ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

سامانه ثبت‌نام و نوبت‌گیری طرح سنجش سلامت

سامانه ثبت‌نام و نوبت‌گیری طرح سنجش سلامت
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

سامانه ثبت‌نام و نوبت‌گیری طرح سنجش سلامت (سناد)، پایگاه رسمی بررسی سلامت ذهنی و جسمی دانش‌آموزان پیش دبستانی و اول ابتدایی می‌باشد. معمولاً این دانش‌آموزان قبل از تکمیل ثبت‌نام نهایی خود در مدارس، باید به کمک مدیرهای مدارس در سامانه سنجش سلامت پیش ثبت‌نام الکترونیکی نوبت بگیرند. برای این کار لازم است مدیرهای مدارس ابتدا ثبت‌نام اولیه دانش‌آموزان پیش دبستانی و اول ابتدایی را تکمیل کنند. سپس برای اخذ نوبت الکترونیکی در این سامانه فرم سنجش سلامت را پر کنند. به طوری که بعد از آن اطلاعات لازم را به والدین دانش‌آموز ارائه داده تا در زمان مقرر به پایگاه سنجش سلامت مراجعه کنند. هر چند که استفاده از سامانه ثبت‌نام نوبت‌گیری طرح سنجش سلامت الکترونیکی در سال‌های اخیر رایج شده است. اما نحوه کار با آن، یکی از مواردی است که مدیرهای محترم باید آن را بدانند.

 

شما برای سن ورود به پیش دبستانی  و مشاوره کودکان دبستانی روی لینک کلیک کنید.

 

جهت دریافت مشاوره در مورد سامانه ثبت‌نام و نوبت‌گیری طرح سنجش سلامت، سنجش سلامت، فرم سنجش سلامت، سامانه سنجش سلامت پیش ثبت‌نام الکترونیکی، زمان شروع ثبت‌نام در سامانه سنجش سلامت سناد، مدارک لازم برای ثبت‌نام در طرح سنجش سلامت، نحوه ورود به سامانه ثبت‌نام و نوبت‌گیری طرح سنجش سلامت و راهنمای ورود به سامانه سناد ۱۴۰۳-۱۴۰۴ با مشاوران ایران تحصیل به شماره‌های زیر تماس حاصل نمایید.

9099075307 – تماس از سراسر کشور

9099075307 – تماس از استان تهران

تماس از تلفن ثابت بدون گرفتن کد پاسخگویی همه روزه از 8 صبح الی 12 شب

 

سامانه ثبت‌نام و نوبت‌گیری طرح سنجش سلامت دانش‌آموزان اول ابتدایی و پیش دبستانی ۱۴۰۳-۱۴۰۴

 

 

سنجش سلامت

سنجش سلامت

 

هر ساله در سایت سنجش سلامت، دانش‌آموزان پیش‌دبستانی و کلاس اول را برای ارزیابی سلامت جسمی و ذهنی مورد آزمایش قرار می‌دهند. در این سامانه تمامی فاکتورهای مهم سلامت کودکان را بررسی کرده تا در آن دانش‌آموزان استثنایی را شناسایی کنند. به طوری که این دانش‌آموزان قبل از شروع سال تحصیلی باید در مدارس استثنایی ثبت‌نام کنند. زیرا این مدارس مطابق با نیازهای آنان امکانات ویژه‌ای را این دانش آموزان ارائه می‌دهند. بنابراین مدیران مدارس پس از ثبت‌نام دانش‌آموزان پیش دبستانی و کلاس اول باید فرم سنجش سلامت آن‌ها را پر کنند تا بتوانند به صورت الکترونیکی نوبت بگیرند.

 

شما برای فراموشی رمز عبور سناد و تغییر رمز سامانه سناد روی لینک کلیک  کنید.

 

روند ثبت‌نام در سنجش سلامت به صورت آنلاین انجام می‌شود. معمولا این کار بعد از مراجعه والدین به مدرسه و ثبت‌نام اولیه آن صورت می‌گیرد. پس از نوبت‌گیری در سامانه سناد، والدین دانش‌آموز به همراه نور آموز خود باید به پایگاه سنجش سلامت مراجعه کنند. در این بخش آزمایش‌های متعددی انجام می‌گیرد تا تأییدیه طرح سلامت دانش‌آموز را به والدین تحویل ‌دهند. سپس آن‌ها باید این تاییدیه را به مدیر مدرسه ارائه دهند. در این صورت ثبت‌نام نهایی دانش‌آموز در مقاطع پیش دبستانی و کلاس اول تکمیل شده و او می‌تواند در زمان آغاز سال تحصیلی به مدرسه برود.

خوب است بدانید که مدیران مدارس برای گرفتن نوبت در سامانه سنجش سلامت پیش ثبت‌نام الکترونیکی باید به آدرس h1.csdeo.ir مراجعه کنند. آن‌ها هر گونه سوالی در مورد این سامانه و جزییات آن داشته باشند می‌توانند با کارشناسان ایران تحصیل صحبت کنند.

 

شما برای راهنمای ثبت ارزشیابی در سامانه سناد روی لینک کلیک کنید.

 

نوبت‌گیری در سامانه سنجش سلامت پیش ثبت‌نام الکترونیکی دانش‌آموزان

در حال حاضر تنها مدیران مدارس ابتدایی و پیش دبستانی می‌توانند با مراجعه به آدرس h1.csdeo.ir در سامانه سنجش سلامت پیش ثبت‌نام الکترونیکی نوبت بگیرند. آن‌ها برای این کار باید در بازه زمانی تعیین شده اقدام کنند. مدیرها برای ورود به سایت نوبت‌دهی سناد، نیاز به نام کاربری و رمز عبور دارند که پس آن می‌توانند نسبت به دریافت نوبت اقدام کنند. طرح سنجش سلامت نوآموزان نیز به صورت حضوری در تاریخ مقرر برگزار می‌شود که در آن دانش‌آموزان به همراه والدین خود به مراکز طرح سنجش سلامت مراجعه می‌کنند.

 

فرم سنجش سلامت

فرم سنجش سلامت

 

پس از ثبت نام سامانه سنجش اول ابتدایی از مراجعه به پایگاه طرح سنجش سلامت دانش‌آموزان مورد معاینات پزشکی، آزمایش‌های لازم و واکسیناسیون قرار می‌گیرند تا نتایج آن را در طرح قالب غربالگری اولیه به والدین ارائه دهند. والدین نیز نتیجه غربالگری اولیه را باید به مدیر مدرسه تحویل دهند تا مراحل بعدی ثبت‌نام را انجام دهد. هم‌چنین لازم است بدانید که والدین دانش‌آموزان تنها در تاریخ اعلام شده باید به پایگاه سنجش مراجعه کنند. حال اگر تحت هر شرایطی نتوانند در تاریخ تعیین شده به پایگاه طرح سنجش سلامت مراجعه کنند، آنگاه می‌توانند برای دریافت راهنمایی‌های بیشتر با کارشناسان ایران تحصیل صحبت کنند.

 

شما برای ثبت نام سامانه سلامت دانش آموزان روی لینک کلیک کنید.

 

نحوه ورود به سامانه ثبت‌نام و نوبت‌گیری طرح سنجش سلامت ۱۴۰۳

مدیرهای مدرسه برای اخذ نوبت در سامانه سنجش سلامت پیش ثبت‌نام الکترونیکی دانش‌آموزان اول ابتدایی و پیش دبستان ۱۴۰۳-۱۴۰۴ می‌توانند طبق روال زیر انجام دهند.

  • آدرس h1.csdeo.ir را در نوار جستجو مرورگر خود وارد کرده و دکمه enter را بزنید.
  • در صفحه باز شده در نوار اول نام کاربری و در نوار دوم رمز عبور را وارد کنید و سپس دکمه login را بزنید.

معمولا نام کاربری و رمز عبور مدیرها در این سامانه توسط وزارت آموزش و پرورش به آن‌ها اعلام می‌گردد. شما برای نحوه دریافت نام کاربری و رمز عبور می‌توانید از کارشناسان ایران تحصیل کمک بگیرید.

 

مراحل نوبت‌دهی در سامانه سنجش سلامت پیش ثبت‌نام الکترونیکی ۱۴۰۳-۱۴۰۴

دانش‌آموزان برای اینکه بتوانند در طرح سنجش سلامت شرکت کنند باید برای آن‌ها در سامانه سناد ثبت‌نام و نوبت‌گیری کنید. در حال حاضر تمام مراحل ثبت‌نام و نوبت‌گیری دانش‌آموزان در سنجش سلامت به صورت الکترونیکی انجام می‌گیرد که برای این کار مراحل زیر را انجام دهید.

  • آدرس h1.csdeo.ir را در مرورگر خود جستجو کنید.
  • حالا در صفحه باز شده کد ملی دانش‌آموز را وارد کرده و گزینه جستجو را بزنید.
  • پس از آن، تمام اطلاعات ثبت شده در مورد آن دانش‌آموز را در سامانه ثبت‌نام و نوبت‌گیری طرح سنجش سلامت مشاهده خواهید کرد.
  • در صورت درست بودن اطلاعات آن‌ها را تایید کنید.

 

سامانه سنجش سلامت پیش ثبت‌نام الکترونیکی

سامانه سنجش سلامت پیش ثبت‌نام الکترونیکی

 

  • در صفحه جدیدی باز ‌شده، فرم سنجش سلامت دانش‌آموز خود را تکمیل کنید. ممکن است در این صفحه از شما اطلاعاتی مانند خانواده دانش‌آموز، مشخصات جسمی و رفتاری او بخواهند که همه آن‌ها را باید پر کنید.
  • در مرحله بعد گزینه ثبت‌نام و نوبت‌گیری را کلیک کنید تا به پایگاه‌های فعال طرح سنجش سلامت در منطقه خود هدایت شوید.
  • در میان پایگاه‌های مختلف می‌توانید یک مورد را به دلخواه خود انتخاب کنید.

حال با توجه به این نحوه کار پایگاه‌های سنجش سلامت متفاوت است. لذا شما باید در انتخاب آن‌ها دقت بیشتری کنید. البته اگر نیاز به اطلاعات بیشتری در مورد پایگاه‌های فعال طرح سنجش سلامت و نحوه ورود و نوبت‌گیری در آن‌ها را دارید می‌توانید با کارشناسان ایران تحصیل صحبت کنید.

 

زمان ثبت‌نام در سامانه سنجش سلامت پیش ثبت‌نام الکترونیکی نوآموزان

یکی از سوالاتی که برای مدیران و والدین نوآموزان پیش می‌آید این است که زمان ثبت‌نام و نوبت‌گیری در طرح سنجش سلامت و مهلت آن‌ها کی است؟

معمولاً سامانه ثبت‌نام و نوبت‌گیری طرح سنجش سلامت دانش‌آموزان پیش دبستانی و اول ابتدایی در اوایل تیرماه آغاز و تا اواخر شهریور ماه ادامه دارد. بنابراین اگر شما یک کودک پیش دبستانی دارید برای ثبت‌نام در سامانه سناد و نوبت‌گیری آنلاین آن‌ها می‌توانید در مدت زمان ذکر شده به مدارس مراجعه کنید. حال با توجه به این در حال حاضر محدودیت‌های طرح تردد در کشور وجود دارد. لذا ممکن است تاریخ دقیق آن‌ها تغییر شود. بنابراین شما برای دریافت اطلاعات دقیقی در مورد دریافت تاریخ شروع فعالیت سامانه سنجش سلامت پیش ثبت‌نام الکترونیکی دانش‌آموزان ۱۴۰۳-۱۴۰۴ می‌توانید با مشاوران ایران تحصیل تماس بگیرید.

 

شما برای سامانه سناد جدید دانش آموزی روی لینک کلیک کنید.

 

 

سامانه ثبت‌نام و نوبت‌گیری طرح سنجش سلامت ۱۴۰۳

سامانه ثبت‌نام و نوبت‌گیری طرح سنجش سلامت ۱۴۰۳

 

جهت دریافت مشاوره در مورد سامانه ثبت‌نام و نوبت‌گیری طرح سنجش سلامت، سنجش سلامت، فرم سنجش سلامت، سامانه سنجش سلامت پیش ثبت‌نام الکترونیکی، زمان شروع ثبت‌نام در سامانه سنجش سلامت سناد، مدارک لازم برای ثبت‌نام در طرح سنجش سلامت، نحوه ورود به سامانه ثبت‌نام، شرایط ثبت نام در سامانه سنجش سلامت، پایگاه‌های طرح سنجش سلامت، هزینه شرکت در طرح سنجش سلامت و نوبت‌گیری طرح سنجش سلامت و راهنمای ورود به سامانه سناد ۱۴۰۳-۱۴۰۴ با مشاوران ایران تحصیل به شماره‌های زیر تماس حاصل نمایید.

9099075307 – تماس از سراسر کشور

9099075307 – تماس از استان تهران

تماس از تلفن ثابت بدون گرفتن کد پاسخگویی همه روزه از 8 صبح الی 12 شب

مدارک لازم جهت شرکت در سنجش سلامت پیش ثبت‌نام الکترونیکی نوآموزان

بعد از اینکه فرایند ثبت‌نام و نوبت‌گیری در سامانه سنجش سلامت دانش‌آموزان را تکمیل کردید. برای دریافت تأییدیه طرح سلامت دانش‌آموزان، والدین آن‌ها به هنگام مراجعه به پایگاه سنجش سلامت مدارک زیر را با خود به همراه داشته باشند.

  • اصل شناسنامه دانش‌آموز و والدین
  • کارت واکسیناسیون دانش‌آموز
  • یک قطعه عکس سه در چهار از دانش‌آموز
  • پرداخت وجه پایگاه سنجش سلامت

با توجه به ایجاد تغییراتی که هر ساله در روند ثبت‌نام و  نوبت‌گیری دانش‌آموزان رخ می‌دهد. بنابراین ممکن است مدارک جدیدی برای سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۴ نیز اضافه شده باشد. لذا شما برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد آن‌ها می‌توانید با کارشناسان ایران تحصیل صحبت کنید.

 

مطالب مرتبط:

شناسایی و رفع مشکلات رفتاری دانش آموزان ابتدایی و متوسطه

ورود به سامانه دانش آموزی سناد snd.medu.ir

تهیه لیست بیمه دانش آموزی سناد

سامانه ثبت‌نام و نوبت‌گیری طرح سنجش سلامت

3.5/5 - (4 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

آیا مراحل طرح سنجش سلامت دانش‌آموزان نیز به صورت اینترنتی انجام می‌گیرد؟

خیر، معمولاً طرح سنجش سلامت دانش‌آموزان به صورت حضوری انجام می‌گیرد تا در آن دانش‌آموزان را از نظر سلامت جسمی و ذهنی مورد بررسی قرار دهند.

آیا جهت اخذ نوبت در سامانه سنجش سلامت باید والدین دانش‌آموز اقدام کنند؟

خیر، برای این کار باید مدیرهای مدرسه اقدام کنند. آن‌ها برای این کار در سامانه سنجش سلامت پیش ثبت‌نام الکترونیکی به آدرس h1.csdeo.ir مراجعه ‌کنند.

روند کلی ثبت‌نام و اخذ نوبت در سامانه سناد ۱۴۰۳-۱۴۰۴ چگونه است؟

معمولاً در این روش مدیران مدرسه پس از پیش ثبت‌نام دانش‌آموزان در مدارس، آن‌ها را در سامانه سناد نیز ثبت‌نام می‌کنند. به طوری که پس از آن اقدام به نوبت‌گیری در طرح سنجش سلامت کرده و در تاریخ مشخص شده دانش‌آموز به همراه والدین خود به پایگاه طرح سنجش سلامت منطقه مراجعه می‌کند. سپس با گذراندن مراحل مختلف آزمایشی، تأییدیه سلامت جسمی و ذهنی نوآموز را دریافت می‌کنند. در مرحله آخر نیز والدین تأییدیه را به مدیر مدرسه تحویل داده و ثبت‌نام نهایی دانش‌آموز تکمیل می‌شود. حال اگر شما هر گونه سوالی در مورد سامانه ثبت‌نام و نوبت‌گیری طرح سنجش سلامت دارید می‌توانید با کارشناسان ایران تحصیل صحبت کنید.

در فرم سنجش سلامت دانش‌آموزان چه سوال‌هایی مطرح می‌شود؟

معمولاً تمام سوالات فرم سنجش سلامت دانش‌آموز در سامانه سناد پیرامون اطلاعات شخصی و فردی دانش‌آموز است که کارشناسان ایران تحصیل می‌توانند در این مورد شما را بیشتر راهنمایی کنند.

آیا ثبت‌نام و نوبت‌گیری در طرح سنجش سلامت برای همه دانش‌آموزان اجباری است؟

خیر، تنها دانش‌آموزان پیش دبستانی و اول ابتدایی باید در این سامانه ثبت‌نام و نوبت‌گیری کنند. به طوری که باید سلامت جسمی و ذهنی آن‌ها برای درس خواندن در مدارس عادی تایید شود. در غیر این صورت باید در مدارس استثنایی معرفی ‌شوند.

اگر دانش‌آموزی نتواند در طرح سنجش سلامت تأییدیه خود را دریافت کند، چه اتفاقی می‌افتد؟

اگر دانش‌آموزی پس از حضور در پایگاه سنجش طرح سلامت نتواند تاییدیه خود را دریافت کند. برای انجام معاینات بیشتر به مراکز تخصصی جهت انجام سنجش بینایی، شنوایی، جسمی حرکتی و هوش ارجاع داده می‌شود.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • سامانه دریافت کد سوابق تحصیلی

    Dipcode.medu.ir + ورود به سامانه دریافت کد سوابق تحصیلی

    کد سوابق تحصیلی از طریق سامانه دانش آموزی کشور به نشانی my.medu.ir در دسترس کاربران است. در سال های گذشته داوطلبان باید جهت مشاهده کد سوابق تحصیلی به سامانه dipcode.medu.ir یا سایت sahat.medu.ir مراجعه می‌کردند. اما در حال حاضر داوطلبان...
  • لیست مدارس آموزش از راه دور

    لیست مدارس آموزش از راه دور 1403 + زمان و شرایط + هزینه

    اطلاع از لیست مدارس آموزش از راه دور کمک می‌کند تا شما بتوانید از میان مدارسی که به صورت غیر حضوری فعالیت دارند؛ مدرسه‌ای که از نظر شما امکانات بهتری در اختیارتان قرار می‌دهد را انتخاب کنید. مدارس آموزش از...
  • شرایط ادامه تحصیل در مدارس تیزهوشان

    شرایط ادامه تحصیل در مدارس تیزهوشان + آیین نامه ۱۴۰۳ | ایران تحصیل

    ادامه تحصیل در مدارس تیزهوشان به اندازه قبولی در آزمون و ورود به این مدارس چالش برانگیز است. از این رو رئیس مرکز ملی پرورش استعدادهای درخشان شرایط ادامه تحصیل در مدارس تیزهوشان در پایه ششم به هفتم و نهم...
  • رتبه قبولی دندانپزشکی سراسری

    رتبه قبولی دندانپزشکی سراسری 1403 + آخرین قبولی | ایران تحصیل

    از جمله اطلاعاتی که در طول مسیر کنکور می تواند به داوطلبان کمک بسیاری نماید کارنامه قبولی و رتبه قبولی دندانپزشکی سراسری در سال گذشته می باشد. از طریق این کارنامه و اطلاعات افراد می توانند برنامه ریزی بهتر و...
تماس با مشاور