ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

چرا سایت نهاد باز نمیشه؟

چرا سایت نهاد باز نمیشه؟
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

چرا سایت نهاد باز نمیشه؟ چگونه در کلاس‌های آنلاین سایت نهاد شرکت کنیم؟ چگونه فلش پلیر را درست کنیم؟ چرا به هنگام وارد کردن کد کاربری و رمز عبور هیچ اتفاقی در سایت نهاد نمی‌افتد؟ چگونه مشکلات سایت نهاد را برطرف کنیم؟

این‌ها معمولاً چند نمونه سوالات دانشجویان مقاطع مختلف به هنگام ورود و کار با سایت آموزش مجازی دانشگاهیان (نهاد) است. سایت مجازی دانشگاهیان مختص تمام دانشجویان دانشگاه‌های مختلف است که برای گذراندن دروس معارف، فرهنگی و غیره به این سایت مراجعه می‌کنند. حال ممکن است آن‌ها به هنگام کار با این سایت مشکلات زیادی داشته باشند. به همین دلیل آن‌ها باید راه‌حل این مشکلات را بیابند تا بتوانند از خدمات سایت نهاد استفاده کنند.

شما برای چگونه در سایت نهاد ثبت‌نام کنیم؟

برای استفاده از سایت نهاد به چه نرم‌افزارهایی نیاز داریم؟

معمولاً تمام دانشجویان برای انجام آزمون نهاد و استفاده از امکانات سامانه، باید از مرورگرهای فایرفاکس، گوگل کروم و اینترنت اکسپلورر نسخه 8 به بالا استفاده کنند. آن‌ها برای مشاهده ویدیوهای آموزشی خود به نرم‌افزارهای خاصی نیاز ندارند. ولی در صورتی که سیستم کامپیوتر، موبایل یا لپ‌تاپ آن‌ها خیلی قدیمی باشد، آنگاه باید برای خواندن فایل متنی از نرم‌افزار PDF READER استفاده کنند.

شما برای نرم افزارهای مورد نیاز کلاس مجازی دانشگاه آزاد و سامانه مجازی دانشگاه آزاد روی لینک کلیک کنید.

چرا سایت آموزش مجازی دانشگاهیان باز نمیشه؟

همچنین نرم‌افزار فلش پلیر را برای مشاهده انواع محتواهای آموزشی خود در سیستم داشته باشند. زیرا تمام محتواهای آموزشی به صورت فلش می‌باشند. البته خوب است بدانید که شما برای خواندن محتواهای آموزشی آنلاین تنها می‌توانید از سیستم‌های کامپیوتری استفاده کنید. حال اگر سیستم شما گوشی موبایل و تبلت باشد، آنگاه شما برای مشاهده ویدیوهای آموزشی باید نرم‌افزارهای خاصی را نصب کنید که برای شناسایی آن‌ها می‌توانید با کارشناسان ایران تحصیل صحبت کنید.

چرا سایت نهاد با نمیشه؟ بررسی مشکلات احتمالی

همان‌گونه که در بالا ذکر کردیم معمولاً دانشجویان مقاطع مختلف به خصوص دانشجویان جدیدالورود به هنگام کار با سامانه آزمون نهاد دچار مشکلاتی می‌شوند. به طوری که آن‌ها دائم از خود سوال می‌کنند چرا سایت نهاد باز نمیشه. به همین دلیل در زیر قصد داریم به چند مورد از علل باز نشدن سایت آموزش مجازی دانشگاهیان و راه‌حل آن‌ها بپردازیم تا شما راحت‌تر بتوانید از آن و امکانات سایت نهاد استفاده کنید.

بروزرسانی سایت:

معمولاً توسعه‌دهندگان سایت برای تکمیل فرآیندهای اعتبارسنجی سایت آن‌ها را در محدوده زمان‌های بروزرسانی می‌کنند تا بتوانند مانع تقلب دانشجویان و امکان هرگونه خطا به هنگام آزمون‌های پایانی شوند. بنابراین شما در این مواقع نمی‌توانید به سایت ec.nahad.ir مراجعه کنید و باید منتظر بمانید تا بروزرسانی سایت تمام شود.

استفاده از مرورگر مناسب:

کاربران باید از مرورگرهای ذکر شده در بالا برای وارد شدن به سایت نهاد استفاده کنند. حال اگر مرورگر شما نسخه قدیمی باشد، آنگاه نمی‌توانید وارد سایت نهاد شوید. البته تنها زمانی می‌توانید از مرورگر کروم استفاده کنید که به صورت unsafe وارد سایت شوید که این روش می‌تواند مشکلات جدیدی را برای شما ایجاد کند. در حال حاضر بهترین مرورگر برای ورود به سایت آموزش مجازی دانشگاهیان فایرفاکس است. بنابراین شما هر گونه مشکلی در مورد مرورگرها داشته باشید می‌توانید برای حل آن‌ها با کارشناسان ایران تحصیل صحبت کنید.

چرا سایت نهاد فعال نمیشه؟

رعایت قوانین سایت نهاد:

معمولاً شما به هنگام ثبت‌نام در سایت نهاد تعهدنامه‌ای در قبال قوانین و نحوه استفاده از سایت نهاد تائید می‌کنید. بنابراین بعد از تائید آن‌ها باید به هنگام کار با سایت آموزش نهاد، تمام آن‌ها را رعایت کنید. در صورتی که مسئولین سایت متوجه شوند که شما این قوانین را رعایت نمی‌کنید، آنگاه حساب کاربری شما را مسدود می‌کنند و شما مشمول پرداخت جریمه خواهید شد.

شما برای اعتبار مدرک دانشگاه مجازی روی لینک کلیک کنید.

کند بودن سرعت اینترنت:

یکی از جواب‌های سوال اینکه چرا سایت نهاد باز نمیشه این است که سرعت اینترنت شما کند است. بنابراین در ساعات دیگری وارد سایت نهاد شوید یا این که اینترنت خود را چک کنید و هر گونه مشکلات احتمالی آن را برطرف کنید. البته برای پی بردن به کند بودن سرعت اینترنت خود می‌توانید سایت‌های دیگر را امتحان کنید. در صورتی که آن‌ها نیز باز نشدند، آنگاه مشکل از سیستم و نرم‌افزارهای شما است. بنابراین باید نسبت به بروزرسانی یا تعمیر آن‌ها اقدام کنید.

شما برای مشکلات سایت نهاد و مشاوره تحصیلی تلفنی شبانه روزی روی لینک کلیک کنید.

بروزرسانی فلش پلیر:

معمولاً وقتی فلش پلیر شما خیلی قدیمی باشد، آنگاه نمی‌توانید وارد سامانه آموزش نهاد شوید. در این صورت دانشجویان از خود سوال می‌کنند چرا سایت نهاد باز نمیشه. شما در این‌گونه مواقع باید فلش پلیر خود را بروزرسانی کنید. حالا اگر قصد دارید بدانید که برای شرکت در کلاس‌های آموزش مجازی سایت نهاد از کدام نسخه فلش پلیر استفاده کنید می‌توانید با کارشناسان ایران تحصیل به عنوان راهنما جامع سایت نهاد مشاوره بگیرید.

خاموش کردن فیلترشکن:

تمام دانشجویان مقاطع مختلف می‌توانند برای ورود به سامانه ec.nahad.ir از کامپیوتر، لپ‌تاپ، گوشی، تبلت و غیره استفاده کنند. به طوری که در آن نرم‌افزارهای PDF READER و فلش پلیر را باید داشته باشند. حال ممکن است برخی از دانشجویان ضمن رعایت کردن تمام اصول بالا باز هم سایت نهاد برای آن‌ها باز نشده باشد. لذا آن‌ها دائم از خود سوال کنند که چرا سایت نهاد باز نمیشه. معمولا یکی از دلایل این که چرا سایت نهاد باز نمیشه این است که شما فیلترشکن خود را روشن کرده‌اید. بنابراین باید آن را غیرفعال کنید تا بتوانید به کلاس آنلاین و سایت ec.nahad.ir مراجعه کنید.

چرا سایت نهاد کار نمی‌کند؟

فعال‌سازی کیبورد:

دانشجویان برای اتصال به سامانه آموزش مجازی دانشگاهیان باید از کیبورد انگلیسی برای درج رمز عبور و نام کاربری خود استفاده کنند. حال اگر کیبورد آن‌ها مشکل داشته باشد باید آن را تعمیر کنند. البته اگر کیبورد نیز فارسی باشد باید آن را انگلیسی کنند تا بتوانند به سایت نهاد وارد شوند.

خطای Not Authorized:

برخی از دانشجویان به هنگام مراجعه به کلاس‌های ضبط شده سایت نهاد با مشکلاتی مانند خطای Not Authorized مواجه می‌شوند. آن‌ها برای برطرف کردن این خطا می‌توانند یک بار روی پیوستن به کلاس کلیک کنند تا نوار Adobe Connect پر شود. بعد از آن صفحه کلاس خود را بدون در نظر گرفتن پیغام سایت ببندند و برای مشاهده آن‌ها دوباره روی یکی از کلاس‌های ضبط شده کلیک کنند.

دانشجوی مهمان:

معمولاً برخی از دانشجویان به عنوان دانشجوی مهمان از سایت آزمون نهاد استفاده می‌کنند. آن‌ها تا چند مرحله می‌توانند از این سایت و خدمات آن بهره ببرند. ولی بعد از آن جهت تکمیل آموزش و دریافت گواهینامه خود باید در سایت نهاد ثبت‌نام کنند. حال اگر شما به عنوان دانشجوی مهمان وارد سایت آموزش نهاده شدید باید برای استفاده از امکانات آن در این سایت ثبت‌نام کنید.

شما برای دانشگاه مجازی چیست؟ و ثبت نام دانشگاه مجازی روی لینک کلیک کنید.

غیرفعال کردن آنتی‌ویروس:

برخی از سیستم‌ها به دلیل نوع آنتی‌ویروسی که در آن‌ها نصب شده است به هر دلیلی اجازه ورود به سایت آموزش مجازی دانشگاهیان را نمی‌دهند. لذا شما باید برای برطرف کردن این مشکل و اینکه چرا سایت نهاد باز نمیشه باید آنتی‌ویروس خود را غیرفعال کنید یا اینکه در سیستم دیگری امتحان کنید.

جهت دریافت مشاوره در مورد چرا سایت نهاد باز نمیشه، ورود به سایت نهاد، مشکلات سایت نهاد، راهنما جامع سایت نهاد، پیام‌های خطا سایت نهاد، جواب سوالات آموزش مجازی دانشگاهیان، جواب آزمون‌های آموزش مجازی دانشگاهیان، ثبت‌نام در آموزش مجازی دانشگاهیان، سامانه آموزش مجازی دانشگاهیان، نحوه برگزاری کلاس‌های آموزش مجازی دانشگاهیان، صفحه اصلی سایت نهاد، گواهینامه سایت آموزشم مجازی دانشگاهیان، نرم‌افزارهای سایت نهاد و حل مشکلات سامانه آموزش نهاد با مشاوران ایران تحصیل به شماره‌های زیر تماس حاصل نمایید.

9099075307 – تماس از سراسر کشور

9099075307 – تماس از استان تهران

تماس از تلفن ثابت بدون گرفتن کد پاسخگویی همه روزه از 8 صبح الی 12 شب

چرا سایت نهاد باز نمی‌شود؟

درج درست آدرس سایت نهاد:

آن دسته از دانشجویانی که برای ورود به سامانه نهاد آدرس الکترونیکی آن را در مرورگر تایپ می‌کنند باید در نظر بگیرند که آدرس این سامانه ec.nahad.ir است. لذا آن‌ها باید آدرس الکترونیکی درج شده در صفحه مرورگر را دوباره چک کنند تا مطمئن شوند که آن را کاملاً درست وارد کرده‌اند. همچنین باید دقت کنید در ابتدای آدرس سایت نهاد پروتکل https وجود داشته باشد. بنابراین در صورتی که آن را مشاهده نکردید باید متوجه شوید که به یک آدرس اشتباهی مراجعه کردید.

شما برای دانشگاه های مجازی ایران و رشته های دانشگاه مجازی روی لینک کلیک کنید.

اینها تنها چند مورد از مشکلات این که چرا سایت نهاد باز نمیشه هستند. لذا اگر شما مشکلات دیگری در رابطه با سایت نهاد داشته باشید می‌توانید برای حل کردن آن‌ها با کارشناسان ایران تحصیل صحبت کنید. آن‌ها می‌توانند جهت استفاده از امکانات سایت نهاد شما را توانمندتر کنند تا بتوانید با خیال راحت و بدون مراجعه حضوری به دانشگاه آن‌ها را حل کنید.

3.5/5 - (2 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

اگر حین شرکت در آزمون‌های سایت نهاد برق یا اینترنت قطع شود، چیکار باید کرد؟

شما در این مواقع می‌توانید به کمک یک گوشی هوشمند به سایت نهاد مراجعه کنید و امتحان خود ادامه دهید. در غیر این صورت منتظر بمانید تا برق یا اینترنت شما وصل شود و دوباره وارد سایت نهاد شده و امتحان دهید.

اگر به هنگام امتحان دادن مرورگر صفحه اخطار داد چیکار باید کرد؟

شما در این مواقع می‌توانید مرورگر خود را ببندید و دوباره وارد سایت نهاد شوید و در آزمون خود شرکت کنید.

آیا علل دیگری به غیر موارد ذکر شده در بالا برای اینکه چرا سایت نهاد باز نمیشه وجود دارد؟

 بله، معمولا علل زیادی می‌تواند منجر شود که چرا سایت نهاد باز نمیشه. حال اگر شما تمام موارد بالا را امتحان کردید، اما بازهم سایت آموزش مجازی دانشگاهیان برای شما باز نمی‌شود می‌توانید با مشاوران ایران تحصیل صحبت کنید.

اگر به هنگام ورود به سایت نهاد، اطلاعات خود را اشتباه وارد کرده باشیم چه باید کرد؟

شما اگر به هنگام ورود یا ثبت‌نام در سایت نهاد یک یا چند مورد از اطلاعات خود را درست وارد نکرده باشید می‌توانید آن‌ها را ویرایش کنید. در صورتی که به مشکل دیگری برخورد کرده باشید می‌توانند از کارشناسان ایران تحصیل به عنوان راهنما جامع سایت نهاد کمک بگیرید.

 

نظرات

14 دیدگاه دربارهٔ «چرا سایت نهاد باز نمیشه؟»

  1. Avatar photo هدیه رضایی گفت:

    سلام وقتتون بخیر ، من با گوشی و کامپیوتر میتونم وارد بشم اما با لپ تاپ نمیشه!
    خواستم بدونم راهی نیست؟ آخه یوقتا شارژ ندارم مجبورم از لپ تاپ استفاده کنم. ممنون میشم زودتر راهنماییم کنین

    1. Avatar photo مشاور رضایی گفت:

      سلام وقت بخیر
      مرورگر لب تاب شما ایراد دارد باید بررسی فنی داشته باشید

  2. Avatar photo saba گفت:

    سلام ، وقت بخیر.
    من با گوشی که وارد میشم مشکلی ندارم ، اما با لپ تاپ وارد میشم بلافاصه بعد از ورود میزنه ” توکن منقضی شد ” و خارج میشه
    ممنون میشم راهنمایی کنيد

    1. Avatar photo مشاور رضایی گفت:

      باسلام واحترام از یک نام کاربری خود در دو تا دستگاه به طور همزمان استفاده نکنید

  3. Avatar photo فراهانی گفت:

    سلام موقع ثبت نام خطای نادرست بودن کد ملی میاد در حالی که درسته

    1. Avatar photo مشاور بهروزی گفت:

      جهت دریافت اطلاعات مطالب داخل مقاله را مطالعه فرمایید یا با سامانه تماس حاصل فرمایید

  4. Avatar photo علیرضا گفت:

    سلام خسته نباشید
    من رمز ورودم رو گم کردم بنابراین بازیابی رمز عبور رو میزنم و زمانی که کد ملی رو وارد میکنم یک کد برای من ارسال میشه ولی زمانی که اون رو وارد میکنم مینویسه کد منقضی شده مشکل از کجاست؟
    باتشکر

    1. Avatar photo کارشناس ارشد گفت:

      سلام وقت به خیر
      در مدت زمان تعیین شده کد را وارد کنید.از قسمت پشتیبانی اقدام نمایید.

    2. Avatar photo سحى گفت:

      سلام من به اشتباها به عنوان استاد يار ثبت نام شدم بايد چكار كنم ك بتونم تغيرش بدم به دانشجو

      1. Avatar photo fathollahi گفت:

        سلام بایدبا پشتیبانی سایت نهاد تماس بگیرید و ویرایش کنید

  5. Avatar photo کوثر خلیلی گفت:

    سلام
    من با وجود اینکه در سایت نهاد ثبت نام کرده ام اما وقتی که نام کاربری و رمز عبور رو میزنم و بعدش ورود رو میزنم نمیتونم وارد سایت نهاد بشم لطفا راهنمایی کنید

    1. Avatar photo کارشناس ارشد گفت:

      سلام وقت بخیر سرکار خانم شما با واحد دانشگاهی صحبت کنید

  6. Avatar photo کوثر خلیلی گفت:

    سلام
    من با وجود اینکه در سایت نهاد ثبت نام کرده ام اما وقتی که نام کاربری و رمز عبور رو میزنم و بعدش ورود رو میزنم نمیتونم کارد سایت شم لطفا راهنمایی کنید

    1. Avatar photo کارشناس ارشد گفت:

      سلام وقت بخیر در داخل سایت نهاد با واحد پشتیبانی مطرح کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • سامانه مای مدیو my.medu.ir

    سامانه مای مدیو my.medu.ir + ورود خدمات آموزش و پرورش

    my medu.ir سامانه اصلی خدمات الکترونیک آموزش و پرورش یا همان مای مدیو است که برای استفاده ساده‌تر و خدمات مجازی متمرکز در زمینه آموزش و تحصیل دانش‌آموزان راه‌اندازی شده و در دسترس قرار گرفته است. در سایت مای مدیو...
  • نداشتن معدل دیپلم برای ثبت نام کنکور

    نداشتن معدل دیپلم برای ثبت نام کنکور + راه حل | ایران تحصیل

    نداشتن معدل دیپلم برای ثبت نام کنکور مشکلی است که دانش آموزان سال آخری با آن مواجه هستند؛ زیرا هنگام ثبت نام کنکور هنوز در امتحانات خرداد ماه شرکت نکرده اند و به همین دلیل از معدل خود آگاه نمی...
  • سامانه دریافت کد سوابق تحصیلی

    Dipcode.medu.ir + ورود به سامانه دریافت کد سوابق تحصیلی

    سامانه دریافت کد سوابق تحصیلی به نشانی Dipcode.medu.ir به منظور دسترسی دانش‌آموزان فارغ‌التحصیلی که قصد شرکت در کنکور سراسری داشته و باید سوابق تحصیلی خود را در فرم پیشنویس ثبت‌نام درج کنند، راه‌اندازی شده است. این کد که شامل تمام...
  • شرایط ادامه تحصیل در مدارس تیزهوشان

    شرایط ادامه تحصیل در مدارس تیزهوشان + آیین نامه ۱۴۰۳ | ایران تحصیل

    ادامه تحصیل در مدارس تیزهوشان به اندازه قبولی در آزمون و ورود به این مدارس چالش برانگیز است. از این رو رئیس مرکز ملی پرورش استعدادهای درخشان شرایط ادامه تحصیل در مدارس تیزهوشان در پایه ششم به هفتم و نهم...
تماس با مشاور
(حتی در تعطیلات نوروز)