ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

آغاز ثبت نام تکمیل ظرفیت پردیس بین الملل دانشگاه آزاد بهمن 1403

ثبت نام تکمیل ظرفیت پردیس بین الملل دانشگاه آزاد
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

ثبت نام تکمیل ظرفیت پردیس بین الملل دانشگاه آزاد بهمن 1403 آغاز شد. داوطلبانی که تمایل دارند بدون شرکت در کنکور سراسری و بر اساس سوابق تحصیلی خود وارد دانشگاه آزاد شوند، می‌توانند برای مقاطع تحصیلی کارشناسی و کاردانی (پیوسته و ناپیوسته) ثبت نام کنند. مراحل ثبت نام در زمان مقرر از طریق سایت مرکز سنجش، پذیرش و امور فارغ التحصیلی دانشگاه آزاد به آدرس azmoon.org انجام می‌شود.

متقاضیان برای نام نویسی باید تاریخ تکمیل ظرفیت پردیس بین الملل آزاد و فرایند انتخاب رشته را بررسی کنند. برای اطلاع از جزئیات و شرایط پذیرش در رشته های تکمیل ظرفیت پردیس آزاد بهمن، می توانید دفترچه راهنمای ثبت نام را مطالعه کنید و در صورت داشتن هرگونه سوال یا ابهام در ارتباط با ثبت نام آزمون اختصاصی پردیس دانشگاه آزاد با همکاران ما در آکادمی ایران تحصیل در ارتباط باشید.

زمان ثبت نام تکمیل ظرفیت پردیس بین الملل دانشگاه آزاد 1403

ثبت نام تکمیل ظرفیت پردیس بین الملل دانشگاه آزاد برای سال 1403، دو بار در سال و در نوبت مهر و بهمن ماه برگزار می شود و داوطلبان می توانند مراحل نام نویسی را در تاریخ تکمیل ظرفیت پردیس بین الملل آزاد از طریق سایت مرکز سنجش و پذیرش به نشانی azmoon.org انجام دهند.

متقاضیان برای اطلاع از تاریخ تکمیل ظرفیت پردیس بین الملل آزاد و انتخاب رشته، باید پیگیر اطلاعیه‌های منتشر شده در سایت مذکور باشند و در زمان مقرر اقدامات لازم را انجام دهند. زمان ثبت نام برای نوبت مهر ماه از اواخر مرداد تا نیمه اول شهریور می‌باشد.

داوطلبان باید پس از دریافت دفترچه راهنمای مربوط به مقطع مورد نظر، طبق دستورالعمل‌های آن عمل کرده و برای ثبت نام به صورت آنلاین اقدام کنند.

زمان ثبت نام تکمیل ظرفیت پردیس بین الملل دانشگاه آزاد

زمان ثبت نام آزمون اختصاصی پردیس دانشگاه آزاد برای نوبت بهمن ماه نیز معمولا اوایل بهمن ماه انجام می شود. ثبت نام و انتخاب رشته تکمیل ظرفیت پذیرش واحد پردیس بین الملل دانشگاه آزاد براساس سوابق تحصیلی (بهمن ماه) در مقطع کاردانی پیوسته دانشگاه آزاد اسلامی، از سه شنبه 10 بهمن ماه  شروع شد  و تا  14 بهمن ماه ادامه داشت.

زمان ثبت نام آزمون اختصاصی پردیس دانشگاه آزاد مقاطع کارشناسی پیوسته و ناپیوسته که به صورت مصاحبه برگزار می شود، هنوز اعلام نشده است. به محض انتشار اعلامیه این مقاله به روزرسانی خواهد شد.

نحوه ثبت نام تکمیل ظرفیت پردیس بین الملل دانشگاه آزاد 1403

داوطلبان برای ثبت نام تکمیل ظرفیت پردیس بین الملل دانشگاه آزاد 1403 باید دفترچه راهنما را مطالعه کرده و اطلاعات مربوط به شرایط و مدارک مورد نیاز را کسب کنند. سپس باید جهت تکمیل مراحل نام نویسی، به سایت مرکز سنجش، پذیرش و امور فارغ التحصیلی دانشگاه آزاد مراجعه کنند. در ادامه راهنمای تصویری ثبت نام را ارائه کرده ایم.

✅ با ورود به سایت  azmoon.org، بخش “ثبت نام و انتخاب رشته دوره بدون آزمون مقطع کارشناسی/کاردانی (ناپیوسته وپیوسته) صرفا بر اساس سوابق تحصیلی 1403” را انتخاب کنید.

گام اول ثبت نام تکمیل ظرفیت پردیس بین الملل دانشگاه آزاد

✅ سپس گزینه“خرید کارت” را انتخاب کنید.

گام دوم ثبت نام تکمیل ظرفیت پردیس بین الملل دانشگاه آزاد

✅ سپس مقطع مورد نظر خود را انتخاب کنید و به مراحل بعدی بروید.

گام سوم ثبت نام تکمیل ظرفیت پردیس بین الملل دانشگاه آزاد

✅ در مراحل بعدی، اطلاعات شخصی خود را وارد کرده و در صورت تایید، اطلاعات کارت بانکی را نیز وارد کنید.

گام چهارم ثبت نام تکمیل ظرفیت پردیس بین الملل دانشگاه آزاد

✅ در پایان تکمیل مراحل ثبت نام و انتخاب رشته، کد رهگیری را دریافت کنید.

شرایط ثبت نام تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد واحد پردیس بین الملل 1403

در دفترچه راهنمای ثبت نام تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد 1403، شرایط عمومی و اختصاصی ثبت نام ارائه شده که در ادامه به این موارد اشاره خواهیم کرد.

شرایط عمومی

شرایط عمومی شامل الزاماتی است که برای همه متقاضیان تحصیل در دانشگاه آزاد باید فراهم باشد و برخی از این شروط عبارتند از:

✅ معتقد بودن و التزام عملی به دین اسلام یا یکی از دین‌هایی که در قانون اساسی کشور ایران ذکر شده است.

✅ عدم داشتن دشمنی با نظام جمهوری اسلامی ایران

✅ عدم اعتیاد به مواد مخدر

✅ داشتن توانایی جسمی لازم برای انجام امورات مربوط به رشته انتخابی

✅ عدم داشتن فساد اخلاقی

✅ عدم داشتن ممنوعیت‌های قانونی یا مقرراتی برای تحصیل

✅ داشتن کارت پایان خدمت یا برگه معافیت تحصیلی برای آقایان

شرایط اختصاصی

شرایط اختصاصی برای ثبت نام در هر یک از مقاطع تحصیلی به شرح زیر است:

✅ شرایط ثبت نام مقطع کاردانی پیوسته

در دوره کاردانی پیوسته، داشتن مدرک دوره متوسطه نظام جدید 3-3-6 یا دیپلم فنی و حرفه‌ای دوره چهار ساله یا فارغ‌التحصیلی در یکی از رشته‌ها تا 31 شهریور ماه 1403 الزامی است.

افراد با دیپلم نظام قدیم می‌توانند تنها در رشته‌های مرتبط با دیپلمشان ثبت‌نام کنند و برای رشته تربیت بدنی این الزام وجود ندارد.

✅ شرایط ثبت نام مقطع کاردانی ناپیوسته

در دوره کاردانی ناپیوسته، دارندگان مدرک دوره متوسطه نظام جدید 3-3-6 یا گواهی‌نامه دوره پیش‌دانشگاهی می‌توانند ثبت‌نام کنند.

دارندگان دیپلم نظام قدیم هنرستان تنها در صورت داشتن مدرک پیش‌دانشگاهی یا کاردانی می‌توانند برای نام نویسی اقدام کنند.

در دوره کاردانی ناپیوسته، داشتن مدرک دوره متوسطه نظام جدید 3-3-6 یا گواهی‌نامه دوره پیش‌دانشگاهی (نظام سالی/واحدی یا ترمی/واحدی که تا تاریخ 31 شهریور ماه 1403 اخذ گردد) امکان ثبت‌نام در این مقطع فراهم می باشد.

افرادی که دیپلم فنی و حرفه‌ای یا کاردانش نظام قدیم هنرستان را دارند، اما مدرک پیش‌دانشگاهی یا کاردانی را اخذ نکرده‌اند، قادر به ثبت‌نام در این دوره نمی‌باشند.

افرادی که فارغ التحصیل دوره‌های کاردانی در گروه‌های پزشکی هستند، در صورت اتمام طرح تعهد خدمت خود می‌توانند در این دوره ثبت‌نام کنند.

داوطلبانی که مدرک کاردانی پیوسته یا ناپیوسته دارند، در صورتی که مشکل نظام وظیفه نداشته باشند، می‌توانند در این دوره ثبت‌نام کنند.

همچنین، افرادی که در رشته‌های هنرهای نمایشی مانند بازیگری و کارگردانی علاقه‌مند به تحصیل هستند، می‌توانند با رعایت شرایط سلامتی و عدم وجود بیماری‌های قلبی و تنفسی و همچنین معلولیت حاد در این رشته‌ها نام نویسی نمایند.

شرایط ثبت نام تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد واحد پردیس بین الملل

✅ ثبت نام دوره کارشناسی پیوسته

متقاضیان برای ثبت‌ نام کاردانی به کارشناسی دانشگاه آزاد بدون کنکور باید شرایط ویژه ای داشته باشند. در دوره کارشناسی پیوسته، داوطلبان باید مدرک دیپلم و پیش‌دانشگاهی نظام قدیم متوسطه یا مدرک دیپلم نظام جدید (3-3-6) را داشته باشند تا بتوانند در این دوره ثبت‌نام کنند.

افرادی که دیپلم رشته‌های فنی و حرفه‌ای و یا کاردانش نظام قدیم را دارند، امکان ثبت‌نام در این دوره را ندارند.

دانشجویانی که انصراف داده یا اخراج شده‌اند، در صورتی که مشکل نظام وظیفه نداشته باشند، می‌توانند در این دوره ثبت‌نام کنند.

دارندگان مدرک کاردانی در گروه پزشکی، اگر طرح تعهد خدمت خود را به اتمام رسانده باشند، می‌توانند برای ثبت نام تکمیل ظرفیت پردیس بین الملل دانشگاه آزاد اقدام کنند. این افراد باید در زمان ثبت‌نام حضوری، مدرک پایان طرح خود را به دانشگاه ارائه دهند.

متقاضیانی که دارای شرایط جسمانی و بینایی مناسب هستند، می توانند رشته‌های مهندسی دریا و دریانوردی را انتخاب کنند.

مدارک حوزوی معادل دیپلم مورد تایید است، اما رعایت دو شرط عدم مشکل نظام وظیفه و عدم ادامه تحصیل همزمان در حوزه الزامی است.

✅ شرایط ثبت نام دوره کارشناسی ناپیوسته

در دوره کارشناسی ناپیوسته، برای ثبت‌نام داوطلبان باید دارای مدرک کاردانی در یکی از رشته‌های مورد تایید وزارت علوم، وزارت بهداشت، دانشگاه آزاد و یا مراکز ضمن خدمت آموزش و پرورش باشند.

دارندگان مدرک کاردانی پیوسته یا ناپیوسته و همچنین کاردانی دانشگاه جامع علمی کاربردی که مورد تایید وزارت علوم قرار گرفته‌اند، اجازه ثبت‌نام دارند.

دانشجویانی که انصراف داده و مدرک کاردانی دارند، می‌توانند مراحل ثبت نام را انجام دهند، اما دانشجویان مرد نباید مشکل نظام وظیفه داشته باشند. این افراد باید دروس جبرانی مربوطه را با توجه به تصمیم معاونت آموزشی دانشگاه اخذ و پاس کنند.

افرادی که مدرک رشته‌های گروه پزشکی مقطع کاردانی را دارند و طرح تعهد خدمت خود را به پایان رسانده‌اند، می‌توانند برای ثبت نام تکمیل ظرفیت پردیس بین الملل دانشگاه آزاد اقدام کنند. این افراد باید در زمان ثبت‌نام حضوری، مدرک تحصیلی خود را ارائه دهند.

دانشجویان متقاضی ادامه تحصیل در رشته‌ های بدون کنکور دانشگاه آزاد می‌توانند مدرک خود را در صورتی که معدل کل آن‌ها حداقل ۱۲ باشد، دریافت کنند.

مدارک مورد نیاز برای ثبت نام آزمون اختصاصی پردیس دانشگاه آزاد 1403

پس از اعلام تاریخ تکمیل ظرفیت پردیس بین الملل آزاد، داوطلبان باید به موارد زیر توجه کنند و مدارک لازم را آماده کنند:

✅ اصل و کپی شناسنامه و کارت ملی داوطلب

ارائه اصل مدرک دیپلم (در صورت عدم داشتن دیپلم، باید گواهی پایان دوره پیش دانشگاهی را ارائه دهید)

✅ ارائه مدارک گواهی معافیت تحصیلی برای آقایان

✅ تکمیل فرم‌های دفترچه ثبت‌نام بدون کنکور و درج اطلاعات خواسته شده

✅ داشتن ریز نمرات و تاییدیه تحصیلی

✅ در زمان ثبت‌نام داوطلبان باید فایل عکس پرسنلی خود را نیز در سایت دانشگاه بارگذاری کنند.

مدارک مورد نیاز برای ثبت نام آزمون اختصاصی پردیس دانشگاه آزاد

شهریه پردیس بین الملل دانشگاه آزاد 1403

در دانشگاه آزاد واحد پردیس بین الملل، شهریه به دو بخش ثابت و متغیر تقسیم می‌شود. شهریه ثابت بر اساس نیمسال ورود دانشجو به دانشگاه تعیین می‌شود و تا اتمام تحصیل تغییر نمی‌کند.

شهریه متغیر ممکن است بر اساس عوامل مختلفی مانند تعداد واحدهای تدریس شده در هر نیمسال یا خدمات ارائه شده توسط دانشگاه متغیر باشد و ممکن است در هر نیمسال متفاوت باشد.

اطلاعات دقیق در مورد مبلغ شهریه ثابت و متغیر به تاریخ ورود دانشجو و شرایط مختلف دانشگاه بستگی دارد و می‌تواند در دفترچه‌های راهنمای دانشگاه آزاد واحد پردیس بین الملل 1403 منتشر شده باشد. بهتر است داوطلبان قبل از ثبت‌نام با دفتر مربوطه تماس بگیرند یا وب‌سایت رسمی دانشگاه را مشاهده کنند تا اطلاعات دقیقتری را دریافت نمایند.

لیست رشته های تکمیل ظرفیت پردیس آزاد بهمن 1403

اطلاع از لیست رشته های تکمیل ظرفیت پردیس آزاد بهمن بسیار اهمیت دارد. در نیمسال مهر ماه 1403، دانشگاه آزاد واحد پردیس بین الملل هیچ رشته‌ای را برای پذیرش بدون کنکور ارائه نداده است. اما ممکن است در نیمسال دوم یعنی نوبت بهمن ماه، این دانشگاه رشته‌هایی را برای جذب دانشجویان به صورت بدون کنکور ارائه کند.

توجه داشته باشید که لیست رشته های تکمیل ظرفیت پردیس آزاد بهمن ممکن است متغیر باشد، اما به طور کلی تفاوت چندانی بین رشته‌های نیمسال مهر و نوبت بهمن ماه وجود ندارد. بهتر است در صورت تمایل به ثبت‌نام، قبل از اقدام به ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد، دفترچه راهنما را به دقت مطالعه کرده و همچنین به وب‌سایت رسمی دانشگاه مراجعه نمایید تا اطلاعات دقیقتری را نسبت به رشته های تکمیل ظرفیت پردیس آزاد بهمن 1403 دریافت کنید.

دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد واحد پردیس بین الملل 1403

داوطلبانی که قصد تحصیل در رشته‌های تکمیل ظرفیت واحد پردیس بین الملل دانشگاه آزاد را دارند، دسترسی به دفترچه ثبت نام بسیار حائز اهمیت است. این دفترچه شامل شرایط و آیین‌نامه‌های ثبت نام، لیست رشته‌ها، مدارک مورد نیاز، تاریخ تکمیل ظرفیت پردیس بین الملل آزاد و سایر اطلاعات مرتبط می‌باشد.

داوطلبان می‌توانند این دفترچه را از طریق وب‌سایت رسمی دانشگاه آزاد به نشانی azmoon.org در دسترس داشته باشند و به طور کامل شرایط و مراحل ثبت نام را بررسی کنند.

برای دانلود دفترچه ثبت نام تکمیل ظرفیت پردیس بین الملل دانشگاه آزاد کلیک کنید.

خلاصه مطالب ثبت نام تکمیل ظرفیت پردیس بین الملل دانشگاه آزاد

ثبت نام تکمیل ظرفیت پردیس بین الملل دانشگاه آزاد آغاز شد. داوطلبان مقطع کاردانی می توانند با بررسی شرایط عمومی و اختصاصی مراحل ثبت نام خود را انجام دهند. با توجه به اهمیت فرصت تحصیل بدون کنکور در واحد پردیس آزاد، داوطلبان باید اطلاعات لازم را در ارتباط با زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد کسب کرده و مدارک مورد نیاز را آماده کنند.

در این مقاله اطلاعات کامل را در ارتباط با تاریخ تکمیل ظرفیت پردیس بین الملل آزاد ارائه کردیم. شما داوطلبان گرامی می توانید در صورت داشتن هرگونه سوال در ارتباط با شرایط نام نویسی و نحوه دریافت دفترچه، با کارشناسان ما در ایران تحصیل در تماس باشید تا شما را به طور دقیق راهنمایی کنند.

برای دانلود پی دی اف مقاله کلیک کنید.

به این پست امتیاز دهید
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

زمان ثبت نام تکمیل ظرفیت پردیس بین الملل دانشگاه آزاد بهمن 1403 چه تاریخی است؟

ثبت نام تکمیل ظرفیت پردیس بین الملل دانشگاه آزاد نوبت بهمن ماه در مقطع کاردانی پیوسته دانشگاه آزاد اسلامی، از 10 بهمن ماه  آغاز شد و تا 14 بهمن ادامه داشت.

برای ثبت نام تکمیل ظرفیت پردیس بین الملل دانشگاه آزاد 1403 از طریق چه سایتی باید اقدام کرد؟

جهت ثبت نام تکمیل ظرفیت پردیس بین الملل دانشگاه آزاد، داوطلبان باید از طریق سامانه azmoon.org اقدام کنند.

آیا رشته های تکمیل ظرفیت پردیس بین الملل دانشگاه آزاد نوبت مهر با نوبت بهمن تفاوت دارد؟

خیر. رشته هایی که در نیمسال دوم ارائه می شود، فرقی با رشته های نوبت مهر ماه ندارد.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • مزایای دوره MBA در غلبه بر چالش‌های مدیریتی سازمان

    مزایای دوره MBA در غلبه بر چالش‌های مدیریتی سازمان

    پیچیدگی روزافزون محیط کسب‌وکار همواره چالش‌های جدیدی را برای مدیران و سازمان‌ها به ارمغان می‌آورد. در چنین شرایطی داشتن توانمندی لازم برای مدیریت بهتر و مواجهه با بحران‌های احتمالی از اهمیت بالایی برخوردار است. دوره به‌عنوان یکی از معتبرترین دوره‌های...
  • مصاحبه دکتری دانشگاه بین الملل امام خمینی قزوین

    مصاحبه دکتری دانشگاه بین‌المللی امام خمینی قزوین 1403

    مصاحبه دکتری دانشگاه بین‌المللی امام خمینی قزوین بعد از اعلام نتایج آزمون دکتری سراسری سال 1403 اگر داوطلبی نام خود را در لیست قبول شدگان ببیند، یعنی مرحله انتخاب رشته را پشت سر گذاشته است. حال بعضی از داوطلبان در...
  • دانشگاه رشته های بورسیه علوم تجربی+شرایط و زمان ثبت نام

    دانشگاه رشته های بورسیه علوم تجربی از محبوب‌ترین و پرتقاضا‌ترین رشته‌های تحصیلی بوده و به همین دلیل در چند سال گذشته شاهد اشباع شدن ظرفیت‌های دانشگاه‌های بورسیه علوم تجربی شده ایم. یکی از راه‌هایی که دانشجویان می‌توانند یک شغل تضمین...
  • اخذ گواهی صلاحیت حرفه ای از دانشگاه علمی کاربردی

    اخذ گواهی صلاحیت حرفه ای از دانشگاه علمی کاربردی | شرایط جدید

    شرایط اخذ گواهی صلاحیت حرفه ای از دانشگاه علمی کاربردی اعلام شد. در دوره‌های صلاحیت حرفه ای که توسط دانشگاه علمی کاربردی و با همکاری سازمان امور اداری و استخدامی کشور برگزار می‌شود، پذیرفته‌شدگان این دوره امکان بهبود مهارت‌ها و...
تماس با مشاور