ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشکلات سایت نهاد | چرا سایت نهاد گواهینامه نمی‌دهد؟

مشکلات سایت نهاد
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

مشکلات سایت نهاد را چگونه برطرف کنیم؟ نحوه دریافت گواهینامه از سایت نهاد چگونه است؟ جواب سوالات ثبت‌نام و شرکت در آزمون‌های سایت نهاد را چگونه دریافت کنیم؟ برای دریافت گواهینامه فعالیت کلاسی دروس معارف، فرهنگی و غیره چیکار کنیم؟

این‌ها معمولاً تنها چند نمونه از سوالات کاربران مختلف در مواجعه با مشکلات سایت نهاد هستند. آن‌ها معمولا تمایل دارند راه‌حل این مشکلات را پیدا کنند تا بتوانند ثبت‌نام، ورود، انتخاب دروس، شرکت در کلاسها، شرکت در آزمون و دریافت گواهینامه خود را با موفقیت طی کنند. با توجه به اینکه تمام مراحل ذکر شده به صورت اینترنتی و آنلاین می‌باشد. لذا برای حل کردن آن‌ها نیاز به راهنمای تحصیلی جامعی دارید تا با دقت بیشتری از سایت نهاد (آموزش مجازی دانشگاهیان) و امکانات آن‌ها بهره‌مند شوید. حال کارشناسان سایت ایران تحصیل می‌توانند به عنوان راهنما جامع سایت نهاد در این خصوص به شما کمک کنند.

 

شما برای سامانه آموزش مجازی و دانشگاه مجازی چیست؟ روی لینک کلیک کنید.

 

جهت دریافت مشاوره در مشکلات سایت نهاد، دریافت کلمه عبور و نام کاربری سایت نهاد، دریافت گواهینامه فعالیت کلاسی دروس معارف، دریافت گواهی‌نامه سایت آموزش مجازی دانشگاهیان، ثبت‌نام در سامانه نهاد، انتخاب دروس در سامانه نهاد، پیدا کردن دوره اساتید، نحوه دریافت گواهینامه از سایت نهاد، جواب آزمون سایت نهاد، سوالات آزمون نهاد، آزمون سایت نهاد، مشکلات آزمون سایت نهاد، راهنما جامع سایت نهاد و پیدا کردن نام دانشگاه در سایت نهاد با مشاوران ایران تحصیل به شماره‌های زیر تماس حاصل نمایید.

9099075307 – تماس از سراسر کشور

9099075307 – تماس از استان تهران

تماس از تلفن ثابت بدون گرفتن کد پاسخگویی همه روزه از 8 صبح الی 12 شب

 

نحوه دریافت گواهینامه از سایت نهاد ec.nahad.ir

دانشجویان برای این که بتوانند گواهینامه خود را دریافت کنند باید تمام دوره‌های آزمونی دروس انتخاب شده خود را سپری کنند. سپس با شرکت در آزمون‌های آن، نمره حدنصاب خود را دریافت کنند. در این صورت مجاز به اخذ گواهی‌نامه خود خواهند شد. حال شما برای دریافت گواهینامه فعالیت کلاسی دروس معارف و غیره خود می‌توانید طبق روال زیر انجام دهید.

 

 

چرا سایت نهاد گواهینامه نمی‌دهد؟

چرا سایت نهاد گواهینامه نمی‌دهد؟

 

  • وارد سایت ec.nahad.ir شوید و در کار مشخص شده نام کاربری و رمز عبور خود را وارد کنید. سپس گزینه ورود را بزنید.
  • نام استاد خود را از میان اساتید لیست شده در پنل کاربری پیدا کنید و روی آن کلیک کنید.
  • در صفحه جدید باز شده روی تیک «دریافت گواهی» درس مورد نظر کلیک کنید.
  • صفحه جدیدی برای شما باز خواهد شد که روی گزینه «صدور گواهی پایانی» کلیک کنید.
  • حالا در صفحه جدید، نوع گواهینامه خود را بر اساس دروس انتخاب کنید.
  • بعد از انتخاب نوع گواهینامه و استاد خود می‌توانید روی گزینه دریافت کلیک کنید تا گواهینامه شما به صورت فایل pdf روی دستگاهتان ذخیره شود.
  • معمولاً در گواهینامه نمره نهایی را بر اساس معدل جلسات و آزمون پایانی دانشجو تعیین می‌کنند. به طوری که تاثیر نمره آزمون پایانی از نمره جلسات بیشتر است.

 

بررسی مشکلات سایت نهاد به هنگام صدور گواهی‌نامه

معمولاً دانشجویان به هنگام دریافت گواهینامه از سایت نهاد با مشکلاتی مواجه می‌شوند. این مشکلات می‌تواند به صورت کلی برای دانشجویان رشته‌ها و گرایش‌های مختلف متفاوت باشند. حال در زیر قصد داریم به بررسی مشکلات سایت نهاد و راه‌حل آن‌ها بپردازیم.

 

عدم درج نمرات توسط اساتید:

یکی از مشکلات سایت نهاد به هنگام صدور گواهینامه این است که هنوز استاد نمره و معدل دانشجو را حساب و وارد نکرده است. بنابراین در این صورت نمی‌توانید نسبت به دریافت گواهینامه از سایت نهاد اقدام کنید. لذا باید منتظر بمانید تا نمرات شما در سایت درج شده تا گواهی‌نامه شما را صادر شوند.

 

شما برای راهنمای کلاس های مجازی دانشگاه آزاد روی لینک کلیک کنید.

 

بروزرسانی سایت:

دانشجویان به هنگام دریافت گواهینامه فعالیت کلاسی دروس معارف و غیره با مشکلاتی روبرو می‌شوند که علت یکی از آن‌ها بروز رسانی سایت است. توسعه‌دهندگان سایت معمولا آن را در تاریخ‌های خاصی بروزرسانی می‌کنند تا بتوانند برخی فرایندهای اعتبارسنجی تنظیم و مشکلات سایت نهاد را برطرف کنند. حال شما در این زمان نمی‌توانید برای دریافت گواهینامه فعالیت کلاسی دروس معارف و غیره خود اقدام کنید.

 

نحوه دریافت گواهینامه از سایت نهاد

نحوه دریافت گواهینامه از سایت نهاد

 

عدم تکمیل ثبت‌نام دانشجو و دروس:

یکی از علل اینکه چرا سایت نهاد گواهینامه نمی‌دهد این است که شما مراحل ثبت‌نام و درج اطلاعات شخصی خود در سایت نهاد تکمیل نکرده‌اید. مثلا ممکن است دانشجویان اتباع خارجی ثبت‌نام خود را به صورت کامل تکمیل نکرده باشند. لذا تا زمانی که تکلیف آن‌ها در سایت آموزش مجازی مشخص نشده باشد، امکان صدور گواهی‌نامه پایان دوره وجود ندارد.

 

شما برای چگونه در سایت نهاد ثبت‌نام کنیم؟ روی لینک کلیک کنید.

 

عدم اتمام دوره آموزشی و دریافت گواهینامه:

معمولاً دانشجویان برای دریافت گواهینامه فعالیت کلاسی دروس معارف و غیره خود می‌توانند تنها در مدت زمان مشخصی به سایت مراجعه کنند. لذا بعد از تاریخ معین شده امکان شرکت در دوره‌ها و دریافت گواهینامه وجود ندارد. خوب است بدانید که به طور معمول دانشجویان پس ثبت‌نام در درس خود حداکثر تا سه ماه مهلت دارند تا دوره‌ها و آزمون‌های دروس خود شرکت کنند. لذا اگر مهلت آن‌ها تمام شود، آنگاه امکان تمدید و دریافت گواهی‌نامه وجود ندارد. حال اگر شما به هر دلیلی نتوانستید در دوره جلسات دروس و آزمون‌های خود شرکت کنید می‌توانید از کارشناسان ایران تحصیل در مورد نحوه دریافت گواهینامه از سایت نهاد کمک بگیرید.

بازبینی آزمون نهایی:

در صورتی شما بعد از اتمام آزمون نهایی گزینه اتمام امتحان را کلیک نکنید، آنگاه نمره شما ثبت نمی‌شود. لذا شما به هنگام شرکت در آزمون سایت نهاد باید بعد از اتمام سوالات، گزینه مربوطه را بزنید تا جواب سوالات شما بررسی شوند. البته اگر در حین امتحان نهایی، اینترنت شما قطع شود، آنگاه نمره آزمون نهایی شما صفر در نظر گرفته خواهد شد. لذا این عامل می‌تواند یکی از دلایل چرا سایت نهاد گواهی‌نامه نمی‌دهد، باشد.

البته ممکن است علل عدم دریافت گواهینامه فعالیت کلاسی دروس معارف و غیره شما متفاوت باشد. بنابراین شما برای شناسایی آن‌ها و برطرف کردن مشکلات سایت نهاد می‌توانید با کارشناسان ایران تحصیل صحبت کنید تا در اسرع وقت این مشکلات را برای شما برطرف کنند.

 

شما برای اعتبار مدرک دانشگاه مجازی روی لینک کلیک کنید.

 

دریافت گواهینامه فعالیت کلاسی دروس معارف

دریافت گواهینامه فعالیت کلاسی دروس معارف

 

پیدا نشدن دوره‌های اساتید دروس مختلف

معمولاً برخی از دانشجویان به هنگام دریافت گواهینامه فعالیت کلاسی دروس معارف و غیره خود نمی‌توانند دوره‌های فعالیت کلاسی را برای دروس مختلف پیدا کنند. لذا آن‌ها نمی‌توانند گواهینامه خود را دریافت کنند. این مشکلات می‌تواند چند عامل زیر را داشته باشد.

  • وقتی در سیستم ثبت‌نام کردید ممکن است دانشگاه خود را اشتباه انتخاب کرده باشید. لذا برای این کار باید دانشگاه محل تحصیل خود را اصلاح کنید.
  • ممکن است شما دانشگاه خود را به درستی انتخاب کرده باشید. اما استادتان هنوز در دانشگاه، دوره خود را تعریف نکرده باشد. لذا لازم است این مشکل را با استاد خود در میان بگذارید تا برای نحوه دریافت گواهینامه از سایت نهاد کمک کند.

البته پیدا نشدن دوره‌های استاد می‌تواند علل دیگری نیز داشته باشد که برای برطرف کردن آن‌ها و سایر مشکلات سایت نهاد می‌توانید با کارشناسان ایران تحصیل صحبت کنید.

 

شما برای رشته های دانشگاه مجازی روی لینک کلیک کنید.

 

جهت دریافت مشاوره در مشکلات سایت نهاد، دریافت کلمه عبور و نام کاربری سایت نهاد، دریافت گواهینامه فعالیت کلاسی دروس معارف، نحوه دریافت گواهی‌نامه سایت آموزش مجازی دانشگاهیان، ثبت‌نام در سامانه نهاد، انتخاب دروس در سامانه نهاد، پیدا کردن دوره اساتید، آزمون سایت نهاد، مشکلات آزمون سایت نهاد، راهنما جامع سایت نهاد و پیدا کردن نام دانشگاه در سایت نهاد با مشاوران ایران تحصیل به شماره‌های زیر تماس حاصل نمایید.

9099075307 – تماس از سراسر کشور

9099075307 – تماس از استان تهران

تماس از تلفن ثابت بدون گرفتن کد پاسخگویی همه روزه از 8 صبح الی 12 شب

 

فراموشی نام کاربری و رمز عبور در سایت نهاد

معمولاً دانشجویان برای دریافت گواهینامه از سایت نهاد باید رمز عبور و کلمه کاربری داشته باشند. حال اگر آن‌ها به دلایل مختلفی نام کاربری یا رمز عبور خود را فراموش کرده باشند، آنگاه برای این کار می‌توانند طبق دو روش زیر اقدام کنند.

  • وارد سایت ec.nahad.ir شوند و روی گزینه ورود کلیک کنند. حالا در صفحه باز شده روی گزینه «رمز عبور خود را فراموش کرده‌ام» کلیک کنند تا کارشناسان سایت آزمون نهاد فرآیند بازیابی رمز عبور را شروع کنند.

 

مشکلات سایت آموزش مجازی دانشگاهیان

مشکلات سایت آموزش مجازی دانشگاهیان

 

  • شما برای بازیابی رمز عبور خود می‌توانید نام و نام خانوادگی، کد ملی، پست الکترونیکی و شماره موبایل خود را به آدرس el@nahad.ir ارسال کنید. عنوان ایمیل خود را فراموشی رمز عبور درج کنید تا در اسرع وقت به آن پاسخ دهند. البته باید در نظر بگیرید که آدرس ایمیل شما با ایمیلی که در سامانه آزمون نهاد ثبت‌نام کردید باید یکسان باشند.

 

مطالب مرتبط:

برنامه ریزی درسی آنلاین

رشته های دانشگاه مجازی ایرانیان

سامانه مجازی دانشگاه آزاد

سامانه آموزش مجازی دانشگاه فنی حرفه ای

5/5 - (1 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

آیا امکان دریافت جلسات جبرانی برای دانشجویان تعلیق شده وجود دارد؟

بله، معمولاً برخی از دانشجویان به دلایل مختلفی نمی‌توانند در مدت زمان تعیین شده در جلسات دروس معارف و غیره شرکت کنند. لذا آن‌ها می‌توانند طبق نظر استاد خود جلسات جبرانی بگیرند.

چگونه سایر مشکلات سایت نهاد را برطرف کنیم؟

شما برای برطرف کردن سایر مشکلات سایت نهاد می‌توانید با کارشناسان ایران تحصیل صحبت کنید تا آن‌ها برای شما آسان‌ترین راه‌حل استفاده از سایت نهاد را نشان دهند.

آیا نحوه دریافت گواهینامه از سایت نهاد برای همه دروس یکسان است؟

بله، معمولاً نحوه دریافت گواهینامه از سایت نهاد برای تمام دروس یکسان است که در بالا آن را برای شما مشخص کردیم. حال اگر شما هر گونه مشکلی در مورد آن داشته باشید می‌توانید با کارشناسان ایران تحصیل در میان بگذارید.

در چه تاریخی برای دریافت گواهینامه فعالیت کلاسی دروس معارف و غیره خود اقدام کنیم؟

شما برای این کار باید طبق برنامه درسی خود در سامانه نهاد اقدام کنید. لذا خارج از محدوده آن نمی‌توانید در دوره‌ها برای دریافت گواهینامه فعالیت کلاسی دروس معارف و غیره خود شرکت کنید.

نظرات

6 دیدگاه دربارهٔ «مشکلات سایت نهاد | چرا سایت نهاد گواهینامه نمی‌دهد؟»

  1. Avatar photo امیرحسین گفت:

    سلام اسم استاد رو وارد کردم دوره رو هم آورد (درس دانش خانواده) وقتی میزنم روی ثبت نام در دوره میزنه این دوره برای گروه شما نیست مشکل چیه

    1. Avatar photo مشاور عیسائی گفت:

      سلام وقت بخیر
      دوره هایی که استاد مجاز اعلام کردند را ثبت نام کنید .

  2. Avatar photo زهرا گفت:

    سلام وقت بخیر
    من درسی که ثبت نام کردم همه جلساتش رو 20 شدم اما در قسمت نمره از 5 بهم 4 داده!چرا؟!

    1. Avatar photo karimi گفت:

      سلام به استادتون بگید

  3. Avatar photo فاطمه سلیمانی گفت:

    سلام.بنده ب سایت نهاد وارد نمی‌شوم چون من را کاربر قدیمی سامانه خطاب میکند و نمیتوانم استاد درس و دوره هارا ببینم اگر ممکن است راهنمایی کنید

    1. Avatar photo کارشناس ارشد گفت:

      سلام احتمالا اختلال سایت هست.مجدد تلاش کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • دریافت کد 12 رقمی ایثارگری

    دریافت کد 12 رقمی ایثارگری + راهنما استعلام و مشاهده Isaar.ir

    دریافت کد 12 رقمی ایثارگری ارتش، سپاه، بنیاد شهید و نیروی انتظامی یکی از موضوعاتی است که برای داوطلبان کنکور اهمیت بسزایی دارد. بهره مندی از سهمیه‌ها به خصوص سهمیه ایثارگران می‌تواند در ارتقاء رتبه داوطلبان موثر باشد. شورای عالی...
  • سامانه دریافت کد سوابق تحصیلی

    Dipcode.medu.ir + ورود به سامانه دریافت کد سوابق تحصیلی

    کد سوابق تحصیلی از طریق سامانه دانش آموزی کشور به نشانی my.medu.ir در دسترس کاربران است. در سال های گذشته داوطلبان باید جهت مشاهده کد سوابق تحصیلی به سامانه dipcode.medu.ir یا سایت sahat.medu.ir مراجعه می‌کردند. اما در حال حاضر داوطلبان...
  • معلم شدن بدون آزمون استخدامی

    معلم شدن بدون آزمون استخدامی + شرایط و مراحل | medu.ir

    معلم شدن بدون آزمون استخدامی امکان‌پذیر است؟ با توجه‌ به سخت بودن آزمون استخدامی آموزش‌ و پرورش و همچنین وجود شرایط سنی، خیلی‌ از افراد پذیرفته نمی‌شوند. از همین رو به دنبال روش‌‌های دیگری برای رسیدن به این شغل هستند....
  • شرایط ادامه تحصیل در مدارس تیزهوشان

    شرایط ادامه تحصیل در مدارس تیزهوشان + آیین نامه ۱۴۰۳ | ایران تحصیل

    ادامه تحصیل در مدارس تیزهوشان به اندازه قبولی در آزمون و ورود به این مدارس چالش برانگیز است. از این رو رئیس مرکز ملی پرورش استعدادهای درخشان شرایط ادامه تحصیل در مدارس تیزهوشان در پایه ششم به هفتم و نهم...
تماس با مشاور