ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

ثبت نام مدارس فصلی خلاقیت

  • دسته بندی:
  • دیدگاه ها: ۰
  • تاریخ بروزرسانی: ۱۰ آبان ۱۴۰۲
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید
ثبت نام مدارس فصلی خلاقیت

ثبت نام مدارس فصلی خلاقیت

 

تاکید جهانی امروز بر آموزش های مبتنی بر خلاقیت برای دانش آموزان در سطوح مختلف می باشد. به همین دلیل ثبت نام مدارس فصلی خلاقیت بسیار مورد استقبال و توجه قرار گرفته است. خوشبختانه امکان ثبت نام مدارس فصلی خلاقیت به صورت الکترونیک و با استفاده از سامانه جامع مدارس فصلی خلاقیت و ایده پردازی محقق شده است. به همین دلیل هر یک از متقاضیان می توانند در سامانه مربوطه اقدامات لازم را به انجام برسانند.

 مدارس فصلی خلاقیت در چندین استان محدود در کشور عزیزمان ایران مشغول به فعالیت می باشند که این تعداد هر ساله رو به افزایش است. در حال حاضر با توجه به تحقیقات روانشناسی که در رابطه با موفقیت دانش آموزان دارای تقویت واگرا (دارای ذهن خلاق) صورت گرفته است می توان این مدارس را از جمله مدارس به روز از نظر تکنولوژی و همچنین روش تدریس محسوب نمود. یکی از خدمات این مدارس ارائه خدمات در سامانه جامع مدارس فصلی خلاقیت و ایده پردازی می باشد.

 

 

آیا ثبت نام در سامانه جامع مدارس فصلی خلاقیت و ایده پردازی کافی می باشد؟

زمان دقیق ثبت نام مدارس فصلی خلاقیت از چه زمانی آغاز می شود؟

چگونه می توانیم نسبت به ثبت نام مدارس فصلی خلاقیت اقدام نماییم؟

مدارس فصلی خلاقیت با چه ایده ای تاسیس شد؟

آیا ثبت نام در سامانه با ثبت نام در این مدارس متفاوت می باشد؟

 

جهت اطلاع دقیق از نحوه ثبت نام مدارس فصلی خلاقیت و کسب راهنمایی های لازم در رابطه با سامانه جامع مدارس فصلی خلاقیت و ایده پردازی با مشاوران ایران تحصیل تماس حاصل نمایید

9099075307 تماس از سراسر کشور و 9099075307 (تماس از استان تهران)

پاسخگویی از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

 

 

نحوه ثبت نام مدارس فصلی خلاقیت

اولین مدارسی که با نام مدارس فصلی خلاقیت احداث گردید، در کرمان آغاز به فعالیت نمودند. ثبت نام این دانش آموزان تنها در شهر کرمان صورت می پذیرفت. پس از این مدارس ، استان فارس نیز اقدام به احداث این مدارس در دو منطقه نمودند. در واقع هدف از ثبت نام مدارس فصلی خلاقیت برای کلیه دانش آموزان این است که پرورش خلاقیت را برای آنان اولین هدف خود قرار دهند.

انجام ثبت نام مدارس فصلی خلاقیت در چندین مرحله صورت می پذیرد. علامت هایی که به شکل ستاره در بالای هر یک از فیلدها موجود می باشد، به منزله الزام در وارد نمودن مشخصات توسط دانش آموزان می باشد. با توجه به اینکه ثبت نام دانش آموزان در این مدارس در مرحله اولیه توسط این مدارس صورت می پذیرد، لذا در وارد نمودن اطلاعات خود در سامانه جامع مدارس فصلی خلاقیت و ایده پردازی نهایت دقت عمل را داشته باشید.

یکی دیگر از اطلاعاتی که از دانش آموزان به هنگام ثبت نام مدارس فصلی خلاقیت درخواست می شود، اطلاعات تماس آنان می باشد که برای اطلاع رسانی های مختلف از این اطلاعات استفاده خواهند نمود. نکته مهمی که متقاضیان عزیز لازم است بدان توجه نمایند این است که حتما به هنگام ثبت نام رمز عبو خود را به صورت دقیق وارد نموده و همچنین به خاطر داشته باشید. زیرا در مراحل بعدی ورود شما با استفاده از این رمز عبور امکان پذیر است.

با توجه به زمان محدود برای ثبت نام و همچنین تعداد ظرفیت در نظر گرفته شده برای این مدارس ، توصیه می نماییم که برای ثبت نام مدارس فصلی خلاقیت در سامانه جامع مدارس فصلی خلاقیت و ایده پردازی و همچنین کسب اطلاعات دقیق و جلوگیری از خطاهای احتمالی با مشاوران  ایران تحصیل در ارتباط باشید. مشاورین ما همه روزه،  حتی ایام تعطیل ، آماده ارائه خدمات به شما خواهند بود.

 

 

 

 

 

 

برای ثبت نام مدارس فصلی خلاقیت در سه قسمت فرم ثبت نام مشخصات کاربری، اطلاعات تماس و مشخصات تحصیلی نیازمند وارد نمودن اطلاعات به صورت دقیق می باشید.

 

 

 

 

 

 

 

برای ثبت نام مدارس علامه حلی 98 – 99 کلیک کنید.

 

ویژگی های مدارس فصلی خلاقیت

 

ویژگی های مدارس فصلی خلاقیت

ویژگی های مدارس فصلی خلاقیت

 

تعیین هدف ، مهم ترین قدم برای شروع تلاش و حرکت می باشد. زمانی که اطلاعات محدود باشد، تعیین هدف و انتخاب مسیر دشوار تر می شود. به همین دلیل است برخی از دانش آموزان و یا اولیای عزیز متاسفانه بدون اینکه اطلاعات دقیقی از کار و عملکرد این مدارس داشته باشند ، نسبت به انجام ثبت نام مدارس فصلی خلاقیت اقدام می نمایند.

برای شروع فعالیت در این مدارس ، دانش آموزان لازم است ابتدا به کسب مهارت های مختلف بپردازند. آزمون ورودی این مدارس در اردیبهشت ماه صورت می پذیرد و در صورت موفقیت هر یک از دانش آموزان لازم است مراحل بعدی را پشت سر بگذرانند. پس از موفقیت در این مراحل دانش آموزان سه روز در آبان ماه آموزش های لازم را دریافت خواهند نمود و آمادگی لازم را تا حدودی به دست خواهند آورد.

در مرحله دوم پس از ثبت نام مدارس فصلی خلاقیت دانش آموزان برای آمادگی بیشتر در اسفند ماه باز هم آموزش های تکمیلی را دریافت خواهند نمود. در مرحله سوم که اریبهشت ماه می باشد، دانش آموزان طرح های خود را آماده و تهیه نموده اند، و در این زمان لازم است از طرح های خود دفاع می نمایند. طی کردن این مراحل تنها برای آن دسته از دانش آموزانی است که در آزمون ورودی این مدارس پذیرفته شده باشند.

 

 

 

برای ثبت نام مدارس رفاه 98 – 99 کلیک کنید.

 

تاریخچه مدرارس فصلی خلاقیت و ایده پردازی

همانطور که اشاره شد اولین بار احداث این مدارس در جنوب کرمان توسط علی محبان برای دانش آموزان پسر و دختر متوسطه اول در پایه های هشتم و نهم احداث گردید . این طرح در شهرستان های عنبر آباد، جیرفت برگزار شد. برای گزینش هر یک از داطلبان ابتدا آزمون ورودی برگزار می گردد که در واقع با استفاده از این آزمون، داوطلبان مستعد را می توان تا حدودی شناسایی نمود.

برای شروع این آزمون و ثبت نام مدارس فصلی خلاقیت از 9 هزار دانش آموز این مدارس در پایه های مختلف این مدارس آزمون به عمل آمد که 94 نفر از این دانش آموزان موفق شدند به مراحل بعدی راه یابند. کارگاه های آموزشی برای این دسته از دانش آموازان تهیه و تدارک دیده شد که با استفاده از این کارگاه ها مراحل بعدی و اقدامات بعدی دانش آموزان تعیین می گردید.

علی محبان با هدف معرفی کودکان و نوجوانان به استان های مربوطه و در نهایت یک رقابت بزرگ از بین تمامی کسانی که برای ثبت نام مدارس فصلی خلاقیت در سامانه جامع مدارس فصلی خلاقیت و ایده پردازی اقدام نموده اند، دست به عمل زد. هدف از شکل گیری این مدارس افزایش و پرورش خلاقیت دانش آموزان می باشد.

 

 

برای ثبت نام مدارس سرای دانش کلیک کنید.

 

سامانه جامع مدارس فصلی خلاقیت و ایده پردازی

 

سامانه جامع مدارس فصلی خلاقیت و ایده پردازی

سامانه جامع مدارس فصلی خلاقیت و ایده پردازی

 

سامانه جامع مدارس فصلی خلاقیت و ایده پردازی در اختیار تمامی داوطلبانی است که مایل به انجام فعالیت های خارج از وظایف مدارس خود می باشند. خوشبختانه در این سامانه نه تنها امکان ثبت نام مدارس فصلی خلاقیت قرار داده شده است. بلکه می توان علاوه بر آن ، با مراجعه به سامانه مذکور از کلیه اقداماتی که در این مدارس صورت می پذیرد آگاه شوید.

جهت آشنایی دانش آموزان علاقه مند به این مدارس در سامانه جامع مدارس فصلی خلاقیت و ایده پردازی نام معلمان و همچنین مدرک تحصیلی آنان را به همراه تصویر ارائه نموده اند. تا با استفاده از این اطلاعات با این مدارس آشنایی بیشتر یابند و همچنین تصمیم قطعی تری برای انجام فعالیت در این مدارس به دست آورند. بسیاری از اخبار و همچنین عملکرد دانش آموزان در سطوح مختلف به همراه تصویر در این مدارس قابل دریافت می باشد.

اولیای عزیز و همچنین داوطلبان گرامی می توانند برای ثبت نام مدارس فصلی خلاقیت و همچنین کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با سامانه جامع مدارس فصلی خلاقیت و ایده پردازی  با مشاوران ایران تحصیل تماس حاصل نمایند. مشاورین ما همه روزه ، حتی ایام تعطیل ، آماده ارائه خدمات به شما عزیزان خواهند بود. کافی است با شماره های مندرج در وب سایت تماس حاصل نمایید.

 

 

سوالاتی پیرامون مدارس فصلی خلاقیت

آیا به هنگام ثبت نام مدارس فصلی خلاقیت لازم است تمامی اطلاعات موجود در فرم ثبت نام را تکمیل نماییم؟ یا وارد نمودن برخی از اطلاعات کافی خواهد بود؟

در هنگام ثبت نام پس از کلیک بر روی این فرم شما سه دسته اطلاعات را لازم است وارد نمایید. تا برای شما به صورت الکترونیک پرونده مورد نظر را تشکیل دهند. برخی از فیلدهای مربوط به این فرم در کنار آنها یک ستاره را ملاحظه می نمایید. علامت ستاره بدین منظور است که شما برای تکمیل ثبت نام خود لازم است حتما این اطلاعات را وارد نمایید . در غیر این صورت باز به مرحله قبلی باز گردانده خواهید شد.

مدرسین مدارس فصلی خلاقیت چه افرادی هستند؟

همانطور که ذکر گردید، این مدارس دارای شعبه های مختلفی در سطح کشور می باشند و به همین دلیل هر یک از این مدارس کادر مربوط به خود را دارند. اما برای آشنایی دانش آموزان و اولیای گرامی در رابطه با برخی از کادر مدرسین مدارس فصلی خلاقیت شیراز اطلاعاتی را ارائه می نماییم. همکاران و مدرسین این مدارس شامل : سمانه اسدی دارای تحصیلات : دکتری تخصصی ،رشته تحصیلی : زبان و ادبیات فارسی ؛ پیمان اسماعیل پور دارای تحصیلات : کارشناسی ارشد، رشته تحصیلی : مهندسی عمران ؛ الهام اشرفی دهکردی دارای تحصیلات : دکتری تخصصی، رشته تحصیلی : مهندس ژنتیک و اصلاح نباتات ؛ حسین افراسیابیان دارای تحصیلات : کارشناسی ارشد ، رشته تحصیلی : زبان شناسی همگانی ؛ محمد حسین امانت دارای تحصیلات : دکتری تخصصی ، رشته تحصیلی : زبان و ادبیات فارسی ؛ فاطمه امیری دارای تحصیلات : کارشناسی ارشد ، رشته تحصیلی : علوم اجتماعی، مطالعات فرهنگی ؛ علی ایرانمنش دارای تحصیلات : کارشناسی ، رشته تحصیلی : مهندسی برق ؛ حمید بارانی دارای تحصیلات : دکتری تخصصی، رشته تحصیلی : روان شناسی تربیتی می باشد.

حداقل معدل لازم برای پذیرش در این مدارس چند است؟

آیا کتب تحصیلی این مدارس با سایر دبیرستان ها متفاوت می باشد؟

آیا برای ادامه تحصیل در این مدارس لازم است شهریه ای را پراخت نماییم؟

آیا ساعات کلاسی دبیرستان فصلی خلاقیت با سایر مدارس متفاوت می باشد؟

مدارس فصلی خلاقیت در چه رشته هایی دانش آموزان را پذیرش می نماید؟

 

برای کسب اطلاعات بیشتر و همچنین دریافت پاسخ سوالات مطرح شده با مشاوران ایران تحصیل به شماره های 9099075307 تماس از سراسر کشور و 9099075307 (تماس از استان تهران) پاسخگویی از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل تماس حاصل نمایید

 

 

مطالب مرتبط

ثبت نام مدارس واله 98-99

ثبت نام مدارس علوی 98-99

ثبت نام مدارس امین تهران

نتایج تیزهوشان پایه هفتم 99 – 98

شهریه مدارس انرژی اتمی 98 – 99

ثبت نام مدارس فصلی خلاقیت

سامانه جامع مدارس فصلی خلاقیت و ایده پردازی
1/5 - (1 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • سایت آموزش و پرورش ترمیم معدل

    سایت آموزش و پرورش ترمیم معدل + بخشنامه 1403

    سایت آموزش و پرورش ترمیم معدل به نشانی اینترنتی my.medu.ir برای انجام ثبت نام جهت ترمیم معدل و ایجاد سابقه تحصیلی ایجاد‌ شده‌ است. افرادی که تمایل دارند تا سوابق تحصیلی خود را ایجاد کرده و معدل خود را ترمیم...
  • پشتیبانی سامانه مای مدیو

    پشتیبانی سامانه مای مدیو + شماره تماس پاسخگو my.medu.ir

    پشتیبانی سامانه مای مدیو با هدف خدمت‌رسانی به کاربرانی از جمله دانش‌آموزان، فرهنگیان و اولیا راه‌اندازی شده است. چون خیلی از افراد بعد از مراجعه به این سایت شاید به پشتیبانی مای مدیو نیاز پیدا نمایند. شما در حین ورود...
  • احراز محل سکونت دانش آموزان

    احراز محل سکونت دانش آموزان مای مدیو + راهنما تصویری my.medu

    احراز محل سکونت دانش آموزان برای آن دسته از دانش‌آموزان که قصد دارند در پایه اول و سایر مقاطع تحصیلی ثبت‌نام کنند، ضروری است. این افراد باید قبل از این که فرم‌های ثبت‌نام را در سایت کامل کنند، باید نحوه...
  • اعتراض به نتایج المپیاد دانش آموزی

    اعتراض به نتایج المپیاد دانش آموزی 1402 + سایت ثبت و پیگیری

    نحوه اعتراض به نتایج المپیاد دانش آموزی مشخص شده است. افرادی که در المپیادهای علمی دانش آموزی هر ساله در رشته های ادبیات، ریاضی، زیست شناسی، شیمی، فیزیک، کامپیوتر، نجوم، سلول های بنیادی و پزشکی و جغرافیا شرکت می کنند،...
تماس با مشاور
(حتی در تعطیلات نوروز)