ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

سامانه تخصیص تایر

  • دسته بندی:
  • دیدگاه ها: ۰
  • تاریخ بروزرسانی: ۲۶ دی ۱۴۰۱
سامانه تخصیص تایر
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

سامانه تخصیص تایر برای کلیه دارندگان خودرو سنگین که رینگ 16 به بالا دارند راه اندازی شده است. با توجه به اینکه هزینه های مربوط به خرید تایر برای کلیه رانندگان بسیار زیاد می باشد، بنابراین ارز نیمایی متعلق به کلیه عاملین فروشی است که برای مشتریان خود فیش رزرو تایر صادر نموده باشند، عاملین محترم می توانند از مشتری بخواهند تا مشحصات مربوط به خودروی خود را در سامانه kala.ntsw.ir ثبت نمایند. برای ثبت درخواست خود می توانید با کارشناسان مربوطه ما تماس حاصل نمایید.

رانندگان عزیز توجه داشته باشند که درخواست ثبت شده در سامانه تخصیص تایر تنها به معنای رزرو نوبت می باشد و امکان دریافت محصول در سامانه وجود نخواهد داشت اما عاملین فروش می توانند در سامانه جامع تجارت برای آن دسته از مشتریانی که در زمان مقرر نسبت به انجام ثبت نام اقدام نموده اند، جهت تحویل کالا امور لازم را به انجام برسانند. لازم به ذکر است که وارد نمودن اطلاعات درست و دقیق برای تمامی دارندگان خودرو در این سامانه ضروری می باشد.

 

 

 

برای انجام ثبت نام در سامانه تخصیص تایر و اطلاع از قیمت کلیه قیمت ها و شرایط اخذ آن با کارشناسان ما به شماره های زیر تماس حاصل نمایید.

9099075307 – تماس از سراسر کشور

9099075307 – تماس از استان تهران

تماس از تلفن ثابت بدون گرفتن کد پاسخگویی همه روزه از 8 صبح الی 12 شب

 

 

انجام ثبت نام و مشاهده کلیه مراحل ثبت نام در سامانه تخصیص تایر قابل مشاهده می باشد.

 

 

معرفی سامانه تخصیص تایر

 

معرفی سامانه تخصیص تایر

 

با توجه به نرخ تورم بالایی که در کشور ما وجود دارد، یکی از نارضایتی ها و همچنین گلایه هایی که دارندگان خودروهای سنگین دارند این است که چرا لاستیک های به فروش رسیده در بازار برای آنان با قیمت بسیار زیاد همراه است و همچنین نوساناتی که در رابطه با قیمت های این محصول برای هر فروشنده وجود دارد، وجب سردرگمی و همچنین متحمل شدن هزینه های زیاد برای رانندگان شود. به همین منظور سازمان صنعت تصمیم گرفت تا متناسب با این موضوع سامانه ای را برای انجام امور و حواله تدارک ببیند.

دارندگان خوردروهای سبک نیز گاها از قیت های نجومی و همچنین متغییر لاستیک گله و شکایت هایی دارند که این نرخ های مورد نظر موجب تشویق آن ها برای ورود به سامانه تخصیص تایر شده است. اما در حال حاضر هنوز تصمیمی برای دارندگان خودروی سبک در این سامانه گرفته نشده است. اما برای اطلاع از آخرین اخبار مربوط به سامانه تخصیص تایر برای خودروهای سبک می توانید با شماره های مندرج د جدول تماس حاصل نمایید.

سامانه kala.ntsw.ir که به سامانه تخصیص تایر معروف می باشدف همانطور که ذکر گردید، برای دارندگان خودروهای سنگین بالای 16 رینگ است و یا ناوگان های خودروهای سنگین باربری همانند کامیون و ناوگان های مسافرتی همچون اتوبوس برای صدور حواله های لاستیک با قیمت هایی تعیین شده و مصوب دولتی اقدام به ارائه خدمات نموده است. در ادامه به راهنمای کامل در رابطه با نحوه ورود به اسن سامانه و انجام صبت نام خواهیم پرداخت.

 

 

برای مشاهده قرار نهایی در سامانه ثنا بر روی لینک کلیک نمایید

 

 

خدمات سامانه تخصیص تایر

برای جلوگیری از سو استفاده برخی از سودجویانی که اقدام به فروش لاستیک با نرخ بالا نموده اند و همچنین تعیین قیمتی مصوب و ثابت، این سامانه راه اندازی گردید. در واقع هدف از ایجاد این سامانه، جلوگیری از نوسانات بازار لاستیک برای افراد سودجو می باشد. برای اخذ لاستیک کلیه دارندگان خودرو لازم است ابتدا در سامانه مورد نظر ثبت نام نموده و پس از آن، حواله مورد نظر را دریافت نمایند و پس از آن، لاستیک خود را تحویل بگیرند.

مالکان محترم خودرو توجه داشته باشند که پس از دریافت حواله در سامانه سامانه تخصیص تایر به نشانی kala.ntsw.ir این فیش تنها به مدت دو هفته اعتبار دارد و در صورت باطل شدن حواله مربوطه، هنگام ثبت فروش در صورتی که فیش برای شما قابل ویرایش باشد، می توانید این فیش را مجددا تمدید نمایید. بنابراین در صورتی که اقدامات لازم را برای تمدید آن به انجام نرسانید، با این پیغام که “فیش شما منقضی شده است” مواجه شوید. لازم است مجددا برای سهمیه مورد نظر مجددا اقدام نمایید.

با توجه به اینکه اطلاعات وارد شده شما در این سامانه با اطلاعات واقعی و مدارک شما مورد مقایسه و سنجش قرار می گیرد، لذا شایسته است که در وارد نمودن اطلاعات خود دقت لازم را داشته باشید. همچنین لازم به ذکر است شماره وارد شده در این سامانه باید متناسب با اطلاعات وارد شده برای شماره موبایل شخص ثبت نام شده باشد و دارندگان این شماره تنها می توانند برای انجام ثبت نام اقدام نمایند. انجام این امور تنها برای دارندگان کارت الزامی خواهد بود.

 

 

برای انجام ثبت نام سامانه فروش سهام عدالت سعدی بر روی لینک کلیک کنید

 

 

راهنمای ورود به سامانه kala.ntsw.ir

برای ورود به سامانه ابتدا لازم است بر روی دکمه ثبت نام و یا ورود به صفحه هدایت کلیک کنید. پس از کلیک بر روی  دکمه ورود به سایت، وارد سامانه شوید و مشخصات خود را همانند نام و نام خانوادگی ، شماره ملی و شماره تلفن همراه را به درستی وارد نمایید. دقت داشته باشید که مشخصات وارد شده باید دقیقا مطابق با اطلاعات نوشته شده باشد.

 

راهنمای ورود به سامانه kala.ntsw.ir

 

پس از اینکه اطلاعات موجود در فرم بالا را به درستی وارد نمودید، حال به شماره ای که در تلفن همراه خود ثبت نام نموده اید، کد تائیدی ارسال خواهد شد که همانند تصویر زیر لازم است آن را وارد کنید.

 

در صورتی که کد تائید شما درست باشد، وارد صفحه ای همانند تصویر زیر خواهید شد. که در این صفحه لازم است اطلاعات مربوط به استعلام و صدور حواله بانکی را وارد کنید.

 

 

شماره موتور شما در واقع همان شماره VIN ناوگان می باشد و بر روی دکمه مربوط به استعلام و صدور حواله کلیک کنید. پس از انجام این عملیات در صورتی که سهمیه مجاز برای استفاده از ناوگان شما وجود باشد، پیغامی مبنی بر اینکه سهمیه شما موجود است نشان داده خواهد شد و در صورتی که این پیغام به تائید برسد، امکان مشاهده خواهید نمود در غیر این صورت پیغام خطا مواجه خواهید شد.

تذکر : در صورتی که خودرو شما در رده های بین رینگ های 16 به بالا قرار داشته باشد مجاز به دریافت تایر نخواهید بود و برای این منظور می توانید با شماره های 9099075307 (از سراسر کشور) و 9099075307 (از استان تهران)  از تلفن ثابت بدون گرفتن کد پاسخگویی همه روزه از 8 صبح الی 12 شب تماس حاصل نمایید.

 

 

برای استعلام اصالت کارت پایان خدمت بر روی لینک کلیک کنید

 

 

راهنمای صفحه صدور حواله در سامانه kala.ntsw.ir

در صفحه مربوط به ورود به سامانه kala.ntsw.ir برای اخذ حواله ابتدا اطلاعات تایر مورد نظر از شما خواسته می شود. این اطلاعات شامل مواردی همچون : سایز زینگ، فاق و پهنا می باشد. پس از اینکه اطلاعات مورد نظر را وارد نمودید، حال برای انتخاب استان و شهر مورد نظر خود اقدام نموده و بر روی آن کلیک کنید. همچینن به هنگام ارائه درخواست خود می توانید تعداد تایرهای موجود را با توجه به نمایندگی مورد نظر سفارش دهید. همچنین در این قسمت می توانید تعداد نمایندگی های مجاز را مشاهده نمایید.

در قدم بعدی سامانه تخصیص تایر  لازم است برای جستجوی تایر مورد نظر، از بین لیست موجود در فهرست، آن را انتخاب نموده و بر روی “گزینه مربوط به بله “ کلیک کنید تا پس از انجام اقدامات مورد نظر، حواله شما به تائید و چاپ برسد و آن را بتوانید پرینت بگیرید. پس از انجام اقدامات مورد نظر تمامی موارد مربوطه برای شما به نمایش در خواهند آمد.

 

برای اطلاع از شرایط  تحصیل پزشکی بدون کنکور در ترکیه بر روی لینک کلیک کنید

 

 

نحوه مشاهده سوابق حواله در سامانه تخصیص تایر

در صورتی که تمامی مراحل فوق را به درستی طی نموده باشید، حال پس از ورود به سایت و کلیک بر روی حیاب کاربری کلیک نموده و اطلاعات مربوط به حواله های من را انتخاب کنید و در صفحه مربوطه، با ورود به اطلاعات ناوگان از جمله شماره شاسی، شماره موتور و شماره VIN و کلیک بر روی گزینه جستجو حواله های صادر شده بر روی سامانه برای شما به نمایش درخواهد آمد.

 

 

برای اطلاع از آخرین اخبار خدمت نظام وظیفه بر روی لینک کلیک کنید

 

 

خلاصه مطلب

در این مقاله تلاش نمودیم تا اطلاعاتی را در رابطه با سامانه تخصیص تایر و نحوه ورود به سامانه kala.ntsw.ir ارائه نماییم. در صورتی که مشکلی در رابطه با انجام مراحل ثبت نام و همچنین سفارش در سامانه kala.ntsw.ir دارید می توانید با کارشناسان مربوطه ما تماس حاصل نمایید. کارشناسان ما همه روزه، حتی ایام تعطیل آماده ارائه خدمات به شما عزیزان می باشند. کافی است با شماره های موجود در جدول زیر تماس حاصل نمایید.

 

 

برای اطلاع از زمان ثبت نام در سامانه تخصیص تایر و نحوه تمدید مجدد فاکتور خود با شماره های زیر تماس حاصل نمایید.

9099075307 – تماس از سراسر کشور

9099075307 – تماس از استان تهران

تماس از تلفن ثابت بدون گرفتن کد پاسخگویی همه روزه از 8 صبح الی 12 شب

 

 

مطالب مرتیط

پشتیبانی شاد آنلاین و تلفنی

روش dls در شیمی کنکور

آیین نامه کارآموزی وزارت علوم

ثبت نام اینترنتی لاستیک دولتی ۱۴۰۲

سامانه تخصیص تایر

 

5/5 - (4 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

آدرس سامانه تخصیص تایر چیست؟

برای انجام ثبت نام و مشاهده کلیه اطلاعات می توانید وارد سایت kala.ntsw.ir شوید تا اطلاعات لازم را مشاهده نمایید.

چه مدت پس از ورود به سامانه kala.ntsw.ir  می توان حواله را مشاهده نمود؟

پس از انجام ثبت نام تنها دو هفته زمان برای انجام ثبت نام خواهید داشت.

برای انجام ثبت نام در سامانه kala.ntsw.ir چه اقدامی لازم است؟

برای اطلاع از کلیه شرایط انجام ثبت نام می توانید وارد سایت شوید و اطلاعات مورد نظر را مشاهده نمایید.

آیا امکان استعلام در سامانه تخصیص تایر وجود دارد؟

بله. کلیه افرادی که ثبت نام خود را به انجام رسانده اند می توانند در این سامانه اطلاعات خود را مشاهده نمایید.

 

 

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • مدرک تحصیلی و شرایط استخدام بانک ملی

    مدرک تحصیلی و شرایط استخدام بانک ملی در سال 1403

    شرایط استخدام بانک ملی در سال 1403 اعلام شد. کلیه افراد پس از کسب اطلاعات در رابطه با شرایط شرکت در آزمون استخدامی بانک ملی، از جمله حداقل معدل برای استخدام بانک ملی و یا مدرک تحصیلی لازم برای استخدام...
  • استخدام بانک ملی

    استخدام بانک ملی 1403 + ثبت نام آزمون، زمان، رشته ها و شرایط

    ثبت نام برای استخدام بانک ملی در سال 1403 برای تمامی افراد متقاضی ورود به این بانک معتبر در سایت استخدام بانک ملی آغاز شد. کلیه داوطلبان می‌توانند بعد از کسب اطلاعات در رابطه با شرایط و زمان استخدام پیمانی...
  • ثبت نام حوزه علمیه خواهران

    راهنما جامع ثبت نام حوزه علمیه خواهران 1403 + شرایط

    افراد علاقه‌مند در رشته‌های معارف و حوزوی می‌توانند برای ثبت نام حوزه علمیه خواهران در سال جاری اقدام نمایند. حوزه علمیه خواهران برای سه مقطع عمومی (کارشناسی)، عالی (کارشناسی ارشد) و تخصصی (دکتری) دانشجو می‌پذیرد. بنابراین داوطلبان می‌توانند بعد از...
  • منابع آزمون استخدامی آموزش و پرورش

    منابع آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۲ + بهترین منابع

    قبولی در آزمون استخدامی نیازمند مطالعه دقیق منابع آزمون استخدامی آموزش و پرورش  است. به همین دلیل در این مقاله از سایت ایران تحصیل قصد داریم تا به معرفی بهترین منابع استخدامی آموزش و پرورشو منابع تخصصی آزمون استخدامی بپردازیم....
تماس با مشاور
(حتی در تعطیلات نوروز)