ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

ثبت نام مدارس واله ۱۴۰۳

  • دسته بندی:
  • دیدگاه ها: ۰
  • تاریخ بروزرسانی: ۷ تیر ۱۴۰۰
ثبت نام مدارس واله
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

ثبت نام مدارس واله ۱۴۰۳ در پایه های مختلف تحصیلی آغاز شد. دانش آموزان و اولیای محترم آنان می توانند در کلیه مقاطع تحصیلی پیش دبستان، دبستان، متوسطه اول و متوسطه دوم نسبت به ثبت نام در  سامانه ثبت نام مدارس واله به نشانی sch.valeh.ir اقدام نمایند. با ادامه این مقاله از سایت ایران تحصیل همراه باشید تا در رابطه با نحوه ثبت نام مدارس واله اطلاعات مفیدی را به شما عزیزان ارائه نماییم.

ثبت نام مدارس واله در پنج مرحله کلیه متقاضیان ورود به این مدارس را ثبت نام خواهد نمود. لازم به ذکر است که ثبت نام برای برخی از داوطلبان در سامانه ثبت نام مدارس واله به نشانی موجود صورت نخواهد پذیرفت. لذا این دسته از دانش آموزان عزیز لازم است برای ثبت نام به صورت حضوری به آدرس مدارس مورد نظر خود مراجعه نمایند.

 

ثبت نام مدارس واله به چه صورتی امکان پذیر است؟

آدرس ورود به سامانه ثبت نام مدارس فقهی چیست؟

مدارک لازم برای ثبت نام در این مدارس چیست؟

آیا برای ثبت نام نیاز به پرداخت هزینه در سامانه سجا خواهیم داشت؟

 

 

جهت انجام ثبت نام مدارس واله ۱۴۰۳ و دریافت راهنمایی های لازم در رابطه با سامانه ثبت نام مدارس واله با مشاورین و متخصصین ایران تحصیل تماس حاصل نمایید.

9099075307 تماس از سراسر کشور و 9099075307 (تماس از استان تهران) پاسخگویی از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

 

 

نحوه ثبت نام مدارس واله ۱۴۰۳

 

همانطور که ذکر گردید، امکان ثبت نام مدارس واله برای تمامی پایه های تحصیلی وجود خواهد داشت. خوشبختانه برای سهولت دانش آموزان و اولیای محترم آنان ، ثبت نام بدون نیاز به مراجعه حضوری در سامانه ثبت نام مدارس واله صورت خواهد پذیرفت. به همین دلیل به راحتی می توانید به انجام ثبت نام در هر یک از پایه ها بپردازید.

پس از ورود به سامانه ثبت نام ، لازم است کد ملی دانش آموز را وارد نموده و نسبت به طی کردن مراحل بعدی برای ثبت نام اقدام نمایید. همانطور که در سامانه ثبت نام مدارس واله مشاهده می شود، آدرس هر یک از این مدارس قابل مشاهده می باشد که داوطلب متقاضی ثبت نام می تواند نزدیک ترین محل برای ثبت نام را انتخاب نماید.

وارد نمودن اطلاعات هویتی و دانش آموزی به هنگام ثبت نام الزامی می باشد. به همین دلیل به هنگام وارد نمودن اطلاعات مورد نظر ، نهایت دقت عمل را داشته باشید. زیرا این اطلاعات با مدارک اصلی به هنگام پذیرش در این مدارس تطبیق داده خواهد شد. جهت انجام ثبت نام می توانید با شماره های پشتیبانی 9099075307 تماس از سراسر کشور و 9099075307 (تماس از استان تهران) پاسخگویی از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل تماس حاصل نمایید.

 

 

 

 

پس از وارد نمودن کد ملی 10 رقمی امکان ثبت نام مدارس واله برای تمامی داوطلبان و متقاضیان این مدرسه وجود خواهد داشت.

 

 

 

 

 

 

پیش ثبت نام مدارس واله

 

پیش ثبت نام مدارس واله

پیش ثبت نام مدارس واله

 

پس از ورود به سامانه ثبت نام مدارس واله داوطلبان لازم است کد ملی 10 رقمی خود را وارد نمایند. این کد به منزله امکان ورود آنان به ثبت نام خواهد بود. پس از آن همانند تصویر زیر لازم است مقطع تحصیلی و مدرسه مورد نظر خود را انتخاب نمایند. پس از کلیک بر روی مقطع تحصیل مورد نظر ، شرایط ورود به مدرسه و مقطع تحصیلی برای دختر  و پسر آن مدارس ارائه خواهد گردید که بر اساس آن دانش آموزان مختلف در گزینش خواهند نمود.

از جمله قوانینی برای دانش آموزان قرار داده شده است شامل مدارک لازم برای مصاحبه می باشد که پس از پذیرش در ثبت نام مدارس واله مورد نیاز خواهد بود که این مدارک برای پایه های تحصیلی متوسطه دخترانه به شرح زیر می باشد. همچنین لازم به ذکر است که اولیای عزیز نیز لازم است این مدارک را به همراه داشته و در جلسه ترتیب داده شده برای مصاحبه آمادگی لازم را داشته باشند. مدارک مورد نیاز به شرح زیر می باشد.

 

 

جهت اطلاع دقیق از زمان ثبت نام نمونه دولتی کلیک کنید.
  • دو قطعه عكس 4×3 که که حتما لازم است مربوط به سال جاری دانش آموز باشد. (جهت تکمیل فرم مصاحبه ضروری است).
  • به همراه داشتن اصل كارنامه‌‌ی نوبت اوّل سال تحصیلی جاری و سال تحصیلی گذشته
  • اصل شناسنامه­‌ی دانش­‌آموز
  • همراه داشتن اصل شناسنامه­‌ی پدر و مادر دانش­‌آموز الزامی می باشد.
  • اصل کارت ملی پدر و مادر دانش­‌آموز

لازم به ذکر است که همراه داشتن مدارک فوق الزامی می باشد و چنانچه داوطلبان مدارک مورد نظر را ارائه نمایند، مصاحبه از آنان به عمل نخواهد آمد. انجام مصاحبه با هزینه همراه خواهد بود و پس از ثبت نام مدارس واله و همچنین پذیرش در این آزمون امکان پذیر خواهد بود.

 

 

sch.valeh.ir

همانطور که در سامانه sch.valeh.ir ارائه شده است، دانش آموزان برای مصاحبه لازم است در مکان های مورد نظر و ارائه شده اقدام نمایند. آدرس مکان های مصاحبه شده برای شعب تهران شامل :

  • اتوبان شیخ‌فضل‌الله نوری (شمال به جنوب)، ابتدای پل ستارخان، خیابان سازمان آب، بعد از چهار راه پاک، پلاک 73    ؛
  • بزرگراه اشرفی‌اصفهانی (جنوب به شمال)، نرسیده به پل همت، خیابان شهید قموشی (پارک)، بلوار شهید عربشاهی، خیابان سیمرغ، روبه‌روی سیمرغ 5
  • بزرگراه شهید خرازی (غرب به شرق)، ورودی میدان ساحل، نبش خیابان نیما یوشیج
  • دبیرستان دوره­ی اول دخترانه شعبه کرج: کرج، عظيميه، خیابان ندای شمالی، تقاطع بوستان ۱۹، پلاك 34

زمان مصاحبه برای آن دسته از دانش آموزانی که در ثبت نام مدارس واله پذیرفته شده اند برای مصاحبه به ترتیب اولویت قرار داده شده تعیین خواهد داشت. مصاحبه تنها در ایام غیر تعطیلات رسمی صورت خواهد پذیرفت. همچنین لازم به ذکر است که زمان مصاحبه از قبل هم در سامانه ثبت نام مدارس واله و هم به صورت تلفنی با اولیای عزیز هماهنگ خواهد شد.

 

جهت اطلاع از هزینه ثبت نام در مدارس شاهد کلیک کنید.

چه مدارسی به لحاظ کیفیت هم تراز با مدارس واله می باشند؟

 

با توجه اخذ هزینه های مربوط به شهریه این مدارس برای دانش آموزان محترم ممکن است امکان ادامه تحصیل در این مدارس را نداشته باشند و از طرفی مایل به ادامه تحصیل در مدارس مربوطه باشند. به همین دلیل ما در ادامه برای متقاضیانی که امکان ثبت نام مدارس واله را ندارند، ارائه خواهیم داد تا بتوانند به انتخاب دیگری دست بزنند و مقایسه اصولی داشته باشند.

 

  • واله 1 (دبستان ابتدایی دوره اول و دوم دخترانه غیر دولتی منطقه 2 جلال آل احمد)
  • علوی نوین (دبستان ابتدایی دوره اول و دوم پسرانه غیر دولتی منطقه 2 جلال آل احمد)
  • راه رشد (دبستان ابتدایی دوره اول و دوم پسرانه غیر دولتی منطقه 2 شهرک غرب)
  • تلاش (دبستان ابتدایی دوره اول و دوم پسرانه غیر دولتی منطقه 2 مرزداران)
  • مهر هشتم (دبیتان ابتدایی دوره اول و دوم پسرانه غیر دولتی منطقه 2 سعادت آباد).

 

 

برای اطلاع از ثبت نام مدارس تیزهوشان کلیک کنید.

 

 

سامانه ثبت نام مدارس واله

 

سامانه ثبت نام مدارس واله

سامانه ثبت نام مدارس واله

 

سامانه ثبت نام مدارس واله تنها مختص به ثبت نام نمی باشد بلکه تمامی اطلاعاتی که دانش آموزان در رابطه با این مدارس لازم است داشته باشند را در این سامانه می توانید ملاحظه نمایید. با توجه به مقاطع مختلف تحصیلی که این مدارس برای ثبت نام دانش آموزان در نظر می گیرند، امکان ثبت نام را برای آنان به وجود خواهند آورد. به همین دلیل انتخاب هر یک از مقاطع تحصیلی و همچنین مدرسه مورد نظر به انتخاب شما وابسته خواهد بود.

دانش آموزان و اولیای محترم آنان توجه داشته باشند که ثبت نام مدارس واله در سامانه ثبت نام مدارس واله تنها در زمان مشخص امکان پذیر خواهد بود و به همین دلیل برای ثبت نام حتما به زمان تعیین شده در سامانه دقت نمایید. زیرا پس از زمان مقرر شده این سامانه بسته خواهد شد و امکان ثبت نام از داوطلبان سلب خواهد گردید.

جهت انجام ثبت نام مدارس واله و همچنین متصل شدن به سامانه ثبت نام مدارس واله با مشاوران و متخصصین ایران تحصیل در ارتباط باشید. مشاورین ما همه روزه ، حتی ایام تعطیل ، آماده ارائه خدمات به شما عزیزان خواهند بود. کافی است با شماره های مندرج در وب سایت تماس حاصل نمایید تا از کلیه خدمات لازم بهره مند گردید .

 

 

چنانچه در فرم ثبت نام نقصی وجود داشته باشد، چه مشکلی به وجود خواهد آمد؟

تاکید بسیار زیادی که در سامانه ثبت نام مدارس واله در رابطه با ارائه مدارک ثبت نام وجود دارد این است که داوطلبان و اولیای محترم آنان لازم است تمامی اطلاعات اعم از هویتی و دانش آموزی را به صورت دقیق و همچینن کامل وارد نمایند و در صورت ملاحظه هر گونه اشتباه در این رابطه ، از دانش آموز مورد نظر برای مصاحبه دعوت به عمل نخواهد آمد. همچنین ذکر این نکته ضروری است که مدارس واله در این مورد هیچ گونه تعهدی را نخواهند پذیرفت.

مهلت ثبت نام مدارس واله تا چه زمانی خواهد بود؟

ثبت نام برای تمامی داوطلبان از دی ماه آغاز خواهد گردید و تا زمان تکمیل ظرفیت برای داوطلبان ادامه خواهد داشت. بدین معنا که داوطلبان تا زمان مصاحبه نیز برای ثبت نام در این مدارس فرصت خواهند داشت. پذیرفته شدگان می توانند پس از انجام مصاحبه و همچنین پذیرش در این مدارس ، نسبت به ثبت نام حضوری در مدرسه مورد نظر خود اقدام نمایند.

 

میزان شهریه مدارس واله به چه میزان است؟

آیا شهریه مدارس واله حتما باید به صورت نقدی پرداخت ش.د؟

حداکثر ظرفیت پذیرش قبولی مدارس واله برای پایه های مختلف چند نفر است؟

امکانات مدارس واله چیست؟

آیا برای ثبت نام مدارس واله در مقط دبیرستان آزمون ووردی در نظر گرفته شده است؟

چگونه در ثبت نام مدارس علوی متوسطه دوم برای انتخاب رشته اقدام نماییم؟

 

جهت انجام ثبت نام و همچنین دریافت پاسخ سوالات مطرح شده می توانید با متخصصین و ماشاورین ایران تحصیل به شماره های 9099075307 تماس از سراسر کشور و 9099075307 (تماس از استان تهران) پاسخگویی از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل تماس حاصل نمایید.

 

 

مطالب مرتبط : 

ثبت نام مدارس مشاهیر یزد

سامانه ثبت نام مدارس واله

ثبت نام مدارس واله

5/5 - (1 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

ثبت نام مدارس واله در چه مقاطعی صورت میگیرد؟

ثبت نام مدارس واله در تمام مقاطع صورت میگیرد.

آیا ثبت نام مدارس واله بصورت الکترونیکی است؟

خیر، ثبت نام مدارس واله پنج مرحله است که بصورت حضوری انجام میگیرد.

آدرس مدارس واله را از کجا میشود دریافت کرد؟

آدرس مدارس واله در مقاله شرح داده شده است به مطالعه مقاله بپردازید.

مهلت ثبت نام مدارس واله تا چه زمانی است؟

ثبت نام برای تمامی داوطلبان از دی ماه آغاز خواهد گردید و تا زمان تکمیل ظرفیت برای داوطلبان ادامه خواهد داشت.

 

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • سایت آموزش و پرورش ترمیم معدل

    سایت آموزش و پرورش ترمیم معدل + بخشنامه 1403

    سایت آموزش و پرورش ترمیم معدل به نشانی اینترنتی my.medu.ir برای انجام ثبت نام جهت ترمیم معدل و ایجاد سابقه تحصیلی ایجاد‌ شده‌ است. افرادی که تمایل دارند تا سوابق تحصیلی خود را ایجاد کرده و معدل خود را ترمیم...
  • پشتیبانی سامانه مای مدیو

    پشتیبانی سامانه مای مدیو + شماره تماس پاسخگو my.medu.ir

    پشتیبانی سامانه مای مدیو با هدف خدمت‌رسانی به کاربرانی از جمله دانش‌آموزان، فرهنگیان و اولیا راه‌اندازی شده است. چون خیلی از افراد بعد از مراجعه به این سایت شاید به پشتیبانی مای مدیو نیاز پیدا نمایند. شما در حین ورود...
  • احراز محل سکونت دانش آموزان

    احراز محل سکونت دانش آموزان مای مدیو + راهنما تصویری my.medu

    احراز محل سکونت دانش آموزان برای آن دسته از دانش‌آموزان که قصد دارند در پایه اول و سایر مقاطع تحصیلی ثبت‌نام کنند، ضروری است. این افراد باید قبل از این که فرم‌های ثبت‌نام را در سایت کامل کنند، باید نحوه...
  • اعتراض به نتایج المپیاد دانش آموزی

    شرایط آزمون نظام مهندسی 1403 + مدارک و سوابق کاری

    نحوه اعتراض به نتایج المپیاد دانش آموزی مشخص شده است. افرادی که در المپیادهای علمی دانش آموزی هر ساله در رشته های ادبیات، ریاضی، زیست شناسی، شیمی، فیزیک، کامپیوتر، نجوم، سلول های بنیادی و پزشکی و جغرافیا شرکت می کنند،...
تماس با مشاور
(حتی در تعطیلات نوروز)