ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

رمز همگام را فراموش کرده ام + لینک بازیابی رمز همگام | hamgam

  • دسته بندی:
  • دیدگاه ها: ۴۳
  • تاریخ بروزرسانی: ۲۱ تیر ۱۴۰۲
رمز همگام را فراموش کرده ام؟
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

همه دانش آموزان و کارکنان مدارس از جمله: معلمان، مدیران و…، دارای رمز همگام هستند. این افراد، از طریق این رمز، در سایت همگام به نشانی اینترنتی hamgam.medu.ir عضو شده و از امکانات آن استفاده می کنند. علاوه بر این، دانش آموزان برای ثبت نام در مدارس تیزهوشان و نمونه دولتی، به این رمز نیاز خواهند داشت. متقاضیان، می توانند برای دریافت این رمز به مدارس خود مراجعه کرده و رمز همگام را دریافت نمایند. اما، علاوه بر مراجعه حضوری، روش غیر حضوری نیز وجود دارد که دانش آموزان می توانند این رمز را از طریق سایت همگام دریافت کنند. اگر شما هم جزء دانش آموزانی هستید که رمز همگام را دریافت کرده اید، ممکن است این سوال برای شما پیش بیاید که « اگر رمز همگام را فراموش کرده ام؟ چگونه آن را بازیابی کنم؟» یا « نحوه دریافت رمز عبور در سامانه همگام برای بار دوم چگونه است؟»

علاوه بر این سوال ها ممکن است برایتان سوال دیگری ایجاد شود که «چگونه رمز همگام خود را تغییر دهم؟»

از این رو در این مقاله به دلیل پرتکرار بودن این سوال که «رمز همگام خود را فراموش کرده ام؟ چگونه آن را بازیابی کنم؟» تمامی مراحل بازیابی رمز سامانه همگام را همراه با راهنمای تصویری آن ارائه داده ایم. همچنین به این موضوع پرداخته ایم که برای تغییر رمز همگام می بایست وارد سامانه آن شوید و طبق مراحلی که در این مقاله شرح داده ایم، تغییرات مورد نیاز را اعمال کنید. به همین دلیل پیشنهاد می کنیم تا انتهای مقاله همراه ما باشید. 

متقاضیان گرامی توجه داشته باشند که در صورت داشتن هر گونه سوال در رابطه با نحوه کار با سامانه همگام و یا در صورت مشاهده خطا در مراحل بازیابی این رمز، می توانید با کارشناسان با تجربه مرکز مشاوره ایران تحصیل به شماره 9099075307 (تنها از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد) تماس حاصل فرمایید. مشاوران مجرب ما، شما را در مسیر رفع خطاهای ایجاد شده، همراهی خواهند کرد. 

نکته مهم

چنانچه شما دانش آموزان گرامی قصد ثبت نام در آزمون تیزهوشان در پایه های هفتم و دهم را دارید و رمز همگام خود را فراموش کرده اید و یا امکان دسترسی به آن را ندارید، می توانید با بازیابی کلمه عبور خود، رمز عبور جدید دریافت کنید. برای مشاهده نحوه بازیابی رمز همگام، این مقاله را به دقت مطالعه کنید. 

آشنایی با رمز همگام و کاربرد آن

در این بخش از مقاله پیش از آن که بخواهیم در خصوص پاسخ این سوال ها که “رمز همگام را فراموش کرده ام حالا باید چه کار کنم؟” یا “نحوه دریافت رمز عبور در سامانه همگام چگونه است؟” صحبت کنیم بهتر است شما را با رمز همگام و کاربرد آن آشنا سازیم.

همان طور که در ابتدای مقاله بیان شد، رمز همگام، رمزی است که دانش آموزان، معلمان، مدیران مدارس و… از آن برای ورود به سایت همگام به نشانی اینترنتی hamgam.medu.ir استفاده می کنند. سایت همگام، یک سامانه الکترونیکی است که این افراد می توانند از امکانات آن از جمله دوره های آموزشی و ثبت نام در آزمون ها استفاده کنند.

در سایت همگام، برای تمامی دانش آموزان و کارکنان مدارس، یک صفحه شخصی ایجاد شده است که برای ورود به آن صفحه، افراد باید رمز خود را وارد کنند. در واقع، دانش آموزان، معلمان، مدیران و… برای ورود به این سایت ابتدا باید کد ملی و رمز همگام خود را وارد کنند تا بتوانند از امکانات آن استفاده نمایند. 

سوال داری؟

لازم به ذکر است که رمز همگام برای هر فرد همانند کد ملی او، منحصر به فرد می باشد. بنابراین، افراد برای ورود به سایت همگام، باید از این رمز به خوبی نگهداری کنند. با این حال، گاه ممکن است که افراد بنا به دلایلی رمز عبور خود را فراموش کنند. به همین دلیل در ادامه این مقاله راهنمایی تصویری نحوه بازیابی رمز همگام را برای آن دسته از کاربرانی که سوال می کنند، «رمز همگام خود را فراموش کرده ام و چگونه آن را بازیابی کنم؟» ارائه کرده ایم. 

آشنایی با رمز همگام و کاربرد آن

فراموش نکنید که در هنگام ثبت نام در آزمون های مختلفی همچون: آزمون جانمایی سمپاد، آزمون نمونه دولتی و… به این رمز نیاز خواهید داشت. این رمز، تشکیل شده از چند رقم و حروف انگلیسی مختلف است.

🔰 برای دریافت رمز همگام دانش آموزان و سایر کارکنان در حالت کلی دو روش وجود دارد، که عبارتند از:

🔺 مراجعه حضوری به مدرسه و دریافت رمز همگام از مدیر و یا مسئول فناوری آموزش و پرورش

🔺 مراجعه به سامانه همگام و دریافت رمز همگام به صورت غیر حضوری

🔗 جهت اطلاع از نحوه ورود به صفحه اصلی سامانه همگام و مشاهده سامانه سنا بر روی لینک مربوطه کلیک کنید. 

نحوه دریافت رمز سامانه همگام به صورت حضوری

اگر روش حضوری را برای دریافت رمز سامانه همگام انتخاب کرده اید، می بایست به مدرسه خود مراجعه کرده و رمز عبور خود را از مدیر و یا مسئول فناوری آموزش و پرورش مدرسه‌ تان درخواست کنید.

البته مدیر مدرسه باید پیش تر وارد سامانه سناد دانش آموزی شده باشد و تمامی دانش آموزان مدرسه خود را در این سامانه عضو کرده باشد. در سامانه سناد دانش آموزی لازم است تا مدیر مدرسه تمامی اطلاعات خواسته شده اعم از اطلاعات شخصی و تحصیلی دانش آموزان را به درستی وارد کرده و فرم ثبت نام را تکمیل کند.

پس از این که سامانه سناد اطلاعات دانش آموزان را تایید کرد، یک پنل شخصی برای هر یک از دانش آموزان ایجاد می شود. در نهایت نیز رمز عبور سامانه همگام همه دانش آموزان به مدیر مدرسه ارسال خواهد شد که می بایست تمامی این رمز های عبور را یادداشت کرده و در دسترس داشته باشد.

چنانچه مدیر مدرسه شما تمامی مراحل فوق را قبلا طی کرده باشد و شما را در سامانه سناد دانش آموزی ثبت نام کرده باشد، می تواند رمز سامانه همگام شما را در اختیارتان قرار دهد. پس از دریافت رمز و ورود به پنل کاربری خود در سامانه همگام، می توانید تمامی امور مربوط به تحصیلتان را مشاهده کنید. 

یادآور می شویم علاوه بر روش دریافت حضوری رمز همگام، به صورت غیرحضوری نیز  می توانید این رمز را دریافت کنید. برای این کار لازم است با نحوه دریافت رمز عبور در سامانه همگام آشنا شوید. در قسمت بعدی نوشته نحوه دریافت رمز عبور در سامانه همگام را بیان کرده ایم. 

🔗 جهت آشنایی با سامانه پشتیبانی همگام آموزش و پرورش بر روی لینک مربوطه کلیک کنید.

نحوه دریافت رمز عبور در سامانه همگام به صورت غیرحضوری

چنانچه روش غیر حضوری را برای دریافت رمز سامانه همگام انتخاب کرده اید، نیازی نخواهید داشت تا به مدرسه مراجعه کنید. لازم به ذکر است که روش دریافت رمز سامانه همگام به صورت غیرحضوری در سال های اخیر امکان پذیر شده است و در سال های گذشته تنها روش حضوری برای دریافت این رمز وجود داشته است.

برای دریافت این رمز، لازم است تا به سامانه سناد دانش آموزی مراجعه کنید. مراحل این کار در ادامه شرح داده شده است. 

💢 روش دریافت رمز سامانه همگام به صورت غیر حضوری عبارت است از:

روش دریافت رمز سامانه همگام به صورت غیر حضوری

🔺 در ابتدا لازم است تا به سامانه سناد دانش آموزی به نشانی اینترنتی schsnd.medu.ir وارد شوید. 

🔺 پس از ورود به سامانه سنا باید از قسمت مربوطه، گزینه ثبت دانش آموز جدید را انتخاب کنید. 

🔺 پس از آن، باید اطلاعات خواسته شده را در کادر های مربوطه وارد کرده و پس از اطمینان، بر روی گزینه ثبت نام، کلیک کنید. 

🔺 در این مرحله، یک فرم را مشاهده خواهید کرد که باید آن را به درستی بررسی کنید. 

🔺 سپس، برای دریافت رمز باید به بخش مدیریت کاربران بروید. 

🔺 در مرحله بعدی، شما باید کد ملی خود را وارد کرده و بر روی گزینه «جست و جو» کلیک کنید. 

🔺 در انتها، باید اطلاعات خود را مشاهده کرده و در صورت صحیح بودن آن ها، تایید کنید. پس از تایید، رمز عبور همگام را دریافت خواهید کرد.

🔗 برای دریافت مشاوره تحصیلی همگام بر روی لینک مربوطه کلیک کنید.

دریافت مجدد رمز عبور همگام توسط مدیر مدرسه

پس از اطلاع از نحوه دریافت رمز عبور سامانه همگام برای اولین بار از طریق مدیر مدرسه، لازم است تا روش دریافت مجدد آن را نیز بیاموزید. چرا که ممکن است گاه بنا به دلایل مختلف، رمز عبور خود را فراموش کرده باشید.

در این صورت کاربران از ما سوال می کنند که «رمز همگام خود را فراموش کرده ام، چگونه باید آن را بازیابی کنم؟». به دلیل پر تکرار بودن این سوال، در این مقاله نحوه دریافت رمز عبور در سامانه همگام را هم به صورت غیر حضوری و هم به صورت حضوری بیان خواهیم کرد. 

چنانچه روش حضوری را برای دریافت مجدد رمز سامانه همگام انتخاب کرده اید (دریافت از مدیر مدرسه)، لازم است تا به مدرسه خود مراجعه کنید و از مدیر مدرسه و یا مسئول فناوری آموزش و پرورش مدرسه تان، درخواست کنید که رمز همگام شما را بازیابی کنند. در این هنگام می بایست مدیر مدرسه یا مسئول فناوری ابتدا وارد سایت همگام شود و سپس مراحل لازم را طی کند. پس از اتمام مراحل، رمز ورود به شماره خود شما و یا مدیر مدرسه ارسال خواهد شد.

💡 نکته بسیار مهم: چنانچه رمز سامانه همگام خود را یک بار بازیابی کرده اید، لازم است تا در حفظ آن بکوشید و این رمز را فراموش و یا گم نکنید؛ زیرا، بازیابی مجدد این رمز بسیار دشوار خواهد بود. 

🔗 چگونه در سایت همگام آزمون دهیم؟ برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه آزمون دادن در سامانه همگام بر روی لینک مربوطه کلیک کنید.

 

دریافت مجدد رمز عبور همگام به صورت غیر حضوری

اگر فرصت کافی برای مراجعه به مدرسه را ندارید و یا بنا به هر دلیلی تمایل دارید تا به روش غیر حضوری رمز عبور سامانه همگام خود را بازیابی کنید، این بخش از مقاله مخصوص شماست. ما در این بخش از نوشته قصد داریم تا شما را با نحوه دریافت رمز عبور در سامانه همگام آشنا سازیم.

مراحل و نحوه دریافت رمز عبور در سامانه همگام در صورت فراموشی رمز آن به صورت غیر حضوری عبارتند از:

🔹 برای رسیدن به پاسخ این سوال که رمز همگام را فراموش کرده ام، حالا باید چکار کنم؟ در گام اول، می بایست به سامانه همگام به نشانی اینترنتی hamgam.medu.ir مراجعه کرده و وارد آن شوید. سپس در مرحله بعد باید کد ملی و رمز عبور خود را وارد کنید. 

گام اول رمز همگام را فراموش کرده ام باید چه کار کنم؟

🔹 پس از ورود به پنل کاربری خود، می بایست وارد قسمت پیشخوان سایت شده و سپس بر روی گزینه «مدیریت کاربران» کلیک کنید.

گام دوم بازیابی رمز عبور در صورت فراموشی رمز همگام

🔹 در این مرحله پس از ورود به بخش مدیریت کاربران، بر روی گزینه «ویرایش» کلیک کنید. 

گام سوم بازیابی رمز عبور سامانه hamgam به صورت غیر حضوری

🔹 در گام پایانی، پس از این که اطلاعات شما به صورت کامل نمایش داده شد، بازیابی رمز عبور را با استفاده از فلش دو سویه که در سمت چپ کادر قرار دارد، انجام دهید و رمز جدید خود را دریافت کنید.

گام چهارم بازیابی رمز عبور سامانه hamgam به صورت غیر حضوری

توجه داشته باشید که در صورت بروز هر گونه خطا، می توانید با کارشناسان با تجربه مرکز مشاوره ایران تحصیل به شماره 9099075307 (تنها از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد) تماس حاصل فرمایید. مشاوران مجرب ما، شما را در مسیر رفع خطاهای ایجاد شده، همراهی خواهند کرد. 

خرجش یک زنگه؟

راهنمای تصویری نحوه دریافت رمز عبور جدید در سامانه همگام برای مدارس تیزهوشان پایه هفتم

اگر پایه ششم هستید و می خواهید در آزمون تیزهوشان پایه ششم ثبت نام کنید و رمز همگام خود را فراموش کرده اید، برای بازیابی آن باید مراحل زیر را طی کنید.

💢 مراحل بازیابی رمز همگام برای شرکت در آزمون تیزهوشان پایه ششم عبارت است از:

🔺 در مرحله اول، برای اینکه بتوانید رمز عبور خود را تغییر دهید باید به آدرس hoosh.medu.ir مراجعه کرده و بر روی دکمه “رمز ورود را نمیدانم” کلیک کنید.

گام اول بازیابی رمز همگام برای شرکت در آزمون تیزهوشان پایه ششم

🔺 در مرحله دوم، در پنجره ای که برای شما نشان داده می شود، اطلاعات خود را به صورت کامل وارد کنید تا رمز عبور برای شما توسط پیامک ارسال شود. پس از اتمام این کار، رمز عبور جدید خود را دریافت خواهید کرد. 

گام دوم بازیابی رمز همگام برای شرکت در آزمون تیزهوشان پایه ششم

راهنمای تصویری بازیابی رمز عبور همگام جدید برای مدارس تیزهوشان پایه دهم

اگر که شما متقاضیان عزیز مشغول تحصیل در پایه نهم هستید و می خواهید در آزمون تیزهوشان پایه دهم شرکت کنید؛ اما، رمز همگام خود را فراموش کرده اید، باید رمز خود را بازیابی کنید. چنانچه در هر یک از مراحل بازیابی رمز عبور خود با مشکل مواجه شدید، می توانید با کارشناسان با تجربه مرکز مشاوره ایران تحصیل به شماره 9099075307 (تنها از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد) تماس حاصل فرمایید. مشاوران مجرب ما، شما را در مسیر رفع خطاهای ایجاد شده، همراهی خواهند کرد. 

💢 مراحل بازیابی رمز عبور همگام جدید برای مدارس تیزهوشان پایه دهم عبارت است از:

🔸 در مرحله اول، می بایست به آدرس azmoon.medu.ir مراجعه کرده و سپس بر روی  گزینه «رمز ورود را نمیدانم» کلیک کنید.

گام اول بازیابی رمز عبور hamgam جدید برای مدارس تیزهوشان پایه دهم

🔸 در این مرحله، شما باید اطلاعات خواسته شده را در کادرهای مربوطه به صورت صحیح وارد کنید تا رمز عبور جدید برای شما ارسال گردد.

گام دوم بازیابی رمز عبور همگام جدید برای مدارس تیزهوشان پایه دهم

 

🔗 جهت اطلاع از نحوه ثبت نام مدارس تیزهوشان  بر روی لینک مربوطه کلیک نمایید. 

نکات مهم در خصوص فراموشی رمز همگام و بازیابی آن

اگر بنا به هر دلیلی، رمز عبور خود را فراموش کرده باشید، در زمان بازیابی رمز خود، باید نکات مهمی را بدانید و رعایت کنید. برخی از مهم ترین این نکات شامل موارد زیر می باشند:

🔸 برای بازیابی رمز همگام خود، حتما باید به سایت های ذکر شده مراجعه کنید. 

🔸 زمانی که می خواهید وارد سایت مربوطه شوید، دقت کنید که کد ملی خود را به درستی وارد کنید. همچنین در زمان وارد کردن اعداد، زبان کیبورد خود را به انگلیسی تغییر دهید و سپس اعداد را وارد کنید. 

🔸 هنگامی که می خواهید شماره تلفن همراه را وارد کنید، دقت کنید که شماره برای شما بوده و صحیح باشد. در غیر این صورت، رمز به شماره شخص دیگری ارسال خواهد شد. 

🔸 در زمان بازیابی دقت کنید که بر روی گزینه ذخیره اطلاعات کلیک کنید. زیرا، عدم انتخاب این گزینه، باعث می شود تا شما نتوانید رمز همگام خود را مجدد دریافت کنید. 

📢 اطلاعیه 📢 

برای دریافت رمز ورود همگام ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان می بایست به مدرسه و یا سازمان آموزش و پرورش منطقه (بخش فناوری اطلاعات) مراجعه کنید.

اخبار پیرامون سامانه های دانش آموزان

سامانه مدیریت جامع اردوگاه‌ های دانش‌ آموزی راه‌ اندازی شد:

اصغر باقر زاده در گردهمایی روسای اردوگاه‌ های دانش آموزی کشور که به همت اداره کل فرهنگی هنری، اردوها و فضاهای پرورشی وزارت آموزش و پرورش، مهم‌ ترین هدف از تشکیل این جلسات را تبادل تجربیات دانست.

وی ادامه داد: ضرورت دارد اردوگاه‌ ها به موقعیت‌ های یادگیری تبدیل شوند، زیرا ظرفیت بالایی برای این مهم دارند؛ در مواردی که افراد توانستند برنامه ویژه‌ ای برای یادگیری تدارک ببینند، تاثیر بی بدیلی بر بچه‌ ها مشاهده می‌ شود.

باقر زاده تصریح کرد: دانش آموزان علاقه فراوانی به یادگیری دارند و از سویی بسیار علاقه‌ مند هستند تا در اردوگاه‌ ها حاضر شده و در برنامه‌ ها شرکت کنند.

معاون پرورشی وزیر با تاکید بر اینکه باید زیرساخت‌ هایی شامل برنامه‌ ها و محتوا ها فراهم شود، اضافه کرد: بهترین و مهم ترین گام، فعال سازی اردوگاه‌ هاست و دومین گام مهم در این زمینه، تامین نیروی انسانی و مربیان ماهر و زبده است.

باقر زاده افزود: سومین گام نیز ایجاد هماهنگی و هم‌ افزایی مسئولان اردوگاه هاست؛ حدود دو ماه است که 64 اردوگاه استانی و حدود 70 اردوگاه منطقه‌ ای، گرد هم آمده‌ اند تا زیرساخت‌ های لازم برای توسعه اردو های دانش آموزی فراهم شود.

وی، انگیزه سازی برای جلب مشارکت اولیا و دیگر نهادها را از دیگر موضوعات مهم برای فعال‌ سازی اردوگاه‌ ها برشمرد و با اشاره به لزوم تسهیل امور اردویی برای ایجاد برگزاری اردوها گفت: مواردی که می‌ توان تسهیل گری کرد باید مشخص شده و با اطلاع رسانی و تبلیغ مناسب پیگیری شود.

بررسی لزوم استفاده از سامانه های آموزش و پرورش 

آقای محمود حبیبی؛ مدیرکل دفتر فناوری اطلاعات و ارتباطات وزارت آموزش و پرورش به بیان این نکته پرداختند که با روی کار آمدن سامانه های یکپارچه همچون سناد، سیدا، پادا و همگام، در قالب یک انبار داده کامل و متمرکز از اطلاعات آموزش و پرورش می­‌ توان یک داشبورد مدیریتی یا هوش تجاری طراحی و با استفاده از این داده‌ ­ها، گزارش‌ های مختلف مورد نیاز وزارت آموزش و پرورش را تهیه کرد.

ایشان همچنین یادآور شدند با استفاده از این سامانه های یکپارچه، دیگر مشکل اختلاف در آمارها وجود نخواهد داشت و این امکان وجود دارد که بتوان داده های بدست آمده از طریق سامانه های آموزش و پرورش را در اختیار مدیران در تمامی سطوح (از سطح وزیر آموزش و پرورش با سطح دسترسی خاص خود تا سطوح ادارات کل استان‌ ها، مناطق و مدارس) قرار داد.

شرکت یک میلیون دانش آموز در فعالیت های تابستانه سامانه همگام

آقای علیرضا کاظمی معاون فرهنگی و پرورشی وزارت آموزش و پرورش، به بیان این نکته پرداختند که کلیه دانش آموزان برای گذراندن اوقات فراغت خود در تابستان می توانند از فعالیت های تابستانه برنامه شاد و سامانه همگام استفاده کنند.

ایشان همچنین گفتند: تابستان گذشته یک میلیون دانش آموز در طرح تابستانه سامانه همگام شرکت داشته اند.

خلاصه مطلب 

سامانه همگام یکی از سامانه های مهم دانش آموزی است که به کمک آن امکان بررسی وضعیت تحصیلی دانش آموزان فراهم شده است. رمز عبور این سامانه نیز حائز اهمیت بسیار است؛ چرا که در زمان ثبت نام در آزمون هایی چون تیزهوشان، نمونه دولتی و … می بایست رمز عبور سامانه همگام خود را وارد کنید. در حالت کلی دو راه برای دریافت این رمز وجود دارد که در مقاله فوق بیان شده است. اما گاه دانش آموزان پس از دریافت رمز خود، آن را فراموش می کنند و یا گم می کنند. در چنین شرایطی سوال می کنند که «رمز همگام را فراموش کرده ام، چطور باید آن را بازیابی کنم؟». به دلیل پر تکرار بودن این سوال، در مقاله فوق به بررسی کامل پاسخ این سوال پرداختیم. با مراجعه به سامانه همگام به نشانی اینترنتی hamgam.medu.ir و یا مراجعه به مدیر مدرسه و یا مسئول فناوری آموزش و پرورش مدرسه تان می توانید به راحتی این رمز را بازیابی کنید.

اگر روش بازیابی رمز سامانه همگام به صورت غیر حضوری را انتخاب کرده اید، ما در این مقاله راهنمای تصویری گام به گام مراحلی را که می بایست طی کنید ارائه داده ایم. پس از مطالعه دقیق این مقاله چنانچه راهنمای بیشتر بودید و یا سوالی داشتید، می توانید با کارشناسان با تجربه مرکز مشاوره ایران تحصیل به شماره 9099075307 (تنها از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد) تماس حاصل فرمایید. همچنین می توانید سوالات خود را در قسمت دیدگاه برای ما نوشته و ارسال کنید. در کوتاه ترین زمان ممکن پاسخگوی سوالات شما خواهیم بود. 

 

📥 برای دانلود پی دی اف کامل مقاله «رمز همگام را فراموش کرده ام» بر روی لینک مربوطه کلیک کنید. 

 

 

 

پادکست صوتی مقاله

 

4.5/5 - (17 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

دریافت رمز عبور همگام از چه طریقی امکان پذیر است؟

برای دریافت رمز عبور همگام دو روش وجود دارد. مراجعه حضوری به مدرسه و درخواست رمز همگام از مدیر مدرسه و یا مسئول فناوری آموزش و پرورش مدرسه و یا مراجعه به سامانه سناد دانش آموزشی برای دریافت غیر حضوری آن. برای کسب اطلاعات بیشتر به مقاله فوق مراجعه کنید. 

جهت دریافت گذرواژه سایت همگام چه مدارکی را نیاز داریم؟

برای دریافت و بازیابی رمز ورود به سامانه همگام باید کد ملی یا شماره دانش آموزی خود را به همراه داشته باشید. برای اطلاع از جزئیات بیشتر می توانید با کارشناسان ما در مرکز مشاوره ایران تحصیل به شماره 9099075307 (تنها از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد) تماس حاصل فرمایید.

برای انجام چه اموری نیاز به همراه داشتن رمز ورود همگام خواهیم داشت؟

برای ثبت نام در آزمون های ورودی مدارس مانند استعداد های درخشان و یا نمونه دولتی، آزمون های سنجش و هدایت تحصیلی و دیگر امور آموزشی نیازمند رمز همگام خواهید بود. برای اطلاع از نحوه دریافت رمز همگام به مقاله فوق مراجعه کنید. 

نظرات

43 دیدگاه دربارهٔ «رمز همگام را فراموش کرده ام + لینک بازیابی رمز همگام | hamgam»

  1. Avatar photo مبین مقدسیان گفت:

    سلام و عرض ادب اگر رمز عبورم رو یادم بره و میشه دوباره پسش بگیرم؟ من میخوام بدونم چی بوده جون رمز اون رو رمز یه چیز دیگه گذاشتم

    1. Avatar photo borji گفت:

      با عرض سلام خدمت شما.
      با شماره تماس 9099075307 تماس بگیرید.

  2. Avatar photo Parsa گفت:

    سلام خسته نباشید من کد همگام رو یادم رفته میشه برم آموزش پرورش بگیرم؟

    1. Avatar photo borji گفت:

      با عرض سلام خدمت شما.
      با شماره تماس 9099075307 تماس بگیرید.

  3. Avatar photo فهمیه گفت:

    با سلام و خسته نباشید یه سوال داشتم
    دخترم رمز همگامش رو فراموش کرده و برای مدیران مدرسه نگفته باید چکار کنه؟

    1. Avatar photo rahdar گفت:

      سلام وقت بخیر .
      باید از مدیر مدرسه استعلام بگیرید اگر جوابی ندادند به اداره اموزش و پرورش مراجعه کنید

  4. Avatar photo Sanaz گفت:

    سلام وقتتون بخیر
    من رمز عبورمو ک خودم عوض کردم فراموش کردم باید چیکار کنم؟؟

    1. Avatar photo مشاور ابراهیمی گفت:

      سلام
      برای پیگیری موردتان تماس بگیرید

  5. Avatar photo رازقی. گفت:

    سلام خسته نباشید
    من میخوام توی دوره های تابستانه سامانه همگام برای تابستان 1402 شرکت کنم. میشه راهنماییم کنین چطور باید این کار رو انجام بدم؟

    1. Avatar photo مشاور عیسائی گفت:

      سلام وقت بخیر
      جهت کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص با مشاورین ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید.

  6. Avatar photo کمال عساکره گفت:

    رمز عبورمو فراموش کردم

    1. Avatar photo rahdar گفت:

      سلام وقت بخیر
      از مدیر مدرسه ی خود می توانید اخذ نمایید .

  7. Avatar photo قاسم گفت:

    سلام، برای دریافت رمز عبور در سامانه همگام به کجا باید مراجعه کرد؟ متاسفانه من رمز عبور همگام خودم رو از یاد بردم.

    1. Avatar photo irani گفت:

      سلام، برای دریافت رمز عبور سامانه همگام می توانید به مدرسه خود مراجعه نمایید.

  8. Avatar photo Abbas گفت:

    سلام وقت بخير
    رمز همگام را فراموش كردم
    چطوري ميتونم بازيابي كنم؟ پايه يازدهم هستم

    1. Avatar photo irani گفت:

      سلام جهت دریافت رمز ورود به سامانه همگام میتونید به مدرسه مراجعه کنید.

  9. Avatar photo morteza222770@gmail.com گفت:

    مدرسه

    1. Avatar photo کارشناس ارشد گفت:

      سلام. از سایت دریافت رمزهمگام رمز خود را دریافت کنید

بارگذاری دیدگاه های بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • سایت آموزش و پرورش ترمیم معدل

    سایت آموزش و پرورش ترمیم معدل + بخشنامه 1403

    سایت آموزش و پرورش ترمیم معدل به نشانی اینترنتی my.medu.ir برای انجام ثبت نام جهت ترمیم معدل و ایجاد سابقه تحصیلی ایجاد‌ شده‌ است. افرادی که تمایل دارند تا سوابق تحصیلی خود را ایجاد کرده و معدل خود را ترمیم...
  • پشتیبانی سامانه مای مدیو

    پشتیبانی سامانه مای مدیو + شماره تماس پاسخگو my.medu.ir

    پشتیبانی سامانه مای مدیو با هدف خدمت‌رسانی به کاربرانی از جمله دانش‌آموزان، فرهنگیان و اولیا راه‌اندازی شده است. چون خیلی از افراد بعد از مراجعه به این سایت شاید به پشتیبانی مای مدیو نیاز پیدا نمایند. شما در حین ورود...
  • احراز محل سکونت دانش آموزان

    احراز محل سکونت دانش آموزان مای مدیو + راهنما تصویری my.medu

    احراز محل سکونت دانش آموزان برای آن دسته از دانش‌آموزان که قصد دارند در پایه اول و سایر مقاطع تحصیلی ثبت‌نام کنند، ضروری است. این افراد باید قبل از این که فرم‌های ثبت‌نام را در سایت کامل کنند، باید نحوه...
  • اعتراض به نتایج المپیاد دانش آموزی

    اعتراض به نتایج المپیاد دانش آموزی 1402 + سایت ثبت و پیگیری

    نحوه اعتراض به نتایج المپیاد دانش آموزی مشخص شده است. افرادی که در المپیادهای علمی دانش آموزی هر ساله در رشته های ادبیات، ریاضی، زیست شناسی، شیمی، فیزیک، کامپیوتر، نجوم، سلول های بنیادی و پزشکی و جغرافیا شرکت می کنند،...
تماس با مشاور
(حتی در تعطیلات نوروز)