ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

نتایج دانشگاه آزاد براساس سوابق تحصیلی

  • دسته بندی:
  • دیدگاه ها: ۰
  • تاریخ بروزرسانی: ۱۳ اسفند ۱۴۰۲
رشته های دکتری دانشگاه آزاد
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

نتایج دانشگاه آزاد براساس سوابق تحصیلی ۱۴۰۳ اعلام شد. کلیه داوطلبان و افراد متقاضی می توانند با مراجعه به سامانه اعلام شده برای مشاهده نتایج دانشگاه آزاد براساس سوابق تحصیلی اقدامات لازم را انجام دهند. البته دقت داشته باشید که اطلاع از زمان در نظر گرفته شده برای مشاهده نتایج دانشگاه آزاد بر اساس سوابق تحصیلی و همین طور نحوه و مراحل مشاهده نتایج دانشگاه آزاد بر اساس سوابق تحصیلی نیز برای تمامی داوطلبان و افراد شرکت کننده در طرح بدون آزمون دانشگاه آزاد نیز الزامی است.

 

از آن جایی که کسب اطلاعاتی دقیق و موثق در رابطه با نتایج دانشگاه آزاد بر اساس سوابق تحصیلی از جمله نحوه و زمان مشاهده نتایج نتایج دانشگاه آزاد بر اساس سوابق تحصیلی برای هر یک از افراد شرکت کننده در این طرح جذب دانشجو بدون کنکور الزامی است از این رو کمک خواستن از مشاوری آگاه و خبره در این رابطه بسیار مهم و ضروری است. برای سهولت کسب اطلاعاتی در رابطه با زمان و نحوه مشاهده نتایج دانشگاه آزاد بر اساس سوابق تحصیلی و همین طور ثبت نام قطعی در دانشگاه آزاد اسلامی مورد قبولی می توانید با تیم مشاوره ای حرفه ای و کاردان در این رابطه تماس حاصل فرمایید و اطلاعات لازم را از آن ها دریافت کنید.

 

 

جهت اطلاع از زمان اعلام و مشاهده نتایج پذیرش بدون کنکور دانشگاه آزاد اسلامی از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت با مرکز مشاوره ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید.

9099075307 تماس از سراسر کشور و  9099075307 (تماس از استان تهران)

تماس از طریق تلفن ثابت بدون گرفتن کد پاسخگویی از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

 

 

نتایج پذیرش و قبولی در دوره بدون کنکور آزاد طی دو دوره مهر و همین طور بهمن ماه خدمت افراد متقاضی اعلام می شود

 

 

زمان مشاهده نتایج دانشگاه آزاد براساس سوابق تحصیلی

از جمله اطلاعات مهمی که هر یک از داوطلبان و متقاضیان ورود به رشته های بدون آزمون آزاد باید از آن مطلع باشند در رابطه با زمان مشاهده نتایج دانشگاه آزاد بر اساس سوابق تحصیلی است.

از آن جایی که پذیرش در دوره بدون کنکور دانشگاه آزاد طی دو نوبت خدمت افراد متقاضی اعلام می شود از این رو نتایج دانشگاه آزاد بر اساس سوابق تحصیلی در دو زمان متفاوت یعنی مهر و بهمن خدمت داوطلبان اعلام می شود.

در ادامه با ذکر زمان مشاهده نتایج دانشگاه آزاد بر اساس سوابق تحصیلی در طی این دو نوبت در خدمت شما دوستان و همراهان سایت ایران تحصیل هستیم.

 

 

برای ورود به سامانه مشاهده و اعلام نتایج بدون آزمون دانشگاه آزاد در دوره مهر و بهمن بر روی لینک مربوطه کلیک کنید

چه زمانی می توان برای مشاهده نتایج دانشگاه آزاد براساس سوابق تحصیلی مهر اقدام کرد؟

تمامی داوطلبان شرکت کننده در طرح جذب دانشجوی بدون کنکور دانشگاه آزاد اسلامی در مهر ماه می توانند تنها چند روز بعد از ثبت نام برای مشاهده نتایج پذیرش براساس سوابق تحصیلی دانشگاه آزاد در مقاطع مختلف تحصیلی اقدامات لازم را انجام دهند.

در رابطه با زمان مشاهده نتایج دانشگاه آزاد براساس سوابق تحصیلی در سال جاری باید خدمت شما عرض کنیم که این اعلام نتایج در اولین هفته ماه انجام شد و داوطلبان شرکت کننده توانستند از آن مطلع شوند.

جهت مشاهده نتایج ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد روی لینک کلیک کنید.

چه زمانی می توان برای مشاهده نتایج دانشگاه آزاد بدون کنکور بهمن اقدام کرد؟

مشاهده نتایج پذیرش براساس سوابق تحصیلی دانشگاه آزاد در دوره بهمن برای تمامی افراد و داوطلبان به طور معمول در دی ماه انجام می شود.

در سال جاری داوطلبان شرکت کننده در طرح جذب و پذیرش بدون کنکور دانشگاه آزاد توانستند در ماه جاری یعنی دی ماه برای مشاهده نتایج پذیرش براساس سوابق تحصیلی دانشگاه آزاد اقدام کنند.

در واقع، این اعلام نتایج پذیرش براساس سوابق تحصیلی دانشگاه آزاد در هفدهم دی ماه برای افراد متقاضی و داوطلب شرکت کننده در طرح بدون آزمون آزاد انجام شد.

برای آشنایی با انصراف از دانشگاه کلیک کنید.

نحوه مشاهده نتایج دانشگاه آزاد براساس سوابق تحصیلی

به جز بحث زمان مشاهده نتایج پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی دانشگاه آزاد کسب اطلاعاتی در رابطه با نحوه مشاهده نتایج دانشگاه آزاد بر اساس سوابق تحصیلی نیز برای داوطلبان و افراد متقاضی الزامی به نظر می رسد.

کلیه داوطلبان و افراد شرکت کننده در طرح بدون کنکور دانشگاه آزاد اسلامی در مقاطع مختلف تحصیلی یعنی کاردانی و کارشناسی پیوسته و ناپیوسته آزاد و برای هر دو دوره مهر و بهمن می توانند به صورت اینترنتی برای مشاهده نتایج دانشگاه آزاد بر اساس سوابق تحصیلی اقدام کنند.

به این شکل که هر فرد باید از طریق مراجعه به سایت اعلام نتیجه دانشگاه آزاد اسلامی به آدرس azmoon.net اقدامات لازم را برای مشاهده نتایج پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی دانشگاه آزاد انجام دهند.

در صورت عدم اطلاع از نحوه مشاهده نتایج پذیرش براساس سوابق تحصیلی دانشگاه آزاد در ادامه این نوشته جامع با ما همراه باشید و با مراحل و نحوه مشاهده نتایج دانشگاه آزاد بر اساس سوابق تحصیلی در دو دوره مهر و بهمن به صورت تصویری آشنایی لازم را پیدا کنید.

 

 

نتایج بدون آزمون دانشگاه آزاد

 

 

 

نحوه مشاهده بدون کنکور آزاد

 

 

. در اولین مرحله برای مشاهده نتایج دانشگاه آزاد براساس سوابق تحصیلی الزاماً باید آدرس سایت اعلام نتیجه دانشگاه آزاد اسلامی یعنی azmoon.net را در مرورگر گوگل خود درج بفرمایید و در ادامه وارد سامانه شوید.

 

 

 

زمان اعلام نتایج بدون کنکور آزاد

 

 

. در مرحله بعدی صفحه ای پیش روی شما باز می شود که الزاماً باید براساس مقطع تحصیلی مورد نظر یکی از آن ها را برای مشاهده نتایج دانشگاه آزاد بر اساس سوابق تحصیلی انتخاب کرده و بر روی آن کلیک بفرمایید.

 

 

رشته های بدون کنکور آزاد

 

 

. در قدم بعدی و برای مشاهده نتایج دانشگاه آزاد بر اساس سوابق تحصیلی صفحه ای زرد رنگ برای شما باز می شود که فیلدهایی در آن تعبیه شده است.

 

 

فیلدهایی که باید اطلاعات فردی و شناسنامه ای خود را در آن ها وارد کنید. در واقع، در این قسمت شما باید چند مورد مهم یعنی رمز تصویر، سال تولد و همین طور شماره شناسنامه خود را در فیلدهای مربوطه درج کرده و در ادامه با کلیک بر روی گزینه جستجو از نتایج پذیرش براساس سوابق تحصیلی دانشگاه آزاد مطلع شوید.

 

 

برای اطلاع از زمان و نحوه ثبت اعتراض به نتایج قبولی بدون کنکور دانشگاه آزاد بر روی لینک مربوطه کلیک کنید

اعتراض به نتایج آزاد براساس سوابق تحصیلی

بعد از اعلام نتایج دانشگاه آزاد در دوره بدون آزمون همواره این امکان وجود دارد که برخی از افراد و داوطلبان رضایت چندانی از نتایج اعلام شده نداشته باشند.

در واقع، این دسته از افراد بر این باور هستند که با توجه به معدل بالای خود در دبیرستان به مراتب باید در کد رشته محل بهتری پذیرفته می شدند و حتماً اشتباهی در این میان صورت گرفته است.

اینجاست که این دسته از افراد به دنبال اطلاع از این موضوع هستند که آیا امکان اعتراض به نتایج دانشگاه آزاد بر اساس سوابق تحصیلی در مقاطع مختلف کاردانی و کارشناسی پیوسته و ناپیوسته وجود دارد یا خیر.

باید عرض کنیم که خوشبختانه مسئولین امر این امکان را جهت رفاه حال بیشتر داوطلبان و افراد شرکت کننده در دوره بدون کنکور آزاد فراهم کرده اند تا بدین ترتیب افراد بتوانند شانس خود را برای تغییر نتایج دانشگاه آزاد بر اساس سوابق تحصیلی امتحان کنند.

در ادامه با ذکر اطلاعات بیشتری در رابطه با چند و چون اعتراض به نتایج دانشگاه آزاد بر اساس سوابق تحصیلی در خدمت شما هستیم.

برای آشنایی با سامانه پژوهشیار کلیک کنید.

نحوه اعتراض به نتایج دانشگاه آزاد براساس سوابق تحصیلی

در رابطه با نحوه اعتراض به نتایج دانشگاه آزاد بر اساس سوابق تحصیلی باید خدمت شما دوستان عزیز عرض کنیم که این اعتراض به دو صورت اینترنتی و همین طور تلفنی برای کلیه افراد متقاضی و شرکت در این طرح جامع انجام می شود.

در واقع، در صورتی که جزء افراد پذیرفته شده در دوره مهر ماه بدون کنکور آزاد هستید الزاماً باید به صورت تلفنی و با برقراری تماس با شماره های اعلام شده برای این امر جهت ثبت درخواست اعتراض خود به نتایج دانشگاه آزاد اسلامی اقدام بفرمایید.

اما اگر در دسته اشخاص قبول شده در دوره بهمن ماه دانشگاه آزاد اسلامی هستید این امر برای شما به صورت اینترنتی و با مراجعه به سایت دانشگاه آزاد اسلامی به آدرس azmoon.org انجام می شود.

در حقیقیت، هر یک از شما دوستان عزیز باید با مراجعه به این سامانه مراحل و فرآیندهای لازم را برای اعتراض به نتایج دانشگاه آزاد براساس سوابق تحصیلی انجام دهید.

اما قبل از هر چیز بهتر است با نحوه ثبت درخواست اعتراض به نتایج قبولی دوره بهمن دانشگاه آزاد آشنا شده و اطلاعات لازم را در رابطه با این موضوع از طریق کارشناسانی خبره و حرفه ای بدست آورید تا در میانه راه با مشکل روبرو نشوید.

 

 

اقدامات پس از اعلام نتایج نهایی پذیرش بدون کنکور دانشگاه آزاد

پس از اعلام نتایج نهایی پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی دانشگاه آزاد و مشخص شدن اسامی پذیرفته شدگان در این دوره تحصیلی نوبت به ثبت نام قطعی شما در دانشگاه آزاد محل قبولی می رسد.

دقت داشته باشید که قبل از هر گونه اقدامی برای انجام ثبت نام قطعی از لیست مدارک لازم برای ثبت نام مطلع شده و در ادامه مراحل ثبت نام را پیش ببرید.

مورد مهم دیگر این که ثبت نام قطعی در دانشگاه آزاد محل قبولی به طور معمول طی دو مرحله و به دو شکل یعنی ثبت نام حضوری و همین طور اینترنتی برای تمامی افراد و دانشجویان انجام می شود.

 

 

برای آشنایی با نحوه مشاهده نتایج بدون کنکور دانشگاه آزاد اسلامی در دوره مهر و بهمن از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت با مرکز مشاوره ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید.

9099075307 تماس از سراسر کشور و  9099075307 (تماس از استان تهران)

تماس از طریق تلفن ثابت بدون گرفتن کد پاسخگویی از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

 

 

مطالب مرتبط

شهریه کارشناسی بدون کنکور آزاد

انتخاب رشته بدون کنکور دانشگاه آزاد

دفترچه انتخاب رشته بدون کنکور دانشگاه آزاد

نتایج پذیرش براساس سوابق تحصیلی دانشگاه آزاد

به این پست امتیاز دهید
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

نتایج پذیرش براساس سوابق تحصیلی دانشگاه آزاد چه زمانی اعلام می شود؟

نتایج پذیرش براساس سوابق تحصیلی دانشگاه آزاد طی دو دوره مهر و بهمن اعلام می شود.

نحوه اعلام نتایج پذیرش براساس سوابق تحصیلی دانشگاه آزاد در دوره مهر چگونه است؟

نتایج پذیرش براساس سوابق تحصیلی دانشگاه آزاد در دوره مهر از طریق سایت اعلام نتیجه دانشگاه آزاد اعلام می شود.

نحوه اعلام نتایج پذیرش براساس سوابق تحصیلی دانشگاه آزاد در دوره بهمن ماه چگونه است؟

اعلام نتایج پذیرش براساس سوابق تحصیلی دانشگاه آزاد در دوره بهمن به صورت اینترنتی خدمت متقاضیان اعلام می شود.

آیا امکان اعتراض به نتایج پذیرش براساس سوابق تحصیلی دانشگاه آزاد برای داوطلبان وجود دارد؟

بله. برای کسب اطلاعات بیشتری در این رابطه با تیم مشاوره ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • شرایط انصراف از دانشگاه آزاد

    شرایط انصراف از دانشگاه آزاد + راهنمای مراحل بخشنامه 1403

    پیرو انتشار آیین نامه جدید دانشگاه آزاد، شرایط انصراف از دانشگاه آزاد و ثبت نام مجدد مشخص گردید. کلیه متقاضیان محترم قبل از تکمیل فرم انصراف از تحصیل دانشگاه آزاد، از شرایط ادامه تحصیل بعد از انصراف از دانشگاه و...
  • تربیت معلم بدون کنکور دانشگاه آزاد

    تربیت معلم بدون کنکور دانشگاه آزاد 1403 + شرایط و دانشگاه ها

    شرایط ثبت نام تربیت معلم بدون کنکور دانشگاه آزاد اعلام شد. دانشگاه آزاد برای پذیرش افراد متعهد و علاقه‌مند به معلمی، رشته‌های بدون کنکور تربیت معلم را ارائه داده است. از این رو افرادی که شانس قبولی در دانشگاه فرهنگیان...
  • استعداد درخشان ارشد آزاد

    استعداد درخشان ارشد آزاد 1403 + دانلود دفترچه | ایران تحصیل

    برنامه استعداد درخشان ارشد آزاد به دنبال شناسایی و حمایت از دانشجویانی است که در زمینه‌های علمی، پژوهشی و فناوری پتانسیل بالایی دارند. این برنامه با هدف ایجاد فرصت‌های برابر تحصیلی برای استعدادهای برتر جهت ادامه تحصیل در مقطع ارشد...
  • ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد

    ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 1403 + رشته محل ها | azmoon.iau

    اطلاع از زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد ۱۴۰۳ برای داوطلبان بسیار حائز اهمیت است. سایت ثبت نام دانشگاه آزاد اسلامی به منظور پذیرش بدون آزمون در نیمسال اول و دوم در مقاطع کاردانی و کارشناسی از داوطلبان واجد...
تماس با مشاور