ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

ثبت نام جاماندگان دانشگاه علمی کاربردی 1403 + زمان مجدد | ایران تحصیل

ثبت نام جاماندگان دانشگاه علمی کاربردی
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

دانشگاه علمی کاربردی از جمله معتبر ترین دانشگاه های ایرانی است که به دلیل ارائه رشته هایی که دروس عملی بیشتری دارند و فرد را با محیط کار و نحوه انجام تخصصی کارها آشنا می کنند؛ محبوبیت بالایی به دست آورده اند. دانشگاه های علمی کاربردی برای افراد شاغل نیز فرصت تحصیل را فراهم کرده اند و اجازه تحصیل در آخر هفته ها را به آن ها می دهند. چنانچه در تاریخ مقرر شده نتوانستید نام نویسی کنید، اقدام در زمان ثبت نام جاماندگان دانشگاه علمی کاربردی مخصوص شماست.

این دانشگاه برای اینکه بتواند فرصت یادگیری را برای همه علاقمندان تحصیل فراهم کند، زمان ثبت نام خود را تمدید کرده و امکان نام نویسی را برای جاماندگان فراهم کرده است. در مقاله زیر از تاریخ و نحوه ثبت نام جاماندگان مطلع خواهید شد. در صورت داشتن سوال نیز می توانید با مشاوران مرکز ایران تحصیل به شماره 9099075307 (تنها از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد) تماس حاصل کنید.

زمان ثبت نام جاماندگان دانشگاه علمی کاربردی

دانشگاه علمی کاربردی در دو مقطع کاردانی و کارشناسی ناپیوسته اقدام به پذیرش دانشجو می کند. متقاضیان گرامی می توانند برای ثبت نام بدون کنکور برای هر یک از رشته های بدون کنکور این دانشگاه در ورودی های مهر ماه و بهمن ماه، به سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی اینترنتی sanjesh.org و یا سایت دانشگاه جامع علمی کاربردی به نشانی اینترنتی uast.ac.ir مراجعه کنند.

زمان ثبت نام جاماندگان دانشگاه جامع علمی کاربردی

علاوه بر زمان مشخص شده برای ثبت نام اولیه، مهلت دیگری هم برای ثبت نام جاماندگان دانشگاه علمی کاربردی در نظر گرفته می شود تا متقاضیان فرصت تحصیل و نام نویسی در این دانشگاه را به هر دلیلی از دست ندهند. در ادامه این بخش می توانید جداولی از زمان بندی ثبت نام اولیه و ثبت نام جاماندگان را برای این دانشگاه در هر دو ورودی و مقاطع ارائه شده، مشاهده کنید.

زمان ثبت نام جاماندگان دانشگاه علمی کاربردی 1403 – ورودی مهر ماه
مقطع زمان ثبت نام اولیه زمان ثبت نام جاماندگان
کاردانی هفتم الی سیزدهم شهریور ماه (تاریخ دقیق هنوز اعلام نشده است)
کارشناسی ناپیوسته  پنجم الی یازدهم شهریور ماه (تاریخ دقیق هنوز اعلام نشده است)

 

زمان ثبت نام جاماندگان دانشگاه علمی کاربردی 1403 – ورودی بهمن ماه
مقطع زمان ثبت نام اولیه زمان ثبت نام جاماندگان
کاردانی دی ماه (تاریخ دقیق هنوز اعلام نشده است) (تاریخ دقیق هنوز اعلام نشده است)
کارشناسی ناپیوسته دی ماه (تاریخ دقیق هنوز اعلام نشده است) (تاریخ دقیق هنوز اعلام نشده است)

 

برای اطلاع از فراخوان ثبت نام مدرس دانشگاه علمی کاربردی بر روی لینک مربوطه کلیک کنید.

 

جاماندگان دانشگاه علمی کاربردی چگونه ثبت نام کنند؟

با توجه به اینکه مهلت در نظر گرفته شده برای ثبت نام جاماندگان بسیار محدود و نهایتا دو روزه است، دیگر فرصت کافی ای برای مواجهه با خطا یا اشتباهی دیگر وجود ندارد. به همین دلیل هم تمامی جاماندگان باید از چگونگی ثبت نام در دانشگاه جامع علمی کاربردی در این مدت محدود اطلاع داشته باشند. برای جلوگیری از رخ دادن هرگونه خطا و یا مشکل در زمان ثبت نام، در ادامه راهنمای تصویری ارائه شده است. با ما همراه باشید.

راهنمای تصویری نحوه ثبت نام جاماندگان دانشگاه علمی کاربردی:

در ابتدا لازم است تا وارد سامانه سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی اینترنتی sanjesh.org شوید. (برای ورود مستقیم به این سایت بر روی لینک مربوطه کلیک کنید.) از میان گزینه هایی که به شما نشان داده می شود، بر روی گزینه «جامع علمی کاربردی» کلیک کنید.

مرحله اول ثبت نام جاماندگان دانشگاه جامع علمی کاربردی

در قسمت اطلاعیه های جامع علمی کاربردی عنوان های مختلفی وجود دارد. از میان این عناوین بر روی «ثبت‌ نام پذیرش دوره كاردانی فنی و دوره كاردانی حرفه‌ ای نظام آموزش مهارتی دانشگاه جامع علمی كاربردی سال تحصیلی 1403» کلیک کنید.

مرحله دوم ثبت نام جاماندگان دانشگاه جامع علمی کاربردی

مجددا بر روی لینک فعال «ثبت‌ نام پذیرش دوره كاردانی فنی و دوره كاردانی حرفه‌ ای نظام آموزش مهارتی دانشگاه جامع علمی كاربردی سال تحصیلی 1403» کلیک کنید.

مرحله سوم ثبت نام جاماندگان دانشگاه جامع علمی کاربردی

پیش از اینکه مراحل ثبت نام جاماندگان را تکمیل کنید، باید یک کارت اعتباری خریداری کنید. به همین منظور هم بر از منوی سمت راست صفحه بر روی لینک «خرید کارت» کلیک کنید.

مرحله چهارم ثبت نام جاماندگان دانشگاه جامع علمی کاربردی

در صفحه ای که به روی شما باز می شود، تیک مربوط به عبارت «سريال ثبت‌ نام پذيرش دوره كاردانی فنی و دوره كاردانی حرفه‌ ای نظام آموزش مهارتی دانشگاه جامع علمی كاربردی سال تحصيلی 1403» را فعال کنید و سپس بر روی گزینه «تایید و ادامه» کلیک کنید.

مرحله پنجم ثبت نام جاماندگان دانشگاه جامع علمی کاربردی

اطلاعات خواسته شده را در کادر های مشخص شده وارد کنید و سپس با انتخاب درگاه پرداخت و کلیک بر روی گزینه «تایید و ادامه»، وارد صفحه پرداخت شوید.

مرحله ششم ثبت نام جاماندگان دانشگاه جامع علمی کاربردی

اطلاعات کارت بانکی خود را وارد کنید و خرید کارت اعتباری را به اتمام برسانید.

مرحله هفتم ثبت نام جاماندگان دانشگاه جامع علمی کاربردی

سپس به صفحه ثبت نام بازگشته و بر روی «تایید و ادامه – گام بعدی» کلیک کنید.

مرحله هشتم ثبت نام جاماندگان دانشگاه جامع علمی کاربردی

بر روی «تایید می نمایم» کلیک کنید تا تیک آن فعال شود سپس شماره سریال کارت اعتباری ای که خریداری کرده اید را به همراه عبارت امنیتی وارد کنید و سپس «تایید» را انتخاب کنید.

مرحله نهم ثبت نام جاماندگان دانشگاه جامع علمی کاربردی

بدین ترتیب ثبت نام جاماندگان به اتمام خواهد رسید و یک شماره پرونده 6 رقمی و یک کد پیگیری ثبت نام 16 رقمی به متقاضیان داده می شود تا بتوانند برای پیگیری ثبت نام خود از آن ها استفاده کنند. 

کاربران گرامی توجه داشته باشید که چنانچه در مهلت تمدید ثبت نام برای جاماندگان با مشکلی رو به رو شدید که ادامه ثبت نام را برایتان غیر ممکن کرده است، می توانید با کارشناسان متخصص ایران تحصیل به شماره 9099075307 (تنها از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد) تماس بگیرید. ما همه روزه از ساعت 8 صبح الی 12 شب پاسخگوی سوالات شما خواهیم بود.

 

برای اطلاع از شرایط و نحوه ثبت نام در تکمیل ظرفیت دانشگاه علمی کاربردی کاردانی و کارشناسی سال جاری بر روی لینک مربوطه کلیک کنید.

 

اخبار پیرامون دانشگاه علمی کاربردی

دبیر اجرایی خانه کارگر اردبیل پذیرش دانشجو در 21 کد رشته را در این مرکز علمی کاربردی اعلام کرد:

مرتضی مقدم اظهار کرد‌: مرکز آموزش علمی کاربردی خانه کارگر اردبیل پذیرای متقاضیان تحصیل در مقطع کارشناسی حسابداری مهندسی، فناوری آسانسور و پله برقی، فناوری اطلاعات و مهندسی مکانیک خودرو و در مقطع کاردانی رشته‌ های حسابداری، فناوری اطلاعات، مکانیک، هتلداری، تعمیر موبایل و کنترل کیفیت مواد غذایی است.

مقدم اعلام کرد که رشته‌ های تعمیر موبایل و کنترل کیفیت مواد غذایی برای اولین بار در استان ارائه شده است. وی درخصوص مزایای تحصیل در این مرکز علمی کاربردی گفت: علاقمندان می‌ توانند برای ادامه تحصیل بدون کنکور، پرداخت شهریه به صورت اقساطی، دریافت وام‌ های ویژه و همچنین تخفیف شهریه در این مراکز اقدام کنند.

دبیر اجرایی خانه کارگر اردبیل بیان کرد: ثبت نام مقطع کارشناسی ناپیوسته از 5 ام الی 11 ام شهریور ماه و کاردانی از 7 ام الی 13 ام شهریور ماه آغاز خواهد شد. متقاضیان گرامی با تهیه مدارکی چون: کپی تمام صفحات شناسنامه، کپی کارت ملی، کپی آخرین مدرک تحصیلی، می توانند به سایت دانشگاه جامع علمی کاربردی و یا پایگاه سازمان سنجش آموزش کشور مراجعه کرده و ثبت نام خود را نهایی کنند.

برای اطلاع از زمان ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی روی لینک کلیک کنید.

خلاصه مطلب

اگر متقاضی تحصیل در دانشگاه جامع علمی کاربردی هستید، آخرین فرصت نام نویسی شما اقدام در زمان ثبت نام جاماندگان دانشگاه علمی کاربردی خواهد بود. از آن جایی که ثبت نام این دانشگاه در دو مقطع کاردانی و کارشناسی ناپیوسته صورت می گیرد، زمان تمدید مهلت برای هر یک از این مقاطع نیز برای ورودی های مهر ماه و بهمن ماه به صورت جداگانه اعلام خواهد شد. با مراجعه به مقاله فوق می توانید از زمان تمدید مهلت ثبت نام جاماندگان دانشگاه علمی کاربردی مطلع شوید.

برای راهنمایی هر چه بیشتر شما متقاضیان گرامی نحوه ثبت نام دانشگاه جامع علمی کاربردی را برای جاماندگان گرامی به صورت تصویری شرح دادیم. با این حال چنانچه در رابطه با مراحل ثبت نام سوالی داشتید و یا در خصوص نام نویسی در رشته های مختلف این دانشگاه نیاز به مشاوره داشتید، تنها کافیست با شماره 9099075307 (تنها از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد) تماس حاصل کنید. همچنین با نوشتن سوالات خود در قسمت دیدگاه نیز می توانید با کارشناسان مجرب مرکز ایران تحصیل ارتباط برقرار کنید.

 

برای دانلود پی دی اف کامل ثبت نام جاماندگان دانشگاه علمی کاربردی بر روی لینک مربوطه کلیک کنید.

 

به این پست امتیاز دهید
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

زمان ثبت نام اولیه دانشگاه جامع علمی کاربردی سال 1403 چه زمانی می باشد؟

براساس آخرین اطلاعیه دانشگاه علمی کاربردی متقاضیان مقطع کارشناسی ناپیوسته می توانند از تاریخ 5 الی 11 شهریور و متقاضیان مقطع کاردانی از 7 الی 13 شهریور ماه برای ثبت نهایی نام نویسی خود اقدام کنند. 

مهلت ثبت نام جاماندگان دانشگاه علمی کاربردی چه تاریخی است؟

پس از اتمام مهلت نام نویسی اولیه، فرصت مجددی برای افراد جامانده از نام نویسی در هر دو مقطع داده می شود. متاسفانه در حال حاضر تاریخ دقیق ثبت نام جاماندگان این دانشگاه اعلام نشده است.

در مهلت مجدد ثبت نام اینترنتی دانشگاه علمی کاربردی چه کارهایی می توان انجام داد؟

متقاضیان جامانده از ثبت نام علاوه بر اینکه می توانند برای نام نویسی خود در این دانشگاه اقدام کنند، بلکه می توانند جهت اصلاح و یا ویرایش اطلاعات درج شده در فرم ثبت نام قبلی خود اقدام کنند. 

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • شرایط ورود به دانشگاه علمی کاربردی بدون کنکور

    شرایط ثبت نام علمی کاربردی بدون کنکور ۱۴۰۳ + رشته ها و شهریه

    شرایط ورود به دانشگاه علمی کاربردی بدون کنکور برای داوطلبان به چه صورتی است؟ شرایط پذیرش بدون کنکور علم کاربردی در مقاطع مختلف و در دوره‌های مهر و بهمن دارای شرایط عمومی و اختصاصی می شود. شرایط عمومی برای ورود به...
  • زمان ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی مهر

    زمان ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی مهر ۱۴۰۳ + مهلت اینترنتی

    زمان ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی سال تحصیلی ۱۴۰۳ برای تمامی داوطلبان و متقاضیان به منظور پذیرش در ترم مهر ماه، از اواخر تیر در مرحله پیش ثبت نام آغاز می‌گردد. لذا متقاضیان پذیرش ترم مهر به منظور تکمیل پیش...
  • رشته شیمی بدون کنکور

    شرایط رشته شیمی بدون کنکور ۱۴۰۳ + دانشگاه ها

    رشته شیمی بدون کنکور، در طی چند سال گذشته امکان ادامه تحصیل در رشته شیمی بدون کنکور فراهم شده است در نتیجه داوطلبان و علاقمندان به رشته شیمی می توانند به تحصیل در این رشته، بدون آزمون بپردازند. بسیاری از...
  • کد وضعیت نظام وظیفه علمی کاربردی چیست؟ 

    کد وضعیت نظام وظیفه علمی کاربردی چیست؟

    آیا می دانید کد وضعیت نظام وظیفه علمی کاربردی چیست؟ و از کجا باید آن را دریافت نمود؟ تمامی داوطلبان آقا که قصد نام نویسی و انتخاب رشته در ورودی مهرماه و بهمن ماه دانشگاه علمی کاربردی را دارند، بایستی...
تماس با مشاور