنیم؟

پس از ورود و احراز هویت مدیر مدرسه، کلاس های مدرسه به صورت خودکار تعریف خواهند شد.

به چه دلیل گوشی موبایل من اجازه نصب سامانه شاد را نمی دهد؟

برای دسترسی دادن گوشی موبایل به منظور نصب سامانه شاد باید به تنظیمات (setting) گوشی مراجعه کنید و اجازه نصب اپلیکیشن را فعال کنید.

آیا پیام رسان شاد، نسخه دسکتاپ (ویندوز / مک / لینوکس) دارد؟

در حال حاضر فقط نسخه اندروید این سامانه در دسترس می باشد.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • لیست مدارس آموزش از راه دور

    لیست مدارس آموزش از راه دور 1403 + زمان و شرایط + هزینه

    اطلاع از لیست مدارس آموزش از راه دور کمک می‌کند تا شما بتوانید از میان مدارسی که به صورت غیر حضوری فعالیت دارند؛ مدرسه‌ای که از نظر شما امکانات بهتری در اختیارتان قرار می‌دهد را انتخاب کنید. مدارس آموزش از...
  • شهریه مدارس نمونه دولتی

    شهریه مدارس نمونه دولتی 1403 + کلیه مقاطع | ایران تحصیل

    در میان مراکز آموزشی دولتی، مدارس نمونه دولتی از امتیاز و رتبه بسیار خوبی برخوردارند؛ به همین دلیل نیز بسیاری از دانش‌ آموزان برای ورود به این مدارس با شرکت در آزمون ورودی آن با یکدیگر رقابت می‌ کنند. یکی...
  • ثبت نام دبیرستان البرز

    ثبت نام دبیرستان البرز 1403 {شرایط جدید} + ورود mandegaralborz

    دانش‌آموزانی که تمایل به ادامه تحصیل و ثبت نام دبیرستان البرز در دوره  متوسطه دوم دبیرستان ماندگار البرز را دارند، می‌توانند در دوره زمانی مقرر با مشاهده شرایط ثبت نام دبیرستان البرز برای ثبت‌نام آزمون سال تحصیلی ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴...
  • سایت آموزش و پرورش ترمیم معدل

    سایت آموزش و پرورش ترمیم معدل + بخشنامه 1403

    سایت آموزش و پرورش ترمیم معدل به نشانی اینترنتی my.medu.ir برای انجام ثبت نام جهت ترمیم معدل و ایجاد سابقه تحصیلی ایجاد‌ شده‌ است. افرادی که تمایل دارند تا سوابق تحصیلی خود را ایجاد کرده و معدل خود را ترمیم...
تماس با مشاور