ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مدارک ثبت نام آزمون نمونه دولتی

مدارک ثبت نام آزمون نمونه دولتی
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

ثبت نام در مدارس نمونه دولتی و تیزهوشان ، نیازمند رعایت مقدماتی می باشد. از جمله این مقدمات می توان به مدارک ثبت نام آزمون نمونه دولتی اشاره نماییم. با توجه به تغییراتی که در ثبت نام مدارس نمونه دولتی ایجاد شده است کلیه متقاضیان ورود به این مدارس لازم است که قبل از ثبت نام ابتدا به جمع آوری مدارک لازم برای ثبت نام مدارس نمونه دولتی اقدام نمایند. این مقاله از سایت ایران تحصیل به موضوع مدارک ثبت نام آزمون نمونه دولتی و همچنین ثبت نام مدارس نمونه دولتی و شرایط ماندن در مدارس نمونه دولتی خواهیم پرداخت.

 

 

جهت اطلاع دقیق از کلیه مدارک ثبت نام آزمون نمونه دولتی و مدارک لازم برای ثبت نام مدارس نمونه دولتی با مشاورین و متخصصین ایران تحصیل تماس حاصل نمایید.

9099075307 تماس از سراسر کشور و  9099075307 (تماس از استان تهران) پاسخگویی از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

 

 

[button color=”orange” link=”https://irantahsil.org/downloads/%d8%af%d8%a7%d9%86%d9%84%d9%88%d8%af-%d9%86%d9%85%d9%88%d9%86%d9%87-%d8%b3%d9%88%d8%a7%d9%84%d8%a7%d8%aa-%d8%a2%d8%b2%d9%85%d9%88%d9%86-%d9%88%d8%b1%d9%88%d8%af%db%8c-%d9%85%d8%af%d8%a7%d8%b1%d8%b3/” size=”bigger” align=”center”]جهت دانلود نمونه سوالات آزمون ورودی مدارس نمونه دولتی کلیک کنید[/button]

 

 

مدارک ثبت نام آزمون نمونه دولتی 99 – 98

 

داوطلبانی که مایل به ادامه تحصیل در مدارس نمونه دولتی می باشند ، ابتدا لازم است از تغییرات ایجاد شده در رابطه با ثبت نام در پایه های مختلف آگاه شوند. متقاضیان عزیز توجه داشته باشند که ثبت نام برای کلیه دانش آموزان پایه های ششم به هفتم با توجه به تغییرات ایجاد شده در سال گذشته ، احتمالا به صورت حضوری و با مراجعه به مدارس مورد نظر امکان پذیر خواهد بود.

برای آن دسته از داوطلبانی که مایل به ثبت نام در پایه نهم می باشند ، لازم است برای ثبت نام به پایگاه و سامانه ثبت نام مدارس نمونه دولتی مراجعه نمایند. قبل از اینکه به بررسی مدارک ثبت نام آزمون نمونه دولتی بپردازیم،  لازم است این نکته را ذکر کنیم که ثبت نام برای داوطلبانی امکان پذیر خواهد بود که نسبت به دریافت رمز عبور همگام اقدام نموده باشند . زیرا قبل از ثبت نام لازم ایت این رمز عبور را وارد نمایید.

مدارک ثبت نام آزمون نمونه دولتی مطابق با فرم ثبت نام شامل یک فایل اسکن شده 3*4 که زمینه آن سفید خواهد بود و حتما لازم است مربوط به سال جاری دانش آموز باشد. همچنین کلیه دانش آموزان لازم است هزینه ثبت نام را به صورت الکترونیکی و با استفاده از سامانه ثبت نام به حساب آموزش و پرورش واریز نمایند تا پس از آن بتوانند به شماره سریال مورد نظر دست یابند.

 

 

 

مدارک ثبت نام آزمون نمونه دولتی برای پایه های تحصیلی ششم به هفتم و نهم به دهم متفاوت خواهد بود.

 

 

 

 

شرایط ماندن در مدارس نمونه دولتی

 

شرایط ماندن در مدارس نمونه دولتی

شرایط ماندن در مدارس نمونه دولتی

 

ادامه تحصیل در مدارس نمونه دولتی نیازمند دارا بودن شرایط بودن این مدارس می باشد. در رابطه با شرایط ماندن در مدارس نمونه دولتی، می توان به شرایط معدلی اشاره نمود. بدین معنا که دانش آموزانی که موفق به کسب درصدهای لازم برای قبولی در نمونه دولتی شده اند لازم است به هنگام پذیرش در این مدرسه موفق به کسب نمره و حد نصاب لازم برای قبولی در امتحانات شوند.

پس از اسکن مدارک ثبت نام آزمون نمونه دولتی و همچنین انجام ثبت نام، دانش آموزانی که مشغول به ادامه تحصیل می باشند، حتما باید موفق به کسب نمره 12 شوند. چنانچه دانش آموزی موفق به کسب حداقل معدل 12 نشود ، اجازه ادامه تحصیل در مدارس تیزهوشان را نخواهد داشت و باید در آموزشگاه های دولتی و آموزشگاه های غیر دولتی به ادامه تحصیل بپردازند.

 

 

مدارک لازم برای ثبت نام مدارس نمونه دولتی

 

همانطور که در فرم ثبت نام آزمون تیزهوشان ذکر گردیده است ، دانش آموزان نیازمند ارائه مدارک لازم برای ثبت نام مدارس نمونه دولتی می باشند. فرم ثبت نام هم در قسمت انتهایی دفترچه ارائه گردیده است تا داوطلبان بتوانند بدون مشکل و قبل از پر کردن فرم نهایی ثبت نام در سامانه مورد نظر ، از هرگونه خطایی جلوگیری به عمل آورند.

همانطور که ذکر گردید ، یکی از مدارک لازم برای ثبت نام مدارس نمونه دولتی 98-99 عکس اسکن شده دانش آموز می باشد. این فایل اسکن شده با حداقل حجم  72 کیلوبایت امکان پذیر خواهد بود و همچنین اندازه این عکس لازم است 200 * 300 پیکسل باشد. عکس با زمینه سفید و واضح باشد و حتما قبل از بارگزاری مدارک ثبت نام آزمون نمونه دولتی اطمینان یابید.

 

برای اطلاع از راه قبولی در آزمون نمونه دولتی کلیک کنید.

پس از بارگذاری مدارک لازم برای ثبت نام مدارس نمونه دولتی و انجام ثبت نام ، شماره پیگیری در اختیار دانش آموزان قرار خواهد گرفت. کد پیگیری به منزله اتمام ثبت نام می باشد و دارا بودن این کد برای تمامی دانش آموزان جهت دریافت نتایج آزمون نمونه دولتی الزامی خواهد بود. لذا پس از اتمام ثبت نام حتما پرینت فایل مورد نظر را دریافت نمایید و در نگهداری آن کوشا باشید.

 

 

شرایط ثبت نام آزمون نمونه دولتی

 

شرایط ثبت نام نموه دولتی ششم به هفتم

شرایط ثبت نام نموه دولتی ششم به هفتم

 

آن دسته از دانش آموزانی که مایل و علاقه مند به شرکت در مدارس نمونه دولتی می باشند ، لازم است واجد شرایط ثبت نام آزمون نمونه دولتی باشند. احتمالا در سال جاری برای ورود به مدارس ششم به هفتم آزمون ورودی نخواهیم داشت. با توجه به تغییراتی که در رابطه با تغییر مدارس نمونه دولتی این پایه به مدارس هیئت امنایی داشته ایم ، لازم است برای ثبت نام در این مدارس لازم است به صورت حضوری مراجعه نمایید.

یکی از شرایط ثبت نام تیزهوشان آزمون نمونه دولتی نهم به دهم ، علاوه بر الزام در دارا بودن مدارک ثبت نام آزمون نمونه دولتی می باشد. همچنین متقاضیان لازم است از حداقل معدل لازم برای شرکت در این آزمون برخوردار باشند. حداقل معدل لازم برای شرکت در آزمون نهم به دهم ، معدل 17 می باشد که داوطلبان واجد این شرایط می توانند در این آزمون با توجه به این ضوابط اقدام به ثبت نام نمایند.

 

جهت اطلاع از منابع آزمون تیزهوشان 99-98 کلیک کنید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با مدارک ثبت نام آزمون نمونه دولتی و شرایط ثبت نام می توانید با مشاورین و متخصصین ایران تحصیل تماس حاصل نمایید. همچنین متقاضیان عزیز می توانند با استفاده از برقراری این تماس ، به انجام ثبت نام و بارگذاری مدارک لازم برای ثبت نام مدارس نمونه دولتی بپردازند. متخصصین ایران تحصیل می توانند به راحتی و بدون هیچگونه خطایی به انجام مراحل ثبت نام اقدام نمایند.

 

در صورت ناقص بودن مدارک ثبت نام آزمون نمونه دولتی آیا ثبت نام صورت خواهد پذیرفت؟

سامانه ثبت نام مدارس نمونه دولتی به صورت مرحله ای و گام به گام اطلاعات لازم را از داوطلبان دریافت می نماید. بنابراین امکان و احتمال اینکه شما بتوانید به صورت ناقص مدارک خود را وارد نمایید بسیار کم می باشد و حتی چنانچه این امر امکان پذیر باشد نیز، پس از پذیرش دچار مشکل خواهید شد.

حجم فایل عکس را چگونه می توان تغییر داد؟

نرم افزارهای مختلفی در این رابطه وجود دارند که می تواند حجم و سایز عکس را تغییر دهند. چنانچه در این زمینه دچار مشکل می باشید، می توانید با مشاورین و متخصصین ایران تحصیل تماس حاصل نمایید.

شرایط پذیرش در مدارس هئیت امنایی چیست؟

آیا انجام ثبت نام در مدارس هئیت امنائی کافی خواهد بود؟

عکسی که من در هنگام بارگذاری مدارک لازم برای ثبت نام مدارس نمونه دولتی اسکن نموده ام مربوط به چند سال گذشته می باشد. آیا در ثبت نام من مشکلی به وجود می آورد؟

چگونه می توانم برنامه ریزی کنم تا در آزمون نمونه دولتی نهم به دهم پذیرفته شوم؟

آیا معدل بالا برای قبولی در آزمون نمونه دولتی می تواند امتیاز بیشتری را داشته باشد؟

ظرفیت مدارس نمونه دولتی همانند ظرفیت مدارس تیزهوشان است ؟ 

 

 

برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با مدارک ثبت نام آزمون نمونه دولتی می توانید با شماره های 9099075307 تماس از سراسر کشور و  9099075307 (تماس از استان تهران) پاسخگویی از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل تماس حاصل نمایید.

 

 

مطالب مرتبط : 

مدارس نمونه دولتی چه مدارسی هستند؟

شرایط ادامه تحصیل در مدارس نمونه دولتی

اعتراض نتایج آزمون نمونه دولتی 98-99

نتایج اعتراض به آزمون تیزهوشان و نمونه دولتی 98-99

مدارک ثبت نام آزمون نمونه دولتی

مدارک لازم برای ثبت نام مدارس نمونه دولتی

سامانه ثبت نام و اعلام نتایج نمونه دولتی خراسان جنوبی

3.5/5 - (4 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

تماس با مشاور