ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

راهنمای تصویری نحوه ثبت نام در اپلیکیشن شاد | ایران تحصیل

  • دسته بندی:
  • دیدگاه ها: ۴
  • تاریخ بروزرسانی: ۱۹ دی ۱۴۰۲
نحوه ثبت نام در اپلیکیشن شاد
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

با توجه به تداوم استفاده از اپلیکیشن شاد و استفاده از طریق گوگل، موبایل و دیگر ابزار های ارتباطی جهت آموزش کلیه دروس مدرسه به دانش آموزان آشنایی افراد با ثبت نام در شاد ضروری و لازم به نظر می رسد.

هنوز مشخص نیست که تا چه زمانی استفاده از این نرم افزار جامع برای دانش آموزان، معلم ها و همین طور مدیران مدارس الزامی است و کی می توان از شر استفاده از این نرم افزار راحت شد.

اما یک چیز مشخص و واضح این است که با توجه به اوضاع کشور در رابطه با بیماری کرونا فعلاً‌ نمی توان نظری قطعی در رابطه با بازگشایی مدارس صادر کرد.

از این رو، اگر تاکنون اقدامی برای یادگری نحوه ثبت نام در اپلیکیشن شاد نکرده اید بهتر است مقاله حاضر را مطالعه کتید تا با نحوه ثبت نام در اپلیکیشن شاد آشنا شوید. البته در اینجا می توانید راهنمای تصویری احراز هویت اپلیکیشن شاد را نیز مشاهده بفرمایید.

پس ما را همراهی کنید تا با تمامی موارد ضروری در رابطه با نحوه ثبت نام در اپلیکیشن شاد آشنا شوید و دیگر مشکلی از بابت نحوه ثبت نام در اپلیکیشن شاد و شیوه نصب آن نداشته باشید.

 

آیا نحوه ثبت نام در اپلیکیشن شاد سخت است؟

شاید این سؤال برای شما هم با توجه به این موضوع که برخی از افراد در زمان نصب این نرم افزار برای شما هم مطرح شده باشد که آیا نحوه ثبت نام در اپلیکیشن شاد سخت و مشکل است؟

یا نه به راحتی می توان برای نصب آن اقدام کرد. اول این که دوستان عزیز شما حتماً‌ باید این نرم افزار را رروی گوشی هایی با سیستم عامل اندروید و نه هیچ سیستم عامل دیگری مثل IOS نصب کنید.

البته باید به ورژن سیستم عامل گوشی اندروید خود نیز توجه کنید. زیرا اگر ورژن آن پایین باشد به هیچ وجه نمی توانید کار نصب نرم افزار را بر روی گوشی خود انجام دهید.

پس اگر گوشی اندروید ندارید الزاماً باید برای تهیه آن اقدام کنید. مسئله دیگر این که، بله درست است افراد زیادی در زمان نصب اپلیکیشن شاد با مشکلاتی در زمان احراز هویت مواجه شده اند.

اما اگر این مشکلات برای شما هم ایجاد شده است به هیچ وجه استرس به خود راه ندهید. این مشکل به سادگی قابل حل است.

به این صورت که، در صورتی که در زمان احراز هویت به مشکل برخوردید فقط کافیست یک بار دیگر وارد نرم افزار شوید و مراحل رفته را باز از ابتدا بروید. این گونه دیگر شاهد دادن پیغام خطا از طرف سیستم نیستید. همچنین می‌توانید به راحتی از طریق شاد وب اقدام کرده و وارد کلاس شوید.

جهت اطلاع از نحوه قبولی و پذیرش در مدرسه های نمونه دولتی بر روی لینک مربوطه کلیک بفرمایید.

در مورد نحوه ثبت نام در اپلیکیشن شاد چه می دانید؟

مدتی است که دیگر خبری از پوشیدن لباس مدرسه و تند تند صبحانه خوردن برای دیر نشدن مدرسه نیست. چند ماهی است که دیگر دانش آموزی منتظر آمدن اتوبوس مدرسه نیست.

دیگر هیچ کس منتظر آمدن پنج شنبه جمعه برای خلاص شدن از حضور در کلاس نیست. دیگر کسی انتظار نمی کشد که شنبه فرا برسد و باز هم دوستان و همکلاسی هایش را ببیند، در حیاط مدرسه بدود و خنده های از سر شوق سر دهد.

حتی مدتی است که دیگر نمی توان برای آمدن زنگ تفریح و یا زنگ پایانی روز انتظار کشید و لحظه شماری کرد.

این ها همه چیزهایی است که الان دیگر با وجود ورود ویروس کرونا به ایران دیگر خبری از آن نیست.

حال تنها راه دریافت آموزش های درسی از طریق نرم افزاری به نام شاد است.

در واقع، چاره ای به جز این وجود ندارد. به هر حال نمی توان تدریس و آموزش بچه ها را متوقف کرد و باید همه چیز مانند قبل جریان داشته باشد.

آیا شما دوست عزیز دانش آموز اطلاعی از نحوه ثبت نام در اپلیکیشن شاد در گوشی اندروید دارید؟ آیا می دانید دقیقاً چه مراحلی را تا نصب کامل این نرم افزار باید طی کنید تا فرآیند ثبت نام کامل شود؟

در این بخش از مقاله حاضر، با شما هستیم تا اطلاعاتی کامل را در رابطه با نحوه ثبت نام در اپلیکیشن شاد در گوشی هایی با سیستم عامل اندروید خدمت شما عزیزان ارائه دهیم.

مراحل ثبت نام در شاد

  • برای شروع کار ثبت نام در اپلیکیشن شاد در ابتدا باید در مرورگر تلفن همراه خود آدرس اینترنتی shaddle.medu.ir را وارد کنید.
  • حال که وارد سامانه shaddle.medu.ir شدید در صفحه باز شده باید بر روی گزینه ورود به برنامه کلیک کنید.
  • با کلیک بر روی گزینه ورود به برنامه نوبت به درج شماره تلفن خود و یا والدین در فیلد تعبیه شده در نرم افزار می رسد. دقت داشته باشید که شماره تلفن همراه را به درستی وارد کنید. زیرا این گونه در مراحل بعدی ثبت نام با مشکل مواجه می شوید.
  • بعد از درج شماره موبایل خود و یا پدر یا مادر نوبت به درج کد فعال سازی ارسال شده در سیستم است. کد به شماره تلفن همراهی که در سامانه درج کرده اید ارسال می شود.
  • در صفحه بعدی باز شده موظف به وارد کردن نام و نام خانوادگی خود در سامانه شاد هستید. پس از اطمینان از صحیح وارد کردن نام و نام خانوادگی آن تیک بالای صفحه را بزنید تا به صفحه بعدی هدایت شوید.
  • با درج نام و نام خانوادگی باید در صفحه جدید باز شده گزینه ورود مدیر، معلم، دانش آموز را بزنید تا به صفحه بعدی بروید.
  • قدم بعدی احراز هویت در اپلیکیشن شاد است که در بخش بعدی با راهنمای تصویری احراز هویت اپلیکیشن شاد در خدمت شما دوستان و عزیزان همیشه همراه هستیم.

نصب اپلیکیشن شاد برای تمامی دانش آموزان جهت شرکت در کلاس ها و آزمون آنلاین الزامی به نظر میرسد.

راهنمای تصویری احراز هویت اپلیکیشن شاد

در این قسمت، به دلیل اهمیت احراز هویت در اپلیکیشن شاد قصد داریم راهنمای تصویری احراز هویت اپلیکیشن شاد به شما عزیزان ارائه کنیم.

مسلماً مطالعه این راهنمای تصویری احراز هویت اپلیکیشن شاد در زمان نصب این نرم افزار می تواند بسیار برایتان مفید واقع شود و مورد استفاده شما قرار بگیرد.

در صورتی که باز هم علی رغم ارائه راهنمای تصویری احراز هویت اپلیکیشن شاد در زمان نصب نرم افزار مشکلی در این رابطه داشتید می توانید از کمک مشاوران حاضر در مجموعه ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید تا هر آن چه را نیاز دارید برایتان توضیح دهند

در قدم اول برای احراز هویت شما دوست دانش آموز بعد از کلیک بر روی گزینه احراز هویت وارد سامانه ای به آدرس shad.medu.ir می شوید.

راهنمای تصویری احراز هویت

 

به محض ورود به سامانه shad.medu.ir جهت احراز هویت نوبت به درج اطلاعات درخواستی سیستم می رسد.

 

درج اطلاعات در سامانه شاد

 

پس از درج تمامی اطلاعات درخواستی سامانه shad.medu.ir لزوماً باید گزینه گروه کلاس من را بزنید.

دوستان عزیز با توجه به احتمال بروز خطا در این مرحله باید خدمت شما عزیز دانش آموز عرض کنیم که نگرانی از بابت این قضیه نداشته باشید.

سامانه موبایلی شاد

در نهایت می توانید با کلیکی ساده بر روی گزینه افزودن دانش آموز از لیست کلاس ها در برنامه شاد مطلع شوید.

 

ثبت نام در برنامه شاد از طریق گوگل

چگونه می توانم نسخه تحت وب نرم افزار شاد را نصب کنم؟

دوستان عزیز تنها راه استفاده از نرم افزار شاد نصب آن بر روی گوشی های دارای سیستم عامل اندروید نیست.

اگر گوشی مورد استفاده شما آیفون است در صورتی که تمایل به خرید گوشی اندروید ندارید می توانید از نسخه تخت وب این نرم افزار معروف استفاده کنید.

اگر شما هم به گوشی های اندرویدی دسترسی ندارید و در فکر استفاده از نسخه تحت وب نرم افزار تحت وب شاد هستید می توانید با مشاوران حاضر در مجموعه ایران تحصیل در این رابطه تماس حاصل فرمایید تا شما را از نحوه نصب این نرم افزار مطلع کنند.

برای آشنایی با مدارس غیر حضوری ایران بر روی لینک حاضر کلیک کنید تا اطلاعات لازم را در این زمینه بدست آورید.

آیا می توان اپلیکیشن شاد را روی تبلت نصب کرد؟

آیا مشکلی از بابت نصب این برنامه روی تبلت وجود ندارد؟ در پاسخ باید خدمت شما دوستان و عزیزان عرض کنیم که در یک صورت می توانید برنامه شاد را بر روی تبلت خود نصب کنید.

آن هم این که سیستم عامل تبلت شما اندروید باشد. در این صورت هیچ مشکلی بابت نصب نرم افزار شاد روی تبلت خود ندارید.

آیا امکان نصب برنامه شاد روی لپ تاپ یا کامیپوتر وجود دارد؟

شاید بسیاری از افراد تمایلی به استفاده از گوشی های تلفن همراه برای استفاده از نرم افزار شاد نداشته باشند و مایل به جایگزینی لپ تاپ یا کامیپوتر برای نصب و استفاده از نرم افزار شاد را داشته باشند.

اما در این جا باید خدمت شما دوستان و عزیزان عرض کنیم که شما نمی توانید نرم افزار شاد را روی سیستم عامل خود نصب کنید.

زیرا این نرم افزار تنها برای گوشی های هوشمند دارای سیستم عامل اندروید طراحی شده و هنوز نسخه کامپیوتر آن ساخته نشده است.

در نتیجه، چاره ای به جز استفاده از این نرم افزار روی گوش های تلفن همراه ندارید.

مشکلات استفاده از برنامه شاد که همه را کلافه کرده است

بحران بزرگ کرونا تمامی برنامه های آموزشی مدارس را در ایران بهم ریخت. با تق و لق شدن کلاس ها دولت تصمیم به ارائه نرم افزار شاد گرفت و از مردم درخواست نصب آن را کرد.

اما متأسفانه این برنامه ها چندان مقبول واقع نشده و بسیاری از خانواده ها و حتی بچه ها از نحوه کار با آن رضایت چندانی ندارند.

باید عرض کنیم که ایرادهای زیادی به این نرم افزار گرفته شده است که در ادامه مفصلاً راجع به آن صحبت می کنیم.

1) اولین ایراد مهم و بزرگی که از همان ابتدای انتشار این نرم افزار به آن گرفته شد این بود که افراد در زمان احراز هویت جهت کامل شدن فرآیند نصب با مشکل مواجه می شوند.

2) دومین ایراد این که واقعاً چرا نرم افزار شاد تنها باید بر روی سیستم عامل اندروید نصب شود؟! چرا امکان نصب آن بر روی سایر سیستم های عامل از جمله ios نیست؟!

این گونه، افرادی که گوشی اندرویدی ندارند باید برای تهیه آن اقدام کنند. حال تصورش را بکنید که خانواده ای به دلیل فقر نتواند گوشی اندروید برای فرزند خود تهیه کند.

در این مواقع واقعاً چه باید کرد؟! یعنی فرزند آن ها چون گوشی اندرویدی ندارد نباید درس بخواند؟!

این موضوع در واقع تحمیل هزینه اضافی به خانواده ها علی الخصوص خانواده های دارای مشکل مالی آن هم در این اوضاع بد اقتصادی ایران و گرانی وحشتناک و بی حساب و کتاب مملکت است.

3) سومین ایراد گرفته شده این است که چرا نباید این نرم افزار روی کامپیوتر هم نصب شود؟‌!

در همه جای دنیا وقتی نرم افزاری ساخته می شود قبل از انتشار تمامی نسخه های آن از جمله نسخه اندروید، ios،‌ لپ تاپ یا کامپیوتر و نسخه تحت وب آن نیز طراحی می شود.

اما متأسفانه مسئولین ما این کار را در رابطه با نرم افزار شاد انجام ندادند و این یکی از ایرادهای بزرگ گرفته شده به این اپلیکیشن است.

4) ایراد بعدی گرفته شده به نرم افزار شاد دسترسی زیاد آن به بخش های مختلف گوشی فرد است.

این گونه حریم شخصی باقی نمی ماند و این یعنی تجاوز آشکار به حریم خصوصی افراد در بستر نرم افزار آموزشی که واقعاً فاجعه است.

5) ایراد دیگری که به این نرم افزار وارد است احتیاج به استفاده از پهنای باند زیاد جهت جابه جایی داده هاست.

این گونه، شهرها و روستاهای دوردست کشور به سختی می توانند به برنامه شاد دسترسی داشته باشند و این موضوع آموزش آن ها را با مشکل مواجه کرده است.

پادکست صوتی مقاله

 

4.3/5 - (7 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

نحوه ثبت نام در اپلیکیشن شاد چگونه است؟ 

ثبت نام در اپلیکیشن شاد با طی مراحل و فرآیندهایی برای دانش آموزان، معلمان و همین طور مدیران همراه است. بر ای اطلاع دقیق از نحوه ثبت نام در اپلیکیشن شاد با مشاوران ما تماس بگیرید.

چگونه می توانم از راهنمای تصویری احراز هویت اپلیکیشن شاد اطلاع حاصل کنم؟ 

برای اطلاع از راهنمای تصویری احراز هویت اپلیکیشن شاد می توانید با مشاوران حاضر در مجموعه ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید.

آیا نحوه ثبت نام در اپلیکیشن شاد برای افراد مختلف یعنی معلمان، مدیران و دانش آموزان با یگدیگر متفاوت است؟ 

این تفاوت در نحوه ثبت نام در اپلیکیشن شاد تنها در چند مورد با یکدیگر متفاوت است و در موارد دیگر شبیه هم هستند.

نظرات

4 دیدگاه دربارهٔ «راهنمای تصویری نحوه ثبت نام در اپلیکیشن شاد | ایران تحصیل»

  1. Avatar photo پژمان رحیمی گفت:

    حذف شد وقتی دوباره نصب کردم شماره تلفن رو که میزنم مقداری جستجو نیکنه بعد خود بخود از جستجو خارج میشه و ورود پیدا نمیکنه لطفا راهنمای کنید

    1. Avatar photo مشاور امینی گفت:

      سلام دوست عزیز
      با شماره 43081 تماس بگیرید.

  2. Avatar photo Zahra گفت:

    با سلام.
    ببخشین چند روزیه شاد هیچ فایل،صوت،عکس ویدئو و حتی پروفایل های دیگرونم باز نمیکنه. این مشکلو اکثر دانش آموزا هم دارن .وقتی که شاد رو از گوشیم پاک کردم و دوباره نصب کردم اینطوری شد.خواهش میکنم پیگیری کنین ما بلاتکلیف موندیم از مطالب کانالمون هم نمیتونم استفاده کنیم ممنون میشم درستش کنین 🙏🙏🙏

  3. Avatar photo امیر مهدی گفت:

    خیلی بد نمیاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • لیست مدارس آموزش از راه دور

    لیست مدارس آموزش از راه دور 1403 + زمان و شرایط + هزینه

    اطلاع از لیست مدارس آموزش از راه دور کمک می‌کند تا شما بتوانید از میان مدارسی که به صورت غیر حضوری فعالیت دارند؛ مدرسه‌ای که از نظر شما امکانات بهتری در اختیارتان قرار می‌دهد را انتخاب کنید. مدارس آموزش از...
  • شهریه مدارس نمونه دولتی

    شهریه مدارس نمونه دولتی 1403 + کلیه مقاطع | ایران تحصیل

    در میان مراکز آموزشی دولتی، مدارس نمونه دولتی از امتیاز و رتبه بسیار خوبی برخوردارند؛ به همین دلیل نیز بسیاری از دانش‌ آموزان برای ورود به این مدارس با شرکت در آزمون ورودی آن با یکدیگر رقابت می‌ کنند. یکی...
  • ثبت نام دبیرستان البرز

    ثبت نام دبیرستان البرز 1403 {شرایط جدید} + ورود mandegaralborz

    دانش‌آموزانی که تمایل به ادامه تحصیل و ثبت نام دبیرستان البرز در دوره  متوسطه دوم دبیرستان ماندگار البرز را دارند، می‌توانند در دوره زمانی مقرر با مشاهده شرایط ثبت نام دبیرستان البرز برای ثبت‌نام آزمون سال تحصیلی ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴...
  • سایت آموزش و پرورش ترمیم معدل

    سایت آموزش و پرورش ترمیم معدل + بخشنامه 1403

    سایت آموزش و پرورش ترمیم معدل به نشانی اینترنتی my.medu.ir برای انجام ثبت نام جهت ترمیم معدل و ایجاد سابقه تحصیلی ایجاد‌ شده‌ است. افرادی که تمایل دارند تا سوابق تحصیلی خود را ایجاد کرده و معدل خود را ترمیم...
تماس با مشاور