ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

ثبت نام آزمون آیلتس 2023 + {تقویم زمانبدی} | ایران تحصیل

ثبت نام آزمون آیلتس
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

ثبت نام آزمون آیلتس 2023 در سایت ثبت‌نام آیلتس آغاز شد. کلیه افراد مایل به ثبت‌نام آزمون آیلتس، می‌توانند به سامانه ثبت‌نام آزمون IELTS مراجعه کرده و برای تکمیل فرم ثبت‌نام آزمون آیلتس اقدام کنند. لازم به ذکر است که ثبت نام آزمون آیلتس سازمان سنجش در زمانی مشخص انجام می شود.

آن دسته از افرادی که مایل به ثبت نام آیلتس هستند، باید با زمان ثبت‌نام و همین‌طور شرایط ثبت‌نام در سامانه ثبت نام آزمون IELTS آشنا باشند. در نتیجه کمک خواستن از مشاوری آگاه در این رابطه می‌تواند مؤثر باشد. برای سهولت کسب اطلاعاتی در رابطه با نحوه و همین طور زمان ثبت نام آیلتس و تکمیل فرم مربوطه در سایت ثبت نام آیلتس سازمان سنجش، می‌توانید از طریق شماره 9099075307 با کارشناسان ما در ایران تحصیل تماس بگیرید.

انواع آزمون آیلتس

آزمون آیلتس آزمونی است که با هدف بررسی میزان تسلط افراد به زبان انگلیسی به ویژه برای آن دسته از کسانی که قصد تحصیل یا کار در خارج از کشور را دارند برگزار می‌شود. به طور کلی دو نوع آزمون آیلتس وجود دارد که دارای تفاوت‌هایی با یکدیگر هستند. در ادامه به تعاریف هرکدام و همچنین تفاوت آن‌ها می‌پردازیم.

انواع آزمون آیلتس از لحاظ نوع برگزاری

آزمون آیلتس بر اساس درخواست داوطلب به دو صورت کاغذی و آنلاین (کامپیوتری) برگزار می‌شود. نوع کاغذی آزمون آیلتس به آزمونی گفته می‌شود که در آن هر 4 مهارت نوشتن، شنیدن، خواندن و مکالمه به صورت حضوری برگزار می‌شود. اما در آزمون آیلتس آنلاین، 3 مهارت خواندن، شنیدن و نوشتن به صورت کامپیوتری برگزار شده و پاسخ‌ها در سیستم ثبت می‌شوند. لازم به ذکر است که مهارت گفتاری و مکالمه مانند آزمون کاغذی، به صورت حضوری و در مقابل مصاحبه کننده برگزار می‌شود. از دیگر تفاوت‌های آزمون آیلتس کامپیوتری (آنلاین) و کاغذی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

در آزمون آنلاین کاغذی در بخش مهارت شنیدن، 10 دقیقه زمان بیشتر برای وارد کردن پاسخ‌ها و چک کردن آن‌ها داده می‌شود؛ در حالی که این زمان در آزمون آنلاین آیلتس 2 دقیقه است.

امتحان مهارت مکالمه یا گفتاری (Speaking) در آزمون آیلتس کامپیوتری در همان روز و در زمان مشخصی قبل یا بعد از آن برگزار می‌شود.

پاسخ و نتایج آزمون آیلتس کاغذی حدودا 13 روز بعد از روز برگزاری آزمون اعلام می‌شود؛ در حالی که این زمان برای آزمون آیلتس آنلاین بین 3 تا 5 روز پس از برگزاری آزمون است.

کال تو اکشن تماس

انواع آزمون آیلتس از لحاظ نوع محتوا

آزمون آیلتس از لحاظ محتوا در دو نوع عمومی (General Training) و آکادمیک (Academic Training) تقسیم می‌شود. آن دسته از افرادی که هدف تحصیل در دانشگاه‌های خارج از کشور را دارند، باید در آزمون آکادمیک شرکت کنند. در طرف مقابل، افرادی که با اهداف دیگر از جمله زندگی و کار اقدام به مهاجرت می‌کنند، می‌بایست در آزمون عمومی آیلتس شرکت کنند. لازم به ذکر است که در هر دو آزمون، 4 مهارت خواندن، شنیدن، نوشتن و مکالمه ارزیابی شده و در پایان نمره داوطلبان از 0 تا 9 تعیین می‌شود.

مدت اعتبار آزمون آیلتس

آزمون آیلتس 2 سال اعتبار داشته و فرد می‌تواند در این 2 سال نسبت به ارائه مدرک آن به مراکز مختلف اقدام کند. لازم به ذکر است که این مدت اعتبار تمدید نشده و پس از اتمام زمان آن، فرد باید مجدد در آزمون آیلتس شرکت کند.

انواع آزمون آیلتس

برای اطلاع از شرایط ثبت نام آزمون آیلتس روی لینک کلیک کنید.

 

زمان ثبت نام و برگزاری آزمون آیلتس

آزمون آیلتس در هر سال 48 مرتبه و در هر ماه 4 بار برگزار می‌شود. از این رو افراد می‌توانند در هر یک از دوره‌های برگزاری آزمون آیلتس که مایل هستند، اقدام به ثبت‌نام در آن کنند.

مورد دیگر این که، سازمان سنجش طی اقدامی امر مهم ثبت نام و برگزاری آزمون آیلتس را به شماری از مؤسسات مطرح واگذار کرده و هر یک از این مراکز زمان ثبت نام آیلتس را در سایت خود درج می‌کنند.

در ادامه این قسمت از مقاله قصد داریم تا در یک جدول به تاریخ‌هایی که در آن آزمون آیلتس برگزار شده اشاره کنیم. در حال حاضر تاریخ دقیق آزمون آیلتس در ماه‌های بعد مشخص نشده و در صورت تعیین آن، اطلاع رسانی خواهد شد.

تاریخ برگزاری آزمون آیلتس
نوع محتوای آزمون تاریخ آزمون محل برگزاری آزمون
آزمون آکادمیک 1401/11/27 تهران – فرمانیه
آزمون آکادمیک 1401/11/27 تهران – هتل پارسیان آزادی
آزمون آکادمیک 1401/12/6 تهران – هتل پارسیان آزادی
آزمون جنرال 1401/12/6 تهران – هتل پارسیان آزادی
آزمون آکادمیک 1401/12/6 شیراز- هتل هما
آزمون جنرال 1401/12/6 شیراز- هتل هما
آزمون آکادمیک 1401/12/11 تهران – هتل پارسیان آزادی
آزمون آکادمیک 1401/12/20 مشهد-هتل هما
آزمون جنرال 1401/12/20 مشهد-هتل هما
آزمون آکادمیک 1401/12/20 تهران – هتل پارسیان آزادی
آزمون جنرال 1401/12/20 تهران – هتل پارسیان آزادی
آزمون آکادمیک 1401/12/20 شیراز- هتل هما
آزمون جنرال 1401/12/20 شیراز- هتل هما
آزمون آکادمیک 1401/12/27 تهران – هتل پارسیان آزادی
آزمون آکادمیک 1403/1/5 تهران – فرمانیه
آزمون جنرال 1403/1/5 تهران – فرمانیه
آزمون آکادمیک 1403/1/26 تهران – هتل پارسیان آزادی
آزمون آکادمیک 1403/1/26 شیراز- هتل هما
آزمون آکادمیک 1403/1/31 تهران – هتل پارسیان آزادی

 

برای اطلاع از زمان برگزاری آزمون SAT در کشور ترکیه بر روی لینک مربوطه کلیک کنید

 

نحوه ثبت نام آزمون آیلتس 2023

نحوه ثبت نام آزمون آیلتس 2023

در رابطه با نحوه ثبت نام آیلتس در سامانه ثبت نام آزمون IELTS و تکمیل فرم ثبت نام آزمون آیلتس باید بگوییم که این امر در سایتی تحت عنوان my.ieltsessentials.com انجام می گیرد. در ادامه به مراحل تصویری ثبت‌نام آزمون آیلتس می‌پردازیم:

📌 در اولین قدم برای ثبت نام آزمون آیلتس، آدرس my.ieltsessentials.com را در مرورگر خود وارد کنید.

📌 بعد از ورود به سایت ثبت نام آیلتس لینکی را که بر روی عکس موجود در سمت چپ سامانه تحت عنوان “register for your IELTS test” است را کلیک کرده و وارد آن شوید.

مرحله دوم ثبت نام آزمون آیلتس

 

📌 در مرحله بعد باید کشور و شهری که قصد دارید آزمون خود را در آن بگذرانید انتخاب کرده و همچنین نوع موردنظر آزمون آیلتس را مشخص کنید. در ادامه به طور دقیق فیلدها را توضیح داده‌ایم:

  1. در بخش شماره 1 کشوری که قصد دارید در آن آزمون دهید را انتخاب کنید.
  2. در فیلد 2 شهر مورد نظر خود را وارد کنید.
  3. نوع آزمون آیلتس مانند آکادمیک و عمومی را انتخاب کنید.
  4. اگر معلولیت خاصی دارید باید آن را در این بخش وارد کنید.

مرحله سوم ثبت نام آزمون آیلتس

 

📌در مرحله بعد باید مرکز آزمون یا همان IELTS Center را انتخاب کنید. به عنوان مثال در شهر تهران مراکز آزمون آیلتس مانند ایرسافام، تهران و پروشات وجود دارند.

مرحله سوم ثبت نام آزمون آیلتس

 

📌 در قدم بعدی نوبت به انتخاب زمان مورد نظر برای حضور در آزمون می رسد. پس از انجام این کار باید بر روی گزینه ای تحت عنوان continue کلیک بفرمایید.

 

مرحله پنجم ثبت نام آزمون آیلتس

 

📌 در قدم بعدی باید برای تکمیل فرم ثبت نام آزمون آیلتس اقدام کنید. در این فرم ثبت نام آزمون آیلتس باید اطلاعاتی از جمله نشانی ایمیل، شماره تلفن همراه و همین طور تاریخ تولد و نام و نام خانوادگی خود را در فیلدهای مربوطه درج بفرمایید.

مرحله ششم ثبت نام آزمون آیلتس

📌 در مرحله بعدی شما 15 دقیقه زمان دارید تا ثبت نام آیلتس خود را کامل کنید. در ادامه بخش‌هایی که باید در این صفحه پر کنید را توضیح می‌دهیم.

  • در قسمت Which country/territory are you applying to/intending to go to? باید کشوری که مقصد مهاجرت شما است را وارد کنید.
  • در بخش Why are you taking the test? باید دلیل نیاز خود به آزمون آیلتس را بنویسید.
  • اگر قبلا در آزمون آیلتس شرکت کردید باید آن را در قسمت Have you previously taken IELTS (either Academic or General Training) before? مشخص کرده و اطلاعات آن را وارد نمایید.
  • در بخش Identification Document Expiry Date باید تاریخ انقضای مدرک شناسایی خود را وارد کنید.
  • در بخش بعدی باید تصویر کارت شناسایی یا پاسپورت خود را وارد کنید.

مرحله هفتم ثبت نام آزمون آیلتس

 

📌 اگر قصد دارید مدرک خود را به دانشگاه، سازمان یا ارگان خاصی ارسال کنید، می‌توانید در این قسمت نسبت به انجام این کار اقدام کنید.

مرحله هشتم ثبت نام آزمون آیلتس

 

📌 در مرحله بعد شما باید هزینه ثبت نام آزمون آیلتس را پرداخت کنید. شما می‌توانید فرآیند پرداخت هزینه را با کارت‌های عصو شتاب و در خارج از ایران از طریق سیستم‌های پرداخت از جمله PayPal، Master Card و Visa Card انجام دهید.

مرحله نهم ثبت نام آزمون آیلتس

 

📌 با اتمام مراحلی که تا به اینجا به آن‌ها اشاره کردیم، ثبت نام آزمون آیلتس شما انجام می‌شود.

هزینه ثبت نام آزمون آیلتس

هزینه ثبت نام آزمون آیلتس در سال 2023 بین 210 تا 250 دلار اعلام شده است. لازم به ذکر است که این مبلغ برای هر کشور متفاوت است.

توجه:

میزان هزینه پرداخت اعلام شده‌ توسط سازمان سنجش مبلغ 6 میلیون و 151 هزار و 40 تومان است. توجه داشته باشید که این مبلغ ممکن است در سال آینده افزایش یابد.

 

مدارک مورد نیاز برای ثبت نام آزمون آیلتس

ثبت نام آزمون آیلتس همانند هر آزمون دیگری نیازمند مدارک مخصوص خودش است. مهم‌ترین مدرکی که باید برای این آزمون ارائه شود، پاسپورت با 6 ماه اعتبار است. با این وجود کسانی هستند که ممکن است در حال حاضر فاقد پاسپورت باشند. این دسته از افراد می‌توانند یکی از مدارک زیر را جهت ثبت نام در آزمون آیلتس ارائه کند:

✔ گواهی اشتغال به تحصیل

✔ ارائه نامه نظام وظیفه با پلیس +10

✔ گواهی فراغت از تحصیل

موسسات معتبر برای ثبت نام آزمون آیلتس 2023

در این قسمت از مقاله قرار است تا چند موسسه‌ای که برای ثبت نام آزمون آیلتس و برگزاری آن، مورد تایید سازمان سنجش هستند را معرفی کنیم. لازم به ذکر است که برخی از این موسسات دارای شعبه‌های مختلفی در شهرهای کشور هستند.

ثبت نام آزمون آیلتس 2023 در دانشگاه آزاد اسلامی

اولین مرکز برگزاری آزمون آیلتس که می‌خواهیم به آن بپردازیم، دانشگاه آزاد اسلامی است. اگر قصد دارید تا در این مرکز آزمون آیلتس خود را انجام دهید، بهتر است طبق مراحل زیر نام نویسی خود را انجام دهید:

🔶 ابتدا به سایت my.ieltsessentials.com مراجعه کرده و گزینه پرداخت آفیلاین را کلیک کنید.

🔶 سپس از طریق لینک نمایش داده شده، دانشگاه آزاد اسلامی را انتخاب کنید.

🔶 اطلاعات لازم برای ثبت نام را وارد کنید.

🔶 هزینه ثبت نام را که در حال حاضر مبلغ 6 میلیون و 151 هزار و 40 تومان است را به صورت الکترونیکی پرداخت کنید.

🔶 دریافت ایمیل تاییدیه ثبت نام شما در پایان مراحل.

ثبت نام آزمون آیلتس 2023 در موسسه فرهنگی ایرسافام

یکی دیگر از موسساتی که برای برگزاری آزمون آیلتس وجود دارد موسسه فرهنگی ایرسافام است. در ادامه به مراحل ثبت نام آزمون آیلتس در این موسسه می‌پردازیم:

🔶 در ابتدا باید وارد سامانه موسسه فرهنگی ایرسافام به آدرس اینترنتی ielts.irsafam.com شوید.

🔶 اطلاعات خواسته شده سایت را وارد کرده و گزینه «تایید اطلاعات» را انتخاب کنید.

🔶 از قسمت «منوی آزمون» قسمت “آزمون IELTS” را انتخاب کرده و گزینه رزرو را انتخاب کنید.

🔶 قسمت تایید رزرو را انتخاب کرده و با کلیک بر روی گزینه پرداخت، پرداخت خود را از طریق درگاه الکترونیکی انجام دهید.

🔶 پس از انجام مراحل بالا، وارد سایت my.ieltsessentials.com شده و موسسه ایرسافام در شهر مورد نظر خود را انتخاب کنید.

بنر کال تو اکشن

ثبت نام آزمون آیلتس 2023 در موسسه آموزش عالی عصر دین و دانش

از دیگر موسساتی که که برای ثبت نام و برگزاری آزمون آیلتس وجود دارد، موسسه آموزش عالی عصر دین و دانش است. موارد زیر را می‌توان به عنوان مراحل ثبت نام آزمون آیلتس در این موسسه بیان کرد:

🔷 ابتدا به سایت ieltsadd.ir مراجعه کرده و به اکانت کاربری خود وارد شوید. در صورتی که در سایت ثبت‌نام نکردید، بهتر است در ابتدای مراحل در سامانه عضو شوید.

🔷 پس از ورود به سایت، گزینه “ثبت‌نام آزمون‌ها” را انتخاب کنید.

🔷 در مرحله بعد آزمون و تاریخ موردنظر خود را تعیین کنید.

🔷 در این مرحله باید هزینه ثبت‌نام را از طریق درگاه الکترونیکی پرداخت کنید.

🔷 در پایان ایمیل تاییدیه ثبت‌نام در آزمون آیلتس برای شما ارسال می‌شود.

ثبت نام آزمون آیلتس 2023 در موسسه آیلتس تهران

موسسه آیلتس تهران یکی از مراکزی است که اقدام به ثبت نام آزمون آیلتس و برگزاری آن می‌کند. ثبت‌نام در این موسسه جهت شرکت در آزمون آیلتس مستلزم مراحل زیر است:

🔷 ابتدا باید وارد سایت ieltstehran.com شوید.

🔷 در مرحله بعد نوع آزمون خود را یعنی عمومی یا آکادمیک بودن آن را انتخاب کنید.

🔷 در مرحله بعد زمان و تاریخ مدنظر خود را برای شرکت در آزمون انتخاب کنید.

🔷 با انجام مراحل قبل، به سایت my.ieltsessentials.com منتقل می‌شوید.

ثبت نام آزمون آیلتس 2023 در موسسه پروشات نوین

موسسه پروشات نوین یکی دیگر از مراکز برگزاری آزمون آیلتس است. در این قسمت از مقاله قصد داریم تا به مراحل انجام ثبت نام آزمون آیلتس در این موسسه بپردازیم:

🔴 ابتدا وارد سایت proshotielts.com شده و اکانت کاربری خود را بسازید.

🔴 در پنل کاربری خود آزمون آیلتس خود را انتخاب کنید.

🔴 زمانی که آزمون را رزرو کردید، تا 24 ساعت فرصت دارید که هزینه آزمون را از طریق درگاه پرداخت الکترونیکی بپردازید.

🔴 در پایان باید مدارکی که اعلام شده را آماده کرده و آن‌ها را ارسال نمایید.

ثبت نام آزمون آیلتس 2023 در موسسه پارسیان

موسسه پارسیان یکی دیگر از مراکز معتبری است که برای برگزاری آزمون آیلتس وجود دارد. در این بخش از مقاله قصد داریم تا مراحل ثبت‌نام این آزمون را در موسسه پارسیان بیان کنیم:

📌 ابتدا باید وارد سایت ielts-parsian.ir شوید.

📌 سپس در قسمت “ثبت نام آزمون آیلتس” تاریخ موردنظر خود را انتخاب کرده تا وارد سایت my.ieltsessentials.com شوید.

📌 زمانی که تاریخ آزمون خود را در سایت تایید کردید، باید فرم‌هایی را که در ابتدای مقاله نیز راهنمای تصویری آن را آوردیم پر کنید.

📌 پس از آن هزینه ثبت‌نام را از طریق درگاه بانکی پرداخت کرده و منتظر ایمیل تاییدیه تا 72 ساعت پس از پرداخت هزینه باشید.

موسسات معتبر برای ثبت نام آزمون آیلتس

زمانبندی آزمون آیلتس 2023

آزمون آیلتس در نوع آکادمیک حدودا 4 بار در ماه و در نوع عمومی یا General  به طور میانگین 2 بار در ماه برگزار می‌شود. البته لازم به ذکر است که زمان هر آزمون آیلتس در هر موسسه متفاوت بوده و شما نسبت به مرکزی که می‌خواهید در آن آزمون دهید، باید زمان آن را انتخاب کنید.

نکته قابل توجه دیگر این است که زمان خود آزمون آیلتس 2 ساعت و 45 دقیقه می‌باشد. همانطور که در ابتدای مقاله اشاره کرده بودیم، آزمون آیلتس دارای 4 بخش مهارتی خواندن، نوشتن، شنیدن و مکالمه است. در ادامه این بخش از مقاله قصد داریم تا به زمان هر بخش آن و به تفکیک نوع آزمون آیلتس بپردازیم:

زمانبندی بخش‌های آزمون آیلتس نوع عمومی (General Training)
نام مهارت زمان محتوای هر بخش آزمون
خواندن (Reading) 60 دقیقه 3 بخش و 40 سوال دارد. سوال‌های این بخش هم تحلیلی و هم تفصیلی است.
نوشتن (Writing) 60 دقیقه سوال ۱: باید با نوشتن یک نامه، وضعیتی را تشریح کنید( حداقل 150 کلمه)

سوال ۲: نوشتن یک انشای کوتاه؛
(حداقل 250 کلمه)

شنیدن (Listening) 30 دقیقه 4 صدای ضبط شده برای شما پخش می‌شود (مکالمه بین دو نفر، تک‌گویی،
یک مکالمه دیگر و یک سخنرانی)
مکالمه (Speaking) 11 تا 14 دقیقه مکالمه رو در رو با مصاحبه کننده
دارای ۳ قسمت است(یک مصاحبه، یک تک گویی و یک بحث)

 

زمانبندی بخش‌های آزمون آیلتس نوع آکادمیک (Academic Training)
نام مهارت زمان محتوای هر بخش آزمون
خواندن (Reading) 60 دقیقه 3 بخش و 40 سوال دارد. سوال‌های این بخش هم تحلیلی و هم تفصیلی است.
نوشتن (Writing) 60 دقیقه سوال ۱: توصیف یک نمودار، جدول یا گراف(حداقل 150 کلمه)

سوال ۲: نوشتن یک انشای کوتاه؛
(حداقل 250 کلمه)

شنیدن (Listening) 30 دقیقه 4 صدای ضبط شده برای شما پخش می‌شود (مکالمه بین دو نفر، تک‌گویی،
یک مکالمه دیگر و یک سخنرانی)
مکالمه (Speaking) 11 تا 14 دقیقه مکالمه رو در رو با مصاحبه کننده
دارای ۳ قسمت است(یک مصاحبه، یک تک گویی و یک بحث)

 

درباره اعلام نتایج آزمون آیلتس بخوانید.

 

📞 چنانچه پس از خواندن این مقاله درباره ثبت نام آزمون آیلتس سوال یا ابهامی داشتید، می‌توانید برای رفع آن‌ها از طریق شماره 9099075307 با کارشناسان ما در ایران تحصیل ارتباط بگیرید.

 

خلاصه مطلب

در این مقاله از ایران تحصیل به طور کامل به ثبت نام آزمون آیلتس 2023 و نکات مربوط به آن پرداختیم. شما با خواندن این مقاله دریافتید که آزمون آیلتس از لحاظ مدل برگزاری به دو شیوه کاغذی و آنلاین و از لحاظ نوع محتوا به دو نوع آکادمیک یا جنرال (عمومی) تقسیم می‌شود.

آزمون آیلتس دارای 4 مهارت شنیدن ( 30 دقیقه)، خواندن (60 دقیقه)، نوشتن (60 دقیقه) و مکالمه (11 تا 14 دقیقه) است.

شما همچنین با خواندن این مقاله متوجه شدید که برای ثبت نام آزمون آیلتس، می‌بایست وارد سایت my.ieltsessentials.com شده و گزینه “register for your IELTS test” را کلیک کنید. سپس اطلاعات مورد نیاز سایت را وارد کرده و در نهایت هزینه ثبت نام آزمون را که در حال حاضر از سوی سازمان سنجش مبلغ 6 میلیون و 151 هزار و 40 تومان اعلام شده است را بپردازید. در نهایت با آمدن ایمیل تاییدیه، ثبت نام شما انجام خواهد شد. 

 

برای دانلود فایل PDF مقاله ثبت نام آزمون آیلتس روی لینک کلیک کنید.

 

5/5 - (1 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

ثبت نام آزمون آیلتس در چه زمانی انجام می شود؟

ثبت نام آزمون آیلتس در هر ماه 4 بار و در هر سال 48 بار انجام می شود.

سامانه ثبت نام آزمون IELTS چیست؟

سایت ثبت نام آیلتس جهت تکمیل فرم ثبت نام آزمون آیلتس سامانه my.ieltsessentials.com است.

برای ثبت نام آزمون آیلتس چه مبلغی را باید پرداخت کرد؟

جدیدترین هزینه ثبت نام آزمون آیلتس برابر با شش میلیون و صد و پنجاه هزار و چهل تومان است.

مراکز مجاز برای ثبت نام آزمون آیلتس کدام ها هستند؟

از میان مراکز مجاز برای ثبت نام آزمون آیلتس می توان از مؤسسه پروشات، پارسیان، عصر دین و دانش و مؤسسه فرهنگی ایرسافام نام برد.

نظرات

4 دیدگاه دربارهٔ «ثبت نام آزمون آیلتس 2023 + {تقویم زمانبدی} | ایران تحصیل»

  1. Avatar photo حسام گفت:

    واسه ثبت نام آیلتس باید کجا رفت؟

    1. Avatar photo مشاور اقازاده گفت:

      سایت سازمان سنجش

  2. Avatar photo Hashemi گفت:

    سلام خسته نباشید. برای ثبت نام آزمون آیلتس در خارج از کشور باید چیکار کنیم؟ ترکیه هستیم

    1. Avatar photo مشاور ملکی گفت:

      سلام وقت بخیر
      جهت کسب اطلاعات بیشتر با مشاورین ایران تحصیل در تماس باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • لیسانس به پزشکی خارج از کشور

    لیسانس به پزشکی در خارج از کشور 2024 + شرایط کشورها

    شرایط تحصیل لیسانس به پزشکی در خارج از کشور را باید به دو دسته تقسیم کرد؛ در ابتدا کشور‌های که دوره‌های پزشکی را در مقطع کارشناسی برگزار می‌کنند و کشورهایی که دوره های ارشد لیسانس به پزشکی را برگزار می...
  • تحصیل رایگان پزشکی در خارج از کشور

    تحصیل رایگان پزشکی در خارج از کشور 2024 + شرایط کشورها | ایران تحصیل

    تحصیل رایگان پزشکی در خارج از کشور با داشتن شرایط خاصی امکان‌پذیر است که در این مقاله از ایران تحصیل همه این شرایط را بررسی خواهیم کرد. همه افراد می‌دانند که تحصیل در رشته پزشکی نیاز به پرداخت هزینه زیادی...
  • دندانپزشکی رایگان خارج کشور

    دندانپزشکی رایگان خارج کشور 2024 + شرایط کشور ها

    افراد زیادی به دنبال تحصیل در دندانپزشکی رایگان خارج کشور هستند تا با کمترین هزینه در این کشورها مدرک دندانپزشکی خود را دریافت کنند. در حال حاضر کشورهای زیادی رشته دندانپزشکی را در کالج های خود ارائه می دهند و...
  • تأثیر المپیاد دانشجویی در اپلای دانشگاه های جهانی

    تأثیر المپیاد دانشجویی در اپلای دانشگاه های جهانی سال 2024 | irantahsil

    فارغ التحصیلانی که قصد مهاجرت تحصیلی دارند، در ارتباط با تأثیر المپیاد دانشجویی در اپلای دانشگاه‌های جهانی در سال 2024 سؤال می‌پرسند و می‌خواهند بدانند که چطور می‌توانند از طریق سهمیه مربوط به المپیاد دانشجویی مهاجرت تحصیلی موفقی داشته باشند....
تماس با مشاور