ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

كارشناسی ارشد بدون كنكور دانشگاه علمی كاربردی – شرایط ثبت نام

از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید
كارشناسی ارشد بدون كنكور دانشگاه علمی كاربردی

كارشناسی ارشد بدون كنكور دانشگاه علمی كاربردی

داوطلبان گرامی برای اطلاع ازشرایط  كارشناسی ارشد بدون كنكور دانشگاه علمی كاربردی از طریق تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره  9099075307 ( استان تهران) تماس بگیرید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱ شب حتی ایام تعطیل.

 

كارشناسی ارشد بدون كنكور دانشگاه علمی كاربردی را بار ها در فضای مجازی حتما مشاهده کرده اید. دانشگاه علمی کاربردی، از دانشگاه های وابسته به وزارت علوم و تحقیقات و فناوری است، که به مقصود افزایش سطح مهارت افراد مشغول به کار در قسمت های مختلف اقتصادی و بالا بردن مهارت های حرفه ای فارغ التحصیلان مراکز آموزشی که تجربه ای در امور اجرایی ندارند تشکیل میشود و دوره هایی نیر در مقاطع کارشناسی ارشد و کارشناسی ناپیوسته برگزار میکند.

ثبت نام در كارشناسی ارشد بدون كنكور دانشگاه علمی كاربردی برای داوطلبانی که خواهان ادامه تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد هستند اما بنا به هر دلیلی شرایط کنکور دادن را ندارند از اهمییت بالایی برخوردار است.

كارشناسی ارشد بدون كنكور دانشگاه علمی كاربردی، به دلیل راحت بودن پذیرش در دانشگاه علمی کاربردی در مقطع های کاردانی و کارشناسی و نسبت به سایر دانشگاه ها نظیر دانشگاه های سراسری و دانشگاه آزاد، دانشجویان آسان تر از آن فارغ التحصیل می شوند، یکی از موضوعاتی است که داوطلبان مایل به ادامه دادن به تحصیل در مقطع کارشاسی ارشد و گرفتن مدرک کارشناسی ارشد، آن را پیگیری میکنند و دنبال آن هستند.

دانشگاه علمی کاربردی 31 واحد استانی دارد و بالغ بر هزار مرکز در سطح کشور دارد. و در مقطع کاردانی و کارشناسی ناپیوسته و کارشناسی ارشد از طریق کنکور دانشجو میپذیرد. این دانشگاه به صورت بدون کنکور نیز در مقطع کاردانی بر اساس معدل دیپلم و در مقطع کارشناسی ناپیوسته بر اساس معدل کاردانی و برای پذیرش كارشناسی ارشد بدون كنكور دانشگاه علمی كاربردی براساس معدل کارشناسی دانشجو میپذیرد.

 

برای اطلاع از شرایط، ضوابط، هزینه ها، واحد ها و … کارشناسی ارشد بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی ،

با مشاوران دانشگاه علمی کاربردی –  ایران تحصیل تماس بگیرید.

 تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت با شماره : 9099075307 ( استان تهران)

زمان پاسخگویی ۸ صبح تا ۱ شب حتی ایام تعطیل.

 

زمان ثبت نام كارشناسی ارشد بدون كنكور دانشگاه علمی كاربردی:

برای ورود به دانشگاه علمی کاربردی و تحصیل در آن متقاضیان زیادی در میان افراد شاغل وجود دارد. چون شاغلین اکثرا زمان آماده شدن برای کنکور را ندارند، متمایلند که به صورت بدون کنکور پذیرش شوند.

دانشگاه علمی کاربردی در هر سال دوبار در مقاطع کاردانی و کارشناسی دانشجو می پذیرد. کارشناسی ارشد بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی تنها یک بار  در سال 93 انجام شد و تا به الان دیگر به صورت بدون کنکور در مقطع کارشناسی ارشد دانشجو نپذیرفته است اما به همان روال سابق در تاریخ اعلام شده برای مقاطع کاردانی و کارشناسی نا پیوسته دانشجو می پذیرد.

کارشناسی ارشد بدون  کنکور دانشگاه علمی کاربردی رییس دانشگاه علمی کاربردی دکتر محمد حسین امید در مورد توقف دوره های تحصیلات تکمیلی کارشناسی ارشد در سال 93 صحبت کرد و گفت: قرار نیست برای همیشه دروه های تحصیلات تکمیلی کارشناسی ارشد متوقف باقی بماند و گفت بعد از مشخص کردن تکلیف دوره های کاردانی و کارشناسی در دوره تحصیلات تکمیلی کارشناسی ارشد به صورت محدود دانشجو می پذیریم. به طوری که در دوره های کارشناسی ارشد حداکثر پنج درصد تعداد کل دانشجویان و در مقطع کارشناسی 30 تا 35 درصد دنشجویان و باقی دانشجویان در دوره کاردانی پذیرش میشوند.

كارشناسی ارشد بدون كنكور دانشگاه علمی كاربردی مورد نظر چه کسانی است؟

كارشناسی ارشد بدون كنكور دانشگاه علمی كاربردی برای کارمندان و شاغلینی که زمان و وقت و آمادگی برای کنکور دادن را ندارند و به دنبال ترفیع رتبه از طریق گرقتن مدرک تحصیلی بالا تر هستند از اهمیت بالایی برخوردار است.

نحوه پذیرش دانشجو برای مقطع کارشناسی ارشد چگونه است؟

سر پرست دانشگاه علمی کاربردی مسعود شفیعی در خصوص نحوه پذیرش دانشجو گفت: ((تعدادی کدرشته برای مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه جامع علمی کاربردی در انتظار دریافت مجوز از دفتر گسترش آموزش عالی هستند و امیدواریم دوره‌هایی را ارائه کنیم که نیاز بازار را تامین کند. نحوه پذیرش داوطلبان در کارشناسی ارشد دانشگاه جامع به این صورت است که نهادهای متقاضی درخواست می‌دهند و ما درخواست را به سازمان سنجش اعلام می‌کنیم که سازمان سنجش از میان شاغلان در این نهادها اقدام به سنجش داوطلبان می‌کند.))

 

برای اطلاع از شرایط، ضوابط، هزینه ها، واحد ها و … کارشناسی ارشد بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی ،

با مشاوران دانشگاه علمی کاربردی –  ایران تحصیل تماس بگیرید.

 تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت با شماره : 9099075307 ( استان تهران)

زمان پاسخگویی ۸ صبح تا ۱ شب حتی ایام تعطیل

 

مطالب مرتبط:

ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی 97

پذیرش بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد

لیست رشته های بدون کنکور علمی کاربردی

رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی

مدارک ثبت نام بدون کنکور

اطلاعیه های سازمان سنجش

 

 

به این پست امتیاز دهید
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • سایت آموزش و پرورش ترمیم معدل

    سایت آموزش و پرورش ترمیم معدل + بخشنامه 1403

    سایت آموزش و پرورش ترمیم معدل به نشانی اینترنتی my.medu.ir برای انجام ثبت نام جهت ترمیم معدل و ایجاد سابقه تحصیلی ایجاد‌ شده‌ است. افرادی که تمایل دارند تا سوابق تحصیلی خود را ایجاد کرده و معدل خود را ترمیم...
  • ثبت نام ورودی بهمن دانشگاه دولتی

    ثبت نام ورودی بهمن دانشگاه دولتی 1403 + رشته ها و زمان

    داوطلبانی که علاقه‌مند به ثبت نام ورودی بهمن دانشگاه دولتی هستند، باید در زمان‌های تعیین‌شده توسط سازمان سنجش آموزش کشور برای پذیرش در این دانشگاه‌ها، نسبت به ثبت‌نام خود اقدام نمایند. متقاضیان بایستی توجه داشته باشند که ثبت‌نام در رشته‌های...
  • ثبت نام دانشگاه با سوابق تحصیلی

    ثبت نام دانشگاه با سوابق تحصیلی ۱۴۰۲ + شرایط، رشته ها | sanjesh

    ثبت نام دانشگاه با سوابق تحصیلی 1402 در دو نوبت ورودی مهر و بهمن ماه انجام می‌شود. داوطلبانی که علاقه‌مند به ادامه تحصیل در دانشگاه‌های دولتی بدون شرکت در آزمون سراسری هستند، باید با دانلود و مطالعه دفترچه ثبت نام...
  • ثبت نام دانشگاه دولتی شرط معدل

    ثبت نام دانشگاه دولتی شرط معدل ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳

    کسانی که قصد دارند در دانشگاه های دولتی بدون شرکت در کنکور سراسری ثبت نام کنند باید از ثبت نام دانشگاه دولتی شرط معدل اطلاع داشته باشند. هم چنین لازم است در مورد لیست رشته های شرط معدل دانشگاه دولتی...
تماس با مشاور
(حتی در تعطیلات نوروز)