ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

حذف دانش آموز در همگام + آموزش گام به گام

  • دسته بندی:
  • دیدگاه ها: ۰
حذف دانش آموز در همگام
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

نحوه حذف دانش آموز در همگام مشخص شده است. ما در ادامه این مطلب قصد داریم به بررسی مراحل حذف دانش آموز در همگام بپردازیم. علاوه بر این ما نحوه ورود به سامانه همگام و نحوه استفاده از خدمات آن را نیز بررسی خواهیم کرد. در ادامه همراه ما باشید تا از نحوه حذف دانش آموز در همگام و دیگر موارد مرتبط با این سامانه را بیشتر بدانید.

 

 

برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه اضافه کردن دانش آموز در همگام از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت با مرکز مشاوره ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید.

9099075307 تماس از سراسر کشور و 9099075307 (تماس از استان تهران)

تماس از طریق تلفن ثابت بدون گرفتن کد پاسخگویی از 8 صبح الی 1 شب حتی ایام تعطیل

 

 

آموزش نحوه حذف دانش آموز در همگام

در این قسمت همراه ما باشید تا نحوه حذف دانش آموز در همگام را بدانید. در ابتدا باید به شما بگوییم که برای حذف دانش آموزان لازم است به سامانه سناد مراجعه نمایید. در سامانه سناد، طبق مراحل زیر عمل کنید. ابتدا به امور دفترداری، مدیریت کلاس ها کلیک کرده و سپس به انتخاب پایه و کلاس بپردازید. سپس لیست دانش آموزان را کلیک کرده و به حذف دانش آموزان بپردازید.

 

 

عضویت و حذف دانش آموز در همگام  با استفاده از سناد

به صورت کلی تمامی دانش آموزان قبل از اینکه در سامانه همگام اجازه دسترسی و عضویت داشته باشند، لازم است در سامانه همگام ثبت نام کرده و عضویت آن ها تایید شده باشد.

برای ثبت نام در سامانه سناد، ابتدا به آدرس این سامانه در schsnd.medu.ir مراجعه نمایید.

پس از وارد شدن به این سامانه می توانید از قسمت مربوطه گزینه اضافه کردن دانش آموز جدید را انتخاب کنید.

 

 

اضافه کردن دانش آموز به همگام

 

 

پس از ثبت اطلاعات دانش آموز در سامانه، از صحت اطلاعات مطمئن شده و می توانید ثبت نام خود را انجام دهید.

در مرحله آخر بار دیگر تمامی اطلاعات نمایش داده می شود که به صورت 100 درصد صحت آن ها را تایید نمایید.

پس از تایید تمامی مراحل، مدیران می توانند سامانه همگام دانش آموزان را دریافت کنند.

در ابتدا فقط مدیر مدرسه به رمز همگام دسترسی دارد، اما پس از پایان ثبت نام دانش آموز می تواند با ورود به همگام، این رمز را تغییر دهد. حذف دانش آموز در همگام نیز در قسمت فوق توضیح داده شده است.

 

 

حذف کردن دانش آموز از همگام

 

 

آشنایی با سامانه همگام

سامانه همگام وبسایتی است که در آن دانش آموزان می توانند به انجام فعالیت هایی همچون پر کردن فرم هدایت تحصیلی و یا انجام آزمون های مشاوره ای بپردازند. برای ورود به این سامانه تمامی افراد نیا به رمزعبور و نام کاربری خواهند داشت.

با این وجود که در این سامانه تمامی امکانات تعبیه شده است، اما گاهی پیش می آید که افراد نام کاربری و رمزعبور خود را فراموش می کنند، به همین دلیل باید افراد به بازیابی رمزعبور خود بپردازند.

سایت همگام را وزارت آموزش و پرورش، ایجاد کرد تا تمامی فرآیندهای مدارس به صورت الکترونیکی انجام شود. علاوه بر فرایندهای مربوط به دانش آموزان، بخش هایی از آن نیز مربوط به ورود مدیران، سایر اعضای کادر و والدین است.

 

 

نحوه دریافت رمز همگام چگونه است؟

تمامی افرادی که قصد استفاده از سامانه همگام را دارند، از جمله دانش آموزان، معلمان، مدیران و مشاوران برای دسترسی به پورتال خود نیاز به نام کاربری به عنوان کدملی و رمزعبور دارند. افرادی که نام کاربری و رمزعبور ندارند، نمی توانند از این سامانه استفاده نمایند.

در سال های گذشته ابتدا دانش آموزان برای دریافت رمز عبور باید به مدیر مدرسه مراجعه می کردند، اما امروز، دیگر نیازی به مراجعه حضوری نیست. در حال حاضر امکانی در این سایت تعبیه شده است که دانش آموزان می توانند با مراجعه به سایت برای دریافت رمز اقدام کنند. برای دریافت این رمز نیاز به کد ملی، شماره سریال شناسنامه و شماره تلفن همراه می باشد. در صورت درست بودن اطلاعات وارد شده رمز همگام به صورت خودکار برای تلفن همراه افراد ارسال خواهد شد.

 

 

تغییر رمز عبور در سایت همگام

برای تغییر رمز عبور در سایت همگام، لازم است به قسمت مدیرکاربران رفته و و کاربر مورد نظر را با کدملی سرچ نمایید. در مرحله بعدی نیاز است روی کلمه ویرایش کلیک کنید.

با مشاهده لیست کاربران جهت تغییر رمز عبور، اطلاعات فرد به صورت کامل نمایش داد خواهد شد که کافی است روی بازیابی رمزعبور کلیک کنید و روی فلش دو سویه در سمت چپ بزنید.

 

 

نحوه دریافت رمز عبور در سامانه همگام مدارس تیزهوشان پایه هفتم و دهم

افراد پایه های هفتم و دهم برای ثبت نام آزمون تیزهوشان نیاز به دریافت رمز عبور دارند. توجه داشته باشید که بدون دریافت این کد، نمی توانید در آزمون های تیزهوشان و نمونه دولتی ثبت نام کنید.

برای دریافت این رمز ابتدا باید به سامانه در آدرس hamgam.medu.ir مراجعه کنید. پس از مراجعه به سامانه، لازم است عضویت خود را ثبت نمایید. پس از تایید عضویت، رمزعبور صادر خواهد شد.

 

برای اطلاعات بیشتر دررابطه با پشتیبانی همگام کلیک کنید.

 

آشنایی با امکانات سامانه همگام

در قسمت های بالاتر توضیح دادیم که چطور افراد با درج اطلاعات خود می توانند از امکانات سامانه استفاده نمایند. رمز به دو صورت تعیین می شود، از طرف مدیر مدرسه و از طرف خود دانش آموزان که توضیح داده شد. برای آشنایی با قسمت های مختلف این سامانه در ادامه همراه ما باشید. ابتدا به موتور جستجو گوگل وارد شده و نشانی hamgam.medu.ir را جستجو کنید. پس از درج نام کاربری و رمزعبور روی ورود کلیک کرده و نقش خود و نام مدرسه تان را وارد کنید و دوباره دکمه تایید را بزنید.

پس از وارد شدن سایت، می توانید امکانات و بخش های مختلف سایت را مشاهده نمایید.

اگر روی هدایت تحصیلی کلیک کنید، با صفحه ای رو به رو خواهید شد که در آن ابتدا لازم است مشخصات مهارتی و علایق خود را وارد کنید. قسمت دیگر مربوط به آزمون های مشاوره ای است که در این صفحه لازم است روی شرکت در آزمون خودارزیابی کلیک نمایید.

قسمت پرکاربرد دیگری که روی سایت همگام وجود دارد، مربوط به کارنامه است که می توانید از آن به مشاهده کارنامه بپردازید. در این سایت قسمت های دیگری همچون، المپیاد دانش آموزی، تکالیف، بیمه دانش آموزی جشنواره ها و مسابقات و سایر موارد نیز وجود دارد.

قسمت المپیاد دانش آموزی مربوط به ثبت نام المپیادها است. این بخش در بازه های زمانی مقرر فعال خواهد بود.

قسمت استعداد درخشان برای افرادی است که قصد ثبت نام در آزمون تیزهوشان دارند.

 

 

برای اطلاع از نحوه دریافت کارنامه از همگام کلیک کنید.

 

 

راهنمای شرکت در آزمون های مشاوره ای همگام

در این قسمت همراه ما باشید تا راهنمای شرکت در آزمون مشاوره ای همگام را بررسی کنیم. استفاده از آزمون های مشاوره ای برای افرادی که در پایه نهم هستند، الزامی است. این آزمون با هدف شناسایی و سنجش توانایی دانش آموزان به صورت آنلاین برگزار می شود.

این آزمون ها به صورتی طراحی شده است که دانش آموزان بتوانند، مشکلات رفتاری و نقاط ضعف و قوت خود را شناسایی نمایند.

 

 

دسترسی های صفحه اصلی سامانه همگام مدارس

قبل از بررسی دسترسی های صفحه اصلی همگام، در ابتدا می خواهیم دو بخش خصوصی و عمومی این سایت را بررسی کنیم. بخش خصوصی همان داشبورد اکانت های ثبت نام کرد است. اما افرادی که به این بخش دسترسی ندارند می توانند در قسمت عمومی از آخرین اخبار مرتبط، مطلع باشند.

در صفحه اصلی یک قسمت خانه وجود دارد که با فشردن گزینه خامی در نوار ابزار، می توانید به صفحه اول بازگردید.

در قسمت دوم، دسترسی ورود است که برای آن قسمت به نام کاربری و رمزعبور احتیاج خواهید داشت.

دسترسی تالارهای گفتمان نیز قسمت دیگری است که در آن دو بخش عمومی و خصوصی وجود دارد. برای مشاهده پست های تالارها باید عضو آن باشید.

در قسمت نظر سنجی نیز می توانید نظرات و انتقادات خود را برای هرچه بهتر شدن سایت ارائه دهید.

با انتخاب گالری تصاویر به تصاویر مربوط به مراسم مختلف، دسترسی خواهید داشت.

سرویس های همگام نیز شامل، مدارس فعال، سوالات متدال، جستجوگرهمگام، نرم افزارهای مفید، جستجوی مدارس و موارد آموزشی می شود.

 

 

برای اطلاعات بیشتر در رابطه با سایت همگام انتخاب رشته نهم کلیک کنید.

 

 

دسترسی های مختلف پورتال همگام مدارس

در این قسمت همراه ما باشید تا قسمت های مختلف مربوط به دانش آموزان را بیشتر بررسی کنیم. تمامی دانش آموزان برای ورود به سایت و استفاده از امکانات آن، لازم است، دارای نام کاربری و رمز عبور باشند. پس از وارد کردن نام کاربری و رمزعبور معتبر، نام مدرسه پرسیده خواهد شد.

یکی از امکانات سایت برای دانش آموزان، قسمت هدایت تحصیلی است. در این قسمت که از اهمیت بسیاری نیز برخوردار می باشد، دانش آموزان می توانند از خدمات راهنمایی و مشاوره استفاده کنند. هدف این قسمت، کمک به دانش آموزان برای انتخاب راه صحیح و درست تحصیل و شناخت علایق شان است.

قسمت بعدی مربوط به انضباط و موارد تشویقی است که در آن مواردی همچون حضور و غیاب درج خواهد شد. قسمت های مربوط به المپیاد، اوقات فراغت و استعداد درخشان نیز در موارد بالاتر توضیح داده شده است.

 

 

ویژگی های سامانه همگام

 

 

رمز همگام مدارس چه کاربردی دارد؟

برخی از ما می پرسند که آیا رمز همگام برای دیگر سامانه ها نیز قابل استفاده است؟ در این خصوص باید به شما بگوییم که بله. در حال حاضر برخی سامانه های دیگر نیز رمز عبور خود را به صورت پیش فرض برابر با رمز عبور سامانه همگام قرار داده اند. از جمله این سامانه ها می توانیم به سمپاد، تیزهوشان و غیره اشاره کنیم.

 

برای اطلاع از قسمت مشاوره تحصیلی سامانه همگام کلیک کنید.

 

نکات مربوط به رمز همگام مدارس

کارکنان مدارس می توانند رمز همگام خود را با مراجعه به مدارس دریافت کنند.

دانش آموزان پایه های 9 و 8 می توانند برای رمز عبور خود به سامانه سمپاد مراجعه کنند.

 

 

خلاصه مطلب

ما در این مطلب سعی کردیم به بررسی نحوه حذف دانش آموز در همگام بپردازیم. به علاوه تمامی امکانات و قسمت های سامانه همگام را نیز بررسی کردیم. در صورتی که پس از مطالعه این مطلب نیاز به اطلاعات بیشتری در رابطه با امکانات سامانه همگام داشتید، می توانید با ما تماس بگیرید.

 

 

برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه حذف کردن دانش آموز در همگام از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت با مرکز مشاوره ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید.

9099075307 تماس از سراسر کشور و 9099075307 (تماس از استان تهران)

تماس از طریق تلفن ثابت بدون گرفتن کد پاسخگویی از 8 صبح الی 1 شب حتی ایام تعطیل

 

 

مطالب مرتبط

فراموشی نام کاربری ایران خودرو

فراموشی رمز عبور سامانه سیدا + بازیابی مستقیم

پشتیبانی سامانه گلستان

به این پست امتیاز دهید
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

آیا سامانه همگام مخصوص دانش آموزان است؟

خیر مسئولان مدرسه نیز در آن فعالیت دارند.

امکانات سامانه همگام چیست؟

امکانات مختلفی همچون دیدن کارنامه، دریافت مشاوره و هدایت تحصیلی و غیره را دارد.

در صورت فراموشی رمز عبور همگام چه کاری باید انجام دهیم؟

در متن به صورت کامل توضیح داده شده است.

برای ورود به سامانه همگام کدپرسنلی مورد نیاز است؟

خیر رمزعبور و نام کاربری مورد نیاز است.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • لیست مدارس آموزش از راه دور

    لیست مدارس آموزش از راه دور 1403 + زمان و شرایط + هزینه

    اطلاع از لیست مدارس آموزش از راه دور کمک می‌کند تا شما بتوانید از میان مدارسی که به صورت غیر حضوری فعالیت دارند؛ مدرسه‌ای که از نظر شما امکانات بهتری در اختیارتان قرار می‌دهد را انتخاب کنید. مدارس آموزش از...
  • شهریه مدارس نمونه دولتی

    شهریه مدارس نمونه دولتی 1403 + کلیه مقاطع | ایران تحصیل

    در میان مراکز آموزشی دولتی، مدارس نمونه دولتی از امتیاز و رتبه بسیار خوبی برخوردارند؛ به همین دلیل نیز بسیاری از دانش‌ آموزان برای ورود به این مدارس با شرکت در آزمون ورودی آن با یکدیگر رقابت می‌ کنند. یکی...
  • ثبت نام دبیرستان البرز

    ثبت نام دبیرستان البرز 1403 {شرایط جدید} + ورود mandegaralborz

    دانش‌آموزانی که تمایل به ادامه تحصیل و ثبت نام دبیرستان البرز در دوره  متوسطه دوم دبیرستان ماندگار البرز را دارند، می‌توانند در دوره زمانی مقرر با مشاهده شرایط ثبت نام دبیرستان البرز برای ثبت‌نام آزمون سال تحصیلی ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴...
  • سایت آموزش و پرورش ترمیم معدل

    سایت آموزش و پرورش ترمیم معدل + بخشنامه 1403

    سایت آموزش و پرورش ترمیم معدل به نشانی اینترنتی my.medu.ir برای انجام ثبت نام جهت ترمیم معدل و ایجاد سابقه تحصیلی ایجاد‌ شده‌ است. افرادی که تمایل دارند تا سوابق تحصیلی خود را ایجاد کرده و معدل خود را ترمیم...
تماس با مشاور