ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاغل رشته تربیت بدنی

مشاغل رشته تربیت بدنی
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

مشاغل رشته تربیت بدنی موضوعی است که ما در این مطلب بررسی خواهیم کرد. رشته تربیت بدنی یکی از رشته‌های محبوب دانشگاهی است که علاقه‌مندان به فعالیت‌های بدنی اغلب این رشته را انتخاب می‌کنند. برای بسیاری از داوطلبان شغل های رشته تربیت بدنی و درآمد رشته تربیت بدنی در ایران سوال برانگیز است، که در ادامه می‌توانید جزییات این موضوعات را مشاهده نمایید. اگر پس از مطالعه این مطلب در رابطه با درامد رشته تربیت بدنی چقدر است و یا معرفی لیست مشاغل و میزان درآمد رشته تربیت بدنی ایران هنوز سوالاتی را داشتید، می‌توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید.

 

 

جهت دریافت مشاوره برای مشاغل رشته تربیت بدنی از طریق تلفن ثابت با مرکز مشاوره  ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید. 

9099075307 تماس از سراسر کشور و  9099075307 (تماس از استان تهران)

تماس از طریق تلفن ثابت بدون گرفتن کد پاسخگویی از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

 

 

مشاغل رشته تربیت بدنی شامل چه مواردی می‌شود؟

برای معرفی مشاغل رشته تربیت بدنی باید ابتدا با گرایش‌های این رشته آشنا باشیم. به همین دلیل ما در ادامه قصد داریم گرایش‌های این رشته را بررسی کرده و مشاغل مرتبط با هر یک از گرایش‌ها را به شما معرفی نماییم.

 

مشاغل رشته فیزیولوژی ورزشی

فیزیولوژی ورزشی یکی از رشته‌های پرطرفداری است که دانشجویان می‌توانند در آن به ادامه تحصیل بپردازند.

افراد فارغ التحصیل در این رشته علاوه بر فعالیت‌های پژوهشی می‌توانند در کنار تیم‌های پزشکی و یا مراکز ورزشی نیز فعالیت داشته باشند. حتی پیش بینی می‌شود که در آینده امکان تاسیس دفاتر مشاوره ورزشی نیز برای این افراد وجود خواهد داشت.

اگر خواهان بازار کار خوب در این رشته هستید، توصیه می‌کنیم حتما روی توانایی‌های خود و تقویت مهارت‌های تان نیز تمرکز داشته باشید.

 

مشاغل رشته گرایش رفتار حرکتی

گرایش رفتار حرکتی نیز می‌تواند بازار کار خوبی برای فارغ التحصیلان داشته باشد. در این گرایش افراد می‌توانند سمت‌هایی را اخد کرده و به ارائه مشاوره در زمینه‌های مختلف به خصوص رشد بپردازند.

علاوه بر این فارغ التحصیلان این رشته به دلیل آشنایی با مبانی رشدر در کلینیک های ویژه اختلالات رشدی به عنوان دستیار مشغول به کار شوند.

گرایش آموزش تربیت بدنی نیز در تدوین و ارزیابی برنامه‌های درسی تربیت بدنی مدارس و مراکز ورزشی و آموزش موثر مهارت های ورزشی و حرکتی در مدارس و مراکز ورزشی و انجام خدمات مشاوره ای به مدیران، معلمین برای توسعه و بهبود برنامه های درسی تربیت بدنی مدارس و مراکز ورزشی موثر است. یکی دیگر از توانایی های این رشته این است که در زمینه استعدادیابی و علم تمرین نیز فعالیت دارد.

 

مشاغل رشته بیومکانیک ورزشی

این رشته از نظر مشکل بودن کمی از موارد قبلی سخت‌تر خواهد بود زیرا در ارتباط با رشته فیزیک است. از نظر بازار کار نیز ضعیف‌تر است. این گرایش تنها در دانشگاه خوارزمی پذیرش داشته و مشاغل آن در تدریس و مشاوره خلاصه می‌شود.

 

مشاغل رشته آسیب شناسی و حرکات اصلاحی

افراد فارغ التحصیل از رشته آسیب شناسی، می‌توانند در باشگاه‌های حرکات اصلاحی مشغول فعالیت شوند. از طرفی فعالیت در فدراسیون پزشکی و ورزشی نیز برای این افراد امکان پذیر است زیرا می‌توانند به ارائه مشاوره به افراد کادر پزشکی کمک نمایند.

اگر برای کمک کردن به افراد ناتوان و معلول نیز مشتاق هستید، این گرایش برای شما مناسب خواهد بود.

 

مشاغل رشته مدیریت ورزشی

همانطور که از نام رشته پیداست، افراد فارغ التحصیل از رشته مدیریت ورزشی می‌توانند به انجام فعالیت‌های مهمی همچون برنامه‌ریزی برای رویدادهای ورزشی و انجام خدمات بازاریابی ورزشی برای مراکز مربوطه بپردازند.

در این رشته می‌توانید به فعالیت در ساخت و ساز مراکز ورزشی نیز بپردازید. به صورت کلی می‌توان گفت شرایط کاری این رشته می‌تواند کمی متفاوت‌تر از دیگر گرایش‌ها باشد.

البته این رشته خود گرایش‌های دیگری همچون مدیریت راهبردی و مدیریت رسانه‌های ورزشی را نیز دارد که هر کدام حیطه‌های فعالیتی متفاوتی را در برمی‌گیرند.

 

مشاغل رشته روانشناسی ورزشی

مساغل رشته تربیت بدنی در این گرایش شامل ارائه خدمات انگیزشی به ورزشکاران می‌شود. از آنجایی که عوامل روانشناسی برای موفقیت در تمامی زمینه‌ها الزامی است، در رشته‌های ورزشی نیز استفاده از اصول روانشناسی می‌تواند بسیار تاثیر گذار برای موفقیت باشد.

افرادی که در این گرایش فارغ التحصیل می‌شوند می‌توانند در موفقیت ورزشکاران کشور نقش بسزایی ایفا کنند.

 

 

"<yoastmark

 

 

چگونه در رشته تربیت بدنی وارد بازار کار شویم؟

برای وارد شدن به رشته تربیت بدنی می‌توانید از دو راه اقدام کنید. یکی اینکه کنکور دهید، پس از انتخاب رشته وارد دانشگاه شوید و راه بعدی این است که از طریق هنرستان وارد رشته تربیت بدنی شوید.

توجه داشته باشید تفاوتی ندارد با استفاده از روش وارد رشته تربیت بدنی شوید،  در هر صورت شرایط یکسانی برای پذیرش وجود دارد.

  • حداقل قد برای آقایان صد و شصت و پنج و برای خانمها صد و پنجاه و هشت سانتی متر به جز ورزشکاران ملی خواهد بود.
  • شرکت در آزمون عملی
  • داشتن سلامت کامل جسمانی

از جمله شرایطی هستند که باید برای پذیرش در نظر داشته باشید.

نکته مهم دیگری که در رابطه با شرایط پذیرش وجود دارد، این است که در روش اول باید پس از گرفتن دیپلم تربیت بدنی در کنکور کاردانی نیز شرکت نمایید که شرایط  خاص خودش را دارد و هر شهری در این رشته و گرایش برای مقطع کاردانی پذیرش نخواهد داشت.

برای ورود به بازار کار نیز بیشتر فارغ ااتحصیلان به عنوان معلم ورزش در مدارس استخدام می‌شوند؛ اما از آنجایی که یک سری سیاست‌های جدید برای جذب معلمان از سمت آموزش و پرورش وضع شده است، در حال حاضر این شغل نیز تقریبا دست نیافتنی شده است. اما شغل‌هایی مانند کارشناس تربیت بدنی در مدارس و مراکز آموزشی نیز به عنوان شغل‌های رشته تربیت بدنی محسوب خواهند شد.

اگر به فعالیت‌های حرفه‌ای‌تر علاقه مند باشید نیز می‌توانید برای گرفتن کارت‌های مربی‌گری اقدام نمایید.

 

 

درامد رشته تربیت بدنی چقدر است ؟

در خصوص درآمد رشته تربیت بدنی باید به شما بگوییم که درآمد این رشته نیز مانند تمامی موارد دیگر به خودتان بستگی دارد. البته نوع مشاغل رشته تربیت بدنی نیز بر درآمد تاثیر گذار خواهد بود؛ اما برای درآمد هیچ رشته‌ای نمی‌توان سقف و یا مقیاس ثابتی را در نظر گرفت. عوامل بسیاری در درآمد این رشته می‌توانند تاثیر گذار باشند. اگرچه بسیاری از فارغ التحصیلان این رشته هستند شاید از وضعیت شغلی و درآمدی خوبی برخوردار نباشند ؛ اما باید به شما بگوییم تعداد افرادی که از این رشته درآمدهای خوب دارند نیز کم نیست. به طور مثال مربیان ورزشی بسیاری دیده می‌شوند که با ارائه برنامه ورزشی به صورت خصوصی و یا حتی در باشگاه‌ها، درآمدهای هنگفتی دارند و اصلا شاید کسی مبالغ دریافتی این دست افراد را باور نکنند. اما واقعا هستند و به کسب درآمد در این رشته می‌پردازند. پس نتیجه می‌گیریم اگر با علاقه این رشته را انتخاب کرده و به دنبال افزایش مهارت‌های خود باشید، قطعا درآمد خوبی را نیز خواهید داشت.

 

 

درآمد رشته تربیت بدنی در ایران

درآمد رشته تربیت بدنی در ایران

برای ورود به بازار کار رشته بدنی چه دروسی باید گذرانده شوند؟

اگر در رشته تربیت بدنی پذیرفته شوید، لازم است 123 واحد درسی را بگذرانید که در ادامه این واحدهای درسی را بررسی خواهیم کرد.

دروس این رشته شامل، دروس پایه، دروس اصلی ودروس تخصصی می‌شود.

درس‌های پایه، شامل آناتومی انسانی، فیزیولوژی انسانی، شیمی عمومی، فیزیک عمومی، ریاضیات پایه، کمک‌های اولیه و زیست‌‌‌شناسی می‌شود.

همراه با گذراندن دروس پایه، یک سری دروس اصلی نیز باید گذرانده شود. دروس اصلی این رشته شامل، فلسفه آموزش وپرورش، مبانی برنامه ریزی آموزش متوسطه، روانشناسی کودکی و نوجوانی، روانشناسی تربیتی، اصول و فنون مشاوره و راهنمایی، سنجش و اندازه گیری ، تولید و کاربرد مواد آموزشی، روش ها و فنون تدریس، مدیریت آموزشی می‌شود.

برای ورود به مشاغل رشته تربیت بدنی ، یک سری دروس تخصصی نیز ارائه می‌شود که باید گذرانده شوند.

اصول تخصصی رشته تربیت بدنی شامل، تغذیه، آسیب‌‌شناسی ورزشی، رشد و تمامل حرکتی، فیزیولوژی ورزشی، یادگیری حرکتی، سنجش و اندازه گیری تربیت بدنی، بهداشت و ورزش، تربیت بدنی در مدارس،مدیریت سازمان‌های ورزشی، مدیریت و اجرای مسابقات، زبان اختصاصی، حرکت‌شناسی ورزشی و… خواهد شد.

 

 

تحصیل در مقاطع بالاتر در رشته تربیت بدنی و علوم ورزشی

برای انتخاب شغل های رشته تربیت بدنی اگر در مقطع‌های بالاتر مانند کارشناسی ارشد و دکتری به ادامه تحصیل بپردازید، تنوع بیشتری وجود دارد. اگر به ادامه تحصیل در مقاطع بالاتر علاقه‌مند هستید، می‌توانید در ادامه همراه ما باشید تا از جزییات آن با خبر شوید.

مقطع کارشناسی ارشد رشته تربیت بدنی گرایش‌های بسیاری دارد. در این مقطع به صورت گسترده‌تری با تاثیر ورزش بر بافت‌ها و اندام‌های بدن آشنا خواهید شد. در نتیجه فرصت‌های تحقیقاتی بسیار گسترده‌ای برای شما فراهم خواهد بود. از جمله گرایش‌های این رشته در مقطع کارشناسی ارشد می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

 

فیزیولوژی ورزشی

فیزیولوژی ورزشی از جمله قدیمی‎‌ترین رشته‌هایی است که در رشته تربیت بدنی، مقطع کارشناسی ارشد می‌توانید انتخاب نمایید. با انتخاب این رشته در مقطع ارشد، گرایش‌ها شامل موارد زیر می‌شود، فیزیولوژی فعالیت بدنی و تندرستی، فیزیولوژی ورزشی کاربردی، فیزیولوژی فعالیت بدنی محض ، فیزیولوژی فعالیت بدنی بالینی و تغذیه ورزشی می‌شود.

دانشجویان این رشته برای ورود به بازار کار می‌آموزند که پروتکل‌های ورزشی چه تاثیری بر بدن خواهد گذاشت. برای افرادی که علاقه مند به طراحی تمرین هستند، این رشته می‌تواند مناسب باشد. علاوه بر این دانشجویان این گرایش در زمینه تغذیه ورزشی نیز آموزش خواهند دید. مشاغل رشته تربیت بدنی در این رشته بسیار متنوع است که برای راهنمایی بیشتر در مورد آن می‌توانید با ما تماس بگیرید.

 

رفتار حرکتی

از جمله گرایش‌های دوره کارشناسی ارشد تربیت بدنی رفتار حرکتی است. افرادی که در این رشته تحصیل می‌کنند می‌توانند به استعدادیابی تحصیلی مشغول باشند. از جمله گرایش‌های این رشته می‌توان به یادگیری و کنترل حرکتی، رشد حرکتی و آموزش تربیت بدنی اشاره کرد. در گرایش کنترل حرکتی مواردی همچون ارزیابی نقاط قوت و ضعف ورزشکاران و طراحی تمرینات برای رساندن آن‌ها به اوج مهارت انجام می‌شود. در گرایش رشد حرکتی همانطور که از نام آن پیداست، به ارزیابی شاخص‌های رشدی می‌پردازد.

همچنین  دانش آموختگان رشد حرکتی بواسطه آشنایی با مبانی رشدی می توانند در کلینیک های ویژۀ اختلالات رشدی بعنوان دستیار کار کنند. گرایش آموزش تربیت بدنی نیز در تدوین و ارزیابی برنامه های درسی تربیت بدنی مدارس و مراکز ورزشی و آموزش موثر مهارتهای ورزشی و حرکتی در مدارس و مراکز ورزشی و انجام خدمات مشاوره ای به مدیران، معلمین برای توسعه و بهبود برنامه های درسی تربیت بدنی مدارس و مراکز ورزشی مؤثر است.

 

آسیب شناسی و حرکات اصلاحی

با انتخاب این رشته می‌توانید مشاغل تربیت بدنی مانند، مربی‌گری برای حرکات اصلاحی، خدمات تخصصی برای حرکات اصلاحی و…. را انتخاب نمایید.

 

روان شناسی ورزشی

اگر به دنبال شغلی مدرن و جدید در میان مشاغل رشته تربیت بدنی هستید، می‌توانید روان‌شناسی ورزشی را انتخاب کنید. در این گرایش به ورزشکاران با آموزش‌های روانشناسی کمک می‌شود که موفقیت‌های بیشتری را کسب نمایند.

 

بیومکانیک ورزشی

در رشته بیومکانیک ورزشی با علوم زیستی، آناتومی، کنترل حرکتی، فیزیک، حرکت شناسی و اصول مکانیکی ارگان های بدن آشنا خواهید شد.  گرایش‌های این رشته نیز شامل،  بیومکانیک پایه ورزشی، بیومکانیک عملکرد ورزشی ، بیومکانیک بازتوانی ورزشی و بیومکانیک و مهندسی ورزشی می‌شود. به صورت کلی مشاغل این رشته شامل طراحی برنامه‌های ورزشی برای بدنسازان خواهد شد.

 

مدیریت ورزشی

در این رشته ترکیبی از دروس مدیریت و ورزش را مطالعه خواهید کرد. گرایش‌های این رشته نیز شامل، مدیریت بازاریابی در ورزش، مدیریت اماکن و تاسیسات ورزشی ، مدیریت اوقات فراغت و ورزش‌های تفریحی ، مدیریت راهبردی در سازمان‌های ورزشی ، مدیریت رسانه‌های ورزشی و مدیریت رویدادهای ورزشی خواهد شد.

 

 

مشاغل رشته تربیت بدنی در مقطع دکتری

در این قسمت قصد داریم شغل های رشته تربیت بدنی در مقطع دکتری را به شما معرفی کنیم.

در مقطع دکتری، یکی از پرتقاضاترین گرایش‌ها، فیزیولوژی ورزشی است. در این گرایش بهترین راهکارهای درمانی برای مشکلات عصبی و عضلانی ارائه می‌شود. آسیب‌شناسی ورزشی گرایش بعدی است که در مقطع دکتری می‌توانید به صورت تخصصی در آن تحصیل کنید. در این گرایش، به بالا بردن سلامت عمومی افراد جامعه کمک شایانی خواهد شد. این رشته خود به گرایش‌های دیگری مانند امدادگری ورزشی، تربیت بدنی ویژه معلولین و حرکات اصلاحی تقسیم می‌شود. فارغ ااتحصیلان در این گرایش می‌توانن به صورت خصوصی نیز به ارائه خدمات بپردازند. مانند مقطع ارشد، مدیریت ورزشی نیز در مقطع دکتری وجود دارد. افرادی که در این رشته تحصیل می‌کنند می‌توانند کمک شایانی را به صنعت ورزش کشور نمایند.

 

 

درامد رشته تربیت بدنی چقدر است

درامد رشته تربیت بدنی چقدر است

 

 

مشاغل رشته تربیت بدنی در خارج از کشور شامل چه مواردی می‌شود؟

شغل های رشته تربیت بدنی در تمام دنیا طرفداران بسیاری دارد و تنوع آن  برای افرادی که خارج از کشور را انتخاب می‌کنند، بیشتر است. ما در ادامه قصد داریم مشاغل رشته تربیت بدنی در امریکا، ایتالیا و آلمان را بررسی کنیم.

اگر قصد مهاجرت به کشور آمریکا را داشته باشید، باید به شما بگوییم در این کشور فرصت‌های شغلی بسیاری در انتظار شما می‌باشد.

از جمله شغل های رشته تربیت بدنی در خارج از کشور، می‌توان به معلم بهداشت، مدرس دانشگاه، مربی آموزشی، مربی حرفه‌ای، مامور بهداشت، متخصص تغذیه و…. اشاره نمود.

با انتخاب رشته تربیت بدنی در ایتالیا میز می‌توانید شغل‌های متنوعی را داشته باشید. از جمله این موارد می‌توان به کمک به بیماران، مربی تربیت بدنی، فعالیت در کنار پزشکان و…اشاره نمود.

اگر برای مهاجرت کشور آلمان را انتخاب کرده باشید نیز فرصت‌های خوبی در انتظار شما خواهد بود. اولا لازم است بدانید که برای تحصیل در کشور آلمان نیاز به تسلط بر هر دو زبان آلمانی و انگلیسی است. از جمله مشاغلی که در آلمان با انتخاب رشته تربیت بدنی وجود دارد، شامل معلم ورزش، متخصص تغذیه، تحلیلگر عملکرد بدن، درمانگر ورزشی و یا مدیریت مراکز ورزشی می‌باشد.

کدام دانشگاه‌‎ها در رشته تربیت بدنی و علوم ورزشی دانشجو می‌پذیرند؟

  • دانشگاه لافبورو در انگلستان
  • کوئینزلند در استرالیا
  • ،دانشگاه بریتیش کلمبی
  • دانشگاه سیدنی
  • دانشگاه تورنتو
  • دانشگاه بیرمینگام
  • دانشگاه فلوریدا
  • دانشگاه اوهایو
  • دانشگاه آلبرتا
  • دانشگاه باث
  • دانشگاه ملی سئول
  • دانشگاه اکستر در انگلستان
  • دانشگاه میشیگان

 

اگر در مورد اینکه درامد رشته تربیت بدنی چقدر است در خارج از کشور، نیاز به اطلاعات بیشتری داشتید، با تیم مشاوره ما تماس بگیرید.

 

 

خلاصه مطلب

ما در این مطلب مشاغل رشته تربیت بدنی را بررسی کردیم. شغل های رشته تربیت بدنی در مقطع دکتری و ارشد نیز سوال بسیاری از داوطلبان بوده است که ما سعی کردیم این موارد را نیز بررسی نماییم. درآمد رشته تربیت بدنی در ایران به مواد متفاوتی می‌تواند بستگی داشته باشد در رابطه با این موارد راهنمایی‌های لازم به شما در متن ارائه داده شده است. در صورتی که برای شما مهم است درامد رشته تربیت بدنی چقدر است و یا در رابطه با معرفی لیست مشاغل و میزان درآمد رشته تربیت بدنی ایران نیاز به اطلاعات بیشتری دارید، می‌توانید با تیم پشتیبانی ایران تخصیل تماس بگیرید.

 

 

جهت دریافت مشاوره برای مشاغل رشته تربیت بدنی از طریق تلفن ثابت با مرکز مشاوره  ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید. 

9099075307 تماس از سراسر کشور و  9099075307 (تماس از استان تهران)

تماس از طریق تلفن ثابت بدون گرفتن کد پاسخگویی از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

 

 

مطالب مرتبط

رشته صنایع غذایی بدون کنکور

رشته‌های دانشگاه آزاد قشم

ثبت نام رشته حقوق بدون کنکور

اعلام نتایج آزمون عملی تربیت بدنی 

گرایش های رشته تربیت بدنی

مشاغل رشته تربیت بدنی

4/5 - (21 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

برای انتخاب مشاغل رشته تربیت بدنی حتما مدرک دانشگاهی لازم است؟

امروز برای ورود به حوزه تربیت بدنی و انتخاب مشاغل این حوزه می‌توانید با گذراندن دوره‌های آموزشی بیرون از دانشگاه نیز اقدام کنید.

بهترین مورد از شغل‌ های رشته تربیت بدنی شامل چه موردی است؟

بهترین شغل به علایق و انتظارات شما بستگی دارد که در این مورد می‎‌توانید از مشاوران کمک بگیرید.

درآمد رشته تربیت بدنی در ایران چقدر است؟

درآمد این رشته نیز مانند تمامی رشته‌های دیگر می‌توان از کم تا زیاد متغیر باشد. این موضوع به مهارت‌های شما بستگی خواهد داشت.

درآمد رشته تربیت  بدنی در خارج از کشور چقدر است؟

درآمد این رشته در خارج از کشور نیز بسته به زمینه فعالیت و مهارت‌های شما متفاوت خواهد بود. در صورتی که درآمد رشته خاصی مورد نظر شماست، با ما تماس بگیرید.

نظرات

104 دیدگاه دربارهٔ «مشاغل رشته تربیت بدنی»

  1. Avatar photo یه شخصی گفت:

    سلام ببخشید من نهمم و میخواستم اسکیت رو شروع کنم به نظرتون میتونم در رشته تربیت بدنی مربی اسکیت بشم یا نه و خب حالا چرا؟ و واقعا تو چنتا رشته موندم

    1. Avatar photo مشاور مرادیان گفت:

      سلام وقت بخیر
      در رشته تربیت بدنی در خصوص مربیگری اسکیت اموزش صورت نمی گیرد برای مربگیری اسکیت می بایست به صورت ازاد اقدام نمایید

  2. Avatar photo Haniye گفت:

    سلام وقت بخیر
    کارشناسی علوم ورزشی دارم
    برای مهاجرت
    چه از طریق تحصیل چه کار
    شما میتونین راهنماییم کنین؟

    1. Avatar photo مشاور اقازاده گفت:

      وقت بخیر
      برای مشاوره و راهنمایی میتوانید با مرکز تمماس بگیرید

  3. Avatar photo هیمن گفت:

    سلام یک سوال برای من پیش اومده که آیا رشته تربیت بدنی رو میشه از دهم خوند مثلا درسش هست من ۱۰ تجربی هستم میتونم یازدهم برم به این رشته

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      سلام وقت به خیر
      رشته تربیت بدنی در هنرستان ارائه شده و میتوانید از پایه دهم وارد این رشته شوید و دیپلم تربیت بدنی بگیرید.

      1. Avatar photo ... گفت:

        من میخوام از دهم از هنرستان وارد تربیت بدنی بشم ولی میخوام بدونم آینده شغلیی از کی داره چطوریه البته من رشته رزمی هم به طور تخصصی کار میکنم میخوام مطمئن بشم ک از طریق این رشته وارد چه شغلهایی میتونم بشم واینکه عملی زیاد داره من دوس دارم بیشتر عملی کار کنم و اینکه خیلی سخته

        1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

          سلام وقت بخیر
          رشته تربیت بدنی آینده شغلی مرتبط با رشته های ورزشی دارد که میتوان به مربیگری رشته ای که دارید کار میکنید اشاره کرد

  4. Avatar photo زهرا گفت:

    سلام من دیپلم تجربی دارم و می‌خوام تو دانشگاه تربیت بدنی بخونم چطور باید وارد دانشگاه شم و درصد های کنکورم چقدر باشن قبول میشم؟؟

    1. Avatar photo مشاور رضایی گفت:

      سلام وقت بخیر . جهت مشاوره بیشتر تماس حاصل فرمایید .

    2. Avatar photo مشاور ابراهیمی گفت:

      سلام
      برای راهنمایی دقیق در این حوزه تماس بگیرید

  5. Avatar photo عرفان گفت:

    سلام من دیپلم کاردانش هستم میخواستم تو دانشگاه آزاد رشته تربیت بدنی بخونم بعد استخدام شوم تازه من سربازی هم رفتم من چند سال تو دانشگاه درس میخونم میشه کمکم کنید

    1. Avatar photo مشاور صادقی گفت:

      سلام
      اگر دیپلم 12 ساله داشته باشید
      میتونید کارشناسی پیوسته این رشته رو بخونید که 4 سال و 8 ترم است

    2. Avatar photo امین گفت:

      سلام خسته نباشید من مخام ارشد تربیت بدنی بخونم آیا بعد تموم کردن شغل خوب میتونم برم

      1. Avatar photo مشاور طهماسبی گفت:

        سلام. این مورد بستگی به توانمندیهای شما در این رشته خواهد داشت.

  6. Avatar photo سپهر سهرابی گفت:

    سلام برای گرفتن بورسیه از رشته تربیت بدنی باید چیکار کنم میخوام تو دانشگاه سئول کره درس بخونم

    1. Avatar photo مشاور فتح اللهی گفت:

      سلام برای دریافت مشاوره کامل در خصوص رشته تربیت بدنی با مرکز مشاوره تماس بگیرید

  7. Avatar photo حسن گفت:

    سلام من فارغ‌التحصیل فوق دیپلم هستم الان بدلیل مشکل مالی نتونستم ادامه تحصیل بدم میخواستم بدونم الان با مدرک فوق دیپلم میتونم سرچه کاری برم

    1. Avatar photo مشاور جوادی گفت:

      سلام وقت بخیر
      دوست گرامی میتونید به عنوان مربی تربیت بدنی در مراکز ورزشی مشغول بشین.

  8. Avatar photo محمد گفت:

    سلام
    من کلاس ۱۱ رشته انسانی هستم
    اگر کنکور رشته تربیت بدنی بدم میتونم برم و مدارک سرمربی فوتبال بگیرم ؟
    یا میشه از رشته انسانی برم ی شغل غیر از ورزش و فوتبال بعد از چند سال برم و مدرک سرمربی فوتبال بگیرم ؟

    1. Avatar photo tahmasebi گفت:

      سلام بله شما با دیپلم انسانی میتونید کنکور فنی گرایش تربیت بدنی شرکت کنید و ادامه تحصیل بدید.

      1. Avatar photo محمد گفت:

        نه من میخوام برم مدرک سرمربی بگیرم میگم میشه

        1. Avatar photo مشاور جوادی گفت:

          سلام وقت بخیر
          دوست گرامی برای بررسی بیشتر و دقیق تر با مشاوران ایران تحصیل تماس بگیرین.

  9. Avatar photo صاینا گفت:

    سلام . من کلاس نهم هستم .اول بگم که در رشته کارته ۶سال کارکردم و دان یک هستم و الان هم دفاع شخصی کار میکنم من میخواستم بدونم که رشته تربیت بدنی رشته ای هست که فعالیت ورزشی کاملی داشته باشه و آیا از طریق اون میتونم فقط در رابطه باهمین ورزش هایی که انجام میدم فعالیت کنم و مربی ورزش های مورد نظرم بشم واصلا از کدوم زیر شاخش ؟؟؟

    لطفا من رو کمک کنید

    1. Avatar photo tahmasebi گفت:

      سلام رشته تربیت بدنی بصورت کلی در دانشگاه ارایه خواهد شد و شما نمیتونید در رشته خاصی مثلا کاراته ادامه تحصیل بدید.

  10. Avatar photo محمد گفت:

    سلام
    از بین رشته علوم ورزشی و تربیت بدنی کدوم بازار کار بهتری داره؟

    1. Avatar photo مشاور منصوری گفت:

      سلام وقت بخیر هر دو به یک شکل هستند ولی گرایش های متفاوتی دارند

  11. Avatar photo محمد گفت:

    سلام.
    علوم ورزشی و تربیت بدنی چه تفاوتی دارند کدوم رشته بیشتر عملیه؟

    1. Avatar photo مشاور جوادی گفت:

      سلام وقت بخیر
      دوست گرامی حدودا عین هم هستن ولی تربیت بدنی عملی بیشتر داره.

  12. Avatar photo محمد گفت:

    سلام وقت بخیر . من رشته علوم قرآن و حدیث دولت آباد اصفهان روزانه قبول شدم .
    بنظرتون تربیت بدنی آزاد برم یا علوم قرآن و حدیث روزانه؟ کدوم آینده بهتری داره

    1. Avatar photo مشاور عباسیان گفت:

      سلام وقتتون بخیر
      بهتر است برای دریافت مشاوره دقیق در خصوص مشاغل رشته های مختلف با مشاوران مرکز تماس بگیرید .

  13. Avatar photo میثم محبی گفت:

    سلام ببخشید من درحال حاضر دانشجو دانشگاه علمی کاربردی هستم و رشته تربیت بدنی میخونم می خواستم بدونم میشه با این مدرک معلم آموزش و پرورش شد

    1. Avatar photo obeidavi obeidavi گفت:

      سلام وقت بخیر وضعیت شما باید به دقت بررسی شود لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر با مرکز مشاوره ایران تحصیل تماس حاصل فرماییید

بارگذاری دیدگاه های بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • مشاوره تحصیلی کنکور

    مشاوره تحصیلی کنکور 1403 + همین الان با رتبه ها صحبت کن!

    مشاوره تحصیلی کنکور مختص به داوطلبانی است که سازمان سنجش آموزش کشور هر سال در زمانی مشخص، آزمون کنکور را به صورت سراسری برگزار می‌کند. در این آزمون دانسته‌های علمی داوطلبان مورد سنجش قرار می‌گیرد، چرا که رقابت بین داوطلبانی...
  • برنامه ریزی کنکور

    برنامه ریزی کنکور 1403 + pdf جدول نمونه رتبه ها | ایران تحصیل

    برنامه ریزی کنکور به صورت اصولی و هوشمندانه، توسط مشاور و برنامه‌ ریز انجام می‌شود که در نتیجه می‌‎تواند برگ برنده شما نسبت به دیگر دانش آموزان باشد. همچنین Pdf برنامه ریزی کنکور و جدول برنامه ریزی آزمون سراسری نیز...
  • برنامه ریزی درسی

    برنامه ریزی درسی + 11 راز مهم رتبه ها + pdf برنامه 1403

    همه ما می‌ دانیم که باید برای رسیدن به تمامی اهداف خود از کوچک‌ تا بزرگ‌ ترین برنامه ریزی داشته باشیم. اطلاع داشتن از موثرترین تکنیک و جدول برنامه ریزی درسی روزانه، ماهانه و… نه تنها به شما کمک می‌...
  • مشاوره تلفنی کنکور سراسری

    مشاوره تلفنی کنکور 1403 + رتبه ها پشت خط هستن! | irantahsil

    مشاوره تلفنی کنکور سراسری یکی از راه‌های هموار کردن مسیر موفقیت در آزمون است. کنکور یکی از مهم ترین ارزیابی‌های هماهنگ شده و سرنوشت ساز می‌باشد که هر ساله داوطبان زیادی در آن ثبت نام می‌کنند. تمامی داوطلبانی که می‌خواهند...
تماس با مشاور
(حتی در تعطیلات نوروز)