ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

ثبت نام آزمون تولیمو سال ۱۴۰۲

  • دسته بندی:
  • دیدگاه ها: ۴
  • تاریخ بروزرسانی: ۱۸ دی ۱۴۰۱
ثبت نام آزمون تولیمو
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

داوطلبانی که قصد شرکت و ثبت نام آزمون تولیمو را دارند، می توانند مطابق با جدول زمان بندی منتشر شده از سوی سازمان سنجش، مدارک لازم را در سایت tolimo.sanjesh.org ارائه کنند و پس از تکمیل فرایند نام نویسی، در زمان برگزاری آزمون در جلسه حضور یابند. طبق روال معمول، ثبت نام آزمون تولیمو به صورت دوره ای مشخص می شود و مدت زمان اسم نویسی در هر دوره حدود یک ماه می باشد و در صورت عدم تکمیل ظرفیت در تاریخ های مقرر، می توانید در دوره مورد نظر خود ثبت نام کنید.

مدرک آزمون TOLIMO از سوی دانشگاه های زیر مجموعه وزارت علوم قابل قبول می باشد. به همین دلیل این آزمون در حال حاضر به یکی از مدارک معتبر زبان انگلیسی برای کسب امتیاز لازم در مصاحبه دکتری تبدیل شده است. چنانچه شما داوطلب گرامی آزمون تولیمو، در ارتباط با نحوه ثبت نام، تاریخ اعلام نتایج آزمون تولیمو و جزئیات دیگری چون نحوه نمره دهی و قوانین آزمون نیاز به راهنمایی داشته باشید، می توانید با شماره 9099075307 تماس بگیرید تا همکاران ما در مجموعه ایران تحصیل اطلاعات لازم را در اختیار شما عزیزان قرار دهند.

شرایط ثبت نام آزمون تولیمو

👈سازمان سنجش چند سالی است که برای تعیین سطح مهارت های زبان انگلیسی، اقدام به برگزاری یک آزمون استاندارد با نام Tolimo می کند. یکی از مهم ترین کاربردهای مدرک تولیمو، ارائه برای پذیرش در مقطع دکتری می باشد. بدین مفهوم که متقاضیان دکتری دانشگاه های داخلی می توانند از این مدرک به جای تافل، MCHE و … استفاده نمایند.

👈البته خوشبختانه ثبت نام آزمون تولیمو محدودیت خاصی نداشته و همه افراد دارای مدرک دیپلم می توانند در آن شرکت نمایند. این آزمون چند بار در سال برگزار می شود و نحوه نمره دهی آن از 310 تا 677 می باشد. سوالات آن به صورت چهارگزینه ایی بوده و داوطلبان بایستی در زمان برگزاری آزمون تولیمو به 140 سوال در بخش های نوشتاری، ساختار، خواندن و درک مطلب، و درک مطلب شفاهی پاسخ دهند.

👈نکته جالب توجه آن است که داوطلبان می توانند به هر تعداد دفعاتی که مایل هستند در این آزمون شرکت کنند، اما برای تحصیل در دانشگاه های خارجی فاقد اعتبار می باشد.

شرایط ثبت نام آزمون تولیمو

🔗 برای اطلاع از زمان و نحوه اعلام نتایج آزمون آیلتس بر روی لینک مربوطه کلیک نمایید.

 زمان ثبت نام آزمون تولیمو

👈سایت ثبت نام آزمون تولیمو معمولاً در یک جدول زمانبندی، تاریخ های چند آزمون نزدیک را به همراه نام و آدرس محل برگزاری منتشر می کند. تاریخ نام نویسی غالبا حدود 17 روز قبل از برگزاری آغاز، و تا 10-12 روز مهلت برای آن در نظر گرفته می شود. داوطلبان باید در این بازه زمانی، مدارک لازم ثبت نام آزمون تولیمو را پیش از آنکه ظرفیت مرکز مورد نظر تکمیل نشده است، ارائه دهند. بدین ترتیب، مجاز به شرکت در جلسه خواهند بود. در غیر این صورت، باید منتظر تاریخ دیگری باشند. در جدول زیر زمان دقیق ثبت نام و برگزاری آزمون تولیمو در سال جاری ارائه شده است.

 

نام آزمون زمان ثبت نام و ویرایش اطلاعات آزمون تولیمو ۱۴۰۲
TOLIMO 188- iBT ثبت نام از ساعت 09:00 تاریخ  ۱۴۰۲/05/08 شروع شده و تا ۱۴۰۲/06/03 ادامه دارد.
TOLIMO 189- iBT ثبت نام از ساعت 09:00 تاریخ  ۱۴۰۲/05/08 شروع شده و تا ۱۴۰۲/06/17 ادامه دارد.
TOLIMO 190- iBT ثبت نام از ساعت 09:00 تاریخ  ۱۴۰۲/06/12 شروع شده و تا ۱۴۰۲/07/07 ادامه دارد.
TOLIMO 191- iBT ثبت نام از ساعت 09:00 تاریخ  ۱۴۰۲/06/12 شروع شده و تا ۱۴۰۲/07/21 ادامه دارد.
TOLIMO 192- iBT ثبت نام از ساعت 09:00 تاریخ  ۱۴۰۲/07/9 شروع شده و تا ۱۴۰۲/08/5 ادامه دارد.
TOLIMO 193- iBT  ثبت نام از ساعت 09:00 تاریخ  ۱۴۰۲/07/9 شروع شده و تا ۱۴۰۲/08/19 ادامه دارد.
TOLIMO 196- iBT  ثبت نام از ساعت 09:00 تاریخ  ۱۴۰۲/09/12 شروع شده و تا ۱۴۰۲/10/08 ادامه دارد.
TOLIMO 197- iBT  ثبت نام از ساعت 09:00 تاریخ  ۱۴۰۲/09/12 شروع شده و تا ۱۴۰۲/10/22 ادامه دارد.

 

زمان ثبت نام آزمون تولیمو

مدارک لازم برای ثبت نام آزمون تولیمو

👈مدارک لازم برای نام نویسی شامل مواردی همچون نام و نام خانودگی، شماره شناسنامه و کد ملی، تاریخ تولد، عکس، آخرین مقطع تحصیلی، نام دانشگاه محل تحصیل، تاریخ اخذ مدرک، نشانی محل سکونت، شماره تلفن و … می باشد. چنانچه می خواهید که تاریخ دقیق و نحوه ثبت نام آزمون تولیمو آگاه شوید، می توانید با مشاورین ما تماس گرفته و جدیدترین اطلاعات را کسب نمایید.

📣 اطلاعیه 📣 

عمدتا متقاضیان آزمون TOLIMO، داوطلبان آزمون دکتری هستند که می توانند جهت آمادگی بیشتر در مصاحبه دکتری، مدرک TOLIMO را با شرکت و یا ثبت نام در این آزمون دریافت نمایند.

 

نحوه ثبت نام آزمون تولیمو

نحوه ثبت نام آزمون تولیمو

👈ثبت نام آزمون تولیمو به صورت اینترنتی می باشد و متقاضیان نیازی به مراجعه حضوری جهت انجام این امر ندارند. بدین منظور کافی است که مراحل زیر را طی نمایید.

☑️ وارد کردن آدرس اینترنتی سایت ثبت نام آزمون تولیمو به نشانی sanjesh.t. همچنین در صفحه اصلی سامانه سنجش نیز می توانید در سمت چپ، منوی Tolimo را انتخاب کنید

ثبت نام آزمون تولیمو به نشانی sanjesh.t

☑️ ایجاد یک حساب کاربری اگر قبلا نداشته اید، از طریق وارد نمودن اطلاعاتی همچون نام نام خاوادگی، شماره شناسنامه، مشخصات آموزشی و … پس از ایجاد فایل کاربری، بر روی گزینه ” ثبت نام جدید” کلیک کنید

☑️ثبت اطلاعات شخصی و آموزشی

در وارد نمودن این اطلاعات دقت کنید، چرا که ممکن است در صورت نیاز به ویرایش دچار مشکل شوید. سپس در مرحله بعد بررسی همه اطلاعات درج شده و کلیک بر روی دکمه ” تایید و ادامه” در صورت اطمینان

ثبت اطلاعات شخصی و آموزشی

☑️ورود به فایل کاربری خود از طریق درج نام کاربری و رمز عبور. 

☑️بارگذاری عکس پرسنلی تمام رخ با فرمت jpg ، و سایز 300*400. برای این کار گزینه ” تصویر من ” را لمس و  دکمه ” ارسال تصویر” را انتخاب نمایید.

بت اطلاعات شخصی و آموزشی

☑️ انتخاب مرکز برگزاری آزمون بر اساس شهر و تاریخ. می توانید نام مرکز مورد نظر خود را جستجو نمایید

جست جو نام مرکز

☑️ پرداخت هزینه آزمون به صورت آنلاین و بوسیله کارت های عضو شبکه شتاب.

☑️ ثبت نام نهایی مطابق با تاریخ و مرکز مورد نظر خود. در این مرحله، آزمون شما به لیست ” آزمون های من” اضافه خواهد شد. توجه داشته باشید که در صورتی ثبت نام قطعی شده است که پیغام ” کامل / موفق” را در پایان دریافت نمایید. همچنین برای داوطلبان کد پیگیری یا شماره پرونده صادر نمی شود.

 

🔗 برای اطلاع از زمان و نحوه اعلام نتایج آزمون آیلتس بر روی لینک مربوطه کلیک کنید.

 

نکات مهم مربوط به ثبت نام آزمون تولیمو

👈حال که با نحوه ورود به سایت ثبت نام آزمون تولیمو آشنا شدید و مراحل لازم جهت نام نویسی را توضیح دادیم، خوب است که چند نکته مهم را نیز به خاطر داشته باشید:

✔️توصیه می شود که حتما در زمان های مقرر و قبل از اینکه ظرفیت های مراکز در نظر گرفته شده تکمیل شود، ثبت نام را انجام دهید. چرا که ظرفیت هر مرکز محدود بوده و در صورت پر شدن امکان نام نویسی وجود نخواهد داشت.

✔️اگر ظرفیت یک مرکز آزمون تکمیل شود، داوطلبان می توانند در زمان و یا شهر دیگری ثبت نام کنند.

✔️حتما از فهرست آزمون ها، شهرها و حوزه های برگزاری هر کدام از دوره ها مطلع شوید تا علاوه بر اقدام به موقع، از مواردی همچون هزینه و مدارک لازم ثبت نام آزمون تولیمو مطلع شوید.

✔️قوانینی که در سایت ثبت نام آزمون تولیمو درباره حضور در جلسه ذکر شده است را رعایت و مدارک و وسایل لازم را همراه داشته باشید.

✔️اگر قصد تغییر زمان برگزاری آزمون تولیمو را که قبلا ثبت نام نموده اید، داشته باشید، می توانید تا 15 روز قبل از روز آزمون برای این امر اقدام نمایید.

 

🔗 جهت اطلاع از زمان برگزاری آزمون تافل در مراکز و موسسه های مختلف، بر روی لینک کلیک کنید. 

 

نحوه برگزاری آزمون تولیمو

👈از سال 1389، سازمان سنجش تصمیم گرفت تا آزمون تولیمو را به صورت اینترنتی برگزار نماید. اما در این بین نواقصی وجود داشت که نهایتا به لغو این روش منجر شد. در سال 93، با تدابیری که در نظر گرفته شد، اولین آزمون TOLIMO به شکل اینترنتی برگزار شد. از سوی دیگر، به تازگی نرم افزاری برای زمان برگزاری آزمون تولیمو طراحی شده است که داوطلبان می توانند از طریق آن امتحان خود را پشت سر بگذارند.

👈اما به طور کلی، اگر بخواهیم فارغ از نحوه ثبت نام آزمون تولیمو، به شیوه و ساختار برگزاری آن اشاره کنیم، باید بگوییم که شرکت کنندگان می بایست دو دفترچه سوال را پاسخگو باشند. یکی از دفترچه ها به سوالات تشریحی و دیگری به تست های چهارگزینه ایی اختصاص می یابد.

👈در دفترچه اول، متقاضی باید در 30 دقیقه به یک سوال تشریحی پاسخ دهد و بدین وسیله توانایی خود را در writing به نمایش بگذارد. نمره این بخش از 1 تا 6 می باشد و نمره کسب شده در هنگام اعلام نتایج آزمون تولیمو در کارنامه ثبت می گردد.

👈اما دفترچه دوم که 140 تست را شامل می شود، دارای  چهار قسمت است. بخش شنیداری (50 سوال)، بخش ساختار و نوشتاری (40 سوال)، و درک مطلب (50 سوال) از جمله این قسمت ها هستند. در مرحله محک شنیداری، هر کدام از متقاضیان به صورت جداگانه یک متن را از طریق هدست گوش داده و سپس به سوالات آن پاسخ می دهد. نکته مهم آنکه آزمون تولیمو نمره منفی ندارد.

نحوه برگزاری آزمون تولیمو

📣 اطلاعیه 📣 

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص ثبت نام آزمون تولیمو می توانید از طریق تماس با شماره 9099075307 با کارشناسان ایران تحصیل در ارتباط باشید تا شما را به بهترین نحو راهنمایی کنند.

 

زمان برگزاری آزمون تولیمو

👈مطابق با انتشار جدیدترین اطلاعیه سایت ثبت نام آزمون تولیمو، زمان برگزاری آزمون های ماه های خرداد، تیر، مرداد، و شهریور به شرح جدول زیر هستند. همچنین، می توانید برای کسب اطلاع از مراکز و موسسات برگزار کننده در نزدیکترین شهرهای محل سکونت خود، با مشاوران ایران تحصیل تماس بگیرید. توجه داشته باشید که زمان برگزاری آزمون تولیمو تمام دوره های جدول زیر، در روزهای سه شنبه می باشند.

ماه شماره دوره روزهای سه شنبه
مهر ۱۹۰ ۱۲ مهرماه ۱۴۰۲
۱۹۱ ۲۶ مهرماه ۱۴۰۲
آبان ۱۹۲ ۱۰ آبان ماه ۱۴۰۲
۱۹۳ ۲۴ آبان ماه ۱۴۰۲
آذر ۱۹۴ ۸ آذر ماه ۱۴۰۲
۱۹۵ ۲۲ آذر ماه ۱۴۰۲
دی ۱۹۶ ۱۳ دی ماه ۱۴۰۲
۱۹۷ ۲۷ دی ماه ۱۴۰۲
بهمن ۱۹۸ ۱۱ بهمن ماه ۱۴۰۲
۱۹۹ ۲۵ بهمن ماه ۱۴۰۲
اسفند ۲۰۰ ۲ اسفندماه ۱۴۰۲
۲۰۱ ۱۶ اسفندماه ۱۴۰۲

 

🔗 برای آشنایی با شرایط ثبت نام و شرکت در آزمون sat بر روی لینک مربوطه کلیک کنید.

زمان اعلام نتایج آزمون تولیمو

👈داوطلبانی که مدارک لازم ثبت نام آزمون تولیمو را ارائه و در جلسه حضور یافته اند، می توانند حدود 2 هفته و یا گاهی بین 8 تا 12 روز بعد، نتایج خود را دریافت نمایند. برای این منظور، بایستی به سایت ثبت نام و اعلام نتایج آزمون تولیمو یعنی همان سازمان سنجش مراجعه و با وارد کردن اطلاعات خود، کارنامه را اخذ کرد.

👈اطلاعات لازم در این مرحله عبارتند از شماره پرونده یا شناسه یکتای کارنامه. برای هر کدام از شرکت کنندگان، یک کارنامه نیز از طریق پست به درب منزل ارسال می گردد. همانطور که اشاره شد، دامنه نمره ها از 310 تا 677 است و سطوح دانش زبان انگلیسی به صورت زیر سنجیده می شود.

اعلام نتایج آزمون تولیمو

عالی نمره 600 به بالا

 

خوب نمره 520 تا 599

 

متوسط 480 تا 819

 

ضعیف کمتر از 479

 

 

✔️ توجه داشته باشید در زمان اعلام نتایج آزمون تولیمو،  مدت اعتبار کارنامه ها 2 سال می باشد و سپس اعلام نتایج آزمون تولیمو معتبر نیست. همچنین، اگر عدد صفر در بخش نمره کل، و نمره writing درج شده باشد، یعنی داوطلب غایب بوده است.

زمان اعلام نتایج آزمون تولیمو

توصیه های زمان برگزاری آزمون تولیمو

👈مانند تمام امتحان های دیگر، داوطلبان بایستی در روز و زمان برگزاری آزمون تولیمو یک سری موارد را به خاطر داشته و رعایت کنند. مهم ترین این نکات عبارتند از:

✔️اصل کارت ملی و پاسپورت خود را به همراه داشته باشید.

✔️از به همراه بردن وسایلی همچون تلفن همراه، ساعت هوشمند، دستبند هوشمند، انگشتر هوشمند خودداری نمایید. برای اطمینان بیشتر نیز بهتر است که کیف یا وسایل شخصی دیگر را به دلیل امکان نبود محل نگهداری، با خود نبرید.

✔️داوطللبان به محض اعلام مدیر مرکز و انجام مراحل احراز هویت، به اتاق ادمین هدایت می شوند. سپس با استقرار در پشت کامپیوتر و عکس برداری از آن ها، یکی از سیستم ها به صورت دتصادفی در اختیارشان قرار داده می شود.

✔️آزمون در صورتی شروع می شود که داوطلبان احراز هویت شده و مراقبین رمز کامپیوتر هر داوطلب را وارد و نرم افزار را آماده نمایند. چنانچه مدیر تایید کند که مشکلی وجود ندارد، متقاضیان می توانند آزمون را شروع کنند.

✔️داوطلبان مجاز به بردن چک نویس نیستند و مرکز چنین امکاناتی را در اختیار شرکت کنندگان قرار می دهد. همچنین، امکان خروج چک نویس وجود ندارد.

 

🔗 به منظور دریافت مشاوره قبولی در آزمون تافل بر روی لینک مربوطه کلیک کنید.

 

هزینه ثبت نام آزمون تولیمو

👈هزینه ثبت نام آزمون تولیمو اصولا متغیر می باشد و برای هر آزمون متفاوت است و این مورد مخصوصا برای آزمون هایی که در فصول مختلف صورت می گیرد به وضوح مشخص است . اما این هزینه ها را می توانید قبل از ثبت نام آزمون تولیمو مشاهده نمایید.برای مشاهده و آگاهی از هزینه ثبت نام آزمون تولیمو باید وارد سامانه سنجش مربوط به آزمون های تولیمو به نشانی اینترنتی tolimo.sanjesh.org بروید. در این سامانه هزینه های دوره ها به طور کامل مشخص می باشد.

 

لغو ثبت نام آزمون تولیمو

👈این سوال خیلی از کاربران می باشد که اگر ثبت نام آزمون تولیمو را انجام بدهند و به هر دلیلی مایل به لغو ثبت نام باشند،  باید چه مراحلی را طی نمایند؟ باید اشاره کرد که امکان لغو ثبت نام آزمون تولیمو وجود ندارد و اگر به هر دلیلی قادر به شرکت در آزمون نباشید، امکان عودت وجه پرداختی وجود ندارد و مبلغ به شما بر نمیگردد.البته یک راه برای افرادی که در زمان آزمون نتوانسته اند شرکت کنند وجود دارد، آن هم این است که می توانند آزمون را به زمان دیگری موکول کنند و در مرحله بعدی آزمون خود را بدهند اما امکان انصراف وجود ندارد.

👈برای انتقال آزمون باید موارد زیر را در نظر داشته باشید:

🔸حتما تا 5 روز قبل از آزمون اقدام به انتقال آزمون نمایید

🔸امکان انتقال آزمون به سال بعد وحود ندارد و باید حتما در همان سال آزمون بدهید.

🔸امکان جابه جایی حوزه در صورت خالی بودن صندلی وجود دارد.

لغو ثبت نام آزمون تولیمو

سوالات آزمون تولیمو

👈در مرحله ثبت نام آزمون تولیمو متوجه می شوید که آزمون تولیمو در سطح آزمون های بین المللی می باشد و تمامی استانداردها در آن رعایت می گردد.در واقع زمان ثبت نام آزمون تولیمو باید به سوالات ریدینگ و لیسینینگ پاسخ بدهید. اصولا رده بندی سطح زبان افرادی که  ثبت نام آزمون تولیمو را انجام می دهند بر اساس مجموعه از سوالات انجام می شود. بهتر است قبل از آزمون نونه سوالات را دانلود کنید و خود را بیشتر و بهتر برای آزمون آماده نمایید.

 

اخبار پیرامون ثبت نام آزمون تولیمو

📌 ایجاد مرکز جدید در استان خراسان رضوی برای آزمون تولیمو

یک مرکز جدید در استان خراسان رضوی شهر سبزوار برای برگزاری آزمون الکترونیکی زبان انگلیسی پیشرفته تولیمو (TOLIMO) در دوره ۱۹۰ راه اندازی شد.

📌 آزمون زبان انگلیسی پیشرفته تولیمو به روش الکترونیکی برگزار می شود

دوره های ۱۹۰ تا ۲۰۱ آزمون زبان انگلیسی پیشرفته تولیمو به روش الکترونیکی، برگزار خواهد شد.

آندسته از افرادی که متقاضی شرکت در آزمون هستند، می توانند در زمان مقرر که از طریق پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش اعلام می شود، نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

 

🔗 به منظور دریافت اطلاعات و راهنمای ثبت نام آزمون آیلتس بر روی لینک کلیک کنید.

 

خلاصه مطالب

در این مقاله به بررسی نحوه ثبت نام آزمون تولیمو و زمان ثبت نام و برگزاری آزمون تولیمو و همچنین سیستم نمره دهی  پرداختیم. از آنجا که بیشتر متقاضیان شرکت در آزمون تولیمو، تافل، آیلتس، ای پی تی و …، داوطلبان مقطع دکتری هستند، به طور معمول قبولی و کسب نمره خوب برای آن ها بسیار اهمیت دارد. باید خاطر نشان کرد که مدرک آزمون تولیمو، از سوی دانشگاه های زیر نظر وزارت علوم کشور قابل قبول و دارای اعتبار می باشد، اما برای ارائه به دانشگاه های خارج از کشور اعتبازی ندارد. از این رو توصیه می کنیم قبل از ثبت نام در این آزمون، هدف خود را مشخص کنید.

سوالات آزمون تولیمو در بخش های مختلفی ارائه می شوند و بهتر است قبل از حضور در آزمون، با نمونه سوالات آشنا شوید تا شانس قبولی خود را افزایش دهید. از آنجا که ممکن است در ارتباط با فرایند ثبت نام و زمان اسم نویسی برای آزمون تولیمو سوال و ابهامی داشته باشید، می توانید برای دریافت مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر با شماره 9099075307 تماس بگیرید تا کارشناسان مجرب ما در مراحل اسم نویسی شما عزیزان را یاری کنند.

 

🔗 برای دانلودپی دی اف مقاله کلیک کنید.

5/5 - (1 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

ثبت نام آزمون تولیمو Tolimo چه زمانی است؟

ثبت نام آزمون به صورت فصلی می باشد. در این مقاله می توانید از تاریخ ثبت نام و برگزاری آزمون تولیمو مطلع شوید.

نحوه ثبت نام آزمون تولیمو چگونه است؟

متقاضیان بایستی با مراجعه به سایت سازمان سنجش و به صورت اینترنتی برای ثبت نام اقدام نمایند.

چگونه می توان در ازمون تولیمو نمره بالا کسب نمود؟

برای کسب مشاوره در این باره می توانید با همکاران ما در ایران تحصیل تماس بگیرید. 

نظرات

4 دیدگاه دربارهٔ «ثبت نام آزمون تولیمو سال ۱۴۰۲»

  1. Avatar photo محمدصادق گفت:

    سلام وقتتون بخیر، اگر قبل از ثبت نام ازمون تولیمو قصد کسب اطلاع از هزینه رو داشته باشیم به همون سایت سازمان سنجش باید مراجعه کنیم یا سامانه جداگانه ای در نظر گرفته شده؟

    1. Avatar photo ariya iranikhah گفت:

      سلام وقت شما هم بخیر، برای کسب اطلاع از هزینه ثبت نام آزمون تولید می توانید ر مهلت در نظر گرفته شده برای ثبت نام به سایت tolimo.sanjesh.org مراجعه کنید.

  2. Avatar photo ارسلان گفت:

    سلام وقتتون بخیر، میخواستم بدونم برای ثبت نام آزمون تولیمو به چه سایتی باید مراجعه کنیم؟

    1. Avatar photo ariya iranikhah گفت:

      سلام وقتتون بخیر، ثبت نام آزمون تولیمو از طریق سایت سامانه سنجش به آدرس sanjesh.org امکان پذیر است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • مدرک تحصیلی و شرایط استخدام بانک ملی

    مدرک تحصیلی و شرایط استخدام بانک ملی در سال 1403

    شرایط استخدام بانک ملی در سال 1403 اعلام شد. کلیه افراد پس از کسب اطلاعات در رابطه با شرایط شرکت در آزمون استخدامی بانک ملی، از جمله حداقل معدل برای استخدام بانک ملی و یا مدرک تحصیلی لازم برای استخدام...
  • استخدام بانک ملی

    استخدام بانک ملی 1403 + ثبت نام آزمون، زمان، رشته ها و شرایط

    ثبت نام برای استخدام بانک ملی در سال 1403 برای تمامی افراد متقاضی ورود به این بانک معتبر در سایت استخدام بانک ملی آغاز شد. کلیه داوطلبان می‌توانند بعد از کسب اطلاعات در رابطه با شرایط و زمان استخدام پیمانی...
  • ثبت نام حوزه علمیه خواهران

    راهنما جامع ثبت نام حوزه علمیه خواهران 1403 + شرایط

    افراد علاقه‌مند در رشته‌های معارف و حوزوی می‌توانند برای ثبت نام حوزه علمیه خواهران در سال جاری اقدام نمایند. حوزه علمیه خواهران برای سه مقطع عمومی (کارشناسی)، عالی (کارشناسی ارشد) و تخصصی (دکتری) دانشجو می‌پذیرد. بنابراین داوطلبان می‌توانند بعد از...
  • منابع آزمون استخدامی آموزش و پرورش

    منابع آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۲ + بهترین منابع

    قبولی در آزمون استخدامی نیازمند مطالعه دقیق منابع آزمون استخدامی آموزش و پرورش  است. به همین دلیل در این مقاله از سایت ایران تحصیل قصد داریم تا به معرفی بهترین منابع استخدامی آموزش و پرورشو منابع تخصصی آزمون استخدامی بپردازیم....
تماس با مشاور
(حتی در تعطیلات نوروز)