ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

تکمیل ظرفیت ارشد دانشگاه آزاد ۱۴۰۳ + راهنمای جامع

تکمیل ظرفیت ارشد آزاد
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

تکمیل ظرفیت ارشد آزاد فرصتی دوباره برای داوطلبین کارشناسی ارشدمی باشد. سه دسته از داوطلبان علاقه‌مند به شرکت در این طرح هستند و از سایت دانشگاه آزاد اقدام به دانلود دفترچه تکمیل ظرفیت آزاد می‌کنند.

در سایت ایران تحصیل برای شما مطالب متنوعی در مورد دانشگاه آزاد و لیست رشته های ارشد دانشگاه آزاد ارائه داده‌ایم. در این مقاله قصد داریم در مورد تکمیل ظرفیت ارشد آزاد  و دانلود دفترچه تکمیل ظرفیت ارشد برای شما مطالبی را فراهم نماییم. هر سؤال و هر مشکلی را می‌توانید با مشاورین سایت ایران تحصیل در میان بگذارید.

فرقی نمی‌کند در چه ساعتی از شبانه‌روز شما دچار مشکل شده‌اید و یا اینکه سوالاتی برایتان مطرح شده است. در هر ساعت از شبانه‌روز که مایل باشید، مشاورین ما آماده خدمت رسانی به شما داوطلبین محترم می‌باشند.

برای کسب اطلاع از شرایط ثبت نام کارشناسی ارشد بدون کنکور روی لینک آبی رنگ کلیک کنید.

 

برای کسب اطلاع بیشتر از تکمیل ظرفیت ارشد آزاد در تمامی رشته ها با مشاوران ایران تحصیل تماس حاصل نمایید.  

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت با شماره تماس: 9099075307 و در صورت شلوغی خطوط 9099075307 ( استان تهران) 

پاسخگویی : 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

 

شرایط تکمیل ظرفیت ارشد آزاد 

همانطور که خدمتتان عرض نمودیم داوطلبینی در این طرح شرکت می‌کنند و اقدام به دانلود دفترچه تکمیل ظرفیت ارشد آزاد می‌نمایند، را می‌توان به سه دسته تقسیم نمود.

دسته اول : داوطلبینی هستند که نتوانسته‌اند به دانشگاه ورود یابند و رتبه لازم برای رشته موردنظر خود را کسب نکرده‌اند.

دسته دوم : داوطلبینی هستند که در دانشگاه پذیرفته شده‌اند اما به هر دلیلی از رشته خود احساس خرسندی و رضایت خاطری ندارند و به همین دلیل در تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد  شرکت می‌کنند.

دسته سوم : داوطلبینی هستند که در زمان انتخاب رشته اقدامی برای انتخاب رشته نکرده‌اند و حالا می‌خواهند در این طرح  شرکت نمایند. شما جزو کدام یک از این دسته‌ها هستید؟ فرقی نمی‌کند جزو کدام دسته باشد . پس حتماً اقدام به دانلود دفترچه تکمیل ظرفیت کنید. این مرحله حساس است و نمی‌توان نسبت به آن بی‌تفاوت بود و یا اینکه سرسری اقدام به انتخاب رشته نمود زیرا اگر این فرصت طلایی را از دست دهید، یک سال از برنامه خود عقب افتاده‌اید. بهتر است برای آگاهی از شرایط و فوت‌وفن هایی که بتوانید از سایر رقبا پیشی بگیرید و رشته محبوب را انتخاب نمایید، بهتر است با مشاورین ما در تماس باشید تا به‌صورت کامل شما را راهنمایی نمایند و به شما کمک کنند تا انتخاب رشته بهتری را داشته باشید.

 

جهت اطلاع از نحوه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد کلیک نمایید.

 

زمان تکمیل ظرفیت ارشد آزاد

تکمیل ظرفیت ارشد آزاد در دو نوبت انجام می‌شود. اگر بخواهیم در مورد زمان تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد آزاد امسال برایتان بگوییم می‌توانیم بگویم مهرماه امسال انجام می‌شود ولی اینکه دقیقا چه روزی ؟ بهتر است با مشاورین ما در تماس باشید تا شما را در این زمینه و راهنمایی نمایند. همانند زمان ثبت‌نام و اعلام نتایج شما باید اطلاعات داوطلبی خود را در زمان تکمیل ظرفیت به همراه داشته باشید. اما برخی از داوطلبین ممکن است این اطلاعات را به هر دلیلی نداشته باشند و یا دسترسی به اطلاعات خود نداشته باشند. می‌توانید با مشاورین ایران تحصیل تماس حاصل نمایید تا به شما کمک کنند بتوانید انتخاب رشته خود را پس از دانلود دفترچه تکمیل ظرفیت ارشد آزاد انجام دهید.

 

برای مشاهده و دانلود دفترچه تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد بر روی لینک قرمز کلیک نمایید.

 

 

 دفترچه تکمیل ظرفیت ارشد دانشگاه آزاد 

در زمان‌های مشخصی دفترچه تکمیل ظرفیت ارشد آزاد منتشر می‌شود. این دفترچه 4 هفته بعد از اعلام نتایج نهایی کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد در سایت دانشگاه آزاد برگزاری می‌شود؛ شما در این بازه زمانی می‌توانید به سایت دانشگاه ‌آزاد مراجعه کرده و با دانلود دفترچه لیست رشته‌های دارای ظرفیت خالی را مشاهده کنید. در نیمسال تحصیلی به علت کم بودن تعداد رشته‌های محل، دانشگاه آزاد دفترچه تکمیل ظرفیت را منتشر نکند؛ بنابراین شما باید منتظر بمانید تا آخرین اخبار و اطلاعیه‌های دفترچه تکمیل ظرفیت آزاد را به دست بیاورید.

 

 

 

 

 

تکمیل ظرفیت ارشد دانشگاه آزاد

تکمیل ظرفیت ارشد دانشگاه آزاد

 

انتخاب رشته تکمیل ظرفیت ارشد 

هنگام انتخاب رشته این طرح می‌توانید 100 رشته محل را انتخاب نمایید. همانند انتخاب رشته اصلی می‌توانید بر اساس اولویت خود، هر کدام از رشته‌هایی که اعلام شده‌اند را انتخاب نمایید. دقت داشته باشید انتخاب رشته در هنگام تکمیل ظرفیت ارشد با زمان اصلی تفاوت‌هایی دارد. این تفاوت‌ها ضوابط دیگری را دارند و قانون‌های دیگری برای آن تعریف شده است. چنانچه از این شرایط بی‌اطلاع باشید و از این قوانین تبعیت نکنید ممکن است دچار اشتباه شوید و از هدف و علاقه خود دور شوید. اگر می‌خواهید در این مورد که این طرح چه قوانینی دارد و اینکه باید به چه نکاتی توجه نمود؟ بهتر است با مشاورین ایران تحصیل تماس حاصل نمایید تا به شما تمام این قوانین را به شما آموزش دهند و به شما کمک کنند که در این راه دچار اشتباه و خطا نشوید. مشاورین ما همه‌روزه و در هر ساعت حتی ایام تعطیل در خدمت شما می‌باشند تا به شما کمک کنند که بهترین انتخاب را از بین دانلود دفترچه داشته باشید.

برای مشاهده نتایج ارشد دانشگاه آزاد روی لینک کلیک کنید.

انتخاب رشته در تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد 

جهت انتخاب رشته و تکمیل ظرفیت در دانشگاه آزاد ابتدا مبلغی را به عنوان حق ثبت‌نام، در سایت سازمان سنجش واریز کرده تا بتوانید مراحل بعدی را اجرا کنید. در ادامه به مراحل ثبت‌نام تکمیل ظرفیت ارشد آزاد ۱۴۰۳ می پردازیم:

  • وارد سایت سازمان سنجش شده و گزینه‌ی انتخاب رشته تکمیل ظرفیت ارشد را انتخاب کنید.
  • در صفحه باز شده روی گزینه انتخاب رشته تکمیل ظرفیت ارشد کلیک کنید.
  • کارت اعتباری را خریداری کرده و با واریز مبلغ معین شده در سامانه، مجوز انتخاب رشته تکمیل ظرفیت ارشد دانشگاه آزاد را دریافت کنید.
  • بعد از پرداخت وجه شما می‌توانید با مراجعه به بخش انتخاب رشته تکمیل ظرفیت کد رشته‌های انتخابی خود را به ترتیب اولویت درج کنید.
  • در صفحه باز شده اطلاعات خواسته شده را وارد کرده و ثبت‌نام خود را تکمیل نمایید. در نهایت نیز کد رهگیری انتخاب رشته خود را یادداشت کرده و تا اعلام نتایج نهایی آن در نزد خود نگه دارید.

 

رشته‌های تکمیل ظرفیت ارشد آزاد

هر ساله رشته‌های جدید و ظرفیت‌های متفاوتی برای ثبت نام تکمیل ظرفیت ارشد اعلام می‌شود. برخی رشته‌ها ممکن است در طی سال پذیرشی بیشتری داشته باشند و یا در نیم سال دیگر اقدام به پذیرش بیشتری کنند. نمی‌توان همیشه یک لیست را در این مورد برای همه سال‌ها در اختیار داوطلبین قرار داد. اما معمولا هر ساله تعدای رشته به‌صورت ثابت در این لیست جای می‌گیرند. مشاورین ما با آگاهی از لیست رشته های ارشد دانشگاه آزاد می‌توانند به شما در مورد رشته‌های ثابت برای شما اطلاعات کافی و لازم را در مورد تکمیل ظرفیت ارشد آزاد خدمت شما ارائه دهند.

 

برای کسب اطلاع بیشتر از تکمیل ظرفیت در تمامی رشته ها با مشاوران ایران تحصیل تماس حاصل نمایید.  

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت با شماره تماس: 9099075307 و در صورت شلوغی خطوط 9099075307 ( استان تهران) 

پاسخگویی : 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

"کانال

 

مطالب مرتبط : 

دریافت کارت ورود به جلسه آزمون کارشناسی ارشد

 اعلام نتایج تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد

ثبت نام استعداد درخشان ارشد دانشگاه آزاد

ثبت نام کنکور ارشد

ثبت نام تکمیل ظرفیت ارشد

زمان برگزاری کنکور ارشد

لیست رشته های کارشناسی ارشد بدون آزمون

پذیرش بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 

 رشته های تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد

5/5 - (1 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

نظرات

8 دیدگاه دربارهٔ «تکمیل ظرفیت ارشد دانشگاه آزاد ۱۴۰۳ + راهنمای جامع»

  1. Avatar photo مینا گفت:

    من کنکور ۱۴۰۱ رشته مشاوره خانواده قبول شدم علوم تحقیقات، ولی ۵ واحد از درسم کارشناسی ) مونده بود و ترم قبل نتونستم ارشد ثبت نام کنم ، آیا این ترم بهمن که واحدم تموم میشه جام محفوظ و میتونم ثبت نام کنم ؟

    1. Avatar photo rahdar گفت:

      سلام وقت بخیر.
      فعلا خبری از تکمیل ظرفیت برای مقطع کارشناسی ارشد نیست دوست عزیز.

  2. Avatar photo مهسا گفت:

    سلام خسته نباشید ظرفیت تکمیل ارشد دانشگاه آزاد چند درصد ممکنه برگزار بشه!؟ و اگر بشه حدودا چه زمانی میشه!؟

    1. Avatar photo rahdar گفت:

      اگر تکمیل ظرفیتی از طرف دانشگاه ازاد باشد در سایت azzmoon.org قرار داده میشود.

  3. Avatar photo امیر گفت:

    سلام درتکمیل ظرفیت قبول شم باید از دانشگاه قبلی انصراف بدم وهزینه انصراف بدم یا انتقالی میدن ونیاز ب جریمه نیس

    1. Avatar photo مشاور جوادی گفت:

      سلام وقت بخیر
      دوست گرامی اگر ترم 1 باشین مشکلی نداره.جریمه تعلق نمیگیره.

  4. Avatar photo مریم گفت:

    سلام
    لطفا جواب سوالموبدیددانشجوهایی که سال .1397کارشناسی روتمام کردن میتواننددرارشدبدون کنکورنیمه دوم1400شرکت کنند؟رشته مهندسی کامپیوتر

    1. Avatar photo کارشناس ارشد گفت:

      سلام وقت بخیر بله میتونن برای اطلاعات بیشتر میتونین با مشاورین ما تماس بگیرید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • شرایط جذب هیئت علمی دانشگاه آزاد

    شرایط جذب هیئت علمی دانشگاه آزاد + بخشنامه 1403 | ایران تحصیل

    شرایط جذب هیئت علمی دانشگاه آزاد یکی از موضوعات اساسی برای افرادی است که می‌خواهند به عنوان کادر آموزشی پزشکی و غیر پزشکی فعالیت داشته باشند. بسیاری از فارغ التحصیلان دانشگاهی علاقه‌مند به تحقیق و پژوهش و همچنین تدریس در...
  • دفترچه سوالات کنکور ارشد

    دفترچه سوالات کنکور ارشد 1403 + دانلود پاسخنامه تشریحی

    زمان و نحوه دفترچه سوالات کنکور ارشد 1403 مشخص شد. بر این اساس همه متقاضیان و شرکت کنندگان آزمون ورودی ارشد می‌‎توانند پس از اتمام برگزاری آن با مراجعه به سایت سازمان سنجش برای دانلود سوالات کنکور ارشد با جواباقدام...
  • باجه های رفع نقص کنکور ارشد

    آدرس باجه های رفع نقص کنکور ارشد سازمان سنجش 1403 | sanjesh

    کسانی که کارت ورود به جلسه خود را دریافت می کنند ممکن است با مشکلاتی مواجه شوند و اطلاعات روی کارت آن ها ناقص باشد. آن ها برای رفع این مشکل باید به باجه های رفع نقص کنکور ارشد مراجعه...
  • ثبت نام وام دانشجویی دانشگاه آزاد

    ثبت نام وام دانشجویی دانشگاه آزاد 1403 + ورود sajed.iau.ir

    ثبت نام وام دانشجویی دانشگاه آزاد برای نمیسال دوم هنوز اعلام نشده است. این وام‌ها از سوی صندوق رفاه دانشجویی در انواع مختلفی اعم از مسکن، شهریه، ازدواج و… تعیین شده و از طریق ثبت نام وام در سامانه ساجد...
تماس با مشاور
(حتی در تعطیلات نوروز)