ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

اعتبار مدرک واحد الکترونیکی دانشگاه آزاد چقدر است؟

اعتبار مدرک واحد الکترونیکی دانشگاه آزاد چقدر است؟
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

علاقه مندان به تحصیل به صورت مجازی، مایلند بدانند اعتبار مدرک واحد الکترونیکی دانشگاه آزاد چقدر است؟ و چنانچه در رشته های مختلف واحد الکترونیکی دانشگاه آزاد مشغول به تحصیل شدند، بعداً می توانند با این مدرک استخدام شوند یا خیر. از آنجا که در این شرایط تمام فرایند آموزش به صورت مجازی می باشد و استاد و دانشجو باید از طریق سامانه معرفی شده توسط دانشگاه با یکدیگر ارتباط برقرار کنند، به همین دلیل بسیاری از دانشجویان دغدغه اعتبار مدرک این واحد را دارند.

با توجه به اهمیت این موضوع در این مقاله قصد داریم به بررسی اعتبار مدرک واحد الکترونیکی دانشگاه آزاد برای شرکت در آزمون های دستگاه اجرایی و استخدام در ارگان های مختلف، پذیرش و ادامه تحصیل در مقاطع بالاتر و همچنین جهت اپلای به خارج از کشور بپردازیم و اطلاعاتی را در اختیار داوطلبان علاقه مند به تحصیل در این واحد قرار دهیم. پس تا انتهای این مطلب با ما باشید.

میزان اعتبار مدرک واحد الکترونیکی دانشگاه آزاد

📢 اطلاعیه 📢

مدرک واحد الکترونیکی دانشگاه آزاد به اندازه مدرک واحدهای حضوری این دانشگاه دارای اعتبار است. 

میزان اعتبار مدرک واحد الکترونیکی دانشگاه آزاد

👈🏿وجود واحدهای درسی غیر حضوری در کنار واحدهای درسی حضوری یکی از مهم ترین ضرورت های آموزشی دانشگاه آزاد است. به همین دلیل واحد آموزش الکترونیکی را تاسیس کرده تا افراد بتوانند در رشته های مختلف به صورت مجازی تحصیلات خود را ادامه دهند. اما برای بسیاری این سوال پیش می آید که اعتبار مدرک واحد الکترونیکی دانشگاه آزاد چقدر است؟ داوطلبان قبل از هر چیز می خواهند مطمئن شوند که پس از اتمام تحصیل خود این شانس را دارند که در جایی استخدام شوند یا شرایط مهاجرت تحصیلی با این مدرک برای آن ها فراهم خواهد بود یا نه.

👈🏿از سوی دیگر بسیاری تصور می کنند که تنها افرادی در واحد الکترونیکی دانشگاه آزاد مشغول به تحصیل هستند، که سطح علمی پایینی دارند و دانشجویان نخبه با سطح علمی بالا در دانشگاه های حضوری تحصیل می کنند. در صورتی که چنین نیست و بسیاری از دانشجویان نخبه نیز در این واحد در حال تحصیل هستند به دلیل موقعیت شغلی و خانوادگی امکان شرکت در کلاس های حضوری را ندارند و ترجیح داده اند به صورت مجازی تحصیلات خود را ادامه دهند.

👈🏿باید گفت واحد الکترونیکی دانشگاه آزاد دارای اعتبار بسیار زیادی از نظر علمی است و بسیاری از اساتید با رتبه های علمی بالا و رزومه قوی در این دانشگاه تدریس می کنند و همین امر تایید کننده اعتبار مدرک این واحد و برابری رتبه و امتیاز علمی آن با دانشگاه های حضوری است.

🔗 برای اطلاع از مزایا و معایب واحد الکترونیکی دانشگاه آزاد بر روی لینک کلیک کنید. 

اعتبار مدرک واحد الکترونیکی دانشگاه آزاد برای استخدام

👈🏿شانس استخدام از طریق مدرک واحد الکترونیکی دانشگاه آزاد به اندازه داشتن مدرک دانشگاه های حضوری است. اشخاصی که با مدرک واحد الکترونیکی فارغ التحصیل می شوند،  پس از آن برای شرکت در آزمون های استخدامی دستگاه اجرایی مانند بانک ها و سایر ارگان های دولتی، هیچ گونه محدودیتی ندارند و هر کجا که این مدرک را ارائه دهند، چنانچه آزمون خود را با موفقیت پشت سر بگذارند، می توانند به استخدام این ارگان ها درآیند. اما در واحدهای خصوصی ممکن است کارفرمایان رویکرد مثبتی به مدرک مجای نداشته باشند، بالاخص در شرایطی که موقعیت شغلی مورد نظر، نیاز به مهارت های عملی داشته باشد.

میزان اعتبار مدرک واحد الکترونیکی دانشگاه آزاد برای ادامه تحصیل 

👈🏿 با داشتن مدرک واحد الکترونیکی دانشگاه آزاد برای ادامه تحصیل هیچ گونه محدودیتی نخواهید داشت. شما می توانید برای تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد و دکتری تخصصی در آزمون هایی که در این مقاطع برگزار می شود شرکت کنید و برای انتخاب رشته و ورود به دانشگاه های آزاد، روزانه، پیام نور، شبانه، غیرانتفاعی و … اقدام نمایید. بنابراین افراد برای ادامه تحصیل تنها باید با برنامه ریزی دقیق و ارتقاء سطح علمی خود، شرایط را برای تحصیل در مقاطع بالاتر فراهم سازید. 

اعتبار مدرک واحد الکترونیکی دانشگاه آزاد

🔗 برای آشنایی با نحوه ثبت نام کارشناسی ارشد واحد الکترونیکی دانشگاه آزاد بر روی لینک کلیک نمایید. 

اعتبار مدرک واحد الکترونیکی دانشگاه آزاد برای اپلای

✔️ بسیاری از فارغ التحصیلان واحد الکترونیکی دانشگاه آزاد، پس از اتمام دوران تحصیل ممکن است به فکر مهاجرت تحصیلی هستند، اما نمی دانند که این مدرک برای اخذ پذیرش دارای اعتبار کافی می باشد یا نه. باید اشاره کرد که مدرک واحد الکترونیکی دانشگاه آزاد جهت مهاجرت تحصیلی کاملا معتبر است و با مدرک واحد های حضوری این دانشگاه هیچ تفاوتی ندارد.

✔️برای مهاجرت تنها باید رزومه علمی خود را قوی کنید و مهارت های زبانی خود را ارتقا دهید. همچنین کسب معدل بالا و داشتن نمره زبان مناسب می تواند شانس پذیرش شما در دانشگاه های خارج از کشور را بالا ببرد. شرکت در دوره های آموزشی دانشگاه های مختلف، نوشتن و به چاپ رساندن مقالات در ژورنال های معتبر نیز می تواند تاثیر بسزایی در فرایند مهاجرت شما داشته باشد، و الا اعتبار مدرک واحد الکترونیک نمی تواند مانعی برای مهاجرت تحصیلی شما محسوب شود. 

شرایط تحصیل در واحد الکترونیکی دانشگاه آزاد

✔️ واحد الکترونیکی دانشگاه آزاد، در آموزش مجازی در سطح کشور، به عنوان واحدی پیشرو تلقی می شود . افراد می توانند به صورت شرکت در آزمون و یا از طریق ثبت نام بدون کنکور در این واحد مشغول به تحصیل شوند. ثبت نام در رشته های بدون کنکور واحد الکترونیکی دانشگاه آزاد هر سال در دو نیمسال مهر و بهمن ما صورت می گیرد و معمولاً رشته هایی که ارائه می شود در هر دو نیمسال یکسان هستند. در این واحد رشته های متنوعی چون مترجمی زبان فرانسه، مترجمی زبان آلمانی، فلسفه و حکمت اسلامی، ادیان و عرفان، مدیریت دولتی، علوم ارتباطات اجتماعی، علوم سیاسی، روابط عمومی و … ارائه می شوند که دانشجویان می توانند با توجه به علاقه خود در این رشته ها ثبت نام کنند. 

✔️برای ثبت نام داوطلبان باید در زمان تعیین شده از طریق سایت مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی، فرایند اسم نویسی خود را انجام دهند و پس از دریافت دفترچه راهنمای ثبت نام و اطلاع از رشته های تحصیلی ارائه شده، نسبت به اسم نویسی و انتخاب رشته خود اقدام کنند. لازم به ذکر است ثبت نام در رشته های بدون آزمون واحد الکترونیکی دانشگاه آزاد بر اساس معدل و سوابق تحصیلی داوطلبان انجام خواهد شد.

اعتبار مدرک واحد الکترونیکی دانشگاه آزاد اسلامی

🔗 برای اطلاع از رشته های واحد الکترونیکی دانشگاه آزاد بر روی لینک کلیک نمایید. 

جدیدترین اخبار پیرامون واحد الکترونیکی دانشگاه آزاد

📌 واحد الکترونیکی دانشگاه آزاد اسلامی ۳۰ سامانه فعال دارد

معاون فنی واحد الکترونیکی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: سامانه‌ های توسعه داده شده در واحد الکترونیکی دانشگاه آزاد اسلامی بیش از ۳۰ سامانه است.

وی اشاره کرد: سامانه‌ های توسعه داده شده در واحد الکترونیکی بیش از ۳۰ سامانه است که برخی از این سامانه‌ ها صرفاً توسط دانشجویان، اساتید و کارکنان واحد الکترونیکی و برخی دیگر به صورت گسترده توسط کاربران خارج از واحد الکترونیکی مورد استفاده قرار می‌ گیرند.

📌 ۷۰ درصد دانشجویان دانشگاه آزاد تحصیل مجازی را می پسندند

به گزارش خبرنگار مهر، عزیز نجف‌ پور آقابیگلو در نشست خبری که به‌ صورت آنلاین با اصحاب رسانه برگزار شد، گفت: افتخار دانشگاه آزاد اسلامی این است که توانسته با واکنش سریع و آماده کردن امکانات از تعطیل شدن کلاس‌ ها جلوگیری نماید و آموزش‌ را در مسیر توسعه قرار دهد.

دانشگاه آزاد اسلامی با داشتن یک میلیون و ۲۰۰ هزار دانشجو آموزش مجازی را ارتقاء داد و در حال حاضر تمام فرآیند ثبت‌ نام، مدیریت کلاس‌ ها، امتحانات و پایان‌ نامه‌ ها به‌ صورت مجازی به دانشجویان ارائه می‌ شود. وی افزود: در آینده‌ ای نزدیک دانشگاه آزاد در دو بعد سایبری و فیزیکی سرویس ارائه می‌ دهد.

اعبتار مدرک واحد الکترونیکی آزاد برای اپلای

📢 اطلاعیه 📢

رشته های ارائه شده در دانشگاه آزاد واحد الکترونیکی از تنوع زیادی برخوردارند و اکثراً نیز در گروه علوم انسانی می باشند. 

خلاصه مطالب

داوطلبانی که قصد ادامه تحصیل در دانشگاه آزاد به صورت مجازی از طریق واحد الکترونیکی  را دارند، معمولا برایشان این سوال پیش می آید که اعتبار مدرک واحد الکترونیکی دانشگاه آزاد چقدر است؟ در این مقاله به طور مفصل در خصوص اعتبار این مدرک برای استخدام در ارگان های مختلف دولتی و غیر دولتی و همچنین جهت مهاجرت تحصیلی پرداختیم.

اعتبار مدرک واحد الکترونیکی به اندازه واحدهای حضوری این دانشگاه دارای اعتبار می باشد و افراد پس از اتمام تحصیل هیچ گونه محدودیتی در ارتباط با ادامه تحصیل، استخدام و اپلای تحصیلی نخواهند داشت و داشتن مدرک از این واحد نمی تواند به عنوان مانعی بر سر راه پیشرفت فارغ التحصیلان به شمار آید. چنانچه پس از مطالعه مطالب این مقاله، نیاز به راهنمایی بیشتر دارید، می توانید با کارشناسان مجرب آکادمی ایران تحصیل با داشتن سابقه درخشان در ارائه مشاوره تحصیلی، تماس حاصل نمایید تا در اسرع وقت پاسخگوی سوالات شما عزیزان باشند. 

📎 برای دریافت پی دی اف مقاله کلیک نمایید. 

 

5/5 - (1 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

اعتبار مدرک واحد الکترونیکی دانشگاه آزاد چقدر است ؟

مدرک واحد الکترونیکی دانشگاه آزاد کاملا معتبر است و با مدرک واحد های حضوری فرقی ندارد.

آیا با مدرک واحد الکترونیکی دانشگاه آزاد می توان برای اپلای تحصیلی اقدام نمود؟

مدرک واحد الکترونیکی دانشگاه آزاد برای مهاجرت تحصیلی کاملا معتبر می باشد.

آیا با مدرک واحد الکترونیکی دانشگاه آزاد می توان در آزمون های استخدامی شرکت کرد؟

بله، با مدرک واحد الکترونیکی دانشگاه آزاد می توانید در آزمون های استخدامی شرکت کنید و در صورت قبولی در ارگان های مختلف استخدام شوید. 

نظرات

2 دیدگاه دربارهٔ «اعتبار مدرک واحد الکترونیکی دانشگاه آزاد چقدر است؟»

  1. Avatar photo رها گفت:

    سلام وقتتونبخیر ایا این مدرک مورد قبول سازمان استخدامی از جمله وزارت بهداشت میباشد ؟

    1. Avatar photo مشاور مرادیان گفت:

      سلام وقت بخیر
      دانشگاه ازاد واحد الکترونیکی زیر نظر وزارت علوم بوده و مدرک این دانشگاه مورد تایید می باشد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • مزایای دوره MBA در غلبه بر چالش‌های مدیریتی سازمان

    مزایای دوره MBA در غلبه بر چالش‌های مدیریتی سازمان

    پیچیدگی روزافزون محیط کسب‌وکار همواره چالش‌های جدیدی را برای مدیران و سازمان‌ها به ارمغان می‌آورد. در چنین شرایطی داشتن توانمندی لازم برای مدیریت بهتر و مواجهه با بحران‌های احتمالی از اهمیت بالایی برخوردار است. دوره به‌عنوان یکی از معتبرترین دوره‌های...
  • مصاحبه دکتری دانشگاه بین الملل امام خمینی قزوین

    مصاحبه دکتری دانشگاه بین‌المللی امام خمینی قزوین 1403

    مصاحبه دکتری دانشگاه بین‌المللی امام خمینی قزوین بعد از اعلام نتایج آزمون دکتری سراسری سال 1403 اگر داوطلبی نام خود را در لیست قبول شدگان ببیند، یعنی مرحله انتخاب رشته را پشت سر گذاشته است. حال بعضی از داوطلبان در...
  • دانشگاه رشته های بورسیه علوم تجربی+شرایط و زمان ثبت نام

    دانشگاه رشته های بورسیه علوم تجربی از محبوب‌ترین و پرتقاضا‌ترین رشته‌های تحصیلی بوده و به همین دلیل در چند سال گذشته شاهد اشباع شدن ظرفیت‌های دانشگاه‌های بورسیه علوم تجربی شده ایم. یکی از راه‌هایی که دانشجویان می‌توانند یک شغل تضمین...
  • اخذ گواهی صلاحیت حرفه ای از دانشگاه علمی کاربردی

    اخذ گواهی صلاحیت حرفه ای از دانشگاه علمی کاربردی | شرایط جدید

    شرایط اخذ گواهی صلاحیت حرفه ای از دانشگاه علمی کاربردی اعلام شد. در دوره‌های صلاحیت حرفه ای که توسط دانشگاه علمی کاربردی و با همکاری سازمان امور اداری و استخدامی کشور برگزار می‌شود، پذیرفته‌شدگان این دوره امکان بهبود مهارت‌ها و...
تماس با مشاور