ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

نحوه مطالعه زمین شناسی کنکور به روش رتبه های برتر برای زدن 100

نحوه مطالعه زمین شناسی کنکور به روش رتبه های برتر برای زدن 100
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

یکی از توصیه های مشاوران برای داوطلبایی که میخوان رشته های پزشکی قبول بشن اینه که حتما از نحوه مطالعه زمین شناسی کنکور مطلع بشید. اگر کارنامه قبولی های پزشکی رو مشاهده کرده باشید، به دنبال پاسخ این سوال خواهید بود که چگونه زمین شناسی را ۱۰۰٪ بزنیم؟ حتما از روش مطالعه زمین شناسی رتبه های برتر مطلع بشید. اگر بتونید تکنیک مطالعه زمین شناسی کنکور رو به خوبی یادبگیرید، به راحتی میتونید درصد بالایی رو در کنکور برای این درس داشته باشید.

 

 

برای دریافت مشاوره در رابطه با نحوه مطالعه زمین شناسی کنکور – مشاوره برنامه ریزی و همچنین دریافت کارنامه های رتبه های برتر با مشاوران ایران تحصیل به شماره های زیر تماس حاصل نمایید.

9099075307 – تماس از سراسر کشور

9099075307 – تماس از استان تهران

تماس از تلفن ثابت بدون گرفتن کد پاسخگویی همه روزه از 8 صبح الی 12 شب

 

 

نکات مهم در رابطه با نحوه مطالعه زمین شناسی کنکور

 

نکات مهم در رابطه با نحوه مطالعه زمین شناسی کنکور

نکات مهم در رابطه با نحوه مطالعه زمین شناسی کنکور

 

  • درسته که برای کسب رتبه قبولی پزشکی باید بتونید درصد زمین شناسی مناسبی داشته باشید اما این کار نباید باعث بشه که شما از وقت لازم برای سایر درس های مهم و تخصصیتون بزنید. بنابراین زمانی رو که برای این درس اختصاص میدید رو در نظر داشته باشید و با توجه به زمان تعیین شده و برنامه ریزی شده عمل کنید.
  • کتاب رو اول به صورت روزنامه وار بخونید و بعد شروع کنید به خوندن دقیق و بعد از اون زیر نکات مهم خط بکشید و موارد مهم رو هایلایت کنید.
  • اگر دانش آموز هستید، یکی از روش مطالعه زمین شناسی رتبه های برتر اینه که بعد از تدریس معلم، حتما کتاب رو خودتون مطالعه کنید و اگر جایی از کتاب و یا مطلب درسی رو متوجه نشدید، حتما و حتما از معلمتون در مورد اون سوال کنید.
  • تا زمانی که مطلب قبلی رو خوب متوجه نشدید، سراغ مطلب بعدی نرید و سعی کنید خیلی خوب بر اون مطالب مسلط بشید.
  • بعد از اینکه مطلب درسی رو خوندید حتما تست زنی رو برای آموزش در مرحله اولیه در برنامه ریزی خودتون برای اینکه چگونه زمین شناسی را ۱۰۰٪ بزنیم؟ داشته باشید. در مرحله دوم بعد از تست زنی سعی کنید تست های مورد نظر رو تحلیل کنید و به خوبی مطالعشون کنید.
  • شکل ها یکی از موارد مهمی هستن که توی بودجه بندی زمین شناسی کنکور تجربی ۱۴۰۳ باید بهش توجه کنین. به شکل ها دقت کنید و در زمان مطالعه سعی کنید خوب یادشون بگیرید.
  • خلاصه نویسی کنین. ما از نظر روانشناسی یادگیری یک نوع حافظه تصویری داریم. این حافظه تصویری کمک میکنه تا ما بتونیم مطالب رو خوب یادبگیریم. یکی از مشکلاتی که برخی از دانش آموزا و یا داوطلبا دارن اینه که از برخی درس ها و یا صفحات کتاب ممکنه خاطره بدی داشته باشن. به خاطر همین نمی تونن درس بخونن و روی اون مباحث متمرکز بشن. پیشنهاد ما به این دسته از داوطلبان اینه که خلاصه برداری کنن و مطالب رو به زبون خودشون بنویسن تا از بروز این مشکل جلوگیری کرده باشن.
  • حاشبه نویسی یکی از مهم ترین تکنیک های مطالعه زمین شناسی کنکور هست. یکی از محاسنی که حاشیه نویسی داره اینه که شما زمان کمتری برای یادداشت این مباحث میزارید و علاوه بر اون هر وقت که بخواید، مطالب در دسترستون هست و میتونید به راحتی بهش دسترسی داشته باشید.

 

 

۳ تکنیک طلایی روش مطالعه رتبه های برتر برای زمین شناسی ۱۰۰٪

 

۳ تکنیک طلایی روش مطالعه رتبه های برتر برای زمین شناسی ۱۰۰٪

۳ تکنیک طلایی روش مطالعه رتبه های برتر برای زمین شناسی ۱۰۰٪

 

اگر بخواهیم ۳ تکنیک طلایی روش مطالعه رتبه های برتر برای زمین شناسی ۱۰۰٪ را معرفی کنیم، در واقع باید به تمام مواردی که در بالا گفتیم اشاره کنیم به علاوه اینکه مهم ترین اون ها رو یادآوری کنیم.

 

خوندن کتاب درسی از مهم ترین نحوه مطالعه زمین شناسی کنکور

ما مشاور کنکور هستیم و تمام سوالای کنکور رو خودمون بررسی می کنیم. همچنین روی تکنیک های مطالعه خیلی عمیق مطالعه داریم. اما خود ما هم میگیم که مهمترین منبع شما برای مطالعه باید کتاب باشه. کتاب درسی مهم ترین منبعی هست که طراحای سوال بهش توجه می کنن. بنابراین شما اگر از این کتاب عافل بشید نمی تونید منطبق با کار اونا پیش برید و بعدها موقع تست زدن دچار مشکل میشید. بنابراین سعی کنید مهم ترین نکات رو خودتون اول توی کتاب در بیارید و خوب خوب بخونیدشون تا بهشون مسلط بشید.

 

کتاب تستی درستی انتخاب کنید

ممکنه شما نحوه مطالعه زمین شناسی کنکور رو به خوبی بلد باشید و هیچ مشکلی در رابطه با این روش های پیشنهادی نداشته باشید. اما چون کتاب تستی خوبی انتخاب نکردید، نمی تونید نتیجه لازم رو بگیرید. این مشکل دلیلش چیه؟ چون شما کتاب تستی خوبی خریداری نکردید. ما چه بخواید چه نخوایمد، برای زدن 100 درصد در درس زمین شناسی ، باید تمام تست ها رو تمرین کنید، و با نحوه تست زنی آشنا بشید. طراحان سوال های کنکور هم به این دسته داوطلبا نظر دارن. بنابراین لازمه بهترین کتابی رو که بسیار به ذهن طراحان سوال نزدیکه رو بخونید تا بتونید به همه سوالا جواب بدید.

توجه : برای اطلاع از بهترین کتاب های تستی می تونید با شماره های 9099075307 (از سراسر کشور) و 9099075307 (از استان تهران) از تلفن ثابت بدون گرفتن کد پاسخگویی همه روزه از 8 صبح الی 12 شب تماس حاصل نمایید.

 

سوالات تستی رو تحلیل کنید و نکات رو توی کتاب بنویس

خیلی از تست ها نکته دارن و برای اینکه بتونید بهشون مسلط بشید حتما بیاید این تست ها رو خوب بنویسید و سعی کنید بهشون مسلط بشید. هر بار که خواستید کتاب رو بخونید، حتما همون مطالب رو خوب بخونید و اگر بتونید این نکات رو هم توی یادداشت برداری هاتون داشته باشید خیلی عالی میشه. برخی از تست ها رو به عنوان آزمون از خودتون بگیرید. برخی از تست ها رو هم فقط باید برای یادگیری بزنید و سعی کنید که نکاتش رو خوب یاد بگیرید.

 

 

خلاصه مطلب

در این مقاله تلاش نمودیم تا اطلاعاتی را در رابطه با نحوه مطالعه زمین شناسی کنکور و همچنین ۳ تکنیک طلایی روش مطالعه رتبه های برتر برای زمین شناسی ۱۰۰٪ به شما ارائه بدیم. برای دریافت مشاوره در رابطه با اینکه چگونه زمین شناسی را ۱۰۰٪ بزنیم؟ می تونید با ما در ارتباط باشید. برای رزور نوبت با رتبه های برتر جهت روش مطالعه زمین شناسی رتبه های برتر می تونید با ما ارتباط برقرار کنید. همه روزه، حتی ایام تعطیل ، ما آماده ارائه خدمات به شما عزیزان برای تکنیک مطالعه زمین شناسی کنکور خواهیم بود. کافی است با شماره های ما در تماس باشید.

 

 

مطالب مرتبط

چگونه می توان در تست زنی تقلب کرد

روش های تست زنی سریع

نحوه محاسبات سریع شیمی

روش تندخوانی کنکور

۳ تکنیک طلایی روش مطالعه رتبه های برتر برای زمین شناسی ۱۰۰٪

چگونه زمین شناسی را ۱۰۰٪ بزنیم؟
روش مطالعه زمین شناسی رتبه های برتر
تکنیک مطالعه زمین شناسی کنکور

نحوه مطالعه زمین شناسی کنکور 

 

به این پست امتیاز دهید
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

چگونه می توانم از نحوه مطالعه زمین شناسی کنکور به خوبی اطلاع یابم؟

برای دریافت مشاوره در رابطه با ۳ تکنیک طلایی روش مطالعه رتبه های برتر برای زمین شناسی ۱۰۰٪ می توانید با شماره های 9099075307 (از سراسر کشور) و 9099075307 (از استان تهران) از تلفن ثابت بدون گرفتن کد پاسخگویی همه روزه از 8 صبح الی 12 شب تماس حاصل نمایید.

 

چگونه زمین شناسی را ۱۰۰٪ بزنیم؟

برای زدن درصد 100 در زمین شناسی اول باید کتاب درسی را به خوبی مطالعه نمایید، پس از آن تست زنی را به خوبی در برنامه خود داشته باشید. سپس، یادداشت برداری کنید و همچنین نکات تستی مهم را به کار ببرید.

 

روش مطالعه زمین شناسی رتبه های برتر چه تفاوتی با سایر داوطلبان دارد؟

یکی از نکات بسیار مهمی که در تکنیک مطالعه زمین شناسی کنکور این دسته از افراد وجود دارد، این است که آن ها بسیار عمیق به مطالعه می پردازند و همچنین همیشه خود را جای طراح سوال می گذارند.

 

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • تکنیک زمان های نقصانی

    تکنیک زمان های نقصانی | مزایا و معایب + نکات طلایی

    تکنیک زمان های نقصانی، برای افراد در کنکور و دیگر آزمون‌ها برای ورود به دانشگاه یا کار بسیار مورد توجه است. این تکنیک می‌تواند یک روش موثر و کاربردی برای آزمون مهمی مانند کنکور باشد. می‌دانیم یکی که از اصلی‌ترین...
  • تکنیک های تندخوانی کنکور

    تکنیک های تندخوانی کنکور + مزایای تندخوانی در مطالعه

    از بهترین روش ها جهت جلوگیری از هدر رفتن زمان و صرفه جویی در آن بهره گرفتن از تکنیک های تندخوانی کنکور در هنگام مطالعه و آماده شدن برای آزمون سراسری است. هرچند تأثیر تندخوانی در کنکور انکارناپذیر است، اما باز هم...
  • راز موفقیت در امتحانات نهایی

    راز موفقیت در امتحانات نهایی + 11 روش طلایی | ایران تحصیل

    راز موفقیت در امتحانات نهایی این است که تمامی جوانب را بسنجید و تا جایی که می‌توانید فعالیت قابل پیش بینی خود را تمرین کنید، در این صورت می‌توانید از عهده امتحانات خود برآیید و آن‌ها را پشت سر بگذارید....
  • مشکل وسواس در مطالعه

    مشکل وسواس در مطالعه چیست؟ 8 تکنیک برای مقابله | ایران تحصیل

    آیا در حین مطالعه نمی­‌توانید تمرکز کنید؟ یا در حین مطالعه اضطراب فراوانی دارید؟ آیا همیشه ترس از فراموشی مطالبی که مطالعه می‌­کنید را دارید؟ اگر پاسخ شما به این سوالات مثبت است، بدانید که شما دچار مشکل وسواس در...
تماس با مشاور