ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

استعداد درخشان ارشد آزاد 1402 + دانلود دفترچه | ایران تحصیل

استعداد درخشان ارشد آزاد
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

دانشگاه آزاد در هر سال به صورت بدون کنکور و با استفاده از سوابق تحصیلی در دو نیمسال دانشجو پذیرش می نماید. به اطلاع می رسانیم کلیه افراد متقاضی ثبت نام ارشد آزاد با سوابق تحصیلی که جزء نفرات برتر دانشگاه هستند نیز می توانند از ‌طرح ثبت نام استعداد درخشان ارشد آزاد استفاده کنند.
در این طرح متقاضیان رشته های پزشکی و غیرپزشکی می‌ توانند با مراجعه به سامانه ثبت نام الکترونیکی مرکز سنجش، پذیرش و فارغ التحصیلی دانشگاه آزاد، دفترچه راهنما را مطالعه کرده و پس از خرید کارت اعتباری ثبت نام خود را انجام دهند و سپس انتخاب رشته نمایند.
گفتنی است زمان ثبت نام استعداد درخشان ارشد دانشگاه آزاد ۱۴ لغایت ۲۵ تیرماه می باشد و معمولاً این مدت تا اوایل مرداد ماه تمدید می گردد.
داوطلبان گرامی باید توجه داشته باشند قبل از هر گونه اقدام برای انجام ثبت نام در دوره ارشد بدون آزمون استعداد درخشان دانشگاه آزاد باید با شرایط اعلام شده برای ثبت نام و ورود به این دوره آشنایی پیدا کنند در غیر این صورت امکان ثبت نام و نام نویسی به صورت صحیح وجود نخواهد داشت، به شما توصیه می کنیم تا با برقراری ارتباط با شماره ۹۰۹۹۰۷۵۳۰۷ از شرایط ثبت نام اطلاع کامل کسب کرده و بعد به کمک مشاورین ایران تحصیل نام نویسی خود را انجام دهید. 

نحوه ثبت نام استعداد درخشان ارشد دانشگاه آزاد

در رابطه با نحوه ثبت نام ارشد بدون کنکور درخشان دانشگاه آزاد اسلامی باید خدمت شما دوستان و همراهان عزیز سایت ایران تحصیل عرض کنیم که این ثبت نام به صورت اینترنتی و با ورود به سامانه اعلام شده در این رابطه انجام می شود.

به این صورت که هر فرد الزاماً باید وارد سامانه ای به آدرس اینترنتی azmoon.org شده و تمامی مراحل ثبت نام از جمله بارگذاری مدارک درخواستی را در آن جا طی کند.

نکنه مهم اینکه دقت در زمان درج موارد خواسته شده برای ثبت نام از اهمیت بالایی برخوردار بوده و الزاماً باید توجه ویژه ای به این مسئله داشته باشید تا خدایی نکرده مشکلی برای شما ایجاد نشود. 

 

  📢 اطلاعیه 📢

با توجه به مهم بودن وارد کردن دقیق اطلاعات و انجام درست ثبت نام پیشنهاد می کنیم این کار را به عهده مشاوران ایران تحصیل بگذارید.

 راهنمای تصویری نحوه ثبت نام استعداد درخشان ارشد دانشگاه آزاد

نحوه ثبت نام استعداد درخشان دانشگاه آزاد

ثبت نام استعداد درخشان ارشد دانشگاه آزاد از طریق سایت این دانشگاه انجام می شود. برای این کار متقاضیان باید به سایت سنجش، پذیرش و امور فارغ التحصیلی دانشگاه آزاد مراجعه کرده و پس از آن وارد لینک”  ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد استعداد درخشان ۱۴۰۲” شوند.

سایت سنجش، پذیرش و امور فارغ التحصیلی دانشگاه آزاد

در مرحله بعد نیز باید بر قسمت “خرید کارت اعتباری” کلیک شود.

خرید کارت اعتباریپس از انجام مراحل فوق باید بر روی گزینه “ادامه” کلیک کنید.

ثبت نام استعداد درخشان ارشد دانشگاه آزاد

حال در این قسمت باید اطلاعات خواسته شده وارد شوند و سپس “ثبت اطلاعات و نهایی نمودن خرید” انتخاب نمایید.

ثبت اطلاعات و نهایی نمودن خرید

در مرحله بعدی نیز باید اطلاعات تایید گردند و پس از آن در صورت مورد تایید بودن اطلاعات، بر گزینه “بلی” کلیک شود.

تایید اطلاعات ثبت نام ارشد استعداد درخشان

در این مرحله مبلغ ۱۶۰۰۰ تومان باید به صورت اینترنتی پرداخت شود. البته این مبلغ مربوط به سال ۱۴۰۲ است و برای سال آینده ممکن است اندکی افزایش داشته باشد.

پرداخت هزینه ثبت نام استعداد درخشان کارشناسی ارشد
حال باید گزینه “ثبت نام” را انتخاب کرد.

ورود به سیستم ثبت نام استعدادهای درخشان ارشد

سپس با وارد کردن اطلاعات خواسته شده مثل شماره کارت اعتباری خریداری شده از لینک ورود به ثبت نام می توان وارد سیستم شد و عکس پرسنلی و ریز نمرات مقطع کارشناسی را بارگذاری کرد.

ثبت نام استعداد درخشان ارشد دانشگاه آزاد

لازم به ذکر است انتخاب استان واحد دانشگاهی و ثبت کد رشته محل انتخابی نیز مرحله آخر می باشد.

 

👈🏻 برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد کلیک کنید. 👉🏻

شرایط ثبت نام استعداد درخشان ارشد دانشگاه آزاد

یکی از موارد مهمی که پیش از ثبت نام استعداد درخشان ارشد دانشگاه آزاد می بایست به آن توجه کرد در رابطه با شرایط در نظر گرفته شده می باشد.

لازم به ذکر است دوستان عزیز باید دقت داشته باشید که در صورت نداشتن حتی یک مورد از این شرایط هم به هیچ وجه امکان نام نویسی استعداد درخشان ارشد آزاد ممکن نخواهد بود بنابراین تاکید می کنیم که با توجه به اهمیت این موضوع حتما شرایط زیر را مطالعه کنید و در صورت داشتن هر گونه سوال یا برای دریافت راهنمایی های بیشتر از تلفن ثابت با شماره 9099075307 تماس بگیرید.

🎓 در صورت داشتن درس های تطبیق داده شده باز هم امکان شرکت در دوره بدون کنکور ارشد را بدون هیچ مشکلی دارید.

🎓 در صورتی که مدرک کارشناسی خود را از دانشگاه آزاد دریافت نکرده و لیسانس خود را در دانشگاهی دیگر گذرانده اید باید از داشتن شرایط لازم برای شرکت در دوره بدون کنکور استعداد درخشان ارشد آزاد اطمینان حاصل کرده و در ادامه برای ثبت نام اقدام کنید.

🎓 رشته تحصیلی انتخابی در رشته های کارشناسی ارشد بدون کنکور دانشگاه آزاد الزاماً باید با رشته دوره کارشناسی شما تناسب داشته باشد.

🎓 پس از ثبت نام ارشد آزاد با سوابق تحصیلی به هیچ وجه امکان تغییر دانشگاه محل تحصیل و یا رشته تحصیلی برای شما وجود ندارد و تا پایان دوره را باید در همان کد رشته محل قبولی طی بفرمایید.

🎓 در صورتی که شرایط لازم برای ثبت نام و ورود به دوره ارشد بدون کنکور استعداد درخشان را دارید تا سه سال بعد از دانش آموختگی از دوره کارشناسی برای ثبت نام و شرکت در این دوره پذیرش دانشجو زمان دارید.

🎓 در صورتی که مدرک کارشناسی خود را در رشته هایی به جز رشته های غیر علوم انسانی گرفته اید به هیچ وجه نباید معدل شما از شانزده کمتر باشد.

🎓 با داشتن معدلی کمتر از هفده در مقطع کارشناسی در رشته های گنجانده شده در گروه آزمایشی علوم انسانی به هیچ وجه امکان ثبت نام و شرکت در دوره ارشد بدون کنکور دانشگاه آزاد را ندارید.

🎓 در صورتی که جزء دانشجویان ممتاز و برتر در دوره کارشناسی دانشگاه آزاد در رشته های مختلف تحصیلی نیستید به هیچ وجه نمی توانید برای ثبت نام و شرکت در دوره ارشد بدون کنکور دانشگاه آزاد اقدام کنید.

🎓 داوطلبان باید دوره کارشناسی پیوسته را حداکثر در 10 نیمسال و دوره کارشناسی ناپیوسته را حداکثر در 6 نیمسال بدون در نظر گرفتن ترم تابستانی و مرخصی گذرانده باشند.

🎓 داوطلبان آقا باید شرایط مربوط به نظام وظیفه را رعایت کرده باشند و ممنوعیت تحصیلی نداشته باشند.

🎓 دانشجوی متقاضی استعداد درخشان ارشد حتماً باید جزو 15 درصد برتر ورودی رشته خود باشد تا بتواند در ثبت نام ارشد آزاد با سوابق تحصیلی شرکت کند.

🎓 داوطلبان می بایست برای مشاهده لیست رشته های موجود در هر دانشگاه، تنها به سایت دانشگاه مورد نظر مراجعه کنند.

شرایط ثبت نام استعداد درخشان ارشد دانشگاه آزاد

👈🏻 برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد مشاوره کنکور ارشد کلیک کنید. 👉🏻

زمان ثبت نام استعداد درخشان ارشد دانشگاه آزاد

دانشگاه آزاد اسلامی هر ساله طی یک فراخوان از داطلبان واجد شرایط برای ثبت نام ارشد بدون کنکور ثبت نام به عمل می آورد. موضوع مهم این که ثبت نام استعداد درخشان ارشد آزاد به طور معمول در حول و حوش زمان انتخاب رشته برای ورود به دوره ارشد دانشگاه آزاد و یا حتی کمی بعد از انجام برای افراد متقاضی انجام می شود.

در رابطه با زمان دقیق ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد در سال آینده باید عرض کنیم که با توجه به عدم انتشار اخباری درست و دقیق در این رابطه هنوز نمی توانیم اطلاعاتی بی عیب و نقص در این باره خدمت شما دوستان و همراهان عزیز سایت ایران تحصیل ارائه دهیم و همچنان باید منتظر اعلام سازمان مربوطه در این رابطه بمانیم.

اما در سال قبل شاهد اعلام زمان ثبت نام استعداد درخشان کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد در تاریخ 14 لغایت 25 تیرماه بودیم. البته باید یادآور شویم تمدید مهلت ثبت نام استعداد درخشان دانشگاه آزاد نیز تا اول مرداد ماه بود.

هزینه ثبت نام بدون کنکور ارشد استعداد درخشان آزاد

شاید این سؤال مهم برای شما دوستان و همراهان عزیز سایت ایران تحصیل نیز مطرح شود که آیا برای ثبت نام و شرکت در دوره ارشد بدون کنکور استعداد درخشان آزاد باید هزینه ای را پرداخت کرد یا خیر؟

در پاسخ به این سؤال مهم باید خدمت شما عرض کنیم که بله انجام ثبت نام در دوره ارشد بدون کنکور دانشگاه آزاد به پرداخت هزینه نیاز دارد. هزینه ای که در زمان ثبت نام و با مراجعه به سایت در نظر گرفته شده برای این امر می توانید از مبلغ دقیق آن مطلع شده و در ادامه برای واریز آن به صورت اینترنتی اقدامات لازم را انجام دهید.

ثبت نام ارشد آزاد با سوابق تحصیلی

👈🏻 برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد رشته های کارشناسی ارشد بدون کنکور کلیک کنید.👉🏻

مدارک لازم برای ثبت نام در دوره استعداد درخشان کارشناسی ارشد آزاد

ثبت نام در دوره استعداد درخشان بدون آزمون ارشد آزاد به مراتب نیاز به مدارکی دارد که شما دوست عزیز داوطلب موظف به بارگذاری آن ها در سامانه ثبت نام این دانشگاه هستید.

این مدارک شامل موارد زیر هستند:

📌 اسکن کردن مدرک دوره لیسانس در سامانه ثبت نام ارشد بدون کنکور آزاد

📌 فایل اسکن شده از هر دو سمت کارت ملی فرد متقاضی و بارگذاری آن در سامانه

📌 تهیه کارت اعتباری از سامانه ثبت نام ارشد استعداد درخشان دانشگاه آزاد

📌 شماره پرونده و همین طور شماره سریال دریافتی از سیستم در زمان ثبت نام

📌 فایل اسکن شده از اولین صفحه شناسنامه فرد متقاضی ثبت نام در ارشد استعداد درخشان آزاد

📌 در صورتی که تا سی ام بهمن ماه سال جاری از دوره کارشناسی خود فارغ التحصیل می شوید الزاماً باید اصل تکمیل شده فرم معدل خود را نیز در سامانه بارگذاری فرمایید. 

لینک دفترچه راهنمای ثبت نام استعدادهای درخشان مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد

در این بخش از نوشته برای اطلاع شما همراهان گرامی دفترچه راهنمای ثبت نام در دوره بدون آزمون استعدادهای درخشان کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۲ را قرار داده ایم. 

 

برای دانلود دفترچه ثبت نام استعداد درخشان ارشد دانشگاه آزاد بر روی لینک قرمز رنگ کلیک کنید.

نکات مهم ثبت نام استعداد درخشان ارشد دانشگاه آزاد

داوطلبان ثبت نام استعداد درخشان ارشد دانشگاه آزاد باید نکاتی را در هنگام نام نویسی و انتخاب رشته دانشگاه آزاد مورد بررسی قرار دهند که در ادامه به آن می پردازیم.

💣  در ثبت نام بدون کنکور ارشد دانشگاه آزاد دانشجویان سایر دانشگاه ها هم می توانند برای مصاحبه اقدام کنند.

💣 داوطلبان قادر هستند به ترتیب اولویت هر ۱۴۶ رشته اعلام شده را انتخاب و در فرم ثبت نام بدون کنکور ارشد دانشگاه آزاد درج نمایند.

💣  هر ساله زمان مصاحبه از طریق سایت دانشگاه آزاد ( azmoon.org ) به اطلاع دانشجویان می رسد.

💣 داوطلبین باید در زمان مصاحبه اصل و تصویر کلیه مدارکی را که اشاره کردیم همراه داشته باشد.

💣 تأیید قطعی ثبت نام استعداد درخشان ارشد دانشگاه آزاد پس از پذیرش علمی و قبولی در مصاحبه منوط به تایید دبیرخانه هیات مرکزی گزینش دانشجوی وزارت علوم ، تحقیقات و فناوری است.

 

📢 اطلاعیه 📢

چنانچه نیازمند دربافت اطلاعات بیشتری هستید و می خواهید روند ثبت نام و انتخاب واحد خود را با خیال راحت سپری کنید این کار را به مشاوران ایران تحصیل بسپارید و تنها با یک تماس به راحتی دانشجوی دانشگاه دلخواه خود شوید.

زمان اعلام نتایج استعدادهای درخشان کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد

هنگامی که بازه زمانی ثبت نام ارشد آزاد با سوابق تحصیلی پایان یافت، متقاضیان ثبت نام می توانند به سایت این دانشگاه مراجعه کرده تا از نتایج پذیرش مطلع شوند. گفتنی است نتایج استعداد درخشان ارشد آزاد نیز همزمان با پذیرفتگان سوابق تحصیلی در اواخر شهریور ماه و پیش از شروع نیمسال اول تحصیلی اعلام می شود.

اعلام نتایج استعدادهای درخشان کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد

👈🏻 برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد نتایج کارشناسی ارشد بدون کنکور کلیک کنید. 👉🏻

ظرفیت پذیرش دانشگاه آزاد برای جذب دانشجو در دوره ارشد بدون کنکور

از جمله موضوعات مهمی که در زمان ثبت نام ارشد آزاد با سوابق تحصیلی و نام نویسی استعداد درخشان ارشد آزاد باید به آن توجه کرد در رابطه با ظرفیت پذیرش این دانشگاه است.

در حقیقت ظرفیت پذیرش دانشگاه آزاد در دوره کارشناسی ارشد بدون کنکور، ظرفیت زیادی نیست و برای جذب دانشجو در این دوره تعداد کمی در نظر گرفته شده است.

به عبارت دیگر، تنها ده درصد از ظرفیت پذیرش دانشجو در مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد از طریق پذیرش دانشجویان استعدادهای درخشان و دانشجویان واجد شرایط سوابق تحصیلی است.

اخبار پیرامون استعداد درخشان ارشد آزاد

جذب دانشجویان استعدادهای درخشان در دانشکده های جدید التاسیس دانشگاه تهران

سامانه جامع آموزشی دانشگاه تهران اعلام کرده است که این دانشگاه برای ورود به دوره دکتری از میان افراد دانش آموخته مقطع کارشناسی ارشد و استعدادهای درخشان برای نیمسال دوم سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۳ در رشته آینده پژوهی دانشکده حکمرانی و رشته اقتصاد بیمه دانشکده تجارت و مالیه دانشجو پذیرش می کند. 

لازم به ذکر است برای این پذیرش افراد می بایست شرایط کامل اعلام شده در دفترچه را دارا باشند تا بتوانند برای ثبت نام و بارگذاری اطلاعات در سامانه جامع آموزشی دانشگاه تهران اقدام نمایند.

📢 اطلاعیه 📢

رشته تحصیلی مورد تقاضا برای دوره دکتری بدون آزمون باید با رشته تحصیلی مقطع کارشناسی ارشد متقاضی مرتبط باشد. رشته آینده‌ پژوهی: (تمامی رشته‌ ها) – رشته اقتصاد بیمه: مهندسی صنایع (گرایش‌ های سیستم‌ های اقتصادی اجتماعی)، علوم اقتصادی و اقتصاد (تمامی گرایش‌ ها)؛ مدیریت قراردادهای بین‌ المللی نقت و گاز، آمار اجتماعی و اقتصادی)

علاوه بر این داوطلبان می توانند در یک رشته از مجموعه امتحانی ثبت نام کرده و در مصاحبه شرکت کنند.

✅ تعیین تعهد خدمت دانش آموختگان پزشکی استعدادهای درخشان

در جلسه علنی مجلس شورای اسلامی که در چهارشنبه ۲۳ آذرماه برگزار شد؛ شرایط تعهد خدمت دوره های عمومی و دستیاری تخصصی رشته های پزشکی و دندانپزشکی استعدادهای درخشان تعیین گردید.
در این جلسه تصمیم گرفته شد که دانش آموختگان مقاطع پزشکی عمومی، داروسازی عمومی و یا دندانپزشکی عمومی که از طریق سهمیه استعدادهای درخشان پذیرفته شده اند فقط در همان سال تحصیلی برای شرکت در آزمون های دستیاری تخصصی در رشته مورد علاقه خود در دانشگاه علوم پزشکی محل تعهد مجاز به شرکت هستند.
افزون بر این طبق قانون جدید تصویب شده در مجلس چنانچه این افراد در آزمون قبول شوند باید مجموع تعهد دو مقطع را پس از فارغ التحصیلی در مهلت تعهد طی نمایند.

👈🏻 برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد انتخاب رشته بدون کنکور دانشگاه آزاد کلیک کنید. 👉🏻

خلاصه مطلب 📝

همانطور که در متن این مقاله  گفتیم دانشگاه آزاد در مقطع کارشناسی ارشد از طریق کنکور سراسری و به صورت بدون آزمون به پذیرش دانشجو می پردازد. پذیرش بدون آزمون این دانشگاه از دو طریق ثبت نام ارشد آزاد با سوابق تحصیلی و ثبت نام استعداد درخشان ارشد دانشگاه آزاد است. برای ثبت نام استعداد درخشان ارشد آزاد لازم است داوطلبان شرایطی را رعایت کنند که این شرایط به طور کامل در مقاله توضیح داده شد.
افزون بر این زمان، مدارک و نحوه ثبت نام استعداد درخشان ارشد دانشگاه آزاد به همراه لینک دفترچه راهنمای این ثبت نام برای مشاهده شما عزیزان قرار داده شد.
امیدواریم مطالعه این مقاله برای مفید واقع شده باشد. شما همراهان گرامی می توانید در صورت داشتن هر گونه سوال یا نیاز به دریافت راهنمایی های بیشتر با مشاوران ایران تحصیل تماس برقرار نمایید.

 

👈🏻 برای دانلود فایل پی دی اف مقاله استعداد درخشان ارشد آزاد کلیک کنید. 👉🏻

 

پادکست صوتی مقاله

5/5 - (2 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

چه زمانی می توان برای ثبت نام استعداد درخشان ارشد دانشگاه آزاد اقدام کرد؟

هنوز زمان دقیقی برای ثبت نام در این دوره جهت جذب دانشجو در سال آینده در نظر گرفته نشده است ولی پیش بینی می شود این زمان مانند سال گذشته از 14 تا 25 تیر باشد.

شرایط ثبت نام ارشد استعداد درخشان دانشگاه آزاد چیست؟

این شرایط به طور کامل در مقاله توضیح داده شده اند. در صورت داشتن سوال در خصوص شرایط استعداد درخشان ارشد آزاد با مشاوران ایران تحصیل تماس بگیرید.

ثبت نام استعداد درخشان ارشد دانشگاه آزاد در چه سامانه ای انجام می شود؟

برای ثبت نام ارشد استعداد درخشان دانشگاه آزاد باید به آدرس azmoon.org مراجعه کنید.

نظرات

408 دیدگاه دربارهٔ «استعداد درخشان ارشد آزاد 1402 + دانلود دفترچه | ایران تحصیل»

  1. Avatar photo فاطمه اسماعیلی گفت:

    سلام وقت بخیر
    من قبولی استعداد درخشان آزاد بهمن ماهم
    اگر نرم میتونم سال بعد یه واحد دانشگاهی دیگه انتخاب کنم ؟
    با استعداد درخشان

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      سلام وقت بخیر
      شرایط استعداد درخشان حداکثر سال بعد از فارغ التحصیلی 1 ساله

بارگذاری دیدگاه های بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • دفترچه سوالات کنکور ارشد

    دفترچه سوالات کنکور ارشد 1403 + دانلود پاسخنامه

    زمان و نحوه دفترچه سوالات کنکور ارشد 1403 مشخص شد. بر این اساس همه متقاضیان و شرکت کنندگان آزمون ورودی ارشد می‌‎توانند پس از اتمام برگزاری آن با مراجعه به سایت سازمان سنجش برای دانلود سوالات کنکور ارشد با جواباقدام...
  • باجه های رفع نقص کنکور ارشد

    آدرس باجه های رفع نقص کنکور ارشد سازمان سنجش 1403 | sanjesh

    کسانی که کارت ورود به جلسه خود را دریافت می کنند ممکن است با مشکلاتی مواجه شوند و اطلاعات روی کارت آن ها ناقص باشد. آن ها برای رفع این مشکل باید به باجه های رفع نقص کنکور ارشد مراجعه...
  • ثبت نام وام دانشجویی دانشگاه آزاد

    ثبت نام وام دانشجویی دانشگاه آزاد 1403 + ورود sajed.iau.ir

    ثبت نام وام دانشجویی دانشگاه آزاد برای نمیسال دوم هنوز اعلام نشده است. این وام‌ها از سوی صندوق رفاه دانشجویی در انواع مختلفی اعم از مسکن، شهریه، ازدواج و… تعیین شده و از طریق ثبت نام وام در سامانه ساجد...
  • ورود به سامانه ساجد دانشگاه آزاد اساتید و دانشجویان

    سامانه ساجد دانشگاه آزاد + ورود دانشجو sajed.iau.ir

    سامانه ساجد دانشگاه آزاد به منظور سهولت در ثبت درخواست‌های دانشجویی و همچنین درخواست‌های اداری اساتید و هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی، راه اندازی شده است. مواردی اعم از ثبت درخواست وام دانشجویی دانشگاه آزاد و ثبت نام جذب هیئت...
تماس با مشاور
(حتی در تعطیلات نوروز)