ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

امکان ترمیم معدل دانشجویان دکتری ۱۴۰۳ + مراحل گام به گام | ایران تحصیل

  • دسته بندی:
  • دیدگاه ها: ۶
  • تاریخ بروزرسانی: ۲۹ بهمن ۱۴۰۲
امکان ترمیم معدل دانشجویان دکتری1
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

امکان ترمیم معدل دانشجویان دکتری موضوع مورد بحث ما در این مطلب است. در ادامه همراه ما باشید تا از جزییات این امکان را بدست آورید. در حال حاضر امکان ترمیم معدل برای دانشجویان مقطع کارشناسی و ارشد  وجود دارد اما این امکان برای دانشجویان دکتری وجود نداشت تا این که خبرهایی مبتنی بر اجرایی شدن این طرح برای دانشجویان دکتری اعلام گردید.  همچنین جهت اطلاع از جدیدترین اخبار امکان ترمیم معدل دانشجویان دکتری می توانید با کارشناسان ایران تحصیل با شماره 9099075307 تماس گرفته و اطلاعیه های جدید را دریافت نمایید. در ادامه همراه ما باشید تا از جزییات آن بیشتر بدانید.

ترمیم معدل دانشجویان چیست؟

ترمیم معدل برای دانشجویانی می باشد که قصد دارند معدل خود را افزایش دهند و تقریبا میت وان بیان نمود که همه افراد می توانند از این فرصت استفاده نماید. در حال حاضر برای تمامی مقاطع تحصیلی به جز دکتری ترمیم معدل وجود دارد.

همچنین شرایطی که برای استفاده از ترمیم معدل در نظر گرفته شده است به شرح زیر است:

افراد باید در مقاطع تحصیلی کارشناسی و یا کارشناسی ارشد باشد تا بتواند از ترمیم معدل استفاده نماید و در حال حاضر امکان ترمیم معدل دانشجویان دکتری وجود ندارد.

امکان ترمیم معدل دانشجویان دکتری در صورتی که بر اساس مصوبه های جدید وجود داشته باشد و همچنین امکان ترمیم معدل دانشجویان کارشناسی و کارشناسی ارشد، تنها یک بار در طول سال امکان پذیر است و بیشتر از آن مجاز نمی باشد. پس سعی کنید در طول سال به دنبال درسی بروید که به نمره بالاتری از آن نیاز داشته و با خواندن حتما افزایش نمره خواهید داشت. اگر نمره شما از نمره قبلی کمتر شود، همان نمره قبلی برای شما در نظر خواهد گرفته شد و تغییری در کارنامه شما رخ نمی دهد. پس سعی کنید از این فرصت امکان ترمیم معدل دانشجویان در ظول یک سال به بهترین نحو استفاده نمایید.

اگر قصد ترمیم معدل دارید بدانید در هر ترم 6 واحد اضافه تر برای ترمیم نمره می توانید بگیرید و برای این 6 واحد نیاز به پرداخت شهریه اضافه تری نخواهید بود.

امکان ترمیم معدل دانشجویان  تنها برای دروس اختصاصی می باشد و شامل دروس عملی و عمومی نمی شود.

کال تو اکشن راهنمای تلفنی

ترمیم معدل دانشجویان دکتری چیست؟

 برای اطلاع از ترمیم معدل دانشگاه آزاد بر روی لینک کلیک نمایید.

امکان ترمیم معدل دانشجویان دکتری ۱۴۰۳

در سال 99 بود که جمعی از دانشجویان دانشگاه آزاد به دلیل مجازی شدن دانشگاه ها و کسب نمرات پایین در مقطع دکتری، درخواستی را برای طرح ترمیم معدل ارسال کردند. طبق آخرین اخبار منتشر شده در حال حاضر این امکان تنها برای دانشجویان دانشگاه آزاد وجود دارد و این افراد می توانند در صورتی که از معدل کسب شده خود رضایت ندارند در طرح ترمی معدل شرکت نماید.

برای کسب اطلاع از نحوه ویرایش اطلاعات ثبت نام دکتری روی لینک مربوطه کلیک نمایید.

امکان ترمیم معدل دانشجویان دکتری برای دانشگاه سراسری 1403

بسیاری از دانشجویان دانشگاه سراسری از امکان ترمیم معدل دانشجویان دکتری می پرسند که در این خصوص باید به شما بگوییم تا به حال خبری مبنی بر این که این امکان برای دانشجویان دانشگاه سراسری وجود داشته باشد، ارائه نشده است.

به محض اطلاعیه های جدید در خصوص امکان ترمیم معدل دانشجویان دکتری ۱۴۰۳ این مقاله به روز رسانی خواهد شد.

ترمیم معدل دانشجویان دکتری در دانشگاه آزاد

در بخش نامه زیر می توانید شرایط ترمیم معدل در دانشگاه آزاد را بخوانید.

توجه داشته باشید که ضوابط مرتبط با امور آموزشی دانشجویان غیرپزشکی است.

دروس عملی، کارگاهی و آزمایشگاهی پس از امتحانات دروس نظری برگزار خواهد شد که، با هماهنگی حوزه آموزش واحد‌های دانشگاهی طی برنامه اعلامی در ترم تابستان می باشد و نمره درس در نیم سال دوم ثبت می شود.

طرح و برنامه ترمیم معدل فعلا برای دانشجویان مقطع کاردانی، کارشناسی و کارشناسی ارشد بوده و امکان ترمیم معدل دانشجویان دکتری دانشگاه آزاد وجود ندارد.

ترمیم معدل برای دانشجویان مقطع کاردانی و کارشناسی  برای نمرات زیر 12 و برای دانشجویان ارشد برای نمرات زیر 14 قابل اجرا می باشد.

هر دانشجو تنها می تواند 3 درس و 6 واحد را برای ترمیم معدل انتخاب نماید.

اگر در زمان ترمیم معدل، نمره بالاتر از نمره اصلی کسب شود آن نمره در نظر گرفته شده و اگر کمتر از نمره قبلی باشد آن نمره در نظر گرفته نمی شود و همان نمره قبلی در کارنامه قرار می گیرد.

هر دانشجو فقط یک بار در طول سال و با شرط عدم اتمام سنوات اجازه ترمیم معدل دارد

شما عزیزان در خصوص اطلاعیه های در مورد امکان ترمیم معدل دانشجویان دکتری دانشگاه آزاد می توانید با مشاورین ایران تحصیل با شماره 9099075307 تماس گرفته و پرسش های خود را مطرح نمایید.

ترمیم معدل دانشجویان دکتری در دانشگاه آزاد

امکان ترمیم معدل برای رشته های پزشکی

تا به امروز امکان ترمیم معدل برای رشته های پزشکی ممنوع بوده و کلیه دانشکده های پزشکی چنین درخواستی را رد کرده اند.

 برای اطلاع از مدارک لازم جهت ترمیم معدل  کلیک کنید.

مشاوره امکان ترمیم معدل دانشجویان دکتری

ترمیم معدل برای دانشجویان بسیار مهم و تاثیر گذار است و بهتر از قبل از انتخاب دروس برای ترمیم معدل با مشاورین تخصصی این امر صحبت کرده و دروسی را انتخاب نماید که در کارنامه تاثیر بسزایی داشته باشد.

اگر در زمان انتخاب واحد برای ترمیم معدل خود به مشاوره دسترسی ندارید، می توانید با مدیر گروه خود مشورت کرده و ترمیم معدل خود را انجام دهید.

همانطور که می دانید ترمیم معدل در طول سال تنها یک بار انجام می شود، پس سعی کنید در انتخاب دروس خود اشتباهی نکنید تا شانس خود را از دست ندهید.

به کمک یک مشاوره خبره شما می توانید با یک برنامه ریزی صحیح و نکات مهم، بهترین نمره را به دست آورید. ایران تحصیل این امکان را برای شما محیا کرده تا بتوانید تنها با یک تماس مشاوره های لازم را دریافت نمایید و به هدف خود برسید. کافی است با مشاورین ما در ارتباط باشید.

بنر کال تو اکشن

مشاوره امکان ترمیم معدل دانشجویان دکتری

برای اطلاع از ترمیم معدل دانشگاه علوم پزشکی بر روی لینک کلیک نمایید.

اخبار پیرامون ترمیم معدل

ترمیم معدل برای پشت کنکوری‌های بدون سابقه تحصیلی امکانپذیر شد

مهمترین تغییر در آزمون سراسری سال آینده، تاثیر قطعی معدل است بنابراین، هر داوطلبی که معدل خوب دارد می تواند از این شانس استفاده کند. البته آموزش و پرورش مکلف شده که امکان ترمیم معدل متقاضیان کنکور را فراهم کند. وی توضیح داد: ترمیم معدل شامل همه پشت کنکوری ها حتی داوطلبان فاقد سابقه تحصیلی می شود. بنابراین هیچ دغدغه ای برای کنکوری ها وجود ندارد و مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی، مسیر پذیرش در دانشگاه ها را تسهیل و عدالت آموزشی را بیشتر می کند.

خلاصه مطلب

ما در این مطلب سعی کردیم به بررسی امکان ترمیم معدل دانشجویان دکتری ۱۴۰۳ بپردازیم.در حال حاضر امکان ترمیم معدل برای دانشجویان دکتری در دانشگاه های سراسری و آزاد وجود ندارد و تنها برای مقاطع کاردانی تا کارشناسی ارشد با توجه به شرایطی مهیا می باشد. ترمیم معدل برای هر دانشجو تنها یک بار در طول سال و تنها 6 واحد تخصصی امکان پذیر می باشد.  در صورتی که شما دانشجوی دانشگاه آزاد هستید و در رابطه با این موضوع سوالی دارید می توانید با کارشناسان ما با شماره 9099075307  در تماس باشید و یا پرسش خود را به صورت کامنت در زیر همین مقاله مطرح نمایید.

 برای دریافت و مطالعه پی دی اف مقاله کلیک نمایید.

5/5 - (1 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

آیا امکان ترمیم معدل دکتری برای دانشجویان پزشکی وجود دارد؟

خیر این امکان برای دانشجویان پزشکی وجود ندارد.

در صورتی که نمرات از چه مقداری پایین تر باشد، امکان ترمیم معدل وجود دارد؟

برای دانشجویان دکتری اگر کمتر از 14 باشد امکان ترمیم معدل وجود دارد.

ترمیم نمرات دانشگاه آزاد چه شرایطی دارد؟

ترمیم نمرات دانشگاه آزاد برای نمراتی است که از حد نصاب پایینتر هستند که در این مقاله شرایط ترمیم نمرات توضیح داده شده است.

نظرات

6 دیدگاه دربارهٔ «امکان ترمیم معدل دانشجویان دکتری ۱۴۰۳ + مراحل گام به گام | ایران تحصیل»

  1. Avatar photo ملک. گفت:

    ترمیم معدل دانشجویان دکتری برای چه نمره های میشه استفاده کرد و آیا شرایط امکان ترمیم معدل دانشجویان دکتری با ارشد یکی هستش؟

    1. Avatar photo مشاور عیسائی گفت:

      سلام وقت بخیر
      این امکان با توجه به دانشگاه فارغ التحصیلی متغییر میباشد جهت کسب اطلاعات بیشتر با مشاورین ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید.

    2. Avatar photo پری گفت:

      درحال حاضر ترمیم معدل بلاخره برای مقطع دکترا وجود داره یا نه؟

      1. Avatar photo مشاور طهماسبی گفت:

        سلام. خیر

  2. Avatar photo محمدی. گفت:

    سلام وقت بخیر امکان ترمیم معدل دانشجویان دکتری در سال جدید چند درصد هستش و آیا ممکنه برگزار بشه؟

    1. Avatar photo مشاور عیسائی گفت:

      سلام وقت بخیر
      شرایط با توجه به دانشگاه فارغ التحصیلی متفاوت میباشد جهت کسب اطلاعات بیشتر با مشاورین ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • اعلام نتایج آزمون دکتری

    اعلام نتایج آزمون دکتری 1403+ مشاهده جواب sanjesh.org

    اعلام نتایج آزمون دکتری از روز 28 فروردین ماه 1403 آغاز شده و کلیه شرکت‌کنندگان در این آزمون می‌توانند با مراجعه به سامانه سنجش به نشانی sanjesh.org اقدام به دریافت کارنامه اولیه خود کرده و برای تعیین وضعیت خود برای...
  • دفترچه انتخاب رشته دکتری سراسری

    دفترچه انتخاب رشته دکتری سراسری {لینک دانلود pdf 1403} | ایران تحصیل

    دفترچه انتخاب رشته دکتری سراسری 1403 منتشر شد. پس از اعلام نتایج اولیه آزمون دکتری، یکی از مهم‌ترین فرآیندی که داوطلبان باید آن را با حساسیت انجام دهند، انتخاب رشته دکتری است. به این ترتیب قبول شدگان پیش از انتخاب...
  • انتخاب رشته دکتری۱

    انتخاب رشته دکتری 1403 {راهنما و نکات مهم} | ایران تحصیل

    انتخاب رشته دکتری یکی از مهمترین دغدغه‌های پذیرفته شدگان است، چرا که پس از  اعلام نتایج آزمون دکتری، قبول شدگان باید در بازه زمانی معین شده  برای انتخاب رشته در سامانه سنجش و آموزش کشور اقدام کنند. بنابراین داوطلبان براساس...
  • دکتری بدون آزمون

    دکتری بدون آزمون 1403 + زمان، شرایط و مراحل پذیرش

    پذیرش دکتری بدون آزمون 1403 یا همان دکتری استعداد درخشان اصلی ترین گزینه برای تحصیل در مقطع (phd) برای افرادی است که قصد شرکت در آزمون برای این مقطع را ندارند، اما مسئله حائز اهمیت این است که امکان پذیرش...
تماس با مشاور