ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

نتایج کارشناسی ارشد بدون کنکور 1403+ زمان مشاهده | sanjesh

نتایج کارشناسی ارشد بدون کنکور
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

هر ساله داوطلبان زیادی از سهمیه استعداد درخشان خود برای ادامه تحصیل به صورت دوره بدون کنکور در مقطع کارشناسی ارشد استفاده می کنند، همچنین بعضی از دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی نیز اقدام به پذیرش دانشجو به صورت بدون کنکور در مقاطع تحصیلات تکمیلی مانند کارشناسی ارشد می کنند. نتایج کارشناسی ارشد بدون کنکور اغلب پیش از شروع سال تحصیلی به متقاضیان اعلام می شود. در این مطلب نحوه دریافت و مشاهده نتایج و زمان اعلام نتایج ارشد بدون آزمون فراگیر آزاد به صورت کامل توضیح داده خواهد شد. نتایج ارشد سوابق تحصیلی 1403 بر اساس اطلاعیه های صادر شده از سوی سازمان سنجش تا پایان سال 1402 می باشد.

در صورتی که قصد مشاهده نتایج کارشناسی ارشد بدون کنکور را دارید اما به سیستم دسترسی ندارید و یا با مشکلی در زمان ورود به سایت مواجه شده اید می توانید با برقراری تماس با شماره 9099075307 انجام این کار را به مشاورین ایران تحصیل بسپارید تا در کمترین زمان ممکن از نتایج اعلامی اطلاع کسب کنید.

زمان اعلام نتایج ارشد بر اساس سوابق تحصیلی 1403

اعلام نتایج ارشد بر اساس سوابق تحصیلی داوطلبان، از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی sanjesh.org صورت می گیرد. تا امروز اطلاعیه دقیقی مبنی بر زمان اعلام نتایج کارشناسی ارشد بدون کنکور منتشر نشده است اما با توجه به سال های قبل، پیش بینی می شود که اسامی پذیرفته شدگان ارشد بدون کنکور 1403 تا پیش از ترم بهمن و در اواسط یا اواخر دی ماه 1402 اعلام شود.

شایان ذکر است که سامانه اعلام نتایج کارشناسی ارشد بدون کنکور دانشگاه آزاد از دانشگاه های دولتی، پیام نور و غیر انتفاعی مجزا می باشد که در ادامه توضیح داده خواهد شد. به طور کلی، نتایج کارشناسی ارشد بدون کنکور توسط دانشگاه‌ ها به صورت مرحله به مرحله اعلام می‌شوند و همچنین زمان اعلام نتایج استعداد درخشان کارشناسی ارشد، با توجه به هر دانشگاه، متفاوت می باشد. در صورت اعلام نتایج قطعی، این مطلب بروز رسانی خواهد شد.

برای آشنایی با رشته های کارشناسی ارشد بدون کنکور روی لینک کلیک کنید.

نحوه مشاهده نتایج ارشد بدون کنکور

داوطلبانی که ثبت نام خود را برای ادامه تحصیل در مقطع ارشد در دانشگاه های دولتی، پیام نور و یا غیر انتفاعی در سایت سنجش انجام داده اند، قادر به مشاهده نتایج خود در همان سامانه خواهند بود. در ادامه مراحل و نحوه مشاهده نتایج کارشناسی ارشد بدون کنکور به صورت مختصر آورده شده است:

نحوه مشاهده نتایج

✔️ جستجوی آدرس sanjesh.org در نوار جستجوی مرورگر و ورود به سایت سنجش آموزش کشور.

✔️ انتخاب گزینه کارشناسی ارشد از منوی سمت راست صفحه.

✔️ انتخاب لینک مربوط به اعلام نتایج کارشناسی ارشد بر اساس سوابق تحصیلی.

✔️ درج اطلاعات و مشاهده نتایج

پس از مشاهده نتایج کارشناسی ارشد بدون کنکور، پذیرفته شدگان می توانند با مراجعه حضوری و یا غیر حضوری و از طریق سایت دانشگاه پذیرفته شده، مراحل ثبت نام خود را تکمیل کنند.

 

بنر کال تو اکشن

شرایط ثبت نام استعداد درخشان ارشد

همانطور که ذکر شد، داوطلبانی که دارای معدل بالا هستند و خواستار ادامه تحصیل در مقطع ارشد هستند باید به سایت دانشگاه مورد نظر مراجعه کرده و فراخوان منتشر شده را به دقت مطالعه کنند تا از شرایط و ضوابط جذب دانشجوهای استعداد درخشان مطلع شوند، در ادامه بخشی از این شرایط آورده شده است، طبیعی است که برای کسب اطلاعات کامل لازم است اطلاعیه های منتشر شده دانشگاه خود را به صورت کامل مطالعه کنید.

✔️ متقاضیان می بایست در پایان نیمسال ششم تحصیلی حداقل سه چهارم واحدهای درسی خود را گذرانده باشند و از نظر معدل کل جزء پانزده درصد برتر از میان دانشجویان هم رشته و هم ورودی خود قرار بگیرند.

✔️ داوطلب می بایست حداکثر در هشت نیمسال تحصیلی فارغ التحصیل شود. (مگر این که دارای شرایط خاص باشد.)

✔️ دانشجوی استعداد درخشان صرفا می تواند برای سال تحصیلی بلافاصله پس از دانش آموختگی از سهمیه خود استفاده نماید.

✔️ داوطلبان توجه داشته باشند که استفاده از این سهمیه صرفا برای یک مرتبه امکان پذیر می باشد.

✔️ پذیرش بدون آزمون دانشجو صرفا در رشته دانشگاه آزاد و سایر دانشگاه های هم نام و مرتبط با رشته تحصیلی مقطع کارشناسی امکان پذیر می باشد.

شرایط ثبت نام استعداد درخشان ارشد

نحوه مشاهده نتایج ارشد بدون کنکور استعداد درخشان

نتایج کارشناسی ارشد بدون کنکور استعداد درخشان در سایت دانشگاه ها به صورت جداگانه و مجزا بارگذاری می شود تا متقاضیان با مراجعه به درگاه دانشگاه ثبت نامی خود قادر به مشاهده نتایج باشند، هرچند در برخی مواقع دانشگاه با پذیرفته شدگان تماس گرفته و قبولی آنها را اعلام میکند و طبیعی است که در صورت دریافت پذیرش باید خود را آماده تکمیل مراحل ثبت نام و شروع تحصیل کنید. در نتیجه روش اعلام نتایج استعداد درخشان ارشد با توجه به دانشگاه، متفاوت می باشد. اما به طور کلی عموما دانشگاه ها این نتایج را به صورت مجزا در وبسایت رسمی خود آپلود می کنند.

مراحل مشاهده نتایج کارشناسی ارشد بدون کنکور استعداد درخشان به صورت خلاصه عبارت اند از:

✔️ مراجعه به وب سایت دانشگاهی که روند ثبت نام اولیه را در آن طی کردید.

✔️ ورود به لینکی تحت عنوان “مشاهده اعلام نتایج کارشناسی ارشد استعداد های درخشان”

✔️ درج اطلاعات خواسته شده و مشاهده نتایج

جهت اطلاع از نحوه انتخاب رشته بدون کنکور دانشگاه آزاد بر روی لینک کلیک نمایید.

زمان اعلام نتایج کارشناسی ارشد بدون کنکور استعداد درخشان دانشگاه آزاد 1403

داوطلبانی که ثبت نام دانشگاه آزاد خود را برای ادامه تحصیل در دوره بدون آزمون با شرایط استعداد درخشان انجام داده اند باید منتظر نتایج خود پیش از شروع نیمسال اول تحصیلی باشند. قابل ذکر است که در سال های گذشته با توجه به شیوع ویروس کرونا تاخیری در این روند ایجاد شد و نتایج کارشناسی ارشد استعداد درخشان دانشگاه آزاد در تاریخ 3 آبان منتشر شد، در نتیجه تاریخ دقیقی برای اعلام نتایج ارشد بدون آزمون سال 1403 مشخص نشده است، ولی پیش بینی می شود که در اواخر شهریور ماه و یا اوایل مهر 1402 نتایج در دسترس داوطلبان قرار بگیرد. داوطلبانی که در روند ثبت نام مدارکشان دارای نقص بوده است باید نتایج خود را به صورت مجزا  و در تاریخ دیگری دریافت کنند.

برای مطالعه لیست رشته های کارشناسی ارشد بدون کنکور روی لینک مربوطه کلیک نمایید.

زمان اعلام نتایج ارشد بر اساس سوابق تحصیلی دانشگاه آزاد

دانشگاه آزاد اسلامی در سال های گذشته و با توجه به همه گیری ویروس کرونا اقدام به پذیرش دانشجویان در مقطع ارشد به صورت بدون آزمون نمود. شیوه پذیرش این دوره بر اساس معدل کسب شده توسط دانشجو در مقطع کارشناسی و سوابق تحصیلی است. قابل ذکر است که تا امروز تاریخ دقیقی مبنی بر زمان اعلام نتایج کارشناسی ارشد بدون کنکور و بر اساس سوابق تحصیلی اعلام نشده است، اما بر اساس سال های گذشته قابل پیش بینی است که نتایج ۱۴۰۲ تا اواسط بهمن ماه بر روی سایت سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی به آدرس azmoon.org قرار بگیرد. شایان ذکر است که مراحل نهایی ثبت نام در سایت و یا محل دانشگاه های پذیرفته شده انجام می شود.

☑️ داوطلبانی که در آزمون سراسری موفق نبوده اند و از سوابق تحصیلی درخشانی نیز برخوردار نیستند، می توانند در آزمون فراگیر دانشگاه آزاد و یا پیام نور شرکت کنند. پیش از این فقط دانشگاه پیام نور اقدام به بارگذاری این آزمون می کرد اما طبق اطلاعیه منتشر شده دانشگاه آزاد اسلامی نیز از سال 1403 اقدام به جذب دانشجو از طریق آزمونی مجزا از آزمون سراسری می کند. ثبت نام و اعلام نتایج ارشد فراگیر آزاد در سایت سازمان سنجش آموزش کشور به آدرس sanjesh.org انجام می گیرد.

جهت اطلاع از رتبه قبولی تکمیل ظرفیت ارشد و انتخاب رشته کنکور ارشد آزاد کلیک نمایید.

نتایج ارشد سوابق تحصیلی

نحوه اعلام نتایج کارشناسی ارشد بدون کنکور دانشگاه آزاد

همانطور که گفته شد هر ساله بسیاری از دانشجویان برای ادامه تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد اقدام به ثبت نام در دوره‌ های بدون آزمون بر اساس سوابق تحصیلی و یا استفاده از امتیاز استعدادهای درخشان می‌کنند. چگونگی ثبت نام و شرایط ثبت نام در آزمون بدون کنکور کارشناسی ارشد در قسمت‌ های قبلی این مقاله توضیح داده شد.

برای اطلاع از نتایج کارشناسی ارشد بدون کنکور کافیست دستور العمل های آورده شده را دنبال کنید؛ توجه کنید که تمامی این مراحل مربوط به سال های گذشته می باشد. در صورت انتشار نتایج ارشد بدون کنکور 1403 این مطلب نیز بروز رسانی خواهد شد.

برای کسب اطلاع از نتایج کارشناسی ارشد بدون کنکور دانشگاه آزاد لازم است مراحل زیر را طی کنید:

قابل توجه است که این مراحل برای سال 1400 است و به محض اعلام نتایج تصاویر نیز بروز رسانی خواهد شد.

نحوه مشاهده نتیجه ارشد

  • کلیک بر روی لینک اعلام نتایج دوره بدون آزمون کارشناسی ارشد ( ویژه استعداد های درخشان )
  • درج اطلاعات شخصی:  1) شماره شناسنامه  2) سال تولد  3) شماره ملی  و وارد کردن کد امنیتی تصویر و مشاهده نتایج

مراحل مشاهده نتیجه استعداد درخشان با سوابق تحصیلی

نکات مهم ثبت نام بدون کنکور ارشد

کلیه داوطلبان و متقاضیانی که در زمان اعلام نتیجه کارشناسی ارشد بدون کنکور دانشگاه آزاد وضعیت قبولی و پذیرششان مشخص شده است باید به نکات مهم اشاره شده در زیر توجه کنند:

✔️ تمامی دانشجویانی که به وسیله سهمیه استعداد درخشان اقدام به ثبت نام در رشته محل قبولی خود و در دانشگاه مورد نظر را می کنند به هیچ وجه نمی توانند به دانشگاهی دیگر انتقالی بگیرند.

✔️ بر طبق ضوابط و شرایط درج شده در  دفترچه انتخاب رشته بدون کنکور دانشگاه آزاد هر فرد پذیرفته شده فقط می تواند در دانشگاه مورد قبولی به تحصیل بپردازد و در صورتی که اقدام به ثبت نام نکند قبولی وی منتفی می گردد. پیشنهاد می شود پیش از هرگونه اقدام برای ثبت نام، دفترچه راهنمای انتخاب رشته را به صورت دقیق مورد بررسی و مطالعه قرار دهید.

✔️ داوطلبان باید دقت داشته باشند که بعد از اعلام نتایج کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد، اگر ظرفیت رشته محل ها تکمیل نشده باشد، ظرفیت های خالی در بهمن ماه اعلام می گردد و متقاضیان می توانند در این بازه زمانی دوباره شانس خود را امتحان کنند.

نکته: در صورتی که داوطلبان در هنگام اعلام نتایج کارشناسی ارشد بدون کنکور، جزو پذیرفته شدگان باشند مجاز به ثبت نام و تحصیل در کد رشته انتخابی می باشند. همان طور که در بالا گفته شد اگر در بازه تعیین شده در دانشگاه حضور پیدا نکنند به عنوان انصراف می باشد شما عزیزان می توانید برای اطلاع بیشتر در این خصوص با مشاورین ایران تحصیل به شماره 9099075307 تماس حاصل فرمایید.

کال تو اکشن راهنمای تلفنی

اعتراض به نتایج ارشد سوابق تحصیلی

فرد متقاضی اگر در زمان اعلام نتایج ارشد بدون آزمون، به نتایج به دست آمده اعتراض داشته باشد می تواند با توجه به نوع پذیرش خود اعتراض کند.

به طور مثال افرادی که از سهمیه استعداد درخشان برای قبولی خود در نتایج ارشد سوابق تحصیلی استفاده کرده باشند باید برای اعتراض به دانشگاه مورد نظر مراجعه کرده و اعتراض خود را اعلام نمایند. اما افرادی که در طریق سوابق تحصیلی و یا فراگیر پذیرش شده اند باید از طریق سازمان سنجش به نشانی اینترنتی sanjesh.org اقدام نمایند. ما برای شما مراحل انجام اعتراض به نتایج ارشد سوابق تحصیلی را شرح می دهیم:

✔️ در ابتدا وارد سامانه سنجش شده و بر روی گزینه ارسال درخواست بر روی منو سمت چپ کلیک نمایید.

✔️ سپس در صورتی که قبلا در سامانه عضو نشده اید، ثبت نام نموده و سپس گزینه ورود به سامانه را کلیک نمایید.

✔️ در مرحله بعد باید گزینه درخواست جدید را انتخاب و کلیک کرده و سپس نام آزمون و سال برگزاری آزمون را جستجو نمایید.

✔️ در نهایت باید اعتراض خود را نوشته و در انتها کلید تایید را انتخاب کنید و منتظر نتیجه درخواست خود در پروفایل شخصی خود باشید.

 

اخبار پیرامون پذیرش در مقطع کارشناسی ارشد بدون آزمون

📣 دانشگاه تهران دانشجوی بدون کنکور در مقطع ارشد می پذیرد:

به گزارش خبرنگار مهر، فراخوان پذیرش دانشجو در مقطع کارشناسی ارشد ناپیوسته استعداد درخشان (بدون آزمون) سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۳ دانشگاه تهران منتشر شد. در اطلاعیه این فراخوان آمده است:

دانشگاه تهران در اجرای سیاست‌ های هدایت و حمایت از دانشجویان برتر برای ورود به دوره کارشناسی ارشد با استناد به آئین‌ نامه‌ های شورای هدایت استعداد درخشان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، مصوبات شورای آموزشی دانشگاه، برای سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۳ از بین دانشجویان ورودی سال 1397 که جزو پانزده درصد برتر دانشگاه تهران و یا دانشگاه‌ های مشمول این فراخوان باشند، در کلیه رشته‌ هایی که از طریق آزمون سراسری پذیرش دانشجو دارد به صورت مازاد بر ظرفیت و با رعایت کامل مقررات مربوط دانشجو می‌ پذیرد.

خلاصه مطلب نتایج کارشناسی ارشد بدون کنکور

هر ساله افراد زیادی متقاضی ادامه تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد می شوند. افراد زیادی با شرکت در آزمون های سراسری شانس خود را برای پذیرش و قبولی در دانشگاه ها امتحان می کنند. عده از دانشجویان نیز در صورت عدم قبولی و یا دلایل دیگر اقدام به ثبت نام به صورت دوره های بدون کنکور می کنند. این افراد، استعداد های درخشان را نیز شامل می شود که به دلیل داشتن امتیاز های تحصیلی نظیر معدل بالا، میتواند به صورت مستقیم و بدون آزمون در مقطع ارشد تحصیل کنند. در این مطلب به نحوه ثبت نام و زمان اعلام نتایج کارشناسی ارشد بدون کنکور دانشگاه های آزاد، سراسری، پیام نور و غیر انتفاعی به صورت کامل پرداخته شده است.

چنانچه سوال و یا ابهامی در خصوص نحوه مشاهده و یا زمان اعلام نتایج کارشناسی ارشد بدون کنکور برای شما به وجود آمده است، میتوانید از طریق شماره 9099075307 با همکاران ما در آکادمی ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید. همکاران ما همه روزه آماده پاسخگویی به سوالات شما عزیزان هستند.

برای دانلود پی دی اف کامل مقاله نتایج کارشناسی ارشد بدون کنکور بر روی لینک مربوطه کلیک کنید.

 

3.6/5 - (5 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

نتایج ارشد بدون کنکور ۱۴۰۲ چه زمانی اعلام می شود؟ 

هنوز زمان دقیق اعلام نتایج کارشناسی ارشد بدون ازمون استعدادهای درخشان آزاد هنوز مشخص نشده و اواخر سال ۱۴۰۲ بر اساس اطلاعیه های صادر شده می باشد.

نتایج کارشناسی ارشد بدون کنکور آزاد از چه طریقی اعلام می شود؟ 

نتایج کارشناسی ارشد بدون کنکور آزاد از طریق سایت سنجش و آموزش دانشگاه آزاد به آدرس azmoon.org اعلام می شود.

شرایط پذیرش ارشد استعداد درخشان به چه صورت است؟

قرار گرفتن معدل کل داوطلب در بین 15 درصد برتر ورودی یکی از چند شرایطی است که در مقاله فوق به طور کامل به این شرط و شروط دیگر پرداخته شده است.

نظرات

43 دیدگاه دربارهٔ «نتایج کارشناسی ارشد بدون کنکور 1403+ زمان مشاهده | sanjesh»

  1. Avatar photo سپیده گفت:

    سلام وقتتون بخیر. دانشگاه آزاد برای ارشد ۱۴۰۳ بدون کنکور پذیرش میکنه؟ من کارشناسیم رو دانشگاه سراسری گرفتم.

    1. Avatar photo مشاور امینی گفت:

      سلام دوست عزیز
      هنوز دفترچه انتخاب رشته نتشر نشده .

  2. Avatar photo فاطمه گفت:

    سلام وقت بخیر من برای ارشد استعداد درخشان ثبت نام کردم بعد نتیجه من اومد به دلیل عدم فارغ‌التحصیلی در زمان ثبت نام نتیجه دوره بدون آزمون شما اعلام نشده است.
    الان فارغ تحصیل شدم امکانش هست نتیجه اعلام شه یا بتونم بهمن برم دانشگاه
    باید چیکار کنم

  3. Avatar photo تبسم گفت:

    سلام
    نتایج استعداد درخشان ارشد پیام نور کی اعلام میشه

    1. Avatar photo مشاور برجی گفت:

      با عرض سلام خدمت شما.
      از سامان هسنجش قابل مشاهده میباشد.

  4. Avatar photo Hossein گفت:

    سلام من سال ۹۸ فارغ التحصیل شدم و سال ۹۹ رفتم سربازی تا ۱۴۰۱ میخواستم بدونم امسال در سال ۱۴۰۲ میتونستم با توجه به اینکه گفته سه سال از فارغ شدن گذشته باشه ثبت نام کنم

    1. Avatar photo مشاور راهدار گفت:

      سلام وقتتون بخیر
      فارغ التحصیلان سال 98 مجاز نیستند برای استعداد درخشان ثبت نام کنند.

  5. Avatar photo الناز گفت:

    سلام
    میخواستم بدونم نتایج ارشد استعداد درخشان دانشگاه ازاد امسال کی اعلام میشه ؟

    1. Avatar photo مشاور جوادی گفت:

      سلام وقت بخیر
      در سایت دانشگاه ازاد azmoon.org چک کنید.

  6. Avatar photo fati79 گفت:

    با عرض سلام و وقت بخیر.
    ببخشید آیا ثبت نام ارشد استعداد های درخشان دانشگاه آزاد دهه دوم خرداد ماه شروع میشه؟؟
    و آیا اینکه میتونم برا ارشد زبان و ادبیات فارسی بخونم؟رشته کارشناسی ام علوم تربیتی هستش. معدلم هم ۱۷ ب بالا.
    ورودی بهمن ۹۷بودم و خرداد ۱۴۰۱فارغ التحصیل شدم.
    ممنون میشم ک راهنمایی کنید.
    با تشکر.

    1. Avatar photo مشاور عیسائی گفت:

      سلام وقت بخیر
      متاسفانه خیر امکان پذیر نمیباشد شما شرایط لازم را ندارید.جهت کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص با مشاورین ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید.

بارگذاری دیدگاه های بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • ثبت نام ترم بهمن دانشگاه آزاد

    ثبت نام ترم بهمن دانشگاه آزاد ۱۴۰۲ |ایران تحصیل

    انجام ثبت نام ترم بهمن دانشگاه آزاد برای تمامی داوطلبان واجد شرایط امکان پذیر است. همزمان با ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد نیمسال دوم  می توانید انتخاب رشته نمایید. قبل از ثبت نام نیمسال دوم دانشگاه آزاد ابتدا دفترچه...
  • تغییرات پذیرش براساس شرط معدل دانشگاه آزاد بدون کنکور

    تغییرات پذیرش بر اساس شرط معدل دانشگاه آزاد بدون کنکور 1402

    شرط معدل دانشگاه آزاد بدون کنکور آنچه در حال حاضر برای قبولی در هر کدام از رشته‌های آزاد بدون کنکور مهم است، برخورداری از بالاترین نمره شرط معدل دانشگاه آزاد بدون کنکور ۱۴۰۲-۱۴۰۳ خواهد بود. یکی از مهم‌ترین تغییرات دانشگاه...
  • سامانه-ثبت-نام-دانشگاه-آزاد

    سامانه ثبت نام دانشگاه آزاد | Azmoon.iau.ac.ir

    دانشگاه آزاد به عنوان یکی از محبوب‌ترین و پر متقاضی‌ترین دانشگاه‌های ایران، سامانه‌ای را تحت عنوان مرکز سنجش، پذیرش و امور فارغ التحصیلی دانشگاه آزاد به نشانی اینترنتی azmoon.iau.ac.ir راه اندازی کرده است تا تمامی متقاضیان نام نویسی بدون کنکور...
  • رشته پروتز دندان دانشگاه آزاد بدون کنکور ۱۴۰۲ + دانشگاه ها

    رشته پروتز دندان تحت عنوان یکی از زیر شاخه های رشته دندانپزشکی از گروه علوم تجربی در بین داوطلبان و دانش آموزان شناخته شده است. در حال حاضر، شمار زیادی از داوطلبان به دنیال تحصیل در پروتز دندان دانشگاه آزاد...
تماس با مشاور
(حتی در تعطیلات نوروز)