ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

کارنامه قبولی آزمون کارشناسی رسمی دادگستری

کارنامه قبولی آزمون کارشناسی رسمی دادگستری ۱۴۰۳ + هر رشته | ایران تحصیل
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

آزمون کارشناسی رسمی دادگستری، دارای دو مرحله می باشد که شامل: آزمون کتبی چهار گزینه ای و مصاحبه شفاهی می باشند. به همین دلیل، کارنامه قبولی آزمون کارشناسی رسمی دادگستری نیز در دو مرحله منتشر می شود. داوطلبان در صورت قبولی در آزمون اول می توانند در آزمون دوم نیز شرکت کنند. در واقع، متقاضیان باید در آزمون اولیه حداقل 60 تا 100 نمره کسب نمایند. در غیر این صورت، نمی توانند در آزمون دوم شرکت نمایند.

اگر شما هم در انتظار منتشر شدن کارنامه قبولی آزمون کارشناسی رسمی دادگستری هستید، در ادامه مقاله با ما همراه باشید. ما در ادامه مقاله زمان اعلام نتیجه آزمون اول و دوم، نحوه مشاهده نتایج در هر دو مرحله و … را به طور مفصل برای شما عزیزان بیان خواهیم کرد.

 

اطلاعیه مهم:

پذيرفته شدگان مصاحبه علمي و شخصيتي پس از تأييد صلاحيت هاي عمومي به كارآموزي يكساله معرفي مي شوند. اين افراد موظفند كارآموزي را در زمان تعيين شده شروع و به پايان برسانند. درصورت تأخير غيرموجه بيش از يكسال در مجموع مراحل كارآموزي و تحليف، قبولي آنان كأن لم يكن خواهد شد.

 

زمان اعلام نتایج کارنامه قبولی آزمون کارشناسی رسمی دادگستری

همان طور که در ابتدای مقاله بیان شد، آزمون کارشناسی دادگستری در دو مرحله انجام می شود. افراد پس از کسب نمره قبولی در آزمون اول، به مصاحبه دعوت می شوند. آن ها باید در مصاحبه نیز نمره و درصد قبولی را دریافت نمایند. در واقع، داوطلبان در صورت قبولی در هر دو آزمون می توانند عنوان شغلی مورد نظر خود را انتخاب نمایند. زمان مشاهده کارنامه مرحله اول و مرحله دوم، به صورت جداگانه در سایت سازمان سنجش قرار داده می شود. زمان مشاهده آن ها را در ادامه مقاله بیان خواهیم کرد. 

 

زمان اعلام نتایج کارنامه قبولی آزمون کارشناسی رسمی دادگستری

 

 

نوبت اعلام نتایج آزمون کارشناسی رسمی دادگستری

آزمون اولیه کارشناسی رسمی دادگستری، یه صورت کتبی و با سوالات چهار گزینه ای می باشد. این آزمون دارای 100 نمره است و داوطلبان باید حداقل 60 نمره را کسب کنند. در غیر این صورت، نمی توانند در آزمون دوم شرکت نمایند. زمان اعلام نتایج کارنامه قبولی آزمون کارشناسی رسمی دادگستری در سال ۱۴۰۳، هنوز اعلام نشده است. اما، طبق روال سال های گذشته می توان گفت که زمان اعلام نتایج این آزمون حدود 1 ماه پس از برگزاری آزمون می باشد. در صورتی که سازمان سنجش زمان اعلام نتیجه این آزمون را اعلام کند، این مقاله بروزرسانی خواهد شد. 

 

 

جهت دانلود دفترچه آزمون کارشناسی رسمی دادگستری، بر روی لینک مربوطه کلیک کنید.

 

 

زمان اعلام نتایج آزمون کارشناسی رسمی دادگستری

داوطلبانی که بتوانند در آزمون اول نمره قبولی را کسب نمایند، باید در آزمون دوم نیز شرکت نمایند. همان گونه که بیان شد، آزمون دوم به صورت شفاهی و یا همان مصاحبه ای می باشد. داوطلبان باید در این مرحله نیز نمره و درصد قبولی را کسب نمایند. اگر آن ها بتوانند در این آزمون نمره قبولی را دریافت کنند، می توانند عنوان شغلی خود را انتخاب کرده و کارشناس رسمی دادگستری، استخدام شوند.

 لازم به ذکر است تا بدانید که تعداد افرادی که در آزمون شفاهی شرکت می کنند خیلی بیشتر از تعداد افرادی است که قرار است استخدام شوند. بنابراین، گزینش این افراد سخت تر می باشد. همچنین، افراد باید در این مرحله بیش از پیش تلاش کنند. سازمان سنجش زمان اعلام نتایج این آزمون در سال ۱۴۰۳ را نیز هنوز اعلام نکرده است. در صورتی که این سازمان زمان آن را اعلام کند، مقاله بروزرسانی شده و به شما اطلاع داده می شود.

 

 

اطلاعیه:

كليه اطلاع رساني ها اعم از اعلام زمان دريافت كارت ورود به جلسه و زمان و مكان آزمون، اعلام نتيجه آزمون،
زمان ثبت نام حضوري قبول شدگان آزمون كتبي، زمان مصاحبه شفاهي و ساير مراحل از طريق پايگاه اطلاع
رساني www.sanjesh.org انجام خواهد شد. 

 

 

نحوه اعلام کارنامه قبولی آزمون کارشناسی رسمی دادگستری ۱۴۰۳

پس از اعلام زمان مشاهده نتایج توسط سازمان سنجش، افراد می توانند به سایت سنجش مراجعه کرده و کارنامه خود را مشاهده نمایند. اما، ممکن است سوال کنید که چگونه می توان کارنامه قبولی آزمون کارشناسی را مشاهده کرد؟ نحوه مشاهده نتیجه آزمون اول و دوم کمی با یکدیگر متفاوت هستند. برای آشنایی با نحوه مشاهده کارنامه هر دو آزمون، در ادامه مقاله با ما همراه باشید.

 

نحوه مشاهده کارنامه قبولی آزمون اولیه کارشناسی رسمی

داوطلبان و متقاضیان برای مشاهده کارنامه خود در آزمون اول، ابتدا باید سایت سازمان سنجش آموزش کشور را با نشانی Sanjesh.org در مرورگرهای فایرفاکس و یا کروم وارد کرده و جست و جو کنند. پس از باز شدن صفحه، باید از منوی سمت راست، گزینه « سایر آزمون های استخدامی » را برگزینند.

 

نحوه اعلام کارنامه قبولی آزمون کارشناسی رسمی دادگستری ۱۴۰۳

 

در این مرحله، افراد باید گزینه « سیستم کارنامه آزمون متقاضیان اخذ پروانه کارشناسی رسمی دادگستری قوه قضائیه سال ۱۴۰۳ » را انتخاب نمایند.

 

نحوه مشاهده کارنامه قبولی آزمون اولیه کارشناسی رسمی

 

هم اکنون، صفحه ای مقابل آن ها باز می شود که باید با کمک یکی از دو روش زیر وارد سامانه شده و کارنامه خود را مشاهده نمایند.

 

راهنمای گام به گام مشاهده نتایج آزمون کارشناسی رسمی دادگستری

 

نحوه مشاهده کارنامه آزمون دوم کارشناسی دادگستری

برخی از افراد فکر می کنند که آزمون دوم چون شفاهی است نتیجه آن همان روز اعلام می شود. این تفکر کاملا نادرست است؛ افراد برای دانستن نتیجه آزمون خود یک ماه باید صبر کنند. پس از یک ماه، نتیجه همانند آزمون ول بر روی سازمان سنجش قرار داده خواهد شد. داوطلبان برای مشاهده نتیجه آزمون دوم، باید مراحلی را با دقت و به درستی طی کنند. این مراحل، شامل موارد زیر می باشند:

شرکت کنندگان ابتدا باید نشان الکترونیکی Sanjesh.org را جست و جو کنند و وارد آن شوند. سپس، همانند آزمون اول، از منوی سمت راست بر روی عبارت « سایر آزمون های استخدامی » کلیک نمایند.

در این مرحله، آن ها باید گزینه « اعلام اسامی معرفی شدگان آزمون کارشناسان رسمی دادگستری سال ۱۴۰۳ » را انتخاب نمایند.

 

نحوه مشاهده کارنامه آزمون دوم کارشناسی دادگستری

 

در نهایت، افراد باید با کمک یکی از سه روش زیر، وارد بخش اصلی سایت شده و کارنامه خود را مشاهده کنند.

 

راهنمای تصویری مشاهده کارنامه آزمون دوم کارشناسی دادگستری

 

مشاوره قبولی آزمون کارشناسی دادگستری

داوطلبان عزیز و گرامی بهتر است که برای افزایش درصد قبولی خود در این آزمون، حتما از مشاور کمک بگیرند. مشاوران آن ها را به طور کامل با نحوه برگزاری این آزمون، نحوه مطالعه منابع این آزمون و …  کمک می کنند. اما، انتخاب یک مشاور خوب اهمیت بسزایی دارد. زیرا، ممکن است که برخی از مشاوران تجربه کافی نداشته باشند و این امر سبب گمراه شدن داوطلبان شود. مشاوران ما در ایران تحصیل با داشتن چندین سال سابقه درخشان می توانند افراد را در این زمینه یاری رسانند.

 

 

جهت آشنایی با منابع آزمون کارشناسی رسمی دادگستری ۱۴۰۳ کلیک کنید.

 

 

نکات مهم کارنامه قبولی آزمون کارشناسی دادگستری

پیش از مشاهده و در حین مشاهده، نکاتی وجود دارند که افراد باید تمامی آن ها را بدانند و رعایت کنند. برخی از مهم ترین این نکات، شامل موارد زیر می باشند:

  • افراد باید حتما در زمان مقرر به سایت سنجش مراجعه کرده و کارنامه خود را مشاهده نمایند. زیرا، پس از اتمام مهلت دیگر نمی توان کارنامه را در سایت سنجش مشاهده کرد.
  • داوطلبان گرامی در هنگام مشاهده کارنامه خود اطلاعات خواسته شده را به درستی وارد نمایند. در غیر این صورت، سامانه برای آن ها باز نخواهد شد.
  • متقاضیان عزیز حتما باید نشان الکترونیکی سایت سنجش را در مرورگرهای کروم و یا فایرفاکس وارد کنند.

 

نکات مهم کارنامه قبولی آزمون کارشناسی دادگستری

 

جدیدترین اخبار پیرامون آزمون کارشناسی رسمی دادگستری 

جذب ۶ هزار کارشناس جدید توسط کانون کارشناسان رسمی دادگستری

طهماسب مظاهری، رئیس شورای عالی کانون کارشناسان رسمی دادگستری، بیان کرد: در این دوره از آزمون در تلاش هستیم تا در نهایت حدود 5 یا 6هزار کارشناس جدید را جذب کنیم تا بتوانیم خدماتمان را در کانون کارشناسان رسمی دادگستری در پاسخ به نیازهای موجود، گسترش دهیم.

برگزاری آزمون کارشناسی رسمی مرکز وکلای قوه قضاییه

آزمون کارشناسی رسمی مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده مرکز وکلای قوه قضاییه روز پنجشنبه ۲۲ مهر ماه سال ۱۴۰۳ برگزار شد.

شرکت بیش از 1600 داوطلب کرمانشاهی در آزمون کارشناسی رسمی دادگستری

رامین شیرزادی، رئیس مرکز کارشناسان رسمی دادگستری استان کرمانشاه، تعداد داوطلبین استان کرمانشاه را یک‌ هزار و ۶۴۳ نفر اعلام کرد و گفت: امسال به علت کرونا، تعداد داوطلبان کاهش یافته است.

 

 

اطلاعیه مهم: 

مطابق مصوبه هيئت نظارت مركز، اشتغال همزمان وكالت و كارشناسي رسمي دادگستري يا اشتغال همزمان
در دو رشته كارشناسي رسمي ممنوع است. وكلا يا كارشناسان رسمي دادگستري فقط در صورت انصراف از
وكالت يا كارشناسي رسمي قبلي مي توانند پروانه كارشناسي رسمي دادگستري جديد را اخذ كنند.

 

 

 

خلاصه مطلب

ما در این مقاله سعی داشتیم تا شما عزیزان را به طور کامل و مفصل با زمان و نحوه کارنامه قبولی آزمون کارشناسی رسمی دادگستری آشنا کنیم. اگر در هنگام مشاهده نتیجه آزمون خود به مشکلی برخوردید، نگران نباشید. می توانید با مشاوران ما در ایران تحصیل ارتباط برقرار کرده و مشکلات خود را رفع کنید. برای برقراری ارتباط با مشاوران ما کافی است تا با ما تماس گرفته و یا برای ما کامنت بگذارید. همکاران ما در اسرع وقت به شما عزیزان پاسخ داده و مشکلات شما را رفع می کنند.

 

جهت دانلود پی دی اف مقاله کلیک کنید. 

 

3/5 - (3 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

1-نتایج آزمون کارشناسی رسمی دادگستری ۱۴۰۳ چه زمانی اعلام می شود؟

زمان اعلام نتایج این آزمون هنوز از سمت سازمان سنجش اعلام نشده است.

2- آزمون کارشناسی دادگستری دارای چند مرحله است؟

این آزمون دارای دو مرحله کتبی و شفاهی( مصاحبه ) می باشد.

چگونه می توان نتایج آزمون کارشناسی رسمی دادگستری را مشاهده کرد؟

نحوه مشاهده نتایج ه دو مرحله این آزمون به طور مفصل در مقاله بیان شده است. لطفا مقاله را به طور کامل مطالعه فرمایید.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • مصاحبه دکتری دانشگاه بین الملل امام خمینی قزوین

    مصاحبه دکتری دانشگاه بین‌المللی امام خمینی قزوین 1403

    مصاحبه دکتری دانشگاه بین‌المللی امام خمینی قزوین بعد از اعلام نتایج آزمون دکتری سراسری سال 1403 اگر داوطلبی نام خود را در لیست قبول شدگان ببیند، یعنی مرحله انتخاب رشته را پشت سر گذاشته است. حال بعضی از داوطلبان در...
  • دانشگاه رشته های بورسیه علوم تجربی+شرایط و زمان ثبت نام

    دانشگاه رشته های بورسیه علوم تجربی از محبوب‌ترین و پرتقاضا‌ترین رشته‌های تحصیلی بوده و به همین دلیل در چند سال گذشته شاهد اشباع شدن ظرفیت‌های دانشگاه‌های بورسیه علوم تجربی شده ایم. یکی از راه‌هایی که دانشجویان می‌توانند یک شغل تضمین...
  • اخذ گواهی صلاحیت حرفه ای از دانشگاه علمی کاربردی

    اخذ گواهی صلاحیت حرفه ای از دانشگاه علمی کاربردی | شرایط جدید

    شرایط اخذ گواهی صلاحیت حرفه ای از دانشگاه علمی کاربردی اعلام شد. در دوره‌های صلاحیت حرفه ای که توسط دانشگاه علمی کاربردی و با همکاری سازمان امور اداری و استخدامی کشور برگزار می‌شود، پذیرفته‌شدگان این دوره امکان بهبود مهارت‌ها و...
  • انصراف از تحصیل در سامانه سجاد

    مراحل انصراف از تحصیل در سامانه سجاد + راهنمای تصویری

    دانشجویان دانشگاه‌های دولتی و غیردولتی برای انصراف از تحصیل در سامانه سجاد، باید به به آدرس اینترنتی portal.saorg.ir برای کناره‌گیری از تحصیل اقدام کنند. انصراف از تحصیل به صورت آنلاین، قابل انجام و پیگیری است. همچنین سامانه جامع امور دانشجویان...
تماس با مشاور