ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

دانشگاه های بدون کنکور هنر در تهران

دانشگاه های بدون کنکور هنر در تهران
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

دانشگاه های بدون کنکور هنر در تهران شامل دانشگاه های متعدد با سطح علمی بالا می باشند. دانشگاه های هنر تهران، برای علاقه مندان به رشته‌ هایی از جمله گرافیک، بازیگری، جلوه های ویژه و کارگردانی محل مناسبی برای ادامه تحصیل می باشد و از جایگاه ویژه ای برای متقاضیان مختلف به گرایشات هنری برخوردار است و افراد می توانند در رشته های بدون کنکور هنر ادامه تحصیل دهند. 

دانشگاه های مختلفی در سطح کشور اقدام به پذیرش بدون کنکور می نمایند که در ادامه لیست رشته های هنر بدون کنکور دانشگاه آزاد، لیست رشته های دانشگاه هنر تهران که شامل نوبت روزانه و شبانه، لیست رشته های دانشگاه هنر سوره، لیست رشته های دانشگاه علمی کاربردی خواهیم پرداخت. در ابتدا به ارائه لیست دانشگاه های بدون کنکور هنر در تهران به عنوان اولین موضوع خواهیم پرداخت.

 

لیست دانشگاه های بدون آزمون هنر در تهران

دانشگاه‌ های تهران شامل دانشگاه‌های مختلفی می‌باشد که هر یک از آن ها با توجه به شرایط تعیین شده خود اقدام به پذیرش داوطلبان در رشته های مختلف می‌نمایند. برخی از دانشگاه‌های هنر که بسیار معروف می‌باشند، می‌توان به دانشگاه‌های سوره اشاره نمود که در مقاطع کاردانی، کارشناسی در دانشکده های مختلف داوطلبان علاقه‌ مند را هر ساله پذیرش می نماید.

به طور کلی دانشگاه های بدون کنکور هنر در تهران  شامل رشته های هنر دانشگاه علمی کاربردی ، دانشگاه سوره، دانشگاه علوم  فرهنگ، پیام نور و… می‌باشد. رشته ها و همچنین شرایط پذیرش در هر یک از دانشگاه‌های مذکور متفاوت می‌باشد. لذا جهت قبولی در هر یک از این رشته ها ، لازم است در زمان مقرر برای ثبت نام و همچنین با توجه به شرایط موردنظر اقدام به ثبت نام و انتخاب رشته نمایید.

 با توجه به نحوه گزینش در هر یک از دانشگاه‌ها و رشته های بدون کنکور ، هر یک از داوطلبان می‌توانند نسبت به انتخاب رشته اقدام نمایند. دانشکده سوره از جمله دانشگاه هایی می باشد که به صورت جداگانه اقدام به ثبت نام متقاضیان می نمایند. شایان ذکر است که ثبت نام برای دانشگاه‌ بدون کنکور هنر سوره تنها در مهر ماه امکان‌پذیر می‌باشد.

فهرست رشته های بدون کنکور هنر تهران

📢 اطلاعیه 📢 

دانشگاه های بدون کنکور هنر در تهران در دو مقطع کاردانی و کارشناسی و همچنین در گرایش های مختلف اقدام به جذب متقاضیان می نمایند.

 

لیست رشته های بدون آزمون هنر

لیست رشته های هنر بدون آزمون در هر یک از دانشگاه ها متفاوت می باشد که در ادامه به ارائه رشته های دانشگاه های بدون کنکور هنر در تهران اشاره خواهیم نمود. نکته قابل ذکری که لازم است بدان توجه نمایید این است که هر یک از دانشگاه ها ممکن است تنها برخی از رشته های ارائه شده در ادامه را دارا باشند. به عنوان مثال ممکن است رشته های هنر بدون کنکور دانشگاه آزاد لیست متفاوتی را شامل شود.

تصویر برداری

تئاتر – ادبیات نمایشی

تئاتر – بازیگری

 چاپ

شهرسازی

طراحی پارچه

طراحی لباس

طراحی و دوخت – طراحی و دوخت

فیلمسازی – گرایش تدوین

فیلمسازی- گرایش عکاسی و فلیمبرداری

فیلمسازی – نقاشی متحرک

فلیمسازی – کمک کارگدانی

کاردانی فنی معماری شهری

گرافیک – گرایش گرافیک

معماری

معماری داخلی

هنرهای تجسمی – گرایش چاپ دستی

هنرهای تجسمی – گرایش نقاشی

لیست رشته های بدون کنکور هنر

🔗 برای اطلاع بیشتر از رشته های بدون کنکور دانشگاه هنر تهران بر روی لینک کلیک نمایید. 

 

دانشگاه های بدون کنکور هنر در تهران در دو ترم مهر و بهمن اقدام به ثبت نام داوطلبان می نمایند. آزمون عملی هنر در زمان های متفاوتی در دانشگاه های مختلف برگزار می شود که در صورت قبولی در این مرحله، داوطلبان خواهند توانست پذیرش خود را نهایی نمایند. رشته های هنر دانشگاه تهران که از طریق آزمون سراسری اقدام به پذیرش داوطلبان می نماید به صورت جامع تر می باشند و علاوه بر رشته های ارائه شده ، شامل رشته های دیگری نیز خواهند بود.

 

لیست رشته های دانشگاه سوره

همانطور که ذکر شد؛ یکی از دانشگاه های بدون کنکور هنر در تهران دانشگاه سوره می باشد. این دانشگاه در سه مقطع کاردانی ، کارشناسی پیوسته و کارشناسی ناپیوسته اقدام به پذیرش داوطلبان در رشته های مختلف می نماید. شرایط پذیرش در دانشگاه سوره با سایر دانشگاه ها دارای تفاوت هایی می باشد و هر داوطلب تنها یک بار در سال امکان ورود به این دانشگاه را خواهد داشت.

 

 

رشته تحصیلی مقطع تحصیلی
هنر اسلامی کارشناسی ارشد
صنایع دستی کارشناسی ارشد
صنایع دستی کارشناسی پیوسته
هنر اسلامی کارشناسی پپیوسته
ارتباط تصویری کارشناسی ناپیوسته
سینما کارشناسی ارشد
کتابت و نگارگری کارشناسی پیوسته
تصویر متحرک (انیمیشن) کارشناسی ارشد
سینما کارشناسی پیوسته
ادبیات نمایشی کارشناسی ارشد
نقاشی کارشناسی ارشد
ارتباط تصویری (گرافیک)  کارشناسی ارشد
تصویر سازی کارشناسی ارشد
پژوهش هنر کارشناسی ارشد
عکاسی کارشناسی ارشد
ارتباط تصویری کارشناسی پیوسته
نقاشی کارشناسی پیوسته
طراحی صحنه کارشناسی پیوسته
کارگردانی تئاتر تکارشناسی پیوسته
نمایش عروسکی کارشناسی پیوسته
ادبیات نمایشی کارشناسی پیوسته
شهرسازی کارشناسی پیوسته
مهندسی معماری کارشناسی پیوسته
معماری کارشناسی ناپیوسته
معماری داخلی کارشناسی پیوسته

لیست دانشگاه های بدون کنکور هنر در تهران

🔗 برای آشنایی با رشته های هنری دانشگاه سوره بر روی لینک کلیک نمایید. 

 

لیست رشته های دانشگاه علمی کاربردی

دانشگاه علمی کاربردی هر ساله در گروه های آزمایشی هنر داوطلبان زیادی را پذیرش می نماید. هر یک از این رشته ها تنها در برخی از واحدهای این وجود خواهد داشت. لذا به هنگام  ثبت نام دانشگاه جامع علمی کابردی نسبت به لیست رشته های مختلف آگاهی لازم را کسب کنید.

کاردانی حرفه ای امور فرهنگی – امور موزه

کاردانی حرفه ای امور کتابداری و اطلاع رسانی

کاردانی حرفه ای روابط عمومی

کاردانی حرفه ای چاپ – گرایش چاپ پوشاک

کاردانی حرفه ای چاپ – گرایش طراحی چاپ

کاردانی حرفه ای چاپ و نشر

کاردانی حرفه ای صنایع دستی – فرش دستباف

کاردانی حرفه ای طراحی کیف و کفش

کاردانی حرفه ای معماری – گرایش معمری داخلی

کاردانی حرفه ای هنرهای تجسمی – گرایش عکاسی

کاردانی حرفه ای هنرهای تجسمی – نقاشی

کاردانی حرفه ای هنرهای تجسمی – گپرایش نقاشی ایرانی

کاردانی حرفه ای دوخت و تکنولوژی لباس

فهرست دانشگاه های بدون کنکور هنر در تهران

🔗 برای آسنایی با نحوه دریافت مشاوره کنکور هنر بر روی لینک کلیک نمایید. 

 

جدیترین اخبار پیرامون دانشگاه های هنر در تهران

📌 رشته های دانشکده هنرهای کاربردی در دانشگاه هنر تهران 

انشکده هنرهای کاربردی دارای رشته‌های بسیاری در دانشگاه هنر تهران می‌باشد. رشته‌ های دانشگاه هنر تهران که زیر نظر این دانشکده فعالیت می‌کنند شامل طراحی پارچه و لباس، طراحی صنعتی، صنایع دستی و فرش می باشند.

📌 رشته دانشکده علوم نظری و مطالعات عالی هنر دانشگاه هنر تهران

ر خرداد ماه سال ۱۳۹۴ در دانشگاه هنر تهران، دانشکده علوم نظری و مطالعات عالی هنر تأسیس شد. در حال حاضر ۳ رشته از رشته‌ های دانشگاه هنر تهران در این دانشکده تدریس شده و در آینده رشته‌های دیگری نیز به آن اضافه خواهند شد. رشته‌هایی که در حال حاضر در این دانشکده تدریس می‌شوند عبارتند از: پژوهش هنر در مقطع کارشناسی ارشد و دکتری، تاریخ تطبیقی و تحلیلی هنر در مقطع دکتری، فلسفه هنر در مقطع کارشناسی ارشد، حکمت هنرهای دینی در مقطع دکتری، تاریخ هنر در مقطع دکتری و… هستند.

رشته های بدون کنکور هنر

📢 اطلاعیه 📢

چنانچه علاقمند به تحصیل در دیگر دانشگاه های بدون آزمون سراسر کشور هستید، می توانید به سایت های ثبت نامی دانشگاه پیام نور، ثبت نام دانشگاه غیرانتفاعی، ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی و ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد مراجعه کنید. 

 

خلاصه مطالب

در این مقاله تلاش نمودیم کلیه رشته های بدون کنکور هنر در تمامی دانشگاه های مختلف را برای شما عزیزان ارائه نماییم. اما با توجه به برخی از سیاست گذاری های دانشگاه های مختلف مبنی بر پذیرش و یا عدم پذیرش و همچنین تغییر ظرفیت در لیست رشته ها و دانشگاه های هنر تهران ممکن از برخی از رشته ها با توجه به مصوبات بعدی تغییر یابد.

اگر مایل بع ثبت نام در رشته های بدون کنکور هنر هستید، قبل از هر چیز توصیه می کنیم با دریافت دفترچه راهنمای ثبت نام در رشته های بدون آزمون، از ظرفیت رشته ها و دانشگاه های ارائه دهنده رشته هنر در تهران آگاهی لازم را کسب کنید. راه های ارتباطی و تماس با متخصصین ایران تحصیل این امکان را فراهم نموده تا بتوانید از لیست رشته ها و دانشگاه های هنر تهران که در ماه های آینده افزوده خواهد شد اطلاع یابید و همچنین از محل و نحوه و شرایط پذیرش در دانشگاه های بدون کنکور هنر در تهران اطلاع دقیقی را حاصل نمایید.

 

📎 برای دانلود پی دی اف مقاله کلیک کنید. 

 

 

3.9/5 - (13 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

دانشگاه های هنر تهران کدام دانشگاه ها می باشند؟ 

دانشگاه های بدون کنکور هنر در تهران شامل رشته های هنر دانشگاه علمی کاربردی ، دانشگاه سوره، دانشگاه علوم  فرهنگ، پیام نور و... می‌باشند.

مهلت نام نویسی دانشگاه های بدون کنکور هنر در تهران در دانشگاه های مختلف از چه زمانی آغاز می گردد؟

نام نویسی در هر یک از دانشگاه های بدون کنکور در دو ترم مهر و بهمن صورت می پذیرد. ثبت نام مهر ماه در مردادماه برای اکثر دانشگاه ها آغاز می گردد و ثبت نام ترم بهمن نیز در دی ماه آغاز می شود.

آیا شهریه واحدهای دانشگاه های مختلف در پذیرش رشته های بدون کنکور یکسان می باشد؟

شهریه دانشگاه های آزاد بالاتر از سایر دانشگاه ها می باشد. دانشگاه های علمی کاربردی نسبت به دانشگاه آزاد از میزان شهریه کمتری برای هر یک از واحدهای دانشگاهی به صورت ثابت و متغیر در نظر گرفته می شود.

نظرات

250 دیدگاه دربارهٔ «دانشگاه های بدون کنکور هنر در تهران»

  1. Avatar photo مبینا گفت:

    سلام خسته نباشید. ببخشید دانشگاه هنر تهران رشته موسیقی آیا بدون کنکور پذیرش دارن ؟

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      سلام وقت بخیر
      برای دانشگاه هنر شما بابد ازمون شرکت کنید و بدون کنور این رشته ارائه نمیشود مگر داخل دانشگاه های ازاد غیر انتفاعی این امکان رادارید بدون کنکور ثبت نام کنید

  2. Avatar photo فاطمه گفت:

    سلام خسته نباشید،من الان پایه ی یازدهم رشته نمایش هنر های زیبای کرجم و میخواستم برم دانشگاه علمی کاربردی واحد ۴۶ تهران،میخواستم ببینم شرایط قبولی این دانشگاه چیه و اینکه چه زمانی باهاشون تماس بگیرم که پاسخ گو باشن و چطوری باید ثبت نام کرد. اینکه برخی میگن دانشگاه خوبی نیست از چه لحاظی میگن؟! و جطوریه که تمامی معلمینم میگن بهترین دانشگاهه و واقعا بازیگرت میکنه!

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      سلام وقت بخیر
      دانشگاه های علمی کاربردی از لحاظ کیفیت آموزشی آنچنان درجه کیفی مناسبی نخواهند داشت و برای کسانی که صرفا برای گرفتن مدرک اقدام میکنند مناسب خواهد بود

  3. Avatar photo کمند گفت:

    سلام خوب هستین من پایه یازدهم،امسال معدلم ۱۹/۶۵شد
    سال دهمم۱۹/۳۶
    احتمالش هست که با شرط معدل بتونم تو دانشگاه تهران بیام (بومی تهران نیستم)

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      سلام وقت بخیر
      بله شانس دارید اما رشته های بر اساس سوابق تحصیلی دانشگاه تهران رشته های با بازار کاری مناسبی نیستند

  4. Avatar photo Mina گفت:

    سلام وقتتون بخیر
    کدوم دانشگاه های تهران رشته طراحی دوخت برای کارشناسی پذیرش دارن؟

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      سلام وقت بخیر برای مشاوره در این زمینه با مشاوران مجموعه تماس حاصل فرمایید

  5. Avatar photo زینب گفت:

    سلام وقت بخیر
    من دیپلم فتوگرافیک دارم و معدلم هم ۱۹ هستش
    توی کدوم یکی از دانشگاه های تهران میتونم رشته نقاشی
    ادامه بدم؟

    1. Avatar photo مشاور طهماسبی گفت:

      سلام. در هر دانشگاهی که این رشته ارائه شود چه با کنکور و چه بدون کنکور میتونید شرکت کنید.

  6. Avatar photo سارا نصراللهی گفت:

    سلام رشته ی تصویرسازی بدون کنکور هستش

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      سلام وقت بخیر

      بله

  7. Avatar photo سحر گفت:

    سلام تهران رشته گرافیک رایانه بدون کنکور داره دانشگاه
    یا رشته بازیگری

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      سلام برای دانشگاه ازاد برای جفت رشته هایی که فرمودین وجود دارد

      1. Avatar photo سحر گفت:

        میشه اسم دانشگاه ها رو بگین

        1. Avatar photo مشاور طهماسبی گفت:

          لطفا در این مورد با مجموعه ی ما در تماس باشید.

  8. Avatar photo Ng گفت:

    سلام وقت بخیر پردیس خودگردان تهران بدون کنکوره؟ و اینکه پردیس خودگردان کرج هستش؟

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      سلام وقت بخیر
      بعضی از رشته هایی مثل نانو شیمی را گپردیس ها بدون کنکور ارائه دادند و پردیس کرج وجود ندارد

  9. Avatar photo Fatemeh گفت:

    سلام وقتتون بخیر دانشگاه ازاد هنر میشه کارشناسی و طراحی دکوراسیون خوند؟یا باید معماری و بگذرونم بعد لیسانس طراحی دکوراسیون بخونم؟؟؟؟

    1. Avatar photo مشاور مرادیان گفت:

      سلام وقت بخیر
      در صورت داشتن مدرک دیپلم مورد تایید می توانید در رشته معماری داخلی تحصیل نمایید

  10. Avatar photo آوا گفت:

    سلام خسته نباشید
    من دیپلم ریاضی دارم ۳ سالم ازش گذشته میخواستم بدونم میتونم تو رشته بازیگری بدون کنکور وارد بشم؟

    1. Avatar photo مشاور طهماسبی گفت:

      سلام دوست عزیز بله این امکان برای شما وجود دارد.

      1. Avatar photo Niko گفت:

        سلام من سال اخرمه خودم رشتم گرافیکه میخواستم بدونم که دانشکده های هنری که بدون کنکور بشه توشون انیمیشن سازی خوند موجود هست تو تهران یا حالا شهرای اطراف یا نه؟

        1. Avatar photo مشاور ارشد ذوالنورنیا گفت:

          سلام وقت بخیر
          تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنیم

بارگذاری دیدگاه های بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • دندانپزشکی بدون کنکور در تهران

    دندانپزشکی بدون کنکور در تهران + ثبت نام

    دندانپزشکی بدون کنکور تهران از جمله مواردی است که متقاضیان بسیاری دارد، اما در حال حاضر رشته دندانپزشکی بدون کنکور در شهر تهران ارائه نمی شود. رشته های زیر نظر وزارت بهداشت فقط و فقط یکبار در اواخر دهه ۸۰...
  • لیست رشته‌های بدون کنکور تجربی

    لیست رشته‌های بدون کنکور تجربی 1403 + شرایط و دانشگاه ها

    لیست رشته‌های بدون کنکور تجربی 1403 اعلام شد. افرادی که قصد ثبت نام در رشته های بدون کنکور تجربی را دارند ابتدا باید از شرایط ثبت نام در این رشته‌ها اطلاعات کامل را به دست آورده و سپس برای اسم...
  • رشته های بدون کنکور

    رشته های بدون کنکور 1403 + شرایط و دانشگاه ها sanjesh.org

    اطلاع از زمان ثبت نام در رشته های بدون کنکور دانشگاه‌های آزاد، سراسری، غیر انتفاعی بسیار اهمیت دارد. کلیه داوطلبان برای ثبت نام باید به سایت sanjesh.org مراجعه کنند تا از رشته های بدون کنکور تهران و سایر شهرستا‌ن‌ها در...
  • سایت آموزش و پرورش ترمیم معدل

    سایت آموزش و پرورش ترمیم معدل + بخشنامه 1403

    سایت آموزش و پرورش ترمیم معدل به نشانی اینترنتی my.medu.ir برای انجام ثبت نام جهت ترمیم معدل و ایجاد سابقه تحصیلی ایجاد‌ شده‌ است. افرادی که تمایل دارند تا سوابق تحصیلی خود را ایجاد کرده و معدل خود را ترمیم...
تماس با مشاور