ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

نتایج آزمون کارشناس رسمی دادگستری 1402 + لینک مشاهده

نتایج آزمون کارشناس رسمی دادگستری
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

نتایج آزمون کارشناس رسمی دادگستری در حدود یک ماه پس از اعلام نتایج مصاحبه می باشد. نتایج آزمون کارشناس رسمی دادگستری را از طریق سامانه سنجش به نشانی اینترنتی sanjesh.org می توان مشاهده نمود. 

ما در این مقاله بر آن شدیم تا مراحل مشاهده نتایج رسمی آزمون دادگستری را برای شما شرح دهیم. اگر در مشاهده نتایج رسمی آزمون دادگستری دچار مشکل و یا پرسشی می باشید می توانید با مشاورین ایران تحصیل با شماره 909 9075307 تماس حاصل فرمایید. تا انتهای مقاله همراه ما باشید.

زمان اعلام نتایج اولیه  آزمون دادگستری 1402

آزمون کارشناس رسمی دادگستری زیر نظر وکلای قوه قضاییه برگزار می شود و نتایج آن را از طریق سامانه سنجش اعلام می دارند.

این آزمون به دو صورت کتبی و شفاهی بوده و سپس نتایج آزمون کتبی را می توان در زمان نتایج رسمی آزمون دادگستری مشاهده نمایند.

اعلام نتایج اولیه  آزمون دادگستری، بستگی به زمان برگزاری آزمون دارد و هنوز اطلاعیه دقیقی از زمان این آزمون مشخص نشده است و به محض اطلاعیه جدید سال جاری این  مقاله به روز رسانی خواهد شد.

📎 نتایج اولیه آزمون کارشناس رسمی دادگستری لینک مشاهده

به محض اعلام نتایج این لینک فعال می شود.

📌 برای اطلاع از شرایط آزمون کارشناس رسمی دادگستری بر روی لینک کلیک نمایید.

زمان اعلام نتایج اولیه 

نحوه مشاهده نتایج آزمون کارشناس رسمی دادگستری 1402

همان طور که بیان شد نتایج آزمون کارشناس رسمی دادگستری در حدود یک ماه پس از برگزاری آزمون اعلام می گردد که افراد باید وارد سامانه سنجش به نشانی اینترنتی sanjesh.org شده و نتیجه خود را مشاهده نماید. فرد داوطلب، پس از مشاهده نتایج آزمون کارشناس رسمی دادگستری و قبولی در آن باید خود را برای مصاحبه آماده نمایند.

برای مشاهده نتایج آزمون کارشناس رسمی دادگستری باید مراحل زیر را طی نمایید:

✔️ ابتدا وارد سامانه سنجش به نشانی اینترنتی sanjesh.org شوید.

✔️ سپس بر روی گزینه سایر آزمون های استخدامی کلیک نمایید.

✔️ در صفحه جدید باید بر روی گزینه “سیستم کارنامه آزمون متقاضیان اخذ پروانه کارشناسی رسمی دادگستری”  کلیک نمایید.

✔️ در مرحله بعدی باید به دو روش با به کمک اطلاعات شخصی مانند نام و نام خانوادگی، شماره شناسنامه و… . یا از طریق شماره پرونده می توانید نتایج آزمون خود را مشاهده نمایید.

✔️ پس از مشاهده کارنامه نتایج آزمون کارشناس رسمی دادگستری خود اگر نمره آزمون شما 12 به بالا شده باشد مجاز شده و می توانید برای مصاحبه آماده شوید. 

✔️ اگر در زمانی که برای شما در مصاحبه در نظر گرفته شده است، نتوانستید حضور پیدا نمایید، به معنای انصراف شما بوده و ادامه آزمون برای شما امکان پذیر نخواهد بود. یادآور می شویم که در چنین مواقعی داوطلب حق هیچ گونه اعتراضی نخواهد داشت.

✔️ نکته مهم در زمان ثبت نام این است که اگر اطلاعات خود را به دلایل مختلف اشتباه وارد کرده باشید باید تا قبل از اعلام نتایج اولیه وارد سامانه سنجش شده و اطلاعات خود را ویرایش نمایید.

✔️ همچنین شما می توانید جدیدترین اطلاعیه های سازمان سنجش در خصوص آزمون کارشناسی رسمی دادگستری را در سامانه سنجش در بخش سایر آزمون های استخدامی مشاهده نمایید و یا با تماس با شماره 909 9075307 جدیدترین اخبار این آزمون را دریافت نمایید.

📌 برای اطلاع و مشاهده کارنامه قبولی آزمون کارشناسی رسمی دادگستری بر روی لینک کلیک نمایید.

 کارشناس رسمی دادگستری

زمان اعلام نتایج نهایی آزمون دادگستری 1402

پس از آنکه فرد متقاضی نتایج آزمون کارشناس رسمی دادگستری خود را مشاهده کرد و نمره قبولی را کسب کرده و مجاز شده بود، در مصاحبه در زمان مقرر شده شرکت می نماید و سپس باید نتایج نهایی خود را مشاهده نمایید تا به عنوان کارشناس رسمی دادگستری بتوانند مشغول به کار شوند.

زمان اعلام نتایج نهایی آزمون دادگستری در سال جاری، دقیق مشخص نیست و نمیتوان زمانی را برای آن در نظر گرفت . اما با توجه به نتایجی که در سال های گذشته منتشر شده است، اعلام نتایج نهایی آزمون دادگستری در حدود یک ماه پس از مصاحبه در سامانه سنجش منتشر خواهد شد.

📎 نتایج نهایی آزمون کارشناس رسمی دادگستری لینک مشاهده

به محض اعلام نتایج این لینک فعال می شود.

همچنین اگر نیاز به منابع آزمون کارشناس رسمی دادگستری دارید، می توانید با مشاورین ایران تحصیل در ارتباط باشید.

نحوه مشاهده نتایج نهایی آزمون کارشناس رسمی دادگستری 1402

پس از آنکه داوطلب مرحله مصاحبه را پشت سر گذاشت باید در حدود یک ماه بعد نتایج خود را در سامانه سنجش مشاهده نماید. برای مشاهده نتایج نهایی آزمون کارشناس رسمی دادگستری باید مراحل زیر را طی نمایید:

✔️ ابتدا وارد سامانه سنجش به نشانی اینترنتی www.sanjesh.org شوید.

✔️ سپس بر روی گزینه “سایر آزمون های استخدامی” کلیک نمایید.

✔️ پس از ورود به صفحه جدید باید بر روی گزینه “اعلام اسامی معرفی شدگان آزمون کارشناسان رسمی دادگستری” کلیک نمایید.

✔️ سپس شما به سه روش می توانید نتایج نهایی آزمون را مشاهده نمایید:

روش اول: به کمک شماره داوطلبی و شماره شناسنامه

روش دوم: به کمک شماره پرونده و شماره شناسنامه

روش سوم: به کمک نام و نام خانوادگی و شماره شناسنامه

افرادی که در زمان ثبت نام شماره پرونده خود را فراموش کرده باشند، می توانند از دو روش دیگر برای مشاهده نتایج نهایی خود استفاده نمایند.

📌 برای اطلاع از درآمد کارشناس رسمی دادگستری بر روی لینک زیر کلیک نمایید.

نحوه مشاهده نتایج نهایی آزمون

اخبار پیرامون نتایج رسمی آزمون دادگستری

🔊 کلافگی متقاضیان از بلاتکلیفی نتایج آزمون کارشناسان رسمی دادگستری

آزمون کارشناسان رسمی دادگستری هر دو یا سه سال یکبار برای گزینش کارشناسان رسمی دادگاه‌ها و ارائه پروانه مجوز فعالیت کارشناسی به متقاضیان از سوی سازمان سنجش برگزار می‌شود. شهروند خبرنگار ما با ارسال پیامی از بلاتکلیفی در اعلام نتایج آزمون کارشناسان رسمی دادگستری خبر داد.

🔊 پشت‌پرده عدم اعلام اسامی پذیرفته‌شدگان “آزمون وکالت” چیست؟!/ مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی فصل‌الخطاب است

رئیس کمیسیون اصل نود مجلس درباره علت تأخیر صورت گرفته در اعلام نتایج آزمون وکالت فوق‌العاده مرکز وکلا، کد قابل تاملی را داده است؛ اینکه “اعضای هیئت نظارت مرکز وکلا با ارائه تفسیر شخصی خود از قانون، همچنان مانع اعلام نتایج آزمون شده‌اند!”

🔊 عملکرد مرکز وکلا در اجرای قانون تسهیل چگونه است؟

اختلاف نظر درباره ملاک قرار دادن نمره خام یا تراز نمره برای تعیین یک درصد برتر آزمون وکالت، دامن مرکز وکلای قوه قضائیه را هم گرفته است. پس از ناکامی کانون‌های وکلای دادگستری در برگزاری آزمون وکالت 1400 در چند نوبت به بهانه‌هایی مانند محدودیت‌های کرونایی یا عدم اجرای آیین‌نامه اجرایی لایحه استقلال (ابلاغ تیرماه 1400) مرکز وکلای قوه قضائیه را بر این داشت تا امسال آزمون فوق‌العاده دیگری را مازاد بر آزمون سال 1401 خود برگزار کند تا داوطلبان بتوانند طبق برنامه‌ریزی تحصیلی خود در آزمون شرکت کنند و در صورت قبولی در آن پروانه وکالت دریافت کنند.

 برای دانلود و مطالعه پی دی اف مقاله بر روی لینک کلیک نمایید.

خلاصه مطلب

ما در این مقاله در خصوص نتایج آزمون کارشناس رسمی دادگستری  توضیحاتی را شرح دادیم و بیان کردیم که زمان اعلام نتایج اولیه این آزمون در حدود یک ماه پس از برگزاری آزمون و همچنین اعلام نتایج نهایی در حدود یک ماه پس از مصاحبه می باشد. برای مشاهده نتایج آزمون کارشناس رسمی دادگستری  باید وارد سامانه سنجش به نشانی sanjesh.org شده و بر روی گزینه سایر آزمون های استخدامی کلیک نمایید و نتایج خود را مشاهده نمایید.

فراموش نکنید برای  اینکه در نتایج اولیه این آزمون پذیرفته شوید باید حداقل نمره 12 را کسب نمایید و سپس خود را برای مصاحبه آماده نمایید. اگر در زمینه سوالات  مصاحبه نیاز به راهنمایی داشتید کافی است با مشاورین ایران تحصیل با شماره 909 9075307 تماس حاصل فرمایید و یا پرسش های خود را در زیر همین مقاله برای ما بگذارید تا در اولین فرصت پاسخ خود را دریافت نمایید.

5/5 - (3 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

 نتایج آزمون کارشناس رسمی دادگستری چه زمانی اعلام میشه ؟

 این نتایج حدودا یک ماه بعد از برگزاری آزمون اعلام میشه که توضیحات بیشتر در این مقاله داده شده.

 نتایج آزمون کارشناسان رسمی در چه سایتی اعلام میشه ؟

 همون طور که در این مقاله گفته شد، این نتایج در سایت سازمان سنجش اعلام میشه.

 برای اطلاع از زمان اعلام نتایج شفاهی آزمون کارشناسان دادگستری چه باید کرد ؟

 برای اطلاع از زمان اعلام نتایج نهایی باید اطلاعیه های سازمان سنجش را مطالعه نمایید و یا با کارشناسان ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • اعلام نتایج بدون کنکور پیام نور مهر

    اعلام نتایج ثبت نام بدون کنکور پیام نور 1402 + مشاهده sanjesh

    زمان اعلام نتایج بدون کنکور پیام نور 1402 اعلام شد. کلیه افراد می توانند در زمان اعلام نتایج بدون آزمون پیام نور اقدامات لازم را برای مشاهده نتایج دانشگاه پیام نور بدون آزمون انجام دهند. البته در این میان اطلاع...
  • نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش معلولین

    اعلام نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش معلولین 1402

    کسانی که در آزمون استخدامی معلولین شرکت کردند باید منتظر نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش معلولین باشند که جواب آن در قالب نتایج اولیه و نهایی منتشر می شود. در آزمون استخدامی از میان داوطلبان شرکت کننده در آزمون...
  • نتایج آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی

    نتایج آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی ۱۴۰۲ + مشاهده hrtc.ir

    نتایج آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی 1402 هر سال در دو مرحله از طریق سایت سازمان سنجش به آدرس  منتشر sanjesh.org اعلام می شود و چنانچه مجری برگزار کننده آزمون جهاد دانشگاهی باشد، اعلام نتایج از طریق سامانه hrtc.ir منتشر...
  • ثبت نام نمونه دولتی هفتم

    ثبت نام نمونه دولتی ششم به هفتم 1402 + شرایط آزمون و نکات مهم

    به اطلاع کلیه دانش آموزان و اولیا محترم می‌رسانیم ثبت نام نمونه دولتی هفتم که تا سال گذشته از طریق سامانه azmoon.medu.ir سمپاد به صورت هماهنگ برگزار می‌گردید و داوطلبان می‌توانستند در آزمون نمونه دولتی ششم به هفتم شرکت کنند،...
تماس با مشاور
(حتی در تعطیلات نوروز)