ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

ثبت نام مدارس رفاه ۱۴۰۳-۱۴۰۴

  • دسته بندی:
  • دیدگاه ها: ۰
  • تاریخ بروزرسانی: ۲۴ تیر ۱۴۰۰
ثبت نام مدارس رفاه
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

 

جهت ثبت نام مدارس رفاه ۱۴۰۳-۱۴۰۴ – اطلاع از شرایط و ضوابط و زمان دقیق ثبت نام – اطلاع از مراحل ثبت نام از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت با شماره های مرکز ایران تحصیل تماس حاصل نمایید

9099075307 تماس از سراسر کشور و 9099075307 تماس از استان تهران پاسخگویی همه روزه 8 صبح الی 1 شب

 

سامانه ثبت نام مدارس رفاه

ثبت نام مدارس رفاه آغاز شد. تمامی دانش آموزانی که مایل به ثبت نام در این مدارس می باشند ابتدا لازم است به سامانه www.crf.ir مراجعه نموده و پس از تکمیل کردن فرم اینترنتی ثبت نام سایر مراحل لازم را پشت سر بگذرانند. با ما در  ایران تحصیل همراه باشید تا در رابطه با ثبت نام مدارس رفاه مطالب مفیدی را به شما عزیزان ارائه دهیم.

خبر خوب برای تمامی دانش آموزان عزیز این است که هم دانش آموزان پسر و هم دانش آموزان دختر امکان ثبت نام در مدارس رفاه را خواهند داشت. با توجه به امکانات بسیار مناسب این مدارس و همچنین ظرفیت محدود آن در پایه های مختلف تحصیلی ، جهت ثبت نام تمامی دانش آموزان تنها با توجه به شرایط تعیین شده از سوی این مدارس امکان پذیر خواهد بود.

 

ثبت نام مدارس رفاه به چه صورتی امکان پذیر است؟

آیا به هنگام ثبت نام نیاز به پرداخت هزینه خواهیم داشت؟

آدرس سامانه ثبت نام دبیرستان هدی چیست؟

مدارک لازم برای ثبت نام مدارس رفاه شامل چه مدارکی می باشد؟

 

 

جهت انجام ثبت نام مدارس رفاه ۱۴۰۳ و ورود به سامانه www.crf.ir با مشاورین و متخصصین ایران تحصیل تماس حاصل نمایید.

9099075307 تماس از سراسر کشور و 9099075307 (تماس از استان تهران) پاسخگویی از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

 

 

نحوه ثبت نام مدارس رفاه ۱۴۰۳

آن دسته از دانش آموزانی که مایل به ثبت نام در مدارس رفاه می باشند لازم است از شرایط لازم برای ثبت نام بخرودار باشند. در ادمه به ذکر شرایط لازم برای برخی از پایه ها اشاره خواهیم نمود. ثبت نام برای دانش آموزان و نوآموزان پیش دبستانی از اواسط اسفند ماه آغاز می گردد و تا فروردین ماه ادامه خواهد داشت. ثبت نام در این مقطع به صورت الکترونیک و با استفاده از سامانه مورد نظر قابل انجام خواهد بود.

جهت ثبت نام مدارس رفاه ابتدا لازم است در صفحه ورود، کد ملی دانش آموز را وارد نمایید پس از آن مطابق با جدول از بین پایه های مورد نظر ، پایه تحصیلی خود را انتخاب نمایید. پس از وارد نمودن اطلاعات مورد نظر ، شما به صفحه ای هدایت می شوید که در صفحه مورد نظر لازم است اطلاعات خود را مطابق با فیلد موجود برای ثبت نام وارد نمایید.

از جمله مدارکی که لازم است به هنگام ثبت نام مدارس رفاه وارد نمایید، عکس دانش آموز می باشد که باید از کیفیت مناسب برخوردار باشد. همچنین بخش دیگری از اطلاعات مورد نیاز برای وارد نمودن آن را می توان اطلاعات مربوط به پدر  مادر دانت.  پیش ثبت نام سرویس رفت و امد و پس از وارد نمودن کلیه اطلاعات پیش ثبت نام شما تکمیل شده و می توانید کد رمز داوطلبی را دریافت نمایید.

 

 

 

ثبت نام مدارس رفاه در پایه ها و رشته های مختلف به صورت الکترونیکی ، بدون نیاز به مراجعه حضوری و با پرداخت هزینه برای تمامی دانش آموزان عزیز امکان پذیر خواهد بود.

 

 

 

جهت ثبت نام مدارس تیزهوشان و نمونه دولتی کلیک کنید.

 

 

اطلاعیه جدید ثبت نام دبیرستان رفاه ۱۴۰۳

 

ثبت نام دبیرستان رفاه

ثبت نام دبیرستان رفاه

 

ثبت نام دبیرستان رفاه برای تمامی پایه ها با شرایط تعیین شده و تنها برای آن دسته از دانش آموزانی که واجد این شرایط باشند صورت خواهد پذیرفت. آدرس سامانه ثبت نام ثبت نام دبیرستان با سایر پایه ها متفاوت می باشد. دانش آموزان عزیز لازم است برای ورود به این مدارس از مرحله مصاحبه با موفقیت عبور نمایند. نام دانش آموزان مورد نظر به صورت الکترونیک در زمان مشخص اعلام می شود.

مصاحبه به صورت حضوری و با توجه به مدارک مورد نیاز برای تمامی داوطلبان صورت خواهد پذیرفت. لذا داوطلبان پذیرفته شده در زمان مقرر لازم است با مراجعه به سامانه مورد نظر و همچنین ارائه مدارک برای مصاحبه در مکان تعیین شده حاضر شوند و پس از آن منتظر اعلام نتایج ثبت نام خود باشند. اعلام نتایج همانند ثبت نام مدارس رفاه به صورت الکترونیک و با استفاده از سامانه مورد نظر صورت خواهد پذیرفت.

متقاضیان عزیز توجه داشته باشند که مطابق با آنچه در www.crf.ir ثبت شده است، کلیه متقاضیان باید هزینه تحصیل در این مدارس را به صورت پیش ثبت نام مالی نیز ثبت نام و پرداخت نمایند. مطابق با اطلاعیه ای که در وب سایت قرار می گیرد ، دانش آموزان عزیز لازم است برای امور مالی مراجعه نموده و به پرداخت وجه مورد نظر اقدام نمایند.

 

 

جهت ثبت نام مدارس سراج تهران کلیک کنید

 

 

 

شرایط ثبت نام مدارس پیش دبستانی رفاه ۱۴۰۳

یکی از شرایط در نظر گرفته شده برای ثبت نام مدارس رفاه در مقطع پیش دبستانی دارا بودن شرایط سنی مورد نظر است. کلیه دانش آموزان شرکت کننده باید متولد سال 1393 باشند. این شرط برای متولدان تیرماه و اسفند به بعد می باشد. اولیای عزیز توجه داشته باشند که این شرط برای پایه قبل از دبستان می باشد.

برای دانش آموزان و داوطلبان پایه پیش دبستان  متولدین سال 1392 و همچنین متولدین سه ماهه اول سال 93 (فروردین ، اردیبشهت و خرداد) امکان ثبت نام را خواهند داشت. برای این دسته داوطلبان ثبت نام به صورت اینترنتی و با استفاده از سامانه http://www.refah.center صورت خواهد پذیرفت. لذا با توجه به زمان اعلامی از سوی مدارس رفاه ، انجام ثبت نام برای تمامی دانش آموزان امکان پذیر خواهد بود.

اولیای عزیز توجه داشته باشند قبولی در آزمون روانشناختی که توسط مدارس رفاه برای دانش آموزان برگزار می شود الزامی خواهد بود. همچنین والدین عزیز لازم است در مصاحبه ای که از سوی مدرسه برای اولیای عزیز برگزار می نمایند حضور داشته باشند . با توجه به پایه تحصیلی این دانش آموران دارا بودن برخی از شرایط برای تحصیل دانش آموزان گرامی در این مدارس الزامی خواهد بود.

 

برای ورود به سامانه ثبت نام دبیرستان علامه طباطبایی کلیک کنید

 

 

سامانه www.crf.ir

همانطور که می دانید هر یک از مدارس برای ثبت نام داوطلبان خود سامانه ای را در اختیار آنان برای پایه های مختلف قرار می دهند که با استفاده از این سامانه می توانند به راحتی ثبت نام نموده و مدارک و اطلاعات خود را وارد نمایند. برای ثبت نام مدارس رفاه  نیز سامانه www.crf.ir در نظر گرفته شده است به همین دلیل با مراجعه به پایگاه مورد نظر ، داوطلبان می توانند به انجام ثبت نام بپردازند.

خوشبختانه برای سهولت تمامی متقاضیان و علاقه مندان به تحصیل در مدارس رفاه ، در سامانه www.crf.ir لینک مقاطع تحصیل مورد نظر ارائه گردیده است که با توجه به این سامانه می توانید به تمامی لینک های مورد نظر دسترسی داشته باشید. چاپ رسمی کارت ثبت نام و تمامی امکانات که در این مدارس قرار داده شده است ،در سامانه مورد نظر قایل دریافت و مشاهده خواهد بود.

مشاورین و متخصصین ایران تحصیل آماده ارائه اطلاعات در رابطه با ثبت نام مدارس رفاه می باشند. کافی است با شماره های مندرج در وب سایت تماس حاصل نمایید تا متخصصین ما همه روزه ، خدمات لازم را به شما عزیزان ارائه نمایند. همچنین برای ورود به سامانه www.crf.ir می توانید با استفاده از اتصال به سامانه ایران تحصیل به سهولت دسترسی داشته باشید.

 

 

جزئیات ثبت نام مدارس و دبیرستان های رفاه

پیش ثبت نام هنرستان رفاه از چه زمانی آغاز می گردد؟

پیش ثبت نام هنرستان دخترانه رفاه از اواسط اسفند ماه آغاز و تا اواسط فروردین ماه ادامه خواهد داشت. داوطلبان عزیز توجه داشته باشند که با توجه به ظرفیت محدود مدارس رفاه جهت ثبت نام دانش آموزان عزیز ، تنها آن دسته از دانش آموزانی که معدل بالای 18 دارند، امکان ثبت نام در این مدارس را خواهند داشت. همچنین دانش آموزان و متقاضیان عزیز به لحاظ انضباط نیز مورد ارزیابی قرار خواهند گرفت بدین معنا که تنها آن دسته از متقاضیانی که دارای انضباط  و نمره 20 می باشند، امکان ثبت نام را خواهند داشت.

جهت مصاحبه ورودی هنرستان رفاه چه مدارکی مورد نیاز می باشد؟

کلیه آن دسته از متقاضیانی که مایل به ادامه تحصیل در این مدارس می باشند لازم است که هنگام حضور جهت مصاحبه، همراه داشتن مدارکی همچون : دو قطعه عکس ۴*۳ رنگی با زمینه سفید که در سال جدید گرفته شده باشد ، اصل و فتوکپی شناسنامه و کارت ملی دانش آموز و پدر و مادر ، اصل یا فتوکپی کارنامه ترم اول را با خود به همراه داشته باشند . همچنین لازم به ذکر است که محتواي مصاحبه و مواد آزمون ورود به پایه یازدهم هنرستان شامل دروس : طراحی، خلاقیت، هنرهای تجسمی، تاریخ هنر ایران، ادبيات، زبان، و عربي پايه دهم رشته تجربي می‌باشد.

نتایج مصاحبه ثبت نام مدارس رفاه چگونه منتشر می شود؟

چنانچه در مصاحبه شرکت ننماییم آیا بعدها امکان مجدد برای مصاحبه خواهیم داشت؟

برای پرداخت هزینه و ثبت نام مالی مدارس رفاه چه اقداماتی لازم است صورت پذیرد؟

آیا به هنگام ثبت نام غیر از آزمون ها و درس های مورد نظر نیاز به شرکت در آزمون های دیگری هم هست؟

ساعت کلاسی مدارس رفاه چه تفاوتی با سایر مدارس دیگر دارد؟

آیا مدارس رفاه برای ادامه تحصیل دانش آموزان شهریه دریافت می نمایند؟

 

جهت انجام و مشاوره ثبت نام مدارس رفاه و دریافت پاسخ سوالات مطرح شده می توانید با شماره های 9099075307 تماس از سراسر کشور و 9099075307 (تماس از استان تهران) پاسخگویی از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل تماس حاصل نمایید

 

 

مطالب مرتبط

شهریه مدارس شاهد 

ظرفیت مدارس نمونه دولتی

نتایج نمونه دولتی نهم 

ثبت نام آزمون ورودی مدارس فرهنگ

اسامی قبول شدگان مدارس تیزهوشان

ثبت نام مدارس رفاه

www.crf.ir

3/5 - (3 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

ثبت نام مدارس رفاه در چه سایتی صورت میپذیرد؟

ثبت نام در مدارس رفاه در سامانه www.crf.ir امکانپذیر است.

آیا ثبت نام مدارس رفاه فقط مختص پسران است؟

خیر، هر دو جنسیت پسر و دختر میتوانند در مدارس رفاه نام نویسی کنند.

مدارک لازم جهت مصاحبه مدارس رفاه چیست؟

دو قطعه عکس ۴*۳ رنگی با زمینه سفید که در سال جدید، اصل و فتوکپی شناسنامه و کارت ملی دانش آموز و پدر و مادر ، اصل یا فتوکپی کارنامه ترم اول

ثبت نام مدارس رفاه چه زمانی آغاز میشود؟

ثبت نام مدارس رفاه از اواسط اسفند ماه آغاز و تا اواسط فروردین ماه ادامه خواهد داشت.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • لیست مدارس آموزش از راه دور

    لیست مدارس آموزش از راه دور 1403 + زمان و شرایط + هزینه

    اطلاع از لیست مدارس آموزش از راه دور کمک می‌کند تا شما بتوانید از میان مدارسی که به صورت غیر حضوری فعالیت دارند؛ مدرسه‌ای که از نظر شما امکانات بهتری در اختیارتان قرار می‌دهد را انتخاب کنید. مدارس آموزش از...
  • شهریه مدارس نمونه دولتی

    شهریه مدارس نمونه دولتی 1403 + کلیه مقاطع | ایران تحصیل

    در میان مراکز آموزشی دولتی، مدارس نمونه دولتی از امتیاز و رتبه بسیار خوبی برخوردارند؛ به همین دلیل نیز بسیاری از دانش‌ آموزان برای ورود به این مدارس با شرکت در آزمون ورودی آن با یکدیگر رقابت می‌ کنند. یکی...
  • ثبت نام دبیرستان البرز

    ثبت نام دبیرستان البرز 1403 {شرایط جدید} + ورود mandegaralborz

    دانش‌آموزانی که تمایل به ادامه تحصیل و ثبت نام دبیرستان البرز در دوره  متوسطه دوم دبیرستان ماندگار البرز را دارند، می‌توانند در دوره زمانی مقرر با مشاهده شرایط ثبت نام دبیرستان البرز برای ثبت‌نام آزمون سال تحصیلی ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴...
  • سایت آموزش و پرورش ترمیم معدل

    سایت آموزش و پرورش ترمیم معدل + بخشنامه 1403

    سایت آموزش و پرورش ترمیم معدل به نشانی اینترنتی my.medu.ir برای انجام ثبت نام جهت ترمیم معدل و ایجاد سابقه تحصیلی ایجاد‌ شده‌ است. افرادی که تمایل دارند تا سوابق تحصیلی خود را ایجاد کرده و معدل خود را ترمیم...
تماس با مشاور