ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

بهترین مشاور انتخاب رشته مشهد 1403 + الان رزرو کن | ایران تحصیل

بهترین مشاور انتخاب رشته در مشهد
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

با اعلام نتایج اولیه کنکور سراسری، حال زمان انتخاب رشته برای داوطلبان کنکور فرا می رسد؛ این مرحله یکی از حساس ترین مراحل دانش آموزان قبل از ورود به دانشگاه است و نقش سرنوشت سازی دارد. اگر رتبه کنکور خوبی را اخذ کرده باشید، انتخاب رشته تقریبا ریسک کمتری دارد و می توانید در رشته مورد علاقه خود ثبت نام کنید ولی در مورد رتبه هایی که در کف قبولی رشته های حساس قرار دارند، باید هوشمندانه عمل کرد تا پذیرش تحصیلی دریافت کرد. در این مرحله است که نقش مشاور پر رنگ می شود. اگر ساکن شهر مشهد هستید و به دنبال بهترین مشاور انتخاب رشته در مشهد می باشید، این مقاله مخصوص شماست. در این مقاله قصد داریم تا شما را با ویژگی هایی که بهترین مشاور انتخاب رشته در مشهد باید داشته باشد آشنا کنیم. 

یکی از بهترین نوع مشاوره ها، مشاوره تلفنی است؛ چرا که متقاضی در هر زمانی می تواند به وی دسترسی داشته باشد و سوالات خود را رفع کند و درخواست راهنمایی کند. مشاوران انتخاب رشته مجرب ایران تحصیل با داشتن سابقه ای طولانی در امور مربوط به کنکور سراسری و انتخاب رشته، می توانند شما را برای دریافت پذیرش تحصیلی در رشته مورد علاقه خود، همراهی کنند. تنها کافیست با شماره 9099075307 تماس بگیرید. 

بهترین مشاور انتخاب رشته اهواز کدام است؟ برای آشنایی روی لینک آبی رنگ کلیک کنید.

بهترین مشاور انتخاب رشته در مشهد 1403

با آغاز انتخاب رشته کنکور سراسری، استرس و نگرانی گریبان گیر اکثر متقاضیان می شود. کسانی که رتبه خوبی کسب کرده اند و با کف قبولی رشته مورد علاقه خود فاصله زیاد دارند، با خیال راحت انتخاب رشته می کنند؛ اما داوطلبانی که رتبه شان نزدیک به کف قبولی رشته مد نظر در سال های گذشته است، استرس گرفته و نیاز به مشورت با مشاور پیدا می کنند. در چنین شرایطی است که اگر ساکن مشهد باشید، به دنبال بهترین مشاور انتخاب رشته در مشهد خواهید گشت. 

علاوه بر چنین داوطلبانی، دسته ای دیگر نیز هستند که رتبه شان فاصله زیادی از رتبه آخرین فرد قبول شده در رشته مد نظر دارد. برای این دسته از داوطلبان مشورت با مشاوری خبره در این زمینه بسیار مهم است. مشاور از تمامی وضعیت های قبولی در استان های مختلف مطلع است و به بهترین شیوه شما را راهنمایی می کند. اگر امکان تحصیل آن رشته براساس سوابق تحصیلی و یا تحصیل در دانشگاه آزاد و پیام نور وجود داشته باشد، شما را راهنمایی خواهد کرد و گزینه های موجود را به شما نشان خواهد داد. به همین علت نیز مراجعه به بهترین مشاور انتخاب رشته در مشهد اهمیت دارد. 

با شروع بازه زمانی انتخاب رشته، هر داوطلب تنها می تواند 150 رشته از رشته های مورد علاقه خود را اولویت بندی کند و در سامانه سنجش درج کند. اولویت بندی این انتخاب ها بسیار حائز اهمیت است چرا که به سادگی می تواند تفاوت چشم گیری را در تحصیلات شما ایجاد کند. در اولویت بندی رشته ها باید عوامل مختلفی را مد نظر قرار داد مانند: میزان علاقه به رشته، مسافت دانشگاه انتخابی با شهر محل سکونت، راه های دسترسی به دانشگاه، هزینه تحصیل، اعتبار دانشگاه، سطح دانشجویان محصل در آن دانشگاه و … . در تمامی موارد این چنینی مشاور راهنمای شما خواهد بود. 

برای اینکه بتوان بهترین مشاور انتخاب رشته در مشهد را مشخص کرد، باید معیارها و ملاک های متفاوتی را در نظر گرفت. البته که این معیار ها نیز باتوجه به سلیقه و خواسته متقاضیان تغییر می کند؛ چرا که هر کس شرایط مختص به خود را دارد و باید بتواند مناسب ترین روش مشاوره ای را برای خود انتخاب کند.

مزایای مشاور تلفنی

مشاوره تلفنی مزایایی نسبت به مشاور حضوری دارد که سبب ترجیح بیشتر متقاضیان می شود. برخی از این مزایا عبارتند از:

عدم نیاز به مراجعه حضوری و جلوگیری از اتلاف وقت 

دسترسی راحت و امکان برقراری ارتباط در تمامی ایام هفته بدون تعطیلی 

امکان دریافت مشاوره بدون محدودیت زمانی برای هر فرد

امکان برقراری تماس حتی در تایم های غیر اداری (از ساعت 8 صبح الی 12 شب)

عدم محدودیت جغرافیایی برای برقراری ارتباط با مشاور؛ متقاضیان می توانند در هر شهر و استانی که هستند با مجرب ترین اساتید در ارتباط باشند. 

مرکز مشاوره ایران تحصیل امکان برقراری تماس با اساتید و مشاوران متخصص در امور کنکور و انتخاب رشته را برای تمامی مردم ایران فراهم کرده است. شما نیز اگر ساکن مشهد هستید و به دنبال بهترین مشاور انتخاب رشته در مشهد می گردید، همین حالا با شماره 9099075307 تماس بگیرید.

بنر انتخاب رشته کنکور

برای شرکت در تست استعدادیابی برای انتخاب رشته کنکور  بر روی لینک مربوطه کلیک کنید.

ویژگی هایی که بهترین مشاور انتخاب رشته در مشهد باید داشته باشد!

با اینکه ویژگی های بهترین مشاور انتخاب رشته در مشهد ممکن است از نظر ساکنین این شهر تفاوت هایی را داشته باشد؛ اما قصد داریم تا در این بخش برخی از ویژگی هایی را که بهترین مشاور انتخاب رشته در مشهد باید داشته باشد بیان کنیم. این ویژگی ها عبارتند از:

بهترین مشاور انتخاب رشته در مشهد چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟

مطلع بودن از آخرین رتبه قبولی در رشته های مختلف: بهترین مشاور انتخاب رشته در مشهد باید از آخرین رتبه ای که داوطلبان در سال های گذشته در رشته های مختلف قبول شده اند، مطلع باشد تا بتواند احتمال قبولی متقاضی خود را تخمین بزند. البته که تخمین وی باید بسیار به واقعیت نزدیک باشد. مشاوری که از رتبه قبولی رشته ها آگاه باشد می تواند شما را نیز راهنمایی کند که در کدام دانشگاه ها شانس بیشتری برای پذیرش دارید و در کدام دانشگاه ها شانس کم و یا هیچ شانسی ندارید. 

مشاور نباید سلیقه های شخصی خود را در انتخاب رشته دانش آموز دخیل کند: مشاوری که دلسوز و صادق است، هیچ گاه نظر و سلیقه شخصی خود را به دانش آموز تحمیل نمی کند و سعی نمی کند تا مراجعه کنندگان خود را به سوی رشته ای خاص سوق دهد تا برای خود کسب اعتبار کند. مشاوری که در کار خود خبره است، توانایی ها و استعداد های متقاضی را سنجیده و وی را در انتخاب رشته مورد علاقه خود راهنمایی می کند.

از رشته های مختلف شناخت کافی داشته باشد: یکی از ویژگی های بهترین مشاور انتخاب رشته در مشهد باید داشتن شناخت کافی از رشته های مختلف باشد. باید بداند که محصلین هر رشته به چه توانایی هایی نیاز دارند و مباحث مطرح شده در هر رشته چه مواردی است و آینده شغلی آن در ایران و یا خارج از کشور به چه صورت است. مشاوری که به رشته های مختلف مسلط باشد، بهتر دانش آموز را راهنمایی خواهد کرد. 

از وضعیت و اعتبار علمی دانشگاه ها، شناخت کافی داشته باشد: مشاور کاردان باید از اعتبار علمی دانشگاه ها مطلع باشد تا در اولویت بندی رشته ها در دانشگاه های مختلف بتواند شما را راهنمایی کند. همچنین داشتن اطلاعات از وضعیت خوابگاه های دانشجویی دانشگاه ها، شرایط و ضوابط پذیرش و سطح اساتید دانشگاه و … نیز الزامی است. 

از نکات دیگری که داوطلبان گرامی حتما باید قبل از انتخاب رشته به آن توجه کنند، میزان تاثیر سهمیه، میزان تاثیر بومی گزینی و نحوه صحیح انتخاب رشته  و … است. باتوجه به اینکه فرصت انتخاب رشته در زندگی هر دانش آموزی تقریبا یکبار پیش می آید، نمی توان از وی انتظار داشت که در خصوص تمامی موارد گفته شده اطلاعات داشته باشد؛ در چنین شرایطی است که وجود یک مشاور را به شدت پیشنهاد می کنیم. مشاوران تحصیلی سال ها در این زمینه تجربه کسب کرده اند و مهارت و سابقه بیشتری دارند. 

برای دریافت دفترچه انتخاب رشته ریاضی بر روی لینک مربوطه کلیک کنید.

بنر انتخاب رشته

اخبار پیرامون انتخاب رشته

مهلت ثبت‌ نام بدون آزمون و انتخاب رشته داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد سال 1403 دانشگاه آزاد اسلامی تمدید شد:

داوطلبان شرکت کننده در آزمون کارشناسی ارشد سال 1403 که براساس کارنامه صادره از سوی سازمان سنجش آموزش کشور مجاز به انتخاب رشته شده‌ اند و علاقه‌ مند به انتخاب رشته / محل‌ های دایر در دانشگاه آزاد اسلامی هستند، می توانند با استفاده از کد دسترسی انتخاب رشته مندرج در ذیل کارنامه سازمان سنجش آموزش کشور با مراجعه به سامانه ثبت نام الکترونیکی مرکز سنجش، پذیرش و فارغ التحصیلی به آدرس www.azmoon.org نسبت به انتخاب رشته اقدام کنند.

همچنین متقاضیان ثبت نام بدون آزمون (ویژه استعدادهای درخشان) مقطع کارشناسی ارشد با مراجعه به سامانه ثبت نام الکترونیکی مرکز سنجش، پذیرش و فارغ‌ التحصیلی به آدرس www.azmoon.org پس از مطالعه دفترچه راهنما و در صورت داشتن شرایط ویژه استعداد های درخشان مقطع کارشناسی ارشد ابتدا نسبت به خرید کارت اعتباری اقدام و سپس با ورود به سامانه نسبت به ثبت نام و انتخاب رشته / محل های درخواستی اقدام کنند.
داوطلبان لازم است پس از انتخاب رشته / محل، کد رهگیری و نسخه چاپی ثبت نام خود را تهیه و تا زمان اعلام نتایج نزد خود حفظ کنند.

بهترین مشاور انتخاب رشته شیراز کدام است؟ برای اطلاع روی لینک مربوطه کلیک کنید.

خلاصه مطلب

با فرا رسیدن زمان انتخاب رشته پس از اعلام نتایج کنکور سراسری و رتبه داوطلبان، معمولا میزان استرس داوطلبان افزایش می یابد و حساسیت آن ها نیز بیشتر می شود تا بتوانند در رشته مورد علاقه خود پذیرش دریافت کنند. با توجه به حساسیت بالای این مرحله، مشورت و راهنمایی گرفتن از مشاوری خبره را به شما پیشنهاد می کنیم. اگر ساکن مشهد هستید و به دنبال بهترین مشاور انتخاب رشته در مشهد به صورت حضوری می باشید، باید در انتخاب خود دقت کنید تا مورد سو استفاده افراد سودجو قرار نگیرید. ولی اگر ترجیح شما مشاور تلفنی است، مشاوران خبره ایران تحصیل همراه شما هستند. در تمامی ایام هفته (حتی در روزهای تعطیل) از ساعت 8 صبح تا 12 شب می توانید با بهترین مشاوران انتخاب رشته در مشهد در ارتباط باشید. تنها کافیست تا با شماره 9099075307 تماس بگیرید و درخواست مشاور انتخاب رشته کنید. 

 

برای دانلود پی دی اف مقاله فوق بر روی لینک کلیک کنید.

 

3.3/5 - (3 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

انتخاب رشته کنکور سراسری مشهد چه زمانی است؟

انتخاب رشته کنکور سراسری مشهد پس از گذشت دو هفته بعد از اعلام نتایج صورت می گیرد، معمولا زمان انتخاب رشته در نیمه دوم شهریور ماه است.

انتخاب رشته کنکور سراسری مشهد در چه سایتی صورت می گیرید؟

همانطور که در مقاله اشاره کردیم، انتخاب رشته کنکور سراسری مشهد در سایت سازمان سنجش امکان پذیر است.

آیا امکان ثبت نام در تکمیل ظرفیت انتخاب رشته کنکور سراسری مشهد وجود دارد؟

بله، داوطلبان گرامی که پس از انتخاب رشته کنکور سراسری مشهد موفق به قبولی در رشته محلی نشوند می توانند از طریق ثبت نام تکمیل ظرفیت کنکور سراسری امتحان کنند

نظرات

2 دیدگاه دربارهٔ «بهترین مشاور انتخاب رشته مشهد 1403 + الان رزرو کن | ایران تحصیل»

  1. Avatar photo شمس آبادی گفت:

    سلام زمان ثبت نام تکمیل ظرفیت کنکور سراسری مشهد چه تاریخی هست؟

    1. Avatar photo tahmasebi گفت:

      فعلا مشخص نمیباشد و باید منتظر انتشار دفترچه باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • مشاوره تحصیلی کنکور

    مشاوره تحصیلی کنکور 1403 + همین الان با رتبه ها صحبت کن!

    مشاوره تحصیلی کنکور مختص به داوطلبانی است که سازمان سنجش آموزش کشور هر سال در زمانی مشخص، آزمون کنکور را به صورت سراسری برگزار می‌کند. در این آزمون دانسته‌های علمی داوطلبان مورد سنجش قرار می‌گیرد، چرا که رقابت بین داوطلبانی...
  • برنامه ریزی کنکور

    برنامه ریزی کنکور 1403 + pdf جدول نمونه رتبه ها | ایران تحصیل

    برنامه ریزی کنکور به صورت اصولی و هوشمندانه، توسط مشاور و برنامه‌ ریز انجام می‌شود که در نتیجه می‌‎تواند برگ برنده شما نسبت به دیگر دانش آموزان باشد. همچنین Pdf برنامه ریزی کنکور و جدول برنامه ریزی آزمون سراسری نیز...
  • برنامه ریزی درسی

    برنامه ریزی درسی + 11 راز مهم رتبه ها + pdf برنامه 1403

    همه ما می‌ دانیم که باید برای رسیدن به تمامی اهداف خود از کوچک‌ تا بزرگ‌ ترین برنامه ریزی داشته باشیم. اطلاع داشتن از موثرترین تکنیک و جدول برنامه ریزی درسی روزانه، ماهانه و… نه تنها به شما کمک می‌...
  • مشاوره تلفنی کنکور سراسری

    مشاوره تلفنی کنکور 1403 + رتبه ها پشت خط هستن! | irantahsil

    مشاوره تلفنی کنکور سراسری یکی از راه‌های هموار کردن مسیر موفقیت در آزمون است. کنکور یکی از مهم ترین ارزیابی‌های هماهنگ شده و سرنوشت ساز می‌باشد که هر ساله داوطبان زیادی در آن ثبت نام می‌کنند. تمامی داوطلبانی که می‌خواهند...
تماس با مشاور
(حتی در تعطیلات نوروز)