ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

نتایج نمونه دولتی نهم ۱۴۰۳-۱۴۰۴

نتایج نمونه دولتی نهم
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

آن دسته از دانش آموزانی که در نسبت به ثبت نام مدارس نمونه دولتی اقدام نموده اند، می توانند در زمان اعلام نتایج نمونه دولتی نهم  با استفاده از سامانه اعلام نتایج نمونه دولتی نهم به دهم اقدام به دریافت نتایج خود نمایند. در این مقاله از سایت ایران تحصیل قصد داریم تا در رابطه با نحوه دریافت نتایج نمونه دولتی نهم ، نتایج نمونه دولتی دهم ، مشاهده نتایج نمونه دولتی نهم به دهم بپردازیم.

 

نتایج نمونه دولتی نهم  چه زمانی اعلام می شود؟

چگونه می توانم به مشاهده نتایج نمونه دولتی نهم به دهم اقدام نمایم؟

مدارک مورد نیاز برای دریافت تایج نمونه دولتی دهم چیست؟

 

 

جهت مشاهده نتایج نمونه دولتی نهم  و سامانه اعلام نتایج نمونه دولتی نهم به دهم با مشاورین و متخصصین ایران تحصیل تماس حاصل نمایید.

9099075307 تماس از سراسر کشور و  9099075307 (تماس از استان تهران) پاسخگویی از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

 

 

دریافت نتایج نمونه دولتی نهم 

 

 آزمون نمونه دولتی تیزهوشان و نمونه دولتی در سال های اخیر به صورت همزمان با هم برگزار می گردد. نتایج نمونه دولتی نهم به صورت الکترونیک و اینترنتی در سامانه اعلام نتایج نمونه دولتی نهم به دهم قابل مشاهده خواهد بود. لذا آن دسته از داوطلبانی که مایل به ادامه تحصیل و پذیرش در این مدارس می باشند ، لازم است مطابق با زمان بندی اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی اقدام به دریافت نتایج نمایند.

یکی از تفاوت مدارس تیزهوشان و نمونه دولتی این است که ثبت نام هر یک از این مدارس به صورت جداگانه اما در یک زمان و با استفاده از یک سامانه صورت می پذیرد و همچنین کارنامه هر یک از این مدارس به صورت جداگانه منتشر می گردد که به وسیله این کارنامه داوطلبانی که موفق به کسب نمره و تراز لازم شده اند از وضعیت پذیرش و یا عدم پذیرش خود اطلاع یابند.

پس از ورود به سامانه اعلام نتایج نمونه دولتی نهم به دهم برای مشاهده نتایج نمونه دولتی نهم  لازم است اطلاعاتی همچون کد ملی و همچنین رمز عبور همگام را وارد نمایید. شایان ذکر است دریافت رمز عبور همگام تیزهوشان برای هر دو داوطلبان و متقاضیان شرکت کننده آزمون تیزهوشان و نمونه دولتی یکسان می باشد.

آن دسته از داوطلبانی که مایل به دریافت نتایج نمونه دولتی نهم  و منابع آزمون نمونه دولتی نهم می باشند اما رمز عبور همگام خود را فراموش نموده اند، می توانند با استفاده ار برقراری ارتباط با شماره های 9099075307 تماس از سراسر کشور و  9099075307 (تماس از استان تهران) پاسخگویی از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل اقدام به دریافت مجدد رمز عبور همگام نمایند.

 

 

 

 

نتایج نمونه دولتی نهم  به صورت الکترونیک و چند هفته پس از برگزاری آزمون تیزهوشان منتشر خواهد گردید.

 

 

 

 

سامانه اعلام نتایج نمونه دولتی نهم به دهم

 

سامانه اعلام نتایج نمونه دولتی نهم به دهم

سامانه اعلام نتایج نمونه دولتی نهم به دهم

 

جهت دریافت نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی ، دانش آموزان و داوطلبان عزیز لازم است ابتدا به سامانه اعلام نتایج نمونه دولتی نهم به دهم مراجعه نمایند. نتایج همانند مراحل ثبت نام در این مدارس به صورت الکترونیکی و با استفاده از وارد نمودن اطلاعات امکان پذیر خواهد بود. پس از مراجعه به آدرس azmoon.medu.ir می توانید رمز عبور را وارد نمایید و کلیه مراحل را مطابق با تصویر زیر ادامه دهید.

در ادامه این مطلب برای دریافت نتایج نمونه دولتی نهم و همچنین نوع مشاهده این نتایج به صورت تصویری به ارائه توضیح خواهیم پرداخت. لذا کلیه داوطلبان عزیز می توانند با توجه به راهنمای تصویری دریافت نتایج ، اقدام به مشاهده نتایج کارنامه خود نمایند. آن دسته از داوطلبانی که در این مرحله پذیرفته شده اند لازم است نسبت به ثبت نام حضوری در محل پذیرفته شده اقدام نمایند.

نکته مهمی که لازم است بدان اشاره نماییم این است که داوطلبان عزیز توجه داشته باشند که پذیرش در مدارس نمونه دولتی با توجه به تراز هر داوطلب و همچنین نمره و درصد های سایر داوطلبان تعیین خواهد گردید . لذا پذیرش شما در این آزمون ، تا حدود زیادی بستگی به نمره و درصدهای شما و همچنین تراز و رتبه رقیبانتان خواهد داشت.

 

 

برای برنامه ریزی قبولی در مدارس نمونه دولتی نهم کلیک کنید.

 

 

مشاهده نتایج نمونه دولتی نهم به دهم

 

برای مشاهده نتایج نمونه دولتی نهم به دهم لازم است به سامانه اعلام نتایج نمونه دولتی نهم به دهم مراجعه نمایید. همانطور که در تصویر ملاحظه می نمایید ، اطلاعاتی که در مراحل دریافت نتایج از شما خواسته می شود رمز عبور همگام و همچنین کد ملی می باشد.

 

مشاهده نتایج نمونه دولتی نهم به دهم

مشاهده نتایج نمونه دولتی نهم به دهم

پس از ورود به سامانه اعلام نتایج نمونه دولتی می توانید به سایت مورد نظر مراجعه نمایید. سپس بر روی ثبت نام استعداد درخشان و نمونه دولتی کلیک نمایید. پس از کلیک نمودن بر روی این گزینه شما به قسمت دیگری هدایت خواهید شد که در این قسمت لازم است همانطور که در تصویر ملاحظه می نمایید ، بر روی ثبت نام کلیک نمایید.

 

جهت اطلاع از درصدهای لازم برای قبولی در نمونه دولتی کلیک کنید.

 

مرحله دوم مشاهده نتایج نمونه دولتی نهم به دهم

مرحله دوم مشاهده نتایج نمونه دولتی نهم به دهم

 

داوطلبان عزیز توجه داشته باشند که گزینه ثبت نام که در این قسمت قرار داده شده است ، به معنا نخواهد بود که شما نیازمند ثبت نام خواهید بود. چنانچه ثبت نام شما با موفقیت صورت نگرفته باشد ، هرگز نمی توانستید در این آزمون شرکت نمایید. بنابراین در مرحله بعدی بر روی استعداد درخشان و نمونه دولتی کلیک نمایید.

 

مرحله سوم مرحله دوم مشاهده نتایج نمونه دولتی نهم به دهم

مرحله سوم مرحله دوم مشاهده نتایج نمونه دولتی نهم به دهم

 

 

برای اطلاع از راه قبولی در آزمون نمونه دولتی کلیک کنید.

 

بنابراین پس از عبور از این مراحل همانطور که در تصویر ملاحظه می نمایید ، می توانید وضعیت پذیرش در مدارس سمپاد و همچنین وضعیت پذیرش در مدارس نمونه دولتی را مشاده نمایید.

 

مرحله چهارم مرحله سوم مرحله دوم مشاهده نتایج نمونه دولتی نهم به دهم

مرحله چهارم مرحله سوم مرحله دوم مشاهده نتایج نمونه دولتی نهم به دهم

 

در تصویر زیر می توانید کارنامه داوطلبی را که پذیرفته نشده است را ملاحظه نمایید. کارنامه بعد از این مرحله متعاقبا اعلام خواهد گردید.همچنین امکان اعتراض نتایج آزمون نمونه دولتی نیز برای کلیه داوطلبان وجود خواهد داشت.

 

مرحله آخر مرحله سوم مرحله دوم مشاهده نتایج نمونه دولتی نهم به دهم

مرحله آخر مرحله سوم مرحله دوم مشاهده نتایج نمونه دولتی نهم به دهم

 

 

نتایج نمونه دولتی دهم

 

نتایج نمونه دولتی دهم برای کلیه دانش آموزانی که در آزمون این مدارس اقدام به ثبت نام نموده اند ، به صورت سراسری و همزمان در سراسر کشور قابل دریافت می باشد. آن دسته از داوطلبانی که مایل به دریافت این نتایج می باشند می توانند نسبت به دریافت نتایج اقدام نمایند. متقاضیانی که در این آزمون پذیرفته می شوند ، می توانند برای دریافت نتایج خود اقدام نمایند.

قبل از ورود به مدارس نمونه دولتی بهتر است در رابطه با اینکه مدارس نمونه دولتی چه مدارسی هستند؟ و معایب و مزایای این مدارس چیست؟ و همچنین آیا این مدارس می تواند پاسخگوی نیاز های شما باشند یا خیر، به کسب اطلاعات دقیق بپردازید و سپس، اقدام به ثبت نام در این مدارس نمایید. همچنین چنانچه نسبت به کارنامه خود اعتراضی دارید ، در صورت دارا بودن شرایط ثبت این اعتراض می توانید اعتراض خود را به ثبت برسانید.

برای دریافت نتایج نمونه دولتی نهم می توانید با شماره تماس های مشاورین و متخصصین ایران تحصیل تماس حاصل نمایید. مشاورین و متخصصین ایران تحصیل همه روزه و در هر ساعت از شبانه روز که مایل باشید ، آماده ارائه خدمات به شما عزیزان خواهند بود. کافی است با شماره های مندرج در سایت تماس حاصل نمایید تا علاوه بر دریافت نتایج، بتوانید به نحوه ثبت نام حضوری در این مدارس نیز آشنا گردید.

 

آیا بدون رمز عبور همگام می توان نسبت به اخذ کارنامه نمونه دولتی اقدام نمود؟

دارا بودن رمز عبور همگام برای کلیه داوطلبانی که مایل به ثبت نام مدارس تیزهوشان و نمونه دولتی می باشند امکان پذیر خواهد بود. لذا آن دسته از داوطلبانی که رمز عبور خود را فراموش نموده اند و یا اینکه دسترسی به رمز عبور ندارند، می توانند با استفاده از سامانه اعلام شده ، نسبت به دریافت رمز عبور اقدام نمایند.

 

آیا اعتراض به نتایج نمونه دولتی می تواند موثر واقع شود؟

احتمال خطا به هنگام انتشار کارنامه و محاسبه تراز و نمره داوطلبان بسیار پایین می باشد. اما چنانچه در این زمینه مشکلی به وجود آمده باشد و یا اینکه داوطلبان واقعا احساس می نمایند که تراز و درصدهای موجود در کارنامه مغایرت دارد ، می توانند نسبت به اعتراض اقدام نمایند. نکته مهمی که در این زمینه ذکر آن خالی از لطف نمی باشد این است که اعتراضات در صورتی بررسی خواهد شد که واجد شرایط تعیین شده باشند.

 

آیا می توان از مدرسه پذیرفته شده انتقالی گرفت؟

آیا پس از اعلام نتایج ، تکمیل ظرفیت پذیرش مدارس تیزهوشان اعلام می گردد؟

چگونه می توانم از کارنامه های پذیرفته شدگان و حداقل تراز آنان اطلاع یابم؟

تفاوت مدارس تیزهوشان و نمونه دولتی در چیست؟

آیا مدارس نمونه دولتی از دانش آموزان پذیرفته شده شهریه اخذ می نمایند؟

من تمامی اطلاعات خود را به صورت صحیح وارد نموده ام ، اما پیغام خطا در سایت ملاحظه می نمایم که اطلاعات وارد شده صحیح نمی باشد. چگونه می توانم کارنامه خود را دریافت نمایم؟

 

 

برای دریافت پاسخ سوالات مطرح شده و همچنین کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید با مشاورین و متخصصین ایران تحصیل با شماره های  9099075307 تماس از سراسر کشور و  9099075307 (تماس از استان تهران) پاسخگویی از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل تماس حاصل نمایید.

 

 

مطالب مرتبط : 

نتایج نمونه دولتی دهم

 

2/5 - (1 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

نحوه دریافت نتایج نمونه دولتی نهم در سایت چگونه است؟

داخل مقاله با تصویر بطور کامل شرح داده شده است.

آیا امکان اعتراض به نتایج نمونه دولتی وجود دارد؟

بله

رمز عبور را فراموش کرده ایم چیکار کنیم؟

می توانید با استفاده از سامانه اعلام شده ، نسبت به دریافت رمز عبور اقدام نمایید..

 

 

 

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

تماس با مشاور
(حتی در تعطیلات نوروز)