ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

دریافت شماره پاسپورت با کد ملی

  • دسته بندی:
  • دیدگاه ها: ۱۲
  • تاریخ بروزرسانی: ۱۵ اسفند ۱۴۰۲
دریافت شماره پاسپورت با کد ملی
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

نحوه دریافت شماره پاسپورت با کد ملی مشخص شده است. بسیاری از دارندگان پاسپورت در رابطه با اینکه شماره بارکد پاسپورت کجاست؟ و یا شماره گذرنامه کدام است ؟ سوال می پرسند. ما در این مطلب سعی کرده ایم به تمامی سوالات شما در رابطه با شماره سریال و بارکد پاسپورت کجاست؟   و یا نمونه شماره پاسپورت پاسخ دهیم.

 

اگر در رابطه با نحوه دریافت شماره پاسپورت با کد ملی اطلاعاتی ندارید ، می توانید از مشاوران جهت دریافت اطلاعات کمک بگیرید.

 

 

نحوه دریافت شماره پاسپورت با کد ملی از طریق کد  ussd چگونه است؟

یکی از ساده ترین روش های پیگیری گذرنامه پیگیری با کد ملی است. در ادامه ما قصد داریم روش های متفاوتی را که را که برای دریافت شماره پاسپورت با کد ملی وجود دارد ، بررسی نماییم.

در اولین روش می توانید از کد ssd ، ستاره 110 مربع استفاده نمایید. با گرفتن این کد ، وارد سامانه 110 خواهید شد و می توانید  به دریافت شماره پاسپورت با کد ملی بپردازید.

پس از وارد شدن به سامانه لازم است شماره یک یعنی گزینه پلیس به علاوه 10 را انتخاب کنید.

 

 

نمونه شماره پاسپورت

 

 

از آنجایی که در این روش قصد پیگیری گذرنامه و دریافت نمونه شماره پاسپورت را دارید ، لازم است گزینۀ 4 یعنی وضعیت مدارک را بزنید.

 

 

شماره سریال پاسپورت کجاست

 

 

در ادامه شماره 3 یعنی پیگیری گذرنامه را می زنید سپس از شماره کد ملی خواسته می شود که باید آن را بدون خط تیره وارد نمایید. پس از وارد کردن کد ، می توانید منتظر اعلام نتیجه و نمایش دریافت شماره پاسپورت با کد ملی باشید.

 

 

شماره گذرنامه کدام است ؟

 

برای پیگیری پاسپورت با کد ملی روی لینک کلیک کنید.

نحوه دریافت شماره پاسپورت با کد ملی از طریق سامانه اداره گذرنامه چگونه است؟

در این روش لازم است عدد 1 را به سامانه پیامکی 1100 ارسال کنید. بعد از فرستادن عدد 1 ، پیامکی را دریافت خواهید کرد که برای فعال سازی مراحل بعدی نیاز است ، شماره 5 را دوباره به همین شماره ارسال نمایید. با ثبت شماره تلفن شما در سامانه ، پیامکی که حاوی کد ملی خودتان است ، برای شما ارسال می شود که در صورت صحیح بودن لازم است شماره صفر را ارسال نمایید. در نهایت با این مراحل ، شما در  سامانه الکترونیکی اداره گذرنامه عضو شده اید و علاوه بر دریافت شماره گذرنامه با کد ملی و همچنین  دریافت نمونه شماره پاسپورت ، می توانید به استعلام دیگر مدارک همچون ، کارت پایان خدمت ، معافیت ها ، کارت سوخت و … نیز بپردازید.

 

 

برای اطلاع از بازار کار رشته داروسازی در خارج از کشور ، کلیک کنید.

 

 

پیگیری با سامانه 1100300

یکی از جدیدترین طرح های دریافت شماره گذرنامه با کد ملی ، سامانه 1100300 است. با ارسال عدد 1 به این سامانه می توانید وضعیت گذرنامه خود را در هر لحظه پیگیری نمایید. تعرفه در این سامانه برای هر پیامک 100 تومان است. فقط توجه داشته باشید شماره موبایلی که برای ارتباط با سامانه استفاده می کنید باید با شماره موبایل درخواست گذرنامه یکی بوده باشد. در غیر این صورت هیچ پیامکی برای دریافت شماره گذرنامه با کد ملی و یا نمونه شماره پاسپورت دریافت نخواهید کرد.

 

برای آشنایی با وثیقه خروج از کشور کلیک کنید.

تلفن پیگیری گذرنامه

روش دیگری که می توانید برای پیگیری شماره گذرنامه از آن استفاده نمایید ، تلفن های گویان هستند. در حال حاضر تلفن های 66936555، 66939598 و 66935058 را می توانید استفاده نمایید.

 

 

شماره بارکد گذرنامه

پس از دریافت اطلاعات لازم در رابطه  نمونه شماره پاسپورت قصد داریم به سوالات شما در رابطه با شماره گذرنامه کدام است ؟  و یا شماره بارکد پاسپورت کجاست؟ پاسخ دهیم . در ادامه همراه ما باشید تا پاسخ سوال های خود مبنی بر اینکه شماره سریال و بارکد پاسپورت کجاست؟  را بیابید.

شماره گذرنامه کدام است ؟ شماره گذرنامه ، عددی است که در پایین صفحه اطلاعات پاسپورت هک شده است. این شماره را می توانید در صفحه اول پایین  صفحه بیابید. نمونه شماره پاسپورت نیز در قسمت توضیحات آورده شده است که نام آن Passport No می باشد. توجه داشته باشید اگر هنوز در رابطه با شماره گذرنامه کدام است ؟ سوال دارید ، باید دنبال سریالی باشید که با یک حرف انگلیسی شروع شده و ادامه آن عدد است. به طور مثال یک نمونه شماره پاسپورت می تواند به صورت g9876543 باشد. توجه داشته باشید که برخی افراد در رابطه با اینکه شماره بارکد پاسپورت کجاست؟ و یا شماره سریال پاسپورت کجاست نیز سوال می پرسند که باید در پاسخ بگوییم ، شماره بارکد و یا شماره سریال همان شماره پاسپورت است و در صفحه اول درج شده است.

 

 

برای اطلاع از نحوه خروج از کشور دانشجویان وارد لینک شوید.

 

 

آیا شماره پاسپورت تغییر می کند؟

پس از اطلاع از شماره گذرنامه کدام است ؟ ، شماره سریال پاسپورت کجاست   و شماره بارکد پاسپورت کجاست؟ لازم است بدانید آیا شماره پاسپورت تغییر می کند یا خیر؟

شماره پاسپورت در صورتی تغییر می کند که اعتبار آن به پایان رسیده و در نتیجه تعویض گردد.

 

 

برای اطلاع از بازار کار رشته علوم تغذیه در خارج از کشور وارد لینک شوید.

 

 

برای سفر پاسپورتمان چقدر باید اعتبار داشته باشد؟

پاسپورت یکی از مدارکی است که برای سفر مورد استفاده قرار می گیرد و به همین دلیل باید حتماً اعتبار داشته باشید. پس از بررسی ، نحوه اطلاع از شماره گذرنامه بهتر است از این مورد نیز اطلاعاتی را داشته باشید. به صورت کلی برای هرگونه سفر خارجی پاسپورت شما باید حداقل 7 ماه اعتبار داشته باشد. برای برخی سفرها 6 ماه اعتبار نیز کافی است.

 

 

برای اطلاع از بهترین کشور جهت اعزام فرهنگیان ، وارد لینک مربوطه شوید.

 

 

پاسپورت همراه چیست؟

علاوه بر سوالاتی که در رابطه با شماره گذرنامه کدام است ؟  و یا شماره بارکد پاسپورت کجاست؟ پرسیده می شود. برخی سوالات نیز در رابطه با این است که پاسپورت همراه چیست؟

در این خصوص باید به شما بگوییم که پاسپورت همراه ،در واقع مدرکی است که برای دیگر اعضای خانواده نیز می تواند مورد استفاده قرار بگیرد. البته قبل از این که از این روش برای سفر استفاده کنید ، پیشنهاد می کنیم حتماً از قوانین مرتبط با پاسپورت همراه اطلاعات کافی را بدست آورید. زیرا در برخی کشورها حتی نوزادها نیز باید پاسپورت داشته باشند و پاسپورت همراه مورد قبول نخواهد بود.

 

 

اگر علاقه مند به دریافت بورسیه تحصیلی اتریش هستید ، وارد لینک مربوطه شوید.

 

 

خلاصه مطلب

ما در این مطلب سعی کردیم به تمامی سوالات شما در رابطه با پاسپورت ، دریافت شماره پاسپورت با کد ملی و بسیاری موارد دیگر پاسخ دهیم. یکی از سوالات متعددی که در رابطه با پاسپورت پرسیده می شود ، این است که شماره سریال و بارکد پاسپورت کجاست؟  که پاسخ دادیم در صفحه اول این کد درج می شود . از آنجایی که بسیاری از مسافران در رابطه با اینکه شماره گذرنامه کدام است ؟  و یا  شماره سریال پاسپورت کجاست  و همچنین شماره بارکد پاسپورت کجاست؟ سوالاتی را می پرسیدند این موضوع را نیز توضیح دادیم که شماره پاسپورت ، با شماره بارکد پاسپورت و … یکسان است و همان شماره ای است که گفته شد در صفحه اول گذرنامه قرار می گیرد. در صورتی که پس از مطالعه این مطلب نیاز به اطلاعات بیشتری در خصوص ، نمونه شماره پاسپورت و یا اطلاعات مربوط به پاسپورت داشتید ، می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید.

 

 

برای اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه دریافت شماره پاسپورت از طریق کد ssd با کد ملی از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت با مرکز مشاوره ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید.

9099075307 تماس از سراسر کشور و  9099075307 (تماس از استان تهران)

تماس از طریق تلفن ثابت بدون گرفتن کد پاسخگویی از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

 

 

مطالب مرتبط

 

4.3/5 - (7 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

برای دریافت شماره پاسپورت با کد ملی چه راهی وجود دارد؟

می توانید از سامانه های اینترنتی ، کدهای اس اس دی و یا شماره تلفن اداره استفاده نمایید.

شماره سریال و بارکد پاسپورت کجاست؟

شماره سریال و بارکد پاسپورت در صفحه اول گذرنامه درج می شود.

آیا شماره گذرنامه یا شماره سریال پاسپورت و یا شماره بارکد پاسپورت یکی هستند؟

برای شماره سریال ، بارکد و شماره گذرنامه یکی هستند.

نمونه شماره پاسپورت چیست؟

این شماره در صفحه اول پاسپورت درج شده و passport number بالای آن درج شده است.

نظرات

12 دیدگاه دربارهٔ «دریافت شماره پاسپورت با کد ملی»

  1. Avatar photo مهران اوهامی بلخکانلو گفت:

    سلام وقت بخیر میگم من روز 29 آبان درخواست پاسپورت دادم ولی اومده گذارنامه ایرارد گرفته ایا شما میدونی دلیل این ایراد چیه ممنون میشم

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      سلام وقت بخیر
      شما باید یا پلیس +10 مراجعه کنید ویا اداره کل گذرنامه

  2. Avatar photo مصطفی گفت:

    به شماره 193 زنگ بزنید با کلید 2 وضعیت حال حاضر گذرنامه شمار رو بهتون میگه

  3. Avatar photo هادی مرادی گفت:

    من خیلی وقت پاسپورتم تحویل دادم هنوز برایم نیامده است

    1. Avatar photo مشاور جوادی گفت:

      سلام وقت بخیر
      دوست گرامی شما میتونید به صورت حضوری به پلیس+10 مراجعه فرمایید و یا از برنامه پلیس من استفاده کنید.

  4. Avatar photo مینا رخیده گفت:

    در تاریخ ۷ شهریور در خواست گذرنامه دادم الان ۲۸ شهریور هست گذرنامه من نیومده من از کجا پیگیر باشم لطفا جواب بدهید

    1. Avatar photo hedayati گفت:

      سلام وقت بخیر ، اگه شماره مرسوله دارین از طریق سامانه رهگیری پست میتونین استعلام بگیرین . در غیر این صورت یا باید با شماره ی اداره کل گذرنامه تهران تماس بگیرین و وضعیت گذرنامه اتون رو استعلام بگیرین و یا حضورا به دفتر پلیس به علاوه ده مراجعه کنین .

    2. Avatar photo isaei گفت:

      سلام وقتتون بخیر
      جهت پیگیری گذرنامه اتون با مرکز ایران تحصیل تماس بگیرید.

    3. Avatar photo behrouzi گفت:

      سلام روزتون بخیر با شماره ایران تحصیل تماس بگیرید براتون استعلامات گذرنامه را انجام میدهیم

  5. Avatar photo حسن قلی زلده گفت:

    خیلی نامرد تشریف دارید فقط فکر ‍‍درآمد خودتون هستید 5دقیقه منو ‍‍‍‍پشت خط نگه داشتید بعد قطع شد این پول ها خوردن نداره خجالت بکشید از گرفتاری مردم سوءاستفاده نکنید

  6. Avatar photo رضا گفت:

    میخوام در یک برنامه ای ثبت نام کنم که شماره شناسایی گذرنامه 18رقمی میخواد اینو کجا پیدا کنم گذر نامه ایران مقصد عراق دارم

    1. Avatar photo کارشناس ارشد گفت:

      سلام وقتتون بخیبر جهت پیگیری با شماره ی مرکز تماس حاصل فرمایید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • منابع آزمون وکالت

    منابع آزمون وکالت 1403 + 12 منبع طلایی از نظر رتبه ها!

    منابع آزمون وکالت 1403 اعلام شد. بسیاری از داوطلبان سوال دارند که برای قبولی در وکالت چه کتابی بخوانیم؟ برای کلیه دانشجویان دارای مدرک کارشناسی رشته حقوق که قصد دارند جهت اخذ پروانه وکالت و اشتغال به کار اقدام به...
  • ثبت نام آزمون وکالت

    ثبت نام آزمون وکالت 1403 + زمان، شرایط و مدارک

    ثبت نام آزمون وکالت توسط دو نهاد قوه قضاییه و دادگستری به صورت مجزا بر گزار می‌گردد و افرادی که قصد گرفتن پروانه وکالت دارند باید در این آزمون‌ها شرکت نمایند. طبق اطلاعیه جدید، متقاضیان ثبت نام در آزمون وکالت...
  • ورود به سامانه نشا معافیت تحصیلی دانشجویان

    ورود به سامانه نشا معافیت تحصیلی دانشجویان – nesha.saorg.ir

    کلیه دانشجویانی که قصد خروج از کشور را دارند، با استفاده از سامانه نشا معافیت تحصیلی می‌توانند به صورت الکترونیک کلیه اقدامات لازم را به صورت غیرحضوری انجام دهند. خدمات سامانه نشا به نشانی nesha.saorg.ir برای آن دسته از متقاضیانی...
  • شرایط استخدام آموزش و پرورش

    شرایط استخدام آموزش و پرورش + بخشنامه جدید 1403

    امروزه بسیاری از فارغ التحصیلان در رشته های مختلف به دنبال اطلاع از شرایط استخدام آموزش و پرورش هستند، چرا که فرهنگیان آموزش و پرورش و معلمان ساعات کمتری نسبت به کارمندان مشغول کار هستند و همچنین از حقوق بازنشستگی...
تماس با مشاور