ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

چگونه در سایت نهاد ثبت‌نام کنیم؟ + راهنما جامع ثبت‌نام

چگونه در سایت نهاد ثبت‌نام کنیم؟
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

چگونه در سایت نهاد ثبت‌نام کنیم؟ مراحل مختلف ثبت‌نام در سایت نهاد چیست؟ در صورت نبودن نام دانشگاه به هنگام ثبت‌نام چیکار باید کرد؟ چگونه بتوانیم از راهنما ثبت‌نام سایت نهاد استفاده کنیم؟ اهداف سامانه نهاد یا آموزش مجازی دانشگاهیان چیست؟

معمولاً تمام دانشجویانی که برای اولین بار نام سامانه نهاد را شنیدند با سوال‌هایی مانند سوالات بالا مواجه می‌شوند. لذا آن‌ها دوست دارند بدانند که سامانه نهاد چیست و چگونه در سایت نهاد ثبت‌نام کنیم؟ خوب است بدانید که سامانه نهاد یا آموزش مجازی دانشگاهیان، یکی از سامانه‌های آنلاینی است که با شیوع ویروس کرونا برای ارائه سریع و آسان منابع درسی و غیردرسی راه‌اندازی شده است. در واقع سامانه نهاد کار خود را به صورت رسمی از خرداد ماه 1393 آغاز کرده است. به طوری که تمام دانشجویان دانشگاه‌های سراسری، شبانه، آزاد، غیرانتفاعی، پیام نور و غیره می‌توانند از تمام خدمات سامانه نهاد استفاده کنند.

شما برای معرفی لیست دانشگاه های مجازی مورد تایید وزارت علوم روی لینک کلیک کنید.

در این سامانه معمولاً دوره‌های آموزشی در زمینه‌های دروس معارف، مهارتی، سیاسی، فرهنگی، اجتماعی و غیره توسط اساتید برتر کشور ارائه می‌شود. تمام آموزش‌های سایت آموزش مجازی دانشگاهیان به صورت رایگان است و تمام داوطلبان آن در هر مکان و زمان می‌توانند از خدمات این سایت استفاده کنند. لذا آگاهی در مورد نحوه ثبت‌نام و استفاده از امکانات آن برای تمام دانشجویان کشور الزامی است.

چگونه در سایت نهاد ثبت‌نام کنیم؟ + راهنمای کامل ثبت‌نام و ورود

معمولاً تمام دانشجویان برای انجام آزمون نهاد و ثبت‌نام در سامانه آموزش مجازی دانشگاهیان، باید به سایت نهاد ec.nahad.ir مراجعه کنند:

  • در صفحه باز شده روی گزینه ورود دانشجویان کلیک کنید.
  • حالا برای شروع فرآیند ثبت‌نام سایت نهاد روی عبارت ثبت‌نام کلیک کنید.
  • در صفحه باز شده کد ملی خود را درج کنید و گزینه بررسی اطلاعات را بفشارید تا در صورت تایید اطلاعات به مرحله بعدی هدایت شوید.
  • برای تکمیل فرآیند نام‌نویسی خود باید اطلاعات شخصی خود مانند نام و نام خانوادگی، پست الکترونیکی، تلفن همراه، نام دانشگاه، جنسیت، استان محل تحصیل، وضعیت شما در دانشگاه، رمز عبور و وضعیت تاهل خود را وارد کنید. سپس تیک «قوانین را مطالعه نموده‌ام و می‌پذیرم» را بزنید تا اطلاعات شما ثبت شوند. معمولاً بسیاری از خدمات سایت نهاد مبتنی بر نوع دانشگاه دانشجو می‌باشد. لذا باید شما نام دانشگاه خود را با دقت وارد کنید تا بتوانید از تمام سرویس‌های ارائه شده دانشگاه برای خود استفاده کنید. حال اگر نام دانشگاه خود را در لیست دانشگاه‌های سایت نهاد مشاهده نکردید، آنگاه می‌توانید با کارشناسان ایران تحصیل صحبت کنید. آن‌ها ضمن اینکه می‌توانند نام دانشگاه شما را پیدا کنند قادر به پاسخگویی به هرگونه سوال در مورد ثبت‌نام در سایت نهاد هستند.

شما برای ثبت نام دانشگاه مجازی  و دانشگاه های مجازی ایران روی لینک کلیک کنید.

  • اگر شما مراحل بالا را با موفقیت سپری کنید، ثبت‌نام شما تکمیل خواهد شد.
  • حال شما برای ورود به سامانه‌ سایت نهاد باید دوباره وارد آن شوید و کد ملی و رمز عبور خود را در کادرهای مشخص شده وارد کنید. سپس روی دکمه ورود کلیک کنید تا وارد سایت شوید.
  • بعد از آنکه وارد پنل شخصی خود شدید تعهدنامه سامانه را مشاهده خواهید کرد که در آن مسئولیت دانشجو در قبال تمام تخلفات احتمالی و قوانین آن‌ها درج شده است. لذا دانشجویان با مطالعه آن‌ها باید تیک مربوط به تعهدنامه را فعال کنند تا وارد مرحله بعدی شوند.

شما  برای سیستم آموزش مجازی دانشگاه علم و فرهنگ  و شرایط پذیرش و ثبت نام دانشگاه مجازی ایرانیان روی لینک  کلیک کنید.

چگونه در سایت آموزش مجازی دانشگاهیان ثبت‌نام کنیم؟

نکات مهم ثبت‌نام در سایت نهاد

ممکن است برخی از دانشجویانی که در سایت آزمون نهاد ثبت‌نام می‌کنند جزو اتباع خارجی باشند. لذا آن‌ها کد ملی برای ورود به سامانه را نخواهند داشت. لذا ممکن است آن‌ها از خود سوال کنند چگونه در سایت نهاد ثبت‌نام کنیم؟ در صورتی که شما جزو دانشجویان اتباع خارجی هستید باید نام و نام خانوادگی، نام دانشگاه، پست الکترونیکی، عکس کارت دانشجویی، شماره همراه و نام کشور تابعیت خود را به آدرس el@nahad.ir ارسال کنید.

ممکن است برخی از دانشجویان به هنگام ثبت‌نام در سایت نهاد با گزارش‌هایی مبنی بر اینکه کد ملی یا پست الکترونیکی آن‌ها قبلاً در سامانه ذخیره شده است، مواجه می‌شوند. معمولا دلایل آن‌ها می‌تواند چند مورد زیر باشد:

  • شما قبلا در سامانه آموزش مجازی دانشگاهیان ثبت‌نام کرده‌اید. ولی آن را به یاد نمی‌آورید و برای همین دوباره تلاش می‌کنید تا در آن ثبت‌نام کنید.
  • شاید قبلاً در سامانه‌های nahad.ir یا lms.nahad.ir ثبت‌نام کرده باشید.
  • ایمیل شما قبلاً توسط شما یا شخص دیگری در سامانه نهاد استفاده شده است.
  • ممکن است شما قبلا در برنامه‌هایی مانند عتبات دانشجویی، عمره دانشجویی، ازدواج دانشجویی، ضیافت اندیشه استادان و ضیافت اندیشه دانشجویان شرکت کرده باشید.

شما برای سامانه آموزش مجازی دانشگاه فنی حرفه ای روی لینک  کلیک کنید.

حال شما برای برطرف کردن مشکل بالا می‌توانید به بخش فراموشی رمز عبور خود در سامانه نهاد مراجعه کنید و از سیستم بخواهید که رمز عبور شما را برایتان ارسال کند. البته اگر این روش جواب نداد، آنگاه می‌توانید به ایمیل el@nahad.ir درخواست رمز ورود کنید تا هرچه سریع‌تر جواب شما را بدهند. در این ایمیل باید نام و نام خانوادگی، کد ملی، آدرس پست الکترونیکی و شماره همراه خود را ارسال کنید.

البته به یاد داشته باشید که آدرس ایمیلی که با آن پیام می‌فرستید با آدرس ایمیلی که با آن در سامانه ثبت‌نام کردید، یکسان باشد. در غیر این صورت جواب نخواهید گرفت. حال در صورتی که ایمیل خود را فراموش کرده باشید می‌توانید برای برطرف کردن این مشکل با کارشناسان ایران تحصیل صحبت کنید. زیرا آن‌ها می‌توانند به عنوان راهنما ثبت‌نام سایت نهاد به شما کمک کنند.

چگونه در سامانه نهاد ثبت نام کنیم

چگونه دروس خود را در سامانه آموزش مجازی دانشگاهیان ec.nahad.ir انتخاب کنیم؟

دانشجویان معمولا بعد از اینکه جواب سوال چگونه در سایت نهاد ثبت‌نام ‌کنیم را به دست آوردند ممکن است به دنبال جواب سوال دیگری مانند چگونه دروس خود را در سایت نهاد انتخاب کنیم باشند. شما برای این کار می‌توانید وارد سامانه نهاد شوید و نام کاربری و رمز عبور خود را وارد کنید. در صفحه باز شده از میان درس‌های لیست شده درس مورد نظر خود را انتخاب کنید. در صفحه جدید اطلاعاتی مانند تعداد جلسات، لیست مباحث دروس، تعداد کاربران، منابع مطالعاتی و مشارکت در تالار را مشاهده خواهید که شما در صورت تایید می‌توانید گزینه ثبت‌نام را کلیک کنید.

شما برای راهنمای کلاس های مجازی دانشگاه آزاد روی لینک کلیک کنید.

در مرحله بعد اگر درس شما با موفقیت ثبت شده باشد، آنگاه آن را در کادر ثبت‌نام درس خود مشاهده خواهید کرد. بنابراین بعد از آن می‌توانید در ساعات و جلسات درس خود شرکت کنید. معمولاً دانشجویان برای اتمام دوره آموزشی خود حداکثر سه ماه بعد از ثبت‌نام فرصت دارند تا در تمام جلسات آن شرکت کنند. حال اگر شما به هنگام ثبت‌نام در درس خود به هرگونه مشکلی برخورد کردید می‌توانید از کارشناسان ایران تحصیل به عنوان راهنما ثبت‌نام سایت نهاد کمک بگیرید.

فراموشی نام کاربری یا رمز عبور در سامانه ec.nahad.ir

شما در صورتی که نام کاربری یا رمز عبور خود را از یاد برده باشید. طبق دو روش مختلف زیر می‌توانیدجهت بازیابی آن‌ها اقدام کنید.

  • در سایت ec.nahad.ir روی گزینه ورود کلیک کنید. در صفحه باز شده گزینه رمز عبور خود را فراموش کرده‌ام را بزنید تا فرآیند بازیابی رمز عبور شما شروع شود.
  • شما می‌توانید نام و نام خانوادگی، کد ملی، پست الکترونیکی و شماره موبایل خود را به سامانه el@nahad.ir ارسال کنید. البته عنوان ایمیل خود فراموشی رمز عبور وارد کنید تا آن‌ها رمز عبور شما را ارسال کنند. هم‌چنین باید ایمیل خود را توسط همان آدرس الکترونیکی که در سامانه آموزش مجازی دانشگاهیان ثبت‌نام کردید، ارسال کنید.

شما برای مشاوره تحصیلی دانشگاهی روی لینک کلیک کنید.

چگونه در سایت نهاد ثبت نام آسان کنیم؟

ساختار دروس در سایت نهاد چگونه است؟

معمولاً دانشجویان بعد از جواب دادن به سوالاتی مانند چگونه در سایت نهاد ثبت‌نام کنیم و چگونه دروس خود را انتخاب کنیم به دنبال این هستند که ساختار دروس خود را در این سامانه بیابند. در رابطه با این سوال می‌توان بیان کرد که هر دوره آموزشی از چند جلسه درسی تشکیل شده است که هر جلسه شامل 6 قسمت زیر می‌باشد:

  • فایل pdf پیش مطالعه خود را دریافت کنید.
  • محتوای آموزشی خود را می‌توانید در قالب انیمیشن اسکورم فلشی با فرمت SWF مشاهده کنید. معمولا آن‌ها را می‌توانید روی فلش پلیر مرورگر خود مشاهده کنید.
  • مهم‌ترین مطالبی که در جلسه آموزشی یاد گرفتید را به عنوان تکلیف خود در قالب خلاصه‌نویسی برای اساتید ارسال ‌کنید
  • در تالار هم‌اندیشی در مورد موضوعات مرتبط با جلسه آموزشی گفت‌وگو کنید.
  • باید در خودآزمایی شرکت کنید. در این قسمت شما باید به چند سوال چهارگزینه‌ای مطالب درسی خود پاسخ دهید تا نمره حدنصاب را بگیرید.
  • در مواقعی که نمی‌توانید در جلسات آنلاین شرکت کنید می‌توانید فایل محتوای آموزشی خود را دریافت کنید تا آن را در ساعات دیگری مشاهده کنید.

شما برای دانشگاه مجازی چیست؟  و رشته های دانشگاه مجازی روی لینک کلیک کنید.

شما برای شرکت در کلاس‌های درس آموزش مجازی دانشگاهیان نیاز به اینترنت اکسپلورر نسخه 8 به بالا دارید. هم‌چنین باید در آن نرم‌افزارهای Adobe Flash Player و Adobe Acrobat Reader را به صورت نصب شده داشته باشید. البته ممکن است برخی از دانشجویان با توجه به نوع سیستم خود به نرم‌افزارهای دیگری نیاز داشته باشند که شما برای برطرف کردن هرگونه مشکل در خصوص بخش‌های مختلف آموزش دروس خود می‌توانید از کارشناسان ایران تحصیل به عنوان راهنما ثبت‌نام سایت نهاد کمک بگیرید.

شما برای نرم افزارهای مورد نیاز کلاس مجازی دانشگاه آزاد روی لینک کلیک کنید.

چگونه در سایت نهاد سریع ثبت نام کنیم؟

نحوه آزمون آموزش مجازی دانشگاهیان ec.nahad.ir

معمولاً دانشجویان پس از اینکه به جواب سوال چگونه در سایت نهاد ثبت‌نام کنیم و چگونه درس خود را انتخاب کنیم به دنبال این هستند که چگونه در آزمون سایت نهاد موفق شویم و گواهی پایان دوره آموزشی خود را دریافت کنیم.

شما برای اینکه در آزمون سایت نهاد موفق شوید باید در آن حداقل نمره حدنصاب را کسب کنید. این نمره باید بالاتر از 12 باشد. هم‌چنین شما باید در زمان تعیین شده به جواب سوالات معمولا چهار گزینه‌ای جواب دهید. حال اگر تحت هر شرایطی موفق به دریافت نمره حدنصاب خود در آزمون نشدید می‌توانید برای شرکت در آزمون مجدد وارد درس شوید. بعد از آن روی آزمونی که قبول نشدید کلیک کنید تا فرایند آزمون مجدد به صورت خودکار برای شما فعال شود. حالا بعد از تمام آزمون می‌توانید منتظر جواب آن باشید.

خوب است بدانید که شما برای شرکت در جلسات بعدی دروس خود باید در آزمون جلسات قبلی آن شرکت کرده و نمره حدنصاب خود را بگیرید. البته دانشجویان ملزم نیستند بعد از دیدن محتوای درسی خود حتما در جلسه آزمون شرکت کنند. بلکه آن‌ها می‌توانند این کار را به بعد موکول کنند تا با آمادگی بیشتری در جلسه آزمون شرکت کنند.

3.5/5 - (2 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

آیا شرکت در آزمون‌های سایت نهاد رایگان است؟

بله، تمام دانشجویان حداکثر 2 بار می‌توانند به صورت رایگان در آزمون جلسات سایت نهاد شرکت کنند. ولی در صورتی که آن‌ها نتوانند نمره قبولی خود را به دست بیاورند برای شرکت در آزمون سوم و چهارم باید مبلغی را پرداخت کنند. این کار معمولاً برای افزایش مسئولیت‌پذیری دانشجویان انجام می‌گیرد تا با آمادگی کامل در آزمون خود شرکت کنند.

اگر به صورت اشتباهی در درسی ثبت‌نام کرده باشیم چیکار باید کرد؟

اگر شما در صورتی که درسی را به صورت اشتباهی انتخاب کرده باشید می‌توانید در جلسات آن شرکت نکنید. در این صورت آن درس به صورت خودکار توسط سیستم برای شما حذف خواهد شد.

در صورت کسب نمره قبولی آیا بازهم امکان ارتقاء نمره وجود دارد؟

بله، شما می‌توانید برای ارتقاء نمره خود در صورت کسب نمره قبولی در آزمون مجدد شرکت کنید. برای این کار تنها کافی است وارد درس و جلسه خود شوید و پس از اتمام فرایند پرداخت هزینه آزمون، جلسه امتحان شما باز خواهد شد. حال اگر شما هرگونه سوالی در این مورد داشته باشید می‌توانید از مشاوران ایران تحصیل به عنوان راهنما ثبت‌نام سایت نهاد و شرکت در آزمون‌ها کمک بگیرید.

 به عنوان اتباع خارجی چگونه در سایت نهاد ثبت‌نام کنیم؟

همان‌گونه که در بالا ذکر کردیم تمام اتباع خارجی در صورت نداشتن کد ملی می‌توانند نام و نام خانوادگی، نام دانشگاه، پست الکترونیکی و شماره همراه خود را به همراه نام کشور تابعیت به ایمیل el@nahad.ir ارسال کنند.

آیا می‌توان در زمان‌های دیگری در جلسه آزمون دروس شرکت کرد؟

بله، شما در هر زمانی که تمایل داشته باشید می‌توانید در آزمون جلسه خود شرکت کنید. لذا مجبور نیستید در همان زمانی که درس خود را از سایت آموزش مجازی دانشگاهیان دریافت کردید، امتحان دهید.

آیا تنها دانشجویان می‌توانند از امکانات سایت آزمون نهاد استفاده کنند؟

خیر، تمام افراد می‌توانند از امکانات سایت آزمون نهاد استفاده کنند. به طوری که معمولاً علاوه بر دانشجویان تمام کارکنان و اساتید دانشگاه در دوره ضمن خدمت و ارتقای خود در این سامانه عضو می‌شوند. همچنین تمام افراد معمولی با شرکت در آزمون‌های مختلف آن مهارت‌های فردی خود را رشد می‌دهند. در صورتی که آن‌ها تمام جلسات و آزمون دروس خود را با موفقیت بگذرانند، آنگاه می‌توانند مدرک پایان دوره آموزشی خود را دریافت کنند.

آموزش الکترونیکی با آموزش از راه دور چه تفاوت‌هایی دارد؟

معمولاً در آموزش از راه دور تمام منابع در اختیار دانشجویان قرار می‌گیرند تا دانشجو باید تمام دروس خود را به صورت خودکار بخوانند و در امتحانات حضوری شرکت کنند. در حال حاضر دانشگاه پیام نور از این روش آموزشی استفاده می‌کند. ولی در آموزش الکترونیکی دانشجویان به صورت آنلاین در کلاس‌ها حضور پیدا می‌کنند و تعامل بیشتری بین دانشجویان و اساتید برقرار می‌شود.

 

 

 

نظرات

23 دیدگاه دربارهٔ «چگونه در سایت نهاد ثبت‌نام کنیم؟ + راهنما جامع ثبت‌نام»

  1. Avatar photo حنانه گفت:

    سلام چطور میشه اطلاعاتمون رو ویرایش کنیم؟

    1. Avatar photo مشاور ذوالنورنیا گفت:

      سلام با استفاده از حساب کاربری سامانه نهاد امکان ویرایش اطلاعات وجود دارد

  2. Avatar photo معصومه گفت:

    سلام من رمز عبورمو یادم نمیاد و میگه کد ملی شما ثبت شده و شماره همراهمم عوض کردم باید چیکار کنم

    1. Avatar photo مشاور ابراهیمی گفت:

      سلام
      برای پیگیری موردتان تماس بگیرید

  3. Avatar photo مریم گفت:

    سلام من موقع ثبت نام تو سایت نهاد ثبت نام انجام نمیشه همش میزنم مشکلی بوجود اومده دوباره امتحان کنید دلیلش چیه؟
    شماره موبایلی ک وارد میکنیم باید ب نام خودمون باشه؟

    1. Avatar photo مشاور ملکی گفت:

      سلام وقت بخیر
      جهت راهنمایی بیشتر و اطلاع رسانی با مشاوران ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید.

      1. Avatar photo الی گفت:

        سلام من رمزم یادم رفته سیم کارت هم عوض کردم دوبارع ثبت نام نمیتونم کنم

        1. Avatar photo مشاور راهدار گفت:

          سلام باید با پشتیبانی شایت تماس بگیرید یا به کارشناس مربوطه مراجعه کنید

  4. Avatar photo MaMaD گفت:

    سلام. من این ترم مهمان مرکز دیگه ای شدم. برای ثبت نام در سایت نهاد باید اسم دانشگاهی که مهمان شدم رو ثبت کنم یا دانشگاهی که ثبت نام کردم؟

    1. Avatar photo sadeghi گفت:

      سلام روز بخیر برای بررسی دقیق وضعیت تحصیلی تون با مرکز تماس بگیرید

  5. Avatar photo زهره گفت:

    سلام اسم دانشگاهم نمی آید چیکار کنم؟

  6. Avatar photo زهذه گفت:

    سلام اسم دانشگاهم نمی آید چیکار کنم؟

  7. Avatar photo ... گفت:

    سلام .در موقع ثبت نام .اشتباهی به عنوان استاد ثبت نام کردم والان نمیتونم در دوره ها شرکت کنم …چگونه مشخصات خود را تصحیح کنم؟؟

    1. Avatar photo کارشناس ارشد گفت:

      سلام . به پشتیبان سایت ثبتنامتون پیام دهید

  8. Avatar photo مینا گفت:

    سلام من اتباع هستم و ایمیل زدم و گفتن پنل انتخاب واحد دانشجویی رو ارسال کنید منظورشون چیه ؟

    1. Avatar photo کارشناس ارشد گفت:

      سلام وقتتون بخیر لیست انتخاب واحدتان در پروتال دانشگاه است

      1. Avatar photo شفابخش گفت:

        چرا گزینه اسم استاد و اسم درس نمیاره ؟؟

  9. Avatar photo رضا گفت:

    باسلام .من اسم دانشگاه اشتباه وارد کردم ثبت نهایی رو هم زدم الان استادم ک درس معارف ایین گذاشت نمیتونم ببینمش باید چیکار کنم راهی هست نام دانشگاه ویرایش کنم ممنونم

    1. Avatar photo کارشناس ارشد گفت:

      سلام بریدتوسیستم چک کنید

    2. Avatar photo علی گفت:

      وارد سایت شو رو اون سه خط سمت چپ بزن رو اسمت کلیک کن برو بخش پروفایل اون پایین بخش ویرایشو بزن درست کن

      1. Avatar photo کارشناس ارشد گفت:

        .

  10. Avatar photo نگین رحمانپور گفت:

    سلام وقت بخیر. کد ثبت نام برای من پیامک نشده. باید چیکار کنم؟؟؟

    1. Avatar photo کارشناس ارشد گفت:

      سلام سایت نهاد با اختلال مواجه شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • سایت ثبت نام امریه سربازی

    سایت ثبت نام امریه سربازی 1403 + زمان و شرایط ارگان ها

    مشمولان نظام وظیفه باید از سایت ثبت نام امریه سربازی سازمان های ارائه دهنده امریه اطلاع داشته باشند. از راه های گذراندن دوران خدمت نظام وظیفه دریافت امریه می باشد. بسیاری از ارگان ها و سازمان هایی که نیروی انسانی...
  • ثبت‌نام ارشد بدون کنکور دانشگاه قرآن و حدیث

    ثبت نام ارشد بدون کنکور دانشگاه قرآن و حدیث 1403 +شرایط و رشته ها

    ثبت نام ارشد بدون کنکور دانشگاه قرآن و حدیث براساس سوابق تحصیلی داوطلبان صورت می‌گیرد. دانشگاه قرآن و حدیث با هدف پرورش پژوهشگر و استاد حوزه قرآنی در مقاطع مختلف دانشجو می‌پذیرد. این دانشگاه با آزمون و بدون آزمون برای...
  • سایت آموزش و پرورش ترمیم معدل

    سایت آموزش و پرورش ترمیم معدل + بخشنامه 1403

    سایت آموزش و پرورش ترمیم معدل به نشانی اینترنتی my.medu.ir برای انجام ثبت نام جهت ترمیم معدل و ایجاد سابقه تحصیلی ایجاد‌ شده‌ است. افرادی که تمایل دارند تا سوابق تحصیلی خود را ایجاد کرده و معدل خود را ترمیم...
  • ثبت نام تکمیل ظرفیت پردیس بین الملل دانشگاه آزاد

    آغاز ثبت نام تکمیل ظرفیت پردیس بین الملل دانشگاه آزاد بهمن 1403

    ثبت نام تکمیل ظرفیت پردیس بین الملل دانشگاه آزاد بهمن 1403 آغاز شد. داوطلبانی که تمایل دارند بدون شرکت در کنکور سراسری و بر اساس سوابق تحصیلی خود وارد دانشگاه آزاد شوند، می‌توانند برای مقاطع تحصیلی کارشناسی و کاردانی (پیوسته...
تماس با مشاور
(حتی در تعطیلات نوروز)