ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشکلات برنامه شاد + راهنما رفع مشکل اینترنت + سوالات متداول | ایران تحصیل

مشکلات برنامه شاد
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

برای نصب و دریافت رایگان و مستقیم برنامه شاد برای اندروید و آیفون تماس بگیرید.

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

مشکلات برنامه شاد را معمولا با بروزرسانی‌های جدید برطرف می‌کنند. اما با این حال همواره دانش‌آموزان به هنگام کار با این نرم‌افزار دچار مشکلاتی می‌شوند که آن را طی گزارش مشکلات برنامه شاد اعلام می‌کنند تا مسئولین محترم بتوانند هر گونه اختلال در برنامه شاد را برطرف کنند. خوب است بدانید که علاوه بر دانش‌آموزان، معلمان نیز به هنگام کار با این نرم‌افزار به مشکلات متعددی برخورد می‌کنند. زیرا این نرم‌ افزار کاربران زیادی دارد و هر گونه ترافیک یا کندی اینترنت در آن موجب اختلال در برنامه شاد می‌شود.

مشکلات برنامه شاد موجب ناراحتی و تاخیر در کلاس‌های آنلاین دانش‌ آموزان و معلمان می‌شود. بنابراین آن‌ها باید در چه سریع‌تر این مشکلات برنامه شاد در آیفون و اندروید را حل کنند. از آنجا که داشتن مرجع مطمئن برای حل مشکلات برنامه شاد برای معلمان و دانش‌آموزان بسیار مهم است. جهت دریافت مشاوره در مورد مشکلات برنامه شاد، راهنما رفع مشکل اینترنت برنامه شاد برای معلمان با مشاوران ایران تحصیل از طریق شماره 9099075307 تماس بگیرید تا پاسخگوی سوالات شما عزیزان باشند.

آشنایی با مشکلات برنامه شاد

برنامه شاد یکی از نرم‌افزارهای جدید وزارت آموزش و پرورش کشور است که از طریق آن آموزش آنلاین و مجازی برای دانش‌آموزان فراهم می‌کند. زیرا با شیوع ویروس کرونا و تعطیلی مدارس، وزارت آموزش و پرورش برای پیشبرد اهداف آموزشی خود نرم‌افزار شاد را ایجاد کرده است. به همین دلیل دانش‌آموزان باید از این نرم‌افزار آنلاین برای ادامه تحصیل خود استفاده کنند.

در واقع برنامه شاد اولین تجربه آموزش مجازی کشور است. بنابراین می‌توان انتظار داشت که این نرم‌افزار مانند نرم‌افزارهای دیگر مشکلاتی داشته باشد اما برای برطرف کردن آن، دانش اموزان می‌توانند با پشتیبانی شاد در ارتباط باشند. بسیاری از کارشناسان بر این عقیده هستند که مشکلات برنامه شاد برای معلمان و دانش‌آموزان سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۴ هر چه سریعتر برطرف شده است. زیرا اگر در اسرع وقت به حل مشکلات این نرم‌افزار آموزشی توجه نکنیم. ممکن است دانش‌آموزان و معلمان از درس و مدرسه خود عقب بیافتند.

هر چند که آموزش و پرورش سعی کرده است تمام مشکلات برنامه شاد را در اسرع وقت برطرف کند. اما هم چنان گزارش مشکلات برنامه شاد از جانب معلمان، دانش‌آموزان و اولیا آن‌ها اعلام می‌شود. به غیر از مشکلات شاد در گوشی، مشکلات شاد وب هم باعث شده عده‌ای از دانش آموزان نتوانند به موقع وارد کلاس شوند.

آشنایی با مشکلات برنامه شاد

جهت چگونه در سامانه شاد ثبت نام کنیم کلیک کنید.

رفع مشکل «این برنامه فقط روی گوشی‌های هوشمند اندرویدی قابل نصب است» در برنامه شاد

در برخی مواقع اعلام شده است که معلمان و دانش‌آموزان به هنگام نصب برنامه شاد با پیام «این برنامه فقط روی گوشی‌های هوشمند اندرویدی قابل نصب است.» مواجه می‌شوند. آن‌ها برای این مشکل و مشکلات برنامه شاد در آیفون می‌توانند نسخه تحت وب آن را دریافت و استفاده کنند.

این نسخه به دانش‌آموزان و معلمان اجازه می‌دهد تا برنامه شاد را در گوشی‌های آیفون یا کامپیوترهای شخصی نصب کنند. البته دانش‌آموزان و معلمان می‌توانند با نصب نرم‌افزار شبیه‌ساز اندروید در کامپیوتر شخصی خود نیز نسخه اندروید نرم‌افزار شاد را به راحتی نصب کنند.  گر شما قصد داشته باشید اطلاعات جامعی را در مورد مشکلات برنامه شاد در آیفون به دست بیاورید، یا نسخه تحت وب نرم‌افزار شاد را نصب کنید، می‌توانید با کارشناسان ایران تحصیل در تماس باشید تا شم عزیزان را راهنمایی کنند.

اطلاعیه

شماره تلفن 43081؛ شماره پشتیبان رسمی آموزش و پرورش از برنامه شاد می‌باشد.

راه‌ حل مشکلات فنی نرم‌ افزار شاد

مشکلات فنی نرم‌ افزار شاد می‌تواند راه‌حل‌های مختلفی داشته باشد که راهنمای زیر می‌تواند در این مورد شما را بیشتر یاری کند:

نرم‌ افزار شاد برای گوشی‌های اندروید ساخته شده است و قابل استفاده بر روی گوشی‌های آیفون نمی‌باشد. بنابراین دانش‌آموزان و معلمانی که گوشی آیفون دارند باید منتظر بمانند تا نسخه آیفون آن منتشر شود. البته آن‌ها می‌توانند در حال حاضر از نسخه تحت وب آن استفاده کنند.

برای نصب نرم‌افزار شاد به گوشی هوشمند با نسخه اندروید 4.4 به بالا نیاز دارید. بنابراین در گوشی‌هایی که سیستم‌عامل آن‌ها کمتر از 4.4 باشد نمی‌توانید نرم‌افزار شاد را نصب کنید.

شما برای نصب شاد نیاز به فضای خالی دارید که این فضا باید شامل حجم نرم‌افزار (حدود 20 مگابایت) و اجرای آن باشد. هم‌چنین بعد از نصب و اجرای نرم‌افزار، دانش‌آموزان باید بتوانند تمام اطلاعات لازم را در این نرم‌افزار ذخیره کنند. معمولا دانش‌آموزان و معلمان اطلاعات زیادی را در کانال آموزشی قرار می‌دهند که باید مابقی افراد آن را دانلود و ذخیره کنند.

بنابراین گوشی هوشمند شما فضای خالی برای این موارد را داشته باشد. البته یکی از اختلال در برنامه شاد عدم اجازه تلفن همراه برای نصب برنامه می‌باشد که برای حل این مشکل فنی باید به بخش تنظیمات آن در گوشی مراجعه کنید و از قسمت تنظیمات گوشی ( settings )  اجازه نصب نرم‌افزار را بدهید.

راه‌ حل مشکلات فنی نرم‌ افزار شاد

جهت اطلاع از دانلود اپلیکیشن شاد آخرین نسخه بر روی لینک کلیک کنید.

بنر کال تو اکشن

رفع خطاهای 401، 403 و غیره در برنامه شاد

هر کدام از خطاهای 401، 403 و غیره معنای خودشان را دارند که شما برای برطرف کردن آن‌ها بهتر است با کارشناسان با تجربه در این زمینه صحبت کنید. که کارشناسان ایران تحصیل می‌توانند در این زمینه به شما کمک کنند.

خوب است بدانید که این خطاها اکثرا از جانب اطلاعات نادرستی است که دانش‌آموز یا معلمان وارد می‌کنند. زیرا قبل از آن که دانش‌آموزان یا معلمان وارد شاد شوند اطلاعات آن‌ها توسط مدیر مدرسه در سامانه سناد ذخیره می‌شود.

بنابراین دانش‌آموزان باید از اساس اطلاعات مندرج در سامانه سناد وارد برنامه شاد شوند که این خطاها اکثر به دلیل عدم تطابق اطلاعات مندرج دانش‌آموزان و معلمان با سامانه سناد می‌باشد که در زیر به چند مورد آن‌ها اشاره می‌کنیم:

خطای 401 و 402 برنامه شاد

در اکثر مواقع شما با بازگشت به مرحله قبل و دوباره انجام دادن مراحل بعدی ثبت‌نام می‌توانید این خطاها را برطرف کنید. در غیر این صورت با مدیر مدرسه خود تماس گرفته و بعد از اصلاح اطلاعات آن توسط مدیر مدرسه ظرف 24 ساعت آینده وارد برنامه شاد شوید.

برای نصب شاد در کامپیوتر بر روی لینک کلیک کنید.

خطای 403 برنامه شاد

در اکثر مواقعی که معلمان و دانش‌آموزان گزارش مشکلات برنامه شاد را می‌دهند در آن خطای 403 نیز به چشم می‌خورد. آن‌ها برای حل این مشکل باید راه‌حل‌های زیر را در نظر بگیرند:

  • فیلترشکن خود را خاموش کنند.
  • زبان صفحه کلید خود را به انگلیسی تغییر دهند.
  • صحت اطلاعات درج شده در سامانه سناد را چک کنند.
  • در مرورگر دیگری اجرا کنند.
  • ترافیک و سرعت اینترنت خود را چک کنند. زیرا در اکثر مواقع سرعت اینترنت بیش از حد کند می‌باشد.
  • نسخه سیستم‌عامل یا مرورگر خود را بروز رسانی کنند یا از نسخه مرورگر دیگری مانند فایرفاکس یا کروم استفاده کنند.
  • از گوشی دیگری برای ورود به برنامه استفاده کنند.

رفع خطا 403 برنامه شاد

خطای 406 برنامه شاد

هر دانش‌آموز معمولا 5 دقیقه زمان دارد تا مشخصات فردی خود در برنامه شاد ذخیره کند. این کار برای افزایش امنیت در برنامه شاد انجام می‌گیرد. بنابراین اگر مهلت 5 دقیقه دانش‌آموزان تمام شود، آنگاه آن‌ها با خطای 406 مواجه می‌شوند. بنابراین در این حالت باید دوباره اطلاعات فردی خود را در شاد ذخیره کنند.

رفع خطاهای 401، 403 و غیره در برنامه شاد

خطای 417 در برنامه شاد

خطای 417 بسیار شبیه خطای 403 است. این خطا بیشتر زمانی رخ می‌دهد که آی پی اینترنت شما برای خارج از کشور می‌باشد که در این حالت باید فیلترشکن خود را خاموش کنید. زیرا نرم‌افزار شاد تنها آی‌پی‌هایی را که متعلق به ایران هستند را می‌شناسد.

برای نحوه ثبت نام در اپلیکیشن شاد بر روی لینک کلیک کنید.

 رفع مشکل اینترنت شاد دانش‌ آموزان و معلمان

برنامه شاد به دلیل آنلاین بودن هزینه اینترنت بالایی برای دانش‌ آموزان معلمان دارد. به همین دلیل وزارت آموزش و پرورش برای رفع مشکل اینترنت شاد رایزنی‌هایی را با شورای عالی فضای مجازی داشته است تا بتوانند اینترنت برنامه شاد را رایگان کند. در حال حاضر آن‌ها موفق شدند اینترنت شاد را برای معلمان و دانش‌ آموزان سراسر کشور رایگان کنند که شما برای رفع مشکل اینترنت شاد می‌توانید کد فعال آن را دریافت کنید.

 رفع مشکل اینترنت شاد دانش‌ آموزان و معلمان

مشکل عدم احراز هویت  و اختلال در برنامه شاد

در طی گزارش مشکلات برنامه شاد مواجه شدیم که برخی از معلمان و دانش‌ آموزان با مشکل عدم احراز هویت در برنامه شاد مواجه هستند. شما برای حل این مشکل دوباره وارد لیست دانش‌آموزان برنامه شاد شوید تا از این طریق احراز هویت خود را کامل کنید. البته راه حل دیگری برای حل مشکل احراز هویت در برنامه شاد وجود دارد که آن هم استفاده از اپلیکیشن شاد می‌باشد. اما به یاد داشته باشید که توجه به نکات زیر می‌تواند مشکل احراز هویت در برنامه شاد را برطرف کند:

  • زبان گوشی خود را انگلیسی کنید. زیرا در اکثر گزارش مشکلات برنامه شاد مشاهده شده است که دانش‌آموزان و معلمان شماره ملی و تاریخ تولد خود را به صورت فارسی درج می‌کنند که در این صورت نرم‌افزار کاراکترهای فارسی را تشخیص نمی‌دهد. به همین دلیل به مشکل برخورد می‌کند.
  • اگر به هنگام احراز هویت فیلترشکن گوشی شما روشن باشد حتما آن را خاموش کنید.
  • محیط نسخه وب برنامه شاد نسبت به نسخه اندروید آن بسیار ساده است. بنابراین شما در صورتی که مشکل احراز هویت در گوشی خود داشته باشید می‌توانید از طریق مرورگر خود به نسخه تحت وب آن متصل شوید.
  • استفاده از یک تلفن همراه دیگر می‌تواند یکی از راه‌حل‌های مشکل احراز هویت برنامه شاد باشد. زیرا ممکن است نسخه اندروید گوشی شما پایین باشد یا مشکلات نرم‌افزاری دیگری وجود داشته باشد که اجازه احراز هویت را نمی‌دهد. به همین دلیل صورت بهتر است از گوشی‌های هوشمند دیگری برای احراز هویت شاد استفاده کنید. حال اگر بتوانید در گوشی دیگری احراز هویت کنید، آنگاه اطلاعات شما به صورت اتوماتیک در گوشی قبلی ذخیره می‌شود.
  • در برخی مواقع مشکل عدم احراز هویت در برنامه شاد از جانب سرور شاد می‌باشد یا این که اینترنت شما کند است. به همین دلیل لازم است در ساعات دیگری امتحان کنید.
  • در برخی حالت ممکن است اطلاعات هویتی شما به درستی درج نشده باشد. به همین دلیل بهتر است با مدیر مدرسه نیز صحبت کنید.

چنانچه مشکل شما به کمک راه‌حل‌های بالا حل نشد یا این که به توضیحات بیشتری در مورد این مشکل و سایر مشکلات برنامه شاد نیاز داشته باشید، می‌توانید با کارشناسان این سامانه تماس بگیرید.

برای اطلاع از احراز هویت در سامانه شاد کلیک کنید.

 رفع مشکل تک کاربری و چند کاربری در برنامه شاد

اگر در یک خانواده چند دانش‌آموز وجود داشته باشد، آنگاه آن‌ها برای استفاده از شاد باید گوشی جداگانه‌ای داشته باشند. در غیر این صورت آن‌ها نمی‌توانند به صورت هم‌زمان از یک نرم‌افزار استفاده کنند.

حال در صورتی که به چنین اختلال در برنامه شاد برخورد کردید می‌توانید با استفاده از اپلیکیشن clone app، دو ورژن از نسخه شاد را در یک موبایل یا تبلت نصب کنید. البته با نصب نسخه بروزرسانی شده نرم‌افزار شاد می‌توانید چندین اکانت مختلف اعم از دانش‌آموز یا معلم داشته باشید.

رفع مشکل دانلود در نرم‌ افزار شاد

برخی از معلمان و دانش‌آموزان در گزارش مشکلات برنامه شاد بیان می‌کنند که این برنامه امکان دانلود فایل‌ها و برنامه‌ها را نمی‌دهد. به طوری که آن‌ها نمی‌توانند فایل‌های خود را در این نرم‌ افزار دانلود یا آپلود کنند. معمولا این مشکل به کمک راه‌حل‌های زیر برطرف می‌شود:

  • در اکثر مواقع حافظه گوشی پر است. به همین دلیل شما نمی‌توانید فایلی را در برنامه شاد دانلود یا آپلود کنید. بنابراین لازم است مقداری از حافظه گوشی را خالی کنید.
  • در بسیاری از موارد معلمان و دانش‌آموزان با بروزرسانی برنامه شاد می‌توانند این مشکل را برطرف کنند.
  • کندی اینترنت می‌تواند یکی از عوامل دیگر دانلود و آپلود نشدن در برنامه شاد باشد. بنابراین بهتر است در این مواقع از اینترنت دیگری استفاده کنید.
  •  به دلیل بالا بودن ترافیک در برنامه شاد ممکن است انجام هر گونه دانلود یا آپلود فایل در این برنامه به مشکل برخورد کند. بنابراین بهتر است شما در ساعات دیگری امتحان کنید.

حل مشکل بالا نیامدن برنامه شاد

یکی از مشکلات شاد برای معلمان و دانش‌آموزان بالا نیامدن نرم‌افزار می‌باشد. به طوری که آن‌ها برای حل این مشکل می‌توانند راه‌حل‌های زیر را امتحان کنند:

  • در صورتی که حافظه گوشی شما پر شده باشد، آنگاه ممکن است برنامه شاد بالا نیاید. به همین دلیل بهتر است مقداری از حافظه گوشی خود را خالی کنید.
  • اگر نرم‌افزار شاد موجود در گوشی شما نسخه قدیمی ‌باشد در این صورت برنامه بالا نمی‌آید. بنابراین بهتر است نسخه برنامه شاد خود را بروزرسانی کنید.
  • گاهی اوقات ممکن است فایل شاد شما خراب باشد. به همین دلیل وقتی آن را باز می‌کنید بالا نمی‌آید. در این صورت بهت است نسخه اصلی برنامه شاد را از سایت‌های معتبر دانلود کنید که کارشناسان ایران تحصیل می‌توانند در این مورد شما را بیشتر راهنمایی کنند.
  • در صورتی که اگر در ساعات شلوغی کار به برنامه شاد مراجعه کنید ممکن است بالا نیاید. به همین دلیل بهتر است در ساعات دیگری امتحان کنید.

حل مشکل بالا نیامدن برنامه شاد

رفع مشکلات برنامه شاد در کامپیوتر

همان گونه که می‌دانید نسخه تحت وب نرم‌افزار شاد وارد بازار شده است. لذا دانش‌آموزانی که از مشکلات برنامه شاد در آیفون رنج می‌برند یا نسخه اندروید گوشی آن‌ها پایین است می‌توانند بدون نصب هیچ‌گونه نرم‌افزاری از نسخه تحت وب آن استفاده کنند.

هر چند که قبلا مشکلاتی مانند ارسال فایل صوتی در نسخه تحت وب شاد گزارش شده است. اما در بروزرسانی های اخیر این مشکلات برطرف شده است. حل کردن مشکلات برنامه شاد تحت وب مانند نسخه اندروید آن است.

بنابراین اگر شما به هر گونه مشکلی در نسخه تحت وب برنامه شاد برخورد کرده باشید، می‌توانید آن را مانند نسخه اندروید آن برطرف کنید. اما اگر نتوانستید آن‌ها را حل کنید می‌توانید از کارشناسان با تجربه ایران تحصیل استفاده کنید.

اطلاعیه

شما می‌توانید آخرین نسخه برنامه شاد را از وبسایت شاد آموزش پرورش medu.ir یا iranapp.me به صورت مستقیم دانلود. کنید. برای دانلود آن نیاز به 36 مگابایت حافظه و سیستم‌عامل اندروید 4.4 به بالا نیاز دارید. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با همکارنان ما در ایران تحصیل از طریق شماره 9099075307 در ارتباط باشید.

خلاصه مقاله مشکلات برنامه شاد

نرم‌افزار شاد یکی از نرم‌افزارهای جدید وزارت آموزش و پرورش است که برای آموزش مجازی دانش آموزان در شرایط کرونا ایجاد کرده است. دانش آموزان و معلمان معمولا به هنگام کار با این نرم‌افزار دچار مشکلاتی می‌شوند. ما در این مقاله به راه‌حل‌های مختلف مشکلات برنامه شاد اشاره کردیم و در مورد جواب کلی آن‌ها توضیحاتی دادیم.

چنانچه شما پس از مطالعه این مقاله به جواب سوالات و مشکلات برنامه شاد خود نرسید، می‌توانید با کارشناسان ایران تحصیل از طریق شماره 9099075307 در تماس باشید تا پاسخگوی سوالات شما عزیزان در ارتباط با راهنما رفع مشکل اینترنت برنامه شاد و گزارش مشکلات این برنامه باشند و اطلاعات لازم را در اختیار شما عزیزان قرار دهند.

جهت دانلود پی دی اف مقاله کلیک کنید.

5/5 - (1 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

برای نصب و دریافت رایگان و مستقیم برنامه شاد برای اندروید و آیفون تماس بگیرید.

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

مشکلات برنامه شاد را چگونه برطرف کنیم؟

شما برای رفع هر گونه اختلال در برنامه شاد می‌توانید مقاله بالا را مطالعه کنید. در غیر این صورت می‌توانید با کارشناسان ایران تحصیل در ارتباط باشید.

آیا برای رفع مشکل اینترنت شاد برنامه‌ای وجود دارد؟

بله، در حال حاضر اینترنت رایگان برای استفاده از نرم‌افزار شاد در اختیار معلمان و دانش‌آموزان قرار دارد که شما برای استفاده از آن باید کد اینترنت رایگان شاد را فعال کنید.

مشکلات برنامه شاد در آیفون را چگونه برطرف کنیم؟

در حال حاضر نسخه آیفون برنامه شاد وجود ندارد. اما شما می‌توانید از نسخه تحت وب یا شبیه‌ساز اندروید آن استفاده کنید.

 

نظرات

2 دیدگاه دربارهٔ «مشکلات برنامه شاد + راهنما رفع مشکل اینترنت + سوالات متداول | ایران تحصیل»

  1. Avatar photo Aylar Mortazi گفت:

    سلام وقتتون بخیر باشه
    میخواستم بگم که من وقتی که اصلاً برنامه شاد رو باز نمیکنم یا اف میشم منو آنلاین نشون میده
    دلیلش چیه ؟

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      سلام وقت بخیر
      برنامه را بروز رسانی کنید. در صورت حل نشدن مشکل با پشتیبانی تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • سامانه دریافت کد سوابق تحصیلی

    Dipcode.medu.ir + ورود به سامانه دریافت کد سوابق تحصیلی

    کد سوابق تحصیلی از طریق سامانه دانش آموزی کشور به نشانی my.medu.ir در دسترس کاربران است. در سال های گذشته داوطلبان باید جهت مشاهده کد سوابق تحصیلی به سامانه dipcode.medu.ir یا سایت sahat.medu.ir مراجعه می‌کردند. اما در حال حاضر داوطلبان...
  • لیست مدارس آموزش از راه دور

    لیست مدارس آموزش از راه دور 1403 + زمان و شرایط + هزینه

    اطلاع از لیست مدارس آموزش از راه دور کمک می‌کند تا شما بتوانید از میان مدارسی که به صورت غیر حضوری فعالیت دارند؛ مدرسه‌ای که از نظر شما امکانات بهتری در اختیارتان قرار می‌دهد را انتخاب کنید. مدارس آموزش از...
  • شرایط ادامه تحصیل در مدارس تیزهوشان

    شرایط ادامه تحصیل در مدارس تیزهوشان + آیین نامه ۱۴۰۳ | ایران تحصیل

    ادامه تحصیل در مدارس تیزهوشان به اندازه قبولی در آزمون و ورود به این مدارس چالش برانگیز است. از این رو رئیس مرکز ملی پرورش استعدادهای درخشان شرایط ادامه تحصیل در مدارس تیزهوشان در پایه ششم به هفتم و نهم...
  • رتبه قبولی دندانپزشکی سراسری

    رتبه قبولی دندانپزشکی سراسری 1403 + آخرین قبولی | ایران تحصیل

    از جمله اطلاعاتی که در طول مسیر کنکور می تواند به داوطلبان کمک بسیاری نماید کارنامه قبولی و رتبه قبولی دندانپزشکی سراسری در سال گذشته می باشد. از طریق این کارنامه و اطلاعات افراد می توانند برنامه ریزی بهتر و...
تماس با مشاور