ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

آدرس باجه های رفع نقص کنکور ارشد سازمان سنجش 1403 | sanjesh

  • دسته بندی:
  • دیدگاه ها: ۰
  • تاریخ بروزرسانی: ۲۱ فروردین ۱۴۰۳
باجه های رفع نقص کنکور ارشد
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

کسانی که کارت ورود به جلسه خود را دریافت می کنند ممکن است با مشکلاتی مواجه شوند و اطلاعات روی کارت آن ها ناقص باشد. آن ها برای رفع این مشکل باید به باجه های رفع نقص کنکور ارشد مراجعه کنند تا اطلاعات خود را اصلاح نمایند. این باجه های رفع نقص کنکور ارشد می توانند تمام اطلاعات شما را ویرایش کنند تا کارت ورود به جلسه را با اطلاعات درست دریافت کنید. برای همین لازم است آدرس باجه رفع نقض سازمان سنجش ارشد را دریافت کنید.

با توجه به این که درست بودن اطلاعات شما در کارت های ورود به جلسه آزمون کارشناسی ارشد بسیار لازم و ضروری است. لذا اگر کوچک ترین نقضی را بر روی آن را مشاهده کردید باید اصلاح نمایید. هر چند که سازمان سنجش پیش از این امکان اصلاح اطلاعات ثبت نامی را به داوطلبان ارائه می دهد؛ اما شما نمی توانید به هنگام دریافت کارت ورود به جلسه برخی از این اطلاعات را اصلاح نمایید. لذا لازم است آدرس باجه رفع نقض سازمان سنجش 1403 را داشته باشید تا در اسرع وقت به آن جا مراجعه کنید.

با توجه به این که آدرس باجه های رفع نقص کنکور ارشد 1403 برای داوطلبان مختلف بسیار ضروری است. لذا اگر شما به دنبال دریافت اطلاعات در مورد آن ها هستید و هر گونه سوالی در مورد آن ها دارید می توانید با کارشناسان ایران تحصیل به شماره تلفن 9099075307 تماس حاصل فرمایید.

اهمیت رفع نقض اطلاعات روی کارت ورود به جلسه آزمون ارشد 1403

شما به هنگام دریافت کارت ورود به جلسه آزمون کارشناسی ارشد باید اطلاعات خود را بررسی کنید تا درست باشند. این اطلاعات اعم از زمان و محل برگزاری کنکور ارشد، شماره داوطلبی، معدل، رشته امتحانی، مشخصات فردی هستند. به طوری که اگر هر کدام از آن ها ناقص باشند و وارد جلسه آزمون شوید در مراحل بعدی آزمون دچار مشکل خواهید شد.

لذا لازم است در همان ابتدا اطلاعات روی کارت ورود به جلسه آزمون خود را رفع نمایید. معمولا کارت ورود به جلسه آزمون کارشناسی ارشد چند روز قبل برگزاری آزمون منتشر می شود.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد ثبت نام کارشناسی ارشد با سوابق تحصیلی و شرایط، شهریه و رشته ها روی لینک کلیک کنید.

اهمیت رفع نقض اطلاعات روی کارت ورود به جلسه آزمون ارشد

لذا اگر شما هر گونه اشتباهی در آن ها مشاهده کردید برای رفع نقض به باجه های رفع نقص کارت ورود به جلسه کنکور ارشد مراجعه کنید. قبل از مراجعه به باجه های رفع نقص کنکور ارشد باید زمان آن ها را بدانید و با آگاهی کامل با در دست داشتن مدارک خود کارت ورود به جلسه خود را اصلاح نمایید. اطلاع از آدرس باجه رفع نقص سازمان سنجش ارشد به شما این امکان را می دهد که به نزدیک ترین باجه مراجعه کنید و اقدامات لازم را انجام دهید.

با مراجعه به باجه های رفع نقص کارت ورود به جلسه کنکور ارشد 1403 می توانید اطلاعات بند 7 (معلولیت) را در صورت مغایرت در تاریخ ۲ و ۳ اسفند ماه 1403 اصلاح کنید. البته در این تاریخ می توانید اطلاعات دیگری مانند عدم وجود عکس یا مغایرت آن با عکس داوطلب، فاقد مهر بودن و … را نیز ویرایش نمایید.

برای اصلاح اطلاعات روی کارت ورود به جلسه آزمون ارشد 1403 مانند بندهای 9، 10، 11، 14، 15، 16، 17 و 18 که شامل معدل مقطع کارشناسی، تاریخ و موسسه فارغ‌ التحصیلی کارشناسی، دانشگاه محل خدمت هستند می توانید از ۳۰ بهمن تا ۴ اسفند ماه 1403 به آدرس سایت سنجش مراجعه نمایید. بعد از ورود به این سایت می توانید وارد بخش ویرایش اطلاعات کارت شوید و در آن جا اطلاعات خود را اصلاح نمایید.

حال اگر شما هر گونه مغایرتی در اطلاعات مندرج در بند 8 (سهمیه ثبت‌نامی) مشاهده کردید می توانید به سایت سنجش مراجعه کنید و در آن جا اطلاعات سهمیه ثبت نامی خود را اصلاح و از سهمیه رزمندگان (سپاه پاسداران)، وزارت جهاد کشاورزی، ایثارگران (بنیاد شهید و امور ایثارگران) و سهمیه رزمندگان (واحدهای تابعه ستاد کل نیروهای مسلح) استفاده نمایید.

جهت ثبت نام مجدد ارشد وزارت بهداشت و زمان و مهلت روی لینک کلیک کنید.

در این بخش شما نمی توانید اطلاعات شناسنامه ای خود مانند اطلاعات مندرج در بندهای 1، 2، 3، 4، 5 و 6 کارت ورود به جلسه آزمون ارشد را اصلاح کنید؛ بنابراین اگر هر گونه نقضی در این مورد مشاهده کردید باید از طریق اداره ثبت احوال منطقه سکونت اقدام نمایید. حال اگر نمی دانید چگونه این کار را انجام دهید می توانید برای راهنمایی بیشتر با مشاوران ایران تحصیل صحبت نمایید.

به صورت کلی می توان دریافت که شما برای رفع نقض های زیر می توانید به باجه های رفع نقص کنکور ارشد 1403 مراجعه کنید:

🔶 نبود عکس داوطلب یا مغایرت آن با عکس واقعی داوطلب

🔶 عکس داوطلب باید دارای مهر تایید باشد.

🔶 وجود مغایرت در جنسیت و دین ثبت شده داوطلب

🔶 نوع معلولیت داوطلب (نابینا، کم بینا، ناشنوا، کم شنوا و معلول جسمی حرکتی)

🔶 وجود مغایرت در زبان خارجی ثبت شده در کارت با توجه به مفاد مواد امتحانی

🔶 هر گونه اشتباه در سهمیه داوطلبان کارشناسی ارشد

🔶 ناخوانا بودن شماره داوطلبی

مراجعه به باجه های رفع نقص کنکور در صورت مغایرت

آدرس باجه های رفع نقص کنکور ارشد 1403

با توجه به مطالب بالا متوجه شدید که شما در صورت مشاهده هر گونه نقض در کارت ورود به جلسه آزمون ارشد 1403 خود باید آن را ویرایش کنید. برای این کار باید به آدرس باجه رفع نقص سازمان سنجش ارشد مراجعه کنید. در این خصوص سازمان سنجش برای این دسته از داوطلبان در سراسر کشور باجه های رفع نقص کنکور ارشد را در نظر گرفته است که به آدرس آن ها اشاره می کنیم. شما جهت دانلود پی دی اف آدرس باجه های رفع نقص کنکور ارشد 1403 روی لینک زیر کلیک کنید.

آدرس باجه رفع نقص سازمان سنجش ارشد 1403

بعد از آن که آدرس باجه های رفع نقص کنکور ارشد را دانلود کردید می توانید بین ساعت های 30: 8 الی 12 در تمام روزها و در ۲ و ۳ اسفند ماه بین ساعت 14 الی 17 نیز به آن ها مراجعه کنید. حال اگر به هر گونه مشاوره و راهنمایی جهت مدارک لازم اصلاح اطلاعات خود در باجه های رفع نقض دارید می توانید با مشاوران ایران تحصیل صحبت نمایید.

برای ثبت نام آزمون ارشد وزارت بهداشت و رشته محل ها روی لینک کلیک کنید.

 

آدرس باجه های رفع نقص کنکور ارشد

 

منظور از فرم مغایرت عکس داوطلب ارشد چیست؟

یکی از مشکلاتی که برای داوطلبان شرکت در آزمون کارشناسی ارشد پیش می آید این است که عکس داوطلب روی کارت ورود به جلسه آن ها با چهره خود داوطلب مغایرت داشته باشد. در این صورت داوطلب قادر به شرکت در جلسه آزمون نخواهد بود. حال شما برای این که بتوانید در جلسه آزمون شرکت کنید باید فرم های ارائه شده را تکمیل نمایند. یکی از این فرم ها، فرم مغایرت عکس داوطلب ارشد است.

در واقع شما با تکمیل این فرم گزارش می دهید که عکس  فرم اطلاعات قبولی آزمون ورودی کارشناسی ارشد با عکس چهره شما مغایرت دارد. برای همین لازم است این فرم را دانلود کرده و زمانی که به باجه های رفع نقص کنکور ارشد مراجعه می کنید به همراه یک قطعه عکس این فرم را به کارکنان باجه ارائه دهید. آن ها بعد از بررسی اطلاعات شما و تایید آن ها اطلاعات هویت و شناسنامه ای، چهره عکس الصاق شده و غیره را تغییر می دهند. جهت دانلود فرم مغایرت عکس داوطلب ارشد می توانید از مشاوران ایران تحصیل کمک بخواهید.

 

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد برگزاری کنکور ارشد و زمان بندی دقیق و نحوه دریافت کارت ورود به جلسه روی لینک کلیک کنید.

 

خلاصه مقاله باجه های رفع نقص کنکور ارشد

شما به هنگام دریافت کارت ورود به جلسه کارشناسی ارشد 1403 ممکن است نواقصی را بر روی آن مشاهده کنید. این نواقص می توانند اعم از عکس داوطلب تا اطلاعات فردی و ثبت نامی باشند. برای این که شما بتوانید فرایند شرکت در آزمون خود را تکمیل کنید باید این اطلاعات را اصلاح نمایید

برای همین باید به سایت سنجش مراجعه کرده و در تاریخ اعلام شده اطلاعات خود را ویرایش نمایید؛ اما برای ویرایش برخی از اطلاعات باید به باجه های رفع نقص کنکور ارشد مراجعه کنید و در آن جا مدارکی را ارائه دهید تا اطلاعات شما پس از تایید اصلاح کنند.

معمولا آدرس باجه رفع نقض سازمان سنجش ارشد هر ساله به محض انتشار کارت ورود به جلسه اعلام می شود. به طوری که شما با مراجعه به آن ها می توانید اطلاعات خود را ویرایش نمایید. در بالا کلیه اطلاعات لازم را برای ویرایش اطلاعات و باجه های رفع نقص کنکور ارشد بیان کردیم.

حال اگر شما به هر گونه راهنمایی و مشاوره در این خصوص نیاز داشته باشید می توانید با شماره تلفن 9099075307 تماس حاصل فرمایید.

جهت دانلود مقاله باجه های رفع نقص کنکور ارشد روی لینک کلیک کنید.

5/5 - (2 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

چگونه آدرس باجه رفع نقض سازمان سنجش ارشد کشور را به دست بیاوریم؟

در این مقاله آدرس آن ها را در لینک یک pdf قرار دادیم که شما می توانید آن ها را به راحتی دانلود کرده و استفاده نمایید.

در باجه های رفع نقص کنکور ارشد چه اطلاعاتی را می توان ویرایش کرد؟

در این باجه ها کلیه اطلاعاتی که شما با ورود به سایت سنجش نمی توانید ویرایش کنید را می توانید اصلاح نمایید.

آیا برای تغییر اطلاعات کارت ورود به جلسه آزمون ارشد در باجه های رفع نقص کنکور ارشد مبلغی دریافت می شود؟

این فرایند ها کاملا به صورت رایگان هستند و شما نباید مبلغی را برای آن ها پرداخت نمایید.

 

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • استعداد درخشان ارشد آزاد

    استعداد درخشان ارشد آزاد 1403 + دانلود دفترچه | ایران تحصیل

    برنامه استعداد درخشان ارشد آزاد به دنبال شناسایی و حمایت از دانشجویانی است که در زمینه‌های علمی، پژوهشی و فناوری پتانسیل بالایی دارند. این برنامه با هدف ایجاد فرصت‌های برابر تحصیلی برای استعدادهای برتر جهت ادامه تحصیل در مقطع ارشد...
  • دفترچه سوالات کنکور ارشد

    دفترچه سوالات کنکور ارشد 1403 + دانلود پاسخنامه تشریحی

    زمان و نحوه دفترچه سوالات کنکور ارشد 1403 مشخص شد. بر این اساس همه متقاضیان و شرکت کنندگان آزمون ورودی ارشد می‌‎توانند پس از اتمام برگزاری آن با مراجعه به سایت سازمان سنجش برای دانلود سوالات کنکور ارشد با جواباقدام...
  • ثبت نام آزمون ارشد وزارت بهداشت

    ثبت نام آزمون ارشد وزارت بهداشت 1403 + رشته محل ها

    زمان ثبت نام آزمون ارشد وزارت بهداشت از 11 تا 21 بهمن ماه 1403 اعلام شده است. متقاضیانی که قصد ادامه تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد در رشته‌های علوم پزشکی را دارند، می‌توانند در بازه زمانی اعلام شده به سامانه...
  • ثبت نام بدون کنکور ارشد دانشگاه چابهار

    ثبت نام بدون کنکور ارشد دانشگاه چابهار 1403 + شرایط و رشته ها

    اطلاعیه ثبت نام بدون کنکور ارشد دانشگاه چابهار براساس استعدادهای درخشان در دانشگاه دریانوردی و علوم دریایی این شهرستان منتشر شد. دانشگاه چابهار در استان سیستان و بلوچستان واقع شده و در حال حاضر 2707 دانشجو و 106 استاد در...
تماس با مشاور