ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مهاجرت بدون سربازی 2022 +شرایط اپلای تحصیلی و کاری | ایران تحصیل

مهاجرت بدون سربازی
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

مهاجرت بدون سربازی 2023 چگونه است؟ چگونه بدون سربازی مهاجرت کنیم؟ تاثیر سربازی در مهاجرت چیست؟ آیا می‌توان مهاجرت کاری بدون سربازی دریافت کرد؟ منظور از مهاجرت دائم بدون کارت پایان خدمت و مهاجرت تحصیلی بدون سربازی چیست؟ اپلای بدون سربازی چیست؟ آیا قوانین سازمان نظام وظیفه برای مهاجرت بدون سربازی منتشر شده است؟

معمولاً این سوالات را افرادی که قصد دارند بدون رفتن به خدمت مهاجرت کنند از خود می‌پرسند.خوشبختانه در حال حاضر شما می‌توانید مهاجرت بدون سربازی را انجام دهید که هر کدام از آن‌ها برای خود شرایط و مراحلی دارد که با اجرای آن‌ها می‌توانید بدون رفتن به خدمت از کشور خارج شوید.

به دلیل اهمیت این موضوع قصد داریم در این بخش از مقاله ایران تحصیل به صورت جامع در مورد مهاجرت بدون سربازی صحبت کنیم و اپلای بدون خدمت را توضیح دهیم.

 

جهت دریافت مشاوره در مورد مهاجرت بدون سربازی، شرایط اپلای تحصیلی و کاری بدون سربازی، چگونه بدون سربازی مهاجرت کنیم، اپلای بدون سربازی، تاثیر سربازی در مهاجرت، مهاجرت کاری بدون سربازی،اپلای بدون سربازی کاری و مهاجرت بدون خدمت 2023 با مشاوران ایران تحصیل به شماره‌های زیر تماس حاصل نمایید.

9099075307 – تماس از سراسر کشور

9099075307 – تماس از استان تهران

تماس از تلفن ثابت بدون گرفتن کد پاسخگویی همه روزه از 8 صبح الی 12 شب

 

چگونه بدون سربازی مهاجرت کنیم؟
چگونه بدون سربازی مهاجرت کنیم؟

 

 

جهت دریافت اطلاعات در مورد مشکلات سربازی در سپاه کلیک کنید.

 

 

چگونه بدون سربازی مهاجرت کنیم؟

در قدم اول شما در مورد مهاجرت بدون خدمت و کارهایی که برای آن باید انجام دهید، اطلاعاتی را به دست بیاورید تا مسیر درست و کوتاهی را انتخاب کنید. به همین دلیل قصد داریم در ابتدا در مورد مهاجرت بدون خدمت صحبت کنیم.

معمولاً مردان و پسرانی که به سن 18 سال تمام رسیده‌اند باید کارت پایان خدمت دریافت کنند تا بتوانند از کشور خارج شوند. ولی آن‌ها اگر کارت پایان خدمت نداشته باشند باز هم نگران نباشند. زیرا سازمان نظام وظیفه شرایطی را برای آن‌ها فراهم کرده است که بدون داشتن کارت پایان خدمت می‌توانند از کشور خارج شوند. مشمولین خدمت با گذاشتن وثیقه‌هایی می‌توانند مهاجرت بدون خدمت را دریافت کنند. بنابراین شما باید اسناد و مدارکی را در مورد وضعیت فعلی‌تان مثلاً برای اشتغال به تحصیل یا کار ارائه دهید تا پاسپورت مهاجرت بدون خدمت دریافت کنید. در کنار وثیقه باید یک برگ ضمانت‌نامه به همراه مبلغ مجزا را به سازمان نظام وظیفه ارائه دهید تا از کشور خارج شوید.

حال حاضر این مشمولین می‌توانند انواع سفرهای مختلفی را برای خروج از کشور دریافت کنند که برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد آن‌ها می‌توانید با کارشناسان ایران تحصیل صحبت کنید.

برای آشنایی با معافیت پزشکی چشم کلیک کنید.

شرایط مهاجرت بدون سربازی 2023

تمام مشمولین خدمت باید برای مهاجرت بدون خدمت شرایطی را داشته باشند که این شرایط به صورت زیر می‌باشند:

  • فاقد غیبت خدمت سربازی باشند.
  • وضعیت تحصیلی آن‌ها مشخص شده باشد. به طوری که دانش‌آموز، دانشجو یا طلبه فارغ‌التحصیل بودن آن‌ها مشخص باشد.
  • در سنوات ارفاقی مازاد بر سنوات مجاز تحصیل قرار نگرفته باشند.
  • گواهی اشتغال به تحصیل یا درخواست مجوز خروج از کشور داشته باشند.

حال اگر شما هر گونه سوالی در مورد شرایط مهاجرت بدون خدمت یا چگونه بدون سربازی مهاجرت کنیم داشته باشید می‌توانید با کارشناسان ایران تحصیل صحبت کنید.

 

 

برای ترمیم معدل دیپلم برای مهاجرت روی لینک آبی کلیک کنید.

 

 

مراحل دریافت پاسپورت مهاجرت بدون سربازی

کلیه مشمولین برای دریافت مهاجرت کاری بدون سربازی، مهاجرت دائم بدون کارت پایان خدمت، مهاجرت تحصیلی بدون سربازی و غیره، باید مراحلی را طی کنند که این مراحل به صورت زیر می‌باشند:

 

تاثیر سربازی در مهاجرت
تاثیر سربازی در مهاجرت

برای اطلاع از خبر خوش سربازی کلیک نمایید.

در مرحله اول مشمولین خدمت باید گواهی اشتغال به تحصیل خود را به سازمان نظام وظیفه مستقر در دانشگاه یا محل زندگی خود ارائه دهند. سپس وثیقه مورد نیاز را برای خروج از کشور با توجه به نوع سفر خود به سازمان نظام وظیفه ارائه دهند. البته بدانید که سازمان نظام وظیفه نمی‌تواند مجوز خروج از کشور به سربازان را صادر کند.

پس از آنکه مشمولین خدمت مدارک خود را به سازمان وظیفه عمومی یا یگان خدمتی مربوطه ارائه دادند باید منتظر بمانند تا مجوز خروج از کشور آن‌ها به پلیس گذرنامه ناجا ارسال شود. معمولا این مراحل به صورت اداری طی می‌شود و در صورت نداشتن مشکل خاصی بین 7 الی 10 روز آینده گذرنامه شما صادر یا تمدید می‌شود. بنابراین شما با دریافت گذرنامه موقت می‌توانید طبق قوانین کشور برای خروج از کشور ویزا بگیرید. البته برای رفتن به کشورهایی مانند ترکیه یا ارمنستان نیازی به دریافت ویزا ندارید.

به یاد داشته باشید که بعد از آن که به کشور برگشتید باید به سازمان نظام وظیفه عمومی مراجعه کنید و وثیقه‌ای که به امانت گذاشتید را دریافت کنید. برای دریافت وثیقه خود باید مدارک شناسایی معتبر و گذرنامه خود را ارائه دهید. حال اگر شما به هر دلیلی نتوانستید در زمان مقرر شده به کشور باز گردید یا با تاخیر باز گردید، آنگاه ضمن این که دولت وثیقه شما را اجرا می‌کند از 6 ماه تا یک سال ممنوع‌الخروج خواهید شد. حال شما برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد مهاجرت تحصیلی بدون سربازی، مهاجرت کاری بدون سربازی و اپلای بدون سربازی می‌توانید با کارشناسان ایران تحصیل صحبت کنید.

 

 

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد مهاجرت کاری آلمان کلیک کنید.

 

 

چگونه مهاجرت تحصیلی بدون سربازی دریافت کنیم؟

تمام کسانی که دوست دارند اپلای بدون سربازی تحصیلی دریافت کنند می‌توانند با گذاشتن وثیقه 40 میلیون تومان از کشور خارج شوند. معمولاً مدت زمان خروج آن‌ها از کشور با توجه به طول دوره تحصیلی‌شان تعیین می‌شود. مثلاً کسانی که در مقطع کارشناسی ارشد با دریافت اپلای بدون سربازی از کشور خارج شدند می‌توانند به مدت دو سال با گذاشتن وثیقه 40 میلیون تومان بروند. طبق همین روال کسانی که قصد دارند در مقطع دکترا ادامه تحصیل دهند باید با گذاشتن 40 میلیون وثیقه به مدت 7 سال از کشور خارج شوند. به صورت کلی میزان وثیقه مشمولین رابطه مستقیمی با مدت زمان خروج آن‌ها از کشور دارد.

 

 

تاثیر سربازی در مهاجرت
تاثیر سربازی در مهاجرت

انواع وثیقه برای مهاجرت بدون سربازی 2023

شاید برای شما سوال پیش بیاید که مشمولین خدمت برای خروج از کشور چه نوع وثیقه‌هایی را می‌توانند قرار دهند؟ در حال حاضر طبق قوانین سازمان نظام وظیفه کشور تمام آن‌ها می‌توانند وثیقه را به صورت پول نقد، ضمانت بانکی یا سند ملکی قرار دهند. البته خوب است بدانید که همه بانک‌ها ضمانت‌نامه وجه نقد را ارائه نمی‌دهند. به همین دلیل شما باید در این خصوص اطلاعاتی را پرس و جو کنید که کارشناسان ایران تحصیل می‌توانند شما را راهنمایی کنند.

 

استفاده از سند برای اپلای بدون سربازی

تمام کسانی که قصد دارند سند خانه‌ای را به عنوان وثیقه قرار دهند باید شش‌دانگ منزل را در گرو نمایندگان سازمان نظام وظیفه قرار دهند که سند زمین مورد قبول نیست. بنابراین بعد از آنکه شما سند خانه‌ای را در تهران به عنوان وثیقه قرار دادید، آنگاه نمایندگان سازمان نظام وظیفه در دفترخانه، ملک مورد نظر را به تصرف سازمان نظام وظیفه در می‌آورند. حال اگر این خانه در شهرهای کوچکی قرار داشته باشد، آنگاه باید در ابتدا توسط نماینده رسمی دادگستری ارزش‌گذاری شود و سپس تاییدیه و نامه مهر شده آن را به تهران ارسال می‌کنند تا با حضور در دفتر ثبت اسناد رسمی وثیقه را منتقل کنند.

 

 

برای مشاوره سربازی نظام وظیفه روی لینک کلیک کنید.

 

 

استفاده از ضمانت‌نامه‌های بانکی برای اپلای بدون سربازی

برخی از مشمولین خدمت می‌توانند در صورت داشتن پول نقد برای مهاجرت خود می‌تواند آن را به عنوان وثیقه در نزد بانک قرار دهند تا به ازای آن سند یا ضمانت‌نامه بانکی دریافت کنند. سپس به سازمان نظام وظیفه عمومی مراجعه کرده و آن را تحویل دهند.

 

استفاده از پول نقد برای اپلای بدون سربازی

برخی از مشمولین خدمت قصد دارند بدون گذراندن دوره خدمت خود از کشور خارج شوند می‌توانند با توجه به نوع گذرنامه خود پول نقد را به عنوان سرمایه‌گذاری بلند مدت در نزد بانک قرار دهند. بنابراین بانک در ازای این سرمایه‌گذاری به شما ضمانت‌نامه بانکی ارائه می‌دهند که شما می‌توانید آن را به عنوان وثیقه در نزد سازمان نظام وظیفه عمومی قرار دهید.

 

مهاجرت کاری بدون سربازی
مهاجرت کاری بدون سربازی

 

استفاده از ضمانت‌نامه بانکی به کمک سند برای اپلای بدون سربازی

در آخرین روش شما می‌توانید سند شش‌دانگ منزلی را در گرو بانک قرار دهید تا آن‌ها بعد از آنکه کارشناسان شهرداری ارزش منزل را تعیین کردند، آنگاه می‌توانید در قبال ملک خود از بانک مدنظرتان ضمانت‌نامه بانکی دریافت کنید. سپس آن را در اختیار سازمان نظام وظیفه قرار دهید.

حال اگر شما هر گونه سوالی در مورد اپلای بدون سربازی برای مهاجرت کاری، مهاجرت دائم، مهاجرت تحصیلی و غیره داشته باشید می‌توانید با کارشناسان ایران تحصیل صحبت کنید.

 

 

برای حداقل معدل لازم برای بورسیه تحصیلی کلیک کنید.

 

 

مراحل دریافت اپلای بدون سربازی تحصیلی

تمام کسانی که دوست دارند مهاجرت تحصیل بدون سربازی انجام دهند باید معافیت تحصیلی بگیرند تا بتوانند از کشور خارج شوند. حال آن‌ها باید برای دریافت معافیت تحصیلی مراحل زیر را طی کنند:

  • اخذ نامه پذیرش را از دانشگاه مقصد بگیرند.
  • معرفی‌نامه سازمان نظام وظیفه را از دانشگاه سابق خود دریافت کنند.
  • به وب‌سایت نشا مراجعه کرده و معرفی‌نامه خود را از وزارت علوم، فناوری و اطلاعات دریافت کنند.

البته آن‌ها مدارک زیر را برای دریافت معافیت تحصیلی به همراه داشته باشند و به سازمان نظام وظیفه ارائه دهند:

  • عکس پرسنلی رنگی
  • کپی و اصل شناسنامه
  • کپی و اصل کارت ملی
  • فرم درخواست معافیت تحصیلی از آموزشگاه محل تحصیل

حال اگر شما هر گونه سوالی در مورد اینکه چگونه بدون سربازی مهاجرت کنیم و مسایل مربوط به آن می‌توانید با کارشناسان ایران تحصیل صحبت کنید.

 

 

جهت دریافت اطلاعات در مورد شرایط خروج از کشور مشمولین غایب کلیک کنید.

 

 

چگونه مهاجرت کاری بدون‌ سربازی داشته باشیم؟

یکی از روش‌های مهاجرت بدون خدمت از طریق کار می‌باشد. در این روش مشمولین خدمت با دریافت ویزای کار خارج از کشور می‌توانند بدون رفتن به خدمت سربازی از کشور خارج شوند. معمولا مقدار هزینه مهاجرت کاری بدون خدمت نسبت به اپلای تحصیلی بسیار کمتر است. زیرا همه کشورها به نیروی کار خارجی نیاز دارند که آن را استخدام کنند. یکی از مهم‌ترین چیزهایی که شما برای دریافت ویزا خود داشته باشید این است که پاسپورت بگیرید.

 

مهاجرت دائم بدون کارت پایان خدمت
مهاجرت دائم بدون کارت پایان خدمت

 

بنابراین کسانی که به سن قانونی 18 سالگی رسیدند باید ابتدا سربازی خود را تمام کنند تا بعد از آن به خارج کشور جهت کار بروند. اما یکی از روش‌های دریافت مهاجرت بدون خدمت این است که مشمولین در ابتدا می‌توانند معافیت تحصیلی کشور مقصد را بگیرند و بعد از آن با دریافت جاب آفر نوع ویزای خود را در کشور مقصد تغییر دهند.

حال اگر شما هر گونه سوالی در مورد تاثیر سربازی در مهاجرت و دریافت مهاجرت کاری بدون سربازی دارید می‌توانید با کارشناسان این سامانه تماس بگیرید.

 

 

برای راهنما جامع خروج از کشور برای ادامه تحصیل روی لینک کلیک کنید.

 

 

جهت دریافت مشاوره در مورد مهاجرت بدون سربازی، شرایط اپلای تحصیلی و کاری بدون خدمت، چگونه بدون سربازی مهاجرت کنیم، اپلای بدون سربازی، تاثیر سربازی در مهاجرت، مهاجرت کاری بدون خدمت،مراحل دریافت اپلای بدون خدمت، اپلای بدون خدمت تحصیل، اپلای بدون خدمت کاری و مهاجرت بدون خدمت 2023 با مشاوران ایران تحصیل به شماره‌های زیر تماس حاصل نمایید.

9099075307 – تماس از سراسر کشور

9099075307 – تماس از استان تهران

تماس از تلفن ثابت بدون گرفتن کد پاسخگویی همه روزه از 8 صبح الی 12 شب

 

خلاصه مطلب

در حال حاضر شرایط برای خروج از کشور برای مشمولین خدمت بدون در نظر گرفتن وضعیت سربازی سخت است. اما آن‌ها می‌توانند ویزای مهاجرت بدون خدمت بگیرند که سازمان نظام وظیفه برای آن‌ها شرایطی را در نظر گرفته است. گذاشتن وثیقه جزو اصلی آن‌ها می‌باشد. ارزش وثیقه با توجه به نوع سفر متفاوت خواهد بود. اما باید در نظر بگیرید که پس از خروج از کشور در زمان مقرر شده به کشور باز گردید ویزای خود را تمدید کنید. در غیر این صورت وثیقه شما توسط دولت اجرا خواهد شد. حال با توجه به این که مطالب زیادی را در بالا ذکر کرده‌ایم. اما شما به هر گونه مشکلی در مورد مهاجرت بدون خدمت 2023 برخورد کرده باشید می‌توانید با کارشناسان این سامانه صحبت کنید.

 

 

جهت دانلود این مقاله کلیک کنید.

 

 

5/5 - (1 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

مشمولین برای دریافت مهاجرت بدون سربازی می‌توانند چه سفرهایی را انتخاب کنند؟

آن‌ها می‌توانند سفرهای علمی، زیارتی، مطالعاتی، سیاحتی، ورزشی، کار، تحصیل و غیره را برای دریافت اپلای بدون سربازی انتخاب کنند.

 دوره سنوات تحصیلی برای مهاجرت تحصیلی بدون سربازی چقدر است؟

در حال حاضر کلیه متقاضیانی که قصد دارند به خارج از کشور جهت تحصیل مراجعه کنند مدت زمان آن‌ها با توجه به مقطع تحصیلی‌شان متفاوت خواهد بود. این سنوات تحصیلی در حال حاضر طبق آیین‌نامه نظام وظیفه 2.5 سال برای کاردانی، 5 سال برای کارشناسی پیوسته، کارشناسی ناپیوسته 3 سال، کارشناسی ارشد پیوسته 6 سال، دکتری تخصصی 6 سال و دکتری پزشکی 7 سال است.

تاثیر سربازی در مهاجرت 2023 چگونه است؟

در حال حاضر تمام مشمولین خدمت باید به خدمت سربازی بروند. به طوری که آن‌ها اگر قصد رفتن به خارج از کشور را داشته باشند در ابتدا باید وضعیت خدمت خود را مشخص کنند که برای کسب اطلاعات بیشتر در این مورد و این که چگونه بدون سربازی مهاجرت کنیم می‌توانند با کارشناسان ایران تحصیل صحبت کنند.

آیا می‌توان مهاجرت دائم بدون کارت پایان خدمت دریافت کرد؟

 خیر، شما نمی‌توانید مهاجرت دائم بدون کارت پایان خدمت دریافت کنید. اما شما می‌توانید معافیت سربازی بگیرید یا این که آن را بخرید که برای کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص با کارشناسان ایران تحصیل صحبت کنید.

 

 

 

 

نظرات

15 دیدگاه دربارهٔ «مهاجرت بدون سربازی 2022 +شرایط اپلای تحصیلی و کاری | ایران تحصیل»

  1. Avatar photo عباس گفت:

    سلام وقت بخیر
    برای مهاجرت تحصیلی به ریز نمرات واصل دیپلم به زبان انگلیسی نیاز دارم وشرایط دریافت ریز نمرات و اصل دیپلم چطوری هستش؟
    همینطور به پاسپورت هم نیاز دارم با معافیت تحصیلی میتونم برای پاسپورت اقدام کنم یا نه ؟؟؟
    بهتر نیست تو رشته کاردانی داشنگاه ازاد مربوط به رشته ای که علاقه دارم تحسصیل کنم و بعد از فارغ التحصیل شدن برم برای مهاجرت تحصیلی؟؟؟
    تقریبا یکماه دیگه معافیت تحصیلی من تموم میشه و 20 سال تکمیلم یا باید سربازی رو برم یا دانشگاه کدوم گزینه شرایط رو واسه مهاجرت اسون تر میکنه؟؟

  2. Avatar photo علی امامی گفت:

    سلام وقت بخیر
    من در دوران فراغت تحصیلی هستم میخوام مهاجرت کاری کنم بدون سربازی چطوری میتونم با جاب آفر برم خارج کشور؟ باید هم تحصیلی بگیرم تا بتونم خارج بشم هم جاب آفر؟

    1. Avatar photo مشاور حمامی گفت:

      سلام وقتتون بخیر شرایط شما باید تحت برسی مشاور قرار بگیرد برای دریافت اطلاعات بیشتر با ما تماس بفرمایید

  3. Avatar photo جوادی گفت:

    یه سوال وقتی دانشگاهمون تموم میشه و فراقت تحصیل داریم هم میتونیم وثیقه بزاریم یا نه؟

    1. Avatar photo rezai گفت:

      سلام وقت بخیر . بله تا زمانی که دوره گپ تحصیلی شما به پایان نرسیده میتوانید اقدام کنید

  4. Avatar photo علیزاده گفت:

    سلام من دانشجو هستم و مدرک لیسانس دانشگاه ازاد دارم . برای تحصیل در مقطع ارشد امکان دارد با سفر زیارتی از کشور خارج شوم و در کشور دبگه برای تحصیل اقدام کنم ؟یا حتما باید از داخل کشور اقدام کنم ممنون

    1. Avatar photo مشاور اقازاده گفت:

      وقت بخیر
      از لحاظ قانونی هم امکان تحصیل در خارج را برای مقطع کارشناسی ارشد دارید اگر بخواهید این اقدام را انجام دهید وثیقه شما سوخت میشود

  5. Avatar photo ارشیا گفت:

    سلام ممنون از مطلب مفیدتون
    میخواستم ببینم حتما باید لیسانس گرفته باشیم که بتونیم از کشور خارج شویم یا بعد از دریافت دیپلم و گرفتن پذیرش دانشگاه در مقطع فوق دیپلم یا همون کاردانی میشه خارج شد

    1. Avatar photo مشاور ابراهیمی گفت:

      سلام
      برای ارشد و بالاتر معافیت تحصیلی داده می شود

  6. Avatar photo Mohammad گفت:

    سلام من ۱۸ سالمه و کارت خدمت ندارم و میخوام برم خارج و در اونجا کار و اقامت دائمی داشته باشم ، میخواستم بدونم چجوری میشه بدون کارت خدمت رفت و اینکه چه مقدار پولی باید به سازمان داد ؟

    1. Avatar photo rahdar گفت:

      سلام وقت بخیر.
      اگر غیبت خورده باشید هیچ راهی برای خروج ندارید ولی اگر معافیت تحصیلی دارید میتوانید با گذاشتن وثیقه از کشور خارج شوید.

  7. Avatar photo مهدی گفت:

    سلام
    یه سوال داشتم.
    اگر وثیقه گذاشتیم برای خروج از کشور و در مدت تعیین شده بر نگشتیم و وثیقه توسط دولت اجرا شد اقامت ما هم توی اون کشور تموم میشه ؟ یا این که تا هر وقت بخواهیم میشه اقامت داشت؟

    1. Avatar photo مشاور ذوالنورنیا گفت:

      سلام وقت بخیر
      مشکلی بابت اقامت شما وجود نخواهد داشت .

  8. Avatar photo D444rkGhost گفت:

    سلام،ممنون از مطلبتون.
    ولی مطلب مشکلی داشت. من فقط می خوام پاسپورت و ویزای کاری بگیرم و نمی خوام به خارج برم چون کارم کاملا اینترنتیه. چون ایران تحریمه مجبورم برای کار اینترنتی هم ویزا بگیرم. ۲۴ سالمه نه مدرسه رفتم نه سربازی باید چیکار کنم? حقوقمم خیلی بالاست به همین دلیل نمی تونم حساب جعلی پی پال بدون ویزا بسازم

    1. Avatar photo tahmasebi گفت:

      سلام وقت بخیر شما برای گرفتن ویزا نیاز به مدرک تحصیلی معتبر دارید ضمنا رزومه و تجربه کاری شما هم مهم هست. برای حساب پی پال نداشتن کارت پایان خدمت مانعی ندارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • سامانه مای مدیو my.medu.ir

    سامانه مای مدیو my.medu.ir + ورود خدمات آموزش و پرورش

    my medu.ir سامانه اصلی خدمات الکترونیک آموزش و پرورش یا همان مای مدیو است که برای استفاده ساده‌تر و خدمات مجازی متمرکز در زمینه آموزش و تحصیل دانش‌آموزان راه‌اندازی شده و در دسترس قرار گرفته است. در سایت مای مدیو...
  • نداشتن معدل دیپلم برای ثبت نام کنکور

    نداشتن معدل دیپلم برای ثبت نام کنکور + راه حل | ایران تحصیل

    نداشتن معدل دیپلم برای ثبت نام کنکور مشکلی است که دانش آموزان سال آخری با آن مواجه هستند؛ زیرا هنگام ثبت نام کنکور هنوز در امتحانات خرداد ماه شرکت نکرده اند و به همین دلیل از معدل خود آگاه نمی...
  • سامانه دریافت کد سوابق تحصیلی

    Dipcode.medu.ir + ورود به سامانه دریافت کد سوابق تحصیلی

    سامانه دریافت کد سوابق تحصیلی به نشانی Dipcode.medu.ir به منظور دسترسی دانش‌آموزان فارغ‌التحصیلی که قصد شرکت در کنکور سراسری داشته و باید سوابق تحصیلی خود را در فرم پیشنویس ثبت‌نام درج کنند، راه‌اندازی شده است. این کد که شامل تمام...
  • شرایط ادامه تحصیل در مدارس تیزهوشان

    شرایط ادامه تحصیل در مدارس تیزهوشان + آیین نامه ۱۴۰۳ | ایران تحصیل

    ادامه تحصیل در مدارس تیزهوشان به اندازه قبولی در آزمون و ورود به این مدارس چالش برانگیز است. از این رو رئیس مرکز ملی پرورش استعدادهای درخشان شرایط ادامه تحصیل در مدارس تیزهوشان در پایه ششم به هفتم و نهم...
تماس با مشاور
(حتی در تعطیلات نوروز)